ΠΑΣΟΚ-ΝΔ καί ἡ ἄθεος Ἀριστερά ἐδρομολόγησαν τήν Μουσουλμανοποίησιν τῆς Χώρας
«ΠΡΟΣΕΚΥΝΗΣΑΝ» ΤΟ ΙΣΛΑΜ—ΕΨΗΦΙΣΑΝ ΥΠΕΡ
ΤΟΥ ΤΕΜΕΝΟΥΣ 198 ΑΠΙΣΤΟΙ ΒΟΥΛΕΥΤΑΙ « Ἐδιχάσθη ἡ ΝΔ»
Δέν προσῆλθον εἰς τήν Βουλήν οἱ κ.κ Γ. Παπανδρέου καί Σαμαρᾶς [1] Διά τά ἀργύρια ἐκ τοῦ Ἰσλάμ (ἐπενδύσεις) «Λιβανοποιεῖται» ἡ χώρα καί ἀλλοιώνεται ἡ ταυτότης της [1] Μέ τήν βοήθειαν τῆς Διοικούσης Ἐκκλησίας καί τοῦ Ἀρχιεπισκόπου ἡ ἀνέγερσις τοῦ Τεμένους [1] Ἡ ἀνέγερσις μέ χρήματα τοῦ Κράτους, τό ὁποῖον ὅμως δέν ἔχει χρήματα διά χειροτονίας νέων κληρικῶν
ΚΥΒΕΡΝΗΣΙΣ καί κόμματα, με ἐξαίρεσιν τό κόμμα τοῦ κ. Γ. Καρατζαφέρη, ἐψήφισαν ὑπέρ τῆς ἀνεγέρσεως Τεμένους εἰς τόν Βοτανικόν καί συγκεκριμένως εἰς την Πολεμικήν Βάσιν τοῦ Πολεμικοῦ Ναυτικοῦ. Οὕτω ἡ ἀνέγερσις γίνεται μέ τήν διακομματικήν ψῆφον τῶν βουλευτῶν τοῦ ΠΑΣΟΚ, τῆς ΝΔ καί τῶν ἀθέων τῆς Ἀριστερᾶς, ἀλλά καί μέ τήν εὐλογίαν τοῦ Ἀρχιεπισκόπου Ἀθηνῶν κ. Ἱερωνύμου, ὁ ὁποῖος δέν προέβαλεν οὐδεμίαν οὐσιαστικήν ἤ καί τυπικήν ἀντίδρασιν. Ἀντιδράσεις δέν ὑπῆρξαν οὔτε ἀπό τό Πολεμικόν Ναυτικόν ἤ τοὐλάχιστον ἀπό τούς Ἀποστράτους του. Ἀπό τήν ψηφοφορίαν καί τήν συζήτησιν εἰς τήν Βουλήν ἦσαν ἀπόντες οἱ Ἀρχηγοί τῶν δύο μεγαλυτέρων κομμάτων κ. Παπανδρέου καί κ. Σαμαρᾶς, προφανῶς διά νά ἀποφύγουν τό πολιτικόν κόστος, ἐπειδή αἱ ἀντιδράσεις τοῦ λαοῦ εἶναι μεγάλαι. Οἱ δύο πολιτικοί Ἀρχηγοί, οἱ ὁποῖοι ἦσαν συμφοιτηταί εἰς τήν Ἀμερικήν καί διέμενον καί εἰς τό αὐτό δωμάτιον, πιστεύουν ὅτι ὁ λαός τρώγει «κουτόχορτο» καί θά τούς συγχωρήση εἰς τάς ἐκλογάς. Ἀποδεικνύουν ὅμως μέ τήν ψήφισιν τῆς ἀνεγέρσεως τοῦ Τεμένους (1,5 χιλιόμετρον μακρυά ἀπό τό κέντρον τῶν Ἀθηνῶν) ὅτι δέν διαφέρουν εἰς ζητήματα, τά ὁποῖα ἔχουν σχέσιν μέ τήν ταυτότητα τῆς πόλεως τῶν Ἀθηνῶν καί τῶν Ἑλλήνων. Προτεραιότητα διά τους δύο αὐτούς πολιτικούς Ἀρχηγούς εἶναι ὁ ἀφελληνισμός τῆς Ἑλλάδος καί τῆς οἰκονομίας καί ἡ παράδοσις τῆς τελευταίας εἰς τούς Μουσουλμάνους τῆς Σαουδικῆς Ἀραβίας, τοῦ Κατάρ κ.λπ. (βλέπε τί συμβαίνει μέ τά ἑκατομμύρια, τά ὁποῖα εἰσρέουν ἀπό τό Κατάρ εἰς τάς ὑπό συγχώνευσιν τραπέζας Γιούρομπανκ καί Ἄλφαμπανκ).
Ὁ Πρωθυπουργός, ὡς ὑπουργός Ἐξωτερικῶν, ἠγωνίσθη διά τήν κατάργησιν τῆς ἀναγραφῆς τοῦ θρησκεύματος εἰς τάς Ἀστυνομικάς ταυτότητας ὑπακούων εἰς τά κελεύσματα τοῦ Κεντρικοῦ Ἰουδαϊκοῦ Συμβουλίου τῆς Νέας Ὑόρκης.
Ἠγωνίσθη ὅμως καί διά τήν δημιουργίαν Τεμένους, ἀρχικῶς εἰς την Παιανίαν καί ἀργότερον εἰς τόν Βοτανικόν, ἐνῶ ἡ πολιτική του ἔδιδε «πράσινον φῶς» εἰς τούς δουλεμπόρους καί εἰς τά καραβάνια τῶν λαθρομεταναστῶν, διά νά ἐγκατασταθοῦν εἰς τήν Ἑλλάδα. Ὁ συμφοιτητής του κ. Ἀντώνιος Σαμαρᾶς, ὡς ὑπουργός Ἐξωτερικῶν τῆς Κυβερνήσεως τοῦ κ. Κων. Μητσοτάκη, ἤνοιξε τά σύνορα, καθ᾽ ὑπόδειξιν τῶν Ἀμερικανῶν (ὁ κ. Κων. Μητσοτάκης τόν εἶχε κάμνει ὑπουργόν Ἐξωτερικῶν, ἐπειδή ἦτο ὁ ἄνθρωπος τῶν Ἀμερικανῶν, ὡς ἔλεγεν ὁ πρώην Πρωθυπουργός) με ἀποτέλεσμα νά κατακλυσθῆ ἡ Ἑλλάς ὑπό λαθρομεταναστῶν, οἱ ὁποῖοι ἐστεροῦντο ταξιδιωτικῶν ἐγγράφων, ποινικοῦ μητρώου, πιστοποιητικῶν ὑγείας. Ἡ «ἀλβανοποίησις» καί ἡ μουσουλμανοποίησις» τῆς Ἑλλάδος ἤρχισεν ἐπί τῶν ἡμερῶν τοῦ κ. Σαμαρᾶ εἰς τό ὑπουργεῖον Ἐξωτερικῶν. Τώρα οἱ δύο πολιτικοί Ἀρχηγοί ὁλοκληρώνουν τό «ἔγκλημά» των ἐναντίον τῆς Ὀρθοδόξου Ἑλλάδος, μέ τήν βοήθειαν τοῦ σημερινοῦ Ἀρχιεπισκόπου. Ὁ τελευταῖος, ὅταν ἑκατομμύρια Ὀρθοδόξων Ἑλλήνων πολιτῶν ἔδιδον τήν μάχην διά τήν ἐπαναφοράν τῆς ἀναγραφῆς τοῦ Θρησκεύματος εἰς τάς ταυτότητας, ἐφρόντισε νά ἐναντιωθῆ εἰς αὐτόν τόν ἀγῶνα καί νά ταυτισθῆ μέ τάς δυνάμεις, αἱ ὁποῖαι ἐπολέμουν ἐναντίον τοῦ μακαριστοῦ Ἀρχιεπισκόπου Ἀθηνῶν κυροῦ Χριστοδούλου διά τήν ὑπόθεσιν. Σήμερον αἱ δυνάμεις αὗται (ἔχουν Ἀρχιμανδρίτην– ὄργανόν των εἰς τά δεξιά τοῦ Ἀρχιεπισκόπου) προώθησαν ἐσπευσμένως τήν ἀνέγερσιν τοῦ Τεμένους. Κατά σύμπτωσιν ὁ ὑπουργός καί φίλος τοῦ Οἰκουμενικοῦ Πατριάρχου κ. Νικόλαος Σηφουνάκης, ὁ ὁποῖος ἐξύβριζε τόν μακαριστόν Ἀρχιεπίσκοπον, διά τόν ἀγῶνα του ὑπέρ τῆς ἀναγραφῆς τοῦ Θρησκεύματος εἶναι σήμερον ὑπουργός Ἀναπληρωτής ΠΕΧΩΔΕ καί Ἐνεργείας καί προωθεῖ τήν ἀνέγερσιν τοῦ Τεμένους μέ ταχεῖς ρυθμούς.
