Τράπεζα Ἰδεῶν
Θησαύρισμα ἰδεῶν καί ἀναφορῶν γιά τήν Ὀρθοδοξία καί τόν Ἑλληνισμό
info@tideon.org
Στην Ρωσία δεν αποκαλύπτεται το σχέδιο λίγο-λίγο, όπως γίνεται στη χώρα μας. Εξ'αρχής η Ρωσική Κυβέρνηση αποκάλυψε πως θα είναι η νέα ταυτότητα των Ρώσων και πως θα λειτουργεί.
Στη χώρα μας όμως ακολουθείται η μέθοδος της "σαλαμοποίησης":
-1η Διαβούλευση (για να γράψουν και να εκτονωθούν οι αντιδρώντες),
-2η Διαβούλευση (χωρίς αναφορά στην Κάρτα του Πολίτη και έτσι να αποκοιμηθούν οι αντιδρώντες)
-Με νομοσχέδιο περνάει η "Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση" (κλειδαριά)
-Αργότερα θα μας πούνε πως θα κυκλοφορήσει η "Κάρτα του Πολίτη" (κλειδί που ξεκλειδώνει την κλειδαρια).
Επίσης οι σημαντικές λεπτομέρειες παρουσιάζονται σε εμάς λίγες-λίγες, σε αντίθεση με τη Ρωσία:
-"Θα έχει μόνο ένα απλό πλινθίο" στην Ελλάδα,
-"Θα έχει "προχωρημένο" πλινθίο που θα λειτουργεί και εξ'επαφής και εξ'αποστάσεως" στη Ρωσία,
-"Θα την λένε "Κάρτα του Πολίτη" στην Ελλάδα,
-"Θα την λένε "Universal (Παγκόσμια, Καθολική(;)) Κάρτα" (δηλ Μια Κάρτα για τα πάντα) στην Ρωσία,
-Θα δημιουργηθούν στην Ελλάδα, πρώτα οι Κάρτες "Ορεκτικά" (Κάρτα Υγείας, Δημότη, Εργαζομένου, Αγορών) και μετά θα δημιουργηθεί το "Κυρίως Πιάτο" (Κάρτα του Πολίτη) που θα τις ενσωματώσει όλες,
-Θα δημιουργηθεί η Υπέρ-Κάρτα εξ'αρχής που θα τα κάνει όλα στη Ρωσία, χωρίς δηλ προκαταρκτικές κάρτες εξοικείωσης των πολιτών.
Δείτε μερικές πληροφορίες για τo πως θα χρησιμοποιείται η Ρώσικη Κάρτα του Πολίτη:
- Με τη βοήθεια της Καθολικής Ηλεκτρονικής Κάρτας (Universal Card) μπορείτε να πληρώσετε για κρατικές, δημοτικές και εμπορικές υπηρεσίες (συμπεριλαμβανομένων των λογαριασμών κοινής ωφελείας, εισιτήρια, σε δίκτυα, αγορές) όπως και με μια συμβατική πιστωτική κάρτα.
- Μπορεί να χρησιμοποιηθεί στο Internet, στα ATM για τραπεζικές συναλλαγές, στα μέσα μαζικής μεταφοράς για να ταξιδέψετε, για ταχεία εξυπηρέτηση από τα κρατικά δίκτυα, τα δημοτικά δίκτυα και τα εμπορικά δίκτυα, για τον έλεγχο πρόσβασης (σσ. προφανώς σε κτίρια), καθώς και σε καταστήματα για να κάνετε αγορές.
- Έχει ένα ενσωματωμένο μικροτσίπ για την αποθήκευση δεδομένων και ηλεκτρονικών εφαρμογών (ταυτοποίηση, σχέση με τράπεζες, ασφαλιστήριο συμβόλαιο, πιστοποιητικό υποχρεωτικής ασφαλίσεως, συντάξεως).
-Μπορεί να χρησιμοποιηθεί εξ' επαφής αλλά και εξ'αποστάσεως (noncontact) (άρα το πλινθίο είναι RFID, δεν γίνεται αλλιώς).
-Υψηλότερο επίπεδο προστασίας από την παραχάραξη από ό,τι τα παραδοσιακά μέσα. (Τουλάχιστον οι Ρώσοι λένε την αλήθεια σε αυτό το σημείο, δεν λένε ότι θα είναι απαραχάρακτη τεχνολογία, θα "σπάει" δηλ. πιο δύσκολα - στην αρχή τουλάχιστον - , αλλά θα σπάει).
ΠΗΓΗ
Μπορώ να εξαιρεθώ από την Καθολική Ηλεκτρονική Κάρτα;
Ο κάθε πολίτης έχει το δικαίωμα να εξαιρεθεί. Σε περίπτωση άρνησης του πολίτη από τη χρησιμοποίηση της καθολικής ηλεκτρονικής κάρτας, η κάρτα θα ακυρώνεται.
ΠΗΓΗ
Πηγή: http://uecard.ru/, http://themoscownews.com. ID-on't renounce my freedom
Άμεση συμμετοχή στη Δημόσια Διαβούλευση
για την Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση
Ξεκίνησε την Κυριακή 9 Ιανουαρίου και ώρα 16:00 η Δημόσια Διαβούλευση για το Σχέδιο Νόμου για την Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση στην ιστοσελίδα του Υπουργείου Εσωτερικών, Αποκέντρωσης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης http://www. open gov.gr/ypes/?p=984 η οποία θα διαρκέσει μέχρι την Κυριακή 30 Ιανουαρίου, 23:59, δηλαδή συνολικά 21 ημέρες μόνο.
Αφού έληξε η προηγούμενη διαβούλευση με τον καταιγισμό αρνητικών κρίσεων, το κείμενο του σχεδίου Νόμου, ύποπτα διατυπωμένα, ΔΕΝ ΑΝΑΦΕΡΕΙ σε κανένα άρθρο του την λέξη "ΚΑΡΤΑ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ".
Όμως στο άρθρο 28 παρ. 6 αφήνει ανοιχτό το «παράθυρο» να μας έλθει η Κάρτα του Πολίτη με Υπουργική Απόφαση μέσα σε μια νύκτα και με άγνωστες τεχνικές προδιαγραφές που θα τις υποστούμε ξαφνικά (π.χ. την ενοποίηση με την φοροκάρτα, το 666, κλπ)
Η πρόθεση αυτή του ΥΠΕΣ είναι ένας εμπαιγμός σ΄ όλους τους πολίτες, αλλά και στην Επιτροπή για την Κάρτα του Πολίτη της Ι. Συνόδου της Εκκλησίας της Ελλάδος, στην οποία υποσχέθηκε την 17-11-2010, ότι πρώτα σε νομοσχέδιο θα διατυπωθούν οι τεχνικές προδιαγραφές, και επ΄ αυτών θα υποβάλει η Εκκλησία της Ελλάδος τις προτάσεις της.
Για τον λόγο αυτό είναι αναγκαία η συμμετοχή όλων μας στην διαβούλευση επί του άρθρου 28 μόνον . Έτσι θα λάβουν οι κρατούντες του μήνυμα, ότι ο λαός είναι άγρυπνος και δεν ανέχεται περιστολή των ελευθεριών του.
ΔΕΝ ΘΑ ΚΟΥΡΑΣΤΟΥΜΕ ΝΑ ΑΓΩΝΙΖΟΜΑΣΤΕ !
