Έχουμε ακούσει κατά καιρούς για την κομματική πειθαρχία, για την ψήφο κατά συνείδηση, για την απλή παρουσία, για το Ναί και για το Όχι, για την παντελή απουσία, την αποχώρηση, την παραίτηση βουλευτών, αλλά και ολοκλήρων κοινοβουλευτικών ομάδων.
Είναι δυνατόν μια ολόκληρη Βουλή να νομοθετεί αποσπασματικά, φοβικά, υποτακτικά, μεροληπτικά, φωτογραφικά, ξενόδουλα, ρομποτικά και κατευθυνόμενα; Ή κάποιοι λες και είναι άβουλα όντα να μη παίρνουν καμμία θέση; Είναι αυτή Βουλή ελευθέρων προσώπων που μπορούν να εκφρασθούν χωρίς φόβο και πάθος; Εδώ παρακαλούσαν οι βουλευτές της Συμπολιτεύσεως να μη ζητηθεί ονομαστική ψηφοφορία για το Σύμφωνο Συμβίωσης. Υπουργοί και βουλευτές - οι ίδιοι ομολογούν - ότι συχνά ψηφίζουν ή υπογράφουν με κρύα καρδιά και με πόνο ψυχής.
Η Βουλή, η επονομαζομένη και ναός της Δημοκρατίας, για να είναι τέτοιος ναός, πρέπει πρωτίστως να είναι Ναός της αλήθειας και της ελευθερίας. Διότι σύμφωνα με τη ρήση του Ρ. Φερραίου: "συλλογάται καλά όποιος συλλογάται ελεύθερα".
Πως είναι δυνατόν να αγνοείται η θέση της Εκκλησίας και μάλιστα να γίνεται επιεικώς ανεκτή η δημόσια προσβολή του λαϊκού θρησκευτικού αισθήματος; Να μη ζητείται Δημοψήφισμα; Δημοκρατία είναι να ψηφίζονται κάθε τέσσερα χρόνια οι εκπρόσωποί μας και στο ενδιάμεσο να μη μας ρωτάνε για τέτοια μεγάλα θέματα; Να μη λαμβάνεται υπόψη τι γίνεται και σε άλλες χώρες, όχι μόνο σε όσες βρίσκονται στη Βορειοδυτική Ευρώπη, αλλά και σε άλλες μεγάλες και ορθόδοξες;
Επίσης είναι καλό να μη ασκείται από την ψήφο της Βουλής και μια αγωγή του Λαού και μάλιστα της Νεολαίας. Το Σύνταγμα θεσπίζει μέσω της Παιδείας η ανάπτυξη Εθνικής και Ηθικής συνειδήσεως στους Νεοέλληνες. Ούτε εθνική ούτε ηθική συνείδηση αναπτύσσεται με όλα αυτά τα νομοσχέδια. Αντίθετα με την υποτέλεια στις ευρωπαϊκές οδηγίες και την κατά παραγγελία ψήφιση καταρρακώνεται η αξία του ανθρωπίνου προσώπου, η έννοια της εθνικής συνέχειας, αλλά και ουδεμία ηθική συνείδηση αναπτύσσεται με όλα αυτά τα καμώματα και την εξίσωση του Συμφώνου με την παραδοσιακή οικογένεια.
Αλήθεια, τι σημαίνει ηθική συνείδηση; Που βρίσκεται το πρότυπό της; Που τα κείμενα που την υποστηρίζουν; Μήπως είναι, εδώ σε μας, στην Ελλάδα, η ηθική του Κάντ; Του Μάρξ;Του Νίτσε; Του Βούδδα ή του Μωάμεθ; Του καθενός μας μήπως ή του κανενός μας; Υπάρχει τελειότερο Πρόσωπο από τον Χριστό και τελειότερη διδαδσκαλία από το Ευαγγέλιο, τελειότερη ηθική από την Χριστιανική Ηθική;
Δυστυχώς με το κατά πλειοψηφεία πρόσφατα ψηφισθέν Σύμφωνο Συμβίωσης από τη Βουλή των Ορθοδόξων Ελλήνων απομακρυνόμαστε με ιλιγγιώδη ταχύτητα και από την Ιστορία μας και από την Πίστη μας.
Πηγή: Χριστιανική Εστία Λαμίας