Τράπεζα Ἰδεῶν
Θησαύρισμα ἰδεῶν καί ἀναφορῶν γιά τήν Ὀρθοδοξία καί τόν Ἑλληνισμό
info@tideon.org
Την έντονη αντίδραση της Μητρόπολης Θεσσαλονίκης προκαλεί η διοργάνωση του πρώτου Gay Pride στη Θεσσαλονίκη από αύριο το βράδυ μέχρι το βράδυ του Σαββάτου. Οι εκδηλώσεις για τα δικαιώματα των ομοφυλόφιλων, αμφιφυλόφιλων και τρανσέξουαλ θα ξεκινήσουν με ομιλία στις 7 το απόγευμα της Παρασκευής στην πλατεία Εμπορίου και θα κορυφωθούν με την καθιερωμένη παρέλαση από τις 8.30 ως τις 9.30 το βράδυ του Σαββάτου στους δρόμους της πόλης και με συναυλία στον πεζόδρομο της Αγίας Σοφίας.
Η Μητρόπολη Θεσσαλονίκης σε ανακοίνωσή της, κάνει λόγο για «γεγονός απαράδεκτο για τα ήθη και τα έθιμα της πόλης» και προσθέτει: «Απορούμε, θλιβόμεθα, διαμαρτυρόμεθα και γνωρίζουμε ότι πολίτες, άνδρες και γυναίκες, ιδίως νέοι της πόλεώς μας έχουν δηλώσει ότι θα αντιδράσουν έντονα σε τέτοια παρουσία και ανήθικη παρέλαση οπουδήποτε στην πόλη μας αλλά ειδικότερα στην καρδιά της ζωής των δύο μεγάλων μας Ναών, Αγίου Γρηγορίου του Παλαμά και Αγίας Σοφίας».
Ναυτεμπορική/ 21/06/2012
Η Ανακοίνωση της Μητροπόλεως Θεσσαλονίκης
ΠΗΓΗ: aktines.blogspot.gr
Οἱ Κύπριοι μαθητές στόν ἀγώνα, καί οἱ Ἑλλαδίτες μαθητές στά καρναβάλια...
Προτείνω στόν κάθε 15 -20 χρονῶνἝλληνα μαθητή νά διαβάσει λίγο, γιά τόν κύπριο μαθητή Εὐαγόρα Παλληκαρίδη.
Σίγουρα ὑπάρχει μεγάλη διαφορά σέὅλα τά ἐπίπεδα μεταξύ τῶν Ἑλλήνων τῆς Ἑλλάδος, καί τῶν Ἑλλήνων τῆς Κύπρου.
Ἴσως ἀντί νά ψάχνουμε Γερμανούς καί Γάλλους νά ἔρθουν ἐδῶ γιά νά ὀργανώσουν τό Κράτος, θά ἦταν καλύτερα νά παραδώσουμε τό ἑλληνικό Κράτος στούς κύπριους, οἱ ὁποῖοι πέραν τῶν ἄλλων, μᾶς παραδίνουν καί μαθήματα σοβαρότητας.
Τί στιγμή πού οἱ Κύπριοι μαθητές, πιστοί στο πνεῦμα αὐτοθυσίας καί προσφορᾶς τοῦΕὐαγόρα Παλληκαρίδη, συγκεντρώνουν 300 χιλιάδες Εὐρώ γιά τήν Ἑλλάδα, τήν ἴδια στιγμή οἱ Ἕλληνες συνομήλικοί τους ξοδεύουν ἑκατομμύρια Εὐρώ γιά νά ἀγοράσουν καρναβαλικές στολές.
Τό κόστος γιά τήν ἀπόκτηση μίας καρναβαλικῆς στολῆς εἶναι...
Μόνο στό μικρό Ρέθυμνο τῶν 40 χιλιάδων κατοίκων θά ξοδευτοῦν περίπου 750 χιλιάδες Εὐρώ γιά νά ντυθοῦν μασκαράδες οἱ νέοι της Πόλης.
Ἄλλοι πεινοῦν καὶ ἄλλοι... «τὰ σπᾶνε»!
Οτι οἱ καιροί μας εἶναι πολὺ κρίσιμοι, ὅλοι τὸ διαπιστώνουμε καθημερινά. Ἡ οἰκονομικὴ στενότητα καὶ ἡ ἀνεργία μεγαλώνουν συνεχῶς. Οἱ οἰκογενειάρχες στενάζουν κάτω ἀπὸ τὸ βάρος τῶν ἐξόδων τῆς ἀνατροφῆς καὶ τῶν σπουδῶν τῶν παιδιῶν τους. Ἀποσύρουν καὶ αὐτοὺς ἀκόμη τοὺς γέροντές τους ἀπὸ τὰ γηροκομεῖα γιὰ νὰ βοηθηθοῦν στὰ ἔξοδά τους καὶ ἀπὸ τὴν πενιχρὴ σύνταξη τῶν γερόντων. Παιδιὰ λιποθυμοῦν στὶς σχολικὲς τάξεις, διότι ἔμειναν χωρὶς τροφὴ δύο ἢ καὶ τρεῖς ἡμέρες. Τὸ φαινόμενο ἀνθρώπων ποὺ ψάχνουν στοὺς κάδους ἀπορριμμάτων νὰ βροῦν κάτι νὰ ἱκανοποιήσουν τὴν πείνα τους εἶναι καθημερινό. Ἐνῶ οἱ ἄστεγοι διανυκτερεύουν στὰ παγκάκια τῶν πάρκων ἢ ἔξω ἀπὸ τὶς εἰσόδους πολυκατοικιῶν.
