Α' ΜΕΡΟΣ
Δυστυχώς, σ αυτόν τον τόπο οι νόμοι της Πολιτείας εφαρμόζονται ή καταπατώνται από τους πολίτες αλλά και από τους πολιτικούς και ακόμα κι αυτούς που ορκίστηκαν να επιβλέπουν την τήρηση των νόμων και την απονομή της δικαιοσύνης, κατά το συμφέρον. Ο λόγος, για τους δικαστικούς!
Θα σας περιγράψω το γεγονός που με προβλημάτισε πολύ έντονα μόλις προ ολίγων ωρών. Θα γράψω με προσοχή και συστολή γιατί δεν είναι εύκολο να κάνει κανείς κριτική σε δημόσιους λειτουργούς που έχουν ταχθεί να υπηρετούν το Σύνταγμα, τους Νόμους του Κράτους, την Δικαιοσύνη, την Ισονομία και βέβαια αυτόν τον ίδιο τον Ελληνικό λαό. Όμως…
Από τότε που άνοιξαν τα σχολεία, παρουσιάστηκαν περιπτώσεις γονέων που αντιδρούσαν και συνεχίζουν να αντιδρούν στην υποχρεωτικότητα της μάσκας στα σχολεία και την υποβολή των παιδιών τους στη διαδικασία ελέγχου της υγείας των δια των αυτοδιαγνωστικών τεστ. Μάλιστα, κάποιοι προχώρησαν ήδη και σε μηνύσεις κατά διευθυντών ή καθηγητών που έπραξαν τα νόμιμα εν προκειμένω. Παρενέβη, λοιπόν, η Εισαγγελία του Αρείου Πάγου διά στόματος του Αντιεισαγγελέως κ. Ευάγγελου Ζαχαρή (pronews.gr 22/9/21, 16:25) προκειμένου να προφυλάξει δημόσιους λειτουργούς που εφαρμόζουν το νόμο. Και ζήτησε από τους αρμόδιους κατά τόπους εισαγγελείς εφετών/πρωτοδικών να διερευνήσουν τάχιστα “εάν οι ενέργειες των αντιεμβολιαστών-αρνητών συνιστούν αξιόποινες πράξεις και σε καταφατική περίπτωση, να ενεργήσουν όπως ο νόμος ορίζει…” με στόχο, όπως τόνισε, την τήρηση των νόμων και την προστασία της δημόσιας υγείας!
Θα μου επιτρέψετε αξιότιμε κ. Αντιεισαγγελέα να Σας θυμίσω μια σοφή ρήση του Ντενί Ντιντερό.
” Η δικαιοσύνη βρίσκεται ανάμεσα στην υπερβολική επιείκεια και την ανθρώπινη σκληρότητα”.
Το πώς συνδέεται αυτό με τα παραπάνω θα φανεί στα αμέσως επόμενα.
Θαυμάζω την ταχύτατη αντίδρασή Σας στα τεκταινόμενα και μου δημιουργείται μια απορία. Ζητάτε να διερευνηθεί το πιθανό αξιόποινο των πράξεων των συγκεκριμένων πολιτών και την τιμωρία τους προφανώς αφού, υποτίθεται, αυτοί θα έχουν παραβιάσει το σχετικό νόμο και θα έχουν εκθέσει σε κίνδυνο την δημόσια υγεία. Σωστά;
Αυτούς εδώ, στις παρακάτω φωτογραφίες, τους ελέγξατε κ. Αντιεισαγγελέα; Ποιός τους έδωσε την άδεια να συγκεντρωθούν σε μια πόλη που βράζει, όπως λένε οι επιστήμονες-τηλεπερσόνες, από τη μετάλλαξη Δ; Ο ΕΟΔΥ; Ο Δήμος; Η Βουλή; Ποιός αγνόησε τα υγειονομικά μέτρα, την διασπορά στην κοινότητα, το ιϊκό φορτίο στα λύματα, την δημόσια υγεία; Γιατί κ. Αντιεισαγγελέα παραμείνατε αδιάφορος μπροστά σε πράξεις σίγουρα αξιόποινες (εκτός κι αν αθωωθούν και οι συγκεκριμένοι πολίτες!!!) που θέτουν σε κίνδυνο τη δημόσια υγεία; Ή μήπως δεν τίθεται εδώ θέμα υγείας;
