Στὴν ὄμορφη Ἑλλάδα ποὺ ἀγαπήσαμε – τὴν πατρίδα τοῦ Φωτὸς τοῦ Λόγου τοῦ Εὐαγγελίου, τὸὁποῖο γέννησε Πολιτισμὸζωῆς - βλέπουμε σήμερα, μὲ ὀδύνη μεγάλη καὶ ἀντίδρασηἐλάχιστη, νὰἐξελίσσεται μὲ ραγδαίους ρυθμοὺς μία ὁλομέτωπη καὶ καλοστημένη «χειρουργικὴ» ἐπιχείρηση συσκότισης, σὲ πολλὰ ἐπίπεδα.
Ἕνας νέος «διαφωτισμὸς» ἐπιβάλλεται στὴν κοινωνία, τὴν παιδεία, τὴ γλῶσσα καὶ τὴν πίστη μας τὴν Ὀρθόδοξη, μὲ τρόπο ἀνορθόδοξο καὶ κυρίως μὲ περιεχόμενο ἀνορθόδοξο, μὲ σκοπὸ νὰ οἰκοδομηθεῖ μία «νέα τάξη πραγμάτων» ξένη πρὸς τὰ χρηστὰ καὶ πατροπαράδοτα ἤθη καί ἀσεβοῦσα πρὸς τὸ αἷμα τῶν ἡρώων τοῦ Ἑλληνισμοῦ, ἁγίων, μαρτύρων, παλαιοτέρων καὶ νέων…
Ἄλφα «στερητικὸν»: ἀσέβεια, ἀποκαθήλωση ἀξιῶν, ἀμνησία, ἀσυνειδησία, ἀθεΐα, ἀναισχυντία, ἀποκλεισμὸς πηγῶν ἁγιασμοῦ. Μὲ μιὰ λέξη - ἀπο-ϊεροποίηση, ὅπως εὔστοχα διαγνώστηκε ἡ ἀσθένεια τῆς κοινωνίας μας ἀπὸ τοὺς ἀληθινοὺς ἀνθρώπους τοῦ Πνεύματος, κληρικοὺς πρωτίστως, θεολόγους καὶ δασκάλους. Ὁρισμένοι ἀρχιερεῖς ὕψωσαν, ὡς ὄφειλαν, δυνατὴ φωνὴ ἀντίστασης ἐπὶ τῆς οὐσίας, ὅπως οἱ μητροπολίτες Πειραιῶς, Κυθήρων, Γόρτυνος, Αἰτωλίας καὶ ἄλλοι, καθὼς ἐπίσης καὶ λίγοι λαϊκοί, ἐπιφανεῖς στοχαστές, ὅπως ὁ σεβαστὸς δάσκαλος, φιλόλογος κ. Κωνσταντῖνος Γανωτής.
«Ἀποϊεροποίηση; Θεωρίες συνωμοσίας!» θὰ ποῦν ἀπαξιωτικὰ ὅσοι συμβάλλουν στὴ συστηματικὴ ἀπαξίωση καὶ ἐνοχοποίηση τῶν Ἑλλήνων ποὺ πατοῦν μὲ ἐπίγνωση στὰ ἁγιασμένα αὐτὰ χώματα.
Δὲν εἶναι «θεωρία συνωμοσίας» ὅτι πρόσφατα μεγάλη ἁλυσίδα σούπερ- μάρκετ πουλοῦσε στὰ καλάθια της παντόφλες ποὺ εἶχαν στὸν ἐσωτερικὸ τους πάτο τὴν ἑλληνικὴ σημαία!
Δὲν εἶναι «θεωρία συνωμοσίας» ὅτι πολλοὶ γιὰ προφανεῖς ἐμπορικοὺς καὶ γιὰ ἄλλους λόγους προτείνουν νὰ ποδοπατοῦμε μὲ … παντόφλες ρατσισμοῦ τὰ ἱερὰ καὶ ὅσιά μας, στρεφόμενοι ρατσιστικὰ κατὰ τοῦ δικοῦ μας Γένους, τῆς δικῆς μας Σημαίας.