Ἐνῶ ὅμως αὐτὰ τὰ κατεξοχὴν ὀδυνηρὰ φαινόμενα δυστυχῶς πληθαίνουν, διαβάζουμε στὸν καθημερινὸ τύπο γιὰ συμπεριφορὲς ὄχι ἁπλῶς ἀπαράδεκτες ἀλλὰ κυριολεκτικὰ ἐγκληματικές.
Ἔτσι διαβάσαμε ὅτι ὁρισμένοι ἀσυνείδητοι «‘‘ξορκίζουν’’ τὴν κρίση στὴν πίστα»! Στὰ νυχτάδικα καὶ στὰ μπάρ, λέει τὸ ἄρθρο ποὺ ἔχει τὸν τίτλο αὐτό, πετοῦν στὶς πίστες τῶν τραγουδιστῶν καὶ τῶν τραγουδιστριῶν λουλούδια ἀπὸ πανέρια. Κάθε τίναγμα τοῦ χεριοῦ 150 εὐρώ! Στοῖβες ἀπὸ πανέρια πηγαινοέρχονται, κάθε πανέρι μὲ λουλούδια ἀξίας 15 εὐρώ. Ἀγόρια πλουσίων συνωστίζονται πλάι σὲ μισόγυμνες νεαρὲς πετώντας γαρύφαλλα μὲ τόσο γρήγορο ρυθμὸ σὰν νὰ παίζουν βόλεϊ... «Σὲ δύο λεπτὰ χύνονται στὴν πίστα πάνω ἀπὸ 100 δίσκοι». Καὶ ὁ τραγουδιστὴς «τραγουδάει σκαρφαλωμένος στὸ Ἔβερεστ τῆς σπατάλης: μιὰ γιγαντιαία σκουπιδομάζα», γράφει ἡ αὐτόπτης ἀρθρογράφος, «ἀπὸ λιωμένα γαρύφαλλα καὶ σπασμένα πλαστικὰ πανέρια, ποὺ πληρώθηκε μερικὲς ἑκατοντάδες χιλιάδες εὐρώ». «Νιώθω σὰ νὰ μὲ ‘‘ρούφηξε’’ ἡ μαύρη τρύπα τῆς κρίσης καὶ νὰ μ’ ‘‘ἔφτυσε’’ σὲ μιὰν ἄλλη Ἑλλάδα». «Μοῦ φαίνεται», συνεχίζει ἡ ἀρθρογράφος, «τόσο ἀλλόκοτο» ὅλο αὐτὸ τὸ θέαμα, «ποὺ φοβᾶμαι πὼς στὴν ἐφημερίδα δὲν θὰ μὲ πιστεύουν»! «Τὰ ‘‘σεληνιασμένα’’ εἰκοσάχρονα», προσθέτει, «ἔχουν ἐξαπλωθεῖ σὲ κάθε γωνιὰ τοῦ μαγαζιοῦ, χοροπηδοῦν ξεφωνίζοντας ‘‘εἶσαι τὸ λάθος μου τὸ τελευταῖο’’. Τὰ γαρύφαλλα ἔχουν ξεχειλίσει ἀπ’ τὴν πίστα στοὺς διαδρόμους κι ὁ μπροστινός μου ἁρπάζει χοῦφτες ἀπ’ τὸ πάτωμα, τὶς πετάει ἀπέναντι» («Καθημερινὴ» 16-10-2011).
Τὴν ἑπομένη τῆς δημοσιεύσεως τῶν πιὸ πάνω εἴδαμε σὲ ἱστότοπο ξέφρενο πλῆθος νεαρῶν καὶ ὡρίμων νὰ χορεύουν καταμεσῆς ἑνὸς πλατιοῦ ἑλληνικοῦ νησιώτικου δρόμου τὸ συρτάκι τοῦ Ζορμπᾶ ὑπὸ τοὺς ἤχους μουσικῆς καὶ στὸ τέλος κάποιος νὰ σπάζει σωρὸ ἀπὸ πιάτα, ὑπὸ τά... «ἐνθουσιαστικὰ» χειροκροτήματα τοῦ πλήθους!... (infognomonpolitics 17-10-2011).
Κάθε 5 λεπτά ένας Χριστιανός θανατώνεται για την πίστη του!
Του Γιώργου Ν. Παπαθανασόπουλου
Κάθε πέντε λεπτά ένας Χριστιανός θανατώνεται στον πλανήτη για την πίστη του! Στη συγκλονιστική αυτή δήλωση προέβη ο Μητροπολίτης Ιλαρίων, υπεύθυνος των εξωτερικών σχέσεων του Πατριαρχείου της Μόσχας, με βάση στοιχεία της «Open Door», Διεθνούς Οργάνωσης – Παρατηρητηρίου για τους ανά τον κόσμο διωγμούς των Χριστιανών. Σύμφωνα με τα στοιχεία της εν λόγω Οργάνωσης περίπου 100.000 Χριστιανοί φονεύονται κάθε χρόνο με διάφορους τρόπους σε κράτη, των οποίων τα καθεστώτα δρουν συστηματικά για να εξαλείψουν το Χριστιανισμό από τη χώρα τους. Στις ίδιες αυτές χώρες υπολογίζεται ότι κάθε χρόνο 170.000 περίπου Χριστιανοί συλλαμβάνονται και υφίστανται απάνθρωπα βασανιστήρια.
