Μία είδηση της τελευταίας στιγμής έρχεται να επιβεβαιώσει πολύ ενδεικτικά (περισσότερο δεν γίνεται!), τις μεθοδεύσεις και προθέσεις του Υπουργείου Παιδείας, την επιρροή επίσης που σε αυτό έχει αυτή τη στιγμή το «gay-κίνημα», αλλά και εν γένει τη νέα πραγματικότητα που επιχειρείται να εγκαινιαστεί στη δημόσια εκπαίδευση και ζωή (που διόλου δεν προοιωνίζεται ότι θα περιοριστεί στην παρούσα μόνο κυβέρνηση, αφού και ο διεκδικητής της επόμενης πρωθυπουργίας κ. Μητσοτάκης, σε αυτά τα ζητήματα έχει περίπου την ίδια προσέγγιση).
Την ώρα ακριβώς που αναφορικά με τη θεματική εβδομάδα και τις έμφυλες ταυτότητες στα σχολεία,ως προς την καταλληλότητα παιδαγωγικά (αλλά και νομιμότητα) της θεματολογίας του τρίτου άξονα,πανελλαδικά υπάρχει«σμήνος»αντιδράσεων και ανακοινώσεων από Λειτουργούς Μέσης Εκπαίδευσης (ΟΛΜΕ, ΕΛΜΕ), συλλόγους καθηγητών και γονέων, δικηγόρους, την Εκκλησία κ.α, την ίδια στιγμή το Υπουργείο Παιδείας στις 28-02-2017 (Αρ. Πρωτ. 32361/Δ2) έστειλε διαβιβαστικόσε όλες τις διευθύνσεις εκπαίδευσης και σε όλα τα σχολεία της Αττικής, γνωστοποιώντας και προσκαλώντας σε συνέδριο του «Πολύχρωμου Σχολείου».
Το θέμα του συνεδρίου είναι: «Καλές Πρακτικές για την διαμόρφωση συμπεριληπτικού σχολικού πλαισίου(!) πάνω σε θέματα σεξουαλικού προσανατολισμού, ταυτότητας φύλου, έκφρασης φύλου και χαρακτηριστικών φύλου»• ενώ το συνέδριο θα πραγματοποιηθεί εντός του 66ου ...Δημοτικού(!) σχολείου Αθηνών στις 10 και 11 Μαρτίου(Σύλλογος διδασκόντων!).
Το «Πολύχρωμο Σχολείο» ως γνωστό, είναι ομάδα ατόμων που στηρίζουν με κάθε τρόπο τους ΛΟΑΤ (λεσβίες, ομοφυλόφιλοι, αμφιφυλόφιλοι, τρανσέξουαλ) με διάφορες εκδηλώσεις όπως αυτή της παρέλασης ομοφυλοφίλων (gay-pride). Δημιουργήθηκε το φθινόπωρο του 2009 με αρχική ονομασία «Ομοφοβία και Τρανσφοβία στην Εκπαίδευση». Στη συνέχεια μετονομάστηκε σε «Πολύχρωμο Σχολείο», δημιουργώντας παράλληλα μία σύγχυση σε όσους δεν το ξέρουν.
Αντιγράφουμε επίσης από την ιστοσελίδα του Πολύχρωμου Σχολείου, ότι:«Τα άτομα που συμμετέχουν στην ομάδα προέρχονται από το χώρο της εκπαίδευσης, της ψυχικής υγείας και των κοινωνικών επιστημών.
Η ομάδα είχε ως αρχικό σκοπό να σπάσει τη σιωπή στον εκπαιδευτικό χώρο και να αναδείξει το θέμα των διακρίσεων γύρω από ζητήματα Σεξουαλικού Προσανατολισμού, Ταυτότητας Φύλου και Χαρακτηριστικών Φύλου. Αυτό έχει πλέον επιτευχθεί και τώρα διανύουμε περίοδο συνεργασίας με σχετικούς φορείς σε πιο ουσιαστικές δράσεις, όπως ...η επιμόρφωση εκπαιδευτικών και η παραγωγή εκπαιδευτικού υλικού(!)».
Επιδιώκει παράλληλα την: «επιμόρφωση, ενημέρωση των εμπλεκομένων (εκπαιδευτικοί, γονείς, θρησκευτικοί σύμβουλοι κλπ)»• ό,τι ακριβώς δηλαδή επιχειρεί και η θεματική εβδομάδα δια του τρίτου άξονα(!) όπως επίσης και το εν λόγω συνέδριο. Άλλωστε, το «Πολύχρωμο Σχολείο στην ιστοσελίδα του έχει αναρτήσει ...«προτάσεις για την υλοποίηση του θεματικού άξονα «έμφυλες ταυτότητες» στα πλαίσια των δράσεων για τη θεματική εβδομάδα στα γυμνάσια κατά το σχ. έτος 2016-2017»! («τι έτι χρείανέχομεν μαρτύρων» για τον ...προσανατολισμό του επίμαχου περιεχομένου της θεματικής εβδομάδας;)
Το «Πολύχρωμο Σχολείο» ακόμα, πρωτοστατεί στην επιχειρούμενη, πλήρη θεσμικά εξίσωση των ομοφυλόφιλων «σχέσεων» με τα ετερόφυλα ζευγάρια και τελικά, τη δυνατότητα υιοθεσίας παιδιού!(βλ. «Η νομική προστασία του σεξουαλικού προσανατολισμού και της ταυτότητας φύλου», σελ. 61-63,http://rainbowschool.gr/wp-content/uploads/2016/11/Νομικός-Οδηγός-Πες-το-σε-μας-Color-Youth.pdf ).
