Τράπεζα Ἰδεῶν
Θησαύρισμα ἰδεῶν καί ἀναφορῶν γιά τήν Ὀρθοδοξία καί τόν Ἑλληνισμό
info@tideon.org
Πασχαλινό … ονειροδρόμιο
Μεγάλη Εβδομάδα στο ιερό του Ταξιάρχη.
Την καρτέραγε , μικρό παιδάκι , αυτήν την Εβδομάδα , την Μεγάλη, και, « μακάρι», έλεγε πάντα, « να μην τελείωνε ποτέ…». Τόσο πολύ τις αγάπαγε εκείνες τις ανοιξιάτικες μέρες τις πρώτες, τις μεγάλες, που άρχιζε να νυχτώνει αργά και ο αέρας να μυρίζει λουλούδια…
Τότε στο αγαπημένο του χωριό, το Νίκοβο Εξωχωρίου, ζούσε την κάθε στιγμή μοναδική, να χαράσσεται βαθιά μες στην αλώβητη ακόμα ψυχούλα του .
Από το πρωί του Σαββάτου, που τόσο το πρόσμενε να φτάσει κάθε φορά που έκοβε ένα πόδι της Κυρά Σαρακοστής , του Σαββάτου του φίλου του Χριστού, που έκλαψε ως τέλειος άνθρωπος, όταν έμαθε πως εκείνος πέθανε , του τετραημέρου Λαζάρου, που άκουγε πάντα τον παπά –Μιχάλη να τον μνημονεύει στην απόλυση , έπαιρνε την σταθερή του θέση στην γωνιά του ιερού, στριμωγμένος μαζί με άλλα ευτυχισμένα παιδιά πάνω στο μεγάλο μπαούλο με τα άμφια και τα κειμήλια του Ταξιάρχη- θυμιατά , σκεύη και υφάσματα πολυλιβανισμένα - φορώντας το πορφυρό του παπαδάκι μαζί με όλα τα αγόρια της ηλικίας του, αλλά και τα πιο μεγάλα που κρατούσαν το θυμιατό, τους Σταυρούς και τα εξαπτέρυγα. Και έφτανε και η Κυριακή με τις δυο βαγίτσες της πλατείας να προσφέρουν το μυρωδάτο «Ωσαννά» στον Ερχόμενο Κύριο . Έναν ολόκληρο χρόνο πρόσμεναν να αγκαλιάσουν με τα φύλλα τους τα πρώτα μαρτυρικά βήματα του Θεανθρώπου …
Και ξεκίναγαν οι ακολουθίες .
Και στο πρώτο σουρούπωμα, τα κεριά έμεναν μόνα να φωτίζουν τον Γλυκό και παραπονεμένο Νυμφίο …
Κι αυτό που ένιωθε τότε σαν ανατριχίλα και σαν φόβο, όταν όλοι τους στέκονταν πομπή, βγαίνοντας απ’ το ιερό πίσω απ την μεγάλη εικόνα που ο παπά –Μιχάλης κρατούσε ψέλνοντας με σπαστή φωνή , αργότερα κατάλαβε πως ήτανε συγκίνηση …
Και μέσα του σκεφτόταν πότε θα μεγάλωνε να υψώνει και αυτός στο «Σοφία ορθοί» αγγελόμορφο εξαπτέρυγο …
Ώρες αμέτρητες που πάντα κύλαγαν σαν μια στιγμή μέσα του κάθε ιερή μέρα στην εκκλησία των Ταξιαρχών …
Συχνά έβγαζε απ την τσέπη του το μικρό εγκόλπιο με τον Εσταυρωμένο και την κόκκινη κορδέλα, το απίθωνε μπροστά του και μέτραγε με το μάτι τις μέρες τις περασμένες και χαιρότανε άμα τις έβγαζε λιγότερες από αυτές που ήταν εμπρός τους .
Στα νηπιαγωγεία μας γιορτάζονται μουσουλμανικές γιορτές !
Πλήρης επιβεβαίωση του «ΕΚ» από το υπουργείο.
Πριν λίγο καιρό, στο πρωτοσέλιδο του “Ελεύθερου Κόσμου”, δημοσιεύσαμε ένα αποκλειστικό ρεπορτάζ, σχετικά με τον εορτασμό του “Κουράν Μπαϊράμ” σε νηπιαγωγείο του κέντρου των Αθηνών.