(π. Θεόδωρου Ζήση)
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ λοιμικὴς νόσου προσλαμβάνει κάθε χρόνο τὸ καρναβάλι, ἀφοῦ πολλοὶ δήμαρχοι καὶ ἄλλοι φορεῖς ἐπιδεικνύουν ἀσυνήθιστο ζῆλο καὶ κοπιώδη δραστηριότητα γιὰ τὸ ποιὸς θὰ ὀργανώσει τὸ ἐντυπωσιακότερο καρναβάλι ξοδεύοντας τεράστια ποσὰ καὶ ἀπασχολώντας ἑκατοντάδες ἢ χιλιάδες ἀνθρώπων. Καὶ δὲν εἶναι βέβαια μόνο ἡ σπατάλη τόσων χρημάτων, ποὺ θὰ μποροῦσαν νὰ διατεθοῦν σὲ κάλυψη ἄλλων σπουδαίων ἀναγκῶν, ὄχι μόνο στὴν ἀνακούφιση πτωχῶν καὶ ἐνδεῶν ἀνθρώπων, ἀλλὰ καὶ σὲ πολιτιστικοὺς καὶ πνευματικοὺς στόχους, στὴ βελτίωση π.χ. τῶν συνθηκῶν ὑγείας καὶ παιδείας. Τὸ σημαντικώτερο εἶναι ἡ ἠθικὴ ζημία καὶ βλάβη ἀπὸ τὴν ἀναισχυντία τῆς γύμνιας, τὴν ξετσιπωσιὰ τῆς αἰσχρότητας, τὶς βωμολοχίες καὶ τὰ πορνικὰ ἄσματα καὶ θεάματα, τὴν παρότρυνση σὲ σαρκικὰ ἁμαρτήματα κάτω μάλιστα ἀπὸ τὴν ἐλευθερία κινήσεων ποὺ προσφέρει ἡ μάσκα, ἄσυλο ἀδιαντροπιᾶς καὶ ἀποπροσωποίησης. Κάτω ἀπὸ τὸ προσωπεῖο ὁ ἄνθρωπος παύει νὰ εἶναι πρόσωπο, ποὺ ἔχει ἀπέναντί του καὶ βλέπει τὸν Θεὸ καὶ τοὺς συνανθρώπους πρὸς + ὄψις ἢ ὢψ καὶ μεταβάλλεται σὲ ἀπρόσωπο ὄν, μέλος ἑνὸς ἀνωνύμου πλήθους, ποὺ κινεῖται μόνο ἀπὸ ἐμπαθεῖς ὀρέξεις καὶ ἐπιθυμίες.
Παλαιότερα τὸ καρναβάλι εἶχε κάποια σεμνότητα στὴν ἐμφάνιση ὅσων ἔπαιρναν μέρος, καὶ ἡ Ἐκκλησία τὸ ἀνεχόταν, μολονότι κατ' ἀκρίβειαν καταδικάζεται ἀπὸ τοὺς κανόνες· πολὺ περισσότερο σήμερα, ποὺ ἔχει ὑποστὴ τελεία ἀλλαγὴ ἐπὶ τὰ χείρω μὲ εἰσαγόμενα πρότυπα καρναβαλιοῦ ἀπὸ μεγαλουπόλεις τοῦ ἐξωτερικοῦ, καὶ πολλὲς φορὲς μὲ περιφερόμενους καὶ ἁδρὰ ἀμειβόμενους ξένους καρναβαλικοὺς θιάσους, ὅπου κυριαρχοῦν οἱ γυμνὲς γυναῖκες. Δὲν πρέπει νὰ παραβλέψουμε καὶ τὴν διαφαινόμενη σαφῆ τάση τῶν φορέων ποὺ....
ΔΕΙΤΕ ΟΛΟ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΕΔΩ: http://orthodoxia-ellhnismos.blogspot.com/2011/02/blog-post_4433.html
Μητρόπολη Κόνιτσας:
Τα καρναβάλια είναι απομεινάρια ειδωλολατρικά
Τη θλίψη του εκφράζει προς τους κατοίκους της Κόνιτσας, ο Μητροπολίτης Δρυϊνουπόλεως, Πωγωνιανής και Κονίτσης κ. Ανδρέας για την σχεδιαζόμενη διοργάνωση καρναβαλιού στην ακριτική πόλη και παρεμβαίνοντας μάλιστα, με γραπτό μήνυμά του απευθύνει την κατηγορία πως «κάποιοι μοιάζουν να ζουν σε άλλο πλανήτη!».
Ολόκληρο το κείμενο του μηνύματος του Μητροπολίτη έχει ως εξής:
Ἐν Κονίτσῃ τῇ 23η Φεβρουαρίου 2011
Πρὸς
Τοὺς κατοίκους τῆς Κονίτσης
Ἀγαπητοὶ ἀδελφοί,
Μὲ πολλὴ θλίψη πληροφορήθηκα ὅτι κάποιοι ἑτοιμάζουν καρναβαλικὲς ἐκδηλώσεις στὴν μικρή μας πόλη.
Μὲ ἔθλιψε καὶ μὲ θλίβει ὄχι μόνο τὸ γεγονός, πὼς τὰ καρναβάλια εἶναι ἀπομεινάρια εἰδωλολατρικά, ἀλλὰ καὶ τὸ ὅτι σὲ καιρούς, ποὺ ἡ οἰκονομικὴ κρίση ἔχει πλήξει ὅλες τὶς κοινωνικὲς τάξεις καὶ ἐνῷ «παίζονται» θέματα ἐπιβιώσεως ὁλόκληρης τῆς ἀκριτικῆς μας Ἐπαρχίας, κάποιοι μοιάζουν νὰ ζοῦν σὲ ἄλλο πλανήτη !
