Ἐφημερίου Ἱ. Ν. Ἁγίου Νικολάου Νικαίας.
Τί εἶναι ἡ Κάρτα τοῦΠολίτη;
Ἡ Κάρτα τοῦ Πολίτη παρουσιάζεται σάν μιά κάρτα ἡὁποία θά μᾶς διευκολύνει στό «νοικοκύρεμα», στίς καθημερινές μας ἐργασίες, θά μᾶς προστατεύει ἀπό κλοπές μιά καί δέν θά χρειάζεται νά ἔχουμε μαζί μας χρήματα, θά ἔχουμε εὔκολη πρόσβαση στό σύστημα ὑγείας, θά βοηθήσει ἀποτελεσματικά στήν καταπολέμηση τῆς ἐγκληματικότητας καί τῆς τρομοκρατίας δίνοντας τή δυνατότητα στό κράτος, μέ τήν πρόσβαση σέ ὅλα τά προσωπικά μας δεδομένα, νά ἐλέγχει μέ διάφορους τρόπους ὅλους ὅσους τό βλάπτουν.
Ἰσχυρίζεται ὁΠρωθυπουργός ὅτι στήν Κάρτα τοῦΠολίτη, μέ τήν ὁποία θά διασυνδέονται ἠλεκτρονικά ὅλες οἱὑπηρεσίες τοῦΔημοσίου, θά ἐνσωματωθοῦν ΑΦΜ, ΑΜΚΑ, ἐκλογικός ἀριθμός, διαβατήριο, δίπλωμα ὁδήγησης, κάρτα διέλευσης διοδίων, κάρτα δημότη, ἀλλά καί δεδομένα πού ἔχουν σχέση μέ τήν ὑγεία (ἠλεκτρονικός ἰατρικός φάκελλος), ὥστε ὁπολίτης νά ἐξυπηρετεῖται παντοῦκαί χωρίς γραφειοκρατία. Ἐπίσης στό μέλλον σχεδιάζεται νά ἐνταχθεῖκαί ἡἠλεκτρονική «ὑπογραφή» τῶν πολιτῶν καί αὐτή ἡκάρτα νά ἀποτελέσει καί τήν....ἠλεκτρονική ταυτότητα.
Ἔχει ἡ Κάρτα τοῦΠολίτη κάτι κακό;
Ὁγέροντας Ἰουστῖνος Πάρβου στή Ρουμανία μέ ἀφορμή τήν ἀναγγελία ἠλεκτρονικῆς ταυτότητος μέ τσίπ, εἶπε μέ σαφήνεια καί μέ κατηγορηματικό τρόπο: «Μᾶλλον γιά πολλούς ἀνάμεσά σας αὐτό τό τσίπ (ἡΚάρτα τοῦΠολίτη θά περιέχει τσίπ)εἶναι κάτι ἀσήμαντο ἀλλά πίσω ἀπό αὐτό τό σύστημα πού καταγράφει τούς ἀνθρώπους καί περιέχει ὅλα τά δεδομένα (πληροφορίες) κρύβεται μία ὁλόκληρη δικτατορία, ἕνα δαιμονικό σχέδιο, μέσῳτοῦὁποίου δέχεσαι νά πουλήσεις τήν ψυχή σου στό διάβολο. Ἡκαταγραφή τῶν ἀνθρώπων, ὅπως κάνουμε μέ τά ζῶᾳ, εἶναι τό πρῶτο βῆμα ἀπό τά
μέτρα πού παίρνουν γιά νά ἐλέγχουν ἀπόλυτα τόν ἄνθρωπο».
Πῶς μπορεῖ νά γίνει αὐτή ἡσύνδεση τῆς Κάρτας τοῦ Πολίτη μέ τό δαιμονικό σχέδιο πού μᾶς λέει ὁγέροντας ὅτι κρύβεται πίσω ἀπό αὐτήν;
Ἐδῶχρειάζεται μιά μεγαλύτερη προσοχή. Ἀπό τή δεκαετία τοῦ’80 οἱπολιτικοί μας παλεύουν νά μᾶς ἐπιβάλουν μιά ταυτότητα ἡὁποία ἀπό τή μιά μεριά φαίνεται χρήσιμη καί ἁπλῆ, ἀλλά ἀπό τήν ἄλλη συνδυάζει τήν ἀριθμοποίηση τοῦπροσώπου, τήν παρακολούθηση, τό φακέλλωμα καί τόν δυσώνυμο ἀριθμό 666. Αὐτό τό ξεκίνησαν μέ τόν ΕΚΑΜ πρῶτα, τόν ΑΜΚΑ ὕστερα, τήν Κάρτα Πολίτη καί τό μοναδικό κωδικό πελάτη τώρα τελευταῖα.