Είναι αναγκαίο να εκφράσουμε τις αντιρρήσεις μας ότι :
Δικάζονται όλοι οι εκδότες & ιδιοκτήτες εφημερίδων !
μετά από 6 (!) αναβολές, στις 20.1.2011
στο Γʼ Μονομελές Πλημμελειοδικείο Αθηνών
για την παράνομη διακίνηση πορνοταινιών.
Συγχαρητήρια στον γενναίο Δικηγόρο που έδειξε τον δρόμο,
που διστάζουμε να ακολουθήσουμε για να προστατεύσουμε τα παιδία μας !
Ας του συμπαρασταθούμε ...
Η Ένωση Προστασίας Καταναλωτών Σερρών (ΕΠΚΑΣ) [www.epkas.gr] το Νοέμβριο και Δεκέμβριο 2006 διαπίστωσε μετά από προφορικές καταγγελίες καταναλωτών, ότι σε πολλές εφημερίδες διακινούνται ψηφιακοί δίσκοι (DVD) με πορνογραφικό περιεχόμενο.
Για το λόγο αυτό η ΕΠΚΑΣ υπέβαλε στον Εισαγγελέα του Αρείου Πάγου Μηνυτήρια Αναφορά (βλ. συνημμένο κείμενο) επισυνάπτοντας σχετικά DVD των εφημερίδων εκείνης της εποχής, με τα οποία προσβάλλεται βάναυσα η αιδώς κατά το κοινό αίσθημα του μέσου ανθρώπου.
.
Για τον ίδιο λόγο η ΕΠΚΑΣ κατήγγειλε την τακτική των εφημερίδων στον Συνήγορο του καταναλωτή (βλ. συνημμένο κείμενο). Για αυτό ακριβώς το θέμα εξεδόθη η 926/25-4-2007 Σύσταση του Συνηγόρου του Καταναλωτή (βλ. συνημμένο κείμενο), που ζητούσε απο τις εισαγγελικές αρχές την εφαρμογή του ποινικού νόμου καθόσον η διακίνησή τους μέσω των εφημερίδων συνιστά ευθεία παράβαση του νόμου (αρθρ. 29 Ν. 5060/1931) που απαγορεύει τη θέση σε κυκλοφορία ασέμνων, καθόσον στην έννοια των ασέμνων υπάγονται και οι πορνοταινίες.
Αμέσως μετά την Σύσταση του Συνηγόρου εξεδόθη η 8/2007 Εγκύκλιος του Εισαγγελέα του Αρείου Πάγου, κ. Σανιδά (βλ. συνημμένο κείμενο), με την οποία ερμηνεύεται ως ποινικά κολάσιμη αυτή η πρακτική και διατάσσονται όλες οι αστυνομικές αρχές σε άμεση κατάσχεση των DVD.
Η μηνυτήρια αναφορά που είχε υποβληθεί είχε οδηγήσει σε ποινική δίωξη όλων των ιδιοκτητών και εκδοτών των εφημερίδων που διακινούσαν πορνογραφικό υλικό.
Μετά από 6 αναβολές, στις 20.1.2011 στο Γʼ Μονομελές Πλημμελειοδικείο Αθηνών δικάζονται όλοι οι εκδότες/ιδιοκτήτες εφημερίδων για την παράνομη διακίνηση πορνοταινιών.
Θα σπεύσουν άραγε κι άλλοι φορείς (ενώσεις γονέων κλπ) να καταθέσουν αυθόρμητα ως μάρτυρες κατηγορίας κατά αυτών που εμβοθρεύουν την κοινωνία μας;
Φ. Βαγενάς
τέως πρόεδρος
ΕΠΚΑΣ
[ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ]
ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑ ΤΟΥ ΑΡΕΙΟΥ ΠΑΓΟΥ
Έλληνες στο «Καζίνο Πρίνσες» στη Γευγελή,
ή αλλιώς πως βγάζουμε τα μάτια μας μόνοι μας
Το νέο «φανερό όπλο» των Σκοπίων λέγεται «Καζίνο Πρίνσες» και βρίσκεται στη Γευγελή περιμένοντας τους γνωστούς και μη εξαιρετέους πελάτες του από την Βόρεια Ελλάδα που όλοι φωνάζουν ότι δοκιμάζεται από την οικονομική κρίση.
Και όμως την ημέρα των εγκαινίων του νέου Καζίνο το 100% των 4.100 πελατών που περίμεναν να ανοίξει ήταν από την Ελλάδα. Ο δε αριθμός αυτών θα επαρκούσε για την ίδρυση μίας πολυμετοχικής εταιρείας που θα μπορούσε να παράγει και να δίνει θέσεις εργασίας στην δοκιμαζόμενη βόρεια Ελλάδα.
Αλλά που τέτοια πράγματα. Για να νοιώσουν όμως καλύτερα οι συμπολίτες μας που αποφάσισαν να επισκεφτούν το 86 εκατ. ευρώ σκοπιανό καζίνο τουρκικών συμφερόντων της εταιρείας World of Princess, αξίζει να διαβάσει κανείς τα σχόλια των γειτόνων μας σε σκοπιανό φόρουμ με αντικείμενο τους Έλληνες «χρηματοδότες» της σκοπιανής οικονομίας και προπαγάνδας: Fantastic! Now let's get the Serbs, Greeks and Bulgarians there so we can ruin them! Μετάφραση «Φανταστικά! Ας φέρουμε τους Βούλγαρους, Σέρβους και Έλληνες για να τους καταστρέψουμε».
Και όλα αυτά τη στιγμή που για οποιονδήποτε επιθυμεί να δοκιμάσει την τύχη του η πόλη της Θεσσαλονίκης διαθέτει την κατάλληλη υποδομή.
Τελικά, πώς γίνεται οι «φίλοι και σύμμαχοι» μας Τούρκοι να κερδίζουν συνέχεια κάτι από εμάς και οι σκοπιανοί γείτονες μας, να παίρνουν τα λεφτά μας και να μας βρίζουν από πάνω, είναι ένα μυστήριο. Μάλλον θα φταίνε οι άλλοι και όχι εμείς, ως συνήθως.
14-12-2010 18:16:09
Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr
http://www.defencenet.gr/defence/index.php?option=com_content&task=view&id=16166&Itemid=84
Το Βορειοηπειρωτικό στο 2011
Τις πρώτες ημέρες του νέου χρόνου, τόσο η κυβέρνηση όσο και η αξιωματική αντιπολίτευση ανακοίνωσαν τους βασικούς προγραμματικούς άξονες της πολιτικής τους για το 2011. Από την «ατζέντα» της Συμπολιτεύσεως, μονίμως ευρισκομένης στον αστερισμό του μνημονίου, απουσιάζει οποιαδήποτε αναφορά στα εθνικά μας θέματα.
Η αντίστοιχη «ατζέντα» της αξιωματικής αντιπολιτεύσεως εμπεριέχει μια γενική αναφορά και θα αναμένουμε με ενδιαφέρον την ταχεία υλοποίηση της δεσμεύσεως αυτής.
Αποτελεί κοινή πεποίθηση των παροικούντων στον ευλογημένο αυτό τόπο, ότι από την Κύπρο και το Αιγαίο, μέχρι τη Βόρειο Ήπειρο και τη Μακεδονία, ο Ελληνισμός υφίσταται μία πολυμέτωπη και πολυπλόκαμη επίθεση, η οποία έχει σαν στόχο τη συρρίκνωση της εθνικής κυριαρχίας και την επαχθή υποθήκευση του Εθνικού Μέλλοντος.
