Τράπεζα Ἰδεῶν
Θησαύρισμα ἰδεῶν καί ἀναφορῶν γιά τήν Ὀρθοδοξία καί τόν Ἑλληνισμό
info@tideon.org
ΥΠΟΚΛΙΝΕΤΑΙ Η ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΣΤΙΣ ΗΡΩΙΔΕΣ ΤΗΣ ΠΤΟΛΕΜΑΪΔΑΣ
ΤΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΧΕΙΡΟΣΦΑΙΡΙΣΗΣ ΤΟΥ ΑΡΙΩΝΑ ΠΤΟΛΕΜΑΪΔΑΣ ΠΟΥ ΚΡΑΤΗΣΑΝ «ΘΕΡΜΟΠΥΛΕΣ». ΑΡΝΗΘΗΚΑΝ ΝΑ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΜΕ ΟΜΑΔΑ ΤΗΣ FYROM ΠΟΥ ΑΥΤΟΑΠΟΚΑΛΟΥΝΤΑΝ ΔΗΘΕΝ "ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΗ" !
Η Μακεδονία, η Ελλάδα ολόκληρη, δακρυσμένη τα στεφανώνει με το πιο πολύτιμα που έχει, την Τιμή και τη Δόξα
Εγγράφονται μαζί με τους παράγοντες και τον Πρόεδρό τους κ. Πέτκο Αναστάσιο, στους σύγχρονους ήρωες
και Μακεδονομάχους, όπως και η γυναικεία ομάδα χάντμπολ του Μεγάλου Αλεξάνδρου Γιαννιτσών
που αποχώρησε από τους αγώνες το 2009 για τον ίδιο λόγο
«Ου καταισχυνώ τα όπλα τα ιερά»
«Δε θα ντροπιάσω τα όπλα τα ιερά,
ούτε θα εγκαταλείψω τον σύντροφο μου στη μάχη.
Και θα υπερασπιστώ τα ιερά και τα όσια
και μόνος και με πολλούς.
Την πατρίδα δε θα την παραδώσω μικρότερη,
αλλά μεγαλύτερη και ισχυρότερη απ’ όση την παραλάβω»
Όρκος αρχαίων Αθηναίων Εφήβων
Πράξη έκαναν τα λόγια των αρχαίων εφήβων Ελλήνων τα υπέροχα κορίτσια Χειροσφαίρισης (Χάντμπολ) του Αρίωνα Πτολεμαΐδας, μαζί την ηγεσία και τους παράγοντες της θαυμαστής μακεδονικής μας ομάδας, όταν χρειάστηκε το Σάββατο 5-2-2011, να έρθουν πρόσωπο με πρόσωπο με την εφιαλτική πραγματικότητα των Σκοπίων!
ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΠΡΟΚΛΗΣΗ ΤΩΝ ΣΚΟΠΙΑΝΩΝ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
Πιο συγκεκριμένα, σε Αγώνα Χάντμπολ, για το Ευρωπαϊκού Challenge Cup (Κύπελλο Θριάμβου), που θα διεξαγόταν μέσα στην Ελλάδα, στο ολυμπιακών προδιαγραφών Κλειστό Γυμναστήριο του Λεχόβου Φλώρινας - μιας δοξασμένης, ηρωικής και μαρτυρικής κωμόπολης της Μακεδονίας μας, σημαντικού μάλιστα κέντρου του Ένοπλου Μακεδονικού Αγώνα – η αντίπαλη Σκοπιανική Ομάδα Zito του Περλεπέ (βυζαντινή Πρίλαπος), παρά τις ρητές προειδοποιήσεις των παραγόντων του
Αφίσα-ντοκουμέντο με τον κλεμμένο «Ήλιο της Μακεδονίας μας» να φιγουράρει σαν σύμβολο της Σκοπιανικής Ομάδας Zito της Πριλάπου (Πρίλεπ).
Η αφίσα αυτή πρέπει να κατατεθεί αμέσως στον ΟΗΕ, τη Χάγη και τις Διεθνείς Αθλητικές Ομοσπονδίες, προκειμένου η ομάδα των πλαστογράφων να αποκλειστεί από κάθε Αθλητική Οργάνωση αφ΄ ενός και αφ΄ ετέρου να καταγγελθεί επιτέλους η Ενδιάμεση Συμφωνία που παραβιάζουν σωρηδόν τα Σκόπια με την ανοχή και συνενοχή μας Αρίωνα, δεν άλλαξε τη φανέλα, στην οποία και έφερε καταχρηστικά, παράνομα, προπαγανδιστικά και ενάντια στη λεγόμενη «Ενδιάμεση Συμφωνία», τον ελληνικό Ήλιο των Αρχαίων Μακεδόνων Βασιλέων μας! Τον Δεκαεξάκτινο Ήλιο των Αιγών, αποτυπωμένο και πάνω στη χρυσή λάρνακα του Φιλίππου Β΄, στη σημερινή Βεργίνα!
Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΩΝ ΚΟΡΙΤΣΙΩΝ ΤΗΣ ΑΛΗΘΙΝΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
Ο Αρίωνας θα έδινε τη μάχη στη φάση των 16, για την πρόκριση στους 8 καλύτερους του Ευρωπαϊκού Challenge Cup, ώστε να περάσει στη φάση των Προημιτελικών!
Όμως, τα κορίτσια, οι παράγοντες και ο Πρόεδρος της Ομάδας Αναστάσιος Πέτκος, όταν χρειάστηκε να διαλέξουν ανάμεσα σε μια Ευρωπαϊκή Πορεία και Πρόκριση ή σε μια Ελληνική Τιμή και Πατρίδα, διάλεξαν χωρίς δεύτερη σκέψη το δεύτερο!
Κάιρο – Ο προπονητής της Εθνικής Αιγύπτου Hassan Shehata θέλει στην ομάδα του μόνο παίκτες που είναι πιστοί στο Ισλάμ και λέει ότι η επιλογή για το ποιοι θα συμμετέχουν στην εθνική ομάδα στηρίζεται τόσο στην ‘θρησκευτική ευλάβεια’ όσο και στην δεξιοτήτα.
Τα όσα είπε ο Shehata που δημοσιεύθηκαν την Πέμπτη στις αιγυπτιακές εφημερίδες, δείχνουν πως ο αθλητισμός και η θρησκεία αναμιγνύονται όλο και περισσότερο σε αυτή την χώρα των 80 εκατομμυρίων, όπου οι μουσουλμάνοι αποτελούν την συντριπτική πλειοψηφία.
Η διείσδυση της θρησκείας στα σπορ είναι μέρος μίας σταδιακής μετακίνησης της χώρας προς τον θρησκευτικό συντηρητισμό κατά τη διάρκεια των τελευταίων δεκαετιών, που έχει ως αποτέλεσμα περισσότερα άτομα να προσεύχονται σε τζαμιά, περισσότερες γυναίκες να υιοθετούν την ισλαμική μαντίλα σε δημόσιους χώρους και να μειωθεί η ανοχή για τους ‘κοσμικούς’ μουσουλμάνους και για την χριστιανική μειονότητα.
Δεν υπάρχουν χριστιανοί στην ομάδα που θα κληθεί να υπερασπιστεί τον τίτλο του Αφρικανικού Κυπέλου Εθνών στην Αγκόλα. (Διεξάγεται στην Αγκόλα από 10 έως 31 Ιανουαρίου 2010)
Για χρόνια, οι Αιγύπτιοι αθλητές έχουν κάνει φανερή την ευσέβεια τους μπροστά στους οπαδούς και τα μέσα ενημέρωσης - γονατίζοντας κάτω για να προσευχηθούν ή να ευχαριστήσουν (τον Θεό - Αλλάχ) μετά από ένα γκολ ή μία νίκη, ή προσευχόμενοι πριν από τον παιχνίδι για να παρακαλέσουν το Θεό να έρθουν να βοηθήσει την ομάδα τους.
Τα σχόλια όμως του Shehata τοποθετούν το θέμα της σχέσης της θρησκείας με τον αθλητισμό σε ένα εντελώς νέο επίπεδο. Εφημερίδες του Καΐρου αναφέρουν δηλώσεις του σύμφωνα με τις οποίες ‘μόνο η ικανότητα ενός παίκτη δεν μπορεί να αποτελεί εγγύηση για μια θέση στην εθνική ομάδα’.
"‘Mία ευσεβής συμπεριφορά’ είναι ο κύριος λόγος για την επιλογή" λέει ο Shehata.
"Χωρίς αυτήν, δεν θα επιλέξουμε ποτέ κάποιον παίκτη, ανεξάρτητα από τις ικανότητές του», είπε. "Πάντα προσπαθούμε να βεβαιωθούμε ότι όσοι φορούν τη φανέλα της Εθνικής Αιγύπτου έχουν καλές σχέσεις με το Θεό."
Μία εφημερίδα, η ανεξάρτητη ‘al-Shorouk’, ανέφερε δηλώσεις του Shehata ότι ο επιθετικός Ahmed "Mido," που παίζει ‘δανεικός’ από την Μίντλεσμπρο της Αγγλίας στην Zamalek του Καΐρου, ‘κόπηκε’ από την Εθνική, τέσσερις ημέρες μετά την αρχική επιλογή του, επειδή δεν ταίριαζε με τις προϋποθέσεις που έχει βάλει ο προπονητής για την ‘ευσέβεια’.
