Στη Σύνοδο των Παπικών που πραγματοποιείται αυτή την περίοδο (η οποία θα διαρκέσει μέχρι τις 25), με θεματική που προσεγγίζει τα οικογενειακά ζητήματα, παρατηρήθηκε απαράδεκτη ανοχή σε θέματα ηθικής, με προεξάρχον το θέμα των ομοφυλοφίλων, με τα συνεπακόλουθα ανεπίτρεπτα φληναφήματα. Θα πρέπει να σημειωθεί ότι οι Παπικοί υπερτονίζουν επίσης το γεγονός των Βατικάνειων συνάξεων, με την υπερπροβολή τους ως Συνοδικών συνάξεων, για ευνοήτους λόγους. Η Συνοδικότητα είναι χαρακτηριστικό της Εκκλησίας και η Εκκλησία είναι η Μία Αγία Ορθόδοξος Καθολική Εκκλησία .
Σε άρθρο του Iacopo Scaramuzzi, στη Vatican insider, ημερομηνίας 13 Οκτωβρίου 2014, γίνεται αναφορά στην ‘’προσοχή’’ της (Παπικής) Συνόδου, για τα ομοφυλόφιλα ‘’ζευγάρια’’ (Dal Sinodo l’ attenzione alle coppie gay).
Στις εργασίες της Συνόδου των Παπικών, ο Καρδινάλιος Erdo, αναφέρθηκε στην ‘’πολύτιμη υποστήριξη’’ (appoggio prezioso), όπως την κάλεσε, που μπορούν να παράσχουν οι ομοφυλόφιλοι προς το σύντροφό τους και έτσι να προσφέρουν ‘’τα δώρα και τα ταλέντα τους προς την κοινότητα’’ (dotti e qualità da offrire alla communità). Γιατί η αλλότριος ομογενοποίησις ηθικού και ανηθίκου από τους Παπικούς, με τέτοιες ανεύθυνες ‘’ποιμαντικές’’ εκτροπές;
Απάντηση στο βατικάνειο ξεπεσμό, αποτελούν τα λόγια του Αποστόλου Παύλου, στην Προς Τιμόθεον Επιστολή, «αρσενοκοίταις…και ει τι έτερον τη υγιαινούση διδασκαλία αντίκειται» (Α΄Τιμ. 1,10), ο οποίος ξεκάθαρα αναφέρεται στο γεγονός, ότι τα «πάθη ατιμίας» εν τέλει αντιστρατεύονται την αληθινή διδασκαλία του Χριστού.
Έγινε επίσης αναφορά στα ‘’θετικά στοιχεία’’ (elementi positivi) που υπάρχουν στις ‘’ατελείς μορφές’’ οικογένειας (‘’forme imperfette’’ di famiglia) όπως απαράδεκτα τα αποκάλεσε. Ποια είναι τα θετικά στοιχεία του Σοδομικού και Γομμορικού σκότους; Η ηθική έκπτωση σε επίπεδο ‘’ποιμαντικών’’ υποδείξεων είναι καταφανέστατη από μέρους των Παπικών. Όπως χαρακτηριστικά αναφέρει στο άρθρο του, ο Iacopo Scaramuzzi, χρησιμοποιήθηκε πολύ «ανοιχτή» γλώσσα για τους ομοφυλόφιλους, οι οποίοι «τα δώρα και τα ταλέντα τους θα τα προσφέρουν στη χριστιανική κοινότητα».
Ανεπίτρεπτη ‘’ποιμαντική’’ ανοχή για τα «πάθη ατιμίας». Ο καρπός μιας εφάμαρτης σχέσης, της «αλλόκοτης λύσσας» για τον Άγιο Ιωάννη τον Χρυσόστομο, τι έχει να προσφέρει; Ενοχική απελευθέρωση ή εμμονή εις «πάθη ατιμίας»; Επιμονή σε ηθικές αποκλίσεις ή ανήθικες συγκλίσεις;
Θα πρέπει να σημειωθεί ότι ανάλογα «θετικά» στοιχεία ο Καρδινάλιος Erdo, ‘’ανακάλυψε’’ και στις προγαμιαίες σχέσεις. Υπάρχουν θέματα, είναι γεγονός που αφορούν διαφορετικές εποχές και για τα οποία χρειάζεται διαφορετική αντιμετώπιση. Τα θέματα όμως που αφορούν αλήθειες της Πίστης, καθώς και τα θέματα ηθικής δεν επιδέχονται εκπτώσεις. «Του μη ανέχεσθαι διαπίπτειν τον λόγον», αναφέρει χαρακτηριστικά ο Άγιος Κύριλλος Αλεξανδρείας.
Μετά την αποκοπή των Παπικών από την Εκκλησία, με το Σχίσμα του 1054 μ.Χ. η συνεπαγόμενη έκπτωση αλήθειας και σε άλλα θέματα είναι γεγονός. Χαρακτηριστικά είναι τα λόγια του Πατριάρχη Κωνσταντινουπόλεως Ιερεμία Β΄ (1536-1595), στην πρώτη απάντηση, στην Αυγουσταία Ομολογία, που εστάλη στην Τυβίγγη το 1576, «όσοι ανήκουν στην Εκκλησία του Χριστού όλοι είναι με την αλήθεια˙ και όσοι γενικά δεν είναι με την αλήθεια, ούτε και με την Εκκλησία του Χριστού είναι». «Έτεροι νόμοι» παρεισέφρησαν στους Παπικούς μετά την αποκοπή τους από την Εκκλησία. Με τέτοιες «ποιμαντικές» παραδοξότητες, οι Παπικοί καθιστούν την «ποιμαντική» των, οδόν απωλείας.
*Τα εδάφια από το κοράνι, είναι των εκδόσεων Λάτση.
Πηγή: Ακτίνες