Είναι κακό να παρακολουθείς μια χώρα να πεθαίνει και να μην μένεις άπραγος;
To 1o Πανελλήνιο συνέδριο Γονιμότητας και Αναπαραγωγικής Αυτονομίας που επρόκειτο να γίνει 2 με 4 Ιουλίου στα Ιωάννινα και θα είχε ως αντικείμενο τη τεράστια πληγή του δημογραφικού και την αξία της ενημέρωσης για θέματα γονιμότητας και υπογονιμότητας, μπήκε στο στόχαστρο ψευτοδικαιωματιστών που έσπευσαν να χαρακτηρίσουν αυτή τη προσπάθεια ως «μεσαιωνική» και «αντιφεμινιστική».
Και έτσι, εξαπολύθηκε μια λυσσαλέα επίθεση από το εκ θεμελίων σαθρό οικοδόμημα (δημοσιογράφων, πολιτικών, φορέων, μεγάλου… διαμετρήματος προσωπικοτήτων του star system κλπ) επιλεκτικής κορεκτίλας, με αποτέλεσμα την ακύρωση του εν λόγω συνεδρίου.
Ήταν αναμενόμενο και μοναχά θέμα χρόνου να εκδηλωθεί η μισανθρωπία χαρακτήρων που διακατέχονται από τυφλό μίσος, εναντίον οποιασδήποτε πρωτοβουλίας μπορεί να στηρίζει έστω και κατ’ ελάχιστον το ιερότατο δώρο της τεκνογονίας.
Πραγματικά, η διαστροφή σε κάποιες νοοτροπίες της κοινωνίας, έχει φτάσει σε επίπεδα σουρεαλισμού. Πως μπορεί μια οποιαδήποτε δράση που στηρίζει τη στήριξη της μητέρας, τη γέννηση ζωής και τη διαφύλαξη της, να κατακεραυνώνεται από τους -δήθεν- υπερασπιστές των δικαιωμάτων; Κι όμως μπορεί.
Δήλωσαν σφόδρα «ενοχλημένοι» επειδή στο συνέδριο επρόκειτο να προσκληθούν για να μιλήσουν μεταξύ άλλων, Μητροπολίτες και κληρικοί. Ποιο είναι το πρόβλημα τους; Τι φασιστική νοοτροπία είναι αυτή; Ελευθερία έκφρασης και λόγου δεν υποτίθεται πως έχουμε; Ελεύθερη διακίνηση ιδεών δεν υποτίθεται πως έχουμε;
Αν δεν έχει αντιπροσώπους η Εκκλησία σε ένα τέτοιο συνέδριο, που στηρίζει αδιάκοπα χιλιάδες (πυρηνικές και μονογονεϊκές) οικογένειες μέσα από τη τιτάνια φιλανθρωπική δράση της, ποιος θα έχει; Ποιος φορέας έχει σταθεί περισσότερο δίπλα στη μάνα (και τον πατέρα), από ότι έχει σταθεί διαχρονικά το σώμα της Εκκλησίας;
Έχουν αναλογιστεί, πόσες χιλιάδες παιδιά που δεν θα έβλεπαν ποτέ το φως της μέρας, γεννήθηκαν και ζουν σήμερα ανάμεσα μας, λόγω της (ψυχικής και υλικής) συμπαράστασης της Εκκλησίας σε απελπισμένους γονείς;
Αν δεν εκπροσωπείται η Εκκλησία που στέκεται ως άγρυπνος φρουρός κάθε ζωής, που είναι θεμελιωμένη στη διδασκαλία του Χριστού, που ευλογεί τον θεσμό της οικογένειας, που έπλασε τον άνθρωπο με ψυχή αιώνια και πιστεύει πως η ψυχή υφίσταται σε έναν αγέννητο άνθρωπο «εξ άκρας συλλήψεως», ποιος θα εκπροσωπείται;
Όχι η Εκκλησία που τιμά «εξαιρέτως» το κατεξοχήν σύμβολο της Αγίας Μητρότητας, την Υπεραγία Θεοτόκο, μοναδικό πρόσωπο της ιστορίας που αποτελεί κόσμημα και κορωνίδα και αφάνταστο καύχημα του γυναικείου φύλου;
«Θεοκρατία» σου λένε μετά. Ενώ γίνονται ολόκληρες παρελάσεις και φεστιβάλ από ομάδες ανθρώπων για να διατυμπανίζουν σε πλατείες το… σοβαρότατο θέμα του πως ακριβώς προτιμούν να διαχειρίζονται τα γεννητικά τους όργανα, αν κάποιοι κληρικοί τοποθετηθούν πάνω στο ιερό θέμα της μητρότητας σε ένα συνέδριο, ξαφνικά έχουμε… Θεοκρατία.