Ἐρωτῶ τοὺς ἁρμοδίους : Ποιὸς θὰ χορηγήσῃ τὰ χρηματικὰ ποσὰ ποὺ θὰ ἀπαιτήσουν οἱ καρναβαλικές - βακχικὲς ἐκδηλώσεις ; Σὲ τέτοιους κρίσιμους καιροὺς ἐπιτρέπονται τέτοιου εἴδους σπατάλες καὶ ξεφαντώματα ; Νομίζω ὅτι εἶναι πλέον καιρὸς νὰ σοβαρευτοῦμε. Καὶ νὰ δοῦμε ὅλοι μαζὶ τὶ πρέπει νὰ πράξουμε γιὰ τὴν σωτηρία αὐτοῦ τοῦ τόπου ἀπὸ ὅσα καταλυτικὰ σχεδιάζει ἡ Πολιτεία.
Διαφορετικά, θὰ εἴμαστε ἄξιοι τῆς τύχης μας. Καὶ γιὰ ὅσα τυχὸν δεινὰ θὰ ἐπακολουθήσουν θὰ φταῖμε ἀποκλειστικὰ ἐμεῖς.
Ἐλπίζω νὰ ἀκούσετε τὴν ἀγωνιώδη φωνὴ τοῦ Ἐπισκόπου σας, ὁ ὁποῖος πάντοτε ἔχει σταθῆ στὸ πλευρό σας. Οἱ καιροὶ εἶναι κρίσιμοι. Στῶμεν καλῶς.
Διάπυρος πρὸς Χριστὸν εὐχέτης
Ο ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ
+ Ὁ Δρυϊνουπόλεως, Πωγωνιανῆς καὶ Κονίτσης Α Ν Δ Ρ Ε Α Σ
του Αυγουστίνου Καντιώτου
πρ. μητροπολίτου πρώην Φλωρίνης
Ο άνθρωπος, αγαπητοί μου, ο άνθρωπος, όπως είπαμε σε άλλη ομιλία, πρέπει να εργάζεται. Αλλ’ όσο δυνατός κι αν είναι, δεν μπορεί να δουλεύει συνέχεια χωρίς διακοπή κι ανάπαυση. Η εργασία πρέπει να διακόπτεται κι ο άνθρωπος ν’ αναπαύεται, ώστε να παίρνει καινούργιες δυνάμεις για να ξαναρχίζει τη δουλειά με νέα δύναμη και όρεξη. Και σ’ αυτό βοηθάει η Κυριακή και οι μεγάλες γιορτές που θέσπισε η Εκκλησία μας.
Ζωή χωρίς γιορτή μοιάζει με δρόμο που αναγκάζεται κανείς να τον βαδίσει χωρίς πουθενά να σταματήσει. Στους μεγάλους δρόμους υπάρχουν μέρη όπου σταματούν τ’ αυτοκίνητα, κατεβαίνουν οι επιβάτες, ξεκουράζονται λίγο, κι ύστερα συνεχίζουν το ταξίδι. Και η ζωή ένας δρόμος είναι, που σε πολλές περιπτώσεις είναι πολύ κουραστικός, κι ο άνθρωπος αισθάνεται την ανάγκη κάπου να ξεκουραστεί. Έτυχε ποτέ να περπατάς το καλοκαίρι με την πολλή ζέστη; Κουρασμένος καθώς είσαι, μόλις δεις κανένα δέντρο, κάθεσαι κι αναπαύεσαι κι ευλογείς τον Θεό και τον άνθρωπο που φύτεψε το δέντρο για ν’ αναπαύονται οι διαβάτες στην παχειά σκια του. Τέτοια δέντρα είναι κι οι γιορτές, που μας καλούν ν’ αναπαυθούμε λίγο, να θυμηθούμε τον Θεό, να δροσιστούμε από το αεράκι που φυσάει μέσ’ απ’ τα μυστικά δάση του Θεού, απ’ την αιώνια ζωή και μακαριότητα.
Δυστυχώς οι γιορτές δεν εκπληρώνουν το σκοπό για τον οποίον ορίστηκαν. Οι περισσότεροι δεν πατούν στην εκκλησία και δεν θυμούνται τον Θεό. Τις άγιες μέρες των γιορτών, αντί να τις αφιερώνουν στον Θεό, τις αφιερώνουν στον διάβολο, κι έτσι οι μέρες των γιορτών είναι οι πιο αμαρτωλές μέρες.Ρίξτε μια ματιά στη μέρα που γιορτάζει ένα χωριό. Στην εκκλησία λίγοι. Κι οι γυναίκες που τακτικά εκκλησιάζονται, τη μέρα εκείνη δεν εκκλησιάζονται. Είναι στο σπίτι και ετοιμάζουν φαγητά για τους ξένους. Οι δε ξένοι απ’ τα γειτονικά χωριά δεν έρχονται το πρωί για να εκκλησιαστούν στο ναό που γιορτάζει, αλλά υπολογίζουν πότε περίπου τελειώνει η εκκλησία και τότε έρχονται με αυτοκίνητα, με τρακτέρ, με τα πόδια, και πηγαίνουν στα σπίτια και τρώνε και πίνουν και μεθάνε. Στο χωριό φέρνουν και ντιζέζ και χορεύουν τους πιο έξαλλους χορούς. Καμιά ντροπή, καμιά σεμνότης. Πόσες φορές στις διασκεδάσεις αυτές οι άνθρωποι δεν έρχονται σε φιλονεικίες κι ακούγονται βλαστήμιες και γίνονται μαχαιρώματα και σκοτώνονται! Το βράδυ οι πιο πολλοί είναι μεθυσμένοι.
Έτσι περνάνε σε πολλά χωριά τη μέρα της γορτής της εκκλησιάς τους. Αλλ’ αυτό δεν είναι χριστιανική γιορτή. Είναι γιορτή διαβολική. Είναι από κείνες τις γιορτές που, όπως λέει ο προφήτης, μισεί ο Θεός. Αν πρόκειται έτσι να γιορτάζουν οι άνθρωποι τις γιορτές, καλύτερα είναι να δουλεύουνε και τις μέρες αυτές.