Ἐδῶ λοιπόν ἀρχίζει νά διαφαίνεται πώς δέν εἶναι καί τόσο ἁπλᾶτά πράγματα ἀλλά πρόκειται γιά ἕνα σχέδιο πού ὁδηγεῖσέ μιά προηγμένου τύπου «δημοκρατική» δικτατορία ἡὁποία περιγράφεται ἁπλᾶὡς ἑξῆς:
1ον.Ὑπάρχει ἕνα ἠλεκτρονικό φακέλλωμαπού σημαίνει ἀναπόφευκτα κατάργηση τῆς ἐλευθερίας τοῦπροσώπου. Μέσω τοῦφακελλώματος θά ὑπάρχει παρακολούθηση τοῦπροσώπου, κατάργηση τοῦἀπορρήτου τῆς ἰδιωτικῆς ζωῆς μέ τή συλλογή καί ἐπεξεργασία δεδομένων προσωπικοῦχαρακτῆρος, ἀκόμα καί μέ τήν δημοσιοποίηση τῶν εὐαισθήτων προσωπικῶν δεδομένων, μιά καί αὐτά θά βρίσκονται στά χέρια πολλῶν πού θά χειρίζονται τά μηχανήματα ἀλλά καί πολλῶν ἐπιτηδείων οἱὁποῖοι εὐκαίρως ἀκαίρως θά μποροῦν νά μπαίνουν νά βλέπουν ἀλλά καί νά ἀλλάζουν δεδομένα. Παράλληλα ὑπάρχει πλήρης ἄγνοια τῶν στοιχείων τῆς κάρτας ἀπό τόν κάτοχό της.
Θά μποροῦσε νά ἀναρωτηθεῖκανείς, ἐμεῖς οἱχριστιανοί τί ἔχουμε νά φοβηθοῦμε ἀπό ἕνα τέτοιο φακέλλωμα, μιά καί σύννομοι καί ἥσυχοι ἄνθρωποι εἴμαστε; Εἶναι ὅμως ποτέ δυνατόν ὁἝλληνας Ὀρθόδοξος Χριστιανός νά δεχθεῖὁποιοδήποτε σύστημα πού τοῦστερεῖτήν ἐλευθερία, τόν ἀριθμοποιεῖ, τόν ἐξευτελίζει σάν πρόσωπο, λέγοντάς του πόσο τόν ἀγαπάει ἐνῶστήν κυριολεξία τόν ὑποδουλώνει καί τόν βασανίζει;
2ον.Οὐσιαστικά μᾶς εἰσάγουν σέ ἕνα νέο κράτος, σέ ἕνα παγκόσμιο κράτος (μιά καί στούς κομπιοῦτερ ὑπάρχει παγκόσμια δυνατότητα ἐπικοινωνίας), στό κράτος τῆς ἠλεκτρονικῆς διακυβέρνησης, γιά τό ὁποῖο τόσο περήφανος εἶναι ὁπρωθυπουργός μας καί μάλιστα χρησιμοποιώντας κωδικό πρόσβασης στή βάση δεδομένων τόν ἀριθμό 666.
Τί εἶναι αὐτό τό νούμερο; Τί γνωρίζουμε γι’ αὐτό;
Στήν Καινή Διαθήκη καί συγκεκριμένα στό βιβλίο τῆς Ἀποκαλύψεως, διαβάζουμε τά ἑξῆς:
«Ὧδε ἡσοφία ἐστίν· ὁἔχων νοῦν ψηφισάτω τόν ἀριθμόν τοῦθηρίου· ἀριθμός γάρ ἀνθρώπου ἐστί· καί ὁἀριθμός αὐτοῦχξς΄» (Ἀποκ. ιγ΄ 18). Μᾶς λέει λοιπόν ἡἈποκάλυψη ὅτι ὁἀριθμός 666 δέν εἶναι ἕνας τυχαῖος ἀριθμός, ἀλλά ὁἀριθμός τοῦθηρίου, ὁἀριθμός τοῦἈντιχρίστου, γι’ αὐτό τόν ὀνομάζουμε καί δυσώνυμο ἀριθμό.
Δέν εἶναι περίεργο τό γεγονός ὅτι μεταξύ τόσων καί τόσων ἀριθμῶν διαλέχτηκε αὐτός ὁσυγκεκριμένος ἀριθμός γιά νά μᾶς εἰσαγάγει στό κράτος τῆς ἠλεκτρονικῆς διακυβέρνησης, στό Παγκόσμιο κράτος;
Θέλουμε λοιπόν νά μποῦμε στό Παγκόσμιο κράτος τό ὁποῖο ἱδρύεται τώρα καί νά ἀπολαύσουμε ὅλες τίς «διευκολύνσεις» πού μᾶς ὑπόσχεται; Τήν πόρτα μᾶς τήν ἀνοίγει ὁἈντίχριστος. Αὐτός εἶναι ὁοἰκοδεσπότης, γι’ αὐτό ἀκριβῶς καί τό κράτος τῆς ἠλεκτρονικῆς διακυβέρνησης, τό παγκόσμιο κράτος, τό ὀνομάζουμε παγκόσμιο κράτος τοῦἈντιχρίστου. Αὐτά πού μᾶς λέει ἡἉγία Γραφή δέν εἶναι λόγια ὡραῖα γιά νά τά ἀκοῦμε, ἀλλά εἶναι ἡἀλήθεια τήν ὁποία καλούμαστε νά πιστέψουμε καί νά ἐνστερνιστοῦμε. Εἶναι λοιπόν δυνατόν Χριστιανός, πού ἀναγνωρίζει καί σέβεται τή μαρτυρία τοῦἁγίου Ἰωάννου τοῦΕὐαγγελιστοῦστήν Ἀποκάλυψη, νά παραλάβει ταυτότητα ἤκάρτα, «ἔξυπνη» ἤὄχι, πού νά ἔχει τόν συμβολισμό τοῦἈντιχρίστου;
Ἑπομένως φυσικό εἶναι ὅτι ἐμεῖς σάν Ὀρθόδοξοι Χριστιανοί, πού δεχόμαστε τήν Ἀποκάλυψη καί τά ὅσα σοφά καί ἀποκαλυπτικά μᾶς γράφει ὁἅγιος Ἰωάννης, δέν πρόκειται νά παραλάβουμε αὐτή τήν κάρτα ἤτήν ἐπερχόμενη ἠλεκτρονική ταυτότητα ἤὁτιδήποτε ἄλλο.
