Τράπεζα Ἰδεῶν
Θησαύρισμα ἰδεῶν καί ἀναφορῶν γιά τήν Ὀρθοδοξία καί τόν Ἑλληνισμό
info@tideon.org
Μητροπολίτης Πειραιώς για το σχέδιο Νόμου περί ξενοφοβίας κλπ του Υπουργείου Δικαιοσύνης
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
ΙΕΡΑ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΣ ΠΕΙΡΑΙΩΣ
ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ & ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ
Ἀκτή Θεμιστοκλέους 190, 185 39 ΠΕΙΡΑΙΕΥΣ, Τηλ. +302104514833 (19), Fax +3102104528332
Ἐν Πειραιεῖ τῇ 2ᾳ Μαρτίου 2011
Α Ν Α Κ Ο Ι Ν Ω Θ Ε Ν
Ὁ Ὑπουργός Δικαιοσύνης κ. Χάρης Καστανίδης ἔχει ἀναρτήσει στό Διαδύκτιο πρός δημόσια διαβούλευση σχέδιο Νόμου «Γιά τήν καταπολέμηση ὁρισμένων μορφῶν καί ἐκδηλώσεων ρατσισμοῦ καί ξενοφοβίας μέσῳ τοῦ Ποινικοῦ Δικαίου» στό ἄρθρο 3 τοῦ ὁποίου ἐπεκτείνει τήν προστασία τοῦ Νόμου καί σέ ὁμάδες ἤ πρόσωπα πού δέν προσδιορίζονται μόνο μέ βάση τήν φυλή, τό χρῶμα, τή θρησκεία, τήν ἐθνική ἤ ἐθνοτική καταγωγή τους ἀλλά καί τόν γενετήσιο σεξουαλικό τους προσανατολισμό.
Τίθεται λοιπόν τό μέγιστο ἐρώτημα ὑπάρχουν πολλῶν εἰδῶν γενετήσιοι σεξουαλικοί προσανατολισμοί ὥστε μία συγκροτημένη πολιτεία νά παρίσταται ἀνάγκη θεσμικά νά προστατεύσει αὐτούς τούς ποικίλους γενετήσιους σεξουαλικούς προσανατολισμούς; Σέ ἕναν ἄνθρωπο ὑπάρχουν πολλοί ἐγκέφαλοι, πολλοί στόμαχοι, πολλοί καρδιακοί μῦες; Ἡ γενετήσια λειτουργία στό ἀνθρώπινο εἶδος δέν εἶναι προσδιορισμένη σαφέστατα ἀπό τήν ὀντολογία τοῦ ἀνθρωπίνου εἴδους καί δέν ἐκδιπλώνεται συγκεκριμένα στό ἄρρεν καί τό θῆλυ; Ὑπάρχει κατά τήν γνώμη τῶν συντακτῶν τοῦ νομοσχεδίου καί ἕτερο φῦλο στό ἀνθρώπινο γένος;
Ὅπως καλῶς γνωρίζομε ἀπό τήν ἐπιστήμη τῆς ἐγκληματολογίας ἐν σχέσει πρός τό γενετήσιο ἔνστικτο ὑφίστανται δυστυχῶς στήν πεσμένη ἀνθρώπινη φύση ἐκτρωματικές ψυχοσωματικές ἐκπτώσεις, ὅπως ἡ παιδοφιλία, ἡ ὁμοφυλοφιλία, ἡ νεκρολαγνεία καί ἄλλες ἀποκρουστικές ἐκδηλώσεις ἰδιαζόντως εἰδεχθεῖς, πού εὐτελίζουν τό ἀνθρώπινο πρόσωπο καί χωματοποιοῦν τήν ἀθάνατον ψυχήν του. Εἶναι ἑπομένως λογικό, δίκαιο, ἠθικό νά περιβάλλεται μέ πολιτειακό κῦρος ὑπό τό πρόσχημα τῆς καταπολεμήσεως ἐκδηλώσεων ρατσισμοῦ καί ξενοφοβίας μιά τέτοιου εἴδους ἐκτροπή τῆς ἀνθρώπινης προσωπικότητος, ἐπειδή τό διατάσσουν οἱ γνωστοί διεθνεῖς κύκλοι πού ἐπιχειροῦν τήν σαπροποίηση καί ἀποδόμηση τῆς ἀνθρώπινης κοινωνίας, εὐτελίζοντας τό τιμιώτατο ἀνθρώπινο πρόσωπο, πού μόνο στήν ἐκδίπλωση τῆς ὑγιοῦς σεξουαλικότητός του μπορεῖ νά ἀνεύρει τήν πληρότητα, τήν ἐλευθερία του καί τήν ἀξιοπρέπειά του, στούς ὁποίους διεθνεῖς κύκλους κλίνει εὐλαβικά τό γόνυ, ὅπως ἀποδεικνύεται, ἡ σημερινή Κυβέρνηση;
ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΑΥΞΕΝΤΙΟΥ
Κυριακή 3 Μαρτίου 1957. Ήταν 28 χρόνων…
ΔΕΙΤΕ (Ή ΚΑΙ ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΤΕ ΣΤΟΝ Η/Υ ΣΑΣ) ΤO ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΟ VIDEO 38"sec ΜΕ ΤΗ ΔΟΛΟΦΟΝΙΑ ΤΟΥ ΗΡΩΑ
Ο θρυλικός τομεάρχης της ΕΟΚΑ, ο αϊτός του Μαχαιρά. Από την κατεχόμενη σήμερα Λύση της επαρχίας Αμμοχώστου. Από τα εφηβικά του χρόνια, εκδηλώνει με τη μαθητική του δράση την παθολογική του αγάπη προς την Ελλάδα, αφήνοντας να διαφανεί από τότε τι θα επακολουθούσε.
Στα 21 του, βρίσκεται στην Αθήνα και δίνει εξετάσεις στη σχολή Ευελπίδων, χωρίς επιτυχία. Μπαίνει τότε, στη σχολή εφέδρων αξιωματικών της Κορίνθου, αποφοιτεί και υπηρετεί ως ανθυπολοχαγός στα ελληνοβουλγαρικά σύνορα. Το 1952, γυρίζει πίσω στο νησί. Μυείται στην ΕΟΚΑ και με το ξέσπασμα του αγώνα, παίρνει τα όπλα από τους πρώτους.
Την 1η Απριλίου 1955, επιτίθεται με ομάδα κρούσης, στις πετρελαιοαποθήκες της αγγλικής βάσης Δεκέλειας. Συνεχίζει την ένοπλη δράση του, γινόμενος το δεξί χέρι του Γ.Γρίβα – Διγενή. Διωκόμενος από τους Άγγλους, κρύβεται σε βουνά και μοναστήρια. Σ’ ένα από αυτά, την Αχειροποίητο (στην περιοχή του Πενταδάκτυλου), νυμφεύεται κάτω από μυθιστορηματικές συνθήκες την ως τότε μνηστή του Βασιλεία Παναγή, τον Ιούνιο του 1955. Χτυπά διαρκώς αγγλικούς στόχους στις βορινές, αλλά και τις νότιες πλαγιές του Πενταδακτύλου.
Οι μάχες διαδέχονται η μια την άλλη: Αγύρτα, Λάπηθος, Πεδουλάς, Δευτερά. Στη μάχη των Σπηλιών, στις 11 Δεκεμβρίου 1955, οι Άγγλοι άφησαν πολλούς νεκρούς και τραυματίες. Πολλά και τα κουφάρια που οι αποικιοκράτες αναγκάστηκαν να μετρήσουν στα Χανδριά, το Μάρτιο του 1956. Εκεί έπεσε ένας από τους καλύτερους πολεμιστές του Αυξεντίου, ο Χρήστος Τσιάρτας.
Το Πάσχα του 1956 βρίσκει τον ήρωα ν’ αναρρώνει στο ιστορικό (ιδρύθηκε το 1148) μοναστήρι του Μαχαιρά, μετά από εγχείρηση. Εκεί συνέβη και το πρωτοφανές της εμφάνισής του ενώπιον των διωκτών του, όταν πάνω από 100 Άγγλοι αξιωματικοί και στρατιώτες έζωσαν το μοναστήρι. Μεταμφιεσμένος σε καλόγερο, με γενειάδα και ράσο, ο Γρηγόρης Αυξεντίου παρουσιάστηκε και συστήθηκε στον Άγγλο επικεφαλής αξιωματικό ως ο «πάτερ-Xρύσανθος».