Μόνον πού παραπλανᾶ τήν Ἑλληνικήν κοινήν γνώμην «βαπτίζοντάς» το «τζαμί».
Ὑπέρ τῆς δημιουργίας τζαμιοῦ εἶναι κάθε ἐχέφρων ἄνθρωπος.
Ἄλλην σημασίαν ἔχει τό τζαμί και λλην τό Τέμενος, τό ὁποῖον συνδέεται μέ τήν διδασκαλίαν τῆς «θεολογίας» τοῦ Κορανίου, μέ τήν ἐκπαίδευσιν μουσουλμάνων θεολόγων, τήν ἐκδήλωσιν «πολιτιστικῶν» ἐκδηλώσεων, τήν φιλοξενίαν Μουσουλμάνων ὑψηλοῦ κύρους, ἀλλά καί τήν φιλοξενίαν τρομοκρατῶν κ.λπ. Τά περισσότερα τεμένη εἰς τήν Εὐρώπην καί εἰς τά Βαλκάνια ἔχει ἀποδειχθῆ ὅτι συνδέονται με τήν κάλυψιν μουσουλμάνων τρομοκρατῶν καί τήν ἄσκησιν πολιτικῆς διά λογαριασμόν χωρῶν, τάς ὁποίας χρημαδοτοῦν παρανόμως.
Πάντως τό Τέμενος ἔχει ἀρχίσει καί κατασκευάζεται ἀπό καιρόν. Οἱ Ἐξουσιασταί ἔχουν φροντίσει ἔξωθεν τῆς βάσεως τοῦ Πολεμικοῦ Ναυτικοῦ, ὅπου καί κατασκευάζεται, νά τοποθετηθῆ μικρόν εἰκονοστάσιον, διά νά παραπλανοῦν τήν κοινήν γνώμην.
Διαφωνίαι με τήν ἀπόφασιν Σαμαρᾶ
Ἡ συζήτησις τοῦ θέματος εἰς τήν Βουλήν προεκάλεσε διαφωνίας ἰδιαιτέρως μεταξύ τῶν Βουλευτῶν τῶν δύο μεγαλυτέρων Κομμάτων. Ὁ Πρόεδρος τοῦ ΛΑΟΣ προεκάλεσεν ὀνομαστικήν ψηφοφορίαν.
Χαρακτηριστικόν εἶναι ὅτι οἱ μισοί Βουλευταί τῆς ΝΔ δεν προσῆλθον εἰς τήν Βουλήν, διά νά ψηφίσουν ἐκφράζοντες τήν ἔντονον διαφωνίαν των μέ τήν ἀπόφασιν τοῦ κ. Σαμαρᾶ.
Συμφώνως πρός τήν ἑβδομαδιαίαν ἐφημερίδα «Τό Παρόν» τῆς 11ης Σεπτεμβρίου:
«Δίχασε τὴ ΝΔ τὸ θέμα τῆς ἀνέγερσης τοῦ τζαμιοῦ στὴν Ἀθήνα, καθὼς σχεδὸν οἱ μισοὶ βουλευτὲς τοῦ κόμματος ἀπεῖχαν ἀπὸ τὴν ψηφοφορία στὴ Βουλὴ γιὰ τὸ σχετικὸ νομοσχέδιο, ἐκφράζοντας μὲ τὸν τρόπο αὐτὸ τὴ διαφωνία τους. Μεταξὺ αὐτῶν οἱ Μάξ. Χαρακόπουλος, Γ. Ἰωαννίδης, Στάθης Κωνσταντινίδης κ.ἄ., ἐνῶ διαφωνίες καταγράφηκαν καὶ στίς συσκέψεις, ποὺ πραγματοποιήθηκαν στὴ Λ. Συγγροῦ, προκειμένου νὰ καθοριστεῖ ἡ τελικὴ στάση τοῦ κόμματος.
Στὴν πρώτη σύσκεψη, ὑπὲρ τῆς ἀνέγερσης τοῦ μουσουλμανικοῦ τεμένους στὸ Βοτανικὸ τάχθηκαν οἱ Χρ. Ζώης, Κ. Τασούλας, Μ. Γιαννάκου, ἀντίθετοι ἦσαν οἱ Μ. Χαρακόπουλος, Γ. Μιχελάκης, Χρ. Λαζαρὶδης καὶ σύμφωνα μὲ τὶς πληροφορίες ὁ Ἀ. Λυκουρέντζος. Λόγω τῶν διαφωνιῶν δὲν ἐλήφθη ἀπόφαση καὶ ἀποφασίσθηκε νὰ πραγματοποιηθεῖ καὶ δεύτερη σύσκεψη τὸ ἀπόγευμα τῆς ἰδίας ἡμέρας. Ἡ ὁποία δὲν πραγματοποιήθηκε ποτὲ καὶ ἀπὸ τὰ κεντρικὰ ἐνημερώθηκαν οἱ βουλευτὲς ὅτι ἡ ἐπίσημη γραμμὴ ἦταν ὑπὲρ τοῦ νομοσχεδίου, χωρὶς ὡστόσο νὰ ὑπάρξει σχετικὴ κινητοποίηση, ὥστε νὰ προσέλθουν οἱ βουλευτὲς στὴν ψηφοφορία.
Ἀπαντώντας στοὺς διαφωνοῦντες βουλευτές, παράγοντες τοῦ κόμματος ἀνέφεραν ὅτι ἡ ἀνέγερση τοῦ τζαμιοῦ ὑπῆρξε ἀπόφαση τῆς κυβέρνησης τῆς ΝΔ καὶ ἦταν νομοσχέδιο τῆς Γιαννάκου, ποὺ τὸ εἶχε φέρει τὸ 2006 καὶ ἂν ἄλλαζε στάση θὰ ἔβγαινε πρὸς τὰ ἔξω ὅτι ἀνατρέπει ἐπιλογὲς τοῦ Καραμανλῆ καὶ θὰ ἔμενε ἐκτεθειμένος ὁ τέως πρωθυπουργός. Ἀπὸ τὴν πλευρὰ τους οἱ βουλευτὲς σημείωναν ὅτι μιὰ ἀπόφαση δὲν δεσμεύει ἐσαεὶ ἕνα κόμμα, πόσο μᾶλλον ἂν μὲ τὴν πάροδο τοῦ χρόνου ἀλλάζουν οἱ συνθῆκες. Ἐπιπλέον ἔλεγαν ὅτι ἡ ΝΔ θὰ ἔπρεπε νὰ εἶχε διεκδικήσει τὸ τζαμὶ νὰ κατασκευαστεῖ, ὄχι στὸν Βοτανικό, ἀλλὰ στὴν περιοχὴ τοῦ Σχιστοῦ, ὅπως ἔχει ζητήσει ἡ Ἐκκλησία ἐπί μακαριστοῦ Ἀρχιεπισκόπου κυροῦ Χριστοδούλου».
Τό τέμενος θά κοστίση περί τά 15 ἑκατομ. εὐρώ
Τό Τέμενος δέν διαθέτει μιναρέ, ἐνῶ ὁ ἰμάμης θά διορίζεται κατόπιν ἐγκρίσεως ἀπό τόν ἑκάστοτε ὑπουρ γόν Παιδείας. Ἡ κατασκευή του θά κοστίση εἰς τό Κράτος περί τά δεκαπέντε ἑκατομμύρια εὐρώ, ὅταν τό Κράτος: α) οὐδέποτε ἔδωσε ἔστω καί ἕνα εὐρώ διά τήν ἀνέγερσιν Ἐκκλησιῶν β) ἀπαγορεύη τάς χειροτονίας νέων κληρικῶν εἰς τό ὄνομα τῆς οἰκονομικῆς κρίσεως καί γ) «πετσοκόβη» τάς συντάξεις καί τούς μισθούς, ἐνῶ ἐκτινάσσει εἰς τά ὕψη τήν ἀνεργίαν.
