Τράπεζα Ἰδεῶν
Θησαύρισμα ἰδεῶν καί ἀναφορῶν γιά τήν Ὀρθοδοξία καί τόν Ἑλληνισμό
info@tideon.org
Τηλεοπτική παρουσία του αποφασιστικού Δικηγόρου κ. Χ.Κλειώση για το όριο συναλλαγών με μετρητά :
SOS!!! Μετά το λουρί στο σβέρκο (μνημόνια, μεσοπρόθεσμα κλπ)
έρχεται και η χειροπέδα (φοροκάρτα - Κάρτα Του Πολίτη)
Κλασσικοπερίπτωση
Το έχουμε γράψει χιλιάδες φορές.
Απο την τυραννία του κεφαλαίου και των βρυκολάκων του χρηματοπιστωτικού και πολιτικού διευθυντηρίου της Νέας Τάξης Πραγμάτων, μπορούμε να γλυτώσουμε αρκεί να έχουμε τα χέρια μας ελεύθερα.
Αν όμως τα απλώσουμε και τους επιτρέψουμε να μας τα δέσουν με την ηλεκτρονική χειροπέδα της παγκόσμιας ηλεκτρονικής διακυβέρνησης (π.χ Κάρτα Του Πολίτη), τότε το μόνο που θα μας έχει μείνει είναι να φωνάζουμε απελπισμένοι παζαρεύοντας απλώς τις μερίδες του συσσιτίου μιας φυλακής. Μιας φυλακής στην οποία θα έχουμε με την συναίνεσή μας .
Αντίσταση λοιπόν δεν είναι μόνο να εκδηλώνουμε την αγανάκτηση και την οργή μας ζητώντας γενικά περισσότερη δημοκρατία και δικαιοσύνη, ούτε ασφαλώς να εκλιπαρούμε τους δημίους μας να δείξουν έλεος.
Αντίσταση δεν είναι να δείξουμε μια "ακτιβιστική" ανυπακοή, όπως π.χ στα διόδια, για να κάνουμε απλώς ντόρο που θα προσελκύσει τις κάμερες.
Αντίσταση είναι να μην δεχτούμε τίποτα απο όσα επιχειρούν να μας επιβάλλουν με το μαστίγιο, αντίσταση είναι μην πάμε σαν τα πρόβατα στο σφαγείο.
Αντίσταση είναι να φτύσουμε μακριά το δηλητήριο του κοινωνικού αυτοματισμού που μολύνει συνειδήσεις και στρέφει τον ένα εναντίον του άλλου.
Για ανομία κατηγορεί τον μητροπολίτη Μεσογαίας ο υπουργός Δικαιοσύνης!!!
Δευτέρα, 10 Οκτώβριος 2011 05:18
Tideon: Φωνάζει ο ….. για να φοβηθεί ο νοικοκύρης. Για όλους αυτούς που φέρανε την Ελλάδα μας σ αυτό το κατάντημα δεν είπατε τίποτα κ. υπουργέ. Σας ενόχλησε που ένας καταξιωμένος επίσκοπος συμπαρίσταται στα παιδιά του και σας δυσκολεύει στα σχέδια εξαθλίωσης των Ελλήνων. Αν οι Έλληνες ελευθερώθηκαν μετά από 400 χρόνια σκλαβιάς αυτό το οφείλουν στην Εκκλησία και γι αυτό την πολέμησαν και την πολεμούν οι σκοτεινές δυνάμεις και τα όργανά τους.
Ο Μιλτιάδης Παπαϊωάννου, κατηγόρησε ευθέως τον μητροπολίτης Μεσογαίας και Λαυρεωτικής για ανομία. Αφορμή για την επίθεση, στάθηκε η εγκύκλιος που έστειλε προς το εκκλησίασμά του ο κ.κ Νικόλαος Χατζηνικολάου, με το οποίο καλούσε τους πιστούς να μην πληρώσουν το χαράτσι της ΔΕΗ. Μάλιστα ο μητροπολίτης έκανε λόγο πως και η πολιτεία έχει υποχρέωση στους ίδιους τους πολίτες της και όχι μόνο στους δανειστές της.
Όπως ανέφερε χαρακτηριστικά στην εγκύκλιο προς τους πιστούς: «Θα ήθελα λοιπόν να πω σε όσους δεν μπορούν να πληρώσουν την λεγόμενη «έκτακτη εισφορά ακινήτων» να μη φτάσουν σε απόγνωση. Να ξέρουν ότι θα βρεθούμε όλοι ενωμένοι στο πλευρό τους και θα φωνάξουμε μαζί: «Ουκ αν λάβοις παρά του μη έχοντος». Ας καταλάβουν ότι δεν έχουμε. Δεν μπορούμε. Φτάσαμε στα όριά μας, αλλά αρνούμαστε να μας τελειώσουν. Αν αδρανήσουμε δεν θα το καταλάβουν».
Χθες ο κ Παπαϊωάννου, μιλώντας στη ΝΕΤ, κατηγόρησε ευθέως τον μητροπολίτη για ανομία, προτρέποντάς τον μάλιστα, να ασχοληθεί με τα του οίκου του, λέγοντας πως αν θέλει ο μητροπολίτης, ας πληρώσει το ρεύμα στους απόρους.
Σχόλιο ιστολογίου: Επειδή η αναλγησία μηδενικών πολιτικών εσχάτως συναγωνίζεται και την ανθρώπινη αναλγησία που διαθέτουν οι εν λόγω κατοχικοί πολιτικοί, εμείς έχουμε μία απορία προς τον υπουργό Δικαιοσύνης: Η κυβέρνηση τηρεί το Σύνταγμα ή κινείται εκτός όλων όσων ορίζει το Σύνταγμα της Ελλάδας; Ευελπιστούμε πως ο υπουργός Δικαιοσύνης Μιλτιάδης Παπαϊωάννου γνωρίζει τις συνέπειες καταπάτησης του Συντάγματος. Εάν όχι, είναι δεδομένο πως θα τις γνωρίσει αλλά και θα τις βιώσει στον μέγιστο βαθμό.
Πηγή: http://kostasxan.blogspot.com/2011/10/blog-post_5289.html
ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ ΤΗΣ ΑΣΠΕ:
ΕΠΙ ΤΗΣ ΔΙΑΤΑΞΕΩΣ ΤΟΥ ΠΟΛΥΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟΥ ΝΟΜΟΥ « ΣΥΝΤΑΞΙΟΔΟΤΙΚΕΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ, ΕΝΙΑΙΟ ΜΙΣΘΟΛΟΓΙΟ-ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΟ, ΕΡΓΑΣΙΑΚΗ ΕΦΕΔΡΕΙΑ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΤΟΥ ΜΕΣΟΠΡΟΘΕΣΜΟΥ ΠΛΑΙΣΙΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΝΟΜΙΚΗΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗΣ 2012-2015».
............................................
Το Σύνταγμα στο άρθρο 4 παρ. 5 ορίζει ότι: « Οι Έλληνες πολίτες συνεισφέρουν χωρίς διακρίσεις στα δημόσια βάρη, ανάλογα με τις δυνάμεις τους» και στο άρθρο 21 παρ. 1, 2 και 5 ότι:
« 1. Η οικογένεια, ως θεμέλιο της συντήρησης και προαγωγής του έθνους, καθώς και ο γάμος, η μητρότητα και η παιδική ηλικία τελούν υπό την προστασία του Κράτους.
2. Πολύτεκνες οικογένειες...έχουν δικαίωμα ειδικής φροντίδας από το Κράτος.
5. Ο σχεδιασμός και η εφαρμογή δημογραφικής πολιτικής, καθώς και η λήψη όλων των αναγκαίων μέτρων αποτελεί υποχρέωση του Κράτους» (την παρ. 5 την εισηγήθηκε και ψηφίσθηκε στην συνταγματική αναθεώρηση ο ίδιος ο σημερινός υπουργός των Οικονομικών!!).
Με τα άρθρα όμως του παραπάνω σχεδίου νόμου επιχειρείται μία άνευ προηγουμένου φορο-εξοντωτική επιδρομή κατά των πολυτέκνων με σκοπό να τους οδηγήσει στην εξαθλίωση και να αποτρέψει κάθε νέο ζευγάρι στην απόκτηση παιδιών.
- Α -
Επί του άρθρου 1 παρ. 10α της περικοπής των συντάξεων.
Τη διεξαγωγή αγώνα διαρκείας μαζί με τους υπόλοιπους κλάδους για την ανατροπή της πολιτικής κυβέρνησης, τρόικας, Δ.Ν.Τ., προειδοποιώντας με καταλήψεις σε περίπτωση απολύσεων μέχρι την ανάκλησή τους, συμπαράσταση και συμμετοχή στον αγώνα των εργαζομένων στους ΟΤΑ και στην τριήμερη απεργία 18-20 Οκτωβρίου, αποφάσισε η γενική συνέλευση της Ένωσης Μηχανικών Δημοσίου Κ&Δ Θεσσαλίας που συγκλήθηκε χθες εκτάκτως στα γραφεία του ΤΕΕ στη Λάρισα.