Κατέρρευσε ο μύθος για την «Μειονότητα» Ρόδου και Κω
ΣτΕ: Δεν υπάρχει παραβίαση δικαιωμάτων των μουσουλμάνων
στα Δωδεκάνησα
ΣτΕ: Δεν υπάρχει παραβίαση δικαιωμάτων των μουσουλμάνων στα Δωδεκάνησα
- Δεν υπάρχει παραβίαση ανθρωπίνων δικαιωμάτων των κατοίκων της Ρόδου και Κω με υπόβαθρο τουρκικής κουλτούρας, σύμφωνα με την Επιτροπή Νομικών της Κοινοβουλευτικής Συνέλευσης του Συμβουλίου της Ευρώπης
Η Επιτροπή Νομικών και Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων της Κοινοβουλευτικής Συνέλευσης του Συμβουλίου της Ευρώπης (ΚΣΣΕ) ενέκρινε σχεδόν ομόφωνα Έκθεση του Ελβετού βουλευτή Άντρεας Γκρος για την κατάσταση των Ελλήνων υπηκόων που έχουν υπόβαθρο τουρκικής κουλτούρας, των ελληνικών νησιών της Ρόδου και της Κω, ανακοίνωσε ο πρόεδρος της Επιτροπής, βουλευτής του ΔΗΣΥ, Χρήστος Πουργουρίδης. Εναντίον της Έκθεσης, ανέφερε, ψήφισαν μόνον οι παρευρισκόμενοι Τούρκοι βουλευτές.Ο κ. Πουργουρίδης τόνισε ότι στην Έκθεσή του ο εισηγητής αναφέρει πως «δεν έχει παρατηρήσει καμία παραβίαση Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων των κατοίκων που έχουν υπόβαθρο τουρκικής κουλτούρας στα δύο αυτά νησιά».
Οι κάτοικοί τους, σύμφωνα με την έκθεση, είναι περήφανοι για την ελληνική τους υπηκοότητα και παρόλο που έχουν στενούς μορφωτικούς και άλλους δεσμούς με την Τουρκία, εντούτοις δεν θεωρούν πως είναι Τούρκοι. Ως εκ τούτου, ο Ελβετός βουλευτής εισηγήθηκε στην Έκθεση να γίνεται χρήση του όρου «κάτοικοι που έχουν υπόβαθρο τουρκικής κουλτούρας» (having a Turkish cultural background).
Ο εισηγητής, Ελβετός βουλευτής Άντρεας Γκρος, έχει διαπιστώσει την ύπαρξη τριών ζητημάτων που χρήζουν καλύτερης ρύθμισης από τις Ελληνικές Αρχές:
ΜΝΗΜΟΝΙΟ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΜΝΗΜΗ;
του κ. Κωνσταντίνου Χολέβα
Πολιτικού Επιστήμωνος
Από τη μία πλευρά έχουμε το πολυσυζητημένο μνημόνιο που περικόπτει τα εισοδήματα των πολιτών και από την άλλη πλευρά έχουμε ένα άλλο άτυπο μνημόνιο που αντιμάχεται την ιστορική μνήμη. Οπαδοί αυτού του ανιστόρητου μνημονίου είναι όσοι πιστεύουν ότι θα βελτιώσουμε τις σχέσεις με την Τουρκία και τους Βαλκάνιους γείτονές μας με τη διαστρέβλωση της ιστορίας μας, με το ψαλίδισμα σελίδων και γεγονότων, με την αγιοποίηση των κατακτητών μας και με την προσχώρηση στον Νεο-οθωμανισμό του Αχμέτ Νταβούτογλου..... Παρά την πανελλήνια αντίδραση στο βιβλίο της κ. Μαρίας Ρεπούση, που καταδικάσθηκε επιστημονικά από την Ακαδημία Αθηνών, βλέπουμε σήμερα μία νέα προσπάθεια. Ξεκινά από το Κέντρο για τη Δημοκρατία και τη Συμφιλίωση στη Νοτιοανατολική Ευρώπη (CDRSEE), που εδρεύει στη Θεσσαλονίκη. Αφορά μία τετράτομη Ιστορία των Βαλκανίων, η οποία εξαγνίζει τη Οθωμανική περίοδο και προωθεί τη σκοπιανή προπαγάνδα. Το τετράτομο έργο έχει μεταφρασθεί στα ελληνικά και σε άλλες βαλκανικές γλώσσες. Σε πρόσφατη εκδήλωση στη Θεσσαλονίκη οι υπεύθυνοι για την ελληνική έκδοση πρότειναν την εισαγωγή του έργου στα σχολεία.
Ελπίζω να πρυτανεύσει η λογική και η στοιχειώδης εθνική αξιοπρέπεια στο Υπουργείο Παιδείας ώστε να αποφύγουν οι μαθητές μας την προπαγάνδα υπέρ της εθνοαποδόμησης και υπέρ ενός θολού πολυπολιτισμικού προτύπου. Η αντίληψη ότι με τον εξαγιασμό των Οθωμανών θα βελτιώσουμε τις ελληνοτουρκικές σχέσεις είναι τελείως λανθασμένη και ουτοπιστική. Από το 2001, όταν οι τότε Υπουργοί Εξωτερικών Γ. Α. Παπανδρέου και Ισμαήλ Τζεμ υπέγραψαν Πρωτόκολλο για τη σύσταση μικτής επιτροπής για τα σχολικά βιβλία, η ελληνική πλευρά προβαίνει σε συνεχείς περικοπές ιστορικών σελίδων, ενώ η τουρκική πλευρά γίνεται πιο επιθετική. Αλλά και στον τομέα της εξωτερικής πολιτικής βλέπουμε ότι από το 1997, όταν η κυβέρνηση Σημίτη ανεγνώρισε-κακώς-νόμιμα ζωτικά συμφέροντα της Τουρκίας στο Αιγαίο, η Άγκυρα διεκδικεί όλο και περισσότερα στο Αιγαίο, στην Κύπρο, στη Θράκη. Το βιβλίο του Τούρκου ΥΠ.ΕΞ. Νταβούτογλου «Το στρατηγικό βάθος» απλώς επιβεβαιώνει της ανησυχίες μας ότι η Τουρκία θέλει να προωθήσει μία καλύτερη εικόνα για το Οθωμανικό παρελθόν των Βαλκανίων ώστε να διευρύνει την επιρροή της στην περιοχή και να χρησιμοποιήσει τις μουσουλμανικές μειονότητες ως μοχλούς επεκτατισμού.
Η ποινικοποίηση του λόγου που έρχεται από το Μέλλον
Σε δημόσια διαβούλευση τέθηκε η νέα «νομοθετική πρωτοβουλία» που ούτε αυτός ο ίδιος ο Όργουελ δε μπόρεσε να φανταστεί. Το φαντάστηκε όμως το υπουργείο δικαιοσύνης και συγκεκριμένα: «Τίθεται σε δημόσια διαβούλευση η νομοθετική πρωτοβουλία του Υπουργείου Δικαιοσύνης, Διαφάνειας και Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων, «για την καταπολέμηση ορισμένων μορφών και εκδηλώσεων ρατσισμού και ξενοφοβίας μέσω του Ποινικού Δικαίου...» και η διαβούλευση συνεχίζει..
«...Στην χώρα μας, οι συμπεριφορές που αποβλέπουν σε φυλετικές διακρίσεις έχουν ποινικοποιηθεί, ως ένα βαθμό, όπως προαναφέρθηκε από τον ν. 927/1979. Δεδομένου, όμως, ότι ο παραπάνω νόμος έχει εφαρμοστεί ελάχιστα και ήδη κρίνεται ανεπαρκής, ενόψει των σοβαρών προκλήσεων που αντιμετωπίζει σήμερα η χώρα μας κατά τη μετάβασή της σε μια πολυπολιτισμική κοινωνία...»
Στη συνέχεια με αυτό το νομοθετικό εξάμβλωμα, γίνεται προσπάθεια να μας πείσουν για την αναγκαιότητα της νέας νομοθετικής «λοβοτομής», πρωτοβουλίας όπως επιχειρούν να την πλασάρουν:
«...η διερεύνηση και ποινική δίωξη των εγκλημάτων ρατσισμού και ξενοφοβίας γίνεται αυτεπάγγελτα και δεν εξαρτάται από αναφορές ή καταγγελίες των θυμάτων, τα οποία είναι συχνά ιδιαιτέρως ευάλωτα και διστάζουν να κινήσουν δικαστικές διαδικασίες...».