Τί εἶπον Βουλευταί, ὑπουργοί καί ὁ Πρόεδρος τοῦ ΛΑΟΣ κ. Καρατζαφέρης
Ἀκολούθως θά παραθέσωμεν τάς ὁμιλίας τῶν Βουλευτῶν, πού ἐτοποθετήθησαν ἄλλοι ὑπέρ τῆς ἀνεγέρσεως τοῦ Τεμένους καί ἄλλοι ἐναντίον, ὡς αὗται (αἱ ὁμιλίαι) κατεχωρήθησαν εἰς τά Πρακτικά τῆς Βουλῆς. Ὅσαι ὁμιλίαι δέν καταχωρηθοῦν εἰς τό παρόν φύλλον θά καταχωρηθοῦν εἰς τό ἑπόμενον φύλλον τοῦ «Ο.Τ.». Ἡ καταχώρησις θα γίνεται ἄνευ προλόγου μόνον μέ μεσότιτλον, πού θά φέρη τό ὄνομα τοῦ ἑκάστου Βουλευτοῦ.
Κων. Κιλτίδης Βουλευτής τοῦ ΛΑΟΣ
Ἀγαπητοὶ συνάδελφοι, γνωρίζω ὅτι ἐπὶ τοῦ συγκεκριμένου θέματος γιὰ τὸ ἄρθρο 29 οἱ παρερμηνεῖες εἶναι εὔκολες καὶ ἡ παραπληροφόρηση ἐπίκειται γιὰ τὸν ὁποιονδήποτε θελήσει νὰ διατυπώσει εὐθέως τὴν ἄποψή του. Ἐκτιμῶ, κύριε Ὑπουργέ, ὅτι ἐπὶ τοῦ θέματος αὐτοῦ κατὰ τὴ σημειολογία τοῦ νομοσχεδίου, αὐθαιρετεῖτε. Καὶ αὐθαιρετεῖτε ἔναντι τῆς ἱστορίας καὶ ἔναντι τῆς προοπτικῆς τῆς ἑλληνικῆς κοινωνίας.
Προσωπικῶς, ἐντασσόμενος στὸ Λαϊκὸ Ὀρθόδοξο Συναγερμὸ νομίζω ὅτι ἀποτυπώνεται ἡ πατριωτικὴ ἀντίληψη ζωῆς καὶ τὸ περιεχόμενο τῆς Ὀρθοδοξίας εὐθέως, χωρὶς βε βαίως νὰ ἀκυρώνεται ἡ πολιτισμικὴ ἀνοχή, ἀλλὰ ὄχι κατὰ τὸ πρότυπο. Τὸ λάθος, τὸ ὁποῖο σήμερα
γίνεται μὲ τὴ σηματοδότηση αὐτῆς τῆς διάταξης, ἔχει νὰ κάνει κατὰ τὸ πρότυπο. Τί σηματοδοτεῖτε, τί θέλετε νὰ πεῖτε.
Στοὺς δύσκολους οἰκονομικοὺς καιροὺς, πού ζοῦμε –δὲν ξέρω, ἡ μοίρα τὸ ἔφερε;- πρὶν ἀπὸ λίγους μῆνες χαρίσατε ἐντελῶς παράνομα, κατὰ τὴ δική μου ἄποψη, κατὰ τὴ συνέχεια τοῦ ἑλληνικοῦ κράτους, 10 ἑκατομμύρια στὴν ἰσραηλιτικὴ κοινότητα στὴ Θεσσαλονίκη.
Σήμερα, θέλετε νὰ ἀνεγείρετε τέμενος μουσουλμανικὸ ἀπὸ τὰ χρήματα τοῦ ἑλληνικοῦ λαοῦ, καθ’ ἣν στιγμὴ στὴν κρατοῦσα θρησκεία καὶ ἐκ τοῦ Συντάγματος, ἀλλὰ καὶ ἀπὸ τὴν παρακαταθήκη τῶν προγόνων μας ὑπάρχουν σκελετωμένοι ναοὶ τῆς Ὀρθοδοξίας, ποὺ προσπαθοῦν νὰ πάρουν τὴ μορφὴ ποὺ πρέπει.
Οἱ συμπολίτες μας στὸ Πολύκαστρο τοῦ Κιλκὶς καὶ ἀλλοῦ, χρόνια ὁλόκληρα τουλάχιστον εἴκοσι καὶ πλέον χρόνια προσπαθοῦν νὰ τοὺς ὁλοκληρώσουν μὲ τὸ δικό τους ὑστέρημα, μὲ τοὺς κλασικοὺς ἐράνους, ποὺ ζήσαμε ἐμεῖς στὴ λεγόμενη ἐπαρχία τοῦ παρελθόντος.
Βιώσατε τὸν ἑλληνισμὸ στὴν ἀλλοδαπή. Κατὰ τὸ ὀρθόδοξο δόγμα προσπάθησαν μόνοι τους οἱ Ἕλληνες μετανάστες μὲ δική τους φροντίδα καὶ ἐντασσόμενοι μέσα στὸ χριστιανικὸ πλαίσιο, τὸ ὁποῖο δὲν ἔχει καμία κοινωνικὴ διαφοροποίηση, κατὰ τὸ περιεχόμενο τῆς κοινωνίας –γιὰ νὰ μὴ τὸ ἀναζητήσω καὶ κοινωνιολογικά, ὅτι εἶναι θεμελιῶδες κοινωνιολογικὸ στοιχεῖο ἡ θρησκευτικὴ ταύτιση μέσα στὴν κοινωνία- νὰ στήσουν τοὺς χώρους λατρείας νομίμως ζῶντες εἰς τὴν ἀλλοδαπὴ ποτὲ παρανόμως.
Ἀνοίγομεν τήν πόρτα εἰς τόν ἐχθρόν Καὶ ἐνῶ βρισκόμαστε στὴν κορύφωση τῆς μεταναστευτικῆς αὐτῆς κρίσεως -νὰ τὴν ὀνομάσω ἔτσι ἐσεῖς ἔρχεστε καὶ δημιουργεῖτε ἕνα τέμενος. Καὶ τὸ ἀποκαλεῖτε καὶ τέμενος κατὰ τὴν ἔκφραση αὐτῶν καὶ ὄχι κατὰ τὴ συνήθη, ἂν τὸ θέλετε, ἔκφραση λατρείας, ποὺ ἔχουμε μέσα στὴ χώρα μας. Πόσοι θὰ εἶναι οἱ νόμιμοι, οἱ ὁποῖοι θὰ βιώσουν καὶ θὰ ζήσουν τὸ δικό μας πολιτισμό; Αὐτοὺς προφανῶς κανένας δὲν τοὺς ἐμπόδισε ποτέ. Πεῖτε μου: Ὑπάρχει ἕνας Ἕλληνας πολίτης στὴ Θράκη, πού δὲν σεβάστηκε τὴ Συνθήκη τῆς Λωζάννης;
Ἕνας. Τριακόσια καὶ πλέον τζαμιὰ ὑπάρχουν ἐκεῖ, συνυπάρχουν καὶ
λειτουργοῦν. Ἄλλο ἐκεῖνο, ἄλλο ἡ λατρεία.
Φοβοῦμαι ὅτι ἐδῶ γίνεται ἕνα ἐγκληματικὸ λάθος. Ἐσκεμμένο ἢ μή, ἡ ἱστορία θὰ τὸ κρίνει. Ἐγὼ φοβοῦμαι, ἐνθυμούμενος καὶ τὸν Παναγιώτη Κανελλόπουλο, ὅτι μᾶλλον στὰ τείχη πλέον δὲν ἀγρυπνᾶ κανείς, ἡ τύχη τὰ προστατεύει ἢ ἡ ἀλλαγὴ τῶν καιρῶν. Καὶ τὸ μόνο ποὺ μποροῦμε νὰ κάνουμε, λέει ἐκεῖ ὁ Παναγιώτης Κανελλόπουλος, ὅταν ὁ Ἀττίλας θὰ ξανάρθει καὶ χτυπήσουμε τὸ συναγερμό, θὰ προλάβουμε νὰ ἀνοίξουμε τὶς πόρτες στὸν ἐχθρό. Δὲν κινδυνολογῶ, ἀλλὰ συθέμελα σείεται τὸ κοινωνικὸ ὑπόστρωμα τῆς χώρας. Καὶ ὅσοι δὲν εἶδαν αὐτὴν τὴν κοινωνιολογικὴ διάσταση, ἡ ὁποία ἔχει ἐνσκήψει, ἀλλὰ ἐπίκειται νὰ ἐπιφέρει δραματικὰ ἀποτελέσματα, νομίζω ὅτι θὰ λογοδοτήσουν.