Αὐτό τό περίμεναν ὅλοι αὐτοί πού κατευθύνουν τά πράγματα τοῦκόσμου καί κάνουν τό πᾶν γιά νά δημιουργηθεῖαὐτό τό παγκόσμιο κράτος τοῦἈντιχρίστου, ἔπρεπε λοιπόν νά ἀντιμετωπισθεῖἡδυσκολία αὐτή καί νά βρεθοῦν τρόποι νά ξεπερασθεῖὥστε σιγά σιγά νά ὁλοκληρωθεῖἡἔνταξη ὅλης τῆς ὑφηλίου στό κράτος τῆς ἠλεκτρονικῆς διακυβέρνησης, στό κράτος τοῦἈντιχρίστου.
Αὐτό ἔγινε καί γίνεται μέ πολλούς τρόπους. Ἀργά ἀλλά σταθερά.
1. Προσπάθησαν μέ κάθε τρόπο νά κοσμικοποιήσουν καί νά ἀποχριστιανοποιήσουν ἄν εἶναι δυνατόν τήν Ὀρθόδοξη Ἑλλάδα μας ὥστε νά εἶναι πιό εὔκολο νά ξεπερασθεῖτό θέμα τοῦἈντιχρίστου. Τώρα πού σέ μεγάλο βαθμό ἔχει γίνει αὐτό, ἀκοῦμε τούς χριστιανούς νά μᾶς λένε, ὅτι δέν εἶναι τίποτα σπουδαῖο αὐτός ὁἀριθμός καί ὅτι ἄν ἐμεῖς δέν ἀρνηθοῦμε τήν πίστη μας αὐτά δέν μποροῦν νά μᾶς ἐπηρρεάσουν.
2. Ἄρχισαν νά λανσάρουν διάφορες κάρτες πιστωτικές, γιά νά σηκώνουμε λεφτά ἀπό τήν τράπεζα, γιά νά ψωνίζουμε ἀπό διάφορα καταστήματα... μέ σκοπό νά συνηθίσουμε στή χρήση τῆς κάρτας.
3. Γέμισαν στήν κυριολεξία τόν κόσμο μέ τόν δυσσώνυμο ἀριθμό 666 βάζοντάς τον στό barcodeπού βρίσκεται σέ τρόφιμα, ροῦχα καί στό κάθε τι, δημιουργώντας μας μιά ἐξοικείωση μέ τόν ἀριθμό τοῦἈντιχρίστου.
Παρ’ ὅλα αὐτά ὑπάρχουν ἄνθρωποι πού ἀντιστέκονται ἀκόμα λόγῳτῆς πίστης τους καί δέ δέχονται νά προσχωρήσουν στό Παγκόσμιο κράτος τοῦἈντιχρίστου.
Γιά νά ἀντιμετωπίσουν καί αὐτό τό τελευταῖο ἐμπόδιο, ἀρχίζουν νομοθετικά νά ἐκβιάζουν. Σχετικά μέ τόν ΑΜΚΑ ὁνόμος λέει χαρακτηριστικά: Ἄρθρο 153 τοῦνόμου 3655/2008. «2. Ἀπό τήν ἴδια ὡς ἄνω ἡμερομηνία οὐδείς δύναται νά ἀπασχοληθεῖὡς μισθωτός ἤὡς αὐτοαπασχολούμενος, νά ἀσφαλισθεῖἤνά καταβάλει ἀσφαλιστικές εἰσφορές, νά ἐκδώσει ἤνά ἀνανεώσει βιβλιάριο ἀσθενείας, νά δικαιωθεῖκαί νά εἰσπράξει συντάξειςκαί γενικότερα πάσης φύσεως παροχές, ἐπιδόματα καί βοηθήματα,ἐάν δέν διαθέτει ΑΜΚΑ, ὁὁποῖος ἀναγράφεται ὑποχρεωτικά ἐπί ὅλων τῶν ὡς ἄνω ἀντίστοιχων παραστατικῶν».
