Υπάρχουν πολλά σκαλοπάτια στον κατήφορο μιας χώρας. Η δική μας, καθώς φαίνεται, τα εξαντλεί. Εκείνοι που κατευθύνουν την πορεία προς τα κάτω είναι οι επικεφαλής του κράτους. Δεν υπάρχει ύφαλος στον οποίο να μην έχουν ρίξει πάνω το συλλογικό σκάφος, ούτε βλάβη που... παρέλειψαν να προκαλέσουν. Οσα μπορούσαν και μπορούν να πράξουν τα πράττουν πρόθυμα και γρήγορα.
Μια από τις πιο μεγάλες αθλιότητες που σχεδιάζεται για το άμεσο μέλλον είναι η αποποινικοποίηση της βλασφημίας. Το υπουργείο Δικαιοσύνης μάς είχε συνηθίσει τον τελευταίο καιρό να παράγει νόμους που γεμίζουν τα... νεκροταφεία με τα θύματα των αποφυλακισθέντων εγκληματιών, οι οποίοι κάνουν χρήση εξαιρετικά ευνοϊκών διατάξεων.
Τώρα το ίδιο υπουργείο όπου προΐσταται ο κ. Παρασκευόπουλος φιλοδοξεί να νομιμοποιήσει ένα από τα αηδιαστικότερα και βαναυσότερα εγκλήματα: τη βλασφημία.
Το υπουργείο Δικαιοσύνης ανακοίνωσε: «Η αποποινικοποίηση του εγκλήματος της βλασφημίας έχει τεθεί υπό την κρίση της Νομοπαρασκευαστικής Επιτροπής για την αναθεώρηση του Ποινικού Κώδικα. Τη θέση αυτή θα εκφράσει προσεχώς και κατά την εξέταση της χώρας μας από την Επιτροπή των Η.Ε. για την Εξάλειψη των Φυλετικών Διακρίσεων (3-4 Αυγούστου στη Γενεύη)».
Δηλαδή η χώρα μας εξεταζόμενη για τον «αντιρατσισμό» της θα προσκομίσει ως «τεκμήριο» δικαιοσύνης και ισονομίας το δικαίωμα να υβρίζει κάποιος τα θεία! Ετι δε η ανακοίνωση του υπουργείου καταλήγει μ' ένα σκεπτικό μνημειώδους ανοησίας, ιδεολογικής τύφλωσης και νεοταξικής βαρβαρότητας: «Κατά το Ποινικό Δίκαιο η ποινή προϋποθέτει την τέλεση πράξης. Ο προσδιορισμός της τελευταίας χωρεί με στάθμιση των εμπειρικών - αποδείξιμων αποτελεσμάτων της. Ωστόσο, στην περίπτωση της βλασφημίας λείπει οποιαδήποτε αποδείξιμη ενώπιον δικαστηρίου βλαπτική συνέπεια της πράξης. Επομένως, η έννοια του εγκλήματος δεν διακρίνεται».
Ισχυρίζονται ότι δεν μπορούν να διακρίνουν έγκλημα επειδή δεν μπορούν να αποδείξουν την ύπαρξη Θεού ή δεν έχουν σχετικές εμπειρίες. Δεν έχουν σκεφτεί ποτέ πόσο μπορεί να προσβληθεί και να πληγωθεί ένας πιστός ακούγοντας αθλιότητες εναντίον των ιερών και των οσίων του.
Πηγή: Δημοκρατία