Τράπεζα Ἰδεῶν
Θησαύρισμα ἰδεῶν καί ἀναφορῶν γιά τήν Ὀρθοδοξία καί τόν Ἑλληνισμό
info@tideon.org
Βασίλειος Μαρκεζίνης:
"Κατρακυλάμε συνεχώς στα εθνικά θέματα"
Κατά τον Βασίλειο Μαρκεζίνη η προπαγάνδα ξένων αλλά και Ελλήνων, η οποία έχει δημιουργήσει αυτό το «κόμπλεξ» ενοχής και κατωτερότητας που μας διακατέχει απέναντι στην Τουρκία, πρέπει να ξηλωθεί.
Με την προειδοποίηση ότι, «από την απαράδεκτη συναινετικότητα, κυλάμε στην εύκολη παράδοση» ο ακαδημαϊκός Βασίλειος Μαρκεζίνης παρεμβαίνει στις πολιτικές εξελίξεις με τη συνέντευξή του στο «Εθνος της Κυριακής». Ο γνωστός ακαδημαϊκός, απαντώντας στις ερωτήσεις που θέσαμε υπόψη του, περιγράφει το δυσμενές πλαίσιο που διαμορφώνεται για τα εθνικά ζητήματα, υποβάλλει προτάσεις και απευθύνεται προς την κοινή γνώμη, με το μήνυμα ότι το μνημόνιο δεν σημαίνει και αποδοχή απεμπόλησης κυριαρχικών δικαιωμάτων.
Συνέντευξη στο Νίκο Μελέτη
Τέσσερα χρόνια μιλάτε και γράφετε με κεντρικό μοτίβο την ιδέα ότι η εξωτερική μας πολιτική δεν είναι ελληνική αλλά ξενοκίνητη. Πού στηρίζετε αυτήν τη μελαγχολική σκέψη;
Σε τέσσερα επιχειρήματα.
Πρώτον: στο γεγονός ότι, ενώ η Αμερική μάς χαρακτηρίζει συνεχώς «στρατηγικούς εταίρους», δεν παύει ούτε στιγμή να κινείται εναντίον των συμφερόντων μας. Θυμηθείτε τον ρόλο της στα Ιουλιανά, στη δικτατορία, στην επιχείρηση της Κύπρου το ’74, στην προσπάθεια να εμποδίσει τον ερχομό του Ανδρέα το ’81, στον πόλεμο κατά της Σερβίας, στη βοήθεια προς την πΓΔΜ (ακόμα και στη σύνταξη των επιστολών των Σκοπιανών προς την ελληνική κυβέρνηση), στην αναγνώριση του Κοσσυφοπεδίου (με όλες τις συνέπειες που αυτή μπορεί να έχει μια μέρα για εμάς), στις συνεχείς προσπάθειες να εμποδίσει τις πρωτοβουλίες μας στο πεδίο των αγωγών, στα εμπόδια που έθεσε στην πρόθεσή μας να προμηθευτούμε ρωσικούς οπλισμούς. Θυμηθείτε, λοιπόν, αυτές και τόσες άλλες περιπτώσεις και θα δείτε πόσο αφερέγγυα, κυνική και αδίστακτη είναι η «φίλη» αυτή χώρα στις δημόσιες σχέσεις της. Οποιος θεωρεί άδικη αυτή την κρίση, ας διαβάσει την Wikileaks για να δει τους Αμερικανούς μέσα από τα δικά τους λόγια!
ΠΩΣ ΝΑ ΓΙΝΕΙΣ ΠΟΛΕΜΙΣΤΗΣ!!
Η Χαρά Νικοπούλου συγκλόνησε και πάλι το ακροατήριο !
ΕΚΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗ ΕΚΔΗΛΩΣΙΣ ΔΙΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΣΥΝΔΕΣΜΟΥ
«Ο ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΠΑΥΛΟΣ»
ΠΟΛΕΜΙΚΟΝ ΜΟΥΣΕΙΟΝ ΑΘΗΝΩΝ 12.1.2011
ΟΜΙΛΙΑ ΧΑΡΑΣ ΝΙΚΟΠΟΥΛΟΥ
Κυρίες καὶ κύριοι…
Εὐχαριστῶ θερμὰ ποὺ μοῦ δίνετε τὸ λόγο μέσα σ’ ἕνα χῶρο ἱερό. Μέσα σ’ ἕνα πολεμικὸ Μουσεῖο. Ἴσως δὲν εἶναι τυχαῖο, ποὺ σήμερα ἐπέλεξα νὰ σᾶς μιλήσω ὡς δασκάλα. Νὰ σᾶς κάνω ἐν δυνάμει μικροὺς μαθητές μου… Τὸ μάθημα θὰ εἶναι ἰδιαίτερο: «Πῶς νὰ γίνῃς πολεμιστής»!! ... Ὁ πολεμιστὴς τοῦ φωτός… Πῶς νὰ ξεσηκωθῇς, νὰ διεκδικήσῃς καὶ στὸ τέλος πῶς νὰ νικήσῃς!! Αὐτὴ τὴ φορὰ ἡ ἀρχαία εὐχὴ τῆς Σπαρτιάτισσας μάνας θὰ γίνῃ πιὸ ἀπόλυτη: «Ποτὲ πιὰ ἐπὶ τὰς … Μόνο ΤΑΝ!!»
Τὸ μάθημα αὐτὸ θὰ μοῦ ἐπιτρέψετε νὰ τὸ ἀφιερώσω σὲ κάποιους Ἕλληνες, ποὺ συνάντησα τὶς τελευταῖες 2 ἑβδομάδες… ἄλλοι ἀπὸ αὐτοὺς ἦταν πολεμιστές τῆς Κύπρου, ἄλλοι ἐλεύθεροι πολιορκημένοι τοῦ Ἁγίου Παντελεήμονα … ἄλλοι πνευματικοὶ ταγοὶ τῆς Ἀκαδημίας Ἀθηνῶν … ἄλλοι Εὔζωνες ἤ ἁπλοὶ νέοι μὰ ὑπερήφανοι γνῶστες τῆς ἑλληνικῆς μυθολογίας καὶ ἐτυμολογικοὶ γνῶστες τοῦ ἀρχαίου ἑλληνικοῦ πνεύματος ὡς γνήσιοι ἀπόγονοι τῆς θεᾶς Ἀθηνᾶς … μὰ πάνω ἀπ᾿ ὅλα…, γιὰ μία ἀκόμη φορά, ἐπιτρέψτε μου νὰ ἀφιερώσω αὐτὸ τὰ μάθημα ἀνδρείας σὲ 39 συμμαθητές σας …, ποὺ ὅμως ἤδη πολέμησαν καὶ ἀπέδειξαν πὼς εἶναι Ἀθάνατοι Ἕλληνες: στὰ δικά μου Πομακόπουλα τῆς Θράκης !!! Ἀφῆστε με λοιπὸν νὰ σᾶς ἀποκαλῶ παιδιά μου καί ἄς ξεκινήσουμε τὴν ἀναζήτησι τῆς εἱμαρμένης τῶν Ἑλλήνων !!!
Παιδιά μου, γνωρίζετε ποιοὶ εἴσαστε;
Ἕλληνες Ἀνδρειωμένοι !!! … Ἕλληνες Μαρμαρωμένοι!!! ποὺ κάποιοι σᾶς κόψανε κρυφὰ τὰ δόρατα καὶ τὶς ἀσπίδες … καὶ δὲ σᾶς ἔμαθαν νὰ μάχεσθε, μὰ μόνο νὰ πονᾶτε !! … Μὴ καὶ τυχὸν διεκδικήσετε, τὴν πιὸ Τρανὴ Ἑλλάδα … Μὴ καὶ τυχὸν νικήσετε τὸν Τοῦρκο τὸν Δυνάστη !!!
Στὶς ἐκκλησιὲς μᾶς ἔμαθαν «ὁ ζητῶν εὑρίσκει … καὶ ὁ αἰτῶν λαμβάνει …» Μὰ χρόνια τώρα κείτεται Μαρμαρωμένος, ὁ βασιλιάς τοῦ Γένους … καὶ τὰ παιδιά του μένουν μοναχοί, … ἀπ᾿ ὅλους ξεχασμένοι …. Στὴ Β. Ἤπειρο κανεὶς πιὰ δὲ μιλᾶ … τοὺς ξέχασε ἡ Ἑλλάδα …!! Ἡ Μακεδονία χάνεται … καὶ ἄς ἦταν γῆ τοῦ Ἀλεξάνδρου… Ἡ Θράκη ἁλώθηκε ἀπὸ τὰ σκυλιά, ποὺ φάγαν καὶ τὴν Κύπρο, καὶ ἡ Ἀθήνα, τῆς Παλλάδος ἡ φωλιὰ ἁλώθηκε ὑπὸ λαθρομεταναστοπατητῶν τοῦ πνεύματος τοῦ ἀρχαίου !!!