Με τη μορφή γεωμετρικής προόδου, βλέπουν το φως της δημοσιότητος φήμες για «μυστική διπλωματία» και για «συναινετικές διαδικασίες» μονομερών παραχωρήσεων εκ μέρους της Ελλάδος.
Η ΣΦΕΒΑ και ο ΠΑΣΥΒΑ εκφράζουν κατ΄αρχάς τη βαθύτατη εθνική τους ανησυχία και ταυτόχρονα διακηρύττουν, το αυτονόητο για όλους τους Έλληνες πατριώτες, ότι η Ιστορία μας και η Εθνική μας κληρονομιά δεν πωλούνται, δεν εκποιούνται, δεν παζαρεύονται. Κανείς δεν έχει το δικαίωμα να απεμπολεί απαράγραπτα εθνικά δίκαια αιώνων!
Επιπρόσθετα, επιθυμούμε να επισημάνουμε κυρίως στα δύο κόμματα εξουσίας, ότι το Βορειοηπειρωτικό συνιστά ανοικτό, ζέον και ενεργό Εθνικό Ζήτημα, το οποίο συναρτάται τόσο με την πλήρη κατοχύρωση των ανθρωπίνων και μειονοτικών δικαιωμάτων των ομοεθνών μας, που διαβιούν στη Βόρειο Ήπειρο και σε ολόκληρη την Αλβανία, όσο και με τα γενικότερα ζωτικά συμφέροντα της Ελλάδος στην ευαίσθητη περιοχή της νοτιοανατολικής Ευρώπης. Κατά συνέπεια, θα αποτελούσε ασύγγνωστη Εθνική παράλειψη, η μη συμπερίληψή του στις περιώνυμες «ατζέντες» της πολιτικής τους.
Ο Μητροπολίτης Πειραιώς για τις επιθέσεις των Ισλαμιστών και το Ισλαμικό τέμενος στην Αθήνα
Επιχειρηματολογεί για την αντισυνταγματικότητα του Τεμένους
που προτίθεται η Κυβέρνηση να ανοικοδομήσει"
Ἐν Πειραιεῖ τῇ 7ῃ Ἰανουαρίου 2011
Α Ν Α Κ Ο Ι Ν Ω Θ Ε Ν
ΑΝΕΞΕΛΕΓΚΤΗ, ΑΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΤΗ, ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΗ, ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ Η ΚΑΡΤΑ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ
Περισπούδαστη μελέτη ειδικού συνεργάτη
Πήρα το θάρρος να σας καταθέσω τις παρακάτω σκέψεις μου, σκέψεις ενός απλού πολίτη αυτής της χώρας, ο οποίος αν και με σχεδόν αυτούσιους τους παρακάτω προβληματισμούς συμμετείχα στη δημόσια διαβούλευση που πραγματοποιήθηκε ηλεκτρονικά για τη διαβόητη Κάρτα του Πολίτη, εντούτοις δεν αναρτήθηκε ποτέ το σχετικό κείμενο, διαπιστώνοντας πως η διαβούλευση ελεύθερη και δημοκρατική δεν ήταν για όλες τις φωνές.
Πρέπει, επιπλέον να αναφέρω πως το να επαναλαμβάνονται κάποιες ιδέες των πολιτών ήταν φυσιολογικό, το διαπίστωσα ήδη στην πράξη στην ανάρτηση των σχολίων, αναδείκνυε ενδεχομένως την κυρίαρχη – αρνητική - τάση στον ελληνικό λαό για το θέμα (για όποια κυβέρνηση βέβαια ενδιαφέρεται για τη λαϊκή βούληση και δεν έχει προειλημμένες αποφάσεις παρέχοντας ψευδαίσθηση διαβούλευσης) και φυσικά δεν ανήκε στους περιορισμούς της συζήτησης. Το τονίζω αυτό γιατί κάποιος ίσως χρησιμοποιούσε ένα τέτοιο πρόσχημα για να δικαιολογήσει το συμβάν. Με πάρα πολλούς ανθρώπους, φίλους και γνωστούς, που μίλησα κατόπιν μου εξέφρασαν το ίδιο παράπονο δικαιώνοντας το συμπέρασμα πως η ανάρτηση των σχολίων στη σελίδα του Υπουργείου στο διαδίκτυο γινόταν επιλεκτικά και όχι καθολικά για όλους τους συμμετέχοντες (ευνόητο πως δεν αναφέρομαι σε προσβλητικά σχόλια κτλ αν υπήρξαν από κάποιους για τα οποία υπήρχε σχετική ανακοίνωση περί μη δημοσίευσης), πράγμα το οποίο θα ήθελα να τονιστεί για να αρχίσουν όλοι οι πολίτες ν’ ανησυχούν και να επαγρυπνούν.
Είμαι κάθετα αντίθετος στην έκδοση και παραλαβή της κάρτας του πολίτη, έστω και προαιρετικά, γιατί έτσι σίγουρα ανοίγουν οι ασκοί του Αιόλου προς μία παγκόσμια «δημοκρατική» δικτατορία και αυτό δυστυχώς δεν αποτελεί πια επιστημονική φαντασία αλλά υπαρκτή νομική και τεχνολογική δυνατότητα στις μέρες μας, για όποιον γνωρίζει σχετικά. Με χαρά διαπίστωσα πως η συντριπτική πλειοψηφία των σχολίων στη διαβούλευση ήταν αρνητική και μάλιστα με πολλά επιχειρήματα, τα οποία είναι υπεραρκετά για όποιον δεν είναι μισαλλόδοξος να πειστεί. Οι θετικά διακείμενοι είτε αντιτέθηκαν στους χριστιανούς που διατυπώνουν αρνητική γνώμη για την κάρτα είτε, με λύπη διαπίστωσα, πως επικεντρώθηκαν στις διευκολύνσεις που φαινομενικά και αναντίρρητα θα παρέχει η χρήση της, χωρίς να είναι καθόλου ενημερωμένοι για την υπάρχουσα τεχνολογία και χωρίς να εξετάζουν το ζήτημα πολύπλευρα και σε βάθος, όσον αφορά τους τεράστιους κινδύνους που ελλοχεύουν σε συνδυασμό και με την ελληνική πραγματικότητα. Τελείως ευκολόπιστα δέχονται τις γενικόλογες εξαγγελίες του Υπουργείου χωρίς να αναρωτιούνται ούτε αν όντως υπάρχει πρόβλημα ούτε με ποιο τρόπο θα το επιλύσει η συγκεκριμένη κάρτα, γεγονός που θα ήταν αναγκαίο για κάθε υγιώς σκεπτόμενο.
Τideon : Θέλουμε να μάθουμε τι έχουν στο βάθος του μυαλού τους, όσοι υποστηρίζουν την αθρόα «φιλοξενία» , χωρίς αριθμητικό περιορισμό, όλων των λαθρομεταναστών, που εισέρχονται με οργανωμένο σχέδιο εισόδου στην Χώρα.
Και για να το ξεκαθαρίσουμε, ότι δεν διακατεχόμαστε από κανενός είδους ρατσισμό απέναντι στον κατατρεγμένο κάθε φυλής, επαναλαμβάνουμε τη φράση: χωρίς αριθμητικό περιορισμό και με οργανωμένο σχέδιο εισόδου στην Χώρα...
