Τράπεζα Ἰδεῶν
Θησαύρισμα ἰδεῶν καί ἀναφορῶν γιά τήν Ὀρθοδοξία καί τόν Ἑλληνισμό
info@tideon.org
Επειδή θέμα της επικαιρότητας αλλά και της μόδας στις μέρες μας είναι «η Εκκλησιαστική περιουσία» και γίνονται συζητήσεις συνεχώς από αρμόδιους και αναρμόδιους, από ενημερωμένους και ανημέρωτους, από καλοπροαίρετους και κακοπροαίρετους και ο καθένας έχει λόγο και άποψι κατά το δοκούν και εική και ως έτυχε, γι’ αυτό θα προσπαθήσωμε στη συνέχεια να καταχωρίσωμε τα πράγματα όπως αληθώς έχουνε ώστε ο κάθε αναγνώστης να γνωρίσει τα πράγματα και να σχηματίσει την πραγματικήν εικόνα του θέματος ώστε να βγάλει τα συμπεράσματά του «χωρίς φόβο και πάθος».
Το θέμα τούτο έχει τη μακρά και έμπονη ιστορία του, ξεκινάει από το γλωσσόκομον του Ευαγγελίου που κρατούσε ο Ιούδας και εκάλυπτε τις ανάγκες διαβιώσεως του Χριστού και των μαθητών του, αλλά και τους διευκόλυνε να εξασκούν το φιλανθρωπικό τους έργο στους αναξιοπαθούντες ανθρώπους της εποχής τους.
Ξημερώματα χτυπούν οι καμπάνες της Μητρόπολης και καλείται με αυστηρές διαταγές ο πληθυσμός σε συγκέντρωση στο δημοτικό σχολείο, έχοντας μία κουβέρτα και τρόφιμα μιας ημέρας. Οι Γερμανοί διαχωρίζουν τα γυναικόπαιδα από τους άντρες άνω των 14 ετών.
http://www.youtube.com/watch?v=6lZ-CiIjgrU
Το δημοτικό σχολείο
Οι άνδρες οδηγούνται στη ράχη του Καπή, χώρο αμφιθεατρικό, από όπου θα ήταν αναγκασμένοι να βλέπουν τα σπίτια της πόλης τους, μαζί με το σχολείο, όπου βρίσκονταν οι οικογένειές τους, να καίγονται. Σαδισμός!
Ο τόπος εκτέλεσης, ράχη του Καπή, με το μνημείο του ολοκαυτώματος
Ο επικεφαλής του εκτελεστικού αποσπάσματος Αυστριακός υπολοχαγός Βάλλιμπαλντ Ακαμπχούμπερ.
Ο Διοικητής του γερμανικού αποσπάσματος τους καθησυχάζει λέγοντας πως στο... λόγο της στρατιωτικής του τιμής(!) δεν θα τους σκοτώσουν, αλλά μόνο θα κάψουν την πόλη και θα μεταφέρουν τους κατοίκους σε άλλη πόλη...
Με τον οδοντωτό σιδηρόδρομο, φορτηγά και ζώα μετέφεραν όλη την περιουσία των Καλαβρυτινών, ακόμα και τα κοπάδια ζώων, γενικά ό,τι πολύτιμο συγκέντρωσαν από τη λεηλασία σπιτιών, Τραπεζών και Δημοσίου Ταμείου.
Ενώ η πόλη καιγόταν, 2.30΄ το μεσημέρι, οι ριπές των πολυβόλων άρχιζαν να ρίχνουν άψυχα τα σώματα όλων των συγκεντρωμένων αντρών και εφήβων. Δίνουν και τη "χαριστική βολή".
Η "χαριστική βολή"
Εγκαταλείπουν την πόλη και συνεχίζουν το έγκλημά τους στο ιστορικό μοναστήρι της Αγίας Λαύρας· το έκαψαν, αφού σκότωσαν καλόγερους και προσωπικό. Το ίδιο και στο Μέγα Σπήλαιο.
Μέγα Σπήλαιο κατεστραμμένο
Από την εκτέλεση, ανάμεσα στα θύματα, επέζησαν 13 μάρτυρες των γεγονότων.
Μαρτυρία του Νίκου Φερλελή, από τους επιζήσαντες του ολοκαυτώματος των Καλαβρύτων
«Ο Νίκος Φερλελής, ένας από τους επιζήσαντες αφηγείται: “Εκεί που καθόμασταν στη λάκκα [το μέρος που είχαν συγκεντρώσει τους άντρες] όλοι οι άντρες, μας έκαναν νόημα να σηκωθούμε. Και μόλις έπεσαν οι φωτοβολίδες, άρχισαν να μας "θερίζουν" με τα μυδράλλια. Όταν πέσαμε όλοι, πλησίασαν οι Γερμανοί με τα πόδια να βουλιάζουν στο αίμα και σ' έναν-έναν έδιναν τη χαριστική βολή. Εγώ είχα μείνει ζωντανός. Δυο αδέρφια ακόμα και κάποιοι άλλοι δίπλα μου. Μιαμιάμισυ ώρα είχε κρατήσει η εκτέλεση κι άλλες δυο και περισσότερο η χαριστική βολή. Είχα ένα γείτονα που ζούσε ακόμα και μου λέει: έρχεται η σειρά μας. Εμένα είχε πιαστεί, η αναπνoή και δεν μπορούσα να μιλήσω. Φτάνoυν σε μας, δίνουν δυo πιστoλιές στο γείτονά μου, στο κεφάλι - τον αποτέλειωσαν. Πετάχτηκαν τα αίματά του απάνω μου. Εμένα, όπως είχα το χέρι στο κεφάλι, μου δίνουν μια πιστολιά, η σφαίρα τρύπησε το χέρι μου και με λάβωσε στο μέτωπο. Λέω - πάλι τη γλύτωσα. Δεν πέθανα. Μετά από καμιά δεκαριά λεπτά, έρχεται άλλος, με γραπώνει απ' το γιακά, μου γυρίζει το πρόσωπο και μου δίνει άλλη μια πιστολιά. Να εδώ, στην κoρφή. Έμεινα για λίγο αναίσθητος. Είχα μουδιάσει ολόκληρος. Τέλος φύγανε. Ανασηκώθηχα τότε ανάμεσα στους σκοτωμένους, κοιτάω και βλέπω από κείνο το δρομάκι εκεί ερχόταν η μάνα μου. Μου λέει - πού είναι οι άλλοι; Είχα άλλα δυο αδέρφια, το Βασίλη και τον Κίμωνα. Bρήκαμε τον έναν, ύστερα και τον άλλον σκοτωμένους. Έφυγα από κει, και θυμάμαι πάταγα μέσ' στο αίμα και το πόδι μου βούλιαζε ως το γόνα. Το αίμα κύλαγε ποτάμι, είχε φτάσει ως κάτω στο δρόμο ... »
(Π. Ανταίος, Μαύρη Βίβλος της Κατοχής, Αθήνα 1999)
Στην πόλη οι φλόγες περιζώνουν το δημοτικό σχολείο. Γυναίκες και παιδιά σε αλλοφροσύνη παραβιάζουν τις κλειδωμένες πόρτες ή πηδάνε από τα παράθυρα...
Δεν βλέπουν πουθενά τους άντρες. Αργά το μεσημέρι μαθαίνουν το κακό της μαζικής εκτέλεσης. Ανηφορίζουν την πλαγιά και παγώνουν από το φρικτό θέαμα που αντικρίζουν! Οδυρμός και θρήνος...
Την επόμενη μέρα θρηνώντας απελπένα μεταφέρουν τους αγαπημένους νεκρούς σέρνοντάς τους πάνω στις κουβέρτες που εκείνοι είχαν πάρει μαζί τους, κατά τις διαταγές...