Επίσης στο τέλος του εισαγωγικού σημειώματος, αναφέρεται:
«...εκτός από τις προσβολές εναντίον ομάδων ή προσώπων αξιόποινες θεωρούνται και οι ρατσιστικές και ξενοφοβικές εκδηλώσεις που στρέφονται κατά πραγμάτων κινητών ή ακινήτων, τα οποία χρησιμοποιούνται κυρίως ή κατ’ αποκλειστικότητα από τις παραπάνω ομάδες ή πρόσωπα (όπως π.χ. θρησκευτικά αντικείμενα, εθνικά σύμβολα, οίκοι λατρείας, χώροι διαμονής, εκπαίδευσης, ψυχαγωγίας, κλπ.)...».
Με το άρθρο 1. Προσπαθούν να περιγράψουν το σκοπό του ανεκδιήγητου εξαμβλώματος που όπως συχνά λέγεται, εκτός του ρατσισμού συμπληρώνουν και με το κερασάκι της «ξενοφοβίας». Και επειδή ο ρατσισμός ή και το κερασάκι της «ξενοφοβίας» δεν τους έφτανε, πρόσθεσαν και μία νέα έννοια που «ακούει» στο όνομα «εχθροπάθεια» που όσο και να αναζητήσαμε σε πολλά έγκυρα λεξικά, ωστόσο δεν βρεθήκαμε «τυχεροί να την συναντήσουμε».
Η δίωξη.... από το μέλλον (ναι δεν διαβάσατε λάθος).
Όμως το απρόσμενα ακραίο και εκπληκτικό στην όλη «νομοθετική» πρωτοβουλία φαίνεται να είναι το γεγονός πως αυτό κάθε αυτό το παρόν κείμενο (το παρόν άρθρο εννοούμε) σύμφωνα με το πνεύμα του μέχρι προ τίνος ανύπαρκτου νόμου θα διώκεται στο μέλλον αναδρομικά. Και αυτό διότι απλά το παρόν θα παραμείνει ως κείμενο στο διαδίκτυο (ακόμη και στη περίπτωση που αποσυρθεί) και επομένως θα υπάρχει η περίπτωση να διωχθεί ο συγγραφέας του. Και τι έγινε ; θα αναλογιστεί ο αναγνώστης. Εδώ πρόκειται να διωχθούν συγγραφείς και συγγραφείς, νεώτεροι αλλά και αρχαίοι. Ευριπίδης, Αριστοτέλης, Πλάτων, Αρριανός, Πλούταρχος, Κέλσος και τόσοι άλλοι πολλοί όσο και πλείστα βιβλία παλαιότερα ή και νεώτερα.
Και όποιος διανοηθεί να μοιράζει βιβλία ή ακόμη και να δημοσιεύει αποσπάσματα από κριτική σε «παλαιά διαθήκη» ή στο Ισλάμ, ή και στον χριστιανισμό ή αν το θέλουμε και στην κριτική ξένων βάρβαρων εθίμων, τότε να είμαστε βέβαιοι πως σύμφωνα με το γράμμα του «νόμου» θα είναι αυτεπάγγελτα παράνομος και διωκόμενος με ποινές φυλάκισης από 6 μήνες μέχρι 3 χρόνια.
Αντισταθείτε! δηλώνοντας στο όνομα της στέρησης των ατομικών αλλά και των ανθρώπινων καθώς και των πολιτικών δικαιωμάτων που επιχειρούν να μας στερήσουν, δηλώστε την αντίθεση σας, σε ότι σχεδιάζεται να υλοποιηθεί.. Διαδώστε το με επιμονή. Αυτό που έρχεται δεν είναι μία απλή λογοκρισία, πρόκειται για μαζική λοβοτομή.
ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ
Τώρα καταλαβαίνουμε περισσότερο πού είναι το στήριγμα της ζωής μας...
Όσο περνάει ο καιρός και τα πράγματα δυσκολεύουν, τόσο περισσότερο καταλαβαίνουμε πόσο αξίζει η αγία μας Εκκλησία. Μέσα σ΄αυτή τη λαίλαπα, υπάρχει κι ένα λιμάνι, ένα απάγγειο. Η Ορθόδοξη Ανατολική του Χριστού Εκκλησία, η Μία, Αγία, Καθολική και Αποστολική, η μοναδική και ανεπανάληπτη και αναντικατάστατη. Μέσα σ΄ αυτή την Εκκλησία βρίσκουν οι ψυχές μας τη γαλήνη από την ταραχή του κόσμου και την ελπίδα από την απόγνωση, την οποία βιώνουμε οι άνθρωποι έξω.
Τώρα καταλαβαίνουμε, γιατί όλα εκείνα τα χρόνια της Τουρκοκρατίας οι άνθρωποι, οι Έλληνες πρόγονοί μας, έβρισκαν στήριγμα και παρηγοριά στους ιερούς ναούς και στα Μοναστήρια. Τώρα καταλαβαίνουμε, γιατί οι νάρθηκες των Εκκλησιών είχαν μεταβληθεί σε κρυφά σχολειά και οι πύργοι των ιερών μονών σε βίγλες και πολεμίστρες. Εκεί έβρισκαν οι άνθρωποι, οι «κοπιώντες και πεφορτισμένοι» από τη δουλεία των τεσσάρων αιώνων περίθαλψη και ενίσχυση στην άρση του Σταυρού και στην υπομονή Τους.
(π. Θεόδωρου Ζήση)
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ λοιμικὴς νόσου προσλαμβάνει κάθε χρόνο τὸ καρναβάλι, ἀφοῦ πολλοὶ δήμαρχοι καὶ ἄλλοι φορεῖς ἐπιδεικνύουν ἀσυνήθιστο ζῆλο καὶ κοπιώδη δραστηριότητα γιὰ τὸ ποιὸς θὰ ὀργανώσει τὸ ἐντυπωσιακότερο καρναβάλι ξοδεύοντας τεράστια ποσὰ καὶ ἀπασχολώντας ἑκατοντάδες ἢ χιλιάδες ἀνθρώπων. Καὶ δὲν εἶναι βέβαια μόνο ἡ σπατάλη τόσων χρημάτων, ποὺ θὰ μποροῦσαν νὰ διατεθοῦν σὲ κάλυψη ἄλλων σπουδαίων ἀναγκῶν, ὄχι μόνο στὴν ἀνακούφιση πτωχῶν καὶ ἐνδεῶν ἀνθρώπων, ἀλλὰ καὶ σὲ πολιτιστικοὺς καὶ πνευματικοὺς στόχους, στὴ βελτίωση π.χ. τῶν συνθηκῶν ὑγείας καὶ παιδείας. Τὸ σημαντικώτερο εἶναι ἡ ἠθικὴ ζημία καὶ βλάβη ἀπὸ τὴν ἀναισχυντία τῆς γύμνιας, τὴν ξετσιπωσιὰ τῆς αἰσχρότητας, τὶς βωμολοχίες καὶ τὰ πορνικὰ ἄσματα καὶ θεάματα, τὴν παρότρυνση σὲ σαρκικὰ ἁμαρτήματα κάτω μάλιστα ἀπὸ τὴν ἐλευθερία κινήσεων ποὺ προσφέρει ἡ μάσκα, ἄσυλο ἀδιαντροπιᾶς καὶ ἀποπροσωποίησης. Κάτω ἀπὸ τὸ προσωπεῖο ὁ ἄνθρωπος παύει νὰ εἶναι πρόσωπο, ποὺ ἔχει ἀπέναντί του καὶ βλέπει τὸν Θεὸ καὶ τοὺς συνανθρώπους πρὸς + ὄψις ἢ ὢψ καὶ μεταβάλλεται σὲ ἀπρόσωπο ὄν, μέλος ἑνὸς ἀνωνύμου πλήθους, ποὺ κινεῖται μόνο ἀπὸ ἐμπαθεῖς ὀρέξεις καὶ ἐπιθυμίες.