Η κίνηση αυτή προκάλεσε έκπληξη, επειδή η Αίγυπτος είχε ήδη στερηθεί έναν άλλον επιθετικό, τον Amr Zaki, και ένα μεσοεπιθετικό, τον Mohammed Abu Trekka.
Ο Mido, ο οποίος φημίζεται για το σκληρό του παιχνίδι, είπε ότι αισθάνθηκε προσβεβλημένος από τον αποκλεισμό του.
Ο Shehata, πρώην ποδοσφαιριστής με την Εθνική Αιγύπτου, δεν έχει κρύψει τον ρόλο που παίζει η θρησκεία σε αυτό που κάνει. Εκατομμύρια οπαδών και τηλεθεατών τον έχουν δει να προσεύχεται κατά τη διάρκεια του αγώνα και να ζητάει από τους φιλάθλους να προσεύχονται υπέρ της Εθνικής.
Στις δηλώσεις της Πέμπτης, ο Shehata υπερηφανευόταν για το πώς έπεισε τον Αίγυπτο επιθετικός Mohammed Zidan, που παίζει για την γερμανική ομάδα Dortmund, να αρχίσει να προσεύχεται.
"Δεν μου άρεσε που δεν κολλούσε με τους υπόλοιπους και κρατούσε κάποια απόσταση " είπε ο Shehata. "Τον έπεισα για το πόσο αναγκαία και σημαντική είναι η προσευχή. Και από τότε προσεύχεται συνεχώς..."
πηγή: ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ / http://islamizationwatch.blogspot.com/ - Άρθρο από: http://www.google.com/hostednews/canadianpress/
αναδημοσίευση από: http://exagorefsis.blogspot.com/
Τελευταία ανανέωση ( 26.01.10 )
Sport Schedule - 15 August
15 August |
Showing 1-10 of 59 sessions Next » |
Date/Time | Sport | Session Description | Venue | Price |
---|---|---|---|---|
Sunday 15 August 8:30 - 12:00 |
Archery | Women's Individual 1/32 Eliminations | Panathinaiko Stadium | €10-A |
Sunday 15 August 8:30 - 12:00 |
Hockey |
Men's Preliminaries - Pool A Men's Preliminaries - Pool B |
Olympic Hockey Centre Pitch 1 |
€15-A €10-B |
Sunday 15 August 8:30 - 12:30 |
Rowing |
Women's Single Sculls Heats Men's Single Sculls Heats Women's Pair Heats Men's Pair Heats Women's Double Sculls Heats Men's Double Sculls Heats Men's Four Heats |
Schinias Olympic Rowing and Canoeing Centre |
€20-A €10-B |
Sunday 15 August 9:00 - 13:00 |
Basketball |
Men's Preliminaries Men's Preliminaries |
Helliniko Indoor Arena |
€20-A €15-B |
Sunday 15 August 9:00 - 12:50 |
Beach Volleyball |
Men's Preliminary Round Men's Preliminary Round Women's Preliminary Round Women's Preliminary Round |
Olympic Beach Volleyball Centre Court 1 |
€35-A €20-B |
Sunday 15 August 9:00 - 14:45 |
Shooting |
Women's 10m Air Pistol Qualifications Men's Trap Qualifications Women's 10m Air Pistol Final Women's 10m Air Pistol Medal Ceremony Men's Trap Final Men's Trap Medal Ceremony |
Markopoulo Olympic Shooting Centre Finals Hall + Grounds Pass |
€15-A |
Sunday 15 August 9:00 - 14:45 |
Shooting |
Women's 10m Air Pistol Qualifications Men's Trap Qualifications Men's Trap Final Men's Trap Medal Ceremony |
Markopoulo Olympic Shooting Centre Grounds Pass |
€10-A |
Sunday 15 August 9:00 - 13:00 |
Volleyball |
Men's Preliminaries Men's Preliminaries |
Peace & Friendship Stadium |
€15-A €10-B |
Sunday 15 August 9:30 - 12:00 |
Badminton |
Mixed Doubles Round of 16 Women's Singles Round of 16 |
Goudi Olympic Hall | €10-A |
Sunday 15 August 9:30 - 14:00 |
Softball |
Women's Preliminaries - Game 05 Women's Preliminaries - Game 06 |
Olympic Softball Stadium | €10-A |
Την απαγόρευση κάθε είδους θρησκευτικής δραστηριότητας κατά τη διάρκεια των Ολυμπιακών Αγώνων αποφάσισε η Οργανωτική Επιτροπή των Αγώνων του Πεκίνου!