Αλλ’ εκεί που φαίνεται περισσότερο το ξεστράτημα των χριστιανών είναι οι γιορτές των Χριστουγέννων, της Πρωτοχρονιάς, των Θεοφανείων, του Πάσχα, και μάλιστα των Απόκρεων. Η Εκκλησία όρισε τις μέρες των Απόκρεων σαν μια προετοιμασία για τη Μεγάλη Σαρακοστή. Μας καλεί να θυμηθούμε ότι πλησιάζουν οι μεγάλες γιορτές της Χριστιανοσύνης, τα πάθη και η ανάσταση του Χριστού.
Κι οι χριστιανοί τι κάνουν; Τα αντίθετα από κείνα που παραγγέλλει η Εκκλησία. Ξεχνάνε πως είναι χριστιανοί, και ζούνε όχι σαν χριστιανοί αλλά σαν ζώα και χειρότερα ακόμα. Σαν να μη θέλουν να φαίνονται άνθρωποι, φοράνε τις Αποκριές μάσκες, κι άλλοι παρουσιάζονται σαν λύκοι, άλλοι σαν αρκούδες, άλλοι σαν μαϊμούδες και άλλοι φορούν κέρατα και παριστάνουν το διάβολο. Οι μάσκες τους σκεπάζουν το πρόσωπο και δεν μπορείς να διακρίνεις ποιός κρύβεται από κάτω. Απ’ το στόμα τους βγαίνουν αισχρολογίες. Μπαίνουν στα σπίτια και σε μερικά χωριά αρπάζουν ο,τι βρούνε στην αυλή του σπιτιού κι ανάβουν φωτιές και τα καίνε. Γυναίκα δεν μπορεί να περπατήσει στο δρόμο. Γέρος δεν μπορεί να πάει στο σπίτι του. Ακόμα και τους ιερείς του Υψίστου κοροϊδεύουν.
Αλλά δεν γιορτάζουν έτσι οι χριστιανοί. Όχι! Έτσι γιόρταζαν οι άνθρωποι στα παλιά χρόνια, προτού να ‘ρθει ο Χριστός στον κόσμο. Έτσι γιόρταζαν οι αρχαίοι πρόγονοί μας που δεν πίστευαν στον αληθινό Θεό. Οι ψεύτικοι θεοί που πίστευαν ήταν αισχροί και ανήθικοι, κι ήθελαν να γίνονται τέτοια στις γιορτές τους. Ο Βάκχος παραδείγματος χάριν, ο Θεός του κρασιού, ήθελε οι άνθρωποι να μεθάνε και μεθυσμένοι να τον λατρεύουν. Η Αφροδίτη, η θεά των αισχρών ερώτων, ήθελε να βλέπει τους ανθρώπους να πέφτουν στις αισχρές αμαρτίες και με τον τρόπο αυτό να τη λατρεύουν. Τέτοιοι θεοί τέτοια ήθελαν.
Αλλ’ ο Χριστός, ο αληθινός Θεός, ήρθε απ’ τα ουράνια στην αμαρτωλή γη, γεννήθηκε στη φάτνη και σταυρώθηκε για να καταργήσει την ειδωλολατρία και να διδάξει στον άνθρωπο την ανώτερη, την αγγελική ζωή. Κι όσοι πίστευαν στον Χριστό και βαπτίζονταν άφηναν όλα τα αίσχη, άλλαζαν ζωή και ζούσαν τη νέα χριστιανική ζωή. Οι χριστιανοί δεν είχαν πια καμιά σχέση με όσα έλεγαν και έκαναν στις γιορτές τους οι ειδωλολάτρες. Και πρέπει να ξέρουμε πως όσοι τις άγιες μέρες των γιορτών, και μάλιστα των Απόκρεων, λένε και κάνουν όσα είπαμε παραπάνω, αυτοί δεν πρέπει να λέγονται χριστιανοί, αλλ’ ειδωλολάτρες. Η Εκκλησία τους αφορίζει, δηλαδή τους διαγράφει απ’ τον κατάλογο των χριστιανών. Αυτό ορίζουν οι ιεροί Κανόνες, και μάλιστα ο 62ος Κανών της ΣΤ Οἰκουμενικῆς Συνόδου. Όποιος αμφιβάλλει, ας ανοίξει το Πηδάλιο και ας δει εκεί ποιά αστροπελέκια θεϊκής οργής πέφτουν πάνω στα κεφάλια εκείνων που με ειδωλολατρικά λόγια και έργα προσβάλλουν και ατιμάζουν τις άγιες μέρες της Χριστιανοσύνης.
Από το βιβλίο «Κοινωνικαί πληγαί»
http://aktines.blogspot.com/2010/02/blog-post_12.html
Με αφορμή τα καρναβάλια λαμβάνονται διάφορες πρωτοβουλίες που κάθε άλλο παρά βοηθούν στην διαπαιδαγώγηση των παιδιών μας στα Σχολεία Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.
Ευσεβείς εκπαιδευτικοί, γονείς και δημότες διαμαρτύρονται. Δεχθήκαμε διαμαρτυρίες από τη Φλώρινα, το Λαγκαδά και την ευρύτερη περιοχή της Θεσσαλονίκης. Η πομπή του σατανά πλέον παρελαύνει εντός των ιδρυμάτων, που σκοπό έχουν να διαπλάσουν τους αυριανούς ορθόδοξους έλληνες πολίτες.