Επειδή όμως δεν μας το αποκαλύπτουν, εμείς κάνουμε τις επισημάνσεις:
Σε περίπτωση που φιλοξενηθούν σε παλιά Στρατόπεδα ή άλλους καταυλισμούς και προκειμένου να μην μεταβληθούν σε «Στρατόπεδα Συγκέντρωσης» θα πρέπει να μας απαντήσουν στο λαό οι εμπνευστές του σχεδίου:
Σας παρουσιάζουμε λοιπόν το πολυπολιτισμικό μοντέλο, το οποίο είναι προάγγελος τι θα γίνει σε όλη την Ελλάδα σε λίγο καιρό, αν δεν παρθούν έγκαιρα μέτρα για την πλήρη αποτροπή εισόδου και την επαναπροώθηση όλων των λαθρομεταναστών στις πατρίδες τους :
Μάνος Μεϊμαράκης
H Ιταλία τους στέλνει πίσω, η Τουρκία αρνείται να τους προωθήσει στις πατρίδες τους και ο νέος δήμαρχος Πάτρας, ετοιμάζεται να τους φιλοξενήσει μόνιμα. Οι κάτοικοι είναι έτοιμοι να πάρουν την κατάσταση στα χέρια τους και ο Θεός βοηθός...
Το πείραμα της Πάτρας...
Σύμφωνα με πληροφορίες, ο νέος δήμαρχος Γιάννης Δημαράς ετοιμάζεται να ζητήσει σύντομα την έγκριση του δημοτικού συμβουλίου της πόλης για τη μόνιμη εγκατάσταση των χιλιάδων παράνομων μεταναστών στην περιοχή. Δημιουργώντας μόνιμο οργανωμένο καταυλισμό για αρχή, κοντά στο λιμάνι της Πάτρας, με έξοδα του δημοτών φυσικά. Και δεν πρόκειται για ένα από τα γνωστά πολυπολιτισμικά πειράματα. Είτε πετύχει το πείραμα είτε όχι, οι πολίτες της Πάτρας δεν θα ερωτηθούν. Η εξέλιξη αυτή βεβαίως αναμένεται να προκαλέσει τις θυελλώδεις αντιδράσεις των Πατρινών. Δεν είναι όμως ο κ. Δημαράς ο οποίος συνέλαβε πρώτος την ιδέα. Η πρώτη που μίλησε για μόνιμη εγκατάσταση των λαθρομεταναστών στην Πάτρα, είναι η υφυπουργός Εργασίας Άννα Νταλάρα, η οποία σε πρόσφατη δημόσια παρέμβασή της για το θέμα, υποσχέθηκε την ανέγερση κατοικιών για τους λαθρομετανάστες. Προφανώς, ο έντονος προβληματισμός των Πατρινών δεν απασχολεί ούτε τη νέα διοίκηση του δήμου, ούτε και την κ. Νταλάρα φυσικά. Προκύπτει από τη στάση της Ιταλίας να επιστρέφει πίσω στην Πάτρα όσους λαθρομετανάστες συλλαμβάνει, αλλά και την πάγια θέση της Τουρκίας να μην δέχεται να τους προωθήσει στις πατρίδες τους.
Σχόλιο ID-ont: Στις 29 Δεκεμβρίου 2010 παρουσιάστηκε από τον αρμόδιο Υπουργό στο Υπουργικό Συμβούλιο το νομοσχέδιο (βλ κατωτέρω) για την Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση. Την Τρίτη 4 Ιανουαρίου 2011 έγιναν δηλώσεις για αυτό το νομοσχέδιο στους δημοσιογράφους. Πουθενά σε αυτό το νομοσχέδιο για την Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση δεν αναφέρεται η λέξη «Κάρτα του Πολίτη» (ΚτΠ). Αντίθετα εξαγγέλθηκε στη συνέντευξη η ΚτΠ, με την επισήμανση ότι θα αποτελέσει την Υπερ-Κάρτα που θα ενσωματώσει όλες τις άλλες κάρτες που στο μεταξύ θα μοιραστούν. Με βάση αυτά δικαιούμαστε λοιπόν να πιστεύουμε ότι ακολουθείται η εξής στρατηγική:
Λόγω των αντιδράσεων για την «Κάρτα του Πολίτη» (ΚτΠ) έσπασε ο νόμος της ΚτΠ στα δύο. Θα περάσει άμεσα το τμήμα που αφορά το χτίσιμο της υποδομής πάνω στην οποία θα «πατήσει» η ΚτΠ και η οποία υποδομή αφορά την Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση. Σε δεύτερο, μεταγενέστερο στάδιο θα περάσει με νέο νομοσχέδιο ή Υπουργική Απόφαση (;) η ΚτΠ;
Έτσι ενώ οι συζητήσεις, αντιρρήσεις, αντιδράσεις, εκδηλώσεις διαμαρτυρίας (12 Δεκεμβρίου 2010 και η επόμενη 6 Φεβρουαρίου 2011 στο Σύνταγμα) είναι εστιασμένες ενάντια στην Κάρτα του Πολίτη, με αυτό το νομοσχέδιο «ανεξαρτητοποιείται» η υποδομή με την οποία μπορεί να λειτουργήσει η ΚτΠ και περνάει η υποδομή άμεσα, αφήνοντας για το μέλλον το «προς τα έξω» πρόσωπο της Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης, δηλ την ΚτΠ.
Πρόκειται για αλλαγή στρατηγικής ή έτσι είχε σχεδιαστεί εξ’ αρχής και αποκαλύπτεται σιγά-σιγά για να «κοιμηθούν» ή να «αποπροσανατολισθούν» οι αντιδρώντες και να μην ξέρουν προς ποια κατεύθυνση και με ποια αφορμή να αντιδράσουν;
Σχέδιο άλωσης της χώρας με την εισβολή λαθρομεταναστών!
Ποιος πληρώνει τα 10.000 ευρώ για τον καθένα για να έρθει εδώ; Σχέδιο άλωσης της χώρας βρίσκεται πίσω από τη ΣΥΝΕΧΙΖΟΜΕΝΗ εισβολή λαθρομεταναστών απ' όλες τις άκρες της Αφρικής και της Ασίας, με κοινό παρονομαστή ΟΛΩΝ το θρήσκευμα, τη μουσουλμανική ταυτότητα. Αυτά δεν είναι φαντασιώσεις και φοβικές εικασίες. Οι αρχές του Έβρου, που ζουν ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ την «εικόνα» αυτής της εισβολής, έχουν στα χέρια τους και τις αποδείξεις ότι όλοι οι... εισαγόμενοι είναι κατευθυνόμενοι και δασκαλεμένοι.
Οι λαθρομετανάστες που μπαίνουν από τα σύνορα στον Έβρο φτάνουν στο σημείο οι ίδιοι να πηγαίνουν και να παραδίδονται στους αστυνομικούς και στους φρουρούς της FRONTEX (δεν είναι παραπάνω από 30 με 40), επιδεικνύοντας τα... δικαιώματά τους!
Συγκεκριμένα κρατούν στο χέρι τους, μέσα σε ζελατίνα, φωτοτυπία άρθρου νομοθεσίας- οδηγίας της Ευρωπαϊκής Ένωσης ότι το κράτος μέλος της στο οποίο εισέρχονται ξένοι πολίτες πρέπει να τους περιθάλψει, να τους δώσει άσυλο και να τους πάρει δαχτυλικά αποτυπώματα. Κι αυτό όχι χωρίς λόγο. Ξέρουν ότι από τη στιγμή που έχουν καταγραφεί αποκτούν... δικαιώματα. Αν πάνε σε άλλη χώρα της ΕΕ και τους συλλάβουν, τους στέλνουν πίσω στη χώρα ως... επανεισδοχή, από τη στιγμή που αυτή τους έχει καταγράψει! Σατανική η σύλληψη.