Ἐδῶπάλι ἔχουμε νά παρατηρήσουμε ἀπό τή μία τή βία καί τόν ἐξαναγκασμό μέ ἀπειλή ἀποκλεισμοῦἀπό τή ζωή, καί ἀπό τήν ἄλλη μιά ἀντιστοιχία στό κείμενο τοῦνόμου μέ τό ἀντίστοιχο χωρίο τῆς Ἀποκαλύψεως πού μιλάει γιά τόν Ἀντίχριστο καί τό 666, καί τό ὁποῖο λέει:
«… ἵνα μή τις δύνηται ἀγοράσαι ἤπωλῆσαι εἰμή ὁἔχων τό χάραγμα, τό ὄνομα τοῦθηρίου ἤτόν ἀριθμόν τοῦὀνόματος αὐτοῦ»(Ἀποκαλ. κεφ. 13 στ. 17).
Ὅπως δέν μποροῦμε νά θεωρήσουμε τυχαῖα τή χρησιμοποίηση τοῦδυσσωνύμου ἀριθμού 666 ὡς κωδικοῦγιά κάθε μας πράξη, ἔτσι καί δέν μποροῦμε νά θεωρήσουμε τυχαῖα τήν ἀντιστοιχία τοῦνόμου μέ ὅσα μᾶς λέει ἡἈποκάλυψη. Χιλιάδες κοσμοθεωρίες ὑπάρχουν, χιλιάδες φιλοσοφικά, θεολογικά, ὑπαρξιακά, νομοθετικά συστήματα, σύμβολα, συμβολικοί ἀριθμοί, πῶς διάλεξαν τό συγκεκριμένο σύμβολο καί τά συγκεκριμένα χωρία τῆς Ἀποκαλύψεως;
Γιά τό θέμα τοῦΑΜΚΑ δέ μᾶς διαβεβαίωσαν καί ἡπολιτεία καί ἡἘκκλησία πώς δέν περιέχει τό 666 καί πώς εἶναι ἕνας ἁπλός χρηστικός ἀριθμός καί ἄρα μποροῦμε νά τόν χρησιμοποιοῦμε;
Πρῶτα ἀπό ὅλα πρέπει νά ποῦμε πώς καί στήν περίπτωση ἀκόμη πού δέν θά ὑπάρχει τό 666 στόν ΑΜΚΑ ἤστήν Κάρτα τοῦΠολίτη, ἡπαραλαβή τους σηματοδοτεῖτήν προσχώρησή μας σέ ἕνα παγκόσμιο ὁλοκληρωτικό σύστημα, τό ὁποῖο δέν ἀντιμετωπίζει τόν ἄνθρωπο ὡς Εἰκόνα Θεοῦ, ἀλλά ὡς «ὑποκείμενο» τῶν δεδομένων (Νόμος 2472/1997), πού σύντομα μπορεῖνά καταστεῖἀντικείμενο στά χέρια τῆς οἰκονομικῆς ὀλιγαρχίας ἤκαί αὐτοῦκατόπιν τοῦἈντιχρίστου (Ὁγραμμικός κώδικας (BARCODE) καί ὁἀριθμός 666, Μελέτη Γ΄ Ἱερά Μονή Ὁσίου Γρηγορίου 23 Ἰουνίου 1997).
Παρατηροῦμε ἐπίσης πώς σχεδόν ἀμέσως (ἴσως καί μετά ἀπό τήν ἀντίδραση πολλῶν πολιτῶν πού δέν δέχτηκαν νά παραλάβουν τόν ΑΜΚΑ) ὑποβαθμίζουμε τόν ΑΜΚΑ συμπεριλαμβάνοντάς τον σέ μιά Κάρτα πολύ πιό πλήρη καί πιό«ἔξυπνη», τήν Κάρτα τοῦΠολίτη.
Ὁστόχος δέν ἐγκαταλείφθηκε. Ἤδη ἡκυβέρνηση βιάζεται νά μᾶς ἐγκλωβίσει σ’ αὐτήν τήν ἠλεκτρονική διακυβέρνηση δηλαδή στό παγκόσμιο ὀλοκληρωτικό σύστημα, στό παγκόσμιο κράτος, δίνοντάς μας πρίν ἀπό τήν Κάρτα τοῦΠολίτη μιά ἀκόμη ἠλεκτρονική κάρτα, πού θά μᾶς «διευκολύνει» ὅπως ἰσχυρίζεται, νά μή συγκεντρώνουμε ἀποδείξεις ἀπό τίς διάφορες ἀγορές πού κάνουμε. Ἕνας νέος «μοναδικός κωδικός πελάτη». Κάνει παράλληλα ἀπογραφή ὅλων τῶν δημοσίων ὑπαλλήλων μέ ἠλεκτρονικό τρόπο, λέγοντας ὅτι ὅποιος δέν στείλει τά στοιχεῖα του δέν θά πληρωθεῖ. Καί ἐδῶεἶναι ἄξιον περιεργείας γιατί μᾶς τό ζητᾶνε αὐτό ἀφοῦὅλα τά στοιχεῖα τά ἔχουν καί οἱὑπηρεσίες ἀπό τίς ὁποῖες πληρωνόμαστε καί τώρα πλέον καί ἠλεκτρονικά. Πρός τί ὅλη αὐτή ἡφασαρία; Μήπως κάτι ἄλλο κρύβεται καί πίσω ἀπό αὐτή τήν ἀπογραφή;
Ἄς δοῦμε λίγο καί τήν κατάσταση ὅλων αὐτῶν πού θά πάρουν τόν ΑΜΚΑ, τήν Κάρτα τοῦΠολίτη καί ὅ,τι ἄλλο κυκλοφορήσει μέχρι καί τήν ἠλεκτρονική ταυτότητα καί τελικά τό χάραγμα.