Παλαιότερα τὸ καρναβάλι εἶχε κάποια σεμνότητα στὴν ἐμφάνιση ὅσων ἔπαιρναν μέρος, καὶ ἡ Ἐκκλησία τὸ ἀνεχόταν, μολονότι κατ' ἀκρίβειαν καταδικάζεται ἀπὸ τοὺς κανόνες· πολὺ περισσότερο σήμερα, ποὺ ἔχει ὑποστὴ τελεία ἀλλαγὴ ἐπὶ τὰ χείρω μὲ εἰσαγόμενα πρότυπα καρναβαλιοῦ ἀπὸ μεγαλουπόλεις τοῦ ἐξωτερικοῦ, καὶ πολλὲς φορὲς μὲ περιφερόμενους καὶ ἁδρὰ ἀμειβόμενους ξένους καρναβαλικοὺς θιάσους, ὅπου κυριαρχοῦν οἱ γυμνὲς γυναῖκες. Δὲν πρέπει νὰ παραβλέψουμε καὶ τὴν διαφαινόμενη σαφῆ τάση τῶν φορέων ποὺ....
ΔΕΙΤΕ ΟΛΟ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΕΔΩ: http://orthodoxia-ellhnismos.blogspot.com/2011/02/blog-post_4433.html
Η «Ελληνορθόδοξη Πολύτεκνη Οικογένεια» (Ε.Π.Ο.) είναι Τριμηνιαίο δημοσιογραφικό όργανο της «Πανελλήνιας Ενώσεως Φίλων των Πολυτέκνων» (Π.Ε.ΦΙ.Π.).
ΙΔΡΥΤΗΣ: Αγιορείτης Μοναχός π. Νικόδημος Μπιλάλης (+ 2014)
Εκδότης: Αντώνιος Ε. Αντωνίου, τ. Διευθυντής Εμπορικής Τραπέζης, Πρόεδρος Π.Ε.ΦΙ.Π.
Η Ε.Π.Ο. συντάσσεται από επιτροπή.
Διευθυντής συντάξεως: Ιωάννης Γ. Θαλασσινός, μαθηματικός-συγγραφέας, Α΄ Αντιπρόεδρος της Π.Ε.ΦΙ.Π.
Αποστέλλεται ΔΩΡΕΆΝ σε όσους τη ζητήσουν, αλλά και διανέμεται ΔΩΡΕΆΝ δια μέσου των Ιερών Ναών, με ευλογιά-άδεια της Εκκλησιάς μας. Δεκτές οι προαιρετικές Εισφορές-Δωρεές.
Το περιοδικό ΕΔΩ σε εκτυπώσιμη μορφή Pdf
Για να βοηθήσετε τις Πολύτεκνες Οικογένειες της Πατρίδος μας και τον μεγάλο θησαυρό που κλείνουν μέσα τους, τα πολλά-πολλά παιδιά!
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΤΕ μαζί μας (www.pefip.gr ).
Στοιχεία επικοινωνίας
Τηλέφωνα: (+30) 210.38.38.496, (+30) 210.38.22.586
FAX: (+30) 210.38.39.509
Ταχυδρομική διεύθυνση: Ακαδημίας 78Δ, 106 78 ΑΘΗΝΑ
Ηλεκτρονική αλληλογραφία:
Γενικές πληροφορίες: info@pefip.gr
Γραμματεία: grammateia@pefip.gr
Γραφείο Ευρέσεως Εργασίας: jobs@pefip.gr
Μηχανογράφηση: it@pefip.gr
Christian victims of Ottoman genocide
Washington Times, 09.02.2011
(ακολουθεί ελληνική μετάφραση του μικρού αλλά σημαντικού αυτού αμερικανικού άρθρου για τη Γενοκτονία των Ελλήνων , καθώς και Χριστιανών άλλων εθνοτήτων από του Οθωμανούς)
President Obama had promised to support the demand for a congressional resolution on the Armenian genocide (“Round two,” Geopolitics, Feb. 7). I have great empathy for the Armenians and the genocide they suffered in Asia Minor by the Ottoman Turks. However, I feel strongly that reference to the genocide should also acknowledge the murder of many Christians, which numbered approximately 1.8 million Armenians, 1.7 million Greeks and 750,000 Syrians. These estimates were given at the 75th anniversary of the destruction of Smyrna in Washington, on Sunday, Sept. 7, 1997, an event I attended.
"Στο όνομα του Ελληνικού Λαού"
του Χρήστου Κλειώση
(Η πολιτική διάσταση της Δικαιοσύνης)
"Ποιο είναι το καθήκον του δικαστή όταν ο νόμος τον οποίον καλείται να εφαρμόσει, δεν συνάδει με την πηγή της δικής του εξουσίας; Όταν μια κοινωνία είναι διψασμένη για κάθαρση, έχει εξουσία ο δικαστής να την αποτρέψει επικαλούμενος νομικές παραμέτρους όπως η παραγραφή; "
Είναι διαδεδομένη η αντίληψη ότι η εύρυθμη λειτουργία των θεσμών προϋποθέτει την ύπαρξη στεγανών μεταξύ δικαιοσύνης και η πολιτικής. Τόσο οι πολιτικές αποφάσεις θα πρέπει να μην αναιρούνται από τις αποφάσεις τις δικαιοσύνης όσο και η ίδια η δικαιοσύνη θα πρέπει να απέχει αποφάσεων με πολιτικές σκοπιμότητες κατά την άσκηση των εξουσιών της.
Ένα τέτοιο μοντέλο σχέσεων, έχει την αξία του ως θεωρητικό κατασκεύασμα, διαχρονικά όμως η ιστορία έχει αποδείξει ότι σε οριακές καταστάσεις είναι ανέφικτη η απονομή δικαιοσύνης από μια «απολιτική» δικαιοσύνη. Η δικαιοσύνη κατά την άποψή μου δεν είναι παρά μια εκδήλωση της κρατικής εξουσίας, όχι μια διακριτή και αυτόνομη εξουσία, και ως εκ τούτου, πολιτική εξουσία.
Την πρώτη ένδειξη πολιτικότητας της δικαιοσύνης θα την εξάγω από ένα τυπικό στοιχείο κατά την απονομή της, την επίκληση της πηγής εξουσίας της δικαιοσύνης: «Στο όνομα του Ελληνικού Λαού». Αυτή η ανάγκη επίκλησης της πηγής εξουσίας της δικαιοσύνης δεν είναι τυχαία, αλλά μια διαρκής υπενθύμιση στον δικαστή ότι αποφασίζει «στο όνομα του Ελληνικού Λαού», δηλαδή ως αντιπρόσωπος αυτού. Φυσικά αφ’ ής στιγμής δεν ετέθη στην δοκιμασία της λαϊκής επιλογής, αλλά στην κρίση επιστημονικής επιτροπής για την επάρκειά του, το αίσθημα ευθύνης απέναντι στον εντολέα αμβλύνεται. Την αίσθηση της αντιπροσώπευσης ενός Λαού από το έδρανο, την αντικαθιστά σταδιακά η αναζήτηση της επιστημονικής αυθεντίας. Για παράδειγμα, ο αστικός κώδικας, από μέσο αναπαραγωγής της opinio iuris μιας κοινωνίας στο θεσμικό πλαίσιο που κινείται ο δικαστής, μετατρέπεται σταδιακά σε αυτόνομο από την κοινωνία δόγμα, που εκσυγχρονίζεται μόνο κατόπιν νομοθετικής παρεμβάσεως.
Νέα διαβούλευση στην οποία πρέπει να μετέχουμε. Επιχειρείται ποινικοποίηση
όσων ομιλούν περί «ρατσισμού» και «ξενοφοβίας», «ετερότητας».
Φυλακίσεις από 6 μήνες έως και 3 χρόνια !
Η συγκεκριμένη κυβέρνηση του ΔΝΤ κάνει ακόμη ένα βήμα προς την ολοκλήρωση των σκοπών της.Για να το κάνουμε πιο κατανοητό, όποιος προσπαθήσει να προστατέψει την ζωή της γυναίκας που πρόκειται να δολοφονηθεί -όπως στην φωτογραφία- θα ονομάζεται «ρατσιστής και ξενόφοβος» και θα διώκεται πλέον και ποινικά με φυλακίσεις μέχρι και 3 χρόνια!!
Μέσα από ένα παρόμοιο νομοσχέδιο βέβαια κρύβεται κυρίως η φασιστική προσπάθεια φίμωσης, εκφοβισμού, και ποινικής καταδίωξης όσων ελεύθερων φωνών αρνούνται να υποταχτούν στο νεοεποχίτικο ισοπεδωτικό άρμα της Παγκόσμιας Κυβέρνησης.