Όμως οι λαθρομετανάστες ξέρουν διευθύνσεις και ονόματα για εκεί όπου θα πάνε από τη στιγμή που η Αστυνομία τούς καταγράψει και τους χορηγήσει το χαρτί για παραμονή με την υποχρέωση μέσα σ' έναν μήνα να φύγουν και στη συνέχεια τους αφήσει ελεύθερους.
Στα λεωφορεία που τους μεταφέρουν, κυρίως στην Αθήνα, επιδεικνύουν σημείωμα με τα στοιχεία και τηλέφωνα ατόμων του κυκλώματος, να τους τηλεφωνήσουν και αυτοί θα τους πληρώσουν τα... κόμιστρα.
Οι περισσότεροι από τους εισερχόμενους από την πύλη του Έβρου προέρχονται από όλη τη Βόρεια Αφρική, Μαρόκο, Τυνησία και Λιβύη, που περνάνε στην Ασία με προορισμό την Ελλάδα, στο πέρασμα του Έβρου, από τη στιγμή που έκλεισαν οι πόρτες προς Ισπανία, Γαλλία και Ιταλία.
Πολλοί επίσης προέρχονται από Πακιστάν, Αφγανιστάν, Τουρκμενιστάν, διάφορες παραπλήσιες μικρές χώρες και από τα Εμιράτα.
Οι Παμμακεδονικές Ενώσεις για βιβλία Ιστορίας
11.12.10
Οι Παμμακεδονικές Ενώσεις Υφηλίου για το CDRSEE, τη Δραγώνα και την τετράτομη Ιστορία των Βαλκανίων
ΠΑΜΜΑΚΕΔΟΝΙΚΕΣ ΕΝΩΣΕΙΣ ΥΦΗΛΙΟΥ
Επικοινωνία: Nina Gatzoulis / President of the Committee of World Pan-Macedonian Associations
Email: ninagatz@comcast.net
Τηλ: 603-742-0466, Φαξ: 603- 617-2977
Προς κ. Άννα Διαμαντοπούλου, Υπουργό Παιδείας δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων
Ανδρέα Παπανδρέου 37, 15180 Μαρούσι
Αξιότιμη κυρία Υπουργέ,
Ενημερωθήκαμε από διάφορες πηγές ειδήσεων, όπως στην αρθρολογία της εφημερίδας PRESS της 27ης Νοεμβρίου 2010 με τίτλο Συμμετέχει στη Συγγραφή «Περίεργων» Βιβλίων Ιστορίας-Η Επιστροφή της Θάλειας Δραγώνα, πως το τετράτομο Κοινής Βαλκανικής Ιστορίας το οποίο εξεδόθη από το Κέντρο Δημοκρατίας και Συμφιλίωσης της Νοτιανατολικής Ευρώπης στην Άνω Πόλη της Θεσσαλονίκης μπορεί να επανέλθει και να προωθηθεί στην δευτεροβάθμια εκπαίδευση: «Πάντως μέχρι τώρα η «αντίσταση» της Ελλάδας καλά κρατεί στην ενσωμάτωση των βιβλίων στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα, αν λάβουμε υπόψη πως στις περισσότερες χώρες της Νοτιοανατολικής Ευρώπης έχουν ήδη εισαχθεί. Το ερώτημα είναι: Θα κρατήσει αυτή η «αντίσταση»; Και αν ναι για πόσο; Διότι πολλοί είναι οι «απαισιόδοξοι» που λένε πως αργά ή γρήγορα δυστυχώς θα μπουν και στα Ελληνικά σχολεία τα τέσσερα αυτά βιβλία».
Το τετράτομο και έχει μεταφραστεί σε 8 γλώσσες από το 2007: Σερβικά, Κροατικά, Ελληνικά, Αγγλικά, Σκοπιανά, Τουρκικά, Βοσνιακά και Αλβανικά με σχέδια μετάφρασης στα Ιαπωνικά. Το υλικό τους δε, δεν πηγάζει από τις επίσημες ιστορικές πηγές αλλά από…φωτογραφίες, σκίτσα, αποσπάσματα βιβλίων, πίνακες και…δημοσιεύματα του Τύπου. Με το πρόσχημα ότι η Ιστορία που διδάσκεται στα σχολεία είναι εθνικιστική επιχειρείται να αποδειχθεί ότι το έθνος δεν αποτελεί πλέον την μοναδική ταυτότητα ενός λαού και καλεί τους μαθητές να υπερβούν το έθνος και να ταυτισθούν με στενότερα ή και ευρύτερα σύνολα (μικρότερες ή μεγαλύτερες εξω-συνοριακές κοινωνικές ομάδες). Επιχειρείται δηλαδή, η απο-εθνικοποιημένη προσέγγιση της Ιστορίας, σε αντίθεση με την «εθνικιστική ιστορία» που διδάσκεται σήμερα.
Μάλιστα οι συγγραφείς του τετράτομου σε δηλώσεις τους αναφέρουν πως τα Ελληνόπουλα πρέπει και αυτά να μάθουν την ιστορία των γειτόνων τους. Σ’ αυτή ειδικά την περίπτωση όμως, τη στιγμή που η Ελληνική ιστορία μεθοδεύεται και υπονομεύεται από διάφορους φορείς η σημαντικότερη ερώτηση είναι: οι γείτονές μας τι ΜΑΘΑΙΝΟΥΝ ή τι δεν μαθαίνουν για την Ελληνική ιστορία από το τετράτομο Κοινής Βαλκανικής Ιστορίας; Η Τουρκία όμως και η Βουλγαρία δεν προωθούν το τετράτομο στο δικό τους εκπαιδευτικό σύστημα, αν και το τετράτομο τάσσεται υπέρ των προαναφερθέντων χωρών. Γιατί ενώ τα βιβλία προωθούνται για συμφιλίωση δεν υπάρχει φανερό σχέδιο να διδαχτούν στην Τουρκία και τη Βουλγαρία και ιδιαίτερα εφ’ όσον η Ελλάδα πολέμησε με αυτές τις χώρες;
Οι Παμμακεδονικές Ενώσεις Υφηλίου έχουν τις εξής παρατηρήσεις και κριτική για το περιεχόμενο του προαναφερθέντος τετράτομου:
Απόφαση ΕΔΑΔ συναγερμός για την Ελλάδα :
όλες οι παροχές των πολυτέκνων και οι κοινωνικές παροχές
και στους πρόσφυγες !
TIDEON : Από την ιστοσελίδα μας επανειλημμένα έχουμε επισημάνει τον κίνδυνο, ότι ουδέποτε η Πολιτεία έθεσε ποσοστό πόσους αλλοδαπούς μπορεί να αντέξει η Χώρα μας.
Τώρα έρχεται το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο να δικαιώσει πρόσφυγες και να υποχρεώσει την Ελλάδα να δίνει και σ΄ αυτούς που δεν έχουν ελληνική ιθαγένεια ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΠΑΡΟΧΕΣ !
Ας το εμβαθύνουμε λοιπόν :
Για το λόγο αυτό πρέπει:
Και όσοι ονομάζουν την εθνική αυτοπροστασία «ρατσισμό» , ας μας πουν:
Παραθέτουμε την είδηση :
Το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο για τους πρόσφυγες
http://www.lawnet.gr/news.asp?cat=2&article=22787 7/1/2011 10:02:16 πμ
Μόνο για εξαιρετικά σοβαρούς λόγους μπορεί η ιθαγένεια να αποτελέσει θεμιτό κριτήριο για διαφορετική μεταχείριση των κατοίκων μιας χώρας, σύμφωνα με απόφαση του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου. Ειδικότερα, το δικαστήριο έκρινε ότι οι κοινωνικές παροχές προς τους έλληνες πολίτες πρέπει να χορηγούνται και στους πρόσφυγες, ανοίγοντας τον δρόμο για την επέκταση διαφόρων κοινωνικής φύσης παροχών και σε μη ημεδαπούς που ζουν νόμιμα στη χώρα, με την ιδιότητα του πρόσφυγα.
Η Ακαδημία Αθηνών παρασημοφόρησε την Φιλοπατρία και την Διαμόρφωση Θρησκευτικής και Εθνικής Συνείδησης, απονέμοντας το ΑΡΓΥΡΟΥΝ ΜΕΤΑΛΛΙΟΝ ΑΝΔΡΕΙΑΣ στην Δασκάλα του Γένους μας, την ηρωική Χαρά Νικοπούλου.
"Από το πτώμα μας θα περάσουν όσοι σχεδιάζουν Κοσσοβοποίηση της Θράκης"
Αυτό το μήνυμα στέλνει στον Τούρκο Πρόξενο της Κομοτηνής σε συνέντευξη της η Χαρά Νικοπούλου μετά την απονομή.
Η Ακαδημία Αθηνών, το κορυφαίο Πνευματικό Ίδρυμα της χώρας μας, στην πανηγυρική συνεδρία της, την Τρίτη 28 Δεκεμβρίου 2010, παρασημοφόρησε την Φιλοπατρία και την Διαμόρφωση Θρησκευτικής και Εθνικής Συνείδησης, απονέμοντας το ΑΡΓΥΡΟΥΝ ΜΕΤΑΛΛΙΟΝ ΑΝΔΡΕΙΑΣ στην Δασκάλα του Γένους μας, την ηρωική Χαρά Νικοπούλου.
Με αυτή την ομολογουμένως θαρραλέα στάση της, η Ακαδημία Αθηνών, αφʼ ενός μεν καταφέρνει ένα αποφασιστικής σημασίας πλήγμα στους πάσης φύσεως ανθέλληνες και κονιορτοποιεί τα σχέδιά τους για ολοκληρωτική παράδοση της Ελλάδος στα βρώμικα χέρια των ανόμων εχθρών της, αφʼ ετέρου δε, αποστομώνει όλους εκείνους που επιτέθηκαν στη Χαρά με οποιονδήποτε τρόπο (τούρκους και υποτιθέμενους Έλληνες) κατατάσσοντάς τους στην ίδια κατηγορία αίσχους και ντροπής.
Τη στιγμή που οι ντόπιοι συνεργάτες των εχθρών μας, ετοιμάζονται να χαρακτηρίσουν σαν Ποινικά Εγκλήματα την Αγάπη για την Πατρίδα και το Έθνος μας και την συνειδητή Πίστη Στον Τριαδικό Θεό, έρχεται με παρρησία η Ακαδημία Αθηνών να δείξει τον δρόμο του Χρέους και της Τιμής, αναδεικνύοντας την Δασκάλα της ψυχής, των ονείρων και της ελπίδας όλων των χειμαζομένων Ελλήνων, σε Φάρο φωτεινό και άσβεστο και σε παράδειγμα που πρέπει να μιμηθεί κάθε Ελληνόψυχος.
Η Ακαδημία Αθηνών με αυτή την ιστορική απόφασή της, κηρύσσει με σαφήνεια και αδιαμφισβήτητη καθαρότητα ότι τα ΛΟΓΙΑ και τα ΕΡΓΑ της ΧΑΡΑΣ ΝΙΚΟΠΟΥΛΟΥ καθορίζουν πλέον τον ΑΚΡΙΒΗ ΚΑΝΟΝΑ ΠΑΔΕΙΑΣ και αποτελούν το ΛΑΜΠΡΟΝ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ για κάθε Δάσκαλο ή Δασκάλα, όλων των βαθμίδων, όπου και αν βρίσκονται.
Η Ακαδημία Αθηνών το βράδυ της 28ης Δεκεμβρίου 2010, άπλωσε τις μεγάλες και δυνατές Ελληνικές της φτερούγες και μας έδειξε ότι κάτω από αυτές εκκολάπτονται οι ελπίδες μας για Εθνική ανασύνταξη και συσπείρωση, που θα φέρουν το ποθούμενο για όλη την Ελλάδα, έτσι όπως την περιέγραψε στην αντιφώνησή της η Δασκάλα – θρύλος προς τον Πρόεδρο της Ακαδημίας Αθηνών κ. Κωνσταντίνο Σβολόπουλο, παρουσία του Υπουργού Εσωτερικών και αναπληρωτή Προέδρου της Κυβέρνησης κ. Γιάννη Ραγκούση, που την άκουγε εμβρόντητος και ανήμπορος να αντιδράσει.
51ο ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ
ΘΕΜΑ: Ἐθνική φυσιογνωμία καί Ὀρθόδοξη Οἰκουμενικότητα
στή σημερινή Ἑλλάδα
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ
ΙΕΡΑΣ ΜΗΤΡΟΠΟΛΕΩΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ (ΔΙΑΚΟΝΙΑ)
4 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 2011
ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ
* Τό ἑλληνικό ἔθνος πορεύεται διά τῶν αἰώνων θεμελιώνοντας τήν κοινή του συνείδηση σέ ἰσχυρούς δεσμούς, ἱστορικούς, θρησκευτικούς, γλωσσικούς καί πολιτισμικούς. Στήν Ὀρθοδοξία καί στή γλώσσα μας ὀφείλουμε τήν ἐπιβίωσή μας καί τήν ἰδιαιτερότητά τοῦ πολιτισμοῦ μας. Μ’ αὐτά ὀφείλουμε νά διαπαιδαγωγήσουμε μέ ἀγάπη πολλή τή νέα γενιά καί νά ὑπηρετήσουμε τόν ἀπογοητευμένο ἄνθρωπο. Ἡ ὀνομασία Ἑλληνισμός δέν δηλώνει μόνο τόν λαό μας, ἀλλά καί ἕνα τρόπο ζωῆς.
* Δυστυχῶς στίς ἡμέρες μας, ἐν ὀνόματι τῆς πολυπολιτισμικότητας ἐπιχειρεῖται μία ἄκριτη μεταφορά καί εἴσοδος στήν πατρίδα μας προτύπων κοινωνιῶν πού καμία σχέση δέν ἔχουν μέ τήν ἱστορία μας, τήν ψυχοσύνθεσή μας, τίς κοινωνικές ἀνάγκες μας. Μιά ματιά ἐντούτοις στήν ἱστορία μας μᾶς πείθει ὅτι ἡ Ἀρχαία Ἑλλάδα καί τό Βυζάντιο (χωρίς νά ἀπαξιώνουν τούς ξένους πολιτισμούς) διέσωσαν τή συνέχεια τοῦ Ἑλληνισμοῦ.