Πριν το ρεπορτάζ και επειδή μας φαινόταν πραγματικά δύσκολο να πιστέψουμε το επίπεδο της κατάντιας στο οποίο έχει φτάσει το εκπαιδευτικό μας σύστημα, φροντίσαμε να το διασταυρώσουμε με κάθε δυνατό τρόπο.
Και όλα τα στοιχεία έδειχναν ακριβώς αυτό, το οποίο μας είχε καταγγελθεί: ότι δηλαδή στο νηπιαγωγείο, έγινε η συγκεκριμένη γιορτή.
Δημοσιεύσαμε το θέμα ως πρωτοσέλιδο και ακολούθησε η διάδοσή του, κυρίως μέσω διαδικτύου.
Το θέμα έπαιξε σε πάρα πολλές ιστοσελίδες και όλες ακριβώς με την ίδια έκπληξη αναρωτιούνταν από πότε το ελληνικό κράτος άρχισε να εορτάζει και το “μπαιράμι” των τούρκων και γενικότερα των μουσουλμάνων.
Εμείς μεγαλώνοντας ξέραμε το μπαϊράμι, μόνο σαν την ευκαιρία που άδραξε ο Κανάρης για να κάψει τη ναυαρχίδα του τουρκικού στόλου. Το ζήτημα έφερε στην Βουλή ο βουλευτής του ΛΑΟΣ Μάκης Βορίδης, με ερώτησή του προς την αρμόδια υπουργό Παιδείας.
Και ξαφνικά ως εκ θαύματος, μόλις πριν λίγες ημέρες απήντησε στην ερώτησή του η υφυπουργός κ. Χριστοφιλοπούλου.
Στην απάντησή της, η υπουργός, επιβεβαιώνει πλήρως το ρεπορτάζ μας, προσπαθώντας να το διαψεύσει. Θαυμάστε τι ακριβώς λέει: “στην τελετή για τον εορτασμό του ‘Κουρμπάν Μπαϊράμ’ στο 7ο Ν/Γ Αθηνών, όπως μας πληροφόρησε ο Προϊστάμενος του 1ου Γραφείου Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Αθήνας, ουδέποτε συνέβη τέτοιο περιστατικό”.
Η κ. Υφυπουργός δηλαδή, επιβεβαιώνει δίχως την παραμικρή αμφιβολία πλέον, ότι ο εορτασμός του “μπαϊραμ” στα νηπιαγωγεία της Αθήνας είναι γεγονός και μάλιστα ότι συμβαίνει, υπό την αιγίδα του υπουργείου Παιδείας.
Διαδικτυακή πρόσκληση και εκστρατεία για την
ΕΘΝΙΚΗ ΣΥΛΛΟΓΙΚΗ ΙΚΕΣΙΑ ΣΤΟΝ ΕΣΤΑΥΡΩΜΕΝΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
ΜΕΓΑΛΗ ΠΕΜΠΤΗ 2012 ΒΡΑΔΥ
Καλούμαστε οι απανταχού της γης Ορθόδοξοι Έλληνες,
(κάτοικοι της Ελλάδας, απόδημος Ελληνισμός, Κύπριοι και Ελλαδίτες, όσοι βρισκόμαστε σε ταξίδι, υπηρεσία, βάρδια κλπ) να συμμετέχουμε στην ΠΑΝΟΡΘΟΔΟΞΗ και ΕΘΝΙΚΗ ΣΥΛΛΟΓΙΚΗ ΙΚΕΣΙΑ στον Εσταυρωμένο Σωτήρα μας Ιησού Χριστό.
Παρακαλούμε και τους Σεβαστούς μας Αρχιερείς και Ιερείς να κηρύξουν Εθνικό πένθος !
Την Μ. Πέμπτη 12-4-2012 προσκυνώντας τον Εσταυρωμένο να Του ζητήσουμε :
...και μην ξεχνούμε : Η πιο όμορφη Θεία Λειτουργία όλου του χρόνου είναι η Αναστάσιμη, στην οποία αξίζει να ξενυχτήσουμε μέχρι τέλους μαζί με Αυτόν που πάτησε τη φθορά και το θάνατο !
Καλή Ανάσταση !
ΤΡΑΠΕΖΑ ΙΔΕΩΝ - tideon.org
ΤΙΤΑΝΙΚΟΣ
Απρίλιος 1912 - Απρίλιος 2012
«Απωσάμενοι περί τήν πίστιν εναυάγησαν» (Α Τιμ. 1, 19).
Επί ένα αιώνα, η μνήμη της Ευρώπης και ολόκληρης της Δύσης, έχει σφραγιστεί από το τραγικό ναυάγιο του Τιτανικού.