Οι αποδεκατισμένες οικογένειες φτιάχνουν πρόχειρα καταλύματα για να μείνουν - είναι και χειμώνας!...
Η πόλη καπνίζει ακόμα από τις φωτιές στα ερείπια. Δυο μέρες κράτησαν οι ταφές. Ατέλειωτες μέρες ο θρήνος...
ερείπια... θρήνος και απόγνωση
Οι μαθητές που απόμειναν...
μαθήτριες και δασκάλες μετά το κακό...
Το γλυπτό της "Πονεμένης Μάνας" (Άννα Βαφία)
Γλυπτή σύνθεση "ΟΧΙ άλλοι πόλεμοι" (Νίκος Δημόπουλος), στον περίβολο του μοιραίου σχολείου
http://users.sch.gr/pchaloul/kalavrita.htm
Μνήμη του θρυλικού Ιεράρχη
Μητροπολίτου Δρυϊνουπόλεως Σεβαστιανού
Συμπληρώνονται 17 χρόνια φέτος από την εκδημία του Αρχηγού μας Μητροπολίτου Δρυινουπόλεως, Πωγωνιανής και Κονίτσης Σεβαστιανού.
Δείτε το videoμεταδίδεται για πρώτη φορά
και σιγοψάλλει τὸ «Τὴ Ὑπερμάχω»
μέσα στην Αγιά Σοφιά !
Τέκνο της ευάνδρου Θεσσαλίας ο αοίδιμος Ιεράρχης, ανήκε σε μια γενιά που βίωσε όλες τις μεγάλες και τραγικές ώρες της σύγχρονης Ελληνικής Ιστορίας, σε μια γενιά που δόξασε την Πατρίδα, που έκλαψε και πόνεσε στα ερείπια του αδελφοκτόνου σπαραγμού, που διεκδίκησε ελευθερία για τους σκλάβους αδελφούς στα αιματοβαφή πεδία της Πίνδου και της Βορείου Ηπείρου.
Νεότατος ενδύθηκε το ιερατικό σχήμα, ορθοτομώντας έκτοτε τον λόγο της χριστιανικής αληθείας μέχρι το πέρας της επιγείου βιωτής του, ορθός και ακλόνητος πάνω στις επάλξεις του εθνικού και πνευματικού αγώνα.
Στον προμαχώνα της ακριτικής Κόνιτσας, αρχές της δεκαετίας του ’80, ο Ακρίτας Σεβαστιανός υψώνει το γαλανό λάβαρο του σύγχρονου Βορειοηπειρωτικού Αγώνα. Σηκώνει στους στιβαρούς του ώμους, μόνος αλλά ασυμβίβαστος, ένα εθνικό ζήτημα που ‘χε περάσει από καιρό στη σφαίρα της εθνικής λησμοσύνης. Αναδεικνύει το Βορειοηπειρωτικό ως πρωτεύον εθνικό θέμα, σε μια εποχή πέτρινη, που και μόνη η επίκληση του όρου «Βόρειος Ήπειρος» σήμαινε λοιδορίες , διώξεις και εμπαιγμούς.
Αληθινός μπουρλοτιέρης ψυχών, πυρπολεί το φρόνημα των νέων ανθρώπων, που συντάσσονται κάτω από τη σκέπη του τιμημένου ράσου του και αγωνίζονται μέσα από τις τάξεις της ΣΦΕΒΑ και του ΠΑΣΥΒΑ - δικών του πνευματικών δημιουργημάτων- για τα ανθρώπινα δικαιώματα του Βορειοηπειρωτικού Ελληνισμού.
Η ειλικρίνεια του αγώνα του, η αρμονία λόγων και πράξεων με μια ζωή ασκητική, λιτή και απέριττη μα και βαθύτατα πνευματική, γίνονται σεβαστά κι από εκείνους που αντιστρατεύονταν την εθνική του προσπάθεια. Κάποιος από τους δημοσιογράφους εκείνης της εποχής, που κάλυπτε τις μεγάλες εκδηλώσεις για το Βορειοηπειρωτικό και επιχειρούσε να λοιδορήσει το Σεβαστιανό γράφοντας πως «η μισαλλοδοξία φοράει μαύρα», κάποτε τον συνάντησε στην Αμερική όπου ο Σεβαστιανός προμαχούσε για τα δίκαια του Βορειοηπειρωτικού Ελληνισμού. Τότε, με αφοπλιστική ειλικρίνεια του είπε: «Σεβασμιότατε, μου κάνουν εντύπωση τα καθαρά μάτια σας».
Αυτά τα καθαρά μάτια κρατάμε κι εμείς τα παιδιά του στην ψυχή μας σαν αδαπάνητο θησαυρό.
Αυτά τα καθαρά μάτια μας κραταιώνουν στις δύσκολες μέρες που διέρχεται η πατρίδα μας, μας ενδυναμώνουν όταν αποκάμνουμε.
Αυτά τα καθαρά μάτια φωτίζουν το δρόμο μας σ’ αυτήν την προσπάθεια που με απόλυτο ιδεαλισμό συνεχίζουμε.
Σήμερα, 17 χρόνια μετά την εκδημία του υψιπέτη Ιεράρχη, στεκόμαστε σε στάση προσοχής μπροστά στη σεπτή του μνήμη και υποσχόμαστε συνέχιση του Αγώνα, πιστοί στα οράματά του, για μια Βόρειο Ήπειρο για πάντα Ελεύθερη, για πάντα Ελληνική!
Αθήνα, 11/12/2011
Μητροπολίτης ΣΕΒΑΣΤΙΑΝΟΣ: 17 χρόνια μετὰ τὸν θάνατό του
Δεῖτε τὸ σπάνιο και συγκλονιστικό βίντεο ποὺ προβάλλεται γιὰ πρώτη φορά. Ὁ ἀείμνηστος Μητροπολίτης Σεβαστιανὸς βρίκεται τό 1991 μέσα στὴν Ἁγιὰ Σοφιὰ στὴν Κωνσταντινούπολη καὶ σιγοψάλλει τὸ «Τῆ ὑπερμάχω» ἐνῶ εὔχεται νὰ γίνει ὁ τόπος ἐκεῖνος Ἑλληνικὸς (Σήμ. Δυναμῶστε τὰ ἠχεῖα σας)
Γράφει ὁ Χρύσανθος Σιχλιμοίρης, Ὀδοντίατρος
Ὑπάρχουν πράγματι στιγμὲς ποὺ ἡ γραφίδα ἀποδεικνύεται ἀδύναμη νὰ ἀποτυπώσει πιστὰ στὸ χαρτὶ ὅλες τὶς πτυχὲς μίας πολύπλευρης, χαρισματικῆς προσωπικότητας καὶ νὰ ἑρμηνεύσει ἀποτελεσματικὰ τὸ χαρακτήρα καὶ τὸ ὕψος τῆς μεγαλωσύνης της. Καὶ τοῦτο διότι τὸ μεγαλεῖο μίας ἁγιασμένης μορφῆς δὲν ὑπόκειται στοὺς συνήθεις κανόνες τῆς ψυχρῆς λογικῆς καὶ συνεπῶς, δὲν μπορεῖ νὰ ἀποτελέσει ἀντικείμενο μίας κοινῆς ἁπλοϊκῆς ἑρμηνείας.