Παίρνουμε λοιπόν τήν Κάρτα γιά νά μποροῦμε νά πληρωθοῦμε, νά ἔχουμε ἀσφαλιστική κάλυψη, νά κάνουμε τή ζωή μας πιό ἤσυχη καί πιό ἀσφαλῆ.
Ξαφνικά ὅμως ἀκοῦμε ὅτι κόβονται μισθοί, συντάξεις, ἐπιδόματα, παροχές, εὐνοϊκοί ὅροι στούς πολύτεκνους καί στούς ἀδύνατους· ἄρχισαν καί σκληραίνουν τά φοροεισπρακτικά μέτρα· θά κλείσουν ἤθά συγχωνευθοῦν νοσοκομεῖα· ἡἀσφαλιστική κάλυψη τῶν δῆθεν ἀσφαλισμένων πολιτῶν θά εἶναι πολύ πενιχρή· σέ τί λοιπόν θά μᾶς χρειάζεται ἡΚάρτα ἀσφάλισης ἤΚάρτα τοῦΠολίτη; Οὔτε ἀσφάλιση θά ἔχουμε, οὔτε χρήματα, οὔτε ἐλεύθερη πρόσβαση στήν ἐλεύθερη ἀγορά πραγμάτων καί δραστηριοτήτων.
Ἐπίσης καί στόν σημαντικό τομέα τῆς ἀσφάλειας καί τῆς ἥσυχης ζωῆς ξαφνικά ἀντιλαμβανόμαστε πώς δέν εἶναι ἔτσι τά πράγματα μιά καί ἀσφάλεια δέν ὑπάρχει. Καθημερινά ἀκοῦμε κλοπές, φόνους, βία, ναρκωτικά, ταραχές, τρομοκρατία, πολέμους... καί αὐτά ὅλο καί περισσότερο ὅσο ἐπεκτείνεται τό κράτος τῆς ἠλεκτρονικῆς διακυβέρνησης, μάλιστα (τό πιό φοβερό!) μέ τή δικαιολογία τῆς πάταξης τῆς τρομοκρατίας καί τῆς ἀσφάλειας τοῦπολίτη. Αὐτό μᾶς θυμίζει τήν ἐποχή πού ἡἈμερική ἀπ’ τή μιά ἔριχνε βόμβες στό Ἀφγανιστάν καί ἀπό τή ἄλλη ἔστελνε ἀνθρωπιστική βοήθεια.
Οἱταλαίπωροι Ἕλληνες πολίτες βρίσκονται συνεχῶς μπροστά σέ καταστάσεις πού τούς γεμίζουν μέ ἄγχος γιά τό μέλλον καί ἀνασφάλεια. Ἡχρήση ἀγχολυτικῶν, ἀντικαταθλιπτικῶν, καί διάφορων ἄλλων ψυχοφαρμάκων, μέ τά ὁποῖα ὁἝλληνας πολίτης προσπαθεῖνά βάλει μιά ἰσορροπία στή ζωή του ἔχει αὐξηθεῖ. Ὅμως αὐτή ἡἰσορροπία κρατάει ὅσο κρατᾶνε καί τά φάρμακα καί τό πρόβλημα συνεχίζεται καί ἐπιδεινώνεται, ἡεἰρήνη καί ἡἀνάπαυση δέν ἔρχεται στίς καρδιές. Καθώς σκεπτόμαστε ὅλα αὐτά θυμόμαστε τό χωρίο τῆς Ἀποκαλύψεως πού λέει: «… καί οὐκ ἔχουσιν ἀνάπαυσιν ἡμέρας, καί νυκτός οἱπροσκυνοῦντες τό θηρίον καί τήν εἰκόνα αὐτοῦ, καί εἴτις λαμβάνει τό χάραγμα τοῦὀνόματος αὐτοῦ» (Ἀποκ. ιδ, 11). Πρίν ἔρθει τό χάραγμα βλέπουμε ἤδη κατ’ ἀντιστοιχία τούς καρπούς τῆς ἀποστασίας μας.
Τυχαῖο καί αὐτό; Ἄς ἀναρωτηθεῖὁκαθένας μόνος του καί ἄς ἀρχίσει νά βγάζει τά συμπεράσματά του καί νά προετοιμάζεται.
Νά προετοιμάζεται γιά τί; Αὐτό θά τό καταλάβουμε ἄν δοῦμε τώρα καί τήν κατάσταση ὅλων ἐκείνων πού θά ἀρνηθοῦν νά πάρουν τή Κάρτα, καί πολύ περισσότερο τό ἐπερχόμενο χάραγμα.