Γι᾿ αὐτὸ καὶ σήμερα ἐδῶ, ὡς ἄλλοτε, σὲ ἕνα κρυφὸ σχολειὸ θὰ μποῦμε … Γιὰ νὰ ἀναζητήσουμε ξανά, ποῦ εἶναι ἡ ἐλευθερία … αὐτὴ ποὺ ὁ Ἕλλην τὴ ζητᾶ καὶ ψάχνει μὲ ἀνδρεία … Καί ὅταν τὸ βράδυ ἀπὸ ἐδῶ θὰ φύγουμε, δὲ θα᾿ μαστε πιὰ ἴδιοι … Γιατὶ ὡς δοῦλοι μπήκαμε … Πολεμιστὲς θὰ βγοῦμε … Μὰ … γιὰ νὰ πετάξουμε ἐλεύθεροι, θὰ πρέπῃ πρῶτα τοῦ Ἀετοῦ τὴν πτῆσι, νὰ ἐρευνήσουμε καλά … Τὸ μάθημα πεζὰ κὶ ὄχι ἐπικὰ ἀρχίζει … συνεχίζει …
ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΠΡΟΣ ΜΙΜΗΣΙ: Πτῆσι ἀναγεννήσεως ἀετοῦ !!!
Η νύχτα στα ΙΜΙΑ
(ανανεώθηκε)
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΣΧΕΤΙΚΑ :
Γιατί δεν έγινε στρατοδικείο στα Ίμια ;
Ύμια 1996 – 2007 Πώς Ελληνικό έδαφος έγινε ...γκρίζα ζώνη !
"Μου ζητήθηκε να εκφράσω τα προσωπικά βιώματα, τη ψυχική φόρτιση και τη συναισθηματική έκρηξη, «το κροτάλισμα της καρδιάς των Ελλήνων ανδρών του Π.Ν.» που έζησα εμπλεκόμενος ή μάλλον μαχόμενος κατά την διάρκεια του «θερμού επεισοδίου»· ως Έλληνας Μάχιμος Αξιωματικός του Π.Ν. στο νεοαποκτηθέν Α/Γ ΣΑΜΟΣ και ταυτόχρονα υπερασπιστής της Πατρίδος μας και της Σημαίας μας στα Ιμια το 1996.
Δημοσιεύματα υπήρξανε πάρα πολλά με αναφορά και ενδελεχή ανάλυση στις τακτικές και στα σχέδια, αλλά και στις πολιτικές ευθύνες και στις προεκτάσεις, στα παρασκηνιακά πολιτικά «παιχνίδια» και στο ρόλο που παίξανε οι «σύμμαχοί μας».
Πέραν αυτού όμως υπήρξε ελάχιστη η αναφορά στο ηθικό φρόνιμα των ανδρών που λάβανε μέρος, στην ψυχική δοκιμασία, στην εναλλαγή συναισθημάτων που κυριάρχησε και τούτο αποτελεί παράλειψη αναφοράς, μπορεί και αδικία για όλους τους Έλληνες, που ζήσανε έστω και με την σκέψη τους και την προσευχή τους την αγωνία, για την έκβαση, για την ντροπή και τον αποτροπιασμό, για την προδοσία και τον φόρο τιμής των Εθνομαρτύρων πεσόντων χειριστών του Ε/Π Π.Ν. 21. Αυτή η βιωματική αγωνία με την ένταση, τη σκέψη και την προσευχή, μάς έκανε κοινωνούς της παλαιάς λεβέντικης Ελλάδας, των Γιγάντων Εθνομαρτύρων μας, που θυσιάστηκαν για τα «Ιερά και τα Όσιά μας» για την Ελευθερία και το ξέπλυμα της ντροπής και της σκλαβιάς, για την νίκη του θανάτου και την Ανάσταση.
Πολλά θαυμαστά γεγονότα λάβανε χώρα τις ημέρες εκείνες, απίστευτα για τα μάτια τα δικά μας, αλλά ακόμη περισσότερο απίστευτα και για τα αυτιά εκείνων που ζητήσανε αργότερα να μοιραστούν τις εμπειρίες μας, τις εντυπώσεις μας, τις αγωνίες μας.
Τι μάθαμε για την Επανάσταση του 1821
από την εκπομπή του ΣΚΑΪ που προβλήθηκε στις 25.1.2011
Τideon: Αναγκαζόμαστε να δημοσιεύσουμε τα παρακάτω επαίσχυντα συμπεράσματα, για να δώσουμε στον αναγνώστη -τηλεθεατή κλειδιά για αποκωδικοποιεί αυτά που του προσφέρονται ως θέαμα. Δυστυχώς δεν τα "πιάνουμε" όλα, διότι μας ζαλίζουν με την ταχύτητα εναλλαγής εικόνων, παραστάσεων και διαλόγων...
1. Η υπόδουλη Ελλάδα εκτεινόταν μέχρι τη Λαμία.
2. Οι μισοί της κάτοικοι ήταν Αλβανοί (οι άλλοι μισοί κάτι άλλο, πάντως σίγουρα κάτι μπάσταρδο).
3. Αρχικά μας άρεσε που ήμασταν υπόδουλοι (μετά μάλλον βαρεθήκαμε...).
4. Ποτέ δεν μας άρεσε να πληρώνουμε φόρους. Όταν σταματήσαμε να βγάζουμε πολλά, τότε και μόνο τότε αρχίσαμε να έχουμε αρνητικά αισθήματα για την Υψηλή Πύλη.
5. Τα κίνητρα της Επανάστασης ήταν κυρίως οικονομικά (δεν έγινε λόγος για τα προηγούμενα επαναστατικά κινήματα, ούτε καν νύξη...).
6. Επί οθωμανικής αυτοκρατορίας οι Έλληνες απολάμβαναν δωρεάν παιδείας στην πληθώρα σχολείων που οικοδόμησαν οι Οθωμανοί, δωρεάν υγεία στα πολλά νοσοκομεία που επίσης έκτισαν οι Οθωμανοί, και άριστων κοινωνικών υπηρεσιών στο πλήθος οικοδομημάτων κοινωνικής ωφέλειας που και πάλι έκτισαν οι Οθωμανοί.
7. Ότι όσοι πήραν τα όπλα ήταν κατσαπλιάδες, που ήθελαν να πάρουν το πάνω χέρι για ίδιον όφελος.
8. Ότι υπάρχει φυλετική ασυνέχεια του ελληνικού έθνους, καθότι όλοι εμείς σήμερα είμαστε μάλλον τουρκόσποροι, απόγονοι επιμιξιών με όλους τους υπόλοιπους γειτονικούς μας λαούς (αυτοί πάντως παραμένουν γνησιότατοι...) που για κάποιο λόγο μας άρεσε ή απλά έτυχε να χρησιμοποιούμε την ελληνική γλώσσα και να είμαστε ορθόδοξοι χριστιανοί.
9. Η Εκκλησία αποτελούσε ένα από τα τρία κακά που βίωνε ό μέσος χριστιανός υπήκοος της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας.
10. Tους φόρους τους συνέλεγαν και πάλι Έλληνες, οι οποίοι ήταν διεφθαρμένοι (όπως ήταν εξάλλου όλοι οι Έλληνες...) και τελικά αυτοί διέφθειραν την Υψηλή Πύλη στο χρηματισμό και όχι το αντίστροφο, όπως νομίζαμε τόσο καιρό....
ΜΙΑ ΛΕΞΗ ΑΞΙΖΕΙ ΣΤΟΥΣ ΔΙΑΣΤΡΕΒΛΩΤΕΣ
ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ :
ΝΤΡΟΠΗ ΤΟΥΣ !!!
ΠΗΓΗ: http://pyrgostrifylias.blogspot.com/2011/01/skai-1821-2512011.html
Οι τρείς Ιεράρχες :
Ἀναφορά στό βίο καί τό ἔργο τῶν Τριῶν Ἱεραρχῶν,
τῶν φωτεινῶν ὁροσήμων τοῦ παγκοσμίου πολιτισμοῦ
Τοῦ Λάμπρου Κ. Σκόντζου, Θεολόγου – Καθηγητοῦ.