Βλέπουν δηλαδή να χάνεται το παιχνίδι της μονομερούς ενημέρωσης του ελληνικού λαού από τα μισθοφορικά ΜΜΕ και να στρέφεται ένα πολύ μεγάλο μέρος προς ανεξάρτητες πηγές ενημέρωσης όπως τα ιστολόγια ή μικρές εφημερίδες -περιοδικά κ.λ.π τα οποία δίνουν αγώνα παρουσιάζοντας κατστάσεις που σκοπίμως αποκρύπτονται από τα ΜΜΕ του ΔΝΤ.
ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΗ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗ:
(Εντύπωση μας έκαναν τα άκρως εξοργισμένα εκατοντάδες σχόλια. Είναι πολύ δύσκολο έως αδύνατον να βρεί κάποιος θετική άποψη στη διαβούλευση υπέρ του ν/σ αυτού ! )
Ανοιχτή επιστολή 33 πρώην Πρέσβεων στον Πρωθυπουργό για τα Εθνικά και το Αιγαίο με μεγάλο "ειδικό βάρος" :
«Όχι συμφωνίες υπό απειλή» !
Οι υπογράφοντες, έχοντας επί δεκαετίες υπηρετήσει τα εθνικά μας θέματα, δικαιώματα και συμφέροντα, επιθυμούμε να εκφράσουμε την ικανοποίησή μας για τις δημόσιες δηλώσεις σας κατά την συνάντηση στο Ερζερούμ με τον Τούρκο ομόλογό σας και με τους πρέσβεις της γείτονος. Παρ' όλη όμως την ευθεία και δημοσία αυτή προβολή των θέσεών μας δεν παύουμε να ανησυχούμε μήπως η σημερινή οικονομική συγκυρία πλήξει τελικά τα εθνικά μας θέματα, εν όλω ή εν μέρει, ανεπανόρθωτα. Και τούτο για τους παρακάτω λόγους τους οποίους επιτρέψτε μας να σας εκθέσουμε επιθυμώντας να συμβάλουμε και εμείς στον διεξαγόμενο σήμερα δημόσιο διάλογο, ως απλοί πολίτες, χωρίς βεβαίως να αμφισβητείται η αρμοδιότητα της κυβερνήσεως να διαμορφώνει την εξωτερική πολιτική:
Οταν μια χώρα διέρχεται κρίση, όπως τώρα η πατρίδα μας, είναι λογικό να αποφεύγει να συνάπτει συμφωνίες που θα τη δεσμεύσουν για πολύ μετά το τέλος της κρίσης και, πιθανότατα, εις το διηνεκές.
Στις θεμελιώδεις υποχρεώσεις που επιβάλλει ο Χάρτης των Ηνωμένων Εθνών περιλαμβάνεται και η αποχή από κάθε απειλή ή χρήση βίας στις διεθνείς σχέσεις. Η Αρχή αυτή δεν έχει τεθεί στον Χάρτη ασκόπως. Γιατί είναι προδιαγεγραμμένη η έκβαση της διαπραγμάτευσης εις βάρος του μέρους εκείνου που δέχεται να συνομιλεί υπό τη συνεχή και προκλητική παραβίαση του εθνικού του χώρου και υπό την απειλή στρατιωτικής αντίδρασης, όπως είναι η τουρκική γνωστή ως "casus belli".
Οταν το ένα μέρος βρίσκεται στο πλευρό της διεθνούς νομιμότητας και εξακολουθεί να διαπραγματεύεται παρά τις έκνομες ενέργειες του άλλου μέρους δημιουργούνται δύο σοβαρές συνέπειες. Αφ' ενός δείχνει ο απειλούμενος ότι δέχεται να διαπραγματευτεί υπό πίεση -σαν να είχε ηττηθεί σε πόλεμο- και αφ' ετέρου ο παράνομος χαρακτήρας των ενεργειών του απειλούντος ακυρώνεται ή αποδυναμώνεται σημαντικά στα μάτια των διεθνών παραγόντων. Το δεύτερο αυτό συμβαίνει διότι κανείς ξένος δεν είναι δυνατόν να πιστεύσει ότι διαπράττονται διεθνείς παραβιάσεις όσο οι διαπραγματεύσεις διαρκούν και ότι το μέρος που τις υφίσταται δέχεται, παρά ταύτα, να συνεχίζει να διαπραγματεύεται. Ετσι η διαμαρτυρία και η επιχειρηματολογία του αποδυναμώνονται και αυτοαναιρούνται.
Μητρόπολη Κόνιτσας:
Τα καρναβάλια είναι απομεινάρια ειδωλολατρικά
Τη θλίψη του εκφράζει προς τους κατοίκους της Κόνιτσας, ο Μητροπολίτης Δρυϊνουπόλεως, Πωγωνιανής και Κονίτσης κ. Ανδρέας για την σχεδιαζόμενη διοργάνωση καρναβαλιού στην ακριτική πόλη και παρεμβαίνοντας μάλιστα, με γραπτό μήνυμά του απευθύνει την κατηγορία πως «κάποιοι μοιάζουν να ζουν σε άλλο πλανήτη!».
Ολόκληρο το κείμενο του μηνύματος του Μητροπολίτη έχει ως εξής:
Ἐν Κονίτσῃ τῇ 23η Φεβρουαρίου 2011
Πρὸς
Τοὺς κατοίκους τῆς Κονίτσης
Ἀγαπητοὶ ἀδελφοί,
Μὲ πολλὴ θλίψη πληροφορήθηκα ὅτι κάποιοι ἑτοιμάζουν καρναβαλικὲς ἐκδηλώσεις στὴν μικρή μας πόλη.
Μὲ ἔθλιψε καὶ μὲ θλίβει ὄχι μόνο τὸ γεγονός, πὼς τὰ καρναβάλια εἶναι ἀπομεινάρια εἰδωλολατρικά, ἀλλὰ καὶ τὸ ὅτι σὲ καιρούς, ποὺ ἡ οἰκονομικὴ κρίση ἔχει πλήξει ὅλες τὶς κοινωνικὲς τάξεις καὶ ἐνῷ «παίζονται» θέματα ἐπιβιώσεως ὁλόκληρης τῆς ἀκριτικῆς μας Ἐπαρχίας, κάποιοι μοιάζουν νὰ ζοῦν σὲ ἄλλο πλανήτη !
Ἐρωτῶ τοὺς ἁρμοδίους : Ποιὸς θὰ χορηγήσῃ τὰ χρηματικὰ ποσὰ ποὺ θὰ ἀπαιτήσουν οἱ καρναβαλικές - βακχικὲς ἐκδηλώσεις ; Σὲ τέτοιους κρίσιμους καιροὺς ἐπιτρέπονται τέτοιου εἴδους σπατάλες καὶ ξεφαντώματα ; Νομίζω ὅτι εἶναι πλέον καιρὸς νὰ σοβαρευτοῦμε. Καὶ νὰ δοῦμε ὅλοι μαζὶ τὶ πρέπει νὰ πράξουμε γιὰ τὴν σωτηρία αὐτοῦ τοῦ τόπου ἀπὸ ὅσα καταλυτικὰ σχεδιάζει ἡ Πολιτεία.
Διαφορετικά, θὰ εἴμαστε ἄξιοι τῆς τύχης μας. Καὶ γιὰ ὅσα τυχὸν δεινὰ θὰ ἐπακολουθήσουν θὰ φταῖμε ἀποκλειστικὰ ἐμεῖς.
Ἐλπίζω νὰ ἀκούσετε τὴν ἀγωνιώδη φωνὴ τοῦ Ἐπισκόπου σας, ὁ ὁποῖος πάντοτε ἔχει σταθῆ στὸ πλευρό σας. Οἱ καιροὶ εἶναι κρίσιμοι. Στῶμεν καλῶς.
Διάπυρος πρὸς Χριστὸν εὐχέτης
Ο ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ
+ Ὁ Δρυϊνουπόλεως, Πωγωνιανῆς καὶ Κονίτσης Α Ν Δ Ρ Ε Α Σ
Αξιέπαινες (!) οι προσπάθειες των Αρχών για να κρατήσουν
τους λαθρομετανάστες στην Ελλάδα !