Ὁἀποκλεισμός ἀπό τήν κοινωνική ζωή πού προαναγγέλλεται ἀπό τήν Ἀποκάλυψη δέν εἶναι κάτι ἀνώδυνο: «καί ποιεῖ
πάντας, τούς μικρούς καί τούς μεγάλους, καί τούς πλουσίους καί τούς πτωχούς, καί τούς ἐλευθέρους καί τούς δούλους, ἵνα δώσωσιν αὐτοῖς χάραγμα ἐπί τῆς χειρός αὐτῶν τῆς δεξιᾶς ἤἐπί τῶν μετώπων αὐτῶν, καί ἵνα μή τις δύνηται ἀγοράσαι ἤπωλῆσαι, εἰμή ὁἔχων τό χάραγμα, τό ὄνομα τοῦθηρίου ἤτόν ἀριθμόν τοῦὀνόματος αὐτοῦ» (Ἀποκ. 13, 16-17)
Πρέπει ὁΧριστιανός νά εἶναι ἕτοιμος γιά ὅλα. Ἴσως ἀκόμα καί γιά τό μαρτύριο. Ὁγέροντας Ἰουστῖνος ὁἡγούμενος τῆς Μονῆς Πέτρου Βόντα πού ξαναμνημονεύσαμε στήν ἀρχή μᾶς λέει πάλι πολύ ὡραῖα: «Γιαυτό σᾶς λέω εἶναι ὁκαιρός τοῦμαρτυρίου. Κατά τή γνώμη μου εἴμαστε στούς καιρούς, στούς ὁποίους ὁμόνος δρόμος γιά τή σωτηρία εἶναι τό μαρτύριο». Ἐπίσης στά Εὐαγγέλια μᾶς λένε οἱΕὐαγγελιστές ὅτι θά γίνει θλῖψις πολύ μεγάλη πού δέν ξαναέγινε ποτέ. Μάλιστα γιά νά τονίσει αὐτή τήν πραγματικότητα λέει πώς ἐκολοβώθηκαν οἱἡμέρες γιά νά μήν χαθοῦν καί οἱἐκλεκτοί...
Μά γιατί τά λέμε ὅλα αὐτά καί φοβᾶται ὁκόσμος καί πανικοβάλλεται;
Ὅλα αὐτά τά λέει ἡἉγία Γραφή. Τά ἔγραψαν οἱἍγιοι Εὐαγγελιστές φωτισθέντες ἀπό τό Ἅγιο Πνεῦμα καί φυσικά εἶναι ἀλήθεια. ΟἱἍγιοι Εὐαγγελιστές μᾶς μετέφεραν τήν ἀλήθεια χωρίς συναισθηματισμούς. Δέ θέλησαν νά μᾶς χαϊδέψουν τά αὐτιά μέ ὡραῖα καί ψεύτικα λόγια. Ὅλα αὐτά λοιπόν πού μᾶς λέει ἡἉγία Γραφή εἶναι λόγια πού παρηγοροῦν τήν καρδιά τοῦἀνθρώπου, πού φέρνουν εἰρήνη καί ἀνάπαυση στήν καρδιά. Πῶς τώρα ἐμεῖς φτάσαμε νά διαβάζουμε τά λόγια τῆς Γραφῆς καί νά μᾶς πιάνει φόβος καί νά μήν χαίρεται καί νά μήν ἀναπαύεται ἡψυχή μας;
Ἐδῶἀκριβῶς βρίσκεται μιά ἀπό τῆς μεγαλύτερες ἐπιτυχίες τοῦδιαβόλου. Μᾶς παρουσιάζει «φοβερή» τήν ἀλήθεια γιά νά φοβηθοῦμε καί νά ἀκολουθήσουμε τό ψέμα. Καί μεῖς φοβόμαστε τίς «φοβέρες» τοῦψεύτη διαβόλου καί δέν φοβόμαστε τίς «φοβέρες» τοῦἀληθινοῦΘεοῦπού διαβάζουμε στήν Ἁγία Γραφή.
Ἐμεῖς ὅμως σάν Ὀρθόδοξοι Χριστιανοί πού πιστεύουμε στήν ἀλήθεια τῆς Ἁγίας Γραφῆς, ἀκοῦμε προσεκτικά ὅσα μᾶς λέει ἡΓραφή καί προετοιμαζόμαστε.
Τί εἶναι αὐτή ἡπροετοιμασία γιά τήν ὁποία μιλοῦν καί οἱἅγιοι Πατέρες μας; Σέ τί συνίσταται καί σέ τί ἀποσκοπεῖ;
Ἐδῶἄς ξαναθυμηθοῦμε λίγο τόν γέροντα Ἰουστῖνο Πάρβου: «Νά ἀνοικοδομήσουμε αὐτό τό λαό! Ἀλλά δέν θά μπορέσουμε νά κάνουμε αὐτό τό πρᾶγμα, ἄν δέν ἀνοικοδομήσουμε ὁκαθένας τίς ψυχές μας. Νά ταπεινωθοῦμε καί νά βάλουμε στάχτη στό κεφάλι, γιά νά μᾶς δώσει ὁΘεός τή Χάρη καί τή δύναμη νά δεχθοῦμε τό μαρτύριο».