«Ενοχλήθηκαν» ακόμα διότι στο συνέδριο θα συμμετείχαν και γιατροί – μέλη του Πανελλήνιου Ιατρικού Συλλόγου, γυναικολόγοι, μαιευτήρες κλπ. Θα προτιμούσαν 1000 φορές μάλλον, ένα… προοδευτικότερο συνέδριο, που να απαρτίζεται από γιατρούς – σφαγείς, που θα συζητούν τις τελευταίες «επιστημονικές» εξελίξεις για τις μεθόδους διαμελισμών και πολτοποίησης αγέννητων παιδιών, με φρικτά ιατρικά όργανα θανάτου, και για την τεράστια «μπίζνα» που έχει στηθεί γύρω από τη βιομηχανία εκτρώσεων.
Αυτή η κτηνωδία, αυτή η γενοκτονία, αυτός ο σκοταδισμός, μάλλον θα τους ήταν απόλυτα αρεστά και politically correct, στη νοσηρή διάσταση που κατοικοεδρεύουν.
Διοργανώνουν πορείες διαμαρτυρίας και ακτιβιστικές δράσεις για τα δικαιώματα των ζώων (που καλώς έχουν κάποια δικαιώματα και αυτά), και για τα δικαιώματα των ανυπεράσπιστων παιδιών, που δεν τα ρωτά κανείς αν θέλουν να δολοφονηθούν, όχι απλά σφυρίζουν αδιάφορα, άλλα ενθαρρύνουν την καταπάτηση τους.
«Ενοχλήθηκαν» ακόμα, επειδή στο εν λόγω συνέδριο (και σε κάθε τέτοια δράση), δήθεν πατρονάρονται και ενοχοποιούνται οι γυναίκες.
Από πού προκύπτει πως αυτό το συνέδριο απευθυνόταν μόνο σε γυναίκες; Μόνο η γυναίκα εμπλέκεται στο θέμα μιας σύλληψης, κυοφορίας, τεκνογονίας και οικογένειας; Ο άνδρας είναι αμέτοχος; Άμοιρος ευθυνών;
Και από πότε θεωρείται πατρονάρισμα η γνώση και η ενημέρωση; Τι επιστροφή κατευθείαν στην καρδιά του Μεσαίωνα είναι αυτή;
Είναι κακό δηλαδή να ενημερωθούν οι νέοι για θέματα γονιμότητας και αναπαραγωγικής υγείας; Τα μαθήματα σεξουαλικής αγωγής σε αθώα και απονήρευτα παιδάκια δημοτικού/γυμνασίου είναι… πρόοδος και η ενημέρωση νέων και εφήβων για τα θέματα γονιμότητας είναι οπισθοδρομικότητα; Σοβαρά;
Είναι κακό να υπάρξει ευαισθητοποίηση για το δημογραφικό πρόβλημα, να σταματήσουν να ερημώνουν πόλεις και χωριά, να υπάρξει ανανέωση του πληθυσμού δια της φυσικής οδού – δηλαδή της τεκνογονίας και της αντικατάστασης των γενεών, όπως γινόταν από την αρχή της ανθρωπότητας, και όχι δια της αφύσικης, δηλαδή της αντικατάστασης πληθυσμών μέσω λαθραίου εποικισμού;
Γιατί στο νοσηρό μυαλό τους, η μητρότητα είναι τόσο απεχθής;
Είναι κακό να συνειδητοποιήσουν το μέγεθος του προβλήματος της υπογεννητικότητας με στατιστικές και επιστημονικά στοιχεία, και όχι γενικά και αόριστα;
Είναι κακό να ενημερωθούν για τις τελευταίες εξελίξεις της ιατρικής επιστήμης σχετικά με την αντιμετώπιση της υπογονιμότητας;
Είναι κακό να ακούσουν τη γνώμη από επαγγελματίες Ψυχικής Υγείας, από Κοινωνικούς λειτουργούς, από εκπαιδευτικούς, από παιδιάτρους και από οικογενειάρχες που πάλεψαν με τις αντιξοότητες της καθημερινότητας, άλλα βγήκαν νικητές σε αυτό το τόσο δύσκολο άλλα και τόσο ανταποδοτικό ταξίδι;
Είναι κακό να αναδειχθεί η αξία του μοντέλου της πυρηνικής οικογένειας, για το οποίο είναι επιστημονικά τεκμηριωμένο από εκατοντάδες χιλιάδες πηγές, πως είναι μακράν το υγιέστερο μοντέλο για τη σωστή ανατροφή και τη βέλτιστη ψυχική υγεία του παιδιού;
Είναι κακό να αρχίσει να γίνεται κινητοποίηση της πολιτικής ηγεσίας για την ουσιαστική ενίσχυση και την προστασία πυρηνικών και μονογονεϊκών οικογενειών; Είναι κακό για τα παιδιά τους ή για τα μελλοντικά παιδιά τους;
Είναι κακό να παρακολουθείς μια χώρα να πεθαίνει και να μην μένεις άπραγος;
Πηγή: sportime.gr