Ἀποκαθηλώνουν τὰ ἐθνικὰ σύμβολα ἀπὸ τοὺς δημόσιους χώρους, ἀφαιροῦν τὴν Ἑλληνικὴ Σημαία ἀλλὰ καὶ τὸν Σταυρὸ ἀπ’ τὴ Σημαία, «ἐξαφανίζουν» τὶς ἱερὲς εἰκόνες ἀπὸ δημόσια κτίρια, καταργοῦν τὴν Κυριακὴ ἀργία, διδάσκουν ἀνοιχτὰ τὴν ἀθεΐα καὶ τὴν ἀσέβεια, ἀπαγορεύουν συχνὰ τὴν πρόσβαση ἱερέων στὰ σχολεῖα καὶ τὸν ὁμαδικό ἐκκλησιασμὸ τῶν τάξεων, παρακωλύουν τὴν πρωινὴ προσευχή, προπαγανδίζουν τὴν ἀναίδεια στὰ παιδιὰ καὶ παρέχουν δημόσια ἀπαιδεία, «κόβουν» τὸν ἑορτασμὸ τῶν ἐθνικῶν ἐπετείων καὶ τὴν ἀπαγγελία τοῦ Ἐθνικοῦ μας Ὕμνου…
Πρὶν λίγες ἡμέρες (3 Ὀκτωβρίου), στὴν ἐπίσημη λιτανεία τοῦ πολιούχου τῆς πόλεως τῶν Ἀθηνῶν, ἁγίου Διονυσίου, οἱ δημοτικὲς ἀρχὲς ἀπαγόρευσαν τὴν ἀπαγγελία τοῦ Ἐθνικοῦ Ὕμνου, μία διαχρονικὴ κατά παράδοση πρακτικὴ καὶ εὐτυχῶς, μὲ τὴν προτροπὴ τοῦ παρισταμένου ἐκπροσώπου τῆς ἀρχιεπισκοπῆς, ὁ λαὸς ἔψαλλε αὐθορμήτως τὸν Ὕμνο. Ἡ ἀλήθεια βοᾶ, ὅπως καὶ ἡ ἐλευθερία «ἀπ’ τὰ κόκκαλα βγαλμένη, τῶν Ἑλλήνων, τὰ ἱερά»!
Ἐθνικοί λόγοι ἐπιβάλλουν σήμερα χωρὶς ἄλλη ἀναβολὴ νὰ ἀντισταθοῦμε εὐαγγελικῶς, ὑπερασπιζόμενοι τὰ ἱερὰ τῆς παραδόσεώς μας καὶ νόμιμα ἤθη. Ἡ ἀντίσταση αὐτὴ - προσωπικὴ καὶ ἐθνικὴ - δὲν εἶναι ἁπλῶς δικαίωμα ἀλλὰ ὑποχρέωσή μας ἀπέναντι στὴν πατρίδα καὶ τὰ δημοκρατικὰ κεκτημένα αὐτῆς: «ἐπαφίεται στὸν πατριωτισμὸ τῶν Ἑλλήνων».
Τὰ ἐθνικὰ μας σύμβολα, ἡ Σημαία καὶ ὁ Σταυρός, δὲν συμβολίζουν ἁπλῶς αὐτὴ τὴν τάξη ἀλλὰ ζωντανὰ τὴ διασαλπίζουν. Τὸ θρόϊσμα τῆς Σημαίας καὶ τὸ θάμβος τοῦ σημείου τοῦ Σταυροῦ, στὴν κορυφή της, αὐτὴ τὴν ἀφοσίωση διατρανώνουν στὴν ἱστορικὴ μνήμη ἀγώνων ἱερῶν γιὰ τὴν ἐλευθερία….
Πηγή: Ενωμένη Ρωμηοσύνη