Καί ἕνας ἄλλος σύγχρονος γέροντας, ὁ γέρων Ἀμβρόσιος ἀπό τή Μονή Δαδίου, τήν «Παναγία τή Γαβριώτισσα»μᾶς λέει: «Πρέπει ν' ἀποκτήσετε ἰσχυρή πίστη, μόνοι σας, μέ ὑπομονή, μέ καλωσύνη, μέ δικαιοσύνη. Νά μή χάσουμε τήν πίστη! Σταθερή πίστη, καί ὁ Θεός θά δώσει βοήθεια. Χωρίς τήν προσευχή, πᾶμε χαμένοι. Μή σκέφτεστε γιά τό μέλλον. Εἶναι ὅλα στά χέρια τοῦ Θεοῦ. Νά διαβάζετε Πατερικά κάθε μέρα ἀπό λίγο, καί ὁ Θεός θά φωτίζει. Ὕστερα θά δυναμώνει ὁ νοῦς σας». Ἡ μετάνοια λοιπόν, ἡ προσευχή καί ἡ ἀπόλυτη ἐμπιστοσύνη στά σχέδια τοῦ Θεοῦ γιά μᾶς εἶναι ἡ βασική προετοιμασία. Ἐάν ὁ Χριστιανός ζεῖ ταπεινά τή μετάνοια σά μιά μόνιμη κατάσταση στή ζωή του καί ζητάει καθημερινά, ἔμπονα, στήν προσευχή του τή Χάρη τοῦ Θεοῦ, ἔρχεται ἡ Χάρις τοῦ Θεοῦ καί ἀντιλαμβάνεται σωστά τά πράγματα. Δέν φοβᾶται διαβάζοντας τήν Ἁγία Γραφή. Δέ σκέφτεται τό μέλλον. Ὅσα καταλαβαίνει χαίρεται καί ὅσα δέν καταλαβαίνει ἔχει μάθει νά τά ἀφήνει στά χέρια τοῦ Θεοῦ «ἐν εἰρήνῃ».
Ζώντας ἐμεῖς τή σημερινή κατάσταση δέν πρέπει νά ἀγωνιοῦμε γιά τό τί θά γίνει αὔριο. Αὐτό κανένας μας δέν τό ξέρει. Ἡἀγωνία μας θά πρέπει νά εἶναι νά κάνουμε τελικά τό θέλημα τοῦΘεοῦκαί νά μή πλανηθοῦμε. Ὅταν ζοῦμε αὐτό τό κλῖμα σίγουρα δέν σκεφτόμαστε τό αὔριο μέ φόβο. Ἔχουμε τή σιγουριά τῆς δικῆς Του παρουσίας στή ζωή μας. Δέν προβληματιζόμαστε γιά τό τί θά μᾶς συμβεῖαὔριο γιατί ξέρουμε πώς μαζί μας εἶναι ὁΧριστός. Ὁδρόμος, εἴτε βατός εἴτε δύσβατος, εἶναι ἀσφαλής. ὉΧριστός μέ τήν παρουσία Του τόν γλυκαίνει, τόν ὀμορφαίνει, τόν ἀσφαλίζει. Κάνει «μακαρία τήν ὁδό» καί ἐδῶκαί ἐκεῖ. Ἡκαρδιά γεμίζει μέ μιά θεϊκή παρηγοριά καί χαίρεται οὐράνια. Ξεχνάει αὐτή τήν πραγματικότητα πού εἶναι ἐμποτισμένη μέ τήν ἁμαρτία καί τό θάνατο καί ζεῖτήν πραγματικότητα πού μᾶς περιγράφει ἡἈποκάλυψη στό τελευταῖο κεφάλαιο.
«Καί εἶδον οὐρανόν καινόν καί γῆν καινήν· ὁγάρ πρῶτος οὐρανός καί ἡπρώτη γῆἀπῆλθον, καί ἡθάλασσα οὔκ ἐστιν ἔτι» (Ἀποκάλυψη 21,1)
Αὐτό σημαίνει αὐτό πού λέει καί ὁἀπ. Παῦλος «Αὐτή ἡκτίσις ἐλευθερωθήσεται ἀπό τῆς δουλείας τῆς φθορᾶς εἰς τήν ἐλευθερίαν τῆς δόξης τῶν τέκνων τοῦΘεοῦ». (Ρωμ.8,21).
«Καί ἡπόλις οὐχρείαν ἔχει τοῦἡλίου οὐδέ τῆς σελήνης ἵνα φαίνωσιν αὐτῇ· ἡγάρ δόξα τοῦΘεοῦἐφώτισεν αὐτήν, καί ὁλύχνος αὐτῆς τό ἀρνίον» (Ἀποκ. 21,22-23).