Προσκλήσεις με αφίσες προς γονείς και μαθητές για αποκριάτικα γλέντια αναρτώνται μέσα στα σχολεία. Καρναβαλικές γιορτές επίσης οργανώνονται με επικεφαλής εκπαιδευτικούς και διευθυντές, οι οποίοι προτρέπουν τα παιδιά να «ντυθούν» και να ασχημονήσουν εντός του σχολείου, σε βάρος διδακτικών ωρών. Ευλαβείς εκπαιδευτικοί που διαμαρτυρήθηκαν δέχτηκαν απειλές από συναδέλφους τους και από ανωτέρους τους με σκοπό να φιμωθούν.
Είναι πράγματι λυπηρό, βαπτισμένοι ορθοδοξοι Χριστιανοί να έχουν τόση άγνοια γύρω από τις σατανικές αυτές γιορτές (ειδωλολατρικά κατάλοιπα). Είναι ακόμη λυπηρότερο το ότι παρακινούν τα νιάτα της Ελλάδας μας να συμμετέχουν σ' αυτές και μάλιστα με τη μορφή διαγωνισμού...Διαβάστε την παρακάτω επιστολή διαμαρτυρία, που δεχθήκαμε από συγκεκριμένους δημότες της ευρύτερης περιοχής Θεσσαλονίκης, για ο,τι εις βάρος των παιδιών ενήργησε ο τοπικός δήμος.
Είθε οι αρμόδιοι να μετανοήσουν και να ματαιώσουν τις προγραμματισμένες εκδηλώσεις, που δεν είναι παρά μία λατρεία-προσκύνηση στον Αρχέκακο Όφι και ανθρωποκτόνο Διάβολο. Όλα τα στοιχεία και τα ονόματα των υπογραφόντων την επιστολή είναι στη διάθεση του blog
Αξιότιμοι κύριοι,
Το Πολιτιστικό Κέντρο του Δήμου ...., για 4η συνεχή χρονιά οργανώνει Καρναβάλι με Αποκριάτικη παρέλαση και λοιπές εκδηλώσεις.
Θεώρησε, λοιπόν καλό να ενημερώσει τα σχολεία του Δήμου και ταυτόχρονα να προσκαλέσει τους μαθητές να συμμετέχουν στην Αποκριάτικη Παρέλαση. Έθεσε μάλιστα και κίνητρο συμμετοχής: έναν διαδραστικό πίνακα για το σχολείο με την μεγαλύτερη συμμετοχή.
Ως κάτοικοι του Δήμου, γονείς και εκπαιδευτικοί, κοινοποιούμε τους προβληματισμούς μας και θέτουμε τα παρακάτω ερωτήματα:
Είναι ένδειξη πολιτισμού και πολιτιστικό γεγονός η Αποκριάτικη Παρέλαση;
Ποιες πολιτιστικές η κοινωνικές αξίες προάγει; Μήπως νομιμοποιεί και εισάγει σε παραβατικές συμπεριφορές;
Διατηρεί «παραδόσεις» και «έθιμα» της Ελλάδας και ποιας εποχής και πολιτισμού; Έχετε επισκεφτεί πόλεις της Μακεδονίας τις ημέρες των καρναβαλικών εκδηλώσεων; Θα παίρνατε μαζί σας την μικρή η μεγαλύτερη κόρη σας, όταν οι καρναβαλιστές ασελγούν με λόγια και με πράξεις στις αδερφές, στις κόρες και στις γυναίκες σας, με πιθανότητα ακόμη και οι άνδρες να γίνετε στόχος;
Μήπως αντιγράφει Λατινοαμερικάνικες εξαλλοσύνες; Ξέρετε τα ποσά που σπαταλούνται και τα οικονομικά μεγέθη που οδηγούν σε δημιουργία μιας ακόμη καταναλωτικής περιόδου;
Ξέρετε το αστυνομικό δελτίο που προκύπτει κατά τον εορτασμό των εκδηλώσεων σε τι αριθμούς εγκληματικών πράξεων κάθε είδους αναφέρεται; Και πόσες ακόμα δεν δηλώνονται καν στην αστυνομία; Αυτή την οικονομική και τουριστική ανάπτυξη ζηλέψαμε;
Το περιεχόμενο και το ύφος της εκδήλωσης είναι κατάλληλο για όλες τις ηλικίες των μαθητών των σχολείων του Δήμου; Υπήρξε ενημέρωση των γονέων και συναίνεσή τους για την συμμετοχή των παιδιών τους σε τέτοιες εκδηλώσεις;
Αναλογίστηκαν οι υπεύθυνοι πόση ένταση μπορεί να προκαλούν στις οικογένειες και σε ποιες ψυχολογικές πιέσεις η χλευασμούς μπορεί να εκτεθούν μαθητές που θα αρνηθούν να συμμετέχουν;
Φέτος δεν γιορτάσαμε την γιορτή των γραμμάτων, τους τρεις Ιεράρχες για να μην ενοχληθούμε και ταλαιπωρηθούμε καθώς 30 Ιανουαρίου ήταν Σάββατο. Μάλλον όμως δεν ισχύει το ίδιο για το τριήμερο 13-14-15 Φεβρουαρίου.