Γιατί κόπτεσθε τόσο με την εφαρμογή αυτών των ίδιων νόμων που Εσείς ο ίδιος καταστρατηγείτε; Γιατί; Επειδή μάλλον ισχύει τελικά η σοφή ρήση του Ντιντερό;
Άλλη δικαιοσύνη εδώ άλλη εκεί. Και με το νόμο, όπως λέμε χαριτολογώντας. Μήπως η μη εφαρμογή της μεσότητας, των ίσων αποστάσεων από τα άκρα που μνημονεύει ο Ντιντερό, τείνει στην αδικία, την ανισότητα και τελικά στην ύβρη και συνεπώς την καταφυγή σε εξίσου ακραία μέτρα και αντίμετρα των αδικουμένων;
Παρεμπιπτόντως, κ. Αντιεισαγγελέα, μπορείτε παρακαλώ να μου πείτε με ποιό νόμο και πότε καταργήθηκε ο νόμος για τα προσωπικά δεδομένα 2472/1997 γνωστός και ως νόμος “Δαφέρμου”; Ρωτώ γιατί αποκλείεται να ισχύει. Γιατί αν θυμάμαι καλά ο κ. Δαφέρμος είχε κοντραριστεί δεινώς με τον μακαριστό Αρχιεπίσκοπο Χριστόδουλο για την αναγραφή ή όχι του θρησκεύματος στις ταυτότητες. Αλλά στην ίδια λίστα με τα εκ του νόμου οριζόμενα ως ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα ήταν και η υγεία και η σεξουαλική προτίμηση. Σωστά; Και ενώ ακόμη απαγορεύεται στις κάθε λογής ταυτότητες και άλλα έγγραφα η αναγραφή του θρησκεύματος, επιτρέπεται όμως ο οποιοσδήποτε της κοινότητας των ΛΟΑΤΚΙ να βγαίνει δημοσίως και να κάνει βούκινο την σεξουαλική του προτίμηση!!!
Τελικά είχε δίκιο ο Ντιντερό. Το μόνο που δεν ήξερε όμως ήταν ότι το άκρο της ανθρώπινης σκληρότητας θα εφαρμοζόταν αφειδώς στην Ελλάδα μας στους πάσης λογής σκεπτόμενους ελεύθερους Έλληνες!
Α, τώρα που μνημόνευσα τη λέξη ελευθερία, ξέρετε…επιχείρηση “Ελευθερία”; … να θυμηθούμε τον Πλάτωνα που έλεγε ότι “ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΥΠΟΔΟΥΛΩΜΕΝΟΣ ΑΠΟ ΕΚΕΙΝΟΥΣ ΠΟΥ ΕΣΦΑΛΜΕΝΑ ΠΙΣΤΕΥΟΥΝ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΟΙ”!!!
B' ΜΕΡΟΣ
Προσφάτως ανακοινώθηκε η παρέμβαση του Αντιεισαγγελέως του Αρείου Πάγου κ. Ευάγγελου Ζαχαρή προς τους απανταχού της επικρατείας εισαγγελείς εφέτες και πρωτοδίκες με το ερώτημα της προστασίας από μηνύσεις των δημοσίων λειτουργών της παιδείας και της υγείας και τον πιθανό χαρακτηρισμό των μηνύσεών των πολιτών ως αξιόποινων- κατά τον ποινικό κώδικα υποθέτω.
Σήμερα (23/9) υπήρξε νέα παρέμβαση του Εισαγγελέως του Αρείου Πάγου κ. Βασιλείου Πλιώτα ο οποίος απέστειλε εγκύκλιο από την οποία θα αναφερθούν εδώ επιλεκτικά όσα μας δημιουργούν απορίες. Για τα υπόλοιπα ούτε λόγος! Πως θα μπορούσαμε, άλλωστε, να κρίνουμε δικαστική εγκύκλιο όντες άσχετοι με το αντικείμενο;
“Επισημαίνουμε την ανάγκη ελέγχου της δημιουργίας πυρήνων προπαγάνδας και δράσης...που με το περίβλημα αντιεμβολιαστικών θεωρήσεων και ιδεών δρασκέλισαν ήδη το κατώφλι της νομιμότητας και εκδήλωσαν ή θα επιχειρήσουν να αναπτύξουν δραστηριότητες με συμπεριφορές απτόμενες των διατάξεων του Ποινικού Κώδικα…”.