«… καί ὁθρόνος τοῦΘεοῦκαί τοῦἈρνίου ἐν αὐτῇἔσται, καί οἱδοῦλοι αὐτοῦλατρεύουσιν αὐτῷκαί ὄψονται τό πρόσωπον αὐτοῦ, καί τό ὄνομα αὐτοῦἐπί τῶν μετώπων αὐτῶν. Καί νύξ οὐκ ἔσται ἐκεῖκαί χρείαν οὐκ ἔχουσιν λύχνου καί φωτός ἡλίου, ὅτι Κύριος ὁΘεός φωτιεῖαὐτούς, καί βασιλεύσουσιν εἰς τούς αἰῶνας τῶν αἰώνων» (Ἀποκ. 22,3-5)
Ἄς σταθεροποιήσουμε τήν πίστη μας σ’ αὐτά. Ἄς ἀφήσουμε τήν καρδιά μας νά γεμίσει μέ τήν οὐράνια χαρά πού δημιουργεῖστήν ψυχή ἡδική Του παρουσία. Ἄς βλέπουμε μπροστά μας τόν «καινό οὐρανό καί τήν καινή γῆ», τό ἐσφαγμένο Ἀρνίο στό θρόνο τοῦΘεοῦ, τό «Φῶς τοῦκόσμου» νά φωτίζει αἰώνια καί ἄς ἀπολαύσουμε νοητά ἀπό τώρα τήν ἀπ’ εὐθείας θέα τοῦπροσώπου Του, τήν ὁποία εὐχόμαστε νά ἀξιωθοῦμε νά ἀπολαμβάνουμε ἀενάως στή Βασιλεία Του.
Υ.Γ. 1. Ἀναφέρουμε σάν ἐξέχουσα εἴδηση ὅτι ἡΚυβέρνηση Συνασπισμοῦτῆς Ἀγγλίας μετά τήν μεγάλη ἀντίδραση τοῦλαοῦστήν ἠλεκτρονική ταυτότητα καί στή στέρηση τοῦμεγαλύτερου δώρου τῆς ἐλευθερίας τοῦπροσώπου, τήν ἀνακάλεσε καί εἶπε ὅτι θά καταστραφοῦν ὅλα τά προσωπικά δεδομένα τῶν πολιτῶν μέ ἀσφάλεια.
Νομίζω ὅτι καί ἐδῶβλέπουμε ὅτι τά πράγματα δέν ἐξελίσσονται ὅπως ἴσως τά φανταζόμαστε, ἤὅπως τά φαντάζονται οἱδιοικοῦντες, ἀλλά Ἄλλος εἶναι αὐτός πού ἀποφασίζει. Γιαυτό πάλι τονίζουμε πόσο μεγάλη σημασία ἔχει νά μήν ἀγωνιοῦμε γιά τό αὔριο, ἀλλά τό μόνο πού πρέπει νά μᾶς ἀπασχολεῖεἶναι νά βρισκόμαστε κοντά στό Θεό καί νά δίνουμε τή μαρτυρία μας γιά κάθε τι πού ἔχει σχέση μέ τή ζωή μας καί περισσότερο μέ τήν πίστη μας.
Υ.Γ. 2. Μέσα στό πλαίσιο αὐτό ὑπάρχει καί στή χώρα μας μία ὀγκούμενη ἀντίδραση γιά τήν ἐπερχόμενη Κάρτα τοῦΠολίτη. Ἤδη, μετά ἀπό τήν ἐπιστολή τοῦπ. Σαράντη Σαράντου πρός τήν Ἱεραρχία τῆς Ἐκκλησίας μας, μέ πρωτοβουλία τῶν Ἀντιρρησιῶν Ὀρθόδοξης Συνείδησηςἄρχισαν νά συλλέγονται ὑπογραφές γιά τή μή ὑποχρεωτική παραλαβή τῆς Κάρτας τοῦΠολίτη στό διαδίκτυο:
http://anavaseis.blogspot.com/
http://orthodox-watch.blogspot.com/
Ὅσοι δέν ἔχουν διαδικτυακή σύνδεση ἤ δέν θέλουν νά ὑπογράψουν μέσω τοῦ διαδυκτίου, μποροῦν νά ἐκτυπώσουν τό παρόν κείμενο καί νά τό ἀποστείλουν στήν ἀναγραφόμενη ταχυδρομική διεύθυνση.
ΑΡΝΟΥΜΑΙ ΚΑΙ ΥΠΟΓΡΑΦΩ
Ὄνομα |
|
Ἐπώνυμο |
|
Ἐπάγγελμα |
|
(σε περίπτωση που δεν έχετε διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου μπορείτε να αφήσετε τα πεδία κενά) Προσοχή δεν υποβάλλουμε ΠΟΤΕ δεύτερη φορά το ίδιο e-mailθα θεωρηθεί διπλοϋποβολή και θα απορριφθεί αυτόματα απο το σύστημα |
|
Σχόλιο |
|
Συμπληρῶστε τὰ παραπάνω πεδία καὶ στεῖλτε τὴν σελίδα αὐτὴν στὴν ταχυδρομικὴ θυρίδα:
ΤΘ 105
ΣΠΑΤΑ