Ούτε η οικονομική κρίση, οι περικοπές μισθών και η προσπάθεια οικονομίας και συμμαζέματος που βρίσκεται σε εξέλιξη μας πτοεί. Οι δαπάνες για να «περάσουμε καλά» και να ικανοποιήσουμε την φιλαυτία , την φιληδονία και τα πάθη που τις συνοδεύουν, είναι σημαντικότερες από τα περικοπτόμενα επιδόματα, μισθούς και δαπάνες του δημόσιου τομέα, καθώς και την απειλή πτώχευσης ως κράτους που αντιμετωπίζουμε. Πως βλέπουν άραγε οι συνάνθρωποί μας, που δοκιμάζονται οικονομικά, αυτές τις σπατάλες;
Φέτος πρωτοτυπήσαμε δίνοντας και έπαθλο για την μεγαλύτερη συμμετοχή σχολείου. Ένα άλλοθι και στάχτη στα μάτια για να παραβλέψουμε την ουσία της πράξης μας. Ακόμα και έτσι, σκέφτηκε κανείς ότι σχολεία με λιγότερους μαθητές δεν έχουν ελπίδα να «κερδίσουν»;
Και αυτά ακριβώς είναι τα σχολεία που δεν έχουν την οικονομική δυνατότητα να αγοράσουν ένα τέτοιο σύστημα. Αν το πολιτιστικό κέντρο ήθελε να προάγει πραγματικά τον πολιτισμό, μπορούσε να εξοπλίσει όλα τα σχολεία του Δήμου με αντίστοιχα συστήματα, να στηρίξει και να οργανώσει συζητήσεις και εκδηλώσεις με προβολές ταινιών και ντοκιμαντέρ, προλαμβάνοντας φαινόμενα βίας, καλλιεργώντας την πολιτισμική ανοχή, ενσωματώνοντας μειονότητες, προάγοντας δημοκρατικές αξίες και τόσα άλλα.
Όλα αυτά θα στοίχιζαν, σε χρηματική δαπάνη και εθελοντική εργασία, λιγότερα από όσα θα μας κοστίσει το χριστουγεννιάτικο χωριό (18.000 Ευρώ) και το Αποκριάτικο τριήμερο (? Ευρώ).
Οι Δημότες...
http://aktines.blogspot.com/2010/02/blog-post_7719.html
Εισήλθαμε για μια ακόμη φορά, με τη χάρη του Θεού, στο άγιο Τριώδιο, στην ιερότερη εορτολογική περίοδο της Εκκλησίας μας, κατά την οποία μπορούμε να συνειδητοποιήσουμε την πνευματική μας υστέρηση, να βιώσουμε την σωτήρια κλήση μας για μετάνοια και νίψη και να κάνουμε τον προσωπικό μας αγώνα για την πνευματική μας αναγέννηση.
Η κατανυκτική περίοδος του Τριωδίου είναι ένα νοητό στάδιο πνευματικού αγώνα, στο οποίο καλείται κάθε πιστός να τρέξει τον καλό αγώνα των αρετών, να αποβάλλει κάθε παρείσακτο αμαρτωλό στοιχείο από τον εαυτό του, το οποίο υπάρχει ως θανατηφόρος ιός, που δηλητηριάζει τον άνθρωπο και τον οδηγεί αργά, αλλά σταθερά, στον πνευματικό θάνατο. Μόνο έτσι θα αξιωθούμε να προσκυνήσουμε πνευματικά καθαροί το θείο Πάθος του Λυτρωτή μας Χριστού και να εορτάσουμε με αγαλλίαση τη λαμπροφόρο Ανάστασή Του.
Η αγία μας Εκκλησία καθόρισε κλιμακωτούς τρόπους καθάρσεως και ασκήσεως των πιστών, αρχίζοντας από τη συνειδητοποίηση της τραγικής καταστάσεως, που προκάλεσε η αμαρτία στον κόσμο.
Καταδεικνύει με θαυμαστή ακρίβεια την παρεκτροπή του ανθρώπου από τη θεοδημιούργητη φύση του και την υποβίβασή του σε ζωώδεις καταστάσεις με την κυριαρχία των ενστικτωδών παρορμήσεων.
Το «κατά φύσιν ζην» του αρχαίου ειδωλολατρικού κόσμου δεν ήταν τίποτε άλλο από την κτηνώδη ζωή του ξεπεσμένου πνευματικά ανθρώπου.
Κύρια μέριμνα της Εκκλησίας μας είναι να μας ανασύρει κατά την περίοδο αυτή από τη λασπώδη τάφρο της αμαρτίας και την αγελαία κατάσταση και να μας αποκαταστήσει στην προ της πτώσεως θεοειδή κατάστασή μας.
Όμως αλίμονο! Ο κόσμος της πτώσεως, της αμαρτίας και της φθοράς ανθίσταται σθεναρά σε μια τέτοια αλλαγή.
Ο διάβολος,που κινεί τα νήματα του κακού και της αμαρτίας εγείρει ισχυρότατες αντιδράσεις, ώστε να ματαιωθεί η πνευματική αποκατάσταση και η εν Χριστώ μεταμόρφωση των ανθρώπων.
Τις άγιες ημέρες των πρώτων εβδομάδων του Τριωδίου, με τα επί γης όργανά του, οργανώνει τα αίσχιστα καρναβαλικά δρώμενα, τα οποία έχουν σαφέστατα χαρακτήρα έκρηξης των πιο ταπεινών ανθρωπίνων παρορμήσεων.
Τη χρονική περίοδο, που η Εκκλησία μας καλεί τα ανθρώπινα πρόσωπα να αποβάλουν την κτηνώδη κατάντια τους, ο διάβολος επιχειρεί να τα αποκτηνώσει περισσότερο με τα άθλια καρναβαλικά δρώμενα!
Στον παγανισμό η αμαρτία και κάθε ηθική εκτροπή ήταν συνδεδεμένα με την ειδωλολατρική θρησκευτική πίστη.