Ὁ ἀείμνηστος Μητροπολίτης Δρυινουπόλεως Πωγωνιανὴς καὶ Κονίτσης κυρὸς Σεβαστιανὸς ὑπῆρξε μία τέτοια, ὄντως μεγάλη καὶ ἐξαγιασμένη, φυσιογνωμία ποὺ μὲ τὴν ὅλη βιοτὴ καὶ τὸ ἐν γένει παράδειγμά της ἀπέδειξε πὼς εἶχε πρὸ πολλοῦ ξεπεράσει τὰ ὅρια τοῦ φθαρτοῦ κόσμου μας καὶ εἶχε σπάσει τοὺς περιορισμοὺς τῆς ἐγωιστικῆς ἀνθρωπίνης φύσεως.
ΔΣΑ: «Κοινωνικά άδικος και ανάλγητος ο θεσμός της εργασιακής εφεδρείας»
Ανακοίνωση ΔΣΑ για την εφεδρεία μετά από την απόφαση του ΣτΕ
ΑΘΗΝΑ 5.12.2011
Οι ενστάσεις και οι νομικοί προβληματισμοί που διατύπωσε τελευταία έντονα - και με ισχυρή επιχειρηματολογία - ο νομικός κόσμος της χώρας αναφορικά με το θεσμό της εργασιακής εφεδρείας αποδεικνύεται πως δεν ήταν μια απλή αντιπολιτευτική ρητορεία. Έπειτα από την απόφαση του Υπηρεσιακού Συμβουλίου του ΣτΕ*, με την οποία εκρίθη - κατόπιν ερμηνείας του νόμου 4024/2011 - πως στις καταργούμενες κενές οργανικές θέσεις των υπαλλήλων του δημόσιου τομέα δεν περιλαμβάνονται οι δικαστικοί υπάλληλοι,*καταδεικνύονται - με τον πλέον επίσημο τρόπο και στο μέγιστο βαθμό - οι δυσλειτουργίες που εμφανίζει η εν λόγω νομοθετική ρύθμιση και τα σαθρά θεμέλια πάνω στα οποία έχει στηριχθεί.* Στο ίδιο πνεύμα κινείται και η προσωρινή διαταγή που εξέδωσε το Διοικητικό Εφετείο Πειραιά δικαιώνοντας δικαστική υπάλληλο που θα έβγαινε σε προσυνταξιοδοτική εφεδρεία. Στην υιοθετούμενη από τα Δικαστήρια επιχειρηματολογία δεν μπορούμε να μην εντάξουμε και τη *διαπίστωση του παραλογισμού του κρατικού μηχανισμού να επιδιώκει την εφαρμογή του θεσμού της εφεδρείας και στην περίπτωση των δικαστικών υπαλλήλων, την ίδια στιγμή που εξαγγέλλονται διαρκώς προσπάθειες για την επιτάχυνση στην απονομή της Δικαιοσύνης, οι οποίες - ωστόσο - χωρίς τη στήριξη από το απαραίτητο έμψυχο δυναμικό είναι καταδικασμένες σε αποτυχία.
Ελληνοσκοπιανό θρίλερ
Ράπισμα (;) για την Ελλάδα η απόφαση της Χάγης
Γράφει ο Μάκης Πολλάτος
Μπλόκαρε η Ελλάδα την ένταξη των Σκοπίων στο ΝΑΤΟ τον Απρίλιο του 2008; Είναι η Ελλάδα που παραβιάζει την ενδιάμεση συμφωνία του 1995 και υποσκάπτει την προοπτική διευθέτησης του προβλήματος της ονομασίας της πΔΜ ή μήπως για το αδιέξοδο ευθυνεται η FYROM που καπηλεύεται ελληνικά σύμβολα όπως ο ήλιος της Βεργίνας, δημιουργεί ψεύτικες ρίζες για να προσκολληθεί σε ένα παρελθόν που δεν της ανήκει τοποθετώντας παντού αγάλματα του Μεγαλέξανδρου και καλλιεργεί στους πολίτες της την ψευδαίσθηση ότι η "Μακεδονία" φτάνει μέχρι το Αιγαίο;
Μπορεί από αύριο 5 Δεκεμβρίου να υποχρεωθεί η Ελλάδα να συναινέσει στην είσοδο των Σκοπίων στο ΝΑΤΟ και την Ευρωπαϊκή Ένωση χωρίς τη θέλησή της; Είναι δυνατόν δηλαδή ένα δικαστήριο να αναγκάσει την Ελλάδα να εκχωρήσει κυριαρχία στους γείτονες που οικειοποιούνται την ελληνική ιστορία;
Ἡ πίστη εἶναι ὑπόθεση τῆς καρδιᾶς
Πρὶν ἀπὸ ἀρκετὰ χρόνια μὲ πλησίασε κάποιος νεαρὸς φοιτητής. Μὲ πολλὴ διστακτικότητα, ἀλλὰ καὶ μὲ τὴν ἔνταση τοῦ ἀπαιτητικοῦ ἀναζητητῆ, μοῦ δήλωσε ὅτι εἶναι ἄθεος, ποὺ ὅμως θὰ ἤθελε πολὺ νὰ πιστέψει, ἀλλὰ δὲν μποροῦσε. Χρόνια προσπαθοῦσε καὶ ἀναζητοῦσε, χωρὶς ὅμως ἀποτέλεσμα.
Συνομίλησε μὲ καθηγητὲς καὶ μορφωμένους, ἀλλὰ δὲν ἱκανοποιήθηκε ἡ δίψα του γιὰ κάτι σοβαρό. Ἄκουσε γιὰ μένα καὶ ἀποφάσισε νὰ μοιρασθεῖ μαζὶ μου τὴν ὑπαρξιακὴ ἀνάγκη του. Μοῦ ζήτησε μιὰ ἐπιστημονικὴ ἀπόδειξη περὶ ὑπάρξεως Θεοῦ.
"Ξέρεις ὁλοκληρώματα ἤ διαφορικὲς ἐξισώσεις;" τὸν ρώτησα.
"Δυστυχῶς ὄχι", μοῦ ἀπαντᾷ, "εἶμαι τῆς Φιλοσοφικῆς".
"Κρῖμα, διότι ἤξερα μία τέτοια ἀπόδειξη" εἶπα ἐμφανῶς ἀστειευόμενος.
Ἔνιωσε ἀμήχανα καὶ κάπως σιώπησε γιὰ λίγο.
"Κοίταξε", τοῦ λέω, "συγνώμη ποὺ σὲ πείραξα λιγάκι. Ἀλλὰ ὁ Θεὸς δὲν εἶναι ἐξίσωση οὔτε μαθηματικὴ ἀπόδειξη. Ἂν ἦταν κάτι τέτοιο, τότε ὅλοι οἱ μορφωμένοι θὰ τὸν πίστευαν. Νὰ ξέρεις, ἀλλιῶς προσεγγίζεται ὁ Θεός. Ἔχεις πάει ποτὲ στὸ Ἅγιον Ὄρος; Ἔχεις συναντήσει ποτὲ κανένα ἀσκητή;"
"Ὄχι πάτερ, ἀλλὰ σκέπτομαι νὰ πάω, ἔχω ἀκούσει τόσα πολλά! Ἄν μοῦ πεῖτε, μπορῶ νὰ πάω καὶ αὔριο. Ξέρετε κανένα μορφωμένο νὰ πάω νὰ συναντήσω;"
"Τί προτιμᾶς; Μορφωμένο ποὺ μπορεῖ νὰ σὲ ζαλίσει ἤ ἅγιο ποὺ μπορεῖ νὰ σὲ ξυπνήσει;"
"Προτιμῶ τὸν μορφωμένο. Τοὺς φοβᾶμαι τοὺς ἁγίους"
"Ἡ πίστη εἶναι ὑπόθεση τῆς καρδιᾶς. Γιὰ δοκίμασε μὲ κανένα ἅγιο. Πῶς σὲ λένε;" ρωτῶ.