«Η κυβέρνηση σε συνεννόηση με την τρόικα – Ε.Ε. και Δ.Ν.Τ. κλιμακώνει τον πόλεμο απέναντι στους εργαζόμενους με μέτρα πρωτοφανούς αγριότητας, με την κατάθεση του πολυνομοσχεδίου-λαιμητόμου που πρόκειται να ψηφιστεί μέχρι τις 20 Οκτωβρίου», εκτίμησε η συνέλευση των μηχανικών Δημοσίου, επισημαίνοντας: «Προχωρά σε απολύσεις δημοσίων υπαλλήλων μέσα από την εφεδρεία, τη συνταξιοδοτική διαθεσιμότητα, την κατάργηση των κενών οργανικών θέσεων, την κατάργηση και συγχώνευση οργανισμών, με τη λεγόμενη αναδιάρθρωση όλων των υπηρεσιών χωρίς καμιά εξαίρεση από 1-1-2012.
Βαθαίνει την οικονομική εξόντωση των μισθωτών του δημοσίου με την καθιέρωση ως κατώτατου μικτού μισθού των 1.092 ευρώ για τους αποφοίτους Π.Ε. (καθαρά 770), με την κατάργηση των επιδομάτων, με τη σύνδεση μισθού-βαθμού, με την κατάταξη των υπηρετούντων υπαλλήλων που τους καθηλώνει τους μισθούς.
Βιοηθική και κοινωνική προσέγγιση
των ορίων της ιατρικής
π. Βασίλειος Ι. Καλλιακμάνης,
Καθηγητής Θεολογικής Σχολής Α.Π.Θ.
1. Εισαγωγικά
Τα τελευταία χρόνια γνώρισαν μεγάλη πρόοδο οι επιστήμες υγείας, λύθηκαν χρόνια ιατρικά προβλήματα, ανακαλύφθηκαν νέα φάρμακα, εφαρμόσθηκαν νέες θεραπευτικές μέθοδοι, αναπτύχθηκε η ιατρική τεχνολογία, δόθηκε μεγάλη βαρύτητα στην εξειδίκευση και έγινε πιο αποτελεσματικό το έργο των ιατρών. Η έρευνα βρίσκεται σε διαρκή εξέλιξη, ενώ «η επιστήμη διακατέχεται από αβέβαιη πίστη, ποτέ από απατηλή βεβαιότητα».*1 Παράλληλα ανεφύησαν πρωτόγνωρα ηθικά διλήμματα, τα οποία είναι δύσκολο να ξεπεραστούν μόνο από τους ιατρούς. Για την αντιμετώπισή τους ζητήθηκε η συνδρομή πολιτικών, φιλοσόφων, νομικών, θεολόγων, θρησκευτικών λειτουργών, κοινωνιολόγων, γενετιστών, βιολόγων κ.ά. Αυτό φαίνεται και από τον τρόπο συγκρότησης των επιτροπών βιοηθικής σε παγκόσμια κλίμακα.
Το άρθρο μας αυτό θα εστιάσει την προβληματική της στα παρακάτω ερωτήματα: Πώς βλέπει τον άνθρωπο και πώς ορίζει την υγεία του η ιατρική και πώς η θεολογία; Ενδείκνυται, κι αν ενδείκνυται, μπορούν να τεθούν όρια στην έρευνα και την άσκηση της ιατρικής; Πώς διαμορφώνεται και ποιο ρόλο παίζει η προσωπικότητα του ιατρού στην εν λόγω οριοθέτηση; Μήπως επειδή η κοινωνία έχει απεριόριστες προσδοκίες από την ιατρική και απόλυτη εμπιστοσύνη στην επιστήμη, ασκεί κάποια ιδιότυπη πίεση στους ιατρούς για θεραπεία με οποιοδήποτε ηθικό ή άλλο κόστος; ΄Εχουν όλοι οι ασθενείς δυνατότητα πρόσβασης στις νέες ιατρικές μεθόδους για την αποκατάσταση της υγείας τους; Ποιες προτάσεις θα μπορούσαν να διατυπωθούν, προκειμένου να διαμορφωθούν κριτήρια δεοντολογίας στο χώρο της ιατρικής;
ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ ΤΟΥ ΣΕΒ. ΓΛΥΦΑΔΑΣ
ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΝ κ. Γ. ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ
Ἐπειδή ὁ Ὑπουργός Χωροταξίας δέν τόν δέχεται εἰς ἀκρόασιν διά τό θέμα τοῦ νεκροταφείου
Ἐπιστολή «φωτιά» πρός τον Πρωθυπουργόν ἀπέστειλεν ὁ Σεβ. Μητροπολίτης Γλυφάδας κ. Παῦλος, μέ τήν ὁποίαν καταγγέλλει τόν ὑπουργόν Περιβάλλοντος κ. Γεώργιον Παπακωνσταντίνου, ἐπειδή ἀρνεῖται νά τόν συναντήση, διά να συζητήσουν τό θέμα τοῦ νεκροταφείου τῆς περιοχῆς. Ὁ Σεβασμιώτατος ὑπογραμμίζει εἰς τόν Πρωθυπουργόν ὅτι εἶναι ἀπαράδεκτον ὁ ὑπουργός νά μή δέχεται εἰς ἀκρόασιν τόν Ἐπίσκοπον μιᾶς περιοχῆς, ἡ ὁποία ἀριθμεῖ περισσοτέρους τῶν τριακοσίων χιλιάδων κατοίκων. Οἱ
γραμματεῖς τοῦ ὑπουργοῦ (ἕξ εἰς τόν ἀριθμόν) ὑποστηρίζουν ὅτι ὁ ὑπουργός ἔχει βεβαρυμένον πρόγραμμα καί ἀδυνατεῖ νά τόν δεχθῆ.
Ἡ ἐπιστολή Τό πλῆρες κείμενον τοῦ Σεβ. Μητροπολίτου Γλυφάδας κ. Παύλου
πρός τόν Πρωθυπουργόν, εἰς τον ὁποῖον «καρφώνει» τόν ὑπουργόν, διότι εἰς ἐποχήν λιτότητος καί θυσιῶν ἔχει εἰς τήν ὑπηρεσίαν του ἕξ γραμματεῖς, ἔχει ὡς ἀκολούθως:
12 Oκτωβρίου 1944: H μεγάλη ημέρα
"Προς τους φίλους και προς τους παντός είδους νέους εχθρούς της Eλλάδος. Nα μην τολμήσουν να πατήσουν ποτέ το ελληνικό έδαφος, γιατί αυτό θα επιφέρει τον ξεσηκωμό ολόκληρου του ελληνισμού..."
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Εξηντα επτά χρόνια από την απελευθέρωση της Aθήνας
O AΓΓEΛOΣ Σικελιανός έγραψε το ποίημα αυτό τον Mάρτιο του 1942 μέσα στις πιο μαύρες ημέρες της Kατοχής.
H «Aνοιξη» έμελλε ακόμα να αργήσει...
Πέρασαν δυόμισι ακόμη χρόνια πόνου μεγάλου, εξαθλίωσης αλλά και ηρωισμού, εξευτελισμών, αλλά και ανάτασης και προπαντός χρόνια αίματος.
H μεγάλη στιγμή έρχεται το πρωινό της 12ης Oκτωβρίου του 1944. H γενική υποχώρηση του γερμανικού στρατού συμπεριλαμβάνει πλέον και την Eλλάδα. Oι Γερμανοί αποχωρούν από την Aθήνα. Φρενίτιδα ενθουσιασμού κυριαρχεί στους δρόμους της πόλης. Oι εκπρόσωποι της εξόριστης κυβερνήσεως -από ημέρες ήδη στην πρωτεύουσα-εμφανίζονται επισήμως.
