«Αίθουσα Βασιλείας» στην Αυστρία. Ο χώρος που συναθροίζονται οι Μάρτυρες του Ιεχωβά
Επανειλημμένα έχουμε αναφερθεί στον έλεγχο της σκέψης που ασκεί η Οργάνωση στους οπαδούς της, με αποτέλεσμα όχι μόνο να υπακούουν τυφλά στη διδασκαλία της και στις εντολές της όσο παράλογες να είναι αυτές π. χ. μη μετάγγιση αίματος, αλλά και να υπάρχει από τους Μάρτυρες του Ιεχωβά παντελής έλλειψη ελευθερίας σκέψης και κριτικής διάθεσης...
Με ποιο τρόπο λοιπόν καταφέρνει η Εταιρία και ασκεί τον έλεγχο αυτό; Πάρα πολύ απλά. Τους υποχρεώνει να παρευρίσκονται κάθε εβδομάδα σε πέντε συγκεντρώσεις, οπότε δεν τους μένει και πολύς χρόνος να σκεφτούν και να αναλύσουν όσα ακούνε στις συγκεντρώσεις αυτές. Απλώς καταπίνουν αμάσητα ότι τους προσφέρεται, και έχουν και την ψευδαίσθηση από πάνω, πως μ’ αυτό τον τρόπο υπηρετούν τον Ιεχωβά και προωθούν το έργο του! Αν προσθέσετε σ’ αυτά και το γεγονός, ότι οι Μάρτυρες του Ιεχωβά έχουν και κάποιο επάγγελμα να ζήσουν όπως καταλαβαίνετε ο χρόνος αυτός γίνεται απελπιστικά λιγότερος, σχεδόν μηδενίζεται. Και εδώ νομίζουμε ότι είναι καιρός να δούμε σε ποιες συγκεντρώσεις είναι υποχρεωμένοι να παρευρίσκονται οι οπαδοί της Οργάνωσης, έτσι ώστε και κάποια γεύση να πάρουμε από τη λειτουργία της, αλλά επί πλέον θα μας βοηθήσει να καταλάβουμε κάπως, τη σκέψη και τη συμπεριφορά των Μαρτύρων του Ιεχωβά.
“Εκκλησιαστική Γραφική Μελέτη”: Γίνεται στο κτίριο των συναθροίσεών τους που ονομάζεται «Αίθουσα της Βασιλείας». Εκεί ο όμιλος Μαρτύρων του Ιεχωβά συγκεντρώνεται και διαβάζει κάποιο έντυπο της Εταιρίας, που δήθεν αναλύει και εξηγεί την Αγία Γραφή. Όμως ο όμιλος αυτός, δίνει απαντήσεις, όχι από τη προσωπική σκέψη, έρευνα και γνώση της Γραφής, αλλά βάσει της ύλης που παρατίθεται στις αριθμημένες παραγράφους και βρίσκονται στις σελίδες του εντύπου με το οποίο ασχολείται ο όμιλος, καθώς επίσης και με τις ερωτήσεις που υπάρχουν στο τέλος της σελίδας κάθε εντύπου. Στην ουσία δηλαδή, οι παράγραφοι και οι ερωτήσεις αυτές κατευθύνουν τους συμμετέχοντες όπου επιθυμεί η Εταιρία. Ας πάρουμε ένα παράδειγμα για να γίνουμε κατανοητοί.
