Normal 0 false false false MicrosoftInternetExplorer4 <!-- /* Font Definitions */ @font-face {font-family:MrSSouvenirPT; panose-1:0 0 3 0 0 0 0 0 0 0; mso-font-charset:161; mso-generic-font-family:auto; mso-font-pitch:variable; mso-font-signature:1073742471 0 0 0 159 0;} @font-face {font-family:"Palatino Linotype"; panose-1:2 4 5 2 5 5 5 3 3 4; mso-font-charset:161; mso-generic-font-family:roman; mso-font-pitch:variable; mso-font-signature:-536870009 1073741843 0 0 415 0;} /* Style Definitions */ p.MsoNormal, li.MsoNormal, div.MsoNormal {mso-style-parent:""; margin:0cm; margin-bottom:.0001pt; mso-pagination:widow-orphan; font-size:14.0pt; font-family:MrSSouvenirPT; mso-fareast-font-family:"Times New Roman"; mso-bidi-font-family:"Palatino Linotype";} @page Section1 {size:612.0pt 792.0pt; margin:72.0pt 90.0pt 72.0pt 90.0pt; mso-header-margin:36.0pt; mso-footer-margin:36.0pt; mso-paper-source:0;} div.Section1 {page:Section1;} --> /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Κανονικός πίνακας"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin:0cm; mso-para-margin-bottom:.0001pt; mso-pagination:widow-orphan; font-size:10.0pt; font-family:"Times New Roman"; mso-ansi-language:#0400; mso-fareast-language:#0400; mso-bidi-language:#0400;}
πηγή: http://thriskeftika.blogspot.com/
Normal 0 false false false MicrosoftInternetExplorer4 <!-- /* Font Definitions */ @font-face {font-family:MrSSouvenirPT; panose-1:0 0 3 0 0 0 0 0 0 0; mso-font-charset:161; mso-generic-font-family:auto; mso-font-pitch:variable; mso-font-signature:1073742471 0 0 0 159 0;} @font-face {font-family:"Palatino Linotype"; panose-1:2 4 5 2 5 5 5 3 3 4; mso-font-charset:161; mso-generic-font-family:roman; mso-font-pitch:variable; mso-font-signature:-536870009 1073741843 0 0 415 0;} /* Style Definitions */ p.MsoNormal, li.MsoNormal, div.MsoNormal {mso-style-parent:""; margin:0cm; margin-bottom:.0001pt; mso-pagination:widow-orphan; font-size:14.0pt; font-family:MrSSouvenirPT; mso-fareast-font-family:"Times New Roman"; mso-bidi-font-family:"Palatino Linotype";} @page Section1 {size:612.0pt 792.0pt; margin:72.0pt 90.0pt 72.0pt 90.0pt; mso-header-margin:36.0pt; mso-footer-margin:36.0pt; mso-paper-source:0;} div.Section1 {page:Section1;} --> /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Κανονικός πίνακας"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin:0cm; mso-para-margin-bottom:.0001pt; mso-pagination:widow-orphan; font-size:10.0pt; font-family:"Times New Roman"; mso-ansi-language:#0400; mso-fareast-language:#0400; mso-bidi-language:#0400;}
Η εφημερίδα «Ορθόδοξος Τύπος» στο τελευταίο φύλλο της (6 Μαρτίου 2009) προτείνει με πρωτοσέλιδο άρθρο της την έκτατη σύγκληση της Ιεράς Συνόδου της Ιεραρχίας της Εκκλησίας της Ελλάδος για τη λήψη αποφάσεων επί σοβαρών θεμάτων. Ανάμεσα στα άλλα θέματα (σχέσεις Εκκλησίας Ελλάδος με τον Παπισμό και τον Οικουμενισμό, καύση νεκρών, ζήτημα της Θράκης κ.α.) αναφέρει και τρία πολύ σημαντικά ζητήματα σχετικά με την παιδεία. Μεταφέρουμε αποσπάσματα από το άρθρο:
- Η απομάκρυνσις του σχολείου και της Παιδείας εκ της Εκκλησίας. Το θέμα το ανέδειξε δια δηλώσεως ο Αρχιεπίσκοπος Αθηνών κ. Ιερώνυμος. Αλλά πέραν της δηλώσεως ουδέν. Το ζήτημα είναι πολύ σοβαρόν. Και είναι συνέχεια της κατασυκοφαντήσεως των εννοιών της Πατρίδος και της οικογενείας, αλλά και της τριακονταετούς και πλέον επιθέσεως εναντίον της Εκκλησίας. Αποκορύφωμα των επιθέσεων η διαγραφή του θρησκεύματος από τας ταυτότητας, σειρά αντιεκκλησιαστικών πράξεων, αι οποίαι κτυπούν την παράδοσιν (πολιτική κηδεία, καύσις νεκρών, πολιτικός γάμος, ελευθέρα συμβίωσις, εξοβελισμός της προαιρετικής εξομολογήσεως από τα σχολεία κ.λπ.) η απόπειρα πλαστογραφήσεως της ιστορίας με την διαγραφήν της προσφοράς της εκκλησίας εις τους εθνικοαπελευθερωτικούς αγώνας του Έθνους, η ανεπιτυχής επιχείρησις απομακρύνσεως των Ιερών εικόνων από τα σχολεία, και όλα τα δημόσια κτήρια, η κατάργησις του ομολογιακού μαθήματος των θρησκευτικών. Όταν ο Αρχιεπίσκοπος προβαίνη εις τοιαύτας διαπιστώσεις, η Ιεραρχία δεν δύναται να μένη απαθής. Συντελείται μεθοδικώς και σταδιακώς ο απογαλακτισμός του Κράτους και της Παιδείας από την Ορθοδοξίαν. Η Ιεραρχία οφείλει να αντίδραση και να αποστείλη τελεσίγραφα προς την κομματοκρατίαν και την Κυβέρνησιν, προειδοποιούσα ότι δεν θα επιτρέψη την διακοπήν της συμπορεύσεως Ελληνισμού και Ορθοδοξίας. Ήδη από τον χλευασμόν και την περιθωριοποίησιν της Ορθοδόξου Εκκλησίας παρατηρείται εκτροχιασμός της κοινωνίας. Ουσιαστικώς μία «σύγκρουσις» μετά της ισοπεδωτικής κομματοκρατίας θά «φρενάρη» τον πολιτικόν κόσμον, ο οποίος τρέμει κυριολεκτικώς το πολιτικόν κόστος, και θα λειτουργήση συσπειρωτικώς δια την Εκκλησίαν και αφυπνιστικώς δια την κοινωνίαν.