"Γαβριήλ", μοῦ ἀπαντᾷ.
Τὸν ἔστειλα σὲ ἕναν ἀσκητή. Τοῦ περιέγραψα τὸν τρόπο πρόσβασης καί τοῦ ἔδωσα τὶς δέουσες ὁδηγίες. Κάναμε καὶ ἕνα σχεδιάγραμμα.
"Θὰ πᾷς", τοῦ εἶπα, "καὶ θὰ ρωτήσεις τὸ ἴδιο πρᾶγμα: Εἶμαι ἄθεος, θὰ τοῦ πεῖς, καὶ θέλω νὰ πιστεύσω. Θέλω μιὰ ἀπόδειξη περὶ ὑπάρξεως Θεοῦ"
"Φοβᾶμαι, ντρέπομαι", μοῦ ἀπαντᾷ.
"Γιατί ντρέπεσαι καὶ φοβᾶσαι τὸν ἅγιο καὶ δὲν ντρέπεσαι καὶ φοβᾶσαι ἐμένα;", ρωτῶ. "Πήγαινε ἁπλὰ καὶ ζήτα τὸ ἴδιο πρᾶγμα".
"Κόκκινη κάρτα" από τους φορολογούμενους στη φοροκάρτα
σχόλιο ID-ont: Βεβαίως το Υπουργείο μπορεί να θεσπίσει κίνητρα (έκπτωση ΦΠΑ για τον καταναλωτή, έκπτωση φόρου εισοδήματος για τον επιχειρηματία κλπ) προκειμένου να την καταστήσει πιο θελκτική στους καταναλωτές και στους επιχειρηματίες. Το θέμα όμως για ακόμη μια φορά είναι:
- Τι αξία έχουν μερικά αργύρια (ευρώ) μπροστά στην προστασία της ιδιωτικής ζωής των ανθρώπων;
- Γιατί οι Έλληνες να γίνονται πειραματόζωα σε όλα τα συστήματα παγκοσμίως; Μνημόνιο, Τρόϊκα, Φοροκάρτα κ.ο.κ.
- Η Φοροκάρτα - όπως και άλλες κάρτες - έχουν δηλώσει οι ιθύνοντες ότι θα ενσωματωθεί στην Κάρτα του Πολίτη. Γιατί λοιπόν να συμμετάσχουμε εθελοντικά σε συστήματα προσομοίωσης της Κάρτας του Πολίτη;
Στο πλαίσιο αυτό αξίζει να πούμε *συνειδητά **ΟΧΙ στην Φοροκάρτα* (Κάρτα Αποδείξεων) και να μην υποκύψουμε όπως έκαναν οι Ινδιάνοι στις χάντρες και τα καθρεφτάκια που τους έδιναν οι άποικοι, με αντάλλαγμα το χρυσό τους...
*Λόγοι απόρριψης της Κάρτας Αποδείξεων:* *Λέω ΝΑΙ στις ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ, λέω ΟΧΙ στην "ΚΑΡΤΑ ΑΠΟΔΕΙΞΕΩΝ".
<http://id-ont.blogspot.com/2011/06/blog-post_12.html>
ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ-''ΚΑΤΑΣΚΟΠΟΣ'' ΣΕ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ SMARTPHONES
Ένας «Μεγάλος Αδερφός» φέρεται να είναι εγκατεστημένος σε εκατομμύρια κινητά τηλέφωνα, καταγράφοντας όλες τις δραστηριότητες των χρηστών, τις οποίες κατόπιν αποστέλλει στις εταιρείες κινητής τηλεφωνίας. Τη νέα «τρύπα» στην ασφάλεια των smartphones αποκάλυψε ένας...
αμερικανός ερευνητής συστημάτων ασφάλειας, ο οποίος εντόπισε μία κρυφή εφαρμογή σε ορισμένες από τις πιο δημοφιλείς συσκευές της αγοράς.
Όπως υποστηρίζει ο Τρέβορ Έκχαρτ, η εφαρμογή Carrier IQ -της ομώνυμης εταιρείας λογισμικού για κινητά τηλέφωνα- έχει εγκατασταθεί εν αγνοία των χρηστών σε συσκευές που τρέχουν το λειτουργικό σύστημα Android της Google, σε τηλέφωνα Nokia και Blackberry, καθώς επίσης και σε υπολογιστές tablet.
Επιπλέον, μία παραλλαγμένη έκδοση του λογισμικού εντοπίστηκε και σε ορισμένα τηλέφωνα iPhone της Apple.
Σύμφωνα με τον κ. Έκχαρτ, το επίμαχο λογισμικό μπορεί, μεταξύ άλλων, να καταγράψει όσα πληκτρολογεί ο χρήστης στο κινητό του (μηνύματα, αριθμούς τηλεφώνων κ.λπ.), να εντοπίσει το γεωγραφικό σημείο στο οποίο βρίσκεται και να αποθηκεύσει τις ιστοσελίδες που επισκέπτεται.
Ο αμερικανός ερευνητής ανακάλυψε την κρυφή εφαρμογή ενώ εργαζόταν σε ένα πρόγραμμα ασφάλειας που ονομάζεται Logging Test, το οποίο εντοπίζει ποιες εφαρμογές (apps) «τρέχουν» στα τηλέφωνα Android.
Ἄλλοι πεινοῦν καὶ ἄλλοι... «τὰ σπᾶνε»!
Οτι οἱ καιροί μας εἶναι πολὺ κρίσιμοι, ὅλοι τὸ διαπιστώνουμε καθημερινά. Ἡ οἰκονομικὴ στενότητα καὶ ἡ ἀνεργία μεγαλώνουν συνεχῶς. Οἱ οἰκογενειάρχες στενάζουν κάτω ἀπὸ τὸ βάρος τῶν ἐξόδων τῆς ἀνατροφῆς καὶ τῶν σπουδῶν τῶν παιδιῶν τους. Ἀποσύρουν καὶ αὐτοὺς ἀκόμη τοὺς γέροντές τους ἀπὸ τὰ γηροκομεῖα γιὰ νὰ βοηθηθοῦν στὰ ἔξοδά τους καὶ ἀπὸ τὴν πενιχρὴ σύνταξη τῶν γερόντων. Παιδιὰ λιποθυμοῦν στὶς σχολικὲς τάξεις, διότι ἔμειναν χωρὶς τροφὴ δύο ἢ καὶ τρεῖς ἡμέρες. Τὸ φαινόμενο ἀνθρώπων ποὺ ψάχνουν στοὺς κάδους ἀπορριμμάτων νὰ βροῦν κάτι νὰ ἱκανοποιήσουν τὴν πείνα τους εἶναι καθημερινό. Ἐνῶ οἱ ἄστεγοι διανυκτερεύουν στὰ παγκάκια τῶν πάρκων ἢ ἔξω ἀπὸ τὶς εἰσόδους πολυκατοικιῶν.
Ἐνῶ ὅμως αὐτὰ τὰ κατεξοχὴν ὀδυνηρὰ φαινόμενα δυστυχῶς πληθαίνουν, διαβάζουμε στὸν καθημερινὸ τύπο γιὰ συμπεριφορὲς ὄχι ἁπλῶς ἀπαράδεκτες ἀλλὰ κυριολεκτικὰ ἐγκληματικές.