Λόγου χάρη ο όμιλος αυτός έχει συγκεντρωθεί να μελετήσει για το πρόσωπο του Ιησού, πριν να γίνει άνθρωπος και έρθει στη γη. Χρησιμοποιείται η ύλη από το έντυπο της Οργάνωσης «Μπορείτε να ζείτε». Στο κεφάλαιο 6, του έντυπου αυτού που φέρει τον τίτλο «Ιησούς Χριστός – Τον έστειλε ο Θεός;» και στην σελίδα 58, παράγραφο 4, διαβάζουμε: «Έτσι, προτού γεννηθεί στη γη ως άνθρωπος, ο Ιησούς ζούσε στον ουρανό ως κραταιό πνευματικό πρόσωπο. Είχε πνευματικό σώμα που ήταν αόρατο στον άνθρωπο, ακριβώς όπως έχει και ο Θεός. (Ιωάννης 4:24)». Τι μας λέει λοιπόν η παραπάνω παράγραφος; Πως ο Χριστός, πριν γίνει άνθρωπος ήταν ένα δυνατό πνευματικό πρόσωπο και είχε πνευματικό σώμα ακριβώς ίδιο, όπως έχει και ο πατέρας του. Παραπέμπει μάλιστα το έντυπο αυτό και για επαλήθευση των ισχυρισμών του στο Ευαγγέλιο του Ιωάννη, κεφάλαιο 4, στίχο 24. Πάμε λοιπόν, να διαβάσουμε το συγκεκριμένο χωρίο από το Ευαγγέλιο του Ιωάννη στο οποίο θα γράφει – σύμφωνα με την Οργάνωση – πως ο Χριστός και ο πατέρας του έχουν πνευματικό σώμα, αόρατο στα ανθρώπινα μάτια. Και για να είμαστε τελείως αντικειμενικοί, θα χρησιμοποιήσουμε την Καινή Διαθήκη της Οργάνωσης που αποκαλείται «Μετάφραση Νέου Κόσμου» (ΜΝΚ). Ορίστε λοιπόν τι γράφει στο Ιωάννη 4:24, η ΜΝΚ: «Ο Θεός είναι Πνεύμα, και εκείνοι που τον λατρεύουν πρέπει να λατρεύουν με πνεύμα και αλήθεια». Τι λέει λοιπόν ο Ιωάννης; Πως ο Θεός είναι πνεύμα. Ούτε για πνευματικά σώματα γράφει του Χριστού και του Πατέρα του, ούτε τα άλλα φαιδρά που υποστηρίζει και γράφει η Οργάνωση.
Αν πράγματι λοιπόν, οι Μάρτυρες του Ιεχωβά ήταν γνώστες και ερευνητές της Γραφής – όπως τους αρέσει να καυχώνται – δεν θα άφηναν να «περάσει» ένα τόσο τεράστιο ψέμα. Πως είναι δυνατόν όμως να αντιδράσουν άτομα, που με την καθημερινή «πλύση εγκεφάλου» που υποβάλλονται δεν τους έχει μείνει έστω και ένα ελάχιστο ελεύθερης και κριτικής σκέψης!
Πριν την 1η Ιανουαρίου 2009 η συνάθροιση αυτή ονομάζονταν “Μελέτη βιβλίου εκκλησίας” και γίνονταν συνήθως σε κάποιο σπίτι ενός Μάρτυρα του Ιεχωβά που τις περισσότερες φορές τύχαινε να είναι και σημαντικό στέλεχος της Οργάνωσης. Το σπίτι στο οποίο γίνονταν η «μελέτη του βιβλίου», ήταν ο τόπος στον οποίο συγκεντρώνονταν για να πάνε μετά να ασκήσουν τον προσηλυτισμό από σπίτι σε σπίτι, που τον ονομάζουν «διακονία ή υπηρεσία αγρού». Επίσης ήταν ο τόπος στον οποίο μαζεύονταν για να διηγηθούν μεταξύ τους τις «πείρες» τους, δηλαδή απρόσμενα γεγονότα που τους συνέβησαν κατά την διάρκεια του προσηλυτισμού και πως τα αντιμετώπισαν.
“Σχολή Θεοκρατικής Διακονίας”: Είναι μία συνάθροιση στην οποία
εκπαιδεύονται οι Μάρτυρες του Ιεχωβά για την προσέγγιση και τον προσηλυτισμό των ανύποπτων ανθρώπων, οι οποίοι θα τους ανοίξουν την πόρτα του σπιτιού τους ή θα θελήσουν να κάνουν διάλογο μαζί τους. Στον κάθε εκπαιδευόμενο ανατίθενται «ομιλίες» και «ασκήσεις» οι οποίες συνοδεύονται από λεπτομερείς οδηγίες για την ύλη που θα χρησιμοποιηθεί. Η «Σκοπιά», τους έχει προμηθεύσει και έντυπα που σκοπό έχουν να προβλέπεται και η παραμικρή λεπτομέρεια. Λόγου χάρη στο έντυπο «Ωφεληθείτε από την εκπαίδευση της Σχολής Θεοκρατικής Διακονίας» και στη σελίδα 183 έχει εικόνα – σχεδιάγραμμα με το πώς παράγεται η φωνή!