Ἡ ἑλληνικὴ παιδεία καὶ ὁ πολιτισμὸς ἔχουν τὴ δική τους ἑορτή. Στὶς 30 Ἰανουαρίου ἑορτάζουν μαζὶ μὲ τὴν Ἐκκλησία μας τὴ μνήμη τριῶν ξεχωριστῶν προσωπικοτήτων τῆς παγκόσμιας ἱστορίας, τῶν ἰσάριθμων Ἱεραρχῶν, τοῦ Μεγάλου Βασιλείου, τοῦ Γρηγορίου τοῦ Ναζιανζηνοῦ καὶ τοῦ Ἰωάννου τοῦ Χρυσοστόμου. Τιμώντας ἐκείνους, τιμοῦμε μαζὶ ὅλα τὰ εὐγενῆἀνθρώπινα ἐπιτεύγματα καὶ τὸν πολιτισμό, διότι αὐτοὶ τὰ βίωσαν καὶ τὰ καλλιέργησαν στὸ ἔπακρο καὶ γι’ αὐτὸ δικαίως καθιερώθηκαν προστάτες τους.
Ὁ Μέγας Βασίλειος γεννήθηκε στὴν Καισαρεία τῆς Καππαδοκίας τὸ 330. Οἱ γονεῖς του Βασίλειος καὶ Ἐμμέλεια, μαζὶ μὲ τὴ γιαγιά του Μακρίνα, φρόντισαν νὰ γεμίσουν τὴν ψυχή του μὲ εὐσέβεια καὶ ἀγάπη γιὰ τὴν Ἐκκλησία. Σπούδασε στὶς πιὸ ὀνομαστὲς σχολὲς τῆς ἐποχῆς του, μὲ ἀποκορύφωμα τὶς φιλοσοφικὲς σχολὲς τῶν Ἀθηνῶν. Ἐκεῖ, μαζὶ μὲ τὸ φίλο του Γρηγόριο τὸ Ναζιανζηνό, σπούδασε τέσσερα χρόνια (351- 355) φιλοσοφία, νομικά, ρητορική, γεωμετρία, ἀστρονομία, μουσικὴ καὶ ἰατρική. Ὅταν ὁλοκλήρωσε τὶς σπουδές του ἐπέστρεψε στὴν πατρίδα του καὶ ἐργάστηκε ὡς δικηγόρος καὶ δάσκαλος τῆς ρητορικῆς. Παράλληλα ἐπισκέφτηκε διάφορα ὀνομαστὰ μοναστικὰ κέντρα προκειμένου νὰ γνωρίσει τὴν μοναχικὴ ζωή. Τὸ 360 ἀποσύρθηκε μαζὶ μὲ τὸ φίλο του Γρηγόριο σὲ ἐρημικὴ τοποθεσία, κοντὰ στὸνἼρη ποταμὸ τοῦ Πόντου, ὅπου μόνασε ὣς τὸ 363 μελετώντας καὶ συγγράφοντας. Τὸ 363 χειροτονήθηκε πρεσβύτερος στὴν Καισαρεία, ἀναπτύσσοντας τεράστια φιλανθρωπικὴ δράση. Τὸ 370 ἐκλέχτηκε ἀρχιεπίσκοπος Καισάρειας τῆς Καππαδοκίας. Τότε ἀρχίζει ἕνα καταπληκτικὸ κοινωνικὸ ἔργο. Ἵδρυσε τὴν περίφημη «Βασιλειάδα», ἕνα τεράστιο συγκρότημα εὐποιΐας, τὸ ὁποῖο περιελάμβανε νοσοκομεῖο, ὀρφανοτροφεῖο, πτωχοκομεῖο, ἐπαγγελματικὲς σχολές, κ.λ.π. Μέσα σὲ αὐτὸ ἔβρισκαν καταφύγιο καὶ βοήθεια χιλιάδες ἄνθρωποι. Κατὰ τὸν φοβερὸ λιμὸ τοῦ 367 – 368 ἔσωσε ἀπὸ βέβαιο θάνατο ὅλους τοὺς φτωχοὺς τῆς εὐρύτερης περιοχῆς τῆς Καισάρειας. Ταυτόχρονα ἀνέπτυξε τεράστια ποιμαντικὴ καὶ συγγραφικὴ δράση. Ὑπῆρξε δεινὸς θεολόγος, μέγας συγγραφέας, τοῦ ὁποίου τὸ ἔργο εἶναι μέχρι σήμερα πρωτοπόρο. Ἐξαιτίας τοῦ φιλάσθενου ὀργανισμοῦ του καὶ τοῦ ἀφάνταστου κόπου τοῦ ἔργου του πέθανε νέος 49 ἐτῶν στὶς 31 Δεκεμβρίου τοῦ 378. Ἡ κηδεία του ἔγινε τὴν 1η Ἰανουαρίου τοῦ 379 μὲ πρωτοφανεῖς ἐκδηλώσεις σεβασμοῦ καὶ τιμῆς ἀπὸ ἐχθροὺς καὶ φίλους. Ἡ Ἐκκλησία μας τὴν ἡμέρα αὐτὴ τιμᾶ τὴν μνήμη του.
1. Η ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΤΗΣ ΑΠΟΣΠΑΣΗΣ ΤΗΣ ΠΡΟΣΟΧΗΣ
Το θεμελιώδες στοιχείο του κοινωνικού ελέγχου είναι η στρατηγική της απόσπασης της προσοχής που έγκειται στην εκτροπή της προσοχής του κοινού από τα σημαντικά προβλήματα και τις αποφασισμένες από τις οικονομικές και πολιτικές ελίτ αλλαγές μέσω της τεχνικής του κατακλυσμού
συνεχόμενωναντιπερισπασμών και ασήμαντων πληροφοριών.
Η στρατηγική της απόσπασης της προσοχής είναι επίσης απαραίτητη για να μην επιτρέψει στο κοινό να ενδιαφερθεί για απαραίτητες γνώσεις στους τομείς της επιστήμης, της οικονομίας, της ψυχολογίας, της νευροβιολογίας και της κυβερνητικής.
«Διατηρήστε την προσοχή του κοινού αποσπασμένη, μακριά από τα αληθινά κοινωνικά προβλήματα, αιχμάλωτη θεμάτων που δεν έχουν καμία σημασία. Διατηρήστε το κοινό απασχολημένο, τόσο πολύ ώστε να μην έχει καθόλου χρόνο για να σκεφτεί - πίσω στο αγρόκτημα, όπως τα υπόλοιπα ζώα» (απόσπασμα από το κείμενο: Αθόρυβα όπλα για ήρεμους πολέμους)
2. ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΛΥΣΕΩΝ
Αυτή η μέθοδος καλείται επίσης «πρόβλημα- αντίδραση - λύση». Δημιουργείται ένα πρόβλημα, μια προβλεφθείσα «κατάσταση» για να υπάρξει μια κάποια αντίδραση από τον κόσμο, με σκοπό αυτός ο ίδιος να ορίσει τα μέτρα που η εξουσία θέλει να τον κάνει να δεχτεί.
Για παράδειγμα: Αφήνεται να ξεδιπλωθεί και να ενταθεί η αστική βία ή οργανώνονται αιματηρές επιθέσεις που αποσκοπούν στο να απαιτήσει ο κόσμος νόμους ασφαλείας και πολιτικές εις βάρος της ελευθερίας. Ή ακόμα: Δημιουργούν μία οικονομική κρίση ώστε να γίνει αποδεκτή ως αναγκαίο κακό η υποχώρηση των κοινωνικών δικαιωμάτων και η διάλυση των δημόσιων υπηρεσιών.
3. Η ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΤΗΣ ΣΤΑΔΙΑΚΗΣ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ
Για να γίνουν αποδεκτά τα διάφορα απαράδεκτα μέτρα, αρκεί η σταδιακή εφαρμογή τους, λίγο λίγο, επί συναπτά έτη. Κατά αυτόν τον τρόπο επιβλήθηκαν τις δεκαετίες του ΄80 και ΄90 οι δραστικά νέες κοινωνικοοικονομικές συνθήκες (νεοφιλελευθερισμός): ανύπαρκτο κράτος, ιδιωτικοποιήσεις, ανασφάλεια, ελαστικότητα, μαζική ανεργία, μισθοί που δεν εξασφαλίζουν ένα αξιοπρεπές εισόδημα, τόσες αλλαγές που θα είχαν προκαλέσει επανάσταση αν είχαν εφαρμοστεί μονομιάς.