Μόλις παρακολούθησα μια διαφήμιση στην τηλεόραση της εταιρείας κινητής τηλεφωνίας Vodafone. Σε αυτή την διαφήμιση παρουσιάζονται, υποτίθεται, Έλληνες αγωνιστές του 1821 να συζητάνε για προγράμματα καρτοκινητής, να αναρωτιούνται με γελοία ομοιοκατάληκτα στιχάκια ποιο είναι το πιο συμφέρον πρόγραμμα συνδιαλέξεων κτλ
Η γελοιοποίηση και η εκμετάλλευση όμως δεν σταματούν εδώ.
Το τελικό μήνυμα της διαφήμισης είναι αυτό που με εξόργισε περισσότερο.
Σε αυτό γίνεται ένας άθλιος παραλληλισμός μεταξύ ενός αγώνα ζωής και ύπαρξης των Ελλήνων, με τα καινούργια προγράμματα καρτοκινητής της VODAFONE. H διαφήμιση τελειώνει λέγοντας ότι η VODAFONE έφερε την επανάσταση!
Ο εξευτελισμός και η εκμετάλλευση μιας οριακής ιστορικής στιγμής του Ελληνικού Έθνους από μια πολυεθνική εταιρεία για διαφημιστικούς λόγους, είναι κατά την γνώμη μου, απαράδεκτη και πρέπει όλοι να διαμαρτυρηθούμε για να σταματήσει αμέσως (εκτός και αν η εταιρεία δεν φοβάται την πτώση πωλήσεων).
δεν υπάρχει πλέον κανένας ηθικός φραγμός ούτε όριο σε κανέναν....
Πιό κάτω σας παραθέτουμε ένα μικρό πρότυπο το οποίο μπορείτε να αντιγράψετε (copy) και να το επιξκολλήσετε (paste) στη φόρμα επικοινωνίας της Vodafone με το κοινό η οποία βρίσκεται http://www.vodafone.gr/portal/client/contactfrm/opinionRequest.action?opinionType=12
Πρός εταιρεία κινητής τηλεφωνίας Vodafone.
Εμείς όπως και πολλοί άλλοι συμπολίτες μας ,παρακολουθήσαμε πρόσφατα μια τηλεοπτική διαφήμιση προώθησης των προϊόντων σας.Επειδή θεωρούμε ότι η διαφήμιση αυτή προσβάλλει και θίγει αυτά που η συντριπτική πλειοψηφία των Ελλήνων πολιτών θεωρεί Ιερά και Όσια και επειδή πιστεύουμε ότι έχετε παραβεί άρθρα της ποινικής δικονομίας και του ελληνικού συντάγματος,σας προειδοποιούμε ότι επιφυλασόμεθα να χρησιμοποιήσουμε κάθε νόμιμο και ένδικο μέσον εναντίον της εταιρείας σας,εφ΄όσον δεν σταματήσει η προβολή αυτής της διαφήμισης και δεν προβείτε σε δημόσια ανακοίνωση στην οποία θα ζητάτε συγνώμη απο τον ελληνικό λαό του οποίου αποπειραθήκατε να προσβάλλετε την ιστορία.
Read more: http://agapi-pisti-elpida.blogspot.com/#ixzz0eAArvD9W
Ιωάννης Θαλασσινός, Διευθυντής Π.Ε.ΦΙ.Π. 04-10-2017
Ποιός ἄραγε θυμᾶται τή θλιβερή ἐπέτειο τῆς ψήφισης, ἀπό τή Βουλή τῶν Ἑλλήνων, τοῦ ἐπαίσχυντου...
Χριστιανική Εστία Λαμίας 03-10-2017
Οἱ μάσκες ἔπεσαν γιά ἀκόμα μιά φορά. Ἑταιρεῖες γνωστές στούς Ἕλληνες καταναλωτές ἀφαίρεσαν ἀπό τά...
TIDEON 21-12-2015
Επιμένει να προκαλεί Θεό και ανθρώπους η ελληνική Κυβέρνηση, ψηφίζοντας στις 22 Δεκεμβρίου 2015 ως...
Tideon 14-12-2015
Η Κυβέρνηση μας μίλησε για την «αναγκαιότητα» και για τα πλεονεκτήματα της «Κάρτας του Πολίτη»...
TIDEON 27-08-2014
Λαμβάνουν διαστάσεις καταιγισμού οι αντιδράσεις πλήθους φορέων και πολιτών για το λεγόμενο «αντιρατσιστικό» νομοσχέδιο το...
tideon.org 02-05-2013
Kαταθέτουμε την αρνητική δήλωση μας προς τον Εθνικό Οργανισμό Μεταμοσχεύσεων (ΕΟΜ). Ο νόμος αφήνει πολλά...
Tideon 31-12-2012
Ποια είναι η λύση αν πλήρωσες «τσουχτερές» τιμές στο Κυλικείο του Νοσοκομείου, του Αεροδρομίου, του...
Νικόλαος Ἀνδρεαδάκης, ὁδηγός 03-04-2012
Εἶμαι νέος μὲ οἰκογένεια, ἔχω ὅλη τὴ ζωὴ μπροστά μου… Λόγῳ ἐπαγγέλματος ἔχω τὴ δυνατότητα...
tideon 07-11-2011
ΜΝΗΜΟΝΙΟ: Δεν ξεχνώ αυτούς που παρέδωσαν αμετάκλητα και άνευ όρων την ΕΘΝΙΚΗ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑ και έκαναν...
ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΤΩΡΑ ... 15-02-2011
Κατάλαβες τώρα ... γιατί σε λέγανε «εθνικιστή» όταν έλεγες πως αγαπάς την Πατρίδα σου; Για να...
ΤΡΑΠΕΖΑ ΙΔΕΩΝ 25-12-2010
Τώρα πια γνωρίζω τους 10 τρόπους που τα ΜΜΕ μου κάνουν πλύση εγκεφάλου και πώς...