Τideon: Πως είναι δυνατόν να μην διαφεύγουν την προσοχή των αρχών οι λαθρομετανάστες που προσπαθούν να φύγουν για την Δύση και να συλλαμβάνονται ενώ κάθε μέρα να έρχονται καραβάνια από αυτούς και να μην γίνονται αντιληπτοί; Μήπως συμβαίνει τίποτα άλλο; Ας πούμε προδοσία;
Ελληνική Αστυνομία και Λιμενικές αρχές δίνουν ένα καθημερινό και διαρκή αγώνα για να κρατήσουν τους λαθρομετανάστες στην Ελλάδα και να μην αφήσουν να περάσει "ούτε ψυχή" στα ιταλικά παράλια προστατεύοντας παράλληλα με αυτοθυσία -πολλές φορές- και απαράμιλλο ζήλος το γειτονικό κράτος και το φίλο ιταλικό λαό.
Οι προσπάθειες των ελληνικών αρχών έχουν πραγματικά αποδώσει καρπούς με αποτέλεσμα σύμφωνα με εκτιμήσεις των Λιμενικών το κύμα των φυγάδων προς τη Δύση να έχει αναχαιτιστεί κατά τουλάχιστον 20 με 25% από τις αρχές του έτους.
Αποτελεί μια πραγματικά αξιέπαινη προσπάθεια ο αγώνας της Ελλάδας να κρατήσει τις εκατοντάδες χιλιάδες των λαθρομεταναστών στη χώρα προστατεύοντας παράλληλα όχι μόνο την Ιταλία αλλά και τις υπόλοιπες χώρες της ΕΕ από ένα μαζικό κύμα ροών που θα μπορούσε να τις βλάψει, τουλάχιστον οικονομικά.
Οι συλλήψεις διακινητών και λαθρομεταναστών είναι καθημερινό φαινόμενο στα λιμάνια της Ηγουμενίτσας, της Πάτρας αλλά και της Κορίνθου.
Ελληνικό Φόρουμ Μεταναστών και δημόσιο χρήμα
Με πακτωλό δημοσίου χρήματος από το τομέα του υπουργείου Απασχόλησης, του οποίου προΐσταται η υφυπουργός Αννα Νταλάρα, και με χρηματοδότηση από το Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο, το Ελληνικό Φόρουμ Μεταναστών οργάνωσε την κατάληψη στη Νομική Σχολή Αθηνών και απ’ ό,τι φαίνεται χαράσσει νέο πεδίο λαμπρών επιχειρήσεων.
Στην επίσημη ιστοσελίδα της, η οργάνωση που διακίνησε πάνω από 250 λαθρομετανάστες από την Κρήτη στην Αθήνα και δημιούργησε σοβαρά ζητήματα στην εύρυθμη λειτουργία της πανεπιστημιακής κοινότητας αναφέρει με «ψιλά» γράμματα και χωρίς άλλες επεξηγήσεις (που εγείρουν πλήθος ερωτημάτων τα οποία πρέπει να απαντηθούν από την πολιτική ηγεσία του αρμόδιου φορέα) τη -φανερή τουλάχιστον- χρηματοδότηση του Φόρουμ: Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο (75%) και υπουργείο Απασχόλησης και Κοινωνικής Προστασίας (25%).
Ερώτηση στη Βουλή για την αναθεώρηση του «Δουβλίνο ΙΙ»
Ερώτηση προς τους υπουργούς Εξωτερικών και Προστασίας του Πολίτη για την αναθεώρηση του κανονισμού «Δουβλίνο ΙΙ» κατέθεσαν πέντε βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ, με επικεφαλής τον πρόεδρο της ΚΟ του κόμματος Αλέξη Τσίπρα.
Η Ελλάδα, σημειώνεται στο κείμενο της ερώτησης, αποτελεί την πύλη εισόδου των μεταναστών στην ΕΕ, αλλά δυστυχώς μετατρέπεται γι’ αυτούς σε «αποθήκη» ανθρώπινης δυστυχίας. Όπως επισημαίνουν οι βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ, η αδιέξοδη μεταναστευτική πολιτική και ο εγκλωβισμός των ανθρώπων αυτών στη χώρα μας πηγάζει και από τον κανονισμό Δουβλίνο ΙΙ που υπεγράφη το 2003 από τους τότε υπουργούς Εξωτερικών Γ. Παπανδρέου και Δημόσιας Τάξης Μ. Χρυσοχοΐδη.
Με βάση τα παραπάνω οι πέντε βουλευτές ρωτούν τους αρμόδιους υπουργούς:
-Γιατί παρά την συνεχιζόμενη αύξηση των μεταναστευτικών ροών, τα τελευταία χρόνια, η Ελληνική Κυβέρνηση και οι συναρμόδιοι υπουργοί συμφώνησαν το 2003 τον καταδικαστικό, δεδομένης της γεωγραφικής της θέσης, κανονισμό “Δουβλίνο ΙΙ”; Γιατί δεν ζήτησε τότε την αλλαγή του κανονισμού, έτσι ώστε να μην επιβαρύνεται μονόπλευρα η Ελλάδα για ένα θέμα που έχει πανευρωπαϊκή διάσταση;
- Σε ποιες περαιτέρω ενέργειες σκοπεύει να προβεί η κυβέρνηση προκειμένου να εξασφαλίσει από την ΕΕ την άμεση αναθεώρηση και προς την σωστή κατεύθυνση του κανονισμού “Δουβλίνο ΙΙ”; Θα αναζητηθούν από την ΕΕ πόροι για την άμεση αντιμετώπιση του ανθρωπιστικού ζητήματος;
-Σκοπεύει η ελληνική κυβέρνηση να διεκδικήσει, με τις κατάλληλες συμμαχίες, από την ΕΕ μια ολοκληρωμένη λύση για το μεταναστευτικό ζήτημα, ειδικά τώρα που οι εξελίξεις και ανακατατάξεις στον Αραβικό κόσμο, το πιο πιθανό είναι να εντείνουν τα μεταναστευτικά ρεύματα προς την Ευρώπη μέσω Ελλάδας;
-Γιατί κατέστη νεκρό γράμμα η συμφωνία επανεισδοχής που υπεγράφη μεταξύ Ελλάδος- Τουρκίας το 2002; Ποια η θέση της ελληνικής κυβέρνησης σε ότι άφορα την επικείμενη συμφωνία επανεισδοχής, μεταξύ ΕΕ και Τουρκίας;
http://www.naftemporiki.gr/news/cstory.asp?id=1929510
Η ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΑΠΟΦΑΣΗ-ΚΟΛΑΦΟΣ ΤΟΥ ΣΤΕ ΣΤΗ ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΗ ΑΠΟΠΕΙΡΑ ΑΠΕΘΝΙΚΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ
Διαβάστε κατωτέρω την περίληψη, αλλά και ολόκληρο το κείμενο της ιστορικής απόφασης του ΣτΕ 350/2011. Ιδού λοιπόν, για ποιό λόγο η εν λόγω απόφαση αποτελεί ηχηρό ράπισμα, αλλά και ταυτόχρονα ολοκληρωμένη απάντηση στο νομικά έωλο κυβερνητικό εγχείρημα σταδιακής απεθνικοποίησης της χώρας. Εγχείρημα που φιλοδοξεί να υλοποιηθεί, μέσω της αθρόας ιθαγενοποίησης αλλοδαπών μεταναστών, χωρίς όμως, με βάση και την απόφαση του ΣτΕ, να πληρούνται οι ουσιαστικές προϋποθέσεις, που πρέπει να χαρακτηρίζουν της έννοια της ελληνικής ιθαγένειας, όπως συνάγεται ερμηνευτικά από το ελληνικό Σύνταγμα.
ΠΕΡΙΛΗΨΗ ΤΗΣ ΑΠΟΦΑΣΗΣ
Με την Σ.τ.Ε. 350/2011 (Δ΄ Τμήμα, 7μ.) παραπέμφθηκε στην Ολομέλεια του Δικαστηρίου το ζήτημα της συνταγματικότητας των διατάξεων των άρθρων 1 (παρ. 1, 2 και 6) και 24 του ν. 3838/2010, με τις οποίες εισάγονται νέες προϋποθέσεις για την κτήση της ελληνικής ιθαγένειας, και των άρθρων 14 έως 21 του ίδιου νόμου, με τις οποίες προβλέπεται η συμμετοχή αλλοδαπών, υπηκόων τρίτων χωρών, στις εκλογές της πρωτοβάθμιας τοπικής αυτοδιοίκησης.