Κύριε Ὑπουργέ, κανένας δὲν ἀντιστάθηκε στὴ λατρεία. Κανένας δὲν εἶδε μὲ μισαλλοδοξία τίποτα ἀπ’ ὅλα αὐτὰ ποὺ ἀκούστηκαν.
Εἶναι βέβαιο ὅμως ὅτι μὲ νηφαλιότητα, μὲ σύνεση καὶ σωφροσύνη ἔπρεπε νὰ μετατεθεῖ ὁ χρόνος στὴν ἀκμὴ τοῦ μεταναστευτικοῦ ρεύματος. Πολιτικὴ ἀντικινήτρων χρειάζεται στὴν πατρίδα μας καὶ στὴν Εὐρώπη, πολιτικὴ ἀντικινήτρων, ὄχι εἰσροῆς. Προφανῶς νὰ ἐπιδείξουμε τὸν ἀνθρωπισμὸ μας κατὰ τὴ διάσταση τῶν Ἡνωμένων Ἐθνῶν, ὅπως προβλέπεται, κατὰ τὴ στέγη, τὴ σίτιση καὶ τὴν ὑγεία.
Ἄλλο τὸ ἕνα, ἄλλο τὸ ἄλλο. Ἐκεῖ ἔχουμε τὴν πολυτέλεια νὰ τὰ συζητήσουμε. Δυστυχῶς ὅμως τὴν ἀναρχία τὴν ὁδηγήσατε στὴν εὐφορία ἐπὶ παντὸς ἐπιστητοῦ δύο χρόνια. Φοβοῦμαι ὅτι αὐτὴ ἡ εὐφορία θὰ ὁδηγήσει στὴν ἀναρχία, μὲ ὅ,τι αὐτὸ σημαίνει.
Κυρ. Μητσοτάκης Βουλευτής τῆς ΝΔ
Τὸ ἄρθρο 29, κυρίες καὶ κύριοι συνάδελφοι, εἰσάγει μία σειρὰ ἀπὸ ρυθμίσεις, ποὺ ἀφοροῦν τὸ πολὺ σημαντικὸ πολιτιστικὸ ἔργο, τὸ ὁποῖο δρομολογεῖ τὸ Ἵδρυμα Νιάρχος στὸ Φαληρικὸ Δέλτα, τὸ Μουσεῖο Σύγχρονης Τέχνης, τὸ ὁποῖο μὲ τὸ ἄρθρο αὐτὸ παίρνει ἐπιτέλους ὅρους δόμησης καὶ ἐπιτέλους ἡ Ἀθήνα θὰ ἀποκτήσει, ἔστω καὶ μὲ τριάντα χρόνια, ἕνα ὄμορφο καὶ ἀνταγωνιστικὸ Μουσεῖο Τέχνης καὶ ἐμπεριέχει ἐπίσης καὶ μία διάταξη γιὰ τὴν κατασκευὴ τεμένους στὸ Βοτανικό, ἡ ὁποία, ἀπ’ ὅτι ἀντιλαμβάνομαι, ἔχει προκαλέσει καὶ τὴ μεγάλη ἀντίδραση τοῦ Λαϊκοῦ Ὀρθόδοξου Συναγερμοῦ. Ἐμεῖς ὡς Νέα Δημοκρατία ἤμασταν οἱ πρῶτοι, οἱ ὁποῖοι ἐπισημάναμε τὴν ἀνάγκη νὰ δημιουργηθεῖ αὐτὸ τὸ τέμενος στὴν περιοχὴ τοῦ Βοτανικοῦ καὶ πράγματι μὲ τὴ σχετικὴ ρύθμιση ἐξειδικεύονται, ἂν θέλετε, οἱ ὅροι δόμησης τοῦ σχετικοῦ τεμένους καὶ μάλιστα γίνεται καὶ πιὸ μικρό, σὲ σχέση μὲ τὴν ἀρχικὴ πρόβλεψη καὶ γι’ αὐτὸ ἐγὼ προσωπικὰ δὲν ἔχω καμία ἀντίρρηση.
Θὰ ἤθελα, ὅμως, κύριε Ὑπουργέ, καὶ βέβαια αὐτὸ ἐνδεχομένως νὰ μὴ εἶναι θέμα δικῆς σας ἁρμοδιότητας, νὰ μᾶς πεῖτε –καὶ λαμβάνοντας ὑπ' ὄψιν καὶ τὴ μεγάλη οἰκονομικὴ δυσκολία, τὴν ὁποία ἀντιμετωπίζει ἡ χώρα μας- πόσο θὰ στοιχίσει αὐτὸ τὸ τέμενος στὸν Ἕλληνα φορολογούμενο. Καὶ θέτω ἁπλά τό ἐρώτημα, ἐὰν πιστεύουμε ὅτι εἶναι λογικὸ ἕνα τέτοιο τέμενος νὰ πληρώνεται ἀπὸ τὸν Ἕλληνα φορολογούμενο καὶ νὰ μὴ πληρώνεται ἀπ’ αὐτοὺς οἱ ὁποῖοι, τελικὰ θὰ τὸ χρησιμοποιοῦν.
Εἶναι ἕνα ἐρώτημα τὸ ὁποῖο τὸ θέτω πρὸς συζήτηση στὴν Ἐθνικὴ Ἀντιπροσωπεία. Ἐγὼ πιστεύω ὅτι χρειάζεται ἡ Ἀθήνα ἕνα τέμενος, ἁπλὰ ἔχω κάποιους προβληματισμοὺς γιὰ τὸ ποιὸς πρέπει νὰ τὸ πληρώσει αὐτὸ τὸ τέμενος. Διότι μὲ τὴν ἴδια λογικὴ θὰ μπορεῖ νὰ ἔρθει ὁποιαδήποτε θρησκευτικὴ ὁμάδα νὰ διεκδικήσει τὴν κατασκευὴ ἑνὸς χώρου λατρείας μὲ ἔξοδα τοῦ ἑλληνικοῦ δημοσίου.
Ἐπαναλαμβάνω, ἐμεῖς δὲν ἔχουμε ἀντίθεση οὔτε γιὰ τὴ χωροθέτηση, οὔτε γιὰ τὴ δημιουργία τοῦ τεμένους, ἀλλὰ ἐκφράζουμε μιὰ ἐπιφύλαξη γιὰ τὸ ποιὸς θὰ τὸ πληρώσει καὶ θὰ ἤθελα μία σαφῆ ἀπάντηση, ἂν ὄχι ἀπὸ ἐσᾶς, ἀπὸ τὸν Ὑπουργὸ Οἰκονομικῶν, γιὰ τὸ πόσο θὰ στοιχίσει τὸ συγκεκριμένο τέμενος.
Ἀλ. Χρυσανθακόπουλος Βουλευτής τοῦ ΛΑΟΣ
Βέβαια, ἐδῶ εἶναι μεγάλο τό ζήτημα, γιατί ἔχουμε ἕνα εὐρὺ φάσμα συμπαράταξης. Θὰ ἔλεγε κανεὶς ὅτι ὑπάρχει μιὰ συμπαράταξη ΠΑΣΟΚ, Νέας Δημοκρατίας, ΚΚΕ καὶ ΣΥΡΙΖΑ ὑπὲρ τοῦ τεμένους. Μπράβο! Εἶναι πολὺ σημαντικὴ καὶ καθοριστικὴ αὐτὴ ἡ συμπαράταξη, διότι δείχνει ὅτι τελικά τά κόμματα τέμνονται ἰδεολογικὰ καὶ σὲ ἐπίπεδο ἀξιῶν καὶ ἀρχῶν μεταξύ τους πάνω σέ συγκεκριμένες σκοπιμότητες, τὶς ὁποῖες ὑπηρετοῦν.
Καὶ ἂν δοῦμε τὴν ἐξέλιξη αὐτὴ τοῦ τεμένους ἔξω ἀπὸ τὴν ἑλληνικὴ πραγματικότητα, θὰ ποῦμε:
Μά, τί λέτε τώρα; Παγκοσμίως ὑπάρ χει ἐλεύθερη διακίνηση ἰδεῶν, ἐλεύθερη διακίνηση ἀξιῶν, ἐλεύθερη διακίνηση θρησκειῶν, ἐλεύθερη διακίνηση μεταναστῶν. Καὶ ποιοὶ εἶναι οἱ πρωταγωνιστὲς τῆς ἐλεύθερης διακίνησης μεταναστῶν; Οἱ πρωταγωνιστὲς ἄρχονται ἀπὸ τὰ Ἀριστερά, φτάνουν πρὸς τὸ μετριοπαθὲς κέντρο καὶ ἀγκαλιάζουν ἕνα μεγάλο κομμάτι τῆς Δεξιᾶς παράταξης.