4. Η ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΤΗΣ ΑΝΑΒΟΛΗΣ
Ένας άλλος τρόπος για να γίνει αποδεκτή μια αντιλαϊκή απόφαση είναι να την παρουσιάσουν ως «επώδυνη και αναγκαία», εξασφαλίζοντας τη συγκατάβαση του λαού τη δεδομένη χρονική στιγμή και εφαρμόζοντάς τη στο μέλλον.
Είναι πιο εύκολο να γίνει αποδεκτή μια μελλοντική θυσία απ' ό,τι μία άμεση. Κατά πρώτον επειδή η προσπάθεια δεν καταβάλλεται άμεσα και κατά δεύτερον επειδή το κοινό, η μάζα, πάντα έχει την τάση να ελπίζει αφελώς ότι «τα πράγματα θα φτιάξουν στο μέλλον» και ότι οι απαιτούμενες θυσίες θα αποφευχθούν. Αυτό δίνει περισσότερο χρόνο στο κοινό να συνηθίσει στην ιδέα των αλλαγών και να τις αποδεχτεί με παραίτηση όταν φτάσει το πλήρωμα του χρόνου.
5. ΑΠΕΥΘΥΝΣΗ ΛΟΓΟΥ ΣΤΟ ΚΟΙΝΟ ΣΑΝ ΑΥΤΟ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ
Η πλειονότητα των διαφημίσεων που απευθύνονται στο ευρύ κοινό χρησιμοποιούν λόγο, επιχειρήματα, προσωπικότητες και τόνο της φωνής, όλα ιδιαίτερα παιδικά, πολλές φορές στα όρια της αδυναμίας, σαν ο θεατής να ήταν μικρό παιδάκι ή διανοητικά καθυστερημένος.
Όσο περισσότερο θέλουν να εξαπατήσουν το θεατή τόσο πιο πολύ υιοθετούν έναν παιδικό τόνο. Γιατί; «Αν κάποιος απευθύνεται σε ένα άτομο σαν αυτό να ήταν 12 χρονών ή και μικρότερο, αυτό λόγω της υποβολής είναι πολύ πιθανό να τείνει σε μια απάντηση ή αντίδραση απογυμνωμένη από κάθε κριτική σκέψη, όπως αυτή ενός μικρού παιδιού» (βλ. Αθόρυβα όπλα για ήρεμους πολέμους.
6. ΠΟΛΥ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΗ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΟΣ ΠΑΡΑ ΤΗΣ ΛΟΓΙΚΗΣ
Η χρήση του συναισθήματος είναι μια κλασική τεχνική προκειμένου να επιτευχθεί βραχυκύκλωμα στη λογική ανάλυση και στην κριτική σκέψη των ατόμων. Από την άλλη, η χρήση των συναισθημάτων ανοίγει την πόρτα για την πρόσβαση στο ασυνείδητο και την εμφύτευση ιδεών, επιθυμιών, φόβων, καταναγκασμών ή την προτροπή για ορισμένες συμπεριφορές .
7. Η ΔΙΑΤΗΡΗΣΗ ΤΟΥ ΚΟΙΝΟΥ ΣΤΗΝ ΑΓΝΟΙΑ ΚΑΙ ΣΤΗ ΜΕΤΡΙΟΤΗΤΑ
Κάντε το κοινό να είναι ανήμπορο να κατανοήσει τις μεθόδους και τις τεχνολογίες που χρησιμοποιούνται για τον έλεγχο και τη σκλαβιά του. «Η ποιότητα της εκπαίδευσης που δίνεται στις κατώτερες κοινωνικές τάξεις πρέπει να είναι η φτωχότερη και μετριότερη δυνατή, έτσι ώστε το χάσμα της άγνοιας μεταξύ των κατώτερων και των ανώτερων κοινωνικών τάξεων να είναι και να παραμένει αδύνατον να γεφυρωθεί» (βλ. Αθόρυβα όπλα για ήρεμους πολέμους) .
8. ΕΝΘΑΡΡΥΝΣΗ ΤΟΥ ΚΟΙΝΟΥ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΜΕΝΟ ΜΕ ΤΗ ΜΕΤΡΙΟΤΗΤΑ
Προωθήστε στο κοινό την ιδέα ότι είναι της μόδας να είσαι ηλίθιος, χυδαίος και αμόρφωτος.
9. ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΗΣ ΑΥΤΟΕΝΟΧΗΣ
Κάντε τα άτομα να πιστέψουν ότι αυτά και μόνον αυτά είναι ένοχα για την κακοτυχία τους, εξαιτίας της ανεπάρκειας της νοημοσύνης τους, των ικανοτήτων ή των προσπαθειών τους. Έτσι, τα άτομα, αντί να εξεγείρονται ενάντια στο οικονομικό σύστημα, υποτιμούν τους εαυτούς τους και νιώθουν ενοχές, κάτι που δημιουργεί μια γενικευμένη κατάσταση κατάθλιψης, της οποίας απόρροια είναι η αναστολή της δράσης. Και χωρίς δράση, δεν υπάρχει επανάσταση.
10. ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΤΑ ΑΤΟΜΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΑΠ' Ο,ΤΙ ΑΥΤΑ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΤΟΥΣ ΕΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ
Κατά τα τελευταία 50 χρόνια, η ταχεία πρόοδος της επιστήμης έχει δημιουργήσει ένα αυξανόμενο κενό μεταξύ των γνώσεων του κοινού και εκείνων που κατέχουν και χρησιμοποιούν οι κυρίαρχες ελίτ.
Χάρη στη βιολογία, στη νευροβιολογία και στην εφαρμοσμένη ψυχολογία, το σύστημα έχει επιτύχει μια εξελιγμένη κατανόηση των ανθρώπων, τόσο σωματικά όσο και ψυχολογικά.
Το σύστημα έχει καταφέρει να γνωρίζει καλύτερα τον «μέσο άνθρωπο» απ' ό,τι αυτός γνωρίζει τον εαυτό του. Αυτό σημαίνει ότι στις περισσότερες περιπτώσεις το σύστημα ασκεί μεγαλύτερο έλεγχο και μεγάλη εξουσία πάνω στα άτομα, μεγαλύτερη από αυτήν που τα ίδια ασκούν στους εαυτούς τους.
Η υπόθεση δολοφονίας του Αριστοτέλη Γκούμα
Έχουν παρέλθει περίπου έξι μήνες από την δολοφονία του αδελφού μας από την Χειμάρα Αριστοτέλη Γκούμα, τα εθνοτικά κίνητρα της οποίας παραδέχθηκε εμμέσως πλην σαφώς και ο πρωθυπουργός της Αλβανίας Σάλι Μπερίσα. ‘Όπως είναι γνωστό, καταβλήθηκε έντονη προσπάθεια τόσο από τους αυτουργούς, άμεσους και έμμεσους, όσο και από μερίδα του αλβανικού τύπου να αποδοθεί μια ειδεχθής εκ προθέσεως ανθρωποκτονία σε τροχαίο ατύχημα.
Η ίδια διαστρεβλωτική τακτική είναι βέβαιον ότι ακολουθείται κατά την ποινική διερεύνηση της υποθέσεως, για την εξέλιξη της οποίας καμιά είδηση εδώ και πολύ καιρό δεν έχει δει το φως της δημοσιότητος.
Οποιαδήποτε όμως μεθόδευση και αν επιχειρηθεί, δεν είναι δυνατό να αποκρύψει το έντονο κλίμα ανθελληνισμού, το οποίο εκδηλώνεται στο χώρο της Βορείου Ηπείρου και ειδικότερα στην περιοχή της Χειμάρας και εν πολλοίς συντηρείται και υποδαυλίζεται σε επίπεδο κρατικής εξουσίας. Η δολοφονία του Αριστοτέλη δεν ήταν η απόληξη μιας προσωπικής διαφοράς, αλλά απόρροια του κλίματος που αναφέραμε παραπάνω.
Πρέπει να καταστεί επιτέλους αντιληπτό, ότι η Ελλάδα έχει απαράγραπτες εθνικές και ιστορικές υποχρεώσεις έναντι του Βορειοηπειρωτικού Ελληνισμού, τα ανθρώπινα δικαιώματα του οποίου πρέπει να προασπίζει κατά πάντα τόπο και χρόνο.
Συνεπώς αποτελεί αδήριτη υποχρέωση των ελληνικών διπλωματικών αρχών να παρακολουθούν σε κάθε στάδιο την ποινική διαδικασία μέχρι την εκδίκαση της υποθέσεως με βάση τα πραγματικά περιστατικά που την συγκροτούν.