Μετά από αυτό, οι λέξεις τιτανικός και ναυάγιο κατέστησαν πλέον συνώνυμες .
Ο Τιτανικός (R.M.S Royal Mail Steamer ή S.S Steamer Ship TITANIC) ήταν ένα βρετανικό υπερωκεάνιο που παραγγέλθηκε από την εταιρία "White Star Line", χωρίς να τεθεί κανένα όριο κόστους, στα ναυπηγεία Harland και Wolff του Μπέλφαστ. Εκεί καθελκύστηκε με ιδιαίτερη λαμπρότητα και διθυραμβικά σχόλια, την 31 Μαΐου 1911. Ναυπηγικά είχε δυο αδελφά σκάφη, τον "Βρετανικό" και τον "Ολυμπιακό" αλλά υπερτερούσε σε εξοπλισμό και εσωτερική πολυτέλεια.
Ο "Βρετανικός", στον Α' Παγκόσμιο Πόλεμο επιτάχτηκε από το Βρετανικό Ναυτικό για πλωτό νοσοκομείο και στις 21 Νοεμβρίου 1917 βυθίστηκε στο Αιγαίο (στο στενό της Κέας). μετά από πρόσκρουση σε νάρκη.
Ο "Ολυμπιακός", στις 11 Οκτωβρίου 1935, παραδόθηκε στα διαλυτήρια της Thomas Ward Company στην Σκωτία, και μεταβλήθηκε σε παλιοσίδερα. Όλα τα αντικείμενά του, είδη πολυτελείας, διακοσμητικά, έπιπλα και σκεύη, βγήκαν σε δημόσιο πλειστηριασμό.
Ἀντὶ νὰ θηλάζουμε... δαγκώνουμε
Ὁ Μητροπολίτης Μεσογαίας κ. Νικόλαος σὲ συνέντευξή του τὸν περασμένο Φεβρουάριο εἶπε πράγματα πολὺ σημαντικά, ἀλήθειες ποὺ ἐξηγοῦν ὅλη τὴ σημερινὴ καταστροφικὴ πορεία τοῦ τόπου μας.
Στὸ ἐρώτημα: «Νιώθετε ἀπογοητευμένος ἀπὸ τὴν πορεία καὶ τὶς ἐξελίξεις στὴ χώρα, ἀλλὰ καὶ τὴ στάση τῆς Εὐρώπης;», ἀπάντησε: «Δὲν εἶναι καὶ τόσο εὐχάριστες οἱ ἐξελίξεις. Νομίζω ὅτι ὁδηγούμαστε σὲ ἱστορικὴ ἐθνικὴ καταστροφή. Δὲν περίμενα καὶ κάτι καλύτερο ἀπὸ τὴν Εὐρώπη. Τὸ χειρότερο εἶναι ὅτι δὲν φαίνονται σημεῖα ἀφύπνισης σὲ μᾶς».
Στὸ ἐρώτημα: «Ποιὲς εἶναι οἱ εὐθύνες τῆς πολιτικῆς ἡγεσίας;», ἀπάντησε: «Νομίζω μεγάλες. Αὐτὸ ὅμως ποὺ τώρα χρειαζόμαστε εἶναι σύμπνοια, ἡρωισμός, ἐπιστροφὴ στὶς πνευματικὲς σταθερές μας καὶ σύνεση. Θεωρῶ ὅτι ὁδηγηθήκαμε στὴν παρούσα τραγικὴ κατάσταση, γιατὶ καταστρέψαμε τὴν παιδεία μας, ἀρνηθήκαμε τὶς ἀξίες καὶ τὶς παραδόσεις μας, χάσαμε τὸν Θεὸ καὶ τὴν πίστη μας, χαλάσαμε τὴ γλώσσα καὶ τὴν ἱστορία μας, ζοῦμε δίχως ἐθνικὴ ὑπερηφάνεια. Ποιὸς φταίει καὶ τελικὰ τὸ τρίπτυχο θρησκεία - πατρίδα - οἰκογένεια ἢ τὸ δίδυμο Ὀρθοδοξία - Ἑλλάδα ἔχουν ἀποκτήσει ἀρνητικὴ διάσταση στὴν καθημερινή μας διάλεκτο; Αὐτὰ ὅλα ἀποτελοῦν ἀποτέλεσμα συγκεκριμένων πολιτικῶν ἐπιλογῶν».