Όπως αποκάλυψε ο Έλληνας Ευρωβουλευτής κ. Μανώλης Μαυρομάτης, το Πεκίνο απαγορεύει ακόμη και τους Σταυρούς στο λαιμό καθώς και ιερά βιβλία όπως η Βίβλος και το Κοράνι. Σύμφωνα με δημοσίευμα της εφημερίδας "Μακεδονία" ο κ. Μαυρομάτης έχει ήδη ενημερώσει τη Διεθνή Ολυμπιακή Επιτροπή ενώ έχει γίνει και παρέμβαση στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο.
Ένα χρόνο, περίπου, πριν από την έναρξη των ολυμπιακών αγώνων στο Πεκίνο, ανησυχητικά μηνύματα φθάνουν καθημερινά στην παγκόσμια κοινή γνώμη. Αυτή τη φορά δεν πρόκειται για τα ανθρώπινα δικαιώματα ή την μόλυνση του περιβάλλοντος, αλλά για την απόφαση της οργανωτικής επιτροπής και των αρμοδίων αρχών της Λ.Δ. της Κίνας να απαγορεύσουν κάθε είδους και μορφής θρησκευτικής προσευχής των συμμετεχόντων στους Ολυμπιακούς Αγώνες.
"Κατά παράβαση των συμφωνιών που έχουν προσυπογράψει οι κινεζικές αρχές με την Δ.Ο.Ε. και οι οποίες τηρούνται από καταβολής των ολυμπιακών αγώνων, τα σύμβολα των θρησκειών όπως η Βίβλος, Καινή και Παλαιά Διαθήκη, χώροι προσευχής ακόμα και ο εσταυρωμένος, ως περιδέραιο στο λαιμό των αθλητών και αθλητριών θ' απαγορευτούν", τόνισε στην ομιλία του στην Ολομέλεια του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου στο Στρασβούργο, ο ευρωβουλευτής της Ν.Δ., Μανώλης Μαυρομμάτης.
"Ως χριστιανός, θλίβομαι βαθύτατα, εστιάζοντας ότι η Διεθνής Κοινότητα και Ε.Ε. θ' αποτρέψουν έγκαιρα την εφαρμογή αυτού του πρωτοφανούς μέτρου από την οργανώτρια αρχή των ολυμπιακών του 2008", συμπλήρωσε ο Έλληνας ευρωβουλευτής.
"Όποιος επιθυμεί να προσευχηθεί, μπορεί να πάει στους τόπους και τους χώρους, μέσα στην πόλη όπου υπάρχουν σημεία για την θρησκευτική τελετουργία".
Οι αθλητές που εισέρχονται στο στάδιο για να διαγωνισθούν, δεν επιτρέπεται να έχουν μαζί τους τη Βίβλο ή άλλο θρησκευτικό αντικείμενο, όπως, σταυρός, εικονίσματα σε περιδέραιο, κ.λ.π.
"Οι πνευματικοί πατέρες (ιερείς) δεν μπορούν να λειτουργήσουν ή να ευλογήσουν τους ξένους επισκέπτες θνητούς και αθλητές στην ύπαιθρο, όπως έγινε στους Ολυμπιακούς του Σύδνεϋ ή της Αθήνας, όπου ακόμη και σε χώρους των ξενοδοχείων τελείτο λειτουργία", είναι μεταξύ άλλων τα μηνύματα που φθάνουν από την οργανώτρια πόλη των Ολυμπιακών Αγώνων. Η Διεθνής Ολυμπιακή Επιτροπή έλαβε γνώση των θρησκευτικών απαγορεύσεων, τις οποίες προτίθενται να εφαρμόσουν οι Κινέζοι οργανωτές και ήδη ήλθε σε επαφή με την Οργανωτική Επιτροπή "Πεκίνο 2008" για να ζητήσει διευκρινήσεις προκειμένου να ρυθμιστεί η απρόσμενη σκέψη των Κινέζων. Από την πλευρά της η Ε.Ε. και το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο προτίθενται να πάρουν θέση μετά και την παρέμβαση του Έλληνα ευρωβουλευτή στην Ολομέλεια του Στρασβούργου.