Πῶς γίνεται τελικὰ ἡ παγκοσμιοποίηση νὰ ἔχει τόσους πολλοὺς συμμάχους σὲ αὐτὴ τὴν Αἴθουσα καὶ τὰ κόμματα αὐτὰ νὰ ὑλοποιοῦν ἀκριβῶς αὐτὸ τὸν σχεδιασμὸ τῆς βαβυλωνοποίησης τῆς χώρας μας;
Ἔτυχε; Εἶναι δηλαδή, τυχαῖο, ποὺ ἀκούσαμε τὴν κ. Παπαρήγα νὰ λέει: Ἕνα ἑκατομμύριο μετανάστες στὴν Ἑλλάδα, δὲν ἔχει σημασία πῶς μπῆκαν, ὅλοι νὰ νομιμοποιηθοῦν. Μόνο ἑκατὸν πενήντα χιλιάδες θέλετε, κύριοι τοῦ ΠΑΣΟΚ;
Νὰ λέει ὁ ΣΥΡΙΖΑ: Δὲν ὑπάρχουν λαθραῖοι ἄνθρωποι. Βεβαίως, δὲν εἶναι κανένας λαθραῖος, γεννήθηκε ἀπὸ μάνα καὶ πατέρα, ἀλλὰ λαθρομετανάστες ὑπάρχουν, διότι ὑπάρχουν κράτη. Ἀλλὰ γιὰ ἐσᾶς δὲν ὑπάρχουν κράτη, ὑπάρχει ἡ παγκοσμιοποίηση, ἀλλὰ γιὰ νὰ βοηθήσετε τὴν παγκοσμιοποίηση λέτε «Κοιτάξτε, ἐμεῖς παγκοσμίως θέλουμε ἀνοικτὰ σύνορα καὶ νὰ ἑνωθοῦν τὰ προλεταριάτα καὶ ὅλα μαζὶ κάποτε θὰ τὴν ἀνατρέψουν. Μέχρι τότε θὰ τὴ διευκολύνουν». Δηλαδή, νὰ εἶναι γρανάζια στὴν ὁλοκλήρωση τῶν σχεδίων τῆς νέας τάξης πραγμάτων καὶ ἀπὸ τὴν ἄλλη μεριὰ ἀναίρεση αὐτῆς τῆς τάξης πραγμάτων.
Ὅμως, πῶς θὰ γίνει αὐτὴ ἡ ἀναίρεση τῆς τάξης πραγμάτων, ἂν τὸ κοινωνικό της μοντέλο, ἂν ὅλοι ἀπὸ κοινοῦ ἐπιβάλετε τὸν πολυπολιτισμὸ ὡς πρότυπο καὶ ἀναγκαστικὴ ἐξέλιξη τὴν Βαβυλωνία; Ἂν ὅλοι μαζὶ ἐπιβάλετε τὴν νομιμοποίηση τῶν ναρκωτικῶν μεθαύριο, μετὰ τὸ γάμο ὁμοφυλοφίλων, μετὰ ὅλο αὐτὸ τὸ φάσμα τῶν ἰδεῶν;
Μαζὶ ἐσεῖς ὅλοι τυχαία ὑπογράφετε ὑπὲρ τῆς παραχάραξης τῆς ἱστορίας. Μεγάλος πυρήνας τῆς Νέας Δημοκρατίας, κυρίαρχη δύναμη στὸ ΠΑΣΟΚ καὶ οὐρὰ ἡ παραδοσιακὴ Ἀριστερὰ εἶναι στὴν ἴδια ἀξιακὴ ἰδεολογία τῆς παραχάραξης τῆς ἱστορίας καὶ τῆς κατάργησης τοῦ ἔθνους-κράτους.
Οἱ ὁμάδες τῶν ἰσλαμιστῶν
Καὶ ὅταν ἔρχεται ἡ προσέγγιση τοῦ ζητήματος ὅτι ἐμεῖς δεχόμαστε μικροὺς εὐκτήριους οἴκους καὶ ὄχι τεράστιους χώρους, οἱ ὁποῖοι θὰ ἀποδίδονται καὶ ὡς πολιτιστικὰ κέντρα καὶ ταυτόχρονα δὲν θὰ ἔχουμε μπροστὰ μας οὔτε ποιὸς θὰ εἶναι ὁ διαχειριστής. Μὲ ποιὸν μιλάει ἡ Κυβέρνηση; Μὲ Σουνίτες, μὲ Σιίτες καὶ μὲ ποιούς; Ποιὰ εἶναι ἡ λεγόμενη πακιστανικὴ κοινότητα τῆς Ἀθήνας; Ποιὰ εἶναι ἡ λεγόμενη ἰσλαμικὴ ὁμάδα τῆς Αἰγύπτου; Ποιὰ εἶναι ἡ ἀραβικὴ ὁμάδα; Ποιὰ εἶναι ἡ ὁμάδα τοῦ Λιβάνου; Ποιὰ εἶναι ἡ ὁμάδα τοῦ Ἰράκ; Ποιὰ εἶναι ἡ ὁμάδα τῆς Ἀλγερίας, τῶν Λιβύων, τοῦ Μπαγκλαντές; Μὲ ποιὸν μιλᾶτε;
Ποιὸς εἶναι ὁ πραγματικός σας συνομιλητής; Ποιὸς θὰ εἶναι ὁ διαχειριστής; Αὔριο ποιὸς θὰ διαχειριστεῖ αὐτὸ τὸ τέμενος; Δὲν ξέρετε οὔτε κι ἐσεῖς, γιατί πραγματικὰ ἔχετε μπροστὰ σας ἕνα εὐρὺ φάσμα δυνάμεων.
Βέβαια, μοῦ κάνει ἐντύπωση ποὺ ἡ Νέα Δημοκρατία λέει νὰ γίνει, ἀλλὰ νὰ μὴ τὰ πληρώσει τὸ κράτος.
Ὅταν ψηφίσατε τὴ δικιά σας τροπολογία, πρὶν ἀπὸ πέντε χρόνια, γιὰ νὰ γίνει αὐτὸ τὸ τέμενος, ποιὸς τὰ πλήρωνε; Τὸ κράτος. Ἔτσι δὲν εἶναι; Τώρα, πῶς κλαῖτε γιὰ τὰ χρήματα τοῦ ἑλληνικοῦ λαοῦ, πού τότε τὰ δίνατε ἐσεῖς διὰ μέσου τῆς δικιᾶς σας τροπολογίας; Μιλᾶμε, δηλαδή, γιὰ καμώματα καὶ μόνο σὲ μιὰ προσπάθεια νὰ πλησιάσετε καὶ τὸ δυσαρεστημένο ἑλληνικὸ λαό.
Κάποιοι δὲν ἔχουν κατανοήσει τι σημαίνει μετεγκαταστάσεις πληθυσμῶν. Κάποιοι ξεχνοῦν ὅτι ὁ Λίβανος ἱδρύθηκε ὡς κράτος, δὲν ὑπῆρχε λόγος νὰ ἱδρυθεῖ, παρὰ μόνο ὡς χριστιανικὸ κράτος, θύλακας χριστιανικὸς σὲ μιὰ ἰσλαμικὴ περιοχὴ καὶ ὅτι ὁ Λίβανος σήμερα δὲν ἔχει 15% Χριστιανούς, ἐνῶ ἦταν 100% στὴν ἵδρυσή του. Γιατί; Γιὰ τὰ ἀνοικτὰ σύνορα, γιὰ τὴ διαρκῆ ἐνσωμάτωση ἰσλαμικῶν πληθυσμῶν καὶ τὴν κατάλυση στὸ τέλος τοῦ ἱστορικοῦ χαρακτήρα. Αὐτὸ τὰ παραγνωρίζετε.