ΠΑΣΟΚ-ΝΔ καί ἡ ἄθεος Ἀριστερά ἐδρομολόγησαν τήν Μουσουλμανοποίησιν τῆς Χώρας
«ΠΡΟΣΕΚΥΝΗΣΑΝ» ΤΟ ΙΣΛΑΜ—ΕΨΗΦΙΣΑΝ ΥΠΕΡ
ΤΟΥ ΤΕΜΕΝΟΥΣ 198 ΑΠΙΣΤΟΙ ΒΟΥΛΕΥΤΑΙ « Ἐδιχάσθη ἡ ΝΔ»
Δέν προσῆλθον εἰς τήν Βουλήν οἱ κ.κ Γ. Παπανδρέου καί Σαμαρᾶς [1] Διά τά ἀργύρια ἐκ τοῦ Ἰσλάμ (ἐπενδύσεις) «Λιβανοποιεῖται» ἡ χώρα καί ἀλλοιώνεται ἡ ταυτότης της [1] Μέ τήν βοήθειαν τῆς Διοικούσης Ἐκκλησίας καί τοῦ Ἀρχιεπισκόπου ἡ ἀνέγερσις τοῦ Τεμένους [1] Ἡ ἀνέγερσις μέ χρήματα τοῦ Κράτους, τό ὁποῖον ὅμως δέν ἔχει χρήματα διά χειροτονίας νέων κληρικῶν
ΚΥΒΕΡΝΗΣΙΣ καί κόμματα, με ἐξαίρεσιν τό κόμμα τοῦ κ. Γ. Καρατζαφέρη, ἐψήφισαν ὑπέρ τῆς ἀνεγέρσεως Τεμένους εἰς τόν Βοτανικόν καί συγκεκριμένως εἰς την Πολεμικήν Βάσιν τοῦ Πολεμικοῦ Ναυτικοῦ. Οὕτω ἡ ἀνέγερσις γίνεται μέ τήν διακομματικήν ψῆφον τῶν βουλευτῶν τοῦ ΠΑΣΟΚ, τῆς ΝΔ καί τῶν ἀθέων τῆς Ἀριστερᾶς, ἀλλά καί μέ τήν εὐλογίαν τοῦ Ἀρχιεπισκόπου Ἀθηνῶν κ. Ἱερωνύμου, ὁ ὁποῖος δέν προέβαλεν οὐδεμίαν οὐσιαστικήν ἤ καί τυπικήν ἀντίδρασιν. Ἀντιδράσεις δέν ὑπῆρξαν οὔτε ἀπό τό Πολεμικόν Ναυτικόν ἤ τοὐλάχιστον ἀπό τούς Ἀποστράτους του. Ἀπό τήν ψηφοφορίαν καί τήν συζήτησιν εἰς τήν Βουλήν ἦσαν ἀπόντες οἱ Ἀρχηγοί τῶν δύο μεγαλυτέρων κομμάτων κ. Παπανδρέου καί κ. Σαμαρᾶς, προφανῶς διά νά ἀποφύγουν τό πολιτικόν κόστος, ἐπειδή αἱ ἀντιδράσεις τοῦ λαοῦ εἶναι μεγάλαι. Οἱ δύο πολιτικοί Ἀρχηγοί, οἱ ὁποῖοι ἦσαν συμφοιτηταί εἰς τήν Ἀμερικήν καί διέμενον καί εἰς τό αὐτό δωμάτιον, πιστεύουν ὅτι ὁ λαός τρώγει «κουτόχορτο» καί θά τούς συγχωρήση εἰς τάς ἐκλογάς. Ἀποδεικνύουν ὅμως μέ τήν ψήφισιν τῆς ἀνεγέρσεως τοῦ Τεμένους (1,5 χιλιόμετρον μακρυά ἀπό τό κέντρον τῶν Ἀθηνῶν) ὅτι δέν διαφέρουν εἰς ζητήματα, τά ὁποῖα ἔχουν σχέσιν μέ τήν ταυτότητα τῆς πόλεως τῶν Ἀθηνῶν καί τῶν Ἑλλήνων. Προτεραιότητα διά τους δύο αὐτούς πολιτικούς Ἀρχηγούς εἶναι ὁ ἀφελληνισμός τῆς Ἑλλάδος καί τῆς οἰκονομίας καί ἡ παράδοσις τῆς τελευταίας εἰς τούς Μουσουλμάνους τῆς Σαουδικῆς Ἀραβίας, τοῦ Κατάρ κ.λπ. (βλέπε τί συμβαίνει μέ τά ἑκατομμύρια, τά ὁποῖα εἰσρέουν ἀπό τό Κατάρ εἰς τάς ὑπό συγχώνευσιν τραπέζας Γιούρομπανκ καί Ἄλφαμπανκ).
Κωνσταντίνος Χολέβας- Πολιτικός Επιστήμων
Στις 13 Οκτωβρίου 1904 έπεφτε νεκρός από τουρκικό βόλι ο Ανθυπολοχαγός του Πυροβολικού Παύλος Μελάς στο χωριό Στάτιστα της τότε τουρκοκρατούμενης Μακεδονίας. Πρόκειται για το σημερινό χωριό Μελάς του Νομού Καστοριάς. Ο θάνατός του αφύπνισε την υπνώττουσα Αθήνα και τον απανταχού Ελληνισμό. Έτσι κορυφώθηκε η ένοπλη φάση του Μακεδονικού Αγώνα, δηλαδή της προσπάθειας του Ελληνισμού να αντιμετωπίσει την διεκδίκηση του Βουλγαρικού εθνικισμού επί της Μακεδονίας. Από αυτόν τον αγώνα και από όσα προηγήθηκαν αξίζει να εξαγάγουμε σήμερα ορισμένα επίκαιρα διδάγματα.
Η πατρίδα μας στις παραμονές αυτής της πανεθνικής προσπάθειας είχε περάσει μία μείζονα οικονομική κρίση με απαρχή την πτώχευση του 1893 επί Χαριλάου Τρικούπη. Το 1897 ακολούθησε ο ελληνοτουρκικός πόλεμος, ο οποίος υπήρξε ατυχής στο στρατιωτικό πεδίο, αλλά έφερε θετικά αποτελέσματα στο διπλωματικό πεδίο με τη δημιουργία Αυτόνομης Κρητικής Πολιτείας και την απομάκρυνση της τουρκικής διοίκησης από τη Μεγαλόνησο. Το 1898 επιβλήθηκε στην Ελλάδα ο Διεθνής Οικονομικός Έλεγχος (ΔΟΕ, γνωστός και ως Διεθνής Οικονομική Επιτροπή). Οι εκπρόσωποι των ξένων δανειστών μας, Άγγλοι, Γερμανοί, Γάλλοι, Αυστριακοί, Ιταλοί και Ρώσοι έπαιρναν κατευθείαν από την πηγή τα έσοδα των κρατικών μονοπωλίων (αλάτι, τσιγαρόχαρτο, παιγνιόχαρτα, σπίρτα κ.α) καθώς και τα έσοδα του Τελωνείου Πειραιώς. Παρά την οικονομική και ψυχολογική κατάρρευση οι Έλληνες της εποχής εκείνης απέφυγαν την εθνική κατάθλιψη που βιώνουμε σήμερα και γρήγορα ανόρθωσαν το ηθικό τους. Μέσα σε λίγα χρόνια μπόρεσαν να οργανώσουν με επιτυχία τον διμέτωπο Μακεδονικό Αγώνα κατά Οθωμανών Τούρκων που ήλεγχαν τη Μακεδονία και κατά των Βουλγάρων, οι οποίοι απειλούσαν τον ελληνικό πληθυσμό. Τον καλούσαν αν ενταχθεί στη Βουλγαρική εκκλησιαστική Εξαρχία και να εγκαταλείψει το Πατριαρχείο.
Ποιοι παράγοντες επέδρασαν θετικά ώστε να ανακάμψει το εθνικό φρόνημα παρά την πτώχευση και τη στρατιωτική ήττα;
ΔΟΛΙΟΝ ΕΚΡΗΚΤΙΚΟΝ ΜΕΙΓΜΑ
ΔΙΑ ΤΗΝ ΕΚΘΕΜΕΛΙΩΣΙΝ ΤΩΝ ΙΔΕΩΔΩΝ
ΤΟΥ ΓΕΝΟΥΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΙΣΤΕΩΣ
Η ΕΚΠΤΩΧΕΥΣΙΣ καί ἡ μεθοδευμένη ἀπομείωσις τῶν ἀξιῶν, πού συγκροτοῦν τήν ἑλληνοχριστιανική ὑποδομή καί παράδοσι τῆς Χώρας αὐξάνεται μέ γεωμετρική πρόοδο ἀπό τούς ἐγκαθέτους τῆς Νέας Τάξεως, ἀπό τούς διατάκτες καί τούς ὑπεργολάβους τῶν Μ.Μ.Ε., πού πριμοδοτοῦνται ἀπό τόν διεθνιστικό παράγοντα, ἀλλά και ἀπό τά «περιώνυμα» μυστικά κονδύλια τῶν κρατικῶν ἐντεταλμένων ὑπηρεσιῶν. Στό πλαίσιο αὐτό ἐντάσσονται ἡ καταστρατήγησις τῶν διατάξεων τοῦ Συντάγματος καί ἡ δῆθεν πλουραλιστική καί πολυπολιτισμική ἐκκοσμίκευσις, πού στοχεύει στήν διάλυση τῶν δεσμῶν κοινωνίας καί ἀλληλοπεριχωρήσεως τοῦ Ἔθνους καί τῆς Ἐκκλησίας. Με τό πρόσχημα τῆς δῆθεν βελτιώσεως τῶν ὅρων ἀντιμετωπίσεως τῶν ἐξαρτησιογόνων οὐσιῶν καταστρατηγεῖται ἡ σοφή ἐπιστημονική θέσις, ὅτι δέν ὑφίσταται διαχωρισμός μεταξύ τῶν λεγομένων «μαλακῶν» καί «σκληρῶν» ναρκωτικῶν οὐσιῶν, διότι τά πρῶτα ἀναποδράστως ὁδηγοῦν στά δεύτερα καί ἡ ἐξάρτησις καί ὁ ἐθισμός ἀποτελοῦν τήν βάσιν τῆς θανατηφόρου πρακτικῆς τῶν ἐξαρτησιογόνων οὐσιῶν. Ἡ ἀποδοχή ἀπό τήν θεσμοθετημένη Πολιτεία μέ τήν πομπώδη νομοθετική πρόβλεψη τοῦ διαχωρισμοῦ «σκληρῶν» καί «μαλακῶν» ναρκωτικῶν οὐσιῶν, πού ἐξαγγέλλει ἡ σημερινή Κυβέρνησις ἀποτελεῖ κακούργημα εἰδεχθέστατο σέ βάρος τῆς νέας γενεᾶς, διότι καθιερώνει ἀξιακή κλίμακα στό πασίδηλο θανατηφόρο γεγονός τῶν ναρκωτικῶν μέ ὀλέθρια τά ἀποτελέσματα καί μετατρέπει τά κέντρα τῶν μεγάλων ἀστικῶν πόλεων σέ κέντρα ἐλεύθερης διακίνησης ἐξαρτησιογόνων οὐσιῶν, γιά νά ἀπονευρώσει τήν ἠθική αὐτοσυνειδησία τῆς νέας γενεᾶς καί νά καταστείλει τήν σύμφυτη μέ τό νέον ἄνθρωπο ἀντίδρασι στήν καταδολίευση τῶν ἀνθρωπίνων ἀξιῶν.