Ο δρόμος της Αλβανίας για την Ευρωπαϊκή Ένωση έχει να καλύψει σημαντικά κεφάλαια του ευρωπαϊκού κεκτημένου, το κεφάλαιο δε, «ανθρώπινα δικαιώματα του Βορειοηπειρωτικού Ελληνισμού», παραμένει δραματικά και ανεπίτρεπτα ανοικτό.
Αυτό ας το γνωρίζουν οι αρμόδιοι του Υπουργείου Εξωτερικών. Η εδώ και δυο δεκαετίες επίδειξη γαλαντόμου συμπεριφοράς απέναντι στην Αλβανία πρέπει επιτέλους να έχει και το ανάλογο ανταποδοτικό όφελος.
Στην προκειμένη περίπτωση, το ανταποδοτικό εθνικό όφελος είναι η πλήρης κατοχύρωση των ανθρωπίνων δικαιωμάτων των αδελφών μας. Τίποτα λιγότερο!
ΣΦΕΒΑ, 19-1-2011
ΕΙΣ ΜΝΗΜΟΣΥΝΟΝ ΑΙΩΝΙΟΝ...
Για την συμπλήρωση των τριών ετών από την κοίμηση του Μακαριστού Αρχιεπισκόπου Αθηνών και πάσης Ελλάδος Κυρού Χριστοδούλου (28.1.2008) αντί άλλου μνημοσύνου, παραθέτουμε ένα απόσπασμα από ομιλία του για την Μακεδονία και την Νέα Τάξη πραγμάτων, που είμαστε βέβαιοι ότι θα συγκινήσει πολλούς...
Αιωνία του η μνήμη !
Οι μυστικές συμφωνίες για την εκπαίδευση
ΣΧΟΛΙΟ TIDEON : περιμένουμε από τους συνδικαλιστικούς φορείες της Παιδείας μας την αγωνιστική έκφραση της ανησυχίας τους για αυτά που σχεδιάζονται για μας χωρίς ...εμάς. Επίσης όλοι να θυμηθούμε και να προσευχηθούμε στους Τρείς Ιεράρχες να φωτίσουν τα άδυτα και να μας υποδείξουν τον υγειή προσανατολισμό της πολύπαθης Παιδείας μας.
της Ελένης Παπαδοπούλου
Δημοσιεύτηκε άρθρο στο ΒήμαOnline με τίτλο "Μέγαρο Μαξίμου. Οι μυστικές συσκέψεις για την τομή στην παιδεία".
Διαβάζοντας το γεννιούνται διάφορες απορίες μαζί με μία φρίκη για το εξάμβλωμα που ετοιμάζεται.
Παρέμβαση στο ζήτημα της «θέσης και άποψης»
της Ορθοδόξου Εκκλησίας της Ελλάδος
Παναγιώτης Ήφαιστος
Το συντρέχον μέγα κοινωνικό, πολιτικό, οικονομικό, πνευματικό, ηθικό και διπλωματικό πρόβλημα της Ελλάδας το οποίο ενδέχεται να καταλύσει ολοκληρωτικά το νεοελληνικό κρατίδιο συμπαρασύροντας στο βάραθρο όσους έλληνες απέμειναν, δεν είναι άσχετο με την συζήτηση για τον ρόλο της Ελλαδικής Εκκλησίας και δεν αφορά μόνο τον εκάστοτε Αρχιεπίσκοπο ή επίσκοπο.
Αυτό που διακυβεύεται, εκτιμώ, είναι κατά πόσο η Ελλάδα μετά από δύο περίπου αιώνες θα καταστεί εθνικά ανεξάρτητη και κατά πόσο θα εισέλθει σε πορεία δημοκρατίας και πολιτικού πολιτισμού , ή, αντίστροφα, κατά πόσο θα διαλυθεί για να εκτονωθούν τα σύνδρομα όσων επί δεκαετίες την καβαλίκευαν σέρνοντάς την στην εξάρτηση, στην πνευματική εκμηδένιση, στο ηθικό ξεχαρβάλωμα, στις ήττες και στις καταστροφές.
Συντομογραφικά μόνο:
1. Έτσι που καταντήσαμε λόγω διάδοσης των εθνομηδενιστικών παραδοχών, ας καταθέσω, πρώτα, ένα «πιστοποιητικό προοδευτικής ορθότητας»: Δεν είμαι κατ’ ανάγκη θρησκευόμενος και δεν ενδιαφέρει κανένα ή την επίμαχη συζήτηση αν ο εκάστοτε σχολιαστής είναι «πιστός», άθεος, ή πιστός αλλά μη συχνός επισκέπτης στην Εκκλησία της ενορίας του. Τα ζητήματα που τίθενται για τον ρόλο της Εκκλησίας είναι πολιτικά. Θέτουν επί τάπητος το ερώτημα κατά πόσο θα μιλάμε λογικά και στην βάση μιας ελάχιστης γνώσης ή κατά πόσο υπάρχουν πλέον εχθρικά και φιλοσοφικά ασυμβίβαστα στρατόπεδα. Γιατί το σύνορο προσδιορίζεται, εν τέλει, από την απάντηση στο ερώτημα «τι συγκροτεί και συγκροτεί τα κράτη και τον κόσμο» και το συμπαρομαρτούν ερώτημα «πώς εξελίχθηκε ο κόσμος από την αρχαιότητα μέχρι το τέλος της Βυζαντινής Οικουμένης και στην συνέχεια από τον 15ο αιώνα μέχρι σήμερα».
του πολιτικού επιστήμονα Κωνσταντίνου Χολέβα.
Ἔκδηλη καί φυσιολογική εἶναι ἡ ἀνησυχία πολλῶν Ἑλλήνων γιά τήν πορεία τῶν ἐθνικῶν μας θεμάτων τό 2011. Ἡ ἀνησυχία ἐνισχύεται ἀπό τίς πληροφορίες γιά μυστικές συμφωνίες διχοτομήσεως τοῦ Αἰγαίου ὑπέρ τῶν τουρκικῶν συμφερόντων. Ἐπίσης ἐντείνεται ἡ ἀγωνία λόγω τῆς οἰκονομικῆς κρίσης, ἡ ὁποία δίνει τό ἄλλοθι στούς ὀπαδούς τῶν ἐθνικῶν ὑποχωρήσεων νά ὑπογράψουν ἄρον-ἄρον ἀπαράδεκτες συμφωνίες μέ τή δικαιολογία «εἴμαστε χρεωμένοι, δέν ἔχουμε τή δυνατότητα ὑπερήφανης ἐξωτερικῆς πολιτικῆς». Βεβαίως ἡ ἱστορία ἄλλα διδάσκει. Τό 1893 ὁ Χαρίλαος Τρικούπης εἶχε διακηρύξει τό «δυστυχῶς ἐπτωχεύσαμεν» καί τό 1897 ἐπεβλήθη στή χώρα μας ὁ Διεθνής Οἰκονομικός Ἔλεγχος. Παρά τήν ὕπαρξη καί τότε οἰκονομικῶν προβλημάτων -ἡ ἀντίστοιχη ὁμάδα ἐπιτήρησης δέν λεγόταν ΔΝΤ, ἀλλά ΔΟΕ- ἡ Ἑλλάς ἀναστήθηκε γρήγορα καί τό 1912-13 ἀπελευθέρωσε ἑκατομμύρια ὑποδούλων ἀδελφῶν. Διότι παρά τήν πτώχευση τῶν οἰκονομικῶν δέν εἶχε πτωχεύσει ἠθικά καί πνευματικά. Χρήσιμο μάθημα γιά τή σημερινή κατάσταση.
Τά μέτωπα εἶναι πολλά καί τά προβλήματα ποικίλα. Προσωπικά θεωρῶ ὅτι στό Αἰγαῖο ἔχουμε καθυστερήσει νά ἀνακηρύξουμε τήν Ἀποκλειστική Οἰκονομική Ζώνη, ἐνῶ ἡ ἐθνολογικά συγγενής μας Κυπριακή Δημοκρατία ἔχει κάνει σημαντικά βήματα στόν τομέα αὐτό. Ὅσο κι ἄν φωνάζουν οἱ Τοῦρκοι πρέπει νά ἀξιοποιήσουμε αὐτή τή δυνατότητα πού μᾶς δίνει τό νέο Δίκαιό της Θαλάσσης καί μάλιστα νά ἀνακηρύξουμε Α.Ο.Ζ. γιά τό Καστελλόριζο. Ἔτσι θά ἔχουν ἄμεση γειτνίαση, οὐσιαστική συγχώνευση, οἱ Α.Ο.Ζ τῆς Ἑλλάδος καί τῆς Κύπρου. Ἡ πρόσφατη συμφωνία τῆς Κύπρου καί τοῦ Ἰσραήλ εἶναι ἕνα καλό παράδειγμα ἀντιμετωπίσεως τῆς τουρκικῆς αὐθαιρεσίας.