Καὶ βέβαια, μπροστὰ μας ἔχουμε νὰ κάνουμε μὲ πολλαπλὲς πτυχὲς ἑνὸς σημαντικοῦ ζητήματος. Κάποιοι στὴ νόμιμη ἄμυνα τοῦ ἑλληνικοῦ λαοῦ, ποὺ ζητάει ὄχι μεγάλα τζαμιὰ στὴν Ἀθήνα καὶ δὲν μιλᾶμε γιὰ τὴν περιοχὴ τῆς μουσουλμανικῆς μειονότητας, ἡ ὁποία ἀπολαμβάνει μεγάλων εὐεργεσιῶν, ἀνακαλύπτουν μισαλλοδοξία, κάτι ποὺ δὲν ὑφίσταται. Ἐμεῖς ποὺ κηρύττουμε τὸν ἀγαπητικὸ χριστιανισμό, ποὺ ἐδῶ μέσα σᾶς ἔχω πεῖ γιὰ τὸ Ἅγιο Ὄρος καὶ στὴ δικιά μου ὁμιλία γιὰ τὴν κάρτα τοῦ πολίτη, ποὺ ἔχουμε τὴ συγχωρητικὴ προσέγγιση, ποὺ ἔχουμε αὐτὴ τὴ φιλευσπλαχνία, ποὺ ὑπάρχει ἀνεξίθρησκη ἀναγνώριση τοῦ δικαιώματος ἀπὸ τοὺς Χριστιανοὺς καὶ τὴν ἐπίσημη Ἐκκλησία, δὲν ἔχουμε κανένα μῖσος γιὰ κανέναν ἄνθρωπο καὶ κανένα ρατσισμό.
Δὲν ἀνεχόμαστε, ὅμως, τὴν ὀργανωμένη ἀνθελληνικὴ ἐχθροπάθεια, τὴν ὁποία ὑπηρετεῖτε συστηματικὰ μὲ ὅλες σας τὶς ἐνέργειες καὶ τὶς πολιτικὲς πράξεις καὶ μέσω τοῦ ἑλληνικοῦ Κοινοβουλίου.
Αὐτὸ πράττετε. Αὐτὸ εἶναι τὸ ἀποτέλεσμα τῆς δικῆς σας πολιτικῆς ἐπιλογῆς, τῆς σύμπλευσης αὐτοῦ τοῦ ἑνιαίου χώρου.
Καὶ κλείνω, βεβαίως, λέγοντας ὅτι θὰ ἀναμετρηθοῦμε σ’ αὐτὸ τὸ ζήτημα. Εἶναι ἱστορικὴ αὐτὴ ἡ ἀναμέτρηση, γιατί θὰ ἀναμετρηθεῖ ὁ πολιτισμὸς μὲ τὴ βαρβαρότητα, ἡ σκοπιμότητα μὲ τοὺς ἱεροὺς σκοποὺς καὶ τὶς ἀξίες, ἡ δική σας προσέγγιση τῆς ἑνιαίας συμπαράταξης, τοῦ ἑνιαίου κόμματος κοινωνικῆς ἀνατροπῆς τῆς ἑλληνικῆς οἰκογένειας καὶ κοινωνίας ἐν συνόλῳ, τοῦ ἑλληνικοῦ πολιτισμοῦ μὲ τὴν ἐκ τῶν ἔσω ὑπονόμευση, τὴν ὁποία ἐσεῖς διευκολύνετε.
Νικόλαος Σηφουνάκης Ὑπουργός Ἀναπληρωτής ΠΕΚΑ
Κυρίες καὶ κύριοι συνάδελφοι, θέλω νὰ πῶ καὶ δυὸ λόγια γιὰ τὶς τροπολογίες. Θὰ σταθῶ σὲ μία ἀπὸ τὶς τροπολογίες, ποὺ θεωρῶ ὅτι εἶναι ἡ πιὸ σημαντικὴ καὶ γιὰ τὴν ὁποία γίνεται ἡ πιὸ πολλὴ συζήτηση.
Ἀφορᾶ βεβαίως, ὅπως καταλαβαίνετε, τὸ τέμενος. Εἶναι ἀλήθεια ὅτι γιὰ τὴν κατασκευὴ τοῦ ἰσλαμικοῦ τεμένους στὴν περιοχὴ τοῦ Ἐλαιώνα, ποὺ προβλέπει ὁ ν. 3512, ποὺ ψηφίστηκε ἀπὸ ὅλες τὶς πλευρές τῆς τότε Βουλῆς, δηλαδὴ στὸ σύνολό του, εἰσηγούμαστε τὴ δημιουργία μιᾶς ἐπιπλέον χρήσης στὸ πλαίσιο τῶν χρήσεων, ποὺ ἤδη ἐπιτρέπονται στοὺς κοινόχρηστους χώρους τοῦ Ἐλαιώνα, ὅπως πολιτιστικὰ κτήρια…
(Στὸ σημεῖο αὐτὸ κτυπάει τὸ κουδούνι λήξεως τοῦ χρόνου ὁμιλίας τοῦ κυρίου Ἀναπληρωτῆ Ὑπουργοῦ)
Μισὸ λεπτό, κύριε Πρόεδρε.
…ὑπαίθριες ἀθλητικὲς ἐγκαταστάσεις, κτήρια κοινωνικῆς πρόνοιας, ἑστιατόρια κ.λπ., ἡ ὁποία ἀφορᾶ στὴ δυνατότητα λειτουργίας θρησκευτικῶν χώρων.
Ὁ χῶρος κατασκευῆς βρίσκεται στὸ οἰκοδομικὸ τετράγωνο 25 τοῦ δημοσίου κτήματος, σὲ κτήριο ποὺ ἤδη ὑπάρχει στὴν περιοχή. Θὰ ἀνακαινιστεῖ καὶ θὰ μετασκευαστεῖ κατάλληλα σὲ τέμενος, περιλαμβανομένων καὶ τῶν ἀπαραίτητων κτηριακῶν ὑποστηρικτικῶν λειτουργιῶν, ὅπως γιὰ παράδειγμα οἱ χῶροι ὑγιεινῆς. Ἐπίσης, προσδιορίζονται οἱ ἀπαραίτητες διαδικασίες γιὰ τὴν ταχεία ὁλοκλήρωση τοῦ ἔργου.
Κατανοητὲς οἱ ἐνστάσεις, ποὺ διατυπώνουν ἀρκετοὶ συνάδελφοι Βουλευτές. Εἰδικὰ ὅμως σὲ μιὰ τέτοια ἐποχή, ποὺ ἡ κατάσταση στο κέντρο τῆς Ἀθήνας εἶναι ὁριακή, αὐτὸ γίνεται κατανοητό, γι’ αὐτὸ ἄλλωστε καὶ ἡ Κυβέρνηση ἔχει διαπιστώσει καὶ διατυπώσει αὐτὸ τὸ συγκεκριμένο πλαίσιο ἀντιμετώπισης τῆς κρίσης. Ὡστόσο ἡ χώρα μας ὀφείλει νὰ ἐναρμονιστεῖ μὲ τὶς σχετικὲς διατάξεις τῆς εὐρωπαϊκῆς σύμβασης τῶν ἀνθρωπίνων δικαιωμάτων.
Θέλω νὰ θυμίσω τὸ πλέον σημαντικό, τί περιλαμβάνει ὁ νόμος τοῦ 2006, ποὺ ψηφίστηκε ὁμόφωνα ἀπὸ τὴ Βουλή.
Τὸ ἄρθρο 5 προβλέπει ὅτι ἡ διοίκηση τοῦ Ἱδρύματος θὰ ἀποτελεῖται ἀπὸ ἑπταμελὲς διοικητικὸ συμβούλιο, ποὺ διορίζεται μὲ τριετῆ θητεία. Στὸ διοικητικὸ συμβούλιο μετέχουν ἐκπρόσωποι τοῦ Ὑπουργείου Ἐθνικῆς Παιδείας, Οἰκονομικῶν καὶ Οἰκονομίας, τοῦ Δήμου Ἀθηναίων, ἕνα μέλος ΔΕΠ τοῦ Πανεπιστημίου, μὲ γνωστικὸ ἀντικείμενο σχετικὸ μὲ τὴν ἰσλαμικὴ θρησκεία ἢ τὸν ἰσλαμικὸ πολιτισμὸ καὶ δύο ἐκπρόσωποι τῶν Μουσουλμάνων, ποὺ διαβιοῦν ἐδῶ κ.λπ..
Τό «βάπτισε» τζαμί Πιστεύουμε ὅτι πρέπει νὰ ὑπάρξει ἰσλαμικὸ τζαμὶ στὴν Ἀθήνα, ναὶ ἢ ὄχι; Σήμερα στὴν Ἀττικὴ κατοικοῦν Μουσουλμάνοι, ποὺ εἶναι Ἕλληνες πολίτες, ὅπως στὸ Γκάζι, ἀλλὰ καὶ νόμιμοι μετανάστες, περίπου 30.000. Ὅλοι αὐτοὶ μέχρι πέρυσι, ἀλλὰ καὶ τώρα ἀκόμα πᾶνε στὶς πλατεῖες ἢ ὁπουδήποτε ἀλλοῦ καὶ προσεύχονται.