«Ωφεληθείτε από την εκπαίδευση της Σχολής Θεοκρατικής Διακονίας», σελίδα 183: Πως παράγεται η φωνή
Στη σελίδες 79, 80 και 81 του ίδιου έντυπου τους έχει ασκήσεις, στο οποίο βαθμολογούνται κιόλας για την ανάπτυξη των ικανοτήτων τους, με σκοπό να γίνουν όσο τον δυνατόν καλύτεροι προπαγανδιστές της διδασκαλίας της Οργάνωσής τους. Έτσι διαβάζουμε π.χ. «Ακριβής ανάγνωση», «Κατάλληλη ένταση της φωνής», «Άνετη στάση» κ.λ.π.
“Συνάθροιση υπηρεσίας”: Η συνάθροιση αυτή είναι παρόμοια με τη “Σχολή Θεοκρατικής Διακονίας”. Στην ύλη αυτής της συνάθροισης, περιέχονται και «επιδείξεις» σε φυσικές σκηνές, όπως μια σκηνή σε κοσμική εργασία, το έργο
από πόρτα σε πόρτα, μια Γραφική μελέτη ή μια οικογενειακή συζήτηση. Στην ουσία δηλαδή παίζουν θεατρικές σκηνές, παριστάνοντας ο ένας τον αλλόθρησκο και ο άλλος τον Μάρτυρα του Ιεχωβά, ο οποίος τον πλησιάζει για να τον προσηλυτίσει. Οι «ρόλοι» γι’ αυτή τη συνάθροιση έχουν κατανεμηθεί από καιρό και δεν υπάρχει περιθώριο για θέματα που δεν έχουν προβλεφθεί από την Οργάνωση. Το πρόγραμμα ελέγχεται απόλυτα μέχρι το τελευταίο λεπτό. Η ύλη της συνάθροισης αυτής βασίζεται σε οδηγίες που δίνονται σ’ ένα μηνιαίο φυλλάδιο που φέρει τον τίτλο «Διακονία της Βασιλείας». Δημοσιεύουμε ευθύς αμέσως το πρόγραμμα των τριών παραπάνω συναθροίσεων του μηνός Φεβρουαρίου 2009 από το φυλλάδιο «Διακονία της Βασιλείας» σελίδα 3:
Πρόγραμμα για την Εβδομάδα από 23 Φεβρουαρίου
ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΑΠΟ 23 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ
Ύμνος 22
□ Εκκλησιαστική Γραφική Μελέτη:
lv κεφ. 1 §1-9, πρόλογος
□ Σχολή Θεοκρατικής Διακονίας:
Ανάγνωση της Αγίας Γραφής: Γένεση 32-35
Ανασκόπηση της Σχολής Θεοκρατικής Διακονίας
□ Συνάθροιση Υπηρεσίας:
Ύμνος 1
5 λεπτά: Ανακοινώσεις. Στρέψτε την προσοχή στην προσφορά εντύπων για το Μάρτιο.
10 λεπτά: Προετοιμαστείτε για να Προσφέρετε τη Σκοπιά 1 Μαρτίου και το Ξύπνα! του Μαρτίου. Αφού παρουσιάσετε εν συντομία το περιεχόμενο των περιοδικών, ρωτήστε το ακροατήριο ποια άρθρα μπορεί να ελκύσουν τους ανθρώπους του τομέα και γιατί. Ζητήστε τους να αναφέρουν ένα ερώτημα το οποίο θα μπορούσαν να χρησιμοποιήσουν για την έναρξη συζήτησης και κατόπιν ένα εδάφιο που θα μπορούσαν να διαβάσουν προτού προσφέρουν τα περιοδικά. Ολοκληρώστε φροντίζοντας να γίνει επίδειξη σχετικά με το πώς θα μπορούσε να προσφερθεί το κάθε περιοδικό.