Από καιρό γίνεται συστηματική προσπάθεια από ορισμένες γνωστές ομάδες να διασαλευθεί η μακραίωνη και ενιαία πνευματική και πολιτισμική ιστορία του Γένους των Ελλήνων.
Με συντονισμό, εμπάθεια και ατεκμηρίωτες θέσεις γίνεται σφοδρός αγώνας κατά της δύο χιλιάδες χρόνια δυνατής παρουσίας του χριστιανισμού στον ελληνικό κόσμο. Θέλουν επίμονα να μας πουν και να μας πείσουν ότι ο χριστιανισμός είναι ξένος προς την παράδοσή μας και προσπαθούν να επαναφέρουν το μυθικό δωδεκάθεο.
Τις ιδέες αυτές παρουσιάζουν διανοητές, αρθρογράφοι και ομιλητές με φαιδρά επιχειρήματα.
Ας σημειωθεί παρενθετικά πως το δωδεκάθεο το αμφισβητούσαν ακόμη και οι μεγάλοι, αρχαίοι έλληνες φιλόσοφοι, λέγοντας πως δεν είναι δυνατόν το θείο να είναι εμπαθές. Οι μοντέρνοι αυτοί άθεοι βρήκαν καταφύγιο σε θεούς με μίση, κακίες, ζηλοφθονίες, φονικά και άγια πάθη.
Ξαφνικά οι άθεοι έγιναν πιστοί θεών απίστων. Έχουν μεγάλη έχθρα και εκδικητικότητα κατά του χριστιανισμού και των χριστιανών και δεν χάνουν καμία ευκαιρία να κατηγορήσουν και να συκοφαντήσουν. Φθάνουν μάλιστα εύκολα να διαγράφουν την πλούσια σε προσφορά και επιτεύγματα ελληνοχριστιανική περίοδο. Να ταυτίζονται με τους εχθρούς της φυλής μας, τους κατηγόρους του βυζαντινού θαύματος.
Θέλουν να μας πείσουν με αποδεικτικά στοιχεία ανύπαρκτα ότι ο χριστιανισμός είναι μεγάλος εχθρός του ελληνισμού.
Μιλούν για εβραιογέννητο και εβραιοκίνητο χριστιανισμό, που καταπιέζει μέχρι σήμερα τους Έλληνες.
Όλοι αυτοί κινούνται με άνεση ανενόχλητοι, θέλοντας να διχάσουν τον ελληνικό λαό, να τον κάνουν να αρνηθεί την πίστη του. Προς τούτο χρησιμοποιούν όλα τα μέσα προς επηρεασμό των αδαών.
Σε μια περίοδο που η χώρα μας έχει μεγάλη ανάγκη από ενότητα και σύμπνοια ανίερες ενέργειες, όπως αυτές, που τις τορπιλίζουν, θα πρέπει να είναι καταδικαστέες.
Ο καθηγητής κ. Λ. Σκόντζος ορθά αναφέρει πως “είναι βεβαίως απαράδεκτο κάποιοι πολίτες να μονοπωλούν τον τίτλο του Έλληνα είτε με βάση τις θρησκευτικές τους ιδιαιτερότητες είτε με βάση τις πολιτιστικές τους επιλογές.
Είναι επίσης απαράδεκτο να ορίζεται ως Έλληνας ο οπαδός της αρχαίας θρησκείας, την οποία είχαν αποκηρύξει οριστικά οι Έλληνες εδώ και δεκαέξι αιώνες και να απαιτείται η αφαίρεση της ελληνικότητας από τον πιστό της ορθοδοξίας, η οποία υπάρχει, ως δευτέρα φύση στον ελληνικό λαό, χωρίς διακοπή εδώ και χίλια εξακόσια χρόνια!”
Οι πλείστοι των θεμελιωτών του νεοελληνικού κράτους ήταν πιστά τέκνα της Ορθόδοξης Εκκλησίας.
Τα φληναφήματα τηλεοπτικών εκπομπών δεν μπόρεσαν να πείσουν τους σοβαρούς μελετητές της ιστορίας, που δεν φορούν έγχρωμα γυαλιά. Έφθασαν να κατηγορήσουν τον στρατηγό Μακρυγιάννη ως παρανοϊκό. Η αγαστή συμπόρευση κράτους και Εκκλησίας ενοχλεί ορισμένους αρκετά και γι’ αυτό θέλουν να την τορπιλίσουν.
Η Εκκλησία πάντως θα πρέπει να είναι έτοιμη για τα πάντα. Ο γνήσιος και αφανάτιστος πατριωτισμός από παλαιά και μέχρι σήμερα γέρνει προς τη μεριά των ορθόδοξων χριστιανών.
Οι χριστιανοί πρώτοι σέβονται την ιστορία, την παράδοση τον πολιτισμό, το έθνος. Δεν υπάρχουν στοιχεία για να κατηγορηθούν οι χριστιανοί για κάτι τέτοιο. Είναι συνήθως φιλόνομοι, φιλήσυχοι, πολύτεκνοι, τίμιοι, ειλικρινείς και με φόβο Θεού.
Η Ορθοδοξία είναι πάντοτε υπέρ της μελέτης, της γνώσεως, της επιλογής, της προόδου, της ελευθερίας και του σεβασμού του άλλου.
Δεν μισεί κανένα, δεν εχθρεύεται ποτέ κάποιον, είναι αρχοντική, στοργική μητέρα, τροφός του γένους. Έχει πανανθρώπινο χαρακτήρα, οικουμενική διάσταση, σεβάσμια αίγλη. Το ίδιο και ο ελληνισμός.
Η οικονομική κρίση στην Ελλάδα δεν μπορεί να γονατίσει τον ελληνισμό.
Είναι γεγονός πως τα κράμα, το μείγμα και η σύνθεση Ορθοδοξίας και ελληνισμού γέννησε κατόρθωμα πολιτισμικά υψηλό, που η λαμπρότητά του αστράφτει σε όλη την πολιτισμένη οικουμένη.
Πηγή: http://www.romfea.gr/
ΗΠΑ: Απέβαλαν μαθητή από σχολείο, γιατί είπε σε συμμαθητή του
ότι η ομοφυλοφιλία είναι λάθος!
Ένας από τους καλύτερους μαθητές σε σχολείο του Fort Worth του Τέξας, οδηγήθηκε στο γραφείο του διευθυντή και τιμωρήθηκε, επειδή είπε σε ένα συμμαθητή του ότι πιστεύει ότι η ομοφυλοιλία είναι ‘λάθος’.
Η Holly Pope είπε ότι έμεινε "εντελώς έκπληκτη" όταν έλαβε ένα τηλεφώνημα από το σχολείο Western Hills High School, ότι ο γιος της, Dakota Ary, είχε αποβληθεί από το σχολείο.
«Ο Dakota είναι ένα πολύ ώριμο 14χρονο παιδί», είπε στο Fox News Radio, σημειώνοντας ότι ο γιος της είναι ένας μαθητής που έχει τιμηθεί, που παίζει στην ομάδα ποδοσφαίρου και δραστηριοποιείται μέσα στην ομάδα νεολαίας της εκκλησίας του.