Ἡ μεγαλύτερη μουσουλμανικὴ μειονότητα, ὅπως εἶναι καταγεγραμμένη στὴν Ἀττικὴ εἶναι ἡ Πακιστανική. Βρίσκονται ἐδῶ δεκαετίες καὶ εἶναι Ἕλληνες πολίτες.
Στὴν Ἀττικὴ λειτουργοῦν περίπου 120 παράνομα τζαμιά. Θὰ κλείσω, κύριε Πρόεδρε, λέγοντας ὅτι ὁ Ἐλευθέριος Βενιζέλος τὴν ἐποχὴ, ποὺ ἡ Ἑλλάδα ἑτοιμαζόταν νὰ γίνει ἡ Ἑλλάδα τῶν δύο ἠπείρων καὶ τῶν πέντε θαλασσῶν, εἶχε προβλέψει τὴν κατασκευὴ τζαμιοῦ, τὴν ἵδρυση ἀρχιμουφτείας καὶ τὴ δημιουργία ἑνὸς ἐκπαιδευτικοῦ συστήματος, ποὺ θὰ ἀποφοιτοῦν ἀπὸ αὐτὸ οἱ ἰμάμηδες καὶ οἱ χατίπηδες.
Ὅλα αὐτὰ εἶχε προβλέψει νὰ ἐγκατασταθοῦν στὴν Ἀθήνα. Γνωρίζετε γιατί; Γιὰ ἕνα ἁπλὸ λόγο. Δὲν ἤθελε οἱ Μουσουλμάνοι τῆς Ἑλλάδος νὰ ἐλέγχονται ἀπὸ ξένους παράγοντες. Ἤθελε νὰ αἰσθάνονται ὅτι εἶναι ἰσότιμοι πολίτες, ὅτι ἔχουν τὶς ἴδιες εὐκαιρίες καὶ ἀπολαμβάνουν τῆς ἴδιας προστασίας.
Γιῶργος Ἀρβανιτίδης Βουλευτής ΠΑΣΟΚ
Θὰ ἤθελα νὰ σταθῶ γιὰ λίγο στὸ ἄρθρο 29 καὶ τὸ Τέμενος. Εἴμαστε καὶ πρέπει νὰ εἴμαστε μιὰ κοινωνία, ποὺ σέβεται τὸ δικαίωμα τῆς ἀνεξιθρησκείας. Ὀφείλουμε νὰ διευκολύνουμε τὴν οἰκοδόμηση Τεμένους, ὥστε νὰ μποροῦν οἱ ἄνθρωποι νὰ ἀσκοῦν τὰ θρησκευτικά τους καθήκοντα.
Ὡστόσο θέλω νὰ ἐκφράσω τὴν ἀντίθεσή μου ὡς πρὸς τὴν ἰδέα χρηματοδότησης τοῦ Τεμένους ἀπὸ τὸ ἑλληνικὸ κράτος.
Σὲ ὅλες τὶς εὐρωπαϊκὲς χῶρες ἡ οἰκοδόμηση τζαμιῶν γίνεται μὲ τὴ συνδρομὴ τῶν μελῶν τῶν μουσουλμανικῶν κοινοτήτων, ὅπως ἀκριβῶς συμβαίνει καὶ μὲ τοὺς Ἕλληνες ὁμογενεῖς, ποὺ χτίζουν
καὶ συντηροῦν τὶς ἐκκλησιές τους μὲ δικά τους ἔξοδα στὸ ἐξωτερικό, ὅπως ἀκριβῶς συμβαίνει μὲ τὴν οἰκοδόμηση συναγωγῶν.
Ναί, λοιπόν, στὸ Τέμενος, μὲ παράλληλη ἁπλοποίηση τῆς διαδικασίας ἀδειοδότησης εὐκτήριων οἴκων ὄχι ὅμως στὴ χρηματοδότησή του ἀπὸ τὸ ἑλληνικὸ κράτος τὴ στιγμὴ, ποὺ ἔχουμε αὐτὴν τὴ συγκεκριμένη δημοσιονομικὴ συγκυρία.
Γιῶργος Καρατζαφέρης Πρόεδρος τοῦ ΛΑΟΣ
Κύριε Ὑπουργέ, πῆρα τὸ λόγο γιὰ τὸ θέμα τοῦ τζαμιοῦ. Τὰ λύσατε ὅλα σὲ αὐτὴ τὴ χώρα, τὰ τακτοποιήσατε ὅλα, εἶναι εὐτυχισμένος ὁ λαὸς καὶ πήγατε στὸ τζαμί. Γιὰ ποιὸ λόγο τὸ κάνατε αὐτό; Γιὰ νὰ ἱκανοποιήσετε ποιούς; Τοὺς λαθρομετανάστες;
(Χειροκροτήματα ἀπὸ τὴν πτέρυγα τοῦ ΛΑΟΣ)
Αὐτοὶ ἐρχόντουσαν σὲ μία χώρα καὶ ἤξεραν ὅτι δὲν ἔχει τζαμὶ στὴν πρωτεύουσα. Δική τους ἐπιλογὴ ἦταν νὰ μὴ ἀσκοῦν τὰ θρησκευτικά τους καθήκοντα. Γιατί ἂν εἶχαν σὲ προτεραιότητα τὰ θρησκευτικά τους καθήκοντα, θὰ πήγαιναν σὲ μία πρωτεύουσα, ποὺ νὰ ἔχει καὶ τζαμί.
(Χειροκροτήματα ἀπὸ τὴν πτέρυγα τοῦ ΛΑΟΣ)
Σᾶς κάνουν ἐπιπλήξεις τὰ μεγάλα ἀφεντικὰ τῆς παγκοσμιοποίησης; Νὰ πεῖτε «ναί», ἀλλὰ νὰ ἐφαρμοστεῖ ἡ ἀπόφαση τοῦ Συμβουλίου Ἀσφαλείας τοῦ ΟΗΕ τῆς 24ης Νοεμβρίου τοῦ 1981, ποὺ λέει: «Οἱ χῶροι λατρείας ἐπιστρέφουν στὸ σκοπὸ γιὰ τὸν ὁποῖο ἠγέρθησαν».
(Χειροκροτήματα ἀπὸ τὴν πτέρυγα τοῦ ΛΑΟΣ)
Γιατί δὲν τὸ λέτε, λοιπόν, στὰ ἀφεντικά; Γιατί δὲν λέτε στὰ ἀφεντικὰ νὰ γίνει ξανὰ Ναὸς Ὀρθοδοξίας ἡ Ἁγιὰ Σοφιὰ καὶ νὰ λειτουργήσουν τὰ τζαμιά. Ἀλλά, βεβαίως, πάντα παθητικά. Αὐτὴ ἡ παθητικότητα, ποὺ σᾶς διακρίνει σὲ κάθε κέλευσμα καὶ σὲ κάθε ἐντολὴ τῶν ξένων καὶ φθάσαμε ἐδῶ ποὺ φθάσαμε.
Γ. Παπακωνσταντίνου Ὑπουργός ΠΕΚΑ
Μιλήσατε, κύριε Πρόεδρε τοῦ ΛΑΟΣ, γιὰ τὸ τέμενος. Χαίρομαι ποὺ ὑπάρχουν στιγμές, παρὰ τὸ γεγονὸς ὅτι ὑπερψηφίζετε αὐτὸ τὸ νομοσχέδιο, ποὺ φαίνονται οἱ διαφορές μας. Καὶ ἐδῶ πράγματι ἔχουμε μιὰ σημαντικὴ διαφορά, βλέπουμε τὴ χώρα διαφορετικά.
Ἐμεῖς θεωροῦμε ὅτι εἶναι χρέος μας σὲ μιὰ χώρα, στὴν ὁποία ὑπάρχουν μετανάστες, νὰ ὑπάρξει ἕνα τέμενος. Γι’ αὐτὸ φέραμε αὐτὴ τὴν τροπολογία, τὴν ὁποία ὑπερασπιζόμαστε καὶ τὴν πιστεύουμε, κύριε Πρόεδρε.
