Τελευταία οι βουλευτές μας ψήφισαν κατά πλειοψηφίαν νόμον με τον οποίον ρυθμίζονται και νομιμοποιούνται όπως μας είπαν, και οι σχέσεις μεταξύ ομοφυλοφιλικών ζευγαριών.
Θα έλεγε κανείς, ότι το πιο παράξενον από όλην αυτήν την υπόθεσιν, δεν είναι μόνον το ότι ψηφίσθηκε αυτός ο νόμος, αλλά προπαντός, η κατά πολλούς χριστιανούς, τελείως αδικαιολόγητος και πολύ ύποπτος μάλιστα σιωπή της επισήμου Εκκλησίας, και δη των ιεραρχών μας.
Πάντως, από όσα ακούομεν, υπάρχει απαγοήτευσις από πλευράς των χριστιανών για αυτήν την σιωπήν των ιεραρχών μας. Πολλοί μάλιστα λέγουν ότι, για να υπάρχει αυτή η παράξενος σιωπή, κάτι πολύ σοβαρόν θα πρέπει να συμβαίνει. Κάποιοι προχωρούν και παρακάτω και λένε ότι, είτε ότι κάποιος (ή κάποιοι) από τους επισκόπους μας είναι ομοφυλόφιλος, είτε ότι έχει (ή έχουν) κάποιον παρόμοιον σοβαρόν αμάρτημα εις βάρος του/τους, είτε κάποιοι από τους επισκόπους μας, σαν άνθρωποι έχουν εμπλακεί κάπου σε κάποιαν παρανομίαν που η φανέρωσις της είναι δυνατόν να επισύρει την καθαίρεσιν τους και ίσως να φοβούνται μήπως και κάποιος τους ξεσκεπάσει…. Η γενική εντύπωσις μεταξύ των χριστιανών που υπάρχει για τους επισκόπους μας, είναι ότι θα πρέπει να είναι «βραχυκυκλωμένοι» και ότι ως εκ τούτου δεν μπορούν να μιλήσουν.. Εμείς φυσικά δεν θα θέλαμεν να πιστέψουμεν κάτι τέτοιον, αλλά ας μας το αποδείξουν. Όπως έλεγαν και οι πρόγονοι μας, «Ιδού η Ρόδος, ιδού και το πήδημα»…
Νομίζομεν ότι, δεν είναι δυνατόν Ορθόδοξοι βουλευτές να ψηφίζουν τέτοιον αντιχριστιανικόν νόμον, και οι επίσκοποι μας να μένουν με σταυρωμένα τα χέρια. Ελπίζομεν, αυτή η σιωπή τους, να μην τους λογισθεί από τον Θεόν και ως βλασφημία κατά του Αγίου Πνεύματος, που ως γνωστόν, είναι η μόνη αμαρτία που ποτέ δεν συγχωρείται (Λουκά ΙΒ΄10).
Κατ’ αρχήν οφείλουμεν να εκφράσουμεν την χαράν μας γιατί από τους 56 βουλευτές της Κυπριακής Βουλής, ευρέθησαν έστω και 12 (όσοι και οι μαθητές του Χριστού) οι οποίοι έσωσαν την τιμήν της Βουλής και εψήφισαν εναντίον αυτού του κατά την γνώμην μας επαισχύντου, βρωμερού και καταστροφικού νόμου. Παραθέτομεν προς τιμήν τους αλφαβητικώς τα ονόματά τους:
Ανδρέας Θεμιστοκλέους, Ανδρέας Κυπριανού, Αντώνιος Αντωνίου, Αριστοτέλης Μισός, Γεώργιος Προκοπίου, Γεώργιος Τάσου, Ευγένιος Χαμπουλλάς, Ευθύμιος Δίπλαρος, Ζαχαρίας Κουλίας, Νικόλαος Κουτσού, Πανίκκος Σταυριανός και Σοφοκλής Φυττής.
Όσον αφορά τους βουλευτές μας, που ψήφισαν αυτόν τον νόμον, θα περίμενε κανείς, να μας εξηγήσουν
και το που βασίσθηκαν και τον ψήφισαν. Διότι ο νομοθέτης, πριν νομοθετήσει, θα πρέπει κανονικά να μελετήσει το θέμα και να μας πει και που βασίζεται για να ψηφίσει κάποιον νόμον.