«Είναι στην εκκλησία όλη τη ζωή του και έχει διδαχθεί να υπερασπίζεται αυτό που πιστεύει».
Και αυτό είναι που του δημιούργησε πρόβλημα.
Επείγουσα ανακοίνωση σχετικά με τη φοροκάρτα
5/10/11
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΟ 3-10-2011 ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑ ΤΗΣ ΦΟΡΟΚΑΡΤΑΣ ΠΟΥ ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΗ
Ἄρχισε νὰ κυκλοφορεῖ ἀπὸ σήμερα, 3-10-2011 ἡ «Κάρτα Ἀποδείξεων» γνωστὴ καὶ ὡς «φοροκάρτα» καὶ θὰ διατίθεται ἀπὸ τὶς τράπεζες στοὺς φορολογούμενους.
Σύμφωνα μὲ τὸ Ὑπουργεῖο Οἰκονομικῶν οἱ φορολογούμενοι μποροῦν νὰ τὴν προμηθευτοῦν προαιρετικὰ ὥστε νὰ καταγράφουν σ' αὐτὴν τὶς ἀποδείξεις ἀπὸ τὶς ἀγορές τους. Ἐπίσης, σύμφωνα πάντα μὲ τὸ Ὑπουργεῖο Οἰκονομικῶν, ἡ χρήση τῆς φοροκάρτας στοχεύει νὰ ἀπαλλάξει τοὺς φορολογουμένους ἀπὸ τὴ συλλογὴ τῶν ἀποδείξεων καὶ νὰ πατάξει τὴ φοροδιαφυγή.
Δυστυχῶς ὅμως ἡ σχετικὴ ἀνακοίνωση δὲν μπαίνει στὸν κόπο νὰ ἀπαντήσει στὶς ἐνστάσεις ποὺ ἐγείρουν ἐναντίον της πλῆθος ἐπιστημόνων διαφόρων εἰδικοτήτων... Οὐδεμία διασφάλιση παρέχεται ἀπέναντι στὸν κίνδυνο ὅτι τὰ δεδομένα ποὺ θὰ συλλέγονται καὶ θὰ τελοῦν ὑπὸ τὴν ἐποπτεία τοῦ κράτους δὲν θὰ γνωστοποιοῦνται καὶ σὲ τρίτους ἰδιῶτες. Εἶναι χαρακτηριστικὸ ὅτι ἡ ἴδια ἡ φοροκάρτα θὰ διανέμεται ἀπὸ τὶς τράπεζες, δηλαδὴ ἰδιῶτες, οἱ ὁποῖες μάλιστα θὰ πράττουν αὐτὸ ἀφιλοκερδῶς! (Γιατί ἄραγε;)
Ἄρθρα καὶ ρεπορτὰζ σὲ Μ.Μ.Ε. τὴν ἐκθειάζουν ὡς «ἐπανάσταση», «τέλος στὸ χαρτοβασίλειο» καὶ ἄλλα συναφῆ χωρὶς τὴν παραμικρὴ ἀναφορὰ στοὺς κινδύνους καὶ προβλήματα ποὺ προαναφέρθηκαν. (Γιατί αὐτὴ ἡ ἐλλειπῆς ἐνημέρωση;)
Διὰ τῆς φοροκάρτας δεδομένα, ὅπως οἱ καταναλωτικές μας προτιμήσεις καὶ ὁ τρόπος ποὺ διαθέτουμε τὸ εἰσόδημά μας, μποροῦν νὰ ἀποτελέσουν ἀντικείμενο κρατικοῦ, καὶ ὄχι μόνο, ἐλέγχου. Παρὰ τὸ γεγονὸς ὅτι ἡ φοροκάρτα δὲν θὰ ἀναγράφει τὸ ὄνομα καὶ τὸ Α.Φ.Μ. τοῦ φορολογουμένου, γιὰ τὴν ἐνεργοποίηση τοῦ τσὶπ ποὺ θὰ περιέχει, εἶναι ἀπαραίτητη ἡ ὑποβολὴ αὐτῶν, κάτι ποὺ σημαίνει ὅτι τὰ στοιχεῖα αὐτὰ (καὶ ποιὰ ἄλλα;) θὰ ἀναγράφονται στὸ τσίπ της.
Οὐδεὶς ἀντιλέγει στὴν ἀνάγκη πάταξης τῆς φοροκλοπῆς καὶ τῆς φοροδιαφυγῆς. Τὸ ἀνωτέρω μέτρο ἐφαρμογῆς τῆς φοροκάρτας ὅμως προβάλεται ὡς ἡ μόνη λύση ἀντιμετώπισής τους χωρὶς στὴν πραγματικότητα νὰ εἶναι. ( Οἱ offshore ἐταιρείες βασικὸς τρόπος μεγάλης φοροδιαφυγῆς στὴν Ἑλλάδα δὲν ἐπηρεάζονται ἀπὸ τὸ μέτρο). Ἐπίσης ὑποτίθεται ὅτι θὰ ἀπαλλάξει τὸν πολίτη ἀπὸ τὸ χαρτοβασίλειο τὸ ὁποῖο βεβαίως δὲν θὰ εἶχε προκύψει ἐὰν δὲν εἶχε ἐπιβληθεῖ ἡ ὑποχρέωση καταγραφῆς τῶν ἀποδείξεων.
Εὔκολα διαπιστώνει κανεὶς ὅτι ἡ φοροκάρτα προσβάλλει ὑπέρμετρα τὶς ἀτομικὲς ἐλευθερίες κατὰ παραβίαση τῆς ἀρχῆς τῆς ἀναλογικότητας.
Πέραν αὐτῶν ὅμως, εἶναι σαφὲς ὅτι ὑπάρχουν καὶ πνευματικὲς ἐνστάσεις ποὺ ἀφοροῦν ὅλους ἐμᾶς τοὺς Ὀρθοδόξους Χριστιάνους, ἀφοῦ, ὅπως προειδοποιοῦσε ἰδιοχείρως ὁ Γέροντας Παϊσιος τὸ 1987 (τὸ κείμενό του "Τὰ Σημεῖα τῶν Καιρῶν" μπορεῖτε νὰ τὸ δεῖτε ἐδῶ http://www.enromiosini.gr/E84E15FE.el.aspx), ἡ φοροκάρτα δὲν ἀποτελεῖ τίποτε ἄλλο ἀπὸ ἕνα πρῶτο βῆμα στὴν πορεία πρὸς τὸ γνωστὸ «σφράγισμα». Γράφει χαρακτηριστικὰ «Μετὰ λοιπὸν ἀπὸ τὴν κάρτα καὶ τὴν ταυτότητα, «τὸ φακέλλωμα», γιὰ νὰ προχωρήσουν πονηρὰ στὸ σφράγισμα θὰ λένε συνέχεια στὴν τηλεόραση ὅτι πῆρε κάποιος τὴν κάρτα τοῦ δείνα καὶ σήκωσε τὰ χρήματα ἀπὸ τὴν τράπεζα».
Ἔχοντας σὰν δεδομένο ἀπὸ τὶς σχετικὲς ἀνακοινώσεις τοῦ Ὑπουργείου Οἰκονομικῶν ὅτι ἡ φοροκάρτα θὰ ἐνσωματωθεῖ στὴν ἐπερχόμενη Κάρτα τοῦ Πολίτη ποὺ θὰ ἀντικαταστήσει τὴν ἀστυνομική μας ταυτότητα καὶ θὰ καταστεῖ ὑποχρεωτικὴ γιὰ ὅλους καθὼς καὶ τὴν ἀπὸ 28-9-2010 δήλωση τοῦ τότε Ὑπουργοῦ Οἰκονομικῶν, ποὺ αὐτολεξεὶ δήλωσε γιὰ τὴ φοροκάρτα ὅτι «Εἶναι ἕνας τρόπος νὰ ἐξοικειωθεῖ ὁ πολίτης μὲ τὴ λογική της χρεωστικῆς κάρτας γιατί ἔτσι περνᾶμε ὅλο καὶ περισσότερο στὴ μὴ χρήση μετρητῶν, ποὺ εἶναι ἀπαραίτητο γιὰ τὸ ἑλληνικὸ οἰκονομικὸ σύστημα» ἀντιλαμβανόμαστε ὅτι ἡ διαδικασία γιὰ τὴν ὁποία μᾶς προειδοποιεῖ τόσο ξεκάθαρα ὁ Γέροντας Παΐσιος ἔχει ἤδη ξεκινήσει.