Άρθρο του Αριστοτέλη Χρ. Ευτυχιάδη, Επίκουρου Καθηγητή της Ιστορίας της Ιατρικής Σχολής του Παν/μίου Αθηνών
(Δημοσιεύτηκε στο Περιοδικό “Τόλμη” της Αρχιεπισκοπής Αθηνών, Τεύχος 9 (Ιούνιος 2001, σελίδες 62-65)
Οι Ολυμπιακοί Αγώνες αναγνωρίζονται διεθνώς ως η συνέχεια των αγώνων της αρχαίας Ολυμπίας, όπου τα ελληνικά κράτη-πόλεις, αφήνοντας κατά μέρος τους πολέμους και κάθε είδους εχθρότητες, προσπαθούσαν, υπό τη σκιά και την προστασία των θεών τους και μέσα στο πνεύμα της ειρήνης, να προβάλουν, μέσα από τα αγωνίσματα των επίλεκτων αθλητών τους, τα Ιδανικά «του ωραίου, του μεγάλου και του αληθινού». Οι ειρηνικοί αυτοί αθλητικοί αγώνες είχαν ως στόχο τους να διδάξουν στον ελληνικό λαό την ευγενική άμιλλα και να κατασιγάσουν τις πολεμικές αναμετρήσεις. Σε αυτό συντελούσε και το γεγονός ότι ήταν «στενά συνδεδεμένοι με θρησκευτικές εκδηλώσεις και αποτελούσαν μέρος της λατρείας». Σύμφωνα με τον σκοπό και το πλαίσιο του ιερού χώρου όπου ετελούντο, υπήρχε και ο ειδικός προστάτης των αγώνων αυτών, όπως ο Δίας και ο Απόλλων. Ακόμη και πολύ αργότερα, όταν βαθμιαίως μετασχηματίσθηκαν σε γνησίους αθλητικούς αγώνες, δεν έπαψαν «να συνδέονται με τη θρησκεία» και να «γίνονται προς τιμήν μιας θεότητας».
Από την αναβίωση τους το 1896, με τη συμμετοχή πλέον της παγκοσμίου κοινότητος, το θρησκευτικό ιστορικό νόημα και πλαίσιο των Ολυμπιακών Αγώνων εκφράζεται μέσα από το τελετουργικό αφής της ολυμπιακής φλόγας, η οποία και τότε έκαιγε άσβεστη ημέρα και νύκτα, καθώς και τον ολυμπιακό ύμνο, στον οποίο δεσπόζει η μορφή του Απόλλωνος. Αυτό για λόγους ιστορικούς είναι θαυμάσιο, διότι διατηρεί το εντόνως θρησκευτικό πνεύμα των αγώνων αυτών και τους καθιστά ευγενείς και ειρηνικούς. Το πνεύμα αυτό παραμένει ουσιώδες και σήμερα σε επίπεδο αθλητών, διότι οι ολυμπιονίκες μας επικαλούνται την δύναμη του θεού στο εγχείρημα τους, όχι μόνον λεκτικώς, αλλά και ασφαλιζόμενοι με το σημείο του Σταυρού. Αυτό διαπιστώνεται μέσω της τηλεοράσεως και για τους άλλους χριστιανούς αθλητές, ασφαλώς, δε, θα ισχύει και για τους αθλητές άλλων, μη χριστιανικών θρησκευμάτων, οι οποίοι έχουν τον δικό τους τρόπο επικλήσεως του Θεού. Οι ίδιοι οι αθλητές δηλαδή, εκτός της αθλητικής, παιδευτικής, κοινωνικής, ειρηνικής, πολιτικής, πολιτισμικής, εθνικής και παγκοσμίου προοπτικής, αποδίδουν στους Ολυμπιακούς Αγώνες και την αληθινή πνευματική τους διάσταση, το υψηλό ηθικό και θεοπρεπές κύρος, όπως ακριβώς το ήθελαν οι αρχαίοι μας «δεισιδαιμονέστεροι» πρόγονοι και ιδρυτές των αγώνων αυτών.
Η νεωτέρα χριστιανική Ελλάδα, χωρίς να αποβάλει τα ιστορικά πνευματικά σύμβολα των Ολυμπιακών Αγώνων, τα οποία σηματοδοτούν τη θρησκευτικότητα των αγώνων αυτών, και τις πνευματικές τους διαστάσεις, πρέπει εν τούτοις να καταστήσει σαφή την παρουσία του θεού, τον οποίο πιστεύει και επικαλείται σε όλες τις περιστάσεις οι οποίες την αφορούν. Πρέπει να αναζητήσει τον Άγιο Προστάτη των αγώνων και να τους εντάξει κάτω από την προστασία του, γιατί όντως υπάρχει ο Άγιος των αγώνων και των σταδίων, ο Άγιος Νεκτάριος, για λόγους τους οποίους εκθέτουμε στη συνέχεια.
Τρία χρόνια προ της διεξαγωγής των πρώτων συγχρόνων Ολυμπιακών Αγώνων στην Αθήνα το 1896, ο Άγιος Νεκτάριος Κεφάλας, ο εν Αιγίνη, «ο πάλαι ποτέ Μητροπολίτης Πενταπόλεως», σε μελέτη του υπό μορφή εγγράφου ομιλίας «Περί Γυμναστικής», αναφέρεται στην αξία και τον σκοπό της γυμναστικής αθλήσεως και των αθλοπαιδιών για τους νέους. Την ομιλία εξεφώνησε ο ίδιος στα εγκαίνια Γυμναστικού Συλλόγου στην Κύμη της Ευβοίας, την 21η Αυγούστου του έτους 1893. Όπως δε ετόνισε, τότε «η ευέλπιδα της Κύμης νεολαία» είχε «την πρωτοβουλίαν και το θάρρος όπως... θέση πρώτη το βήμα προς τα πρόσω και δώση την πρώτην ώθησιν προς την πρόοδον». Αυτό συνέβη μόνον δύο χρόνια μετά την ίδρυση του Πανελληνίου Γυμναστικού Συλλόγου, το 1891, στην Αθήνα, και αφορούσε μία καθαρώς ιδιωτική πρωτοβουλία εκ μέρους των νέων.