Η βαρβαρότητα των Τούρκων στα σχολικά βιβλία 27 χωρών..
Πως αναφέρονται οι Τούρκοι στα σχολικά βιβλία άλλων χωρών;
"Την ίδια περίοδο που εδώ στην Ελλάδα κάποιοι «εθελότυφλοι» και «ραγιαδόφρονες» επιμένουν να επιβάλουν στα σχολικά μας βιβλία μια εξωραϊσμένη και εξωπραγματική εικόνα για την παρουσία των Τούρκων στην ελληνική ιστορία, την ίδια περίοδο που τα ελληνικά μεγάλα κανάλια προβάλουν με μανία κάποια εξωπραγματικά τουρκικά σήριαλ καλλιεργώντας στο ελληνικό κοινό μια απατηλή εικόνα για την σύγχρονη Τουρκία, στην ιδία την Τουρκία προκάλεσε σοκ η δημοσίευση μιας αποκαλυπτικότατης έρευνας του ίδιου του τουρκικού Γενικού Επιτελείου σχετικά με την εικόνα που έχουν για τους Τούρκους, πολίτες άλλων χωρών. Σύμφωνα λοιπόν με την έρευνα αυτή, σε 27 χώρες η εικόνα της Τουρκίας και των Τούρκων, όπως παρουσιάζεται στα σχολικά βιβλία της ιστορίας, είναι το λιγότερο θα έλεγε κανείς αρνητική και φτάνει μέχρι του σημείου να χαρακτηριστούν σαν η χειρότερη μάστιγα της ανθρωπότητας. « Στρατός του διαβόλου», «Απατεώνες», «Ύπουλοι», «Κηφήνες», «Παράσιτα», «Βιαστές», «Εισβολείς», «Αρπαγες», «Πλιατσικολόγοι», «Βάρβαροι του Αττίλα», «Τύραννοι», είναι λίγα από τα χαρακτηριστικά επίθετα με τα οποία «κοσμείται» η λέξη Τούρκος. Είναι χαρακτηριστικό ότι σε μια σειρά χωρών από την Μέση Ανατολή μέχρι την Φιλανδία, οι Τούρκοι κατέχουν το ρεκόρ των αρνητικών χαρακτηρισμών σε σημείο να παρομοιάζονται με την μεγαλύτερη συμφορά για τους λαούς των χωρών αυτών. Το εντυπωσιακό δε είναι ότι τέτοιοι χαρακτηρισμοί εμφανίζονται σε σχολικά βιβλία ακόμα και μουσουλμανικών χωρών, ακόμα και χωρών που σήμερα συνδέονται με φιλικές και συμμαχικές σχέσεις με την Τουρκία....
ΙΑΤΡΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΣΘΕΝΕΙΕΣ ΤΩΝ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΩΝ
tideon: Δημοσιεύουμε σοβαρότατη καταγγελία νοσοκόμας, που επισημαίνει μια πλευρά της λαθρομετανάστευσης που ξεφεύγει τόσο από εμάς, όσο και από τους θεωρητικούς υποστηρικτές της αθρόας «εισβολής» των λαθρομεταναστών. Επισημαίνουμε, ότι δεν έχουμε τίποτε φυλετικά εναντίον τους. Δεν είναι το χρώμα, δεν είναι η γλώσσα που μας κάνει επικριτικούς, αλλά η δική μας ανεργία και φτώχεια. Είναι η αλλοίωση του πληθυσμού που επιχειρείται, είναι το αίμα των προγόνων μας με το οποίο πλήρωσαν αυτό τον τόπο. Και τώρα πλέον είναι και ο κίνδυνος για την υγεία όλων μας...
Καταγγελία νοσοκόμας
Τετάρτη, 10 Νοεμβρίου 2010
Είμαι μητέρα 2 παιδιών και παρακολουθώ με αγωνία,όλες τις εξελίξεις που αφορούν το μέλλον το δικό μας ,αλλά αυτό που με νοιάζει περισσότερο είναι το μέλλον των παιδιών όλων μας.
Τώρα τελευταία είδα πως επιτέλους αποκαλύφθηκε η αλήθεια που όλοι όσοι μένουμε στο κέντρο των Αθηνών το ξέραμε,αλλά όταν τολμούσαμε να το αναφέρουμε,τα γνωστά παπαγαλάκια των ΜΜΕ και οι τηλεμαϊντανοί των ΜΚΟ μας έλεγαν ξενοφοβικούς και φασίστες.
Η είδηση που διάβασα και στο blog σας,είναι εγκυρότατη και σας διαβεβαιώνω και εγώ που δουλεύω σε μεγάλο νοσοκομείο των Αθηνών...
ΥΠΟΚΡΙΣΙΑ ΣΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΙΝΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ
Κωνσταντίνος Χολέβας-Πολιτικός Επιστήμων
Η Επιτροπή Νομικών Υποθέσεων και Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων του Συμβουλίου της Ευρώπης ενέκρινε την έκθεση του Ελβετού Βουλευτή και Δικαστή Ντικ Μάρτι σχετικά με εγκλήματα Αλβανών οπλαρχηγών κατά Σέρβων αμάχων και αιχμαλώτων το 1999. Η Έκθεση θα συζητηθεί εντός του Ιανουαρίου από την Ολομέλεια της Κοινοβουλευτικής Επιτροπής του Συμβουλίου της Ευρώπης, στο οποίο μετέχουν 47 χώρες. Τα όσα καταγγέλλει η έκθεση έχουν γραφεί με λιγότερα ίσως στοιχεία, αλλά με την ίδια αυστηρότητα στο βιβλίο «Το κυνήγι» της γνωστής Κάρλα Ντελ Πόντε, της εισαγγελέως του Ειδικού Διεθνούς Δικαστηρίου της Χάγης, το οποίο δίκασε τον Μιλόσεβιτς και άλλους υπευθύνους για εγκλήματα πολέμου στην πρώην Γιουγκοσλαβία. Το Δικαστήριο είχε δικάσει κατά συντριπτική πλειοψηφία Σέρβους, λίγους Κροάτες και ελάχιστους χαμηλόβαθμους Βοσνιομουσουλμάνους. Τώρα ανοίγει ο δρόμος για την καταδίκη υψηλοβάθμων Αλβανών Κοσσοβάρων, αν και θεωρείται βέβαιο ότι θα ασκηθούν πιέσεις από τις ΗΠΑ και άλλες χώρες να μην διωχθούν συγκεκριμένα πολιτικά πρόσωπα.
Η έκθεση Μάρτι καταγγέλλει ότι τα εγκλήματα που διαπράχθηκαν από τους Αλβανούς εναντίον των Σέρβων ήταν τα χειρότερα από την εποχή του Β΄ Παγκοσμίου Πολέμου. Πάνω από 12.000 θάνατοι. 1.350 τραυματισμοί, 1000 απαγωγές, 340.000 απελάσεις μη Αλβανών, εμπρησμός 107.000 κατοικιών και δολοφονία 70 παιδιών. Κάποια από τα θύματα αποκεφαλίσθηκαν τελετουργικά, ενώ χιλιάδες Σέρβοι κλείστηκαν σε παράνομα στρατόπεδα συγκέντρωσης. Πολλοί άνθρωποι ακρωτηριάσθηκαν ή σκοτώθηκαν σε μυστικές κλινικές όπου τους αφαιρέθηκαν τα όργανά τους και έτσι στήθηκε ένα διεθνές κύκλωμα εμπορίας ανθρωπίνων οργάνων. Την ίδια ώρα οι ΗΠΑ και οι Δυτικοευρωπαίοι βομβάρδιζαν αμάχους Σέρβους και την Σερβική τηλεόραση στο Βελιγράδι....
Ηχηρό "ναι" της Ελλάδας στο φράχτη
Η προοπτική του φράχτη στον Έβρο μπορεί να προκαλεί αντιδράσεις από τις διάφορες φιλάνθρωπες οργανώσεις, οι οποίες διοργανώνουν πορείες και συναυλίες υπέρ της λαθρομετανάστευσης, οι Έλληνες όμως βροντοφωνάζουν ΝΑΙ στο φράχτη.
Υπέρ της κατασκευής του φράχτη 12,5 χιλιομέτρων στον Έβρο τάσσεται η κοινή γνώμη, ως μέτρο διακοπής της εισροής μεταναστών στην Ελλάδα, ενώ 6 στους 10 Έλληνες βλέπουν θετικά το μέτρο της κυβέρνησης.