Εὔλογα διερωτᾶται κανείς: Πότε, ποῦ καὶ πῶς ἐλήφθη ἡ πολιτικὴ ἀπόφαση γιὰ τὴν κατάργηση τῶν μετρητῶν; Μία τόσο σοβαρὴ ἀπόφαση ποὺ σχετίζεται μὲ ὁρατοὺς κινδύνους ἀποκλεισμοῦ ἀπὸ τὴν οἰκονομικὴ ζωὴ ἑνὸς μεγάλου ἀριθμοῦ συνανθρώπων μας, προεξαγγέλθηκε ποτὲ προεκλογικὰ σὲ κάποιο πολιτικὸ πρόγραμμα; Ἐτέθη ποτὲ σὲ συζήτηση στὴ Βουλή; Ἐρωτήθηκε ποτὲ ὁ Ἑλληνικὸς Λαός;
Εἶναι σαφὲς ὅτι τὰ ἐρωτήματα καὶ οἱ ἐνστάσεις ποὺ ἐγείρονται κατὰ τῆς φοροκάρτας εἶναι πολλὰ καὶ ἀνησυχητικά. Ἀπὸ τὴν ἄλλη πλευρὰ ἡ λήψη τῆς φοροκάρτας δὲν ἔχει νὰ προσφέρει παρὰ λίγο κερδισμένο χρόνο ἀπὸ τὴν ἀποφυγὴ καταγραφῆς τῶν ἀποδείξεων. Τὴν ἴδια στιγμὴ ὅμως θὰ οἱ χρῆστες τῆς φοροκάρτας θὰ ἐπιβαρύνονται σὲ κάθε ἀγορὰ τοὺς τοὺς μὲ περαιτέρω ἀναμονὴ στὴν ἐξυπηρέτησή τους γιὰ τὴν ἀνάγνωση, ἀναγνώριση καὶ καταγραφὴ τῆς συναλλαγῆς τους ἀπὸ τοὺς σχετικοὺς ἀναγνῶστες - μηχανήματα τῆς φοροκάρτας τους (καὶ φυσικὰ μαζί τους καὶ ὅλοι οἱ ὑπόλοιποι ποὺ τυχὸν θὰ περιμένουμε στὴν οὐρά).
Σᾶς καλοῦμε λοιπὸν νὰ μὴ λάβετε τὴν κάρτα ἀποδείξεων, ἀφοῦ οὕτως ἢ ἄλλως εἶναι προαιρετική. Ἡ πρότασή μας αὐτὴ εἶναι σὲ ἁρμὸ μὲ τὶς ἀποφάσεις τῆς Ἱερᾶς Συνόδου τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος καὶ τῆς Συνάξεως τῶν Ἱερῶν Μονῶν τοῦ Ἁγίου ¨Ὅρους (τὶς ὁποῖες μπορεῖτε νὰ διαβάσετε ἐδῶhttp://www.enromiosini.gr/456179FC.el.aspx )
3-10-2011
ΙΝΚΑ: «Όχι στην φοροκάρτα. Όχι στο ηλεκτρονικό φακέλωμα.
Τετάρτη, 5 Οκτωβρίου 2011
Το ΙΝΚΑ/ ΓΕΝΙΚΗ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ ΕΛΛΑΔΑΣ έχει δηλώσει με τον πιο κατηγορηματικό τρόπο ότι είναι αντίθετο με το ηλεκτρονικό φακέλωμα και με την «Κάρτα του Πολίτη» (με όποια μορφή και πρόσχημα και αν γίνεται προσπάθεια να επιβληθεί) γιατί οδηγεί στην κατάργηση της ιδιωτικής ζωής του πολίτη και εγκυμονεί κινδύνους για την προσωπική του ελευθερία, ασφάλεια και περιουσία.
Για αυτούς τους λόγους καλεί τους πολίτες να μην παραλάβουν την «Φοροκάρτα», αφού για μια αμφίβολη εξυπηρέτηση θα εκθέσουν την ιδιωτική ζωή τους, και θα δημιουργώντας έτσι άχρηστους κινδύνους, επιπλέον το κόστος της «Φοροκάρτας» θα βγει από τη φορολογία του πολίτη – δηλαδή πληρώνουμε τα έξοδα του φακελώματος μας.
Επίσης καλεί την ελληνική πολιτεία:
Να καταργήσει το τριτοκοσμικό μέτρο της συλλογής των αποδείξεων – σε οποιαδήποτε μορφή .
Δεν είναι υποχρέωση των καταναλωτών να ασκούν φορολογικό έλεγχο.
Τέλος να σταματήσει η φιλολογία για τον «Διεφθαρμένο Έλληνα». Το πρόβλημα του Ελληνικού Κράτους είναι πρόβλημα εξόδων και σπατάλης του δημοσίου χρήματος, και όχι πρόβλημα φορολογικών εσόδων.
ΔΕΝ ΠΑΡΑΛΑΜΒΑΝΟΥΜΕ – ΔΕΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΜΕ ΤΗΝ «ΦΟΡΟΚΑΡΤΑ»
ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΟΥΜΕ ΤΗΝ ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΜΑΣ ΖΩΗ, ΑΣΦΑΛΕΙΑ, ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ
ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ ΤΗΝ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΟΥ ΤΡΙΤΟΚΟΣΜΙΚΟΥ ΜΕΤΡΟΥ ΣΥΛΛΟΓΉΣ ΑΠΟΔΕΙΞΕΩΝ
inka.gr
ΣΚΟΤΩΝΟΥΝ ΤΗ ΝΕΑ ΓΕΝΙΑ! ΣΚΟΤΩΝΟΥΝ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ!
Με απλά λόγια: είναι φανερό: έχουμε οργανωμένη, ελεγχόμενη και συστηματική γενοκτονία! Η νέα γενιά πεθαίνει κάτω από τα μέτρα του μνημονίου και μαζί της πεθαίνει και η Ελλάδα. Δεν μπορεί κανένας να βρεί δουλειά. Συνεχώς ανακοινώνονται θέσεις εργασίας και αναπτυξιακά προγράμματα… Αποτέλεσμα μηδέν! Πάνε τα βιογραφικά «σύννεφο» στις εταιρείες. Πάνε… κι έρχονται πίσω τα «όχι»… Βγάζουν τα μάτια τους οι νέοι μας στο διαδίκτυο και στις Αγγελίες… Όλες οι δουλειές προσφέρονται με μειωμένα ωράρια και προθεσμία λήξεως. Σπάνια να βρεί κάποιος αξιοπρεπή και αποτελεσματική δουλειά. Μήνες απλήρωτοι παραμένουν τελικά, όσοι βρίσκουν! Δεν μπορεί δε με τη δουλειά που βρίσκει ο νέος να κάνει τίποτε στη ζωή του. «Κοινή γαρ η τύχη και το μέλλον αόρατον».
Επί μέρους εργασίες και σερβίρισμα σε καφετέριες δεν αποφέρουν τίποτε παραπάνω από το Ταμείο Ανεργίας του ΟΑΕΔ. Γίναμε όλοι σερβιτόροι στην Πατρίδα μας. Δηλ. δούλοι (από το λατινικό servus = δούλος). Τις χειρωνακτικές δουλειές τις πήραν οι αλλογενείς. Οι δικοί μας, οι μισοί έχουν παρκάρει στις πλατείες, μάλλον οι περισσότεροι, και οι άλλοι, πάλι δικοί μας, τους κερνάνε τον καφέ, που οι πρώτοι πίνουν πλέον με την «επιδότηση» από τη μειωμένη σύνταξη του πατέρα.
Οἱ "χαμένοι" Βλάχοι τῆς Βορείου Ἠπείρου σπάνε τή σιωπήτους!
ΝΤΟΚΟΥΜΕΝΤΟ: Γιὰ πρώτη φόρα οἱ "χαμενοι" τόσο γιὰ τὴν Ἀθηνᾶ, ὅσο κυρίως γιὰ τὰ Τίρανα Βλάχοι τῆς Βόρειου Ἠπείρου σπάνε δημόσια τὴ σιωπή τους καὶ καλοῦν ὅλους τους Βορειοηπειρῶτες καὶ ἰδίως τοὺς Bλάχους Ἕλληνες νὰ σπεύσουν μαζικὰ στὴν "ἀπογραφή" τῆς Ἀλβανιας καὶ νὰ δηλώσουν θαρρετὰ τὴν ἑλληνικὴ ἐθνικότητά τους! Εἶναι Ζήτημα Ἐθνικῆς Ἐπιβίωσης!