10 λεπτά: Τοπικές ανάγκες.
10 λεπτά: Χρησιμοποιείτε Εσείς το Βιβλιάριο Καθημερινή Εξέταση των Γραφών; Ομιλία και συζήτηση με το ακροατήριο με βάση τον πρόλογο του βιβλιαρίου Καθημερινή Εξέταση των Γραφών—2009. Εξετάστε την αξία που έχει το να διαθέτουμε χρόνο κάθε μέρα για να ανασκοπούμε το Γραφικό εδάφιο και τα σχόλια. Ζητήστε από τους παρόντες να σχολιάσουν το πρόγραμμα που έχουν για εξέταση του εδαφίου, καθώς και το πώς έχουν ωφεληθεί.
Ύμνος 160
Οι τρεις αυτές συναθροίσεις διεξάγονται ένα βράδυ την βδομάδα και διαρκούν 1 ώρα και 45 λεπτά. Το πρώτο μέρος του προγράμματος η “Εκκλησιαστική Γραφική Μελέτη”, διαρκεί 25 λεπτά. Η “Σχολή Θεοκρατικής Διακονίας”30 λεπτά και η “Συνάθροιση υπηρεσίας” 35 λεπτά.
“ Γραφική Διάλεξη ή Δημόσια Ομιλία”: Η συνάθροιση αυτή διεξάγεται πριν την “Μελέτη της Σκοπιάς” και γίνεται από ομιλητές ντόπιους ή επισκέπτες από
άλλη πόλη ή περιοχή. Οι ομιλίες αυτές προέρχονται από υλικό θεμάτων και έντυπων σχεδίων που τους έχει προμηθεύσει η ίδια η Οργάνωση. Πολλές φορές ο ομιλητής χρησιμοποιεί ένα βιβλίο της Εταιρίας «Σκοπιά», εξηγώντας στο ακροατήριο τις διάφορες σελίδες του και τις διδακτικές του εικόνες. Στο τέλος της ομιλίας του, κάνει υπόμνηση για το τι πρόκειται να ειπωθεί την επόμενη βδομάδα. Βέβαια, όλες αυτές οι συναθροίσεις έχουν σκοπό να εμφυτεύσουν στην ψυχή των οπαδών, την ιδεολογία της Οργάνωσης, να τους «πείσουν» για το «επείγον των καιρών», να τους εμψυχώσουν για το «έργο».
“Μελέτη της Σκοπιάς”: Η κυριότερη συνάθροιση των Μαρτύρων του Ιεχωβά, στην οποία χρησιμοποιείται ένα συγκεκριμένο άρθρο που δημοσιεύεται στο
επίσημο περιοδικό της Οργάνωσης την «Σκοπιά». Το άρθρο αυτό είναι γνωστό ένα περίπου μήνα πριν. Ο σεβασμός που τρέφουν οι Μάρτυρες του Ιεχωβά για το περιοδικό «Σκοπιά» είναι απεριόριστος και ξεπερνά κάθε φαντασία! Λογίζεται «η αποκεκαλυμμένη αλήθεια από τον Ιεχωβά» την οποία οφείλουν με οποιοδήποτε τρόπο να αποκτήσουν, ακόμη και αν πρόκειται να κρεμαστούν! Ναι, καλά διαβάσατε! Ούτε λογοπαίγνιο κάνουμε, ούτε μεταφορικά μιλάμε. Κυριολεκτούμε. Ορίστε και η απόδειξη. Είναι από τη «Σκοπιά» της 15 Νοεμβρίου 1963, σελίδα 691. Γράφει λοιπόν επί λέξει: «Σκεφθήτε! Είναι άρα γε η πίστις μας τόσο ισχυρή, ώστε να ριψοκινδυνεύσωμε το να κρεμασθούμε για ν’ αποκτήσωμε το τελευταίο τεύχος της Σκοπιάς;». Ορίστε και το ντοκουμέντο για τους τυχόν «άπιστους Θωμάδες»:
«Σκοπιά» 15 Νοεμβρίου 1963, σελίδα 691: Οι ΜτΙ οφείλουν να κρεμαστούν αν χρειαστεί, για να αποκτήσουν το τελευταίο τεύχος της Σκοπιάς