Σύμφωνα με τα αποτελέσματα έρευνας με τίτλο «Η κοινή γνώμη απέναντι στο τείχος του Έβρου» που διενήργησε η Public Issue για την «Καθημερινή της Κυριακής», προκύπτει πως οι πολίτες θεωρούν ότι είναι αναγκαίο η χώρα μας να προχωρήσει στη λήψη μέτρων για την αντιμετώπιση του προβλήματος.
Μάλιστα, όσον αφορά την κατασκευή του φράχτη στα σύνορα με την Τουρκία στον Έβρο, το 55% των ερωτηθέντων απαντά ότι πρόκειται για ένα από τα μέτρα που μπορούν να εμποδίσουν το μεταναστευτικό ρεύμα προς την Ελλάδα.
Υπέρ της κατασκευής του φράχτη τοποθετείται η πλειοψηφία των ψηφοφόρων του ΠΑΣΟΚ (51%), μεγάλο ποσοστό των ψηφοφόρων της Ν.Δ. (37%), ενώ σύμφωνος εμφανίζεται και ένας στους τέσσερις ψηφοφόρους των κομμάτων της Αριστεράς.
Ενδεικτικό της ευρείας συζήτησης που γίνεται για το θέμα είναι το στοιχείο πως το 87% δηλώνει ότι έχει ακούσει ή διαβάσει κάτι σχετικά. Μάλιστα, το 51% των πολιτών δηλώνει ότι είναι πολύ ή αρκετά ενημερωμένο σχετικά.
Η πανελλαδική έρευνα της Public Issue πραγματοποιήθηκε το διήμερο 12 - 13 Ιανουαρίου, περίπου δύο εβδομάδες μετά την αρχική γνωστοποίηση των προθέσεων της κυβέρνησης για ανέγερση του φράχτη.
Hellas on the Web.Org
Ο Μητροπολίτης Αιτωλίας και Ακαρνανίας Κοσμάς
για την οικονομική κρίση, Κάρτα του Πολίτη,
έκρηξη βίας, προσπάθεια αποχριστιανοποίησης
«Σε κάθε δύσκολη στιγμή του λαού μας η Εκκλησία ήταν παρούσα».
Ο Μητροπολίτης Αιτωλίας και Ακαρνανίας Κοσμάς μιλά στην εφημερίδα "Πολιτεία Αιτωλών και Ακαρνάνων". Περιγράφει τους βασικούς λόγους που οδήγησαν στη σημερινή οικονομική κρίση και εντοπίζει «μια αντίδραση σε ότι πνευματικό και εκκλησιαστικό, μια προσπάθεια να αλλοτριωθεί η Ορθόδοξος Αλήθεια».
Iδιαίτερης σημασίας είναι τα λεγόμενα σε συνέντευξη στην «Π» του Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου Αιτωλίας και Ακαρνανίας κ.κ. Κοσμά. Ο ποιμενάρχης της τοπικής μας Εκκλησίας ερμηνεύει το πώς φθάσαμε στη σημερινή οικονομική κρίση τονίζοντας πως «εάν υπήρχε μια προσοχή, διάκριση και σύνεση στην κατανάλωση των αγαθών, σήμερα θα ήμασταν σε καλύτερη κατεύθυνση». Μιλάει για τη στήριξη της Εκκλησίας σε όσους έχουν ανάγκη ειδικά το τελευταίο χρονικό διάστημα αλλά και για τον πολυδιάστατο ρόλο της σε κοινωνικό επίπεδο επισημαίνοντας πως «η Εκκλησία ποτέ δεν είπε «όχι» σε κανένα αναγνωρίζοντας ως αδελφό τον κάθε άνθρωπο». Μιλάει για την αντίδραση της Εκκλησίας στην «Κάρτα του Πολίτη» τονίζοντας πως αυτή θα «καταργήσει το αυτεξούσιο του ανθρώπου». Παράλληλα δε, αναφέρεται διεξοδικά στις προσπάθειες «αποχριστιανοποίησης» που διαπιστώνονται και μάλιστα από κρατικούς λειτουργούς. Στο μήνυμά του για την Γέννηση του Θεανθρώπου σε λίγες ημέρες, καλεί όλους μας να δεχθούμε την αλήθεια, ξεπερνώντας την πνευματική κρίση που μας έχει οδηγήσει σε αδιέξοδα.
Λόγοι απόρριψης της Κάρτας του Πολίτη
και της Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης
6 λόγοι για τους οποίους αξίζει να πεις ΟΧΙ
στην «Κάρτα του Πολίτη» (ΚτΠ)
και την «Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση»
1. ΛΑΝΘΑΣΜΕΝΟΙ ΙΣΧΥΡΙΣΜΟΙ
Το βασικό επιχείρημα για την εισαγωγή της ΚτΠ είναι ότι θα δοθεί οριστική λύση στα προβλήματα της «καθημερινότητας του πολίτη», στα προβλήματα που αντιμετωπίζει όταν προσπαθεί να εξυπηρετηθεί από τις Δημόσιες Υπηρεσίες.
Εάν βεβαίως το μέτρο της εισαγωγής της ΚτΠ οδηγήσει και στην οργάνωση του Δημοσίου, αυτά είναι δύο διαφορετικά πράγματα. Η οργάνωση του Δημοσίου πρέπει να γίνει ασχέτως με την εισαγωγή της ΚτΠ. Δεν είναι προϋπόθεση της οργάνωσης του Δημοσίου η ΚτΠ, ούτε πρέπει να γίνει με δικαιολογία την ΚτΠ. Πρέπει να γίνει ούτως ή άλλως. Αυτό είναι σημαντικό να το συνειδητοποιήσουμε, γιατί ενώ δεν λύνει η ΚτΠ προβλήματα με την εισαγωγή της, αντίθετα φέρνει πολλά προβλήματα με την εισαγωγή της, όπως θα δούμε κατωτέρω.
Πιο συγκεκριμένα: Η Κάρτα του Πολίτη σύμφωνα με τα στοιχεία της πρώτης δημόσιας διαβούλευσης αναμένεται να περιέχει εμφανώς επάνω της τα βασικά στοιχεία ταυτοποίησης του κατόχου της: «Δεν αποτελεί επιλογή μας η φόρτωση πληθώρας στοιχείων στο εσωτερικό της Κάρτας. Αντίθετα, σχεδιαστικό μας στόχο αποτελεί η ανάπτυξη μίας Κάρτας, η οποία θα περιέχει τα ελάχιστα απαιτούμενα στοιχεία»(http://www.opengov.gr/ypes/?p=863).
Σε αυτή την περίπτωση η ΚτΠ δεν προσφέρει τίποτα περισσότερο από ότι το υφιστάμενο Δελτίο Ταυτότητας. Στην προσπάθειά του να εξυπηρετηθεί ένας πολίτης, όταν βρίσκεται σε μια υπηρεσία έχει 2 βασικά προβλήματα :
Κωνσταντῖνος Χολέβας, Πολιτικός Επιστήμων
Μπορεῖ ὁ Ὀρθόδοξος Χριστιανός νά ἀγαπᾶ τήν πατρίδα του καί νά ἐκδηλώνει ἕναν ὑγιῆ καί ἀφανάτιστο πατριωτισμό ἤ μήπως αὐτό ἀντιστρατεύεται τόν παναθρώπινο χαρακτῆρα τῆς Χριστιανικῆς διδασκαλίας;
Οἱ Ἅγιοι καί οἱ Πατέρες πού διαμόρφωσαν τήν Ὀρθόδοξη Παράδοση μᾶς ἀπαντοῦν: Ναί, εἶναι φυσιολογική ἡ ἀγάπη γιά τήν πατρίδα, ἀρκεῖ νά μήν ὁδηγεῖ σέ μίσος πρός ἄλλους λαούς.
Πολύ ὄμορφα περιγράφει αὐτό τό συναίσθημα ὁ Γέρων Παΐσιος ὁ Ἁγιορείτης ὅταν γράφει: «Ἡ πατρίδα εἶναι μία μεγάλη οἰκογένεια». Ὅπως δηλαδή εἶναι φυσιολογικό νά ἀγαπᾶ ὁ Χριστιανός τήν οἰκογένειά του, ἔτσι ἄδολα καί χωρίς μισαλλοδοξία δικαιοῦται νά μεριμνᾶ γιά τό καλό τοῦ τόπου του, τοῦ ἔθνους του, τοῦ πολιτισμοῦ του. Ὁ ἴδιος ὁ Γέρων Παῒσιος δίδασκε σέ ὅσους τόν ρωτοῦσαν γιά τό Μακεδονικό ζήτημα ὅτι πρέπει νά ἀγωνιζόμαστε γιά τήν προστασία τοῦ ὀνόματος τῆς Μακεδονίας, ἀρκεῖ νά μή γίνει αὐτός ὁ ἀγώνας ἡ μοναδική μας ἐνασχόληση καί μᾶς ἀπομακρύνει ἀπό τόν πνευματικό ἀγῶνα γιά τή σωτηρία τῆς ψυχῆς μας (1).