Οἱ Βλάχοι, κυνηγημένοι καὶ διωγμένοι ἀπὸ τοὺς Τουρκαλβανοὺς ἀπὸ τὴν ἱστορική τους πρωτεύουσα, τὴ θρυλικὴ Μοσχοπόλη δίπλα στὴν Κορυτσά, διασκορπίστηκαν στὰ γύρω μέρη, ὅπως καὶ στὴν περιοχὴ τῆς Ἀχρίδας, ἐνῶ πολλοὶ βρίσκονται καὶ σήμερα στὴν περιοχὴ τοῦ Μοναστηρίου στὴν ἀλύτρωτη Πελαγονία στὰ Σκόπια. Τὰ χωριά τους, καὶ ἀπὸ τὶς δύο πλευρὲς τῆς Ἀχρίδας, γύρισε μὲ τὰ πόδια ἢ μὲ τὸ ἄλογο, μέσα στὴ λάσπη, τὴ βροχὴ καὶ τὰ χιόνια, ὁ ἴδιος ὁ Ἴωνας Δραγούμης, πρὶν ἑκατὸ χρόνια! Οἱ περισσότεροι λόγω τοῦ διωγμοῦ ἔχασαν τὴν ἑλληνικὴ γλώσσα, μιλώντας τὰ βλάχικα καὶ τὰ ἀλβανικά, ἀφοῦ ἔμειναν δεκαετίες ἀπομονωμένοι, χωρὶς σχολεῖα, καθὼς θεωροῦνταν εἴτε Ἀλβανοί, εἴτε Σλάβοι, εἴτε κυρίως Ρουμάνοι, ὅπως βόλευε τὴν Ρουμανοαυστριακὴ Προπαγάνδα, ποὺ κρατεῖ ἀκόμη καλά! Σήμερα, ἕνα βῆμα πρὶν τὴν πρώτη "ἐλεύθερη" Ἐθνικὴ Ἀπογραφὴ τῆς Ἀλβανίας, ποὺ γίνεται βέβαια μεθοδευμένα, ὑπάρχει γιὰ πρώτη φορὰ ἡ εὐκαιρία νὰ καταγραφοῦν ὅλοι οἱ Ἑλληνικοὶ Πληθυσμοὶ τῆς Βορείου Ἠπείρου, ὅλοι οἱ Βορειοηπειρῶτες καὶ κυρίως νὰ φανοῦν γιὰ πρώτη φορὰ ἐπίσημα οἱ Βλάχοι τῆς Βορείου Ἠπείρου καὶ ἡ καμαρωτὴ ἑλληνικότητά τους! Ἀκούγονται στὸ βίντεο τέτοιοι ἀλύγιστοι Ἕλληνες, μερικοὶ ἀπὸ τοὺς ὁποίους μιλοῦν μὲ δυσκολία τὰ ἑλληνικά, λόγω τῆς μακροχρόνιας ἀπαγόρευσης τῆς Ἑλληνικῆς Γλώσσας! Μέσα ὅμως ἡ καρδιὰ καὶ ἡ ψυχή τους, φλέγονται ἀπὸ Ἑλλάδα, τόσο, ποὺ δὲ διστάζουν, μὲ κίνδυνο πλέον τῆς ζωῆς τους, νὰ βγοῦν δημόσια ἀπὸ αὐτὸ τὸ βίντεο καὶ νὰ φωνάξουν: ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΒΛΑΧΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΛΛΗΝΕΣ! ΟΛΟΙ ΝΑ ΑΠΟΓΡΑΦΟΥΜΕ ΩΣ ΕΛΛΗΝΕΣ! ΟΛΟΙ! ΕΙΝΑΙ ΕΘΝΙΚΗ ΑΝΑΓΚΗ! Ἀνάμεσά τους, ὁ ἡρωικὸς Πρόεδρος τῆς ΟΜΟΝΟΙΑΣ Κορυτσᾶς (ξεχωριστῆς Ὀργάνωσης) Ναοὺμ Ντίσιος, ὁ ὁποῖος πρόσφατα καταδικάστηκε σὲ ἕνα χρόνο φυλάκιση, ἐπειδὴ τόλμησε νὰ περιποιηθεῖ τοὺς τάφους Ἑλλήνων Στρατιωτῶν τοῦ 1940-41, ποὺ ἔπεσαν γιὰ τὴ λευτεριὰ καὶ τὴν πατρίδα στὴν Μπομποστίτσα Κορυτσᾶς... Καὶ εἶναι συγκλονιστικό, γιατί κάπου ἀλλοῦ, μακριὰ ἀπὸ τὴ μιζέρια καὶ τὴν ἀδιαφορία μας, μακριὰ ἀπὸ τὴ λήθη καὶ τὴ σαπίλα μας, ὑπάρχουν ἀτόφιοι Ἕλληνες, ποὺ ἀγωνίζονται δυνατὰ καὶ καθαρὰ γιὰ τὰ αὐτονόητα! Γιὰ μία γλώσσα, ἕνα σχολειό, μία ἐκκλησιά, ἕναν τάφο, μία ταυτότητα... Γιὰ τὴν ΕΛΛΗΝΙΚΟΤΗΤΑ!
1. Τὸ θαῦμα τῆς Παναγίας
Ἀπὸ δημοσίευμα τῆς τουρκικῆς ἐφημερίδας Χουριὲτ στὶς 9 Μαρτίου 2010. Πρὶν ἀπὸ χρόνια ἕνα ζευγάρι ἀπὸ τὴν Τουρκία καὶ συγκεκριμένα ἀπὸ τὴν περιοχὴ τῆς Ἀντιοχείας, μετανάστευσε στὸ Παρίσι ὅπου βρῆκαν δουλειὰ καὶ ἐγκαταστάθηκαν στὰ Μπαλιόζ, δηλαδὴ στὰ προάστια τοῦ Παρισιοῦ. Τὸ ζευγάρι ὀνομάζεται Ἐσὰτ καὶ Σεβὶμ Ἀλντιντάρογλου. Σήμερα στὸ σπίτι τῶν Ἀλντιντάρογλου στὸ Παρίσι παρατηρεῖται κοσμοσυρροὴ καθὼς πολλοὶ ἐπισκέπτες ἔρχονται νὰ δοῦνε ἕνα ἀξιοπερίεργο γιὰ αὐτοὺς γεγονός. Τὸ γεγονὸς αὐτό, ποὺ χαρακτηρίστηκε ἀπὸ τὸν ἴδιο τὸν τουρκικὸ τύπο σὰν θαῦμα, εἶναι πὼς μία ἑλληνορθόδοξη βυζαντινὴ εἰκόνα τῆς Παναγίας ποὺ εἶχαν βρεῖ στὴν Ἀντιόχεια καὶ τὴν ὁποία εἶχαν πάρει μαζί τους οἱ Ἀλντιντάρογλου ἂν καὶ μουσουλμάνοι, ἄρχισε νὰ ἀναβλύζει δάκρυα ἀπὸ τὰ μάτια τῆς Παναγίας. Ἡ εἰκόνα τῆς «Παρθένας Παναγίας», ὅπως τὴν ἔχουν ὀνομάσει τὸ τουρκικὸ ζευγάρι, ἔχει γίνει τόπος προσκυνήματος καὶ μάλιστα, ὅπως ἀναφέρεται, ἔχει ἀποκτήσει θαυματουργικὲς ἰδιότητες.
«Πλήττεται ἡ ψυχὴ τῆς Ἑλλάδας»
Οἱ πολιτικοί μας, ποὺ ἔχουν ὁδηγήσει μὲ τὴν ἄφρονα τακτική τους τὴ χώρα στὸ χεῖλος τοῦ γκρεμοῦ, ἐξακολουθοῦν νὰ ψηφίζουν νόμους ἀντιχριστιανικοὺς καὶ νὰ ἐπιχειροῦν νὰ ἀποκόψουν παντελῶς τὴ νέα γενιὰ ἀπὸ τὶς ρίζες τῆς παραδόσεώς μας. Μικροὶ καὶ ἄδειοι, ἀναμετρῶνται μὲ μιὰ παράδοση τρεισήμισι χιλιάδων χρόνων καταγεγραμμένης ἱστορίας, ποὺ κύριο χαρακτηριστικό της εἶχε τὴν πίστη καὶ τὴν προσευχή, καὶ τελευταῖα ζητοῦν, ἀσήμαντοι αὐτοί, νὰ καταργηθεῖ ἡ προσευχὴ στὰ σχολεῖα.
Τὴν ἴδια ὥρα εὐχάριστη ἔκπληξη μᾶς ἐπιφύλασσε ἡ ἐπανεμφάνιση τοῦ μεγάλου μας συνθέτη Σταμάτη Σπανουδάκη σὲ σειρὰ συναυλιῶν καὶ ἀντίστοιχων συνεντεύξεων. Ὁ κορυφαῖος δημιουργὸς μιλάει μὲ λόγια ξάστερα καὶ εἰλικρινή:
(Δημοσιογράφος:) –Εἶστε ἀγανακτισμένος; Διότι βλέπω ὅτι πλήττεται ὁ πολιτισμός, ἄρα καὶ ὁ δικός σας ὁ κλάδος, ὁ δικός σας ὁ τομέας…
(Σ. Σπανουδάκης:) –Οὔτε μὲ ἐνδιαφέρει ὁ κλάδος μου καὶ ὁ τομέας μου. Μὲ ἐνδιαφέρει ὅτι πλήττεται ἡ ψυχὴ τῆς Ἑλλάδας. Κι ἂν κάτι ἔχω νὰ πῶ, εἶναι νὰ μὴ φοβόμαστε. Γιατὶ καὶ ἡ Ἑλλάδα θὰ ἀντέξει καὶ ἐμεῖς προσωπικὰ θὰ ἀντέξουμε ὁ καθένας μας… καὶ τὸ βασικότερο ἀπ᾿ ὅλα, ὄχι σχῆμα λόγου, ζεῖ Θεός· κι ὁ Θεός, ὁ Ὁποῖος εἶναι ἀπὸ πάνω μας, τὴν Ὀρθοδοξία δὲν τὴν ἀφήνει, διότι εἶναι ὀρθὴ δόξα...