Ακολουθώντας «τον Σταγειρίτη φιλόσοφον Αριστοτέλη», κατά τον οποίο «τα τε υπερβάλλοντα γυμνάσια και τα ελλείποντα φθείρει την ψυχήν, σώζεται δε η σωφροσύνη υπό της μεσότητος», επαναφέρει και αναδεικνύει όλα τα στοιχεία εκείνα τα οποία συνιστούσαν την άθληση στους Ολυμπιακούς Αγώνες, και αποκλείει εκ προοιμίου τον αυτοσκοπό της αθλήσεως: «Η σύμμετρος σωματική γυμνασία εθεωρήθη απ' αιώνων υπό πάντων των πεπολιτισμένων εθνών ως αναγκαία άσκησις και αναπόσπαστος ακόλουθος και σύντροφος παντός ελευθέρου και ευ ηγμένου πολίτου και της τελείας παιδεύσεως ο αληθής χαρακτήρ». Σημειώνει την παρουσία Γυμναστικών Συλλόγων στην Ελλάδα και στην Ευρώπη, οι οποίοι, όπως λέγει, αποτελούν φυτώριο όχι μόνον για την άθληση, αλλά και την παίδευση της νεότητας: «Της αρμονικής γυμνασίας των δυνάμεων της ψυχής και του σώματος, της εγκαινιζομένης σήμερον υπό του συστάντος σήμερον Γυμναστικού Συλλόγου της μουσικοτραφούς νεότητος, συνήλθομεν να τελέσωμεν τα εγκαίνια... Η σύστασις του Συλλόγου τούτου... προώρισται να αναδείξη καλούς καγαθούς άνδρας», οι οποίοι δύνανται να καταστούν «ωφέλιμοι τη τε πόλει και τη κοινωνία και τη πατρίδι... ωφελιμότατοι προς τε το έθνος και την ανθρωπότητα εν γένει». Ως νόημα των αγώνων και τελικό σκοπό τους καθόριζε την «αρετάν πολύμοχθον», κατά την έκφραση του Αριστοτέλη, και «την σωφροσύνην», την οποία θεωρούσε «σύμβολο της υγείας της ψυχής και μητέρα πάσης αρετής». Κατά τον Άγιο Νεκτάριο, οι αγώνες είχαν πνευματική προοπτική, να αναδείξουν «άνδρας τελείως μεμορφωμένους, ικανούς προς πάσαν επιχείρησιν», καθ' όσον «η άσκησις προθυμοτέρους προς τους αγώνας καθιστά διά την έξιν, και φιλοπονωτέρους διά την προς τους πόνους οικείωσιν». Ο Άγιος Νεκτάριος έδιδε τοση σημασία στους αθλητικούς Συλλόγους, ώστε να σημειώνει με έμφαση ότι η «πεπολιτισμένη Ευρώπη αριθμεί τοσούτους συλλόγους γυμναστικούς, ων το πλήθος υπερβαίνει τον αριθμόν των σχολείων».
Ως είναι φυσικό κατόπιν αυτών, δεν παραλείπει να αναλύσει τα ωφέλη από την συνάθληση των νέων σε αγώνες: «Ο Γυμναστικός Σύλλογος προτίθεται δια της συνεχούς ομιλίας των εταίρων να συσφίγξη τους δεσμούς της φιλίας, να αδελφοποίηση την νεολαίαν, να διασκέδαση τας ταπεινάς αντιπάθειας και αντιζηλίας, να αποσπάση αυτήν των ματαίων και ανωφελών ασχολιών... ανάπτυξη την συγγενή άμιλλαν, αυξήση την φιλοτιμίαν, απομακρύνη την αργίαν, την γενέτειραν της ακηδίας, της χαυνότητος, της αμελείας και πάσης κακίας και παρασκευάση άνδρας κρατερούς προς υπεράσπισιν των δικαίων της πατρίδος».