Θεωρώ ιδιαζόντως σοβαρή και επικίνδυνη φραστικά και εννοιολογικά την φράση “δημιουργία πυρήνων προπαγάνδας και δράσης”!
Δηλαδή, κατά τα γραφόμενά σας κ. Εισαγγελέα, ανοίγετε παράθυρο κρατικής επιτήρησης των υπό των αρχών φερομένων ως εν δυνάμει πυρήνων προπαγάνδας και κατασταλτικής πρωτοβουλίας των. Σωστά; Και πώς ακριβώς θα γίνει αυτό όταν δεν διευκρινίζετε τι ακριβώς σημαίνουν οι λέξεις “πυρήνες”, “προπαγάνδα”, “δράσεις”;
Μήπως μάς γυρνάτε σε εποχές κρατικού χαφιεδισμού και έμμεσης “νομιμοποίησης” , προφανώς, ενός των υπερόπλων του Κράτους, δηλαδή της ρουφιανιάς των πολιτών. Αποδείχθηκε, άλλωστε, η αποτελεσματικότητά του στην εποχή του ελέω κορονοϊού εσκεμμένου ως απωθημένου αντικληρικαλισμού της κυβέρνησης.
Κι όλοι αυτοί οι “πυρήνες” τι είναι; Δηλαδή, θα διατρέχει η Πολιτεία με τα εντεταλμένα όργανά της και τους δικούς της καλοπληρωμένους ή μη δορυφόρους της τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και τις ανεξάρτητες ιστοσελίδες προκειμένου να διαπιστώσουν πού δημιουργούνται αυτοί οι “πυρήνες” προπαγάνδας και θα καταστέλλουν τις δράσεις ή τις μελλοντικές τους δραστηριότητες ερμηνεύοντας και προβλέποντας προτάσεις και προθέσεις; Κι έτσι, η κρατική προπαγάνδα διά των δικών της πυρήνων θα μπορεί να δρα χωρίς αντίλογο ή κάπως έτσι ως άλλου τύπου συγγενεύοντως όμως “Ανωτάτου Σοβιέτ”;
Κι όλοι αυτοί οι λεγόμενοι πυρήνες, όπως λέτε, έχουν περάσει το κατώφλι της παρανομίας με την προβιά των αντιεμβολιαστικών θεωριών και ιδεών. Ατυχώς, κ. Εισαγγελέα, στην αρχή της εγκυκλίου Σας, βάζετε τη λέξη αντιεμβολιαστές σε εισαγωγικά ενώ όταν τους αποδίδετε αξιόποινες πιθανόν πράξεις, εκτός εισαγωγικών. Γιατί άραγε;
Ανακεφαλαιώνοντας, με τα γραφόμενά Σας, φοβάμαι πως ανοίγετε τους ασκούς του Αιόλου καθώς δίνετε τη δυνατότητα στον κάθε εισαγγελέα να κρίνει αν κάπου θεωρεί ότι δημιουργείται “πυρήνας” προπαγάνδας, δηλαδή διαφορετικής άποψης από την κυβερνητική αργυρώνυτη προπαγάνδα (αλήθεια, πόσο νόμιμο και συνταγματικά κατοχυρωμένη είναι η δωροδοκία πολιτών προκειμένου να συναινέσουν στο εμβόλιο ή η παραπλανητική δελεαστική αμοιβή τους; βλέπε 150€, 50Gb κλπ) η οποία καμουφλαρισμένη με τον μανδύα των αντιεμβολιαστικών θεωριών (μιλήστε μας και για την νομιμότητα και όχι νομιμοφάνεια των εμβολιαστικών θεωριών παρακαλώ, ειδικά αν η Δικαιοσύνη είναι τυφλή και όχι αλλήθωρη!!!), καθίστανται επικίνδυνοι για την δημόσια υγεία.