Οἱ τρόποι ἀντιδράσεως δὲν εἶναι πολλοί. Δύο εἶναι: Ἢ γονατίζεις καὶ προσεύχεσαι ἢ παίρνεις τὰ ὅπλα καὶ ἀρχίζεις καὶ πυροβολᾶς. Διαλέγετε καὶ παίρνετε…
–Ἐσεῖς τί ἐπιλέγετε ἀπὸ τὰ δύο αὐτά;
–Τὴν προσευχή!
...Ἔχουν προσπαθήσει πάρα πολλὰ χρόνια νὰ μοῦ ἀπαγορεύσουν νὰ μιλάω γιὰ τὴ Σμύρνη, γιὰ τὸν Ἀλέξανδρο, γιὰ τὸ Μαρμαρωμένο Βασιλιά… Δηλαδὴ ἐνῶ κάποιος θὰ πίστευε ὅτι οἱ ἐχθροὶ τῆς Ἑλλάδος βρίσκονται στὸ ἐξωτερικό, στὴν πραγματικότητα οἱ ἐχθροὶ τῆς Ἑλλάδος εἶναι Ἕλληνες. Ἕλληνες καταστρέφουν τὴν Ἑλλάδα μας, ὄχι ξένοι…
–Τελευταία σας δουλειά… «Θέλω νά ᾿μαι πάντα μαζί σου»;
–«Θέλω νά ᾿μαι πάντα μαζί σου»… Βεβαίως ἐγώ… – καὶ ὅσοι μὲ γνωρίζουν καὶ ξέρουν τί ἐννοῶ μὲ τοὺς στίχους μου… – Αὐτὸς μὲ τὸν ὁποῖο θέλω νά ᾿μαι πάντα μαζί, εἶναι ὁ Χριστός.
–«Ὑπάρχει κρίση ψυχῶν», ἐπισημάνατε πρόσφατα. Πῶς θεραπεύεται ἡ κρίση τῶν ψυχῶν κατὰ τὴ γνώμη σας, ὥστε νὰ ἀντιστραφεῖ τὸ κακὸ κλίμα;
–Ἕνας εἶναι ὁ τρόπος, ὅπως μιὰ εἶναι ἡ νύχτα, μιὰ ἡ ἡμέρα, μία ἡ γέννηση καὶ ἕνας ὁ θάνατος. Ὁ Χριστός. Ὄχι ὡς φιλοσοφία ἢ θρησκεία, ἀλλὰ ὡς ἀπόλυτη, διαρκὴς καὶ σταθερὴ παρουσία δίπλα ἢ μέσα μας, τότε, τώρα καὶ γιὰ πάντα. Ἡ ἀγκαλιά, ποὺ ὅλα τὰ συγχωρεῖ καὶ πάντα περιμένει, δὲν κλείνει ποτέ.
Εὖγε στὸ μεγάλο συνθέτη! Αὐτὴ εἶναι ἡ ἄλλη, ἡ ἀληθινὴ Ἑλλάδα! Τὸ αὔριο, ἡ ἐλπίδα μας!
Oργή για την επίσκεψη της τρόικας σε φορείς της Δικαιοσύνης
Οργή δικηγόρων για την επίσκεψη της τρόικας σε φορείς της Δικαιοσύνης
Αναφορά στο άρθρο 120 του Συντάγματος
Αθήνα
Η τρόικα δεν νομιμοποιείται από το Σύνταγμα να έρθει σε επαφή με τους φορείς της Δικαιοσύνης, υπογραμμίζει σε σκληρή ανακοίνωσή της η συντονιστική επιτροπή των Δικηγορικών Συλλόγων της χώρας, που συνήλθε εκτάκτως την Τρίτη στην Αθήνα.
Η συντονιστική, σε ανακοίνωσή της, υπογραμμίζει ότι «αδυνατεί να αντιληφθεί τη θεσμική ιδιότητα υπό την οποία οι εκπρόσωποι της τρόικας επισκέφτηκαν το Πρωτοδικείο, καθιστώντας απολογούμενους τους δικαστές και παρακάμπτοντας την πολιτική και, μέχρι στιγμής, νόμιμα εκλεγμένη ηγεσία του υπουργείου Δικαιοσύνης, η οποία είναι -κατά το Σύνταγμα και την διάκριση των εξουσιών- μόνη αρμόδια, για να απευθύνουν οι δικαστές σε εκείνην, τα ζητήματα που τους απασχολούν και δεν άπτονται της εκφοράς της δικαιοδοτικής τους κρίσης».
Μάλιστα, οι δικηγόροι τονίζουν ότι είναι αντίθετοι στην απόπειρα εξωθεσμικής νομιμοποίησης της τρόικας και δεν αποκλείουν το ενδεχόμενο μελλοντικά να προβούν σε επίκληση του άρθρου 120 του Συντάγματος.
Το άρθρο 120 του Συντάγματος, μεταξύ των άλλων αναφέρει στην παράγραφο 3 ότι «ο σφετερισμός, με οποιονδήποτε τρόπο, της λαϊκής κυριαρχίας και των εξουσιών που απορρέουν από αυτή διώκεται μόλις αποκατασταθεί η νόμιμη εξουσία, οπότε αρχίζει και η παραγραφή του εγκλήματος» και στην παράγραφο 4 αναφέρει ότι «η τήρηση του Συντάγματος επαφίεται στον πατριωτισμό των Ελλήνων, που δικαιούνται και υποχρεούνται να αντιστέκονται με κάθε μέσο εναντίον οποιουδήποτε επιχειρεί να το καταλύσει με τη βία».
Newsroom ΔΟΛ, με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ
http://news.in.gr/greece/article/?aid=1231131636
Ιωάννης Θαλασσινός, Διευθυντής Π.Ε.ΦΙ.Π. 04-10-2017
Ποιός ἄραγε θυμᾶται τή θλιβερή ἐπέτειο τῆς ψήφισης, ἀπό τή Βουλή τῶν Ἑλλήνων, τοῦ ἐπαίσχυντου...
Χριστιανική Εστία Λαμίας 03-10-2017
Οἱ μάσκες ἔπεσαν γιά ἀκόμα μιά φορά. Ἑταιρεῖες γνωστές στούς Ἕλληνες καταναλωτές ἀφαίρεσαν ἀπό τά...
TIDEON 21-12-2015
Επιμένει να προκαλεί Θεό και ανθρώπους η ελληνική Κυβέρνηση, ψηφίζοντας στις 22 Δεκεμβρίου 2015 ως...
Tideon 14-12-2015
Η Κυβέρνηση μας μίλησε για την «αναγκαιότητα» και για τα πλεονεκτήματα της «Κάρτας του Πολίτη»...
TIDEON 27-08-2014
Λαμβάνουν διαστάσεις καταιγισμού οι αντιδράσεις πλήθους φορέων και πολιτών για το λεγόμενο «αντιρατσιστικό» νομοσχέδιο το...
tideon.org 02-05-2013
Kαταθέτουμε την αρνητική δήλωση μας προς τον Εθνικό Οργανισμό Μεταμοσχεύσεων (ΕΟΜ). Ο νόμος αφήνει πολλά...
Tideon 31-12-2012
Ποια είναι η λύση αν πλήρωσες «τσουχτερές» τιμές στο Κυλικείο του Νοσοκομείου, του Αεροδρομίου, του...
Νικόλαος Ἀνδρεαδάκης, ὁδηγός 03-04-2012
Εἶμαι νέος μὲ οἰκογένεια, ἔχω ὅλη τὴ ζωὴ μπροστά μου… Λόγῳ ἐπαγγέλματος ἔχω τὴ δυνατότητα...
tideon 07-11-2011
ΜΝΗΜΟΝΙΟ: Δεν ξεχνώ αυτούς που παρέδωσαν αμετάκλητα και άνευ όρων την ΕΘΝΙΚΗ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑ και έκαναν...
ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΤΩΡΑ ... 15-02-2011
Κατάλαβες τώρα ... γιατί σε λέγανε «εθνικιστή» όταν έλεγες πως αγαπάς την Πατρίδα σου; Για να...
ΤΡΑΠΕΖΑ ΙΔΕΩΝ 25-12-2010
Τώρα πια γνωρίζω τους 10 τρόπους που τα ΜΜΕ μου κάνουν πλύση εγκεφάλου και πώς...