Ἔτσι διαβάσαμε ὅτι ὁρισμένοι ἀσυνείδητοι «‘‘ξορκίζουν’’ τὴν κρίση στὴν πίστα»! Στὰ νυχτάδικα καὶ στὰ μπάρ, λέει τὸ ἄρθρο ποὺ ἔχει τὸν τίτλο αὐτό, πετοῦν στὶς πίστες τῶν τραγουδιστῶν καὶ τῶν τραγουδιστριῶν λουλούδια ἀπὸ πανέρια. Κάθε τίναγμα τοῦ χεριοῦ 150 εὐρώ! Στοῖβες ἀπὸ πανέρια πηγαινοέρχονται, κάθε πανέρι μὲ λουλούδια ἀξίας 15 εὐρώ. Ἀγόρια πλουσίων συνωστίζονται πλάι σὲ μισόγυμνες νεαρὲς πετώντας γαρύφαλλα μὲ τόσο γρήγορο ρυθμὸ σὰν νὰ παίζουν βόλεϊ... «Σὲ δύο λεπτὰ χύνονται στὴν πίστα πάνω ἀπὸ 100 δίσκοι». Καὶ ὁ τραγουδιστὴς «τραγουδάει σκαρφαλωμένος στὸ Ἔβερεστ τῆς σπατάλης: μιὰ γιγαντιαία σκουπιδομάζα», γράφει ἡ αὐτόπτης ἀρθρογράφος, «ἀπὸ λιωμένα γαρύφαλλα καὶ σπασμένα πλαστικὰ πανέρια, ποὺ πληρώθηκε μερικὲς ἑκατοντάδες χιλιάδες εὐρώ». «Νιώθω σὰ νὰ μὲ ‘‘ρούφηξε’’ ἡ μαύρη τρύπα τῆς κρίσης καὶ νὰ μ’ ‘‘ἔφτυσε’’ σὲ μιὰν ἄλλη Ἑλλάδα». «Μοῦ φαίνεται», συνεχίζει ἡ ἀρθρογράφος, «τόσο ἀλλόκοτο» ὅλο αὐτὸ τὸ θέαμα, «ποὺ φοβᾶμαι πὼς στὴν ἐφημερίδα δὲν θὰ μὲ πιστεύουν»! «Τὰ ‘‘σεληνιασμένα’’ εἰκοσάχρονα», προσθέτει, «ἔχουν ἐξαπλωθεῖ σὲ κάθε γωνιὰ τοῦ μαγαζιοῦ, χοροπηδοῦν ξεφωνίζοντας ‘‘εἶσαι τὸ λάθος μου τὸ τελευταῖο’’. Τὰ γαρύφαλλα ἔχουν ξεχειλίσει ἀπ’ τὴν πίστα στοὺς διαδρόμους κι ὁ μπροστινός μου ἁρπάζει χοῦφτες ἀπ’ τὸ πάτωμα, τὶς πετάει ἀπέναντι» («Καθημερινὴ» 16-10-2011).
Τὴν ἑπομένη τῆς δημοσιεύσεως τῶν πιὸ πάνω εἴδαμε σὲ ἱστότοπο ξέφρενο πλῆθος νεαρῶν καὶ ὡρίμων νὰ χορεύουν καταμεσῆς ἑνὸς πλατιοῦ ἑλληνικοῦ νησιώτικου δρόμου τὸ συρτάκι τοῦ Ζορμπᾶ ὑπὸ τοὺς ἤχους μουσικῆς καὶ στὸ τέλος κάποιος νὰ σπάζει σωρὸ ἀπὸ πιάτα, ὑπὸ τά... «ἐνθουσιαστικὰ» χειροκροτήματα τοῦ πλήθους!... (infognomonpolitics 17-10-2011).
Ειδικό τέλος ακινήτων: Εντυπώσεις από τη συζήτηση της αίτησης ακύρωσης στο Συμβούλιο της Επικρατείας
Ενώπιον της Ολομέλειας του Συμβουλίου της Επικρατείας, συζητήθηκε σήμερα η αίτηση ακύρωσης του Συλλόγου “Έλληνες Φορολογούμενοι” και άλλων φορέων, κατά του ειδικού τέλους ακινήτων (ΠΟΛ 1211/10-10-2011 και άρθρο 53 του Ν. 4021/2011).
Κατά την άποψη πολλών έμπειρων νομικών επρόκειτο για την πιο σημαντική δίκη που εκδικάστηκε στο Συμβούλιο της Επικρατείας, από την ίδρυσή του. Και χαρακτηρίζεται έτσι για πολλούς λόγους: Λόγω του ότι αφορά σε μεγάλο αριθμό πολιτών. Λόγω του ότι η οικονομική υπόσταση της υπόθεσης είναι σημαντική. Λόγω του ότι η υπόθεση αφορά σε ζήτημα δημοσιονομικής πολιτικής σε μία πολύ δύσκολη οικονομική συγκυρία για τη χώρα. Λόγω της έντασης που έχει υπάρξει στην κοινωνία για το ζήτημα του ειδικού τέλους ακινήτων. Κυρίως όμως, λόγω του ότι, το διακύβευμα της σημερινής δίκης είναι το εάν το Συμβούλιο της Επικρατείας θα επιτρέψει (και θα νομιμοποιήσει) την εκτροπή από το Σύνταγμα και το άνοιγμα μίας “Κερκόπορτας” στη Δημοκρατία μας.
Σχόλιο ID-ont: Δείτε κατωτέρω μια έρευνα η οποία αποδεικνύει πως σιγά-σιγά ισοπεδώνονται οι συνειδήσεις. Αμβλύνονται οι αντιστάσεις και τα πλέον παράλογα, με την εξοικείωση, φαίνονται φυσιολογικά και καλώς καμωμένα. Αυτός είναι μεγάλος κίνδυνος και όλοι μας πρέπει να λάβουμε τα μέτρα μας μη επιτρέποντας παράνομες και ανήθικες πρακτικές να γίνονται ανεκτές, εκπαιδεύοντας πρώτα από όλους τα παιδιά μας.
Πριν λίγες ημέρες ανακοινώθηκε μία έρευνα που πραγματοποιήθηκε από το AP και το MTV σχετικά με τα κοινωνικά δίκτυα και την χρήση του διαδικτύου από τα νεαρά άτομα.
Aγιος Νικόλαος : ο Άγιος των ναυτικών
Ο Άγιος Νικόλαος γεννήθηκε τον 3ο αιώνα μ.Χ. στα Πάταρα της Λυκίας, από γονείς ευσεβείς και πλουσίους, την εποχή των αυτοκρατόρων Διοκλητιανού, Μαξιμιανού και έτυχε επιμελημένης μόρφωσης. Όμως, σε νεαρή ηλικία έμεινε ορφανός και κληρονόμος μιας μεγάλης περιουσίας. Από πολύ νωρίς είχε αφιερωθεί στα Θεία όπου και μετά την μετάβασή του στα Ιεροσόλυμα για να προσκυνήσει τον Τίμιο Σταυρό και τον Πανάγιο Τάφο, όταν επέστρεψε στην πατρίδα του χειροτονήθηκε ιερέας στα Πάταρα. Στην αρχή αφιερώθηκε στον ασκητικό βίο κι έγινε ηγούμενος της Μονής Σιών στα Μύρα της Λυκίας. Όταν απεβίωσε ο τότε Αρχιεπίσκοπος Μύρων της Λυκίας, οι επίσκοποι, δια θεϊκής αποκαλύψεως, έκαναν Αρχιεπίσκοπο τον Νικόλαο.
«Ενοχλημένο» το ΕΔΔΑ με τη στάση της Βρετανίας
Η Μ. Βρετανία είναι αποφασιμένη να μην παραχωρήσει εθνική κυριαρχία και δώσει δικαίωμα για επέμβαση στα εσωτερικά της από όργανα εκτός των συνόρων της. Η Ελλάδα τι κάνει ;
lawnet.gr 29/11/2011
Την δυσαρέσκεια των δικαστών του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου Δικαιωμάτων του Ανθρώπου (ΕΔΔΑ) προς την Βρετανία εξέφρασε δημοσίως ο Πρόεδρος του Δικαστηρίου και εκπρόσωπος της Βρετανίας Sir Nicolas Bratza.