Η “Μελέτη της Σκοπιάς” γίνεται με τον ίδιο τρόπο, όπως διεξάγεται η “Εκκλησιαστική Γραφική Μελέτη”. Μόνο που εδώ πρέπει να γίνει επεξεργασία ορισμένης ύλης και η Εταιρία απαιτεί ακρίβεια στην ώρα. Γι’ αυτό και δεν υπάρχει χρόνος να ανατρέξουν στην Αγία Γραφή, για να αναζητήσουν τα εδάφια, που παραθέτει η «Σκοπιά» και προέρχεται συνήθως από τη «Μετάφραση Νέου Κόσμου» (ΜΝΚ). Για μία ακόμη φορά δηλαδή καταπίνουν αμάσητα ότι τους προσφέρεται. Και η “Μελέτη της Σκοπιάς” και η “ Γραφική Διάλεξη ή Δημόσια Ομιλία” διεξάγονται το Σαββατοκύριακο.
ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ Ή ΕΛΕΥΘΕΡΗ Η ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΩΝ ΜΑΡΤΥΡΩΝ ΤΟΥ ΙΕΧΩΒΑ ΣΤΙΣ ΣΥΝΑΘΡΟΙΣΕΙΣ;
Στην «Σκοπιά» της 1ης Ιουλίου 1999, σελίδα 18, διαβάζουμε πως η συμμετοχή των Μαρτύρων του Ιεχωβά όλων των ηλικιών στις συναθροίσεις είναι ελεύθερη και μάλιστα δίνει και μεγάλη χαρά στους συμμετέχοντες. Γράφει συγκεκριμένα η «Σκοπιά»: «Τόσο οι ηλικιωμένοι όσο και “οι νεαροί και οι παρθένες” ενθαρρύνονταν να συμμετέχουν στον αίνο του ονόματος του Ιεχωβά. (Ψαλμός 148:12, 13) Παρόμοιες διευθετήσεις εφαρμόζονται μέσα στη Χριστιανική εκκλησία. Στις Αίθουσες Βασιλείας σε όλη τη γη, άντρες, γυναίκες και παιδιά συμμετέχουν ελεύθερα σε προγράμματα που περιλαμβάνουν το ακροατήριο, και πολλοί βρίσκουν μεγάλη χαρά με αυτή τη συμμετοχή.—Εβραίους 10:23-25.» Μάλιστα η «Σκοπιά» δεν παραλείπει να στηρίξει και αγιογραφικά την ελεύθερη συμμετοχή των Μαρτύρων του Ιεχωβά στις συναθροίσεις της, παραπέμποντας στην προς Εβραίους επιστολή του Αποστόλου Παύλου: «Ας είμαστε σταθεροί και ασάλευτοι στην ομολογία της ελπίδας μας, διότι είναι πιστός εκείνος, ο οποίος έδωσε τις υποσχέσεις, και ας προσέχουμε ο ένας τον άλλον, ώστε να παροτρυνώμεθα προς την αγάπη και τα καλά έργα, και να μην αμελούμε τις συναθροίσεις μας, καθώς συνηθίζουν να κάνουν μερικοί …» Εβραίους 10:23-25:
«Σκοπιά» 1 Ιουλίου 1999, σελίδα 18: Ελεύθερη η συμμετοχή των ΜτΙ στις συναθροίσεις
Είναι όμως έτσι τα πράγματα; Είναι πράγματι ελεύθερη και εθελοντική συμμετοχή των Μαρτύρων του Ιεχωβά στις συναθροίσεις της «Σκοπιάς»; Όχι βέβαια! Για μια ακόμη φορά γινόμαστε μάρτυρες της αντιφατικής και υποκριτικής στάσης της Οργάνωσης. Γιατί, ότι λέει σε μια μεριά το αναιρεί αλλού, πάντοτε «κατά το δοκούν» και το συμφέρον της! «Μια στο καρφί και μια στο πέταλο», όπως λέει και ο θυμόσοφος λαός μας, είναι η προσφιλής τακτική της Οργάνωσης. Έτσι στη «Σκοπιά» της 15ης Νοεμβρίου 1999, σελίδα 20, διαβάζουμε, πως η συμμετοχή των Μαρτύρων του Ιεχωβά στις συναθροίσεις της «Σκοπιάς» είναι υποχρεωτική! Μάλιστα λίγο πιο πάνω στην ίδια σελίδα, για να δείξει πως η συμμετοχή στις συναθροίσεις είναι υποχρεωτική, φέρνει παράδειγμα το αρχαίο Ισραήλ και γράφει, πως όποιος Ισραηλίτης δεν τηρούσε το Πάσχα έπρεπε να θανατωθεί:
«Σκοπιά» 15 Νοεμβρίου 1999, σελίδα 20: Υποχρεωτική η συμμετοχή των ΜτΙ στις συναθροίσεις
Και η … «ελευθερία» της συμμετοχής των Μαρτύρων του Ιεχωβά όλων των ηλικιών στις συναθροίσεις τους, φθάνει στο απόγειό της, στην «Σκοπιά» του 1960. Πριν όμως αναφέρουμε τι γράφει η «Σκοπιά» του 1960, καλό είναι να θυμίσουμε ένα μέρος από αυτά που έγραφε η Οργάνωση στην «Σκοπιά» της 1ης Ιουλίου 1999, σελίδα 18: «…Στις Αίθουσες Βασιλείας σε όλη τη γη, άντρες, γυναίκες και παιδιά συμμετέχουν ελεύθερα σε προγράμματα που περιλαμβάνουν το ακροατήριο, και πολλοί βρίσκουν μεγάλη χαρά με αυτή τη συμμετοχή». Μάλιστα όπως θα προσέξατε τη φωτογραφία που συνοδεύει το κείμενο, έχει μικρά παιδιά που είναι χαρούμενα γιατί συμμετέχουν ελεύθερα και εθελοντικά στις συναθροίσεις. Πάμε τώρα στη «Σκοπιά» του 1960, σελίδα 208, να δούμε τι προτρέπει η ίδια η Οργάνωση τους γονείς, για την … «ελεύθερη» συμμετοχή των παιδιών των Μαρτύρων του Ιεχωβά στις συναθροίσεις της. Αντιγράφουμε επί λέξει τα γραφόμενά της και μετά θα παραθέσουμε και το ντοκουμέντο από την «Σκοπιά»: «Ο συνετός γονεύς … Όταν έρχεται η ώρα της συναθροίσεως, εκτιμά ότι δεν υπάρχη ζήτημα του να ερωτήση τα τέκνα, Θα θέλατε να έλθετε μαζί; Ή του να υπαινιχθή σ’ αυτά, Μήπως αισθάνεσθε πολλή κούρασι απόψε, παιδιά μου; Ούτε τα παίρνει μαζί απλώς επειδή δεν υπάρχει κανείς στο σπίτι για να φροντίση γι’ αυτά. Δεν αφήνει τα τέκνα στο σπίτι από φόβο μήπως προκαλέσουν πολύν θόρυβο στη συνάθροισι. Παίρνει τα μικρά στη συνάθροισι, είτε θέλουν να πάνε είτε όχι, και αν συμπεριφέρωνται άσχημα, τα διορθώνει, όχι με το να τα δωροδοκή με γλυκίσματα, αλλά με το να τους δίνη ένα καλό ξύλισμα καθώς χρειάζεται». Αυτές λοιπόν είναι οι εντολές που δίνει η Οργάνωση στους γονείς για την … «ελεύθερη» συμμετοχή των παιδιών στις συναθροίσεις της. Να τα παίρνουν μαζί τους με το ζόρι και για να καθίσουν φρόνιμα να τα σπάνε στο ξύλο! Ορίστε και το ντοκουμέντο:
«Σκοπιά» του 1960, σελίδα 208: Να δέρνουν τα παιδιά τους οι ΜτΙ για να κάθονται ήσυχα στις συναθροίσεις
Όχι, άλλη … «ελευθερία», αγαπητοί Μάρτυρες του Ιεχωβά. Φτάνει τόσο! «Μπαφιάσαμε»!