Επιστολή του καθηγητή Ιωάννη Κογκούλη στο «Βήμα»
για το άρθρο της Ρεπούση
(Ο κ. Ιωάννης Β. Κογκούλης είναι Προκομήτορας της Θεολογικής Σχολής
του Αριστοτελείου Παν/μίου Θεσσαλονίκης)
***
Κύριε Διευθυντά
Την Κυριακή 26 Δεκεμβρίου 2010, στη σελίδα Α24 της έγκριτης εφημερίδας σας, μεταξύ των απόψεων για το σχετικό με την οικονομική κρίση κείμενο της Ιεράς Συνόδου της Εκκλησίας την Ελλάδος «Προς το λαό», φιλοξενήσατε την άποψη της Αναπληρώτριας Καθηγήτριας Ιστορίας και Ιστορικής Εκπαίδευσης στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης κας Μαρίας Ρεπούση, με τον τίτλο «αποσιωπήσεις της διακήρυξης».
Σχετικά με το θέμα αυτό θα μου επιτρέψετε να κάμω τις παρακάτω παρατηρήσεις (Θέλω να πιστεύω πως, στο όνομα του δημοκρατικού διαλόγου και της σφαιρικής ενημέρωσης των αναγνωστών σας και μάλιστα όσων είναι μέλη της Ορθοδόξου Καθολικής Εκκλησίας μας, θα τις ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΤΕ).
α) Η κα Μ. Ρεπούση στο εν λόγω κείμενο θεωρεί την παρέμβαση της Εκκλησίας πολιτική και τη χαρακτηρίζει ως εκτροπή από την αποστολή της, στην οποία αρμόζει μόνο η σιωπή! Ένας θεσμός δηλαδή δύο χιλιάδων ετών θα πρέπει να είναι αμίλητος και αμέτοχος μπροστά στο πνευματικό και κοινωνικό γίγνεσθαι της πατρίδας μας, τη στιγμή που οι πολίτες αυτής της χώρας στην πλειοψηφία τους είναι και μέλη της Εκκλησίας και περιμένουν απ’ αυτήν λόγο ευθύνης και παραμυθίας. Και μάλιστα δεδομένου ότι, ως γνωστόν, η Εκκλησία έσωσε τόσο το Γένος μας όσο και τους βαλκανικούς γενικότερα λαούς από τον εκμουσουλμανισμό, όπως παλαιότερα από τον εκλατινισμό, και που σήμερα οι πάντες συμφωνούν πως η κρίση, η οποία μαστίζει την κοινωνία μας, είναι πρώτιστα ηθική και μετά οικονομική.
Η «Ελληνορθόδοξη Πολύτεκνη Οικογένεια» (Ε.Π.Ο.) είναι Τριμηνιαίο δημοσιογραφικό όργανο της «Πανελλήνιας Ενώσεως Φίλων των Πολυτέκνων» (Π.Ε.ΦΙ.Π.).
ΙΔΡΥΤΗΣ: Αγιορείτης Μοναχός π. Νικόδημος Μπιλάλης (+ 2014)
Εκδότης: Αντώνιος Ε. Αντωνίου, τ. Διευθυντής Εμπορικής Τραπέζης, Πρόεδρος Π.Ε.ΦΙ.Π.
Η Ε.Π.Ο. συντάσσεται από επιτροπή.
Διευθυντής συντάξεως: Ιωάννης Γ. Θαλασσινός, μαθηματικός-συγγραφέας, Α΄ Αντιπρόεδρος της Π.Ε.ΦΙ.Π.
Αποστέλλεται ΔΩΡΕΆΝ σε όσους τη ζητήσουν, αλλά και διανέμεται ΔΩΡΕΆΝ δια μέσου των Ιερών Ναών, με ευλογιά-άδεια της Εκκλησιάς μας. Δεκτές οι προαιρετικές Εισφορές-Δωρεές.
Το περιοδικό ΕΔΩ σε εκτυπώσιμη μορφή Pdf
Για να βοηθήσετε τις Πολύτεκνες Οικογένειες της Πατρίδος μας και τον μεγάλο θησαυρό που κλείνουν μέσα τους, τα πολλά-πολλά παιδιά!
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΤΕ μαζί μας (www.pefip.gr ).
Στοιχεία επικοινωνίας
Τηλέφωνα: (+30) 210.38.38.496, (+30) 210.38.22.586
FAX: (+30) 210.38.39.509
Ταχυδρομική διεύθυνση: Ακαδημίας 78Δ, 106 78 ΑΘΗΝΑ
Ηλεκτρονική αλληλογραφία:
Γενικές πληροφορίες: info@pefip.gr
Γραμματεία: grammateia@pefip.gr
Γραφείο Ευρέσεως Εργασίας: jobs@pefip.gr
Μηχανογράφηση: it@pefip.gr
ΚΑΛΗ ΚΑΙ ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΗ ΧΡΟΝΙΑ !
Αιώνιε Κύριε, Δημιουργέ των απάντων ο καλέσας με εις την ζωήν ταύτην τη ανεξερευνήτω Σου αγαθότητι· ο δους μοι την Χάριν του Βαπτίσματος και την σφραγίδα του Αγίου Πνεύματος· ο κοσμήσας με τη επιθυμία του αναζητείν Σε, τον μόνον αληθινόν Θεόν, επάκουσον της δεήσεώς μου.Ο Θεός μου, ουκ έχω ζωήν, φως, χαράν, σοφίαν, δύναμιν άνευ Σου.
Αλλά Συ είπας τοις μαθηταίς Σου: «Πάντα όσα εάν αιτήσητε εν τη προσευχή πιστεύοντες, λήψεσθε».
Όθεν τολμώ επικαλείσθαι Σε: Καθάρισόν με από παντός μολυσμού σαρκός και πνεύματος.
Δίδαξον με πως δει προσεύχεσθαι.
Ευλόγησον την ημέραν ταύτην ήν εχάρισάς μοι, τω αναξίω δούλω Σου.
Τετάρτη 29 Δεκεμβρίου 2010 Ἀμφιθέατρο Πολεμικοῦ Μουσείου Ἀθηνῶν
Ὁ τίτλος τοῦ θέματος ποὺ ἀνέλαβα νὰ σᾶς παρουσιάσω, ἔχει τὴν πρωτοτυπία νὰ σημαίνει κάτι, μόνο στὴ γλώσσα μας, στὰ ἑλληνικά! Ἄν μεταφραστεῖ σὲ ἄλλη γλώσα θὰ εἶναι τελείως ἀκατανόητος. Ἄς μὴν βιαστεῖ κάποιος νὰ πεῖ, «τί μᾶς ἐνδιαφέρει κάτι τέτοιο!». Εἶναι ἀνάγκη πλέον, νὰ μεταφράζουμε τὶς ἔννοιές μας καὶ σὲ ἄλλες γλῶσσες γιὰ νὰ βλέπουμε δύο πράγματα:
1. πόσο μποροῦν νὰ μᾶς κατανοήσουν οἱ ἄλλοι καὶ
2. πόσο ἀντέχουν οἱ ἀλήθειες μας στὸ εὑρύτερο σήμερα,
διαφορετικὰ θὰ μᾶς παραμείνουν γιὰ ἐσωτερικὴ κατανάλωση. Ὅμως, οἱ ἔννοιες «φυσιογνωμία» καὶ «οἰκουμενικότητα», εἶναι ἐξωστρεφεῖς∙ τὴ «φυσιογνωμία» μας, ἄλλοι τὴ διαπιστώνουν καὶ ἡ «οἰκουμενικότητα» εἶναι «ἄνοιγμα» σὲ ἄλλους.