Είναι αξιοσημείωτο ότι οι πρωτοποριακές αυτές τοποθετήσεις του Αγίου Νεκταρίου επί των γυμναστικών αγώνων, με σκοπό να συντελέσει και αυτός «εις την αληθή μόρφωσιν και εκπαίδευσιν», καρπός του φωτισμένου μυαλού του, συμπίπτουν χρονικώς με τις σκέψεις και τις ενέργειες του γάλλου βαρόνου , εμπνευστού και εισηγητού των συγχρόνων ολυμπιακών Αγώνων, οι οποίοι ανασυστάθηκαν μεν το 1896, με την πρώτη τους τέλεση στην Αθήνα, είχαν όμως αρχίσει να δρομολογούνται υπό του από το 1892, με την ομιλία του στη Σορβόννη, κατά την πέμπτη επέτειο της Ενώσεως των Γαλλικών Αθλητικών Σωματείων, και με τη θετική απόφαση του Συνεδρίου των διεθνών γυμναστικών Συλλόγων, το 1894. Η λεπτομερής εκτίμηση του Αγίου Νεκταρίου περί των αθλητικών αγώνων και γυμναστικών Συλλόγων τοποθετείται ακριβώς μεταξύ των δύο αυτών οροσήμων της αναβιώσεως των Ολυμπιακών Αγώνων, αλλά και συμπίπτει με το «περιεχόμενο της φιλοσοφίας του ολυμπισμού», τον οποίον ανεβίωσε και «καθόρισε ο Ρ. DE COUBERTIN, όταν «πολύ σύντομα διαπίστωσε πως οι αρχαίοι Έλληνες, αντίθετα με τους συγχρόνους του, χρησιμοποιούσαν σαν βασικό στοιχείο της αγωγής την αγωνιστική, πού δεν χάριζε μόνον στους νέους υγιή και εξασκημένα σώματα, αλλά διαμόρφωνε και τον ψυχικό και πνευματικό τους κόσμο, με αποτέλεσμα να γίνονται ολοκληρωμένοι άνθρωποι και χρήσιμοι στην κοινωνία πολίτες». Συμπίπτει όμως και με την γενική εκτίμηση ότι ο ολυμπισμός «από βλέπει στην καθολική διαπαιδαγώγηση του ατόμου, ώστε αναπτύσσοντας αρμονικά τις πνευματικές, σωματικές και ηθικές του δυνάμεις, να αγγίση το ιδανικό της καλοκαγαθίας των αρχαίων Ελλήνων». Δεν πρέπει, ασφαλώς, να αγνοηθή ότι κατά τη χρονική αυτή συγκυρία της ευρωπαϊκής αφυπνήσεως για τα ολυμπιακά αθλήματα, ο Άγιος με τρόπο προορατικό έλεγε προς το πανελλήνιο για τον Γυμναστικό Σύλλογο της Κύμης, και όχι μόνον, ότι «επιζητεί να βαδίση επί τα ίχνη των προγόνων του», και ότι «συναισθάνεται ότι έλαχε τη παρούση γενεά ο κλήρος να συμπλήρωση το έργο των πατέρων της... συναισθάνεται ότι τη εκληροδοτήθησαν υποχρεώσεις ιεραί, τας οποίας μετ' αυταπαρνήσεως οφείλει να εκπλήρωση, συναισθάνεται ότι ου καιρός του καθεύδειν, αλλά του εγρηγορείν, μη άλλοι ανθ' ημών στήσωσι τα τρόπαια».
Πέρα των αθλητικών τοποθετήσεων του και του αγιοπνευματικού κύρους του, η χρονική αυτή συγκυρία του Αγίου Νεκταρίου, ως αναλυτού και εμψυχωτού των αθλητικών αγώνων στην Ελλάδα, με την προπαρασκευή της ανασυστάσεως των Ολυμπιακών Αγώνων, αρχής γενομένης από την Αθήνα, ουδέν περιθώριο αφήνει αμφισβητήσεως του Αγίου Νεκταρίου ως Προστάτου της γυμναστικής αθλήσεως και των Ολυμπιακών Αγώνων σε εκκλησιαστικό και ενδεχομένως εθνικό μας επίπεδο. Εν όψει μάλιστα των υφισταμένων δυσκολιών, τις οποίες συνεπάγεται το εγχείρημα της οργανώσεως τόσο μεγάλων αγώνων, αλλά και των εν γένει προβλημάτων και κινδύνων οι οποίοι πάντοτε ελλοχεύουν σε παγκόσμια γεγονότα, η κατά την προσφιλή της Εκκλησίας μας τακτική περί Προστατών Αγίων αναθέση των Αγώνων αυτών στη σκέπη και την προστασία του Αγίου Νεκταρίου είναι μάλλον επιβεβλημένη και ευκταία. Η ευχή και η ευλογία του προς τον Γυμναστικό Σύλλογο της Κύμης του 1893 συνοδεύει όλους τους Αθλητικούς Συλλόγους και όλα τα στάδια των αγώνων, κατά συνέπεια δε και των Ολυμπιακών: «Πέποιθα ότι και ο γυμναστικός ούτος σύλλογος θα τύχη της προσηκούσης υποστηρίξεως... όπως βαδίση απροσκόπτως προς το στάδιο του αγώνος και εκπλήρωση ασφαλώς τον οποίον προτίθεται μέγα σκοπόν. Γένοιτο!».