Με την απόφαση αυτή κρίθηκαν, ειδικότερα, τα εξής: Από τις διατάξεις των άρθρων 1 παρ. 2 και 3, 16 παρ. 2, 21 παρ. 1, 25 παρ. 4, 51 παρ. 2 και 108 του Συντάγματος συνάγεται ότι:
α) Η νομιμοποίηση της κρατικής εξουσίας βασίζεται μεν στη βούληση του λαού, αλλά υπάρχει και ασκείται προς το συμφέρον του έθνους, οντότητας υπερβαίνουσας χρονικά την εν ζωή κοινότητα των ανθρώπων και τα γεωγραφικά όρια του ελληνικού κράτους. Τούτο δε, διότι το έθνος αναφέρεται τόσο στις παρελθούσες όσο και στις μέλλουσες γενεές, τα συμφέροντα των οποίων πρέπει να υπηρετεί η κρατική πολιτική, απαρτίζεται δε και από τους Έλληνες της διασποράς,
β) Το δίκαιο της ιθαγενείας, η οποία καθιδρύει άρρηκτο, κατ’ αρχήν, δεσμό του πολίτη με το κράτος και γεννά δέσμη δικαιωμάτων και υποχρεώσεων (απαγόρευση αφαιρέσεως της ελληνικής ιθαγενείας και απελάσεως, δικαίωμα διπλωματικής προστασίας, πολιτικά δικαιώματα εκλέγειν- εκλέγεσθαι, συμμετοχής στις «δημόσιες λειτουργίες», καθήκον στρατεύσεως), διαμορφώνεται αποκλειστικώς από το ελληνικό κράτος, κατά κυριαρχικό τρόπο, εντός των ορίων που τάσσουν οι κανόνες του διεθνούς δικαίου (π.χ. απαγόρευση δημιουργίας ανιθαγενών με αυθαίρετες πράξεις των κρατών ή πιθανότητα προσβολής ανθρωπίνων δικαιωμάτων). Περαιτέρω, όμως, δεν τάσσονται από το διεθνές δίκαιο συγκεκριμένα κριτήρια δεσμευτικά για τον εθνικό νομοθέτη κατά τη θέσπιση κανόνων πολιτογραφήσεως αλλοδαπών, ούτε υπάρχει, ως εκ της φύσεώς της οικείας αρμοδιότητας του κράτους, δικαίωμα του αλλοδαπού στην απονομή της ελληνικής ιθαγένειας.
Η κάλπικη προπαγάνδα παραγόντων
εναντίον του Συμβουλίου της Επικρατείας
για την απόφασή του περί κτήσης Ελληνικής Ιθαγένειας
(με νέες συμπληρώσεις-προσθήκες)
Του Ελευθέριου Δικαίου
Παράγοντες και όργανα του κατεστημένου καθεστώτος άφρισαν κυριολεκτικά στό άκουσμα και μόνο, ότι ο περιβόητος κυβερνητικός νόμος περί αλλαγής του Κ.Ε.Ι. (Κτήση Ελληνικής Ιθαγένειας) κρίθηκε αντισυνταγματικός από το Δ΄ τμήμα του ΣτΕ (απόφ. 250/2011). Αιφνιδιάστηκαν δήθεν από μία τέτοια απόφαση, ενώ στην πραγματικότητα φαίνεται οτι αρκετό καιρό πριν ήταν ενήμεροι και ειχαν (προ)ειδοποιηθεί για το αποτέλεσμα της δικαστικής διαμάχης. Έτσι, αμήχανοι να αντιτάξουν λογικά επιχειρήματα, και προκειμένου να προλάβουν τα χειρότερα, κατέφυγαν στη γνωστή τακτική της “ενοχλημένης” εξουσίας. Δηλ. την τακτική εκτόξευσης λάσπης ενάντια σε όσους δε συμμορφώθηκαν και δε συμμορφώνονται πειθήνια στις υποδείξεις και τα συμφέροντά της.
Κατά τη συνήθη τακτική τους και σε αυτή την περίπτωση, προσπάθησαν να λοιδωρήσουν και σπιλώσουν το ΣτΕ, προσβάλλοντας όμως συνάμα και τη δικαστική ανεξαρτησία, όπως αυτή κατοχυρώνεται στο ελληνικό Σύνταγμα (άρθρο 87 παρ. 1). Στο πλαίσο αυτό, έκαναν λόγο για “δικαστικό πραξικόπημα”, “ολισθηρό πισωγύρισμα”, “Ελληνοφρένεια”, “ακροδεξιά λογική”.
Κατά τη δική τους ισοπεδωτική λογική φαίνεται, ότι το Δ’ τμήμα του ΣτΕ δεν είναι τίποτε άλλο παρά ένας επικίνδυνα οπισθοδρομικός θύλακας με “ακροδεξιά λογική”, που σύρει τη χώρα σε ολισθηρούς ατραπούς. Με δεδομένο όμως, ότι η αντισυνταγματικότητα των διατάξεων περί του δικαιώματος του εκλέγειν και εκλέγεσθαι αλλοδαπών στις δημοτικές και νομαρχιακές εκλογές κρίθηκε ομόφωνα, ενώ η ανιτσυνταγματικότητα επίμαχων διατάξεων σχετικά με την απονομή ελληνικής ιθαγένειας σε αλλοδπούς κρίθηκε με ψήφους 6:1, δηλ. με τη συντριπτική πλειοψηφία των συνέδρων του ΣτΕ, αποδεικνύει την αστειότητα αυτών των απαράδεκτων αιτιάσεων. Εκτός βέβαια κι αν πιστεψει κανείς, ότι συνέπεσε ξαφνικά ολόκληρο το Δ’ τμήμα ΣτΕ να απαρτίζεται από δικαστές με “ακραία λογική”. Αυτό βέβαια δεν αναιρεί τον εύλογο κίνδυνο η εν λόγω απόφαση να γίνει αντικείμενο εκμετάλλευσης από εκατέρωθεν ακραία στοιχεία για ιδιοτελείς σκοπούς. Πρέπει συνεπώς ο μέσος πολίτης να διακρίνει με σύνσεση και κριτική σκέψη τέτοιες περιπτώσεις και να τις απομονώνει.
Τι συμβαίνει όταν αυτός που νομοθετεί στην ουσία είναι οι ΜΚΟ
Του Κωνσταντή Σεβρή
Σε αυτή τους την πλούσια σταδιοδρομία, δεν θα μπορούσε να απουσιάζει και μια ντιρεκτίβα προς το υπουργείο Εσωτερικών, ως προς την απόδοση της ελληνικής ιθαγένειας σε εκατοντάδες χιλιάδες οικονομικών μεταναστών. Έτσι, με τη δημοσίευση του προσχεδίου του νόμου για την απόδοση της ιθαγένειας, δεν άργησε να γίνει γνωστός και ο μη κυβερνητικός οργανισμός που το πρότεινε ή τουλάχιστον έθεσε υπόψη του κυρίου Ραγκούση.
Μιλάμε φυσικά για την «Ελληνική Ένωση για τα Δικαιώματα του Ανθρώπου και του Πολίτη», η οποία από τις 19 Μαρτίου του 2009 είχε δημοσιεύσει με τίτλο «Νέος Κώδικας Ελληνικής Ιθαγένειας» 10 σημεία για την αλλαγή του νόμου του 2004 ως προς την απόδοση της ιθαγένειας, συμπληρωμένο με μια εκτίμηση για τις αλλαγές που έχουν διαμορφωθεί από το 2004 έως σήμερα για την μετανάστευση. Το περιεχόμενο του συγκεκριμένου εγγράφου και τα 10 σημεία υιοθετήθηκε σχεδόν αυτούσιο από το υπουργείο Εσωτερικών, ενώ η Μ.Κ.Ο. αμέσου χαιρέτισε το προσχέδιο ζητώντας την εμβάθυνση του, με ελαστικότερες προϋποθέσεις για την απόδοση της ελληνικής ιθαγένειας.