Ο δικαστής επέκρινε την προσπάθεια της χώρας να απομακρυνθεί από τις δεσμεύσεις της ΕΣΔΑ. «Οι σχέσεις του Δικαστηρίου με τη Βρετανία είναι αυτή την περίοδο τεταμένες. Τα κυβερνητικά στελέχη στρέφονται με σχεδόν ξενοφοβική μανία κατά των δικαστών και του έργου τους», τόνισε ο Bratza. Οι δηλώσεις αυτές προέρχονται από ομιλία του δικαστή σε συνέδριο, η οποία στη συνέχεια μορφοποιήθηκε και δημοσιεύθηκε σε νομικό περιοδικό. «Η έκταση και ο τόνος της επίθεσης προς το Δικαστήριο και το όλο σύστημα γύρω από τη Σύμβαση έρχεται από πολλές πλευρές, από τον Τύπο, από μέλη του Κοινοβουλίου, από κυβερνητικά στελέχη. Όλα αυτά λογικό είναι να προκαλούν ενόχληση στους δικαστές του Στρασβούργου. Δεν έχω ξαναδεί τόση μανία κατά των δικαστών του ΕΔΔΑ, και ασχολούμαι με το δικαιοδοτικό σύστημα γύρω από την ΕΣΔΑ τα τελευταία σαράντα χρόνια», σχολίασε.
Μακαριστός π. Εὐσέβιος Βίττης
ΠΡΟΣΕΥΧΗΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΤΙΚΕΣ ΠΑΤΡΙΚΕΣ ΙΚΕΣΙΕΣ
(ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ, ΜΕΡΟΣ 3ο, τελευταῖο).
ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΣΤΕΝΑΧΩΡΙΕΣ;
Ω ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΠΕΣ ΜΟΥ
τις στενοχώριες σου με κάθε λεπτομέρεια.
τι σε κάνει να κουράζεσαι,
να απογοητεύεσαι,
να δυσκολεύεσαι,
να στενοχωριέσαι;
τι ή ποιος τσαλακώνει την καρδιά σου;
Ποιος έχει συντρίψει τη φιλαυτία σου;
Ποιος σε υποτίμησε ή σε περιφρόνησε;
Πες μου τα όλα, όλα χωρίς δισταγμό.
Νέα Οδηγία ρυθμίζει τη νόμιμη παραμονή μεταναστών στην ΕΕ.
Μήπως θέλουν να αποτελειώσουν την Ελλάδα με αυτές τις "αυτόματες" διαδικασίες παραμονής ;
lawnet.gr 30/11/2011
Νέες ρυθμίσεις ετοιμάζει η Ευρωπαϊκή Ένωση για την απλοποίηση της διαδικασίας χορήγησης άδειας παραμονής και εργασίας εντός της Ένωσης σε υπηκόους τρίτων χωρών.
Σύμφωνα με την επίσημη ανακοίνωση του Συμβουλίου, η Οδηγία θα θεσπίσει ένα απλοποιημένο σύστημα, σύμφωνα με το οποίο ο υπήκοος τρίτης χώρας θα συντάσσει μία μόνο αίτηση για άδεια παραμονής και εργασίας. Η απόφαση για την χορήγηση της άδειας θα λαμβάνεται υποχρεωτικώς εντός τεσσάρων μηνών. Για την αποτροπή της παράνομης εργασίας σε χώρες της ΕΕ, τα κράτη-μέλη θα μπορούν να ενσωματώνουν στην αίτηση και πρόσθετο φύλλο, όπου θα ζητούν περισσότερες λεπτομέρειες για την συγκεκριμένη εργασία του αλλοδαπού, κατά τη στιγμή της αίτησης.
Φοβερὸ ἄρθρο ἀπὸ μία 15χρονη Βορειοηπειρώτισσα
τῆς Ἄννας Γκάγκαλη
Ἂν γινόταν καταγγελία τῆς Ἀλβανίας στοὺς διεθνεῖς ὀργανισμοὺς γιὰ τρομοκρατία σὲ βάρος τῶν ἐκεῖ Ἑλλήνων τῆς Β. Ἠπείρου, ἂν ζητούσαμε τὴν ἐφαρμογὴ τοῦ Πρωτοκόλλου τῆς Κέρκυρας γιὰ αὐτονόμηση τῆς Βόρειας Ἠπείρου, δὲν θὰ εἴχαμε σήμερα τοῦ μεγαλοϊδεατισμοὺς τῆς ΄΄Μεγάλης Ἀλβανιας΄΄ καί, συνολικά, θὰ ἤμασταν πράγματι ὁ παράγοντας σταθερότητας στὴ Χερσόνησο τοῦ Αἵμου. Ἔχουμε πάψει νὰ ἀντιδροῦμε, νὰ κρίνουμε, νὰ σκεφτόμαστε καὶ νὰ ἀναλύουμε, ἔχουμε γίνει πολιτικὰ ζόμπι. Ἐπιτέλους, ἂς διαβάσουμε λίγο Ἀριστοτέλη, λίγο Πλάτωνα. Πῶς ὀνομαζόμαστε "πολίτες" ἂν δὲν ἀσχολούμαστε μέ τὰ "πολιτικά";
Συζήτηση στην Ολομέλεια του ΣτΕ την 02.12.2011
περί ακυρώσεως μαζικής αυτόματης χορήγησης ιθαγένειας
& συμμετοχής αλλοδαπών στις Δημοτικές Εκλογές
του κ. Ιωάννη Ανδριόπουλου, Δικηγόρου
Προς απογοήτευση διαβόλων & τριβόλων, συζητείται τελικώς στην Ολομέλεια του Συμβουλίου της Επικρατείας (ΣτΕ) την Παρασκευή 02.12.2011 στις 09.30 η Αίτηση Ακυρώσεως μου για τη συνταγματικότητα της μαζικής αυτόματης χορήγησης ιθαγένειας σε αλλοδαπούς με μόνο ουσιαστικό κριτήριο τη γέννηση τους στην Ελλάδα ή τη φοίτηση τους επί 6 τάξεις σε Ελληνικό σχολείο, καθώς & για τη συνταγματικότητα συμμετοχής αλλοδαπών στις Δημοτικές Εκλογές μετά την παραπεμπτική απόφαση 350/2011 του Δ' Τμήματος του Συμβουλίου της Επικρατείας, που είχε κρίνει, ότι ο Ν. 3838/2010 που εισήγαγε τις ανωτέρω ρυθμίσεις παραβιάζει 9 άρθρα του Συντάγματος http://syntagmagr.blogspot.com/2011/04/3502011-03062011-07062011-10042011.html
Για την είσοδο των πολιτών στο ΣτΕ απαιτείται ταυτότητα, συζητάμε την υπ' αριθμόν 19 υπόθεση αμέσως μετά τις Αιτήσεις Ακυρώσεως για το χαράτσι της ΔΕΗ, ενώ υπάρχει & σχετική σελίδα συμπαράστασης στο facebook στο σχετικό event http://facebook.com/event.php?eid=188090691237762
Διαβάστε τι προηγήθηκε στο http://syntagmagr.blogspot.com/2011/05/02122011.html
Τι διακυβεύεται στην υπόθεση & γιατί μειοψηφίες προσπαθούν να τρομοκρατήσουν την κρίση των δικαστών;
- Όσον αφορά την ιθαγένεια
Αποδείχτηκε, ότι η Ελλάδα έχει το πιο χαλαρό καθεστώς απονομής ιθαγένειας παγκοσμίως.