1. Αν προφασίσθηκαν ότι με αυτόν τον νόμον, επιτελούν φιλανθρωπικόν έργον και ότι κίνητρον τους είναι η αγάπη προς τους ανθρώπους που έχουν ομοφυλοφιλικές σχέσεις μεταξύ τους και ότι θα ήθελαν να τους προστατεύσουν, θα τους ερωτούσαμεν: Δηλαδή, με λίγα λόγια θεωρείτε τους εαυτούς σας πιο φιλανθρώπους και με περισσοτέραν αγάπην, και από αυτόν ακόμη τον Θεόν;
Διότι ο Θεός, που είναι η τελεία αγάπη, μας έδωσε σαφείς οδηγίες επί αυτού του θέματος:
Α. Στο Λευϊτικόν ΙΗ΄-22 λέγει: «και μετά άρσενος ου κοιμηθήση κοίτην γυναικείαν, βδέλυγμα γαρ εστί.» Ερμηνεία: Δεν θα συνευρεθής με άρρενα, όπως με μίαν γυναίκα, διότι είναι πολύ μισητή η αρσενοκοιτία (άρσεν με άρσεν). -Πολλές φορές η Γραφή για λόγους τρόπου εκφράσεως της και συντομίας, παραλείπει και το κατ’επέκτασιν αυτονόητον, ότι δηλαδή, είναι μισητόν στον Θεόν και
η συνεύρεσις γυναικός μετά γυναικός.
Β. Στο Λευϊτικόν Κ΄13 λέγει: «Και ος αν κοιμηθή μετά άρσενος κοίτην γυναικός, βδέλυγμα
εποίησαν αμφότεροι. Θανάτω θανατούσθωσαν, ένοχοι εισίν». Ερμηνεία: Εάν δύο πέσουν εις
αρσενοκοιτίαν, μυσαρόν πράγμα έκαμαν και οι δύο. Είναι ένοχοι διά θανάτου θα τιμωρηθούν.
Επίσης, (Γένεσις, ΙΘ΄24) ο Θεός έβρεξε φωτιάν και θειάφι από τον ουρανόν και κατέκαυσε τις δύο μεγάλες πόλεις Σόδομα και Γόμορρα (καθώς και τα περίχωρα τους) επειδή όλοι οι κάτοικοι τους (εκτός της οικογενείας Λωτ, την οποίαν γλύτωσε από την καταστροφήν), ήσαν ομοφυλόφιλοι! Και όχι μόνον τις κατέκαυσε, αλλά και τον χώρον (που είναι ο χώρος της Νεκράς Θαλάσσης στο Ισραήλ) τον διατηρεί μέχρι σήμερα σ’ αυτήν την νεκράν κατάστασιν, για υπενθύμισίν μας και προς συνετισμόν.
Και ας μην ξεχνούμεν ότι ο Χριστός επιβεβαίωσε την ύπαρξιν και καταστροφήν των Σοδόμων και Γομόρρων (Ματθαίον Ι΄ 15).
Επίσης τον καιρόν του Νώε ο Θεός έπνιξε τότε όλον τον κόσμον με τον κατακλυσμόν «δια το είναι αυτούς σάρκας» (Γένεσις ΣΤ΄3) και δια τις ασέλγειες που έκαναν. (Και αυτό μας το επιβεβαίωσε ο Χριστός (Ματθαίον ΚΔ΄37-38).
Σήμερα όμως όπως ξέρουμεν, αυτοί οι άνθρωποι (ομοφυλόφιλοι), δεν θανατώνονται. Αυτό δεν σημαίνει, ότι ο Θεός άλλαξε τους νόμους του.
Ο Θεός δεν βάζει νόμους και μετά τους αναιρεί . Τι έγινε όμως; Όπως ωραιότατα και πατερικότατα το εξήγησε και ο μακαριστός άγιος αρχ. Αθαν. Μυτιληναίος, επειδή αυτοί που κάνουν αυτές τις αμαρτίες θα πρέπει να πληρώσουν με θάνατον, πλήρωσε στον τόπον τους ο Χριστός με τον σταυρικόν Του θάνατον, και έτσι τους έδωσε μιαν δευτέραν ευκαιρίαν, να μετανοήσουν, και να ενταχθούν στην Εκκλη-σίαν, ώστε κάνοντας αυτά που λέγει η Εκκλησία, να έχουν πιθανότητες να σωθούν. Και αν δεν μετα-νοήσουν, μας το είπε πάλιν ξεκάθαρα: «μη πλανάσθε, ούτε πόρνοι, ούτε μοιχοί, ούτε μαλακοί, ούτε αρσενοκοίται βασιλείαν θεού ου κληρονομήσουσι» (Α΄Κορινθ. στ΄ 9-10) –αρσεκοίται =ομοφυλόφιλοι, άρσενες με άρσενες. Δηλαδή, με λίγα λόγια, οι αμετανοήτως εμμένοντες σε έρωτες διαστροφικούς (Ρωμ.α΄26-27) και αντιθέτους προς το θέλημα του Θεού, οδεύουν δυστυχώς για την κόλασιν!