Μελετῶντας τά κείμενα τῶν Πατέρων, τῶν Μαρτύρων καί τῶν Ὑμνογράφων παρατηροῦμε ὅτι ἡ Οἰκουμενική διάσταση τῆς Ὀρθοδοξίας συνυπάρχει ἁρμονικά μέ τήν τοπικότητα καί τόν ὑγιῆ πατριωτισμό.... Στήν Ὀρθόδοξη Ἐκκλησία αὐτά τά δύο στοιχεῖα δέν θεωροῦνται ἀσυμβίβαστα ἤ ἀντικρουόμενα. Θυμίζω ὁρισμένα χαρακτηριστικά παραδείγματα.
Στην Ρωσία δεν αποκαλύπτεται το σχέδιο λίγο-λίγο, όπως γίνεται στη χώρα μας. Εξ'αρχής η Ρωσική Κυβέρνηση αποκάλυψε πως θα είναι η νέα ταυτότητα των Ρώσων και πως θα λειτουργεί.
Στη χώρα μας όμως ακολουθείται η μέθοδος της "σαλαμοποίησης":
-1η Διαβούλευση (για να γράψουν και να εκτονωθούν οι αντιδρώντες),
-2η Διαβούλευση (χωρίς αναφορά στην Κάρτα του Πολίτη και έτσι να αποκοιμηθούν οι αντιδρώντες)
-Με νομοσχέδιο περνάει η "Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση" (κλειδαριά)
-Αργότερα θα μας πούνε πως θα κυκλοφορήσει η "Κάρτα του Πολίτη" (κλειδί που ξεκλειδώνει την κλειδαρια).
Επίσης οι σημαντικές λεπτομέρειες παρουσιάζονται σε εμάς λίγες-λίγες, σε αντίθεση με τη Ρωσία:
-"Θα έχει μόνο ένα απλό πλινθίο" στην Ελλάδα,
-"Θα έχει "προχωρημένο" πλινθίο που θα λειτουργεί και εξ'επαφής και εξ'αποστάσεως" στη Ρωσία,
-"Θα την λένε "Κάρτα του Πολίτη" στην Ελλάδα,
-"Θα την λένε "Universal (Παγκόσμια, Καθολική(;)) Κάρτα" (δηλ Μια Κάρτα για τα πάντα) στην Ρωσία,
-Θα δημιουργηθούν στην Ελλάδα, πρώτα οι Κάρτες "Ορεκτικά" (Κάρτα Υγείας, Δημότη, Εργαζομένου, Αγορών) και μετά θα δημιουργηθεί το "Κυρίως Πιάτο" (Κάρτα του Πολίτη) που θα τις ενσωματώσει όλες,
-Θα δημιουργηθεί η Υπέρ-Κάρτα εξ'αρχής που θα τα κάνει όλα στη Ρωσία, χωρίς δηλ προκαταρκτικές κάρτες εξοικείωσης των πολιτών.
Δείτε μερικές πληροφορίες για τo πως θα χρησιμοποιείται η Ρώσικη Κάρτα του Πολίτη:
- Με τη βοήθεια της Καθολικής Ηλεκτρονικής Κάρτας (Universal Card) μπορείτε να πληρώσετε για κρατικές, δημοτικές και εμπορικές υπηρεσίες (συμπεριλαμβανομένων των λογαριασμών κοινής ωφελείας, εισιτήρια, σε δίκτυα, αγορές) όπως και με μια συμβατική πιστωτική κάρτα.
- Μπορεί να χρησιμοποιηθεί στο Internet, στα ATM για τραπεζικές συναλλαγές, στα μέσα μαζικής μεταφοράς για να ταξιδέψετε, για ταχεία εξυπηρέτηση από τα κρατικά δίκτυα, τα δημοτικά δίκτυα και τα εμπορικά δίκτυα, για τον έλεγχο πρόσβασης (σσ. προφανώς σε κτίρια), καθώς και σε καταστήματα για να κάνετε αγορές.
- Έχει ένα ενσωματωμένο μικροτσίπ για την αποθήκευση δεδομένων και ηλεκτρονικών εφαρμογών (ταυτοποίηση, σχέση με τράπεζες, ασφαλιστήριο συμβόλαιο, πιστοποιητικό υποχρεωτικής ασφαλίσεως, συντάξεως).
-Μπορεί να χρησιμοποιηθεί εξ' επαφής αλλά και εξ'αποστάσεως (noncontact) (άρα το πλινθίο είναι RFID, δεν γίνεται αλλιώς).
-Υψηλότερο επίπεδο προστασίας από την παραχάραξη από ό,τι τα παραδοσιακά μέσα. (Τουλάχιστον οι Ρώσοι λένε την αλήθεια σε αυτό το σημείο, δεν λένε ότι θα είναι απαραχάρακτη τεχνολογία, θα "σπάει" δηλ. πιο δύσκολα - στην αρχή τουλάχιστον - , αλλά θα σπάει).
ΠΗΓΗ
Μπορώ να εξαιρεθώ από την Καθολική Ηλεκτρονική Κάρτα;
Ο κάθε πολίτης έχει το δικαίωμα να εξαιρεθεί. Σε περίπτωση άρνησης του πολίτη από τη χρησιμοποίηση της καθολικής ηλεκτρονικής κάρτας, η κάρτα θα ακυρώνεται.
ΠΗΓΗ
Πηγή: http://uecard.ru/, http://themoscownews.com. ID-on't renounce my freedom
Ιωάννης Θαλασσινός, Διευθυντής Π.Ε.ΦΙ.Π. 04-10-2017
Ποιός ἄραγε θυμᾶται τή θλιβερή ἐπέτειο τῆς ψήφισης, ἀπό τή Βουλή τῶν Ἑλλήνων, τοῦ ἐπαίσχυντου...
Χριστιανική Εστία Λαμίας 03-10-2017
Οἱ μάσκες ἔπεσαν γιά ἀκόμα μιά φορά. Ἑταιρεῖες γνωστές στούς Ἕλληνες καταναλωτές ἀφαίρεσαν ἀπό τά...
TIDEON 21-12-2015
Επιμένει να προκαλεί Θεό και ανθρώπους η ελληνική Κυβέρνηση, ψηφίζοντας στις 22 Δεκεμβρίου 2015 ως...
Tideon 14-12-2015
Η Κυβέρνηση μας μίλησε για την «αναγκαιότητα» και για τα πλεονεκτήματα της «Κάρτας του Πολίτη»...
TIDEON 27-08-2014
Λαμβάνουν διαστάσεις καταιγισμού οι αντιδράσεις πλήθους φορέων και πολιτών για το λεγόμενο «αντιρατσιστικό» νομοσχέδιο το...
tideon.org 02-05-2013
Kαταθέτουμε την αρνητική δήλωση μας προς τον Εθνικό Οργανισμό Μεταμοσχεύσεων (ΕΟΜ). Ο νόμος αφήνει πολλά...
Tideon 31-12-2012
Ποια είναι η λύση αν πλήρωσες «τσουχτερές» τιμές στο Κυλικείο του Νοσοκομείου, του Αεροδρομίου, του...
Νικόλαος Ἀνδρεαδάκης, ὁδηγός 03-04-2012
Εἶμαι νέος μὲ οἰκογένεια, ἔχω ὅλη τὴ ζωὴ μπροστά μου… Λόγῳ ἐπαγγέλματος ἔχω τὴ δυνατότητα...
tideon 07-11-2011
ΜΝΗΜΟΝΙΟ: Δεν ξεχνώ αυτούς που παρέδωσαν αμετάκλητα και άνευ όρων την ΕΘΝΙΚΗ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑ και έκαναν...
ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΤΩΡΑ ... 15-02-2011
Κατάλαβες τώρα ... γιατί σε λέγανε «εθνικιστή» όταν έλεγες πως αγαπάς την Πατρίδα σου; Για να...
ΤΡΑΠΕΖΑ ΙΔΕΩΝ 25-12-2010
Τώρα πια γνωρίζω τους 10 τρόπους που τα ΜΜΕ μου κάνουν πλύση εγκεφάλου και πώς...