Οι αντίδικοι δεν μπορούσαν να βρουν καμία χώρα, που η ιθαγένεια απονέμεται αυτομάτως με τη γέννηση ή με 6 έτη φοίτησης σε σχολείο, χωρίς επιπρόσθετες προϋποθέσεις, χωρίς αμφιβολίες νομιμότητας & χωρίς όρους αμοιβαιότητας
-Όσον αφορά τη συμμετοχή αλλοδαπών στις Δημοτικές Εκλογές
Έχει κριθεί αντισυνταγματική σε Αυστρία, Γαλλία, Γερμανία & Ιταλία
Οι αντίδικοι δεν μπορούσαν να βρουν καμία χώρα, όπου δικαστήρια την έκριναν συνταγματική
Αυτήν την στιγμή, αυτό, που διακυβεύεται, είναι, εάν η Ελλάδα όχι μόνο οικονομικά, αλλά & θεσμικά θα παραμείνει στον ανεπτυγμένο πρώτο κόσμο, ή θα λειτουργεί πλέον σε όλα τα επίπεδα ως χώρα του τρίτου κόσμου, όπου μειοψηφίες θα επιβάλλουν με τη δύναμη του χρήματος, των ΜΜΕ & των κυβερνήσεων την αντίθετη άποψη τους στη θέληση & επιθυμία του Ελληνικού λαού μην υπολογίζοντας ούτε Σύνταγμα ούτε νόμους ούτε ήθη ούτε έθιμα.
ΘΑ ΤΟΥΣ ΤΟ ΕΠΙΤΡΕΨΟΥΜΕ; ΟΛΟΙ ΕΚΕΙ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ
Ιωάννης Ανδριόπουλος
Το έκθεμα του ΣτΕ της 2.12.11 :
Στὶς 27 Ὀκτωβρίου πραγματοποιήθηκε στὴν Ἀσίζη καὶ ἐφέτος κατόπιν προσκλήσεως τοῦ Πάπα ἡ Παγκόσμια Ἡμέρα Προσευχῆς τῶν Θρησκειῶν γιὰ τὴν εἰρήνη, 25 χρόνια μετὰ τὴν πρώτη ποὺ εἶχε γίνει στὶς 27 Ὀκτωβρίου 1986. Παρόντες ἀπὸ πλευρᾶς Ὀρθοδοξίας ἦταν διάφοροι ἐπίσκοποι ἐκ μέρους τῶν κατὰ τόπους Ἐκκλησιῶν καὶ ὁ ἴδιος ὁ Οἰκουμενικὸς Πατριάρχης κ. Βαρθολομαῖος.
Χωρὶς ἀμφιβολία ἡ ἐφετινὴ ἡμερίδα ἦταν μετρημένη, δὲν εἶχε τὶς προκλητικὲς ἐκδηλώσεις προηγούμενων συναντήσεων. Ἀντὶ γιὰ βέβηλες συμπροσευχὲς προτιμήθηκε ἀτομικὴ προσευχή, ἕνα κοινὸ γεῦμα καὶ μιὰ τελικὴ συνάντηση δεσμεύσεως γιὰ τὴν εἰρήνη. Τὸ Βατικανὸ θέλησε μὲ τὸν τρόπο αὐτὸ νὰ τονίσει ὅτι οἱ συμμετέχοντες θὰ προσευχηθοῦν καθένας σύμφωνα μὲ τὴν παράδοσή του. Στὴ σχετικὴ προγραμματικὴ ἀνακοίνωση τοῦ Βατικανοῦ ὑπογραμμίζεται ἡ ἐπιδίωξη «νὰ ἀποφευχθεῖ ἡ συνάντηση στὴν Ἀσίζη νὰ γίνει ἕνα χωνευτήρι διαφορετικῶν θρησκευτικῶν ταυτοτήτων».
Θεωρεῖται ὅτι αὐτὴ ἡ ἀλλαγὴ ὀφείλεται στὶς ἀντιλήψεις τοῦ ἴδιου τοῦ Πάπα, ποὺ λέγεται ὅτι διαφωνοῦσε μὲ τὴν προκλητικὸτητα τῶν συμπροσευχῶν τοῦ 1986 καὶ γιὰ τὸν λόγο αὐτὸ εἶχε ἀρνηθεῖ τότε νὰ μετάσχει.
Τὸ μεγάλο ζήτημα ποὺ τίθεται καὶ πάλι, παρόλο τὸν ἠπιότερο χαρακτήρα τῶν ἐφετινῶν ἐκδηλώσεων, εἶναι τὸ ἂν ἔχει θέση ἡ Ὀρθοδοξία σὲ τέτοιες ἐκδηλώσεις. Ἀναμφιβόλως τυχὸν ἄρνησή της νὰ μετάσχει θὰ ἑρμηνευόταν ἀπὸ πολλοὺς ὡς προϊὸν φανατισμοῦ. Ὅμως ἡ ἀλήθεια εἶναι ἀδιαπραγμάτευτη γιὰ τὴν Ὀρθοδοξία. Δὲν ἔχουμε δικαίωμα στὸ ὄνομα τῶν «καλῶν» ἐντυπώσεων νὰ τραυματίζουμε τὴν ἀλήθεια της. Καὶ τὴν τραυματίζουμε, ὅταν μετέχουμε σὲ τέτοια συνάντηση ποὺ τὸ θέμα της, ὅπως ἀνακοινώθηκε, ἦταν: «Προσκυνητὲς τῆς ἀλήθειας, προσκυνητὲς τῆς εἰρήνης». Ποιᾶς ἀλήθειας προσκυνητές; Τί σχέση μὲ τὴν ἀλήθεια ἔχουν ὅλες αὐτὲς οἱ πλάνες ποὺ παρελαύνουν στὴν Ἀσίζη;
Καὶ τὸ ἐρώτημα τίθεται τώρα ἀμείλικτο: Τὴν ἀλήθεια προσκυνοῦμε ἐκεῖ οἱ Ὀρθόδοξοι; Ποιὰ ἀλήθεια; Δὲν τὴν ἔχουμε; Ψάχνουμε νὰ τὴ βροῦμε σὲ χώρους τόσο σκοτεινούς;
Καὶ δὲν πρέπει κάποτε ἐπιτέλους τὸ Οἰκουμενικὸ Πατριαρχεῖο νὰ σταματήσει νὰ μετέχει σ᾿ αὐτὸν τὸν ἐμπαιγμό;
Ο ΑΙΩΝΑΣ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ
Ἡ προσφορὰ στὴν Ἑλλάδα
- Ὁ νέος ρόλος
Ἡ Ὀρθοδοξία ἁπλώνεται σήμερα ἐπὶ τῆς γῆς ὡς ἕνας πελώριος νοητὸς σταυρός, ἀπὸ τὸν Ἀρκτικὸ κύκλο τῆς χώρας τῶν Ἐσκιμώων ὡς τὸ Ἀκρωτήριο τῆς Καλῆς Ἐλπίδας καὶ ἀπὸ τὴν Κορέα μέχρι τὴν Ἰβηρικὴ Χερσόνησο. Ἔχει ζῶσα παρουσία καὶ δράση στὴν Ἀφρική, Ἀσία, Ἀμερική, Αὐστραλία καὶ φυσικὰ στὴν Εὐρώπη.
Ἐλπιδοφόρο εἶναι τὸ μήνυμα ὅτι στὴν Ὀρθοδοξία προσέρχονται ἀπὸ εἰκοσαετίας, ὁλοένα καὶ περισσότερο ἄτομα τοῦ Τρίτου Κόσμου, παρὰ τὸ γεγονὸς ὅτι στὶς χῶρες αὐτὲς ἡ παρουσία τῆς Καθολικῆς Ἐκκλησίας ὑπάρχει αἰῶνες πρίν.