ΠΩΣ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΥΝ ΤΙΣ ΣΥΝΑΘΡΟΙΣΕΙΣ ΟΙ ΜΑΡΤΥΡΕΣ ΤΟΥ ΙΕΧΩΒΑ;
Στα έντυπά της η Οργάνωση, τα οποία συνοδεύει και με φωτογραφίες, εκθειάζει την υπέροχη ατμόσφαιρα που επικρατεί σ’ αυτές. Χαρούμενοι Μάρτυρες του Ιεχωβά, ντυμένοι «στην τρίχα», με ένα πλατύ χαμόγελο που φτάνει μέχρι τα αυτιά, δείχνουν την τεράστια χαρά τους, που έχουν το προνόμιο – όπως οι ίδιοι λένε – να συμμετέχουν σ’ αυτές και να επωφελούνται πνευματικά κατά τον ισχυρισμό τους και πάλι. Τα ίδια και ακόμα καλύτερα, δηλώνουν διάφοροι επισκέπτες μη Μάρτυρες του Ιεχωβά, που επισκέπτονται τις συγκεντρώσεις αυτές. Εντυπωσιάζονται – σύμφωνα πάντα με τη «Σκοπιά» – από τη φιλική διάθεση που τους δείχνουν οι Μάρτυρες του Ιεχωβά, από την αγάπη που διακρίνουν μεταξύ των Μαρτύρων, τις υπέροχες και ψυχωφελείς ομιλίες που ακούνε, με λίγα λόγια, ζουν ένα πραγματικό Παράδεισο επί της γης!
Όλα βέβαια τα παραπάνω που περιγράψαμε, είναι για τους ανίδεους και τους μη γνωρίζοντες για το τι πραγματικά συμβαίνει μέσα στην Οργάνωση, που αποτελούν άλλωστε την «βιτρίνα», με την οποία θα παγιδεύσουν το ανύποπτο θύμα, το οποίο αφελώς θα τους εμπιστευτεί.
Ας δούμε τώρα όμως, πως πράγματι αντιμετωπίζουν οι Μάρτυρες του Ιεχωβά, τις συναθροίσεις αυτές, βλέποντας πίσω από την «βιτρίνα». Και δεν χρειάζεται να χρησιμοποιήσουμε δικά μας έντυπα, τα οποία, όχι μόνο δεν θα γινόταν αποδεκτά από τους Μάρτυρες του Ιεχωβά, αλλά πιθανόν να κατηγορούμασταν ως εμπαθείς συκοφάντες! Νάναι καλά η Οργάνωση των Μαρτύρων του Ιεχωβά, που μας προμηθεύει τόσα έντυπά της, για το τι πραγματικά συμβαίνει στις συναθροίσεις αυτές. Εμείς απλώς είχαμε την υπομονή, τα ψάξαμε και σας τα παρουσιάζουμε.
Στις συναθροίσεις λοιπόν των Μαρτύρων του Ιεχωβά, ο ύπνος «πάει σύννεφο»! Σύμφωνα με την «Σκοπιά» της 1ης Ιουνίου 1961, σελίδα 329, αν ο ομιλητής δεν είναι καλός και δεν λέει κάτι ενδιαφέρον, αλλά πράγματα που έχουν ξαναειπωθεί ο ύπνος καλά κρατεί. Και αφού ως γνωστόν, κάθε χρόνο λένε και ξαναλένε τα ίδια πράγματα, φανταστείτε τι ύπνος πέφτει:
«Σκοπιά» 1 Ιουνίου 1961, σελίδα 329: ΜτΙ κοιμούνται στις συναθροίσεις
Είναι δε τόσο ανιαρές οι συναθροίσεις, που οι νέοι σηκώνονται και φεύγουν από αυτές και γυρίζουν στα άλλα δωμάτια της «Αίθουσας Βασιλείας» για να περάσουν την ώρα τους. Στο ντοκουμέντο που δημοσιεύουμε και είναι από τη «Σκοπιά» της 15ης Σεπτεμβρίου 1961, σελίδα 541, φαίνεται για μία ακόμη φορά η … «ελευθερία» που λέγαμε και πιο πάνω, πως επιδεικνύει η Οργάνωση. Διότι, απειλεί τους νέους, πως αν δεν συμμορφωθούν και δεν σταματήσουν να φεύγουν από την συνάθροιση περιφερόμενοι από εδώ και από εκεί θα χαθούν στον Αρμαγεδδώνα!