Στην Καινήν Διαθήκην, ο Απόστολος Παύλος, ξεκαθάρισε το θέμα, και μας είπε ότι αυτούς τους αν-θρώπους (ομοφυλοφίλους) τους τιμώρησε ο Θεός με αδόκιμον (σκάρτον) νουν (Ρωμ. Α΄28) και «παρέ-δοκεν αυτούς ο Θεός εις πάθη ατιμίας» και «μετήλλαξαν την φυσικήν χρήσιν εις την παρά φύσιν» (Ρωμ.Α΄ 26-27), επειδή δεν λογαριάζουν τον Θεόν στην ζωήν τους και δεν τον δοξάζουν (Ρωμ. Α΄21).
2. Οπωσδήποτε δεν μπορούμεν να πούμεν ότι οι βουλευτές μας, στηρίχθηκαν στην παράδοσίν μας, αφού ως γνωστόν μέχρι πριν από λίγα χρόνια, οι ομοφυλοφιλικές πράξεις ήταν ποινικόν αδίκημα.
3. Ούτε θα μπορούσαν να μας πουν ότι στηρίχθηκαν στην ιστορίαν και στους αρχαίους φιλοσόφους. Ως γνωστόν οι αρχαίοι κοροΐδευαν τους ομοφυλοφίλους με την χλευαστικήν λέξιν κίναιδος.
Ο Σωκράτης στηλίτευσε την ομοφυλοφιλίαν. Το ίδιον και ο Πλάτων.
Στους νόμους του ο Πλάτων καταδικάζει την ομοφυλοφιλίαν στο όνομα της φύσης. «Μια καλή νομοθεσία», προτείνει, «πρέπει να απαγορεύει αυτή την μορφήν σχέσεων». (Νόμοι 636c)
Πιο κάτω αναφέρει: «Καλύτερα την μεταξύ ανδρών επαφήν να την απαγορεύσουμεν εντελώς».
Η άποψις του Σωκράτους για το θέμα, αναφέρεται από τον Ξενοφώντα: «Αντιθέτως όμως, όταν αντε-λήφθη πως ο Κριτίας ήταν ερωτευμένος με τον Ευθύδημον και επροσπαθούσε να τον χρησιμοποιήσει καθώς εκείνοι που απαλαμβάνουν τα σώματα αφροδισιακά, τον απέτρεπεν ο Σωκράτης λέγοντας ότι και ανάξιον για ελεύθερον άνθρωπον είναι και ανάρμοστον για έναν άνδρα μορφωμένον ενάρετα, εκείνον που αγαπά, χάριν του οποίου θέλει να φαίνεται πως αξίζει πολύ, να τον ζητιανεύει ικετεύοντας να τον στηρίξει σε κάτι που μάλιστα κάθε άλλο παρά αγαθόν είναι. Επειδή δε ο Κριτίας δεν άκουσε αυτά τα λόγια και δεν απομακρυνόταν από τον σκοπόν του, λέγεται ότι ο Σωκράτης, παρουσία και πολλών άλλων και του Ευθυδήμου, είπε ότι του φαίνεται πως ο Κριτίας υποφέρει από κάτι που παθαίνουν οι χοίροι, αφού επιθυμεί να τρίβεται επάνω στον Ευθύδημον, όπως ακριβώς τρίβονται τα χοιρίδια στις πέτρες. Εξ αιτίας αυτών ακριβώς, ο Κριτίας εμισούσε τον Σωκράτην» (Απομνημον.ΑΙΙ30).
Και να μην ξεχνούμεν ότι οι αρχαίοι Έλληνες έκτισαν τον Παρθενώνα, που όπως το λέει και το όνομα του, τον έκτισαν προς τιμήν της Παρθενίας. Αυτό δεν μας λέει κάτι;
Κάποιοι λέγουν, ότι η ομοφυλοφιλία είτε είναι κληρονομική, είτε ότι είναι εκ φύσεως, (δηλαδή ότι τους ομοφυλοφίλους έτσι τους έκανε ο Θεός).