Ὅταν λέμε Ὀρθοδοξία, ἐννοοῦμε τὴν Ἐκκλησία στὴν ὁποία ὁ κάθε ἄνθρωπος – πιστὸς μαθαίνει νὰ ἀγαπᾶ καὶ νὰ γίνεται ἐλεύθερος καὶ ὄχι δέσμιος. Ὁ ἐκλιπὼν Γέρων Χαλκηδόνας Μελίτων θέλοντας νὰ ὑπογραμμίσει τὴν ἐλευθερία τοῦ Θεοῦ, χρησιμοποιοῦσε συχνὰ τὴ Βίβλο στὸ κεφάλαιο τῆς Δημιουργίας λέγοντας ὅτι ἐνῶ ὁ Θεὸς μὲ προστακτικὴ φωνὴ τοῦ ἑνὸς προσώπου, δημιούργησε τὰ πάντα, φῶς, ὕδατα, ξηρά, χρησιμοποιώντας τὸ «Γεννηθείτω», ὅταν ἔφτασε στὴ Δημιουργία τοῦ ἀνθρώπου τὸ «γεννηθείτω» ἀντικαθίσταται μὲ ἕνα ἐκπληκτικὸ «Ποιήσομεν ἄνθρωπον». Αὐτὸς ὁ πληθυντικὸς δηλώνει τὴν ἐλεύθερη θέλησή Του.
Η ΑΠΟΠΟΙΝΙΚΟΠΟΙΗΣΙΣ ΤΗΣ ΧΡΗΣΕΩΣ ΤΩΝ ΝΑΡΚΩΤΙΚΩΝ
"Ἡ «ἀντι-απαγόρευση» καὶ ἡ «ὁμαλοποίηση» εἶναι νεοπαγεῖς καὶ ξενόφερτοι ὅροι γιὰ τὰ ναρκωτικά, πρὸς κάμψη τῶν ἀντιδράσεων καὶ παραπλάνηση τοῦ κοινοῦ, ὑπὸ τοὺς ὁποίους ἐξυπηρετοῦνται τὰ συμφέροντα ἐκείνων, οἱ ὁποῖοι ἀποβλέπουν στὴν μεθοδικῶς ἐνορχηστρωμένηνομιμοποίηση τῶν ναρκωτικῶν".
Ἀφιερώνεται εἰς τοὺς πολυτέκνους, οἱ ὁποῖοι δημιουργοῦν καὶ τὴν ὑγιεστέραν
ἐνδοοικογενειακὴν κοινωνίαν
Τοῦ κ. Ἀθανασίου Β. Ἀβραμίδη, Καρδιολόγου, Καθηγητοῦ Παθολογίας Παν. Ἀθηνῶν
Κύριε Διευθυντὰ,
Στὶς 5.8.2011 δημοσιεύσατε στὸν «Ο.Τ.» ἄρθρο σας μὲ τίτλο: «Ἀποποινικοποιοῦν διακομματικῶς καὶ τὴν χρῆσιν τῶν ναρκωτικῶν». Καὶ διηρωτήθητε!:
«Ἆραγε, ἡ Διοικοῦσα Ἐκκλησία θὰ ἀντιδράση προβάλλουσα ὡς μόνην διέξοδον εἰς τὰ ἀδιέξοδα τῆς κοι νωνίας καὶ τῆς νεολαίας, τὸν Εὐαγγελικὸν καὶ Πατερικὸν Λόγον;».
Τὸ θέμα τοῦ ἄρθρου σας προέκυψε ἀπὸ δημοσίευμα τῆς «Καθημερινῆς» στὶς 3.8.2011, κατὰ τὸ ὁποῖο ὁ ὑπουργὸς Δικαιοσύνης κ. Μ. Παπαϊωάννου ἀνεκοίνωσε στὴν Ἐπιτροπὴ Κοινωνικῶν Ὑποθέσεων τῆς Βουλῆς ὅτι: «προωθεῖ ἕνα ὑπὸ κατάρτιση νομοσχέδιο, μὲ τὸ ὁποῖο ἀποποινικοποιεῖται πλήρως ἡ χρήση ναρκωτικῶν, χωρὶς νὰ προσδιορίζεται –πρὸς τὸ παρὸν– τὸ εἶδος τῆς οὐσίας, ἐφ᾽ ὅσον εἶναι γιὰ ἰδία χρήση». Μὲ αὐτὰ ἀκριβῶς τὰ λόγια. Γιατί, ὅμως, αὐτὴ καὶ ἡ τέτοια παρασιώπηση;
Παρεχώρησε καὶ συνέντευξη τύπου, στὴν ὁποία παρουσίασε τὶς βασικὲς γραμμὲς τοῦ ἑτοιμαζομένου νομοσχεδίου, ὑπὸ τὸν τίτλο: «Ὁ χρήστης νὰ ἀντιμετωπίζεται ὡς ἀσθενής» («Καθημερινή», 7.8.11).
Ιωάννης Θαλασσινός, Διευθυντής Π.Ε.ΦΙ.Π. 04-10-2017
Ποιός ἄραγε θυμᾶται τή θλιβερή ἐπέτειο τῆς ψήφισης, ἀπό τή Βουλή τῶν Ἑλλήνων, τοῦ ἐπαίσχυντου...
Χριστιανική Εστία Λαμίας 03-10-2017
Οἱ μάσκες ἔπεσαν γιά ἀκόμα μιά φορά. Ἑταιρεῖες γνωστές στούς Ἕλληνες καταναλωτές ἀφαίρεσαν ἀπό τά...
TIDEON 21-12-2015
Επιμένει να προκαλεί Θεό και ανθρώπους η ελληνική Κυβέρνηση, ψηφίζοντας στις 22 Δεκεμβρίου 2015 ως...
Tideon 14-12-2015
Η Κυβέρνηση μας μίλησε για την «αναγκαιότητα» και για τα πλεονεκτήματα της «Κάρτας του Πολίτη»...
TIDEON 27-08-2014
Λαμβάνουν διαστάσεις καταιγισμού οι αντιδράσεις πλήθους φορέων και πολιτών για το λεγόμενο «αντιρατσιστικό» νομοσχέδιο το...
tideon.org 02-05-2013
Kαταθέτουμε την αρνητική δήλωση μας προς τον Εθνικό Οργανισμό Μεταμοσχεύσεων (ΕΟΜ). Ο νόμος αφήνει πολλά...
Tideon 31-12-2012
Ποια είναι η λύση αν πλήρωσες «τσουχτερές» τιμές στο Κυλικείο του Νοσοκομείου, του Αεροδρομίου, του...
Νικόλαος Ἀνδρεαδάκης, ὁδηγός 03-04-2012
Εἶμαι νέος μὲ οἰκογένεια, ἔχω ὅλη τὴ ζωὴ μπροστά μου… Λόγῳ ἐπαγγέλματος ἔχω τὴ δυνατότητα...
tideon 07-11-2011
ΜΝΗΜΟΝΙΟ: Δεν ξεχνώ αυτούς που παρέδωσαν αμετάκλητα και άνευ όρων την ΕΘΝΙΚΗ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑ και έκαναν...
ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΤΩΡΑ ... 15-02-2011
Κατάλαβες τώρα ... γιατί σε λέγανε «εθνικιστή» όταν έλεγες πως αγαπάς την Πατρίδα σου; Για να...
ΤΡΑΠΕΖΑ ΙΔΕΩΝ 25-12-2010
Τώρα πια γνωρίζω τους 10 τρόπους που τα ΜΜΕ μου κάνουν πλύση εγκεφάλου και πώς...