- Η κατάργησις του ομολογιακού μαθήματος των Θρησκευτικών. Προς το παρόν διδάσκεται. Δεν γνωρίζομεν, εάν θα διδάσκεται και εις το μέλλον. Διότι η κομματοκρατία και η κυβέρνησις είναι αντίθετος με την διδασκαλία του.
Μας λέγουν ότι το μάθημα θα συνεχίση να διδάσκεται. Αλλά αποφεύγουν επιμελώς να εκδώσουν «καθαράν εγκύκλιον», εις την οποίαν να ορίζεται ότι τούτο είναι υποχρεωτικόν. Ο Αρχιεπίσκοπος είπε προσφάτως ότι, δυστυχώς, η κυβέρνησις, παρά τας δηλώσεις του προηγουμένου υπουργού Παιδείας, δεν εξέδωσε «καθαράν εγκύκλιον» δια το υποχρεωτικόν του μαθήματος. Δεν αρκεί, όμως, ο Αρχιεπίσκοπος να διαπιστώνη ή να περιγραφή το θέμα και να υη λαμβάνη αποφάσεις. Αι αποφάσεις, όμως δεν είναι υπόθεσις «ενός Ανδρός». Είναι υπόθεσις ολοκλήρου της Ιεραρχίας. Εάν η Ιεραρχία αποστείλη ενωτικόν μήνυμα —τελεσίγραφον προς την κομματοκρατίαν και την κυβέρνησιν, εις την παρούσαν μακράν παρατεταμένην προεκλογικήν περίοδον, θα την υποχρέωση εις δημοσίαν δέσμευσιν, εξ αιτίας του πολιτικού κόστους. Την σύγκρουσιν με την Έκκλησίαν την φοβούνται τα δύο μεγαλύτερα κόμματα. Τούτο απεδείχθη κατά τας «συγκρούσεις» δια την επαναφοράν του θρησκεύματος εις τας αστυνομικός ταυτότητας και δια την απόσυρσιν του βιβλίου της Ιστορίας, το όποιον διέγραφε την προσφοράν της Εκκλησίας εις το Γένος.
-Η κυβέρνησις με την σύμφωνον γνώμην όλων των κομμάτων ετοιμάζεται από το φθινόπωρον να εισαγάγη εις όλας τας τάξεις του δημοτικού σχολείου το μάθημα της σεξουαλικής αγωγής. Ήδη ετοιμάσθησαν και οδεύουν προς εκτύπωσιν δύο βιβλία εκ των οποίων το εν θα διδάσκεται εις την Α' και Β' τάξιν του δημοτικού και το άλλο προορίζεται διά τας άλλας τάξεις. Οι εμπνευσταί της διδασκαλίας του μαθήματος εξαντλούνται εις δημοσκοπικάς έρευνας, αι οποίαι όλαι παρουσιάζουν τα αποτελέσματα δημοψηφισμάτων δικτατορικών καθεστώτων, αφού το 90% των γονέων και το 71% των διδασκάλων εμφανίζονται υπέρ της σεξουαλικής διαπαιδαγωγήσεως εις τα σχολεία. Η Ιεραρχία οφείλει να λάβη δημοσίως θέσιν και να διατύπωση την «καθαράν» θέσιν της άνευ συμβιβασμών, υποχωρήσεων ή προσαρμογών εις το κλίμα το οποίον θα διαμορφώσουν τα Μ Μ Ε. Τας θέσεις, τας οποίας θα διατύπωση, οφείλει να τας «επενδύση» και με κοινωνικά επιχειρήματα. Δια παράδειγμα εις την Σουηδίαν, εις την οποίαν έχομεν διδασκαλίαν της Σεξουαλικής διαπαιδαγωγήσεως, παρατηρούνται εγκυμοσύναι δεκατριάχρονων και δεκατετράχρονων κοριτσιών με παράλληλην αύξησιν των αφροδισίων νοσημάτων. Εις την Αγγλίαν, εις την οποία υπάρχει σεξουαλική διαπαιδαγώγησις, ανήλικα κορίτσια από 12 έως 16 ετών είναι μητέρες, ενώ προσφάτως έμεινε ολόκληρος ο πλανήτης άφωνος από το γεγονός ότι δύο παιδιά εννέα και δέκα ετών έφεραν εις τον κόσμον ένα παιδί (χώρα: Αγγλία). Υπενθυμίζομεν προς την Ιεραρχίαν ότι ο αγαπημένος παιδαγωγός ολοκλήρου της κομματοκρατίας Ευάγγελος Παπανούτσος είχε δηλώσει διά το θέμα: «Δεν είναι εύκολο πράγμα να μιλήσης στα παιδιά για το σέξ, χωρίς τον κίνδυνο να τα φοβίσεις, να τα γεμίσεις με αηδία ή το χειρότερο να τα οδηγήσεις σε εκτραχηλισμούς