Σε μιαν σχετικήν του ομιλίαν, ο μακαριστός άγιος αρχιμανδρίτης Αθανάσιος Μυτιληναίος, αλλά και σε σχετικήν του ξεκάθαρην αναφοράν ο άγιος Παΐσιος ο Αγιορείτης, και οι δύο λέγουν ότι είναι μεγάλη βλασφημία εναντίον του Θεού, το να λεχθεί ότι ο Θεός έκανε κάποιον άνθρωπον ομοφυλόφιλον -και άρα δεν φταίει ο ίδιος αφού ο Θεός τον έκανε έτσι. ιότι, όπως εξήγησαν, πώς είναι δυνατόν να καταδικάσει στην κόλασιν αυτόν τον άνθρωπον, αφού ο ίδιος έτσι τον έκανε; Επίσης, εξήγησαν και είπαν, ότι ο άνθρωπος όταν γεννηθεί, είναι σαν να κουβαλά μαζί του ένα σακκούλλι με όλους τους σπόρους (της καλοσύνης, της κακίας, της αγάπης, της αγαθοεργίας, του ψεύδους, της πορνείας, της ομοφυλοφιλίας κλπ) και εξαρτάται από τον ίδιον, ποιους από αυτούς τους σπόρους θα «καλλιεργήσει»!
Κάποιοι άλλοι επίσης λέγουν ότι ο καθένας μπορεί να είναι και χριστιανός και να κάνει και το σώμα του ότι θέλει. Σε μιαν σχετικήν του ομιλίαν, ο ίδιος άγιος Αρχιμανδρίτης, εκφράζοντας σαφέστατα και την σύνολον γνώμην των ανά των αιώνων Αγίων Πατέρων της Εκκλησίας, ρωτά: Και ποιος σας είπε ότι είναι δικαίωμα σας να κάνετε τα σώματα σας ότι θέλετε; Και εξήγησε ότι ο Χριστός μας εξηγόρασε «εξηγόρασας ημάς εκ της κατάρας του νόμου» –«ηγοράσθητε γαρ τιμής» και ότι του ανήκομεν και ως εκ τούτου δεν μπορούμεν να κάνουμεν τα σώματα μας ότι θέλομεν «ουκ εστέ εαυτών» -Α΄ Κορινθίους Στ΄19-20).
Κάποιοι βουλευτές από αυτούς που ψήφισαν αυτόν τον νόμον, το παίζουν και εθνοπατέρες . Μήπως όμως διερωτήθηκαν και προβληματίσθηκαν, εάν από εθνοπατέρες, με την ψήφισιν τοιούτου νόμου, καταντούν τελικά εθνοπροδότες; Ο έχων νουν, ας αντιληφθεί την αλυσιδωτήν αντίδρασιν που θα φέρει αυτός ο κατά την γνώμην μας επαίσχυντος νόμος, που θα οδηγήσει μετά σε υιοθέτησιν παιδιών, άρα στην παιδεραστίαν, άρα στην καταστροφήν της κοινωνίας. Αυτοί οι βουλευτές που εκπροσωπούν τον Κυπριακόν λαόν και είναι τεράστια η ευθύνη τους ενώπιον Θεού και ανθρώπων, αναλογίσθηκαν τις συνέπειες αυτού του, πάντα κατά την γνώμην μας, βρώμικου νόμου;
Πιστεύομεν ότι αυτοί εκτός των άλλων, απεργάζονται και την καταστροφήν της πατρίδος μας . Έχομεν την άποψιν ότι είναι πλάνη, η εντύπωσις ότι βοηθώντας την αμαρτίαν, βοηθούν την πατρίδα και ότι μάλλον είναι το αντίθετον που συμβαίνει. Δηλαδή βοηθώντας την αμαρτίαν απεργάζονται την καταστροφήν της πατρίδος. Και αυτό μας το είπε ξεκάθαρα ο Θεός: «Εάν ζήσετε σύμφωνα με τις εντολές μου, θα καταδιώξετε τους εχθρούς σας. Πέντε από εσάς θα καταδιώκουν εκατόν εχθρούς και εκατόν από εσάς θα καταδιώκουν μυριάδας (μια μυριάδα είναι δέκα χιλιάδες) –Λευϊτικόν Κστ΄3, 7 & 8.
«Εάν μη υπακούσητέ μου μηδέ ποιήσητε τα προστάγματά μου ταύτα» (Λευϊτικόν.Κστ΄ 14), -εκτός των άλλων τιμωριών, «πεσείσθε εναντίον των εχθρών υμών και διώξονται υμάς οι μισούντες υμάς και φεύξεσθε ουδενός διώκοντος υμάς».Δηλαδή, θα πέσητε ενώπιον των εχθρών σας, θα σας καταδιώξουν εκείνοι, οι οποίοι σας μισούν και θα φεύγετε αν και ουδείς σας καταδιώκει.