ΤΟ ΘΕΑΜΑ, ΕΝΑ ΦΟΒΕΡΟ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ ΟΠΛΟ
Οι απόψεις του μαρξιστή Λέοντος Τρότσκυ για τη χρήση του θεάματος
εναντίον του εκκλησιασμού
Δημοσιεύουμε αποσπάσματα από άρθρο του περιώνυμου Ρώσου μπολσεβίκου και μαρξιστή Λέοντος Τρότσκυ (1879-1940), ενός από τους ηγέτες της Οκτωβριανής Επανάστασης στη Ρωσία, δευτέρου μετά τον Βλαδίμηρο Λένιν, σχετικά με τη δύναμη του θεάματος (συγκεκριμένα του κινηματογράφου, τότε) ως μέσου απομάκρυνσης του λαού από τον εκκλησιασμό.
Το άρθρο αυτό, «Η βότκα, η Εκκλησία και ο κινηματογράφος», πρωτοδημοσιεύτηκε στην εφημερίδα «Πράβντα» στις 12 Ιουλίου του 1923. Εμείς το δημοσιεύουμε αποσπασματικώς από αγγλική μετάφρασή του στο Διαδίκτυο (http://www.marxists.org/archive/trotsky/women/life/23_07_12.htm).
Το άρθρο είναι ενδεικτικό πολλών πραγμάτων, για ένα προσεκτικό ερευνητή της Νέας αντιχρίστου Εποχής (που ήδη άρχιζε με την είσοδο του 20ού αι.), ενδεικτικό της νοοτροπίας αλλά και των συνωμοτικών διεργασιών των εκάστοτε κυβερνητών, οι οποίες αποσκοπούν στη χειραγώγηση των πληθυσμών, αλλ’ επίσης ενδεικτικό και της πολύ ρηχής κατανόησης της Εκκλησιαστικής Λατρείας από τους εχθρούς της Εκκλησίας· σφάλμα που στοίχισε στους Μπολσεβίκους την ήττα τους από την Ρωσική Ορθοδοξία, όπως αποδεικνύει περίτρανα τα 20 τελευταία έτη η πανηγυρική επιστροφή της Εκκλησίας σε όλους τους τομείς του ρωσικού βίου.
Ο τηλεοπτικός «οχετός» στις μέρες μας, από τις χαμηλότερες εκφάνσεις του, την καλλιέργεια των σαρκικών και φονικών παθών, μέχρι και τις πλέον «ψυχικές» (Α΄ Κορ. 2,14) ή δαιμονικές, όπως είναι ο τυφλός ορθολογισμός και η μαγεία, επιβάλλει βαρύ φόρο ψυχικής απωλείας στην ανθρωπότητα. Γι αυτό δημοσιεύουμε το παρόν, προς γνώση και συναίσθηση του φοβερού κινδύνου και των μηχανισμών που όπισθεν της τηλεόρασης, του κινηματογράφου, του διαδικτύου και όλων των λοιπών διαύλων του θεάματος οργανώνουν τη συστηματική κατεδάφιση των ανθρωπίνων αξιών και την καλλιέργεια όλης της υποκουλτούρας της Νέας Τάξης Πραγμάτων και της Νέας Εποχής του Αντιχρίστου.
ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΑ
«Το θέμα της ψυχαγωγίας, σε αυτή τη σύνδεση, αποκτά εξαιρετικά αυξημένη σπουδαιότητα, όσον αφορά στην κουλτούρα και την παιδεία. Ο χαρακτήρας ενός παιδιού αποκαλύπτεται και διαμορφώνεται στο παιχνίδι του. Ο χαρακτήρας ενός ενήλικος εκφαίνεται καθαρά στο παιχνίδι και τις ψυχαγωγίες του. Αλλά στη διαμόρφωση του χαρακτήρα μιας ολόκληρης τάξης, όταν αυτή η τάξη είναι νεαρή και προοδεύει, όπως το προλεταριάτο, οι ψυχαγωγίες και το παιχνίδι πρέπει να κατέχουν διακεκριμένη θέση. Ο μεγάλος Γάλλος ουτοπικός μεταρρυθμιστής, ο Φουριέ, απορρίπτοντας τον χριστιανικό ασκητισμό και την καταπίεση κατά των φυσικών ενστίκτων, κατασκεύασε την “phalanstère” του (τις κοινότητες του μέλλοντος) επί της ορθής και λογικής αξιοποίησης και του συνδυασμού των ανθρωπίνων ενστίκτων και παθών. Αυτή είναι ιδέα βαθεία! Το κράτος της εργατικής τάξης δεν είναι ούτε πνευματικό τάγμα ούτε μοναστήρι. Εκλαμβάνουμε τους ανθρώπους όπως έχουν κατασκευαστεί εκ φύσεως και όπως έχουν μερικώς εκπαιδευθεί και μερικώς παραμορφωθεί από την παλαιά τάξη. Αναζητούμε ένα σημείο υποστήριξης σε αυτό το ζων ανθρώπινο υλικό, για την εφαρμογή του μοχλού του κόμματός μας και του επαναστατικού κράτους μας. Η επιθυμία για ψυχαγωγία, διασκέδαση, ξενάγηση και γέλιο, είναι η πιο νόμιμη επιθυμία της ανθρώπινης φύσης. Είμαστε ικανοί, και πράγματι υποχρεωμένοι, να δώσουμε στην ικανοποίηση της επιθυμίας αυτής μιαν υψηλότερη καλλιτεχνική ποιότητα, κάνοντας ταυτόχρονα την ψυχαγωγία ένα όπλο μαζικής εκπαίδευσης, απελευθερωμένο από την φρούρηση του παιδαγωγού και από την κουραστική συνήθεια να ηθικοποιεί.»
«Το πιο σημαντικό όπλο σχετικά, ένα όπλο που υπερέχει παντός άλλου, είναι σήμερα ο κινηματογράφος.
Ιωάννης Θαλασσινός, Διευθυντής Π.Ε.ΦΙ.Π. 04-10-2017
Ποιός ἄραγε θυμᾶται τή θλιβερή ἐπέτειο τῆς ψήφισης, ἀπό τή Βουλή τῶν Ἑλλήνων, τοῦ ἐπαίσχυντου...
Χριστιανική Εστία Λαμίας 03-10-2017
Οἱ μάσκες ἔπεσαν γιά ἀκόμα μιά φορά. Ἑταιρεῖες γνωστές στούς Ἕλληνες καταναλωτές ἀφαίρεσαν ἀπό τά...
TIDEON 21-12-2015
Επιμένει να προκαλεί Θεό και ανθρώπους η ελληνική Κυβέρνηση, ψηφίζοντας στις 22 Δεκεμβρίου 2015 ως...
Tideon 14-12-2015
Η Κυβέρνηση μας μίλησε για την «αναγκαιότητα» και για τα πλεονεκτήματα της «Κάρτας του Πολίτη»...
TIDEON 27-08-2014
Λαμβάνουν διαστάσεις καταιγισμού οι αντιδράσεις πλήθους φορέων και πολιτών για το λεγόμενο «αντιρατσιστικό» νομοσχέδιο το...
tideon.org 02-05-2013
Kαταθέτουμε την αρνητική δήλωση μας προς τον Εθνικό Οργανισμό Μεταμοσχεύσεων (ΕΟΜ). Ο νόμος αφήνει πολλά...
Tideon 31-12-2012
Ποια είναι η λύση αν πλήρωσες «τσουχτερές» τιμές στο Κυλικείο του Νοσοκομείου, του Αεροδρομίου, του...
Νικόλαος Ἀνδρεαδάκης, ὁδηγός 03-04-2012
Εἶμαι νέος μὲ οἰκογένεια, ἔχω ὅλη τὴ ζωὴ μπροστά μου… Λόγῳ ἐπαγγέλματος ἔχω τὴ δυνατότητα...
tideon 07-11-2011
ΜΝΗΜΟΝΙΟ: Δεν ξεχνώ αυτούς που παρέδωσαν αμετάκλητα και άνευ όρων την ΕΘΝΙΚΗ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑ και έκαναν...
ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΤΩΡΑ ... 15-02-2011
Κατάλαβες τώρα ... γιατί σε λέγανε «εθνικιστή» όταν έλεγες πως αγαπάς την Πατρίδα σου; Για να...
ΤΡΑΠΕΖΑ ΙΔΕΩΝ 25-12-2010
Τώρα πια γνωρίζω τους 10 τρόπους που τα ΜΜΕ μου κάνουν πλύση εγκεφάλου και πώς...