Ὅταν συζητᾶμε τὶς δύο ἔννοιες τοῦ τίτλου «ἐθνικὴ ταυτότητα»-«Ὀρθόδοξη Οἰκουμενικότητα» καὶ τὴ σχέση ποὺ ἔχουν ἤ ποὺ δὲν ἔχουν, φανερώνουμε ὅτι ὅλοι μας, ἀνεξαιρέτως, εἴμαστε ἀκατάστατα ριγμένοι μέσα σ’ἕνα δίχτυ, ἀπὸ τὸ ὁποῖο, νομίζω πὼς πρέπει γρήγορα νὰ βγοῦμε.
Τί ἐννοῶ∙
γιὰ τὴν πρώτη ἔννοια∙ κολακευόμαστε ἀπὸ τὸ λόγο τοῦ Αϊνστάιν ὅτι «τὸ σύμπαν εἶναι ἑλληνικό», πιστεύουμε ὅτι ὅλος ὁ κόσμος μᾶς ὀφείλει τὸ «ἀρχαῖο πνεῦμα ἀθάνατο» καὶ ἀπὸ τὴν ἄλλη, «ἑλληνικὸ» θεωροῦμε μόνο ὅ,τι φαίνεται ἀπὸ τὴν πλατεῖα Συντάγματος (Γ. Σεφέρης).
Τὴν Ὀρθοδοξία, πάλι, τὴ βλέπουμε μὲ τὰ γυαλιὰ τῆς βοσπορίδος ἀνατολῆς, αὐτὰ τὰ γυαλιὰ εἶναι πολύχρωμα∙ ὅμως, ἐκεῖνο ποὺ μᾶς δυσκολεύει περισσότερο εἶναι τὸ γεγονὸς ὅτι τὴν Ὀρθοδοξία ἐνῶ τὴ βιώνουμε γονιδιακά, τὴν ἐξωτερικεύουμε προτεσταντικά.
Ἐπιμένω, λοιπόν, ὅτι χρειάζεται νὰ ξέρουμε πῶς μᾶς βλέπουν οἱ ἄλλοι, γιὰ νὰ βγοῦμε μέσα ἀπὸ τὸ δίχτυ στὸ ὁποῖο βρισκόμαστε, ἐπειδὴ σὲ μιὰ ἐπίσκεψη τῶν ὀνομάτων τοῦ τίτλου μας, τὸ πιὸ ἀνώδυνο θὰ ἦταν νὰ συζητήσουμε: τί εἶναι «ἐθνικό», ποιά στοιχεῖα συγκροτοῦν τὴν ἐθνικὴ φυσιογνωμία μιᾶς χώρας, ποιὰ τακτικὴ κατέστησε τὸ Βυζάντιο «οἰκουμενικό» καὶ τί εἶναι ἡ Ὀρθοδοξία!
Ὅμως, ἀφοῦ στὸν τίτλο τοῦ Συνεδρίου μας βάλατε τὴν δύσκολη λέξη «σήμερα», ἡ ὁμιλία θὰ μᾶς ὁδηγήσει σὲ κακοτοπιά, ὅπου τὸ λιγότερο, θὰ εἶναι νὰ παρεξηγηθοῦμε, ὅμως τὸ χειρότερο θὰ εἶναι νὰ χαθοῦμε σὲ ἀντιθέσεις καὶ νὰ πνιγοῦμε σὲ διαπιστώσεις, χωρὶς νὰ φτάσουμε πουθενά.
Λοιπόν, τί εἶναι «ἐθνικό», σήμερα;
Ποιὰ εἶναι, σήμερα, ἡ ἐθνικὴ φυσιογνωμία τῆς Χώρας μας;
Αὐτὸ ποὺ στὸ Βυζάντιο ἐννοοῦσαν «οἰκουμενικὸ» ἀποδίδεται, σήμερα, μὲ τὴ λέξη «παγκόσμιο»;
Τί σημαίνει «Ὀρθοδοξία», σήμερα; ὄχι στὴ Θεολογία, ἐκεῖ τὸ καταλαβαίνουμε∙ ἀλλὰ στὴν καθημερινότητα τῆς κατὰ Χριστὸν ζωῆς, ὅπου ἀποδεικνύεται ἤ δὲν ἀποδεικνύεται τὸ ὀρθόδοξο τοῦ δόγματος σὲ κάθε ἐποχή.
Τί λέτε; θὰ τὸ ἀντέξουμε τὸ «σήμερα»; ἄν «ναί», τότε, σᾶς εὐχαριστῶ γιὰ τὴν τιμὴ ποὺ μοῦ κάνατε νὰ μοῦ ἀναθέσετε αὐτὴν τὴν ὁμιλία καὶ συνεχίζω.
Ιωάννης Θαλασσινός, Διευθυντής Π.Ε.ΦΙ.Π. 04-10-2017
Ποιός ἄραγε θυμᾶται τή θλιβερή ἐπέτειο τῆς ψήφισης, ἀπό τή Βουλή τῶν Ἑλλήνων, τοῦ ἐπαίσχυντου...
Χριστιανική Εστία Λαμίας 03-10-2017
Οἱ μάσκες ἔπεσαν γιά ἀκόμα μιά φορά. Ἑταιρεῖες γνωστές στούς Ἕλληνες καταναλωτές ἀφαίρεσαν ἀπό τά...
TIDEON 21-12-2015
Επιμένει να προκαλεί Θεό και ανθρώπους η ελληνική Κυβέρνηση, ψηφίζοντας στις 22 Δεκεμβρίου 2015 ως...
Tideon 14-12-2015
Η Κυβέρνηση μας μίλησε για την «αναγκαιότητα» και για τα πλεονεκτήματα της «Κάρτας του Πολίτη»...
TIDEON 27-08-2014
Λαμβάνουν διαστάσεις καταιγισμού οι αντιδράσεις πλήθους φορέων και πολιτών για το λεγόμενο «αντιρατσιστικό» νομοσχέδιο το...
tideon.org 02-05-2013
Kαταθέτουμε την αρνητική δήλωση μας προς τον Εθνικό Οργανισμό Μεταμοσχεύσεων (ΕΟΜ). Ο νόμος αφήνει πολλά...
Tideon 31-12-2012
Ποια είναι η λύση αν πλήρωσες «τσουχτερές» τιμές στο Κυλικείο του Νοσοκομείου, του Αεροδρομίου, του...
Νικόλαος Ἀνδρεαδάκης, ὁδηγός 03-04-2012
Εἶμαι νέος μὲ οἰκογένεια, ἔχω ὅλη τὴ ζωὴ μπροστά μου… Λόγῳ ἐπαγγέλματος ἔχω τὴ δυνατότητα...
tideon 07-11-2011
ΜΝΗΜΟΝΙΟ: Δεν ξεχνώ αυτούς που παρέδωσαν αμετάκλητα και άνευ όρων την ΕΘΝΙΚΗ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑ και έκαναν...
ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΤΩΡΑ ... 15-02-2011
Κατάλαβες τώρα ... γιατί σε λέγανε «εθνικιστή» όταν έλεγες πως αγαπάς την Πατρίδα σου; Για να...
ΤΡΑΠΕΖΑ ΙΔΕΩΝ 25-12-2010
Τώρα πια γνωρίζω τους 10 τρόπους που τα ΜΜΕ μου κάνουν πλύση εγκεφάλου και πώς...