«Σκοπιά» 15 Σεπτεμβρίου 1961, σελίδα 541: Νεαροί ΜτΙ περιφέρονται άσκοπα την ώρα των συναθροίσεων
Στη «Σκοπιά» της 15ης Οκτωβρίου 1974, σελίδα 632, γινόμαστε μάρτυρες του … «σεβασμού», που δείχνουν τα μικρά παιδιά, στο τόπο συγκέντρωσης των Μαρτύρων του Ιεχωβά δηλαδή τις «Αίθουσες Βασιλείας». Κολλούν τσίχλες στα καθίσματα, γράφουν στους τοίχους ή στα διάφορα έπιπλα! Είναι βέβαια η στάση τους αυτή, αποτέλεσμα της … «ανώτερης» και «ηθικής» αγωγής που πήραν από τους γονείς τους, τους Μάρτυρες του Ιεχωβά, τις «αθώες» και «αναμάρτητες» επί της γης «περιστερές»! Όποιος τύχει και διαβάσει τα έντυπα των Μαρτύρων του Ιεχωβά, θα του έρθει να ξεράσει, από το μίσος, την «χολή» και το δηλητήριο που χύνουν εναντίον όλων εμάς και των παιδιών μας που τυχαίνει να μην είμαστε Μάρτυρες του Ιεχωβά. Σύμφωνα λοιπόν με αυτά, τα παιδιά μας και εμείς, είμαστε ανήθικοι, «γκάνγκστερς» και σεξουαλικά ανώμαλοι χαρακτήρες. Ενώ τα δικά τους παιδιά τα … «καλοαναθρεμμένα» είναι ηθικά και τίμια και «σέβονται» το χώρο που τα φιλοξενεί, κολλώντας τσίχλες και γράφοντας στους τοίχους και στα έπιπλα:
«Σκοπιά» 15 Οκτωβρίου 1974, σελίδα 632: Μικρά παιδιά των ΜτΙ, κολλούν τσίχλες στα καθίσματα, γράφουν στους τοίχους ή στα διάφορα έπιπλα της «Αίθουσας Βασιλείας»
Και αφήσαμε για το τέλος, την «Σκοπιά» της 1ης Απριλίου 1962, σελίδα 195, που συνοψίζει την εν γένει συμπεριφορά των Μαρτύρων του Ιεχωβά, όταν συμμετέχουν στις συναθροίσεις της Οργάνωσής τους, τελώντας ταυτόχρονα και τα θρησκευτικά τους καθήκοντα. Άλλοι λοιπόν από τους Μάρτυρες του Ιεχωβά πάνε πάντα αργοπορημένοι σ’ αυτές, άλλοι περιφέρονται στους διαδρόμους και άλλοι μισοκοιμούνται ή κοιμούνται τελείως! (καλά δεν έχουν σπίτι να κοιμηθούν, τις «Αίθουσες Βασιλείας» βρήκαν;):
«Σκοπιά» 1 Απριλίου 1962, σελίδα 195: ΜτΙ περιφέρονται στους διαδρόμους ή κοιμούνται την ώρα των συναθροίσεων
Αυτή λοιπόν είναι «πικρή» αλήθεια, για το τι πραγματικά συμβαίνει στις συναθροίσεις της Οργάνωσης των Μαρτύρων του Ιεχωβά, πίσω από την «βιτρίνα».
Πηγή: Αντιαιρετικός