FIFA: Ο Θεός δεν έχει θέση στα γήπεδα
http://www.foreignpress-gr.com/2009/07/fifa.html
Η Παγκόσμια Ποδοσφαιρική Ομοσπονδία (FIFA) προειδοποίησε τους Βραζιλιάνους ποδοσφαιριστές ότι θα υποστούν κυρώσεις εάν συνεχίσουν να επιδεικνύουν χριστιανικά μηνύματα που "κοσμούν" τις μπλούζες τους. Το ποτήρι "ξεχείλησε" κατά την διάρκεια του πρόσφατου Confederations Cup που διεξήχθη στην Νότιο Αφρική.
Εκατομμύρια τηλεθεατές είδαν μερικά από τα "αστέρια" της Εθνικής Βραζιλίας να αποκαλύπτουν επιδεικτικά κατά την διάρκεια πανηγυρισμών μπλουζάκια που τόνιζαν την αφοσίωση τους στον Θεό. Ειδικά ο Κακά και ο αρχηγός της Εθνικής, Λούτσιο ξεπέρασαν τα όρια, σύμφωνα με την FIFA. "Ανήκω στον Ιησού", έγραφε το μπλουζάκι του Κακά (φωτογραφία), "Αγαπώ τον Θεό", έγραφε το μπλουζάκι του Λούτσιο.
Σε επιστολή της προς την Βραζιλιάνικη Ποδοσφαιρική Ομοσπονδία η FIFA υπενθυμίζει ότι οι κανόνες απαγορεύουν στους ποδοσφαιριστές να επιδεικνύουν τα προσωπικά, θρησκευτικά και πολιτικά πιστεύω τους στα γήπεδα.
Σελίδα 2 από 2
Ιωάννης Θαλασσινός, Διευθυντής Π.Ε.ΦΙ.Π. 04-10-2017
Ποιός ἄραγε θυμᾶται τή θλιβερή ἐπέτειο τῆς ψήφισης, ἀπό τή Βουλή τῶν Ἑλλήνων, τοῦ ἐπαίσχυντου...
Χριστιανική Εστία Λαμίας 03-10-2017
Οἱ μάσκες ἔπεσαν γιά ἀκόμα μιά φορά. Ἑταιρεῖες γνωστές στούς Ἕλληνες καταναλωτές ἀφαίρεσαν ἀπό τά...
TIDEON 21-12-2015
Επιμένει να προκαλεί Θεό και ανθρώπους η ελληνική Κυβέρνηση, ψηφίζοντας στις 22 Δεκεμβρίου 2015 ως...
Tideon 14-12-2015
Η Κυβέρνηση μας μίλησε για την «αναγκαιότητα» και για τα πλεονεκτήματα της «Κάρτας του Πολίτη»...
TIDEON 27-08-2014
Λαμβάνουν διαστάσεις καταιγισμού οι αντιδράσεις πλήθους φορέων και πολιτών για το λεγόμενο «αντιρατσιστικό» νομοσχέδιο το...
tideon.org 02-05-2013
Kαταθέτουμε την αρνητική δήλωση μας προς τον Εθνικό Οργανισμό Μεταμοσχεύσεων (ΕΟΜ). Ο νόμος αφήνει πολλά...
Tideon 31-12-2012
Ποια είναι η λύση αν πλήρωσες «τσουχτερές» τιμές στο Κυλικείο του Νοσοκομείου, του Αεροδρομίου, του...
Νικόλαος Ἀνδρεαδάκης, ὁδηγός 03-04-2012
Εἶμαι νέος μὲ οἰκογένεια, ἔχω ὅλη τὴ ζωὴ μπροστά μου… Λόγῳ ἐπαγγέλματος ἔχω τὴ δυνατότητα...
tideon 07-11-2011
ΜΝΗΜΟΝΙΟ: Δεν ξεχνώ αυτούς που παρέδωσαν αμετάκλητα και άνευ όρων την ΕΘΝΙΚΗ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑ και έκαναν...
ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΤΩΡΑ ... 15-02-2011
Κατάλαβες τώρα ... γιατί σε λέγανε «εθνικιστή» όταν έλεγες πως αγαπάς την Πατρίδα σου; Για να...
ΤΡΑΠΕΖΑ ΙΔΕΩΝ 25-12-2010
Τώρα πια γνωρίζω τους 10 τρόπους που τα ΜΜΕ μου κάνουν πλύση εγκεφάλου και πώς...