Ἀνταπάντησις κ. Καρατζαφέρη
Κύριε Ὑπουργέ, σαφέστατα εἶμαι ὑπὲρ τῆς διακρίσεως τῶν ἐξουσιῶν. Ἐσεῖς εἶστε; Γιατί δὲν φέρατε τὴν πρώτη δανειακὴ σύμβαση γιὰ κύρωση στὸ Κοινοβούλιο τότε; Γιατί δὲν τὸ φέρατε;
(Χειροκροτήματα ἀπὸ τὴν πτέρυγα τοῦ Λαϊκοῦ Ὀρθόδοξου Συναγερμοῦ)
Ἑπομένως λοιπὸν προσέξτε τι λέτε γιατί γυρίζει ἐπάνω σας. Μά, εἴμαστε σοβαροί; Κάθε μέρα ἔχουμε μιὰ καλπάζουσα ἐγκληματικότητα. Ἐκτὸς ἂν δὲν βλέπετε δελτία εἰδήσεων. Πάρτε τουλάχιστον τὸν Παπουτσῆ νὰ σᾶς τὰ πεῖ. Τί πᾶτε νὰ κάνετε ἐκεῖ; Ἀντιλαμβάνεστε; Πᾶτε νὰ κάνετε ἕνα ἐργοστάσιο παραγωγῆς τρομοκρατῶν. Ρωτῆστε τὸ δήμαρχο τοῦ Λονδίνου καὶ ἂν δὲν ἔχετε τὸ τηλέφωνο νὰ σᾶς τὸ δώσω τώρα. Ὅσοι συνελήφθησαν εἶχαν ξεκινήσει μέσα ἀπὸ τζαμιά.
Καὶ τί θὰ εἶναι αὐτὸ τὸ τζαμί; Σιίτες, Σουνίτες καὶ ἄλλη μιὰ σειρὰ ἀκόμα ἄλλων δογμάτων μέσα στοὺς μουσουλμάνους; Αὐτοὶ σκοτώνονται.
Σιίτες καὶ Σουνίτες μιλᾶνε μὲ βόμβες. Τί πᾶτε νὰ κάνετε τὴν Ἀθήνα;
Γιὰ ποιὸ λόγο; Ποιὸς σᾶς πιέζει; Γιατί; Λύσαμε ὅλα τά ἄλλα προβλήματα; Σοβαρολογεῖτε; Ὅταν σᾶς ἔλεγα τὸ 2001 –ἐσεῖς δὲν ἤσασταν σὲ αὐτὴ τὴν Αἴθουσα- ὅτι ὅπως πᾶτε θὰ γίνει ἰσλαμικὸ κόμμα, τὸ
ἰσλαμικὸ κόμμα ἔγινε. Καὶ πλέον τὸ ἰσλαμικὸ κόμμα, νὰ ξέρετε κύριε Ὑπουργέ, ἔχει συμπληρώσει τὸ 3%, μὲ τοὺς μουσουλμάνους Ἕλληνες τῆς Θράκης, ἀλλὰ καὶ μὲ ὅλους αὐτοὺς, ποὺ αὐθαιρέτως νομιμοποίησε ὁ κ. Ραγκούσης, μὴ λαμβάνοντας ὑπ' ὄψιν καὶ ἐδῶ τὴ διάκριση τῶν ἐξουσιῶν, ποὺ τὸ τμῆμα τοῦ Συμβουλίου τῆς Ἐπικρατείας εἶπε ὅτι ὁ νόμος αὐτὸς εἶναι ἀντισυνταγματικός.
(Χειροκροτήματα ἀπὸ τὴν πτέρυγα τοῦ Λαϊκοῦ Ὀρθόδοξου Συναγερμοῦ)
Μίλησε γιά Γουδί
Νὰ σᾶς θυμίσω ὁρισμένα πράγματα, κύριε Ὑπουργέ, ποὺ κάνετε πὼς τὰ ξεχνᾶτε. Ἔτσι λοιπὸν ἔχουν τὸ 3% καὶ αὔριο τὸ πρωὶ θὰ ἔχετε ἕνα ἰσλαμικὸ κόμμα ἐδῶ μέσα. Καὶ μποροῦμε; Τὸ ἀντέχουμε; Δὲν βλέπετε τί γίνεται στὴ Βουλγαρία, πού δὲν μποροῦν νὰ κάνουν Κυβέρνηση ἐξαιτίας τῆς παρουσίας αὐτοῦ τοῦ ἰσλαμικοῦ κόμματος;
Παίζετε μὲ τὴ φωτιά. Καταστρέφετε τὴν Ἑλλάδα, νὰ τὸ καταλάβετε. Γι’ αὐτὸ λοιπὸν ἐὰν δὲν μπορεῖτε νὰ κάνετε κάτι, πᾶμε τώρα σὲ ἐκλογές, γιὰ νὰ σωθεῖτε. Διαφορετικὰ πιστεύω ὅτι οὔτε τὰ εἰδικὰ δικαστήρια θὰ φτάσουν. Μήπως χρειαστεῖ νὰ κοιτάξουμε πρὸς τὸ Γουδί.
(Χειροκροτήματα ἀπὸ τὴν πτέρυγα τοῦ Λαϊκοῦ Ὀρθόδοξου Συναγερμοῦ)
ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ (Ὑπουργὸς Περιβάλλοντος, Ἐνέργειας καὶ Κλιματικῆς
Ἀλλαγῆς): Κύριε Πρόεδρε, παρακαλῶ τὸ λόγο.
ΠΡΟΕΔΡΕΥΩΝ (Ἀναστάσιος Κουράκης): Ὅσο γίνεται πιὸ σύντομα σᾶς παρακαλῶ, κύριε Ὑπουργέ, γιατί ἔχουμε ὑπερβεῖ ὅλους τούς χρόνους.
Ὁρίστε, ἔχετε τὸ λόγο.
ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ: Κύριε Πρόεδρε, δὲν ἤθελα νὰ πάρω τὸ λόγο, ἀλλὰ δὲν μπορῶ νὰ ἀφήσω νὰ ἀκούγονται σὲ αὐτὴ τὴν Αἴθουσα ἐκφράσεις ὅπως «τὸ Γουδί», μὲ τέτοια εὐκολία.
Κύριε Πρόεδρε, ἐπιτρέψτε μου μὲ ὅλο τό σεβασμό, νὰ σᾶς προτείνω νὰ εἶστε λίγο πιὸ προσεκτικός.
Καὶ ὅσο γιὰ τὸ τέμενος θὰ σᾶς παρέπεμπα στὴν ἑλληνικὴ ἱστορία.
Δὲν ἤσασταν στὴν Αἴθουσα.
Ὁ Ἀναπληρωτὴς Ὑπουργὸς ἀναφέρθηκε στὸν Ἐλευθέριο Βενιζέλο καὶ τοὺς δικούς του σκοποὺς νὰ κάνει ἀκριβῶς κάτι παρόμοιο.
Ἐμεῖς εἴμαστε ὑπερήφανοι, ποὺ εἴμαστε στὴν ἱστορικὴ συνέχεια τοῦ Ἐλευθερίου Βενιζέλου καὶ τῶν ἰδεῶν, ποὺ πρεσβεύει.
ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΚΑΡΑΤΖΑΦΕΡΗΣ: Σᾶς θυμίζω, κύριε Ὑπουργέ, ὅτι τὸν Ἐλευθέριο Βενιζέλο τὸν ὁποῖο τιμᾶμε καὶ ὅσο ἐσεῖς τὸν ἔφερε στρατιωτικὸ κίνημα. Αὐτὸ μὴ τὸ ξεχνᾶτε. Ἐμεῖς ἔχουμε καλὴ μνήμη καὶ ξέρουμε ποιοὶ ἔστησαν τὸ Γουδί. Ἐὰν λοιπὸν σήμερα σᾶς κάνω ἐδῶ τὴν ἀναφορὰ στὸ Γουδί, σᾶς λέω ὅτι τὸ συζητᾶνε σὲ ὅλα τά καφενεῖα, ὅτι τοὺς χρειάζεται Γουδί. Μεταφέρω τὴ φωνὴ τῆς βάσης, τὴν ὁποία ἀρνεῖστε νὰ ἀκούσετε, γιατί φοβάστε νὰ πᾶτε στὴ βάση.
Γιατί ἡ βάση ἔχει ἀγανακτήσει πλέον σὲ τέτοιο βαθμὸ, ποὺ δὲν εἶναι δυνατὸν βουλευτὴς νὰ ἐμφανιστεῖ σὲ πλατεῖα.