Πείτε μας εν προκειμένω, πώς προστατεύσατε εσείς, ο Εισαγγελέας κ. Πλιώτας, την δημόσια υγεία με την μη παρέμβασή Σας στις πολλές πολυπληθέστατες πορείες και συγκεντρώσεις στην Αθήνα και άλλες μεγάλες πόλεις σε περίοδο που οι ειδικοί μιλούν για έξαρση της μετάλλαξης Δ; Να μιλήσουμε για εθελοτυφλισμό στην καραμπινάτη παράβαση των ΚΥΑ ή μήπως και για παράβαση καθήκοντος; Αυτούς τους μέγα-πυρήνες γιατί τους αφήσατε να γίνουν επικίνδυνο “χαρούμενο μπουλούκι”;
Ας περάσουμε, όμως, στην επόμενη παράγραφο.
“Τέλος, αναντίρρητα είναι σεβαστή η ελευθερία και αναφαίρετο το δικαίωμα του καθενός να έχει τις προσωπικές ιδέες και απόψεις του για τα εμβόλια κατά του κορονοϊού COVID-19, τούτο όμως δεν σημαίνει ότι οι θεωρήσεις αυτές του παρέχουν, επ ουδενί, το δικαίωμα να τις εκδηλώνει με αντικοινωνική συμπεριφορά και να τις μετουσιώνει προβαίνοντας σε πράξεις που υπερβαίνουν τα όρια του νόμου…”.
Άρα, κ. Εισαγγελέα, αυτό που την Δικαιοσύνη την ενοχλεί δεν είναι, κατά την εγκύκλιό Σας (tilegrafimanews.gr 23/9/21, 12:51), η άποψη αλλά η αντικοινωνική συμπεριφορά. Μήπως αυτό να το στέλνατε με άλλη εγκύκλιό Σας σε δημόσιους λειτουργούς, ιατρούς, ειδικούς, μέλη επιτροπών και Βουλευτές για να σταματήσουν τις προσωπικές αήθεις συχνά λεκτικές επιθέσεις και προσβλητικές εκφράσεις κατά των εχόντων διαφορετική από την δική τους άποψη κι ας πρόκειται για εξίσου αναγνωρισμένους επιστήμονες, η οποία επίσης συνιστά αντικοινωνική συμπεριφορά και παράβαση νόμων πιθανόν;
Ενίοτε, βεβαίως, και η ειρωνεία καταντά ενοχλητική και ευτελιστική της ιδιότητας του δημοσίου λειτουργού και ειδικά αυτή του Βουλευτού του Ελληνικού Κοινοβουλίου ή ακόμη χειρότερα ενός Υπουργού της Κυβερνήσεως όπως αυτός που πρόσφατα προσπάθησε να δώσει πολιτική χροιά στις αντιδράσεις γονέων κατά την πάγια τακτική των πολιτικών μας που φοβούνται ακόμη και τη σκιά τους.
Έχει γίνει μανία αυτή η συμπεριφορά δια της οποίας επιδιώκεται η φίμωση της άλλης γνώμης και δυστυχώς έχει περάσει ακόμα και μέσα στην Εκκλησία μας. Τρανό παράδειγμα οι θέσεις γνωστού ηγουμένου μονής του Αγίου Όρους που εξέφρασε δημοσίως την άποψη ότι όσοι κληρικοί έχουν αντίθετη άποψη να την κρατούν για τον εαυτό τους και να μην την προπαγανδίζουν! Πάλι περί προπαγάνδας ο λόγος. Μήπως του έκανε κανένας Εισαγγελέας ιδιαίτερο μάθημα; Η ιδέα Σας Άγιε Ηγούμενε είναι εξαιρετικά επικίνδυνη για τη δημοκρατία μας και το πολίτευμα της Εκκλησίας μας.
Οπότε, κόσμια, με όμορφο τρόπο εκφράζουμε την αντίθετη άποψή μας όπου και όποτε χρειαστεί. Ευχαριστούμε για την τοποθέτησή Σας κ. Πλιώτα αλλά ξέρετε, δεν κομίζετε και γλαύκα εις Αθήνας.
Πηγή: Ιερός Ναός Αγίων Ταξιαρχών Ιστιαίας (Α' Μέρος, Β' Μέρος)