Όποιος επιθυμεί επ’ αυτού,να έχει ένα «δείγμα», αλλά και μία ...ειδυλλιακή οπτική προσέγγιση περί ομοφυλόφιλων «οικογενειών» με παιδί, δεν έχει παρά να παρακολουθήσει το βίντεο του «Πολύχρωμου Σχολείου»(προβολή MEGACHANNEL, παραμονές Χριστουγέννων, 23/12/2015!) στη διαδικτυακή τοποθεσία:
https://www.youtube.com/watch?v=Rse4BbU7O2M
Το ίδιο βέβαια ...επιθυμεί να προωθήσει και ο Συνήγορος του Πολίτη, όπως αυτό διατυπώνεται στο Δελτίο Τύπου στις 7/12/2015 («Τη ρύθμιση της επιμέλειας παιδιών σε περιπτώσεις συμφώνου συμβίωσης ζητά ο Συνήγορος του Πολίτη», http://www.synigoros.gr/resources/docs/20151201-dt-symfwno-symviwshs_5.pdf ).
Εκείνο όμως το οποίο προκαλεί πραγματικά εντύπωση από το πρόγραμμα του συνεδρίου, είναι η εισήγηση με τίτλο:
«Το πρόβλημα της ερμηνείας και το ζήτημα της συμπερίληψης απελευθερωτικών θεολογικών προσεγγίσεων στο μάθημα των Θρησκευτικών»!!•
η οποία εισήγηση θα παρουσιαστεί από την «κ. Σπυριδούλα Αθανασοπούλου-Κυπρίου, καθηγήτρια θεολόγος(!), διδάσκουσα στο Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο στο μεταπτυχιακό πρόγραμμα "Σπουδές στην Ορθόδοξη Θεολογία"».
Νομίζω ότι περισσεύει επ’ αυτού κάθε σχόλιο!
Να επισημανθεί απλά εδώ το αυτονόητο ότι ο Θεός και η Εκκλησία βεβαίως, δέχεται μεν όλους τους ανθρώπους, όχι όμως όταν αυτοί επιμένουν στα πάθη τους (Α Κορ. στˊ9-10) και δουλεύοντας πάνω σε αυτά, πολύ περισσότερο όταν προσπαθούν να τα δικαιολογήσουν θεολογικά και αγιογραφικά• διότι τότε ακριβώς συμβαίνει το της Γραφής: «υπέλαβες ανομίαν, ότιέσομαι σοι ομοιος (θεώρησες [όσο αφορά την αμαρτία] ότι έγινα όμοιος με σένα)· ελέγξω σε και παραστήσω κατά πρόσωπον σου τας αμαρτίας σου» (Ψαλ. 49, 21).
Αντιθέτως, ο Θεός δέχεται και στεφανώνει όσους αγωνίζονται και αναδεικνύονται νικητές εναντίον αυτών, γι’ αυτό και δεν πρέπει ούτε οι πάσης φύσεως ομοφυλόφιλοι να απελπίζονται όταν βλέπουν να μην αλλάζει το αντικείμενο της επιθυμίας τους, που με τη συμβολή ποικίλων ίσως ψυχοσωματικών-κοινωνικών (ή και προσωπικών επιλογών) παραμέτρων έχει εκτραπεί από τη«φυσικήν χρήσιν εις την παρά φύσιν» (Ρωμ. αˊ26). Ας μην απελπίζονται και εγκαταλείπουν τον αγώνα ακόμα και αν αυτός ο αγώνας φαντάζει ιδιαίτερα δύσκολος και επίπονος! (όπως άλλωστε ισχύει για όλους) Αυτά επισημαίνει και ο προφήτης Ησαΐας ο οποίος λέει:
«Κανένας ευνούχος ας μη λέει «είμαι ένα κούτσουρο».Γιατί ο Κύριος λέει στους ευνούχους: Όσοι φυλάξουνε τα σάββατά μου και επιλέξουν αυτά που θέλω Εγώ και μείνουν πιστοί στη διαθήκη μου, θα τους δώσω τόπο ονομαστό μες στο ναό μου και το τείχος μου, καλύτερο από γιους και θυγατέρες. Όνομα αιώνιο θα τους δώσω και δε θα εκλείψει».(Ησαΐας 56:3-5)
Τέλος, να επισημανθεί μονάχα ότι εσχάτως πυκνώνουν οι προσπάθειες ώστε η ομοφυλοφιλία, ο τρανσεξουαλισμός και κάθε λογής «προσανατολισμός», να αποκτήσουν θεολογική και αγιογραφική θεμελίωση.
Άραγε στην πόλη των Σοδόμων, υπήρξε ανάλογη προσπάθεια απ’ τους κατοίκους ή τους ξεπεράσαμε;;
Πηγή: Ακτίνες