Άραγε, οι ψηφοφόροι που θα κληθούν σε λίγους μήνες (πιθανόν) να ξαναψηφίσουν, αντιλαμβάνονται ότι καθίστανται άμεσα συνυπεύθυνοι και συνένοχοι για τις αντίχριστες πράξεις και τους νόμους τοιούτων βουλευτών, εάν τους ξαναψηφίσουν και τους ξαναβάλουν στην Βουλήν;
Επειδή κάποιοι λέγουν ότι κάποια πράγματα που αναφέρονται στην Αγίαν Γραφήν δεν έχουν ισχύν σήμερα, ο Θεός τους απαντά: «Επικατάρατος πας ος ουκ εμμένει εν πάσι τοις γεγραμμένοις εν τω βιβλίω του νόμου του ποιήσαι αυτά» Δηλαδή, είναι καταραμένος καθένας που δεν μένει πιστός και δεν τηρεί όλα όσα είναι γραμμένα εις το βιβλίον του Νόμου (την Αγ. Γραφήν).- Γαλάτας Γ΄10. Και ο Χριστός τι είπε;«Ο ουρανός και η γη παρελεύσονται, οι δε λόγοι μου ου μη παρέλθωσι» (Ματθ.κδ΄35).
Δηλαδή, δεν είναι προσωρινοί και επίκαιροι οι νόμοι του Χριστού, αλλά αιώνιοι.
Τέλος, να υπενθυμίσομεν αυτό που ο ίδιος ο Χριστός μας το είπε, ότι στους εσχάτους καιρούς, λίγον πριν την 2αν Παρουσίαν Του, οι άνθρωποι θα γίνουν ξανά όπως τον καιρόν του Νώε! (Ματθ.κδ΄37-39)
Να σημειώσομεν επίσης ότι όλοι οι Βουλευτές πριν ψηφίσουν αυτόν το νόμον, είχαν στα χέρια τους την εγκύκλιον της Ιεράς Συνόδου της Εκκλησίας της Κύπρου ημερομηνίας 22.6.2015, η οποία εξηγούσε τις θέσεις της Εκκλησίας και την αντίθεσιν της για ψήφισιν τέτοιου νόμου.
Οι χριστιανοί, αγαπούν τους ομοφυλοφίλους ως ανθρώπους –δημιουργήματα του Θεού, αλλά απορρίπτουν τις πράξεις τους . Και πώς να μην τις απορρίπτουν, αφού ο ίδιος ο Θεός λέει ότι αυτές οι πράξεις είναι βδελυκτές ενώπιον του. Και ότι οι τα τοιαύτα πράττοντες απολούνται. Ποιος αγαπά τους ομοφυλοφίλους; Τους αγαπά όποιος τους νανουρίζει και τους κολακεύει στο πάθος τους ώστε να προ-χωρούν και να μένουν αθεράπευτοι; Ή όποιος τους ταρακουνά λέγοντάς τους το πάθος τους και φιλο-τιμώντας τους (αν θέλουν) να προστρέξουν στον Χριστόν και στην εκκλησίαν για να θεραπευθούν; Οι βουλευτές που ψήφισαν εναντίον αυτού του νόμου, πιστεύομεν ότι αυτοί είναι ουσιαστικά υπέρ τους. Γιατί τους ταρακουνούν (κώδωνας κινδύνου) για να οδηγηθούν (αν φιλοτιμηθούν) προς την σωτηρίαν.
Αυτό όμως τώρα που μας ανησυχεί περισσότερον, είναι η πολύ πιθανή δικαία τιμωρία μας από τον Θεόν με γενικήν καταστροφήν, μετά την ψήφισιν αυτού του νόμου, όπως ακριβώς συνέβηκε ιστορικά και στους παρομοίως ασελγήσαντας κατοίκους των Σοδόμων και Γομόρρων.
Ευχαριστούμεν.
Διά το Παγκύπριον Χριστιανικόν Ορθόδοξον Κίνημα (ΠΑ.Χ.Ο.Κ.) «Άγιος Νίκων ο Μετανοείτε»,
(Μαρίνος Σπετσιώτης –πρόεδρος) (Ανδρέας Ζαχαρουδιού –γραμματέας)
Κοινοποίησις : 1. Όλα τα μέλη της Ιεράς Συνόδου της Εκκλησίας της Κύπρου.
2. Πρόεδρον της Δημοκρατίας και μέλη του Υπουργικού Συμβουλίου
3. Όλους τους βουλευτές.
Πηγή: Ακτίνες (Μέρος Α', Μέρος Β')