Καίριες καὶ σημαντικότατες οἱ ἐπισημάνσεις τοῦ Σεβασμιωτάτου. Ἀποτελοῦν ἀκριβέστατη περιγραφὴ τῶν μεγάλων μας προβλημάτων, ἀκριβέστατη ἐπίσης διάγνωση τῶν αἰτίων ποὺ ἔχουν ὡς ἀποτέλεσμα νὰ δημιουργοῦνται προβλήματα, καὶ ταυτόχρονα ὑποδεικνύουν τὴ μόνη σωστὴ λύση.
Ναί, βρισκόμαστε σὲ περίοδο ἀποστασίας. Αὐτὸ εἶναι ὁλοφάνερο. Γι᾿ αὐτὸ ἄλλωστε ἐπιτρέπει ὁ Θεὸς νὰ γινόμαστε δοῦλοι τῶν ξένων.
Ἀλλὰ ἡ μεγάλη μας τραγωδία βρίσκεται ἀκριβῶς σ᾿ αὐτὸ ποὺ ὁ Σεβασμιώτατος ἐπισήμανε: «Τὸ χειρότερο εἶναι ὅτι δὲν φαίνονται σημεῖα ἀφύπνισης σὲ μᾶς». Σημεῖα ποὺ νὰ δείχνουν οὐσιαστικὴ ἀλλαγὴ νοοτροπίας, στόχων καὶ διαθέσεων, ὄντως δὲν φαίνονται. Οὔτε στοὺς πολιτικούς μας ἡγέτες οὔτε δυστυχῶς στὴν πλειονότητα τοῦ λαοῦ μας.
Καὶ τὸ ἀκόμη χειρότερο εἶναι αὐτὸ ποὺ ὁ Σεβασμιώτατος εἶπε στὸ τέλος: «Ἀντὶ νὰ θηλάζουμε ἀπὸ τὸ στῆθος τῆς Ἐκκλησίας, ἐμεῖς τὸ δαγκώνουμε». Ἀκόμη καὶ στὶς τόσο τραγικὲς ὧρες τοῦ τόπου διαπιστώνει κανεὶς τὴν ἴδια μανία καταφορᾶς ἐναντίον τῆς Ἐκκλησίας, τῆς πίστεως, τῆς παραδόσεώς μας. Οἱ πολιτικοί μας ἡγέτες συχνὰ δίνουν τὴν ἐντύπωση ὅτι ζοῦν σὲ ἄλλο τόπο, ὅτι δὲν ἔχουν καμία σχέση μὲ τὴν παράδοση, τὴν ἱστορία καὶ τὴν εὐσέβεια τῶν πατέρων μας.
Εἶναι ὁλοφάνερο ὅτι ἀπαιτεῖται ἐπειγόντως ριζικὴ ἀλλαγὴ ἀπὸ ὅλους μας πρὶν εἶναι ἀργά.
Περιοδικό «Ο ΣΩΤΗΡ»
Διαβάστε τι διδάσκουν στα σχολεία της Αλβανίας για την Ελλάδα
Μίσος, φανατισμό αλλά και πλαστογραφημένη Ιστορία που καμία σχέση δεν έχει με την πραγματική, διδάσκει η αλβανική κυβέρνηση στους μαθητές των σχολείων. Οι νεαροί Αλβανοί μέσα από τα νέα επίσημα σχολικά βιβλία τους μαθαίνουν την Ιστορία της «Μεγάλης Αλβανίας» και διδάσκονται, μεταξύ άλλων, ότι «η Βορειοδυτική Ελλάδα, από τη Φλώρινα έως την Πρέβεζα, είναι αλβανικό εθνικό έδαφος στο οποίο "αιμοσταγείς" Έλληνες πραγματοποίησαν "εθνοκάθαρση" στους Τσάμηδες που πλειοψηφούσαν στα χώματα αυτά».
Η νέα γενιά Αλβανών μαθαίνει, μεταξύ άλλων, πως... έχει ίδιο DΝΑ με τον βασιλιά Πύρρο της Ηπείρου και την Ολυμπιάδα, μητέρα του Μεγάλου Αλεξάνδρου. Όλα αυτά τυπώθηκαν φέτος στα επίσημα σχολικά εγχειρίδια με την έγκριση του αλβανικού υπουργείου Παιδείας.
Στο νέο βιβλίο «Γεωγραφία της Αλβανίας», που εκδόθηκε φέτος και ήδη αποτελεί διδακτική ύλη στα λύκεια της χώρας, οι μαθητές διδάσκονται όχι μόνο για τη γεωγραφία της χώρας τους αλλά και για περιοχές όμορων χωρών που, σύμφωνα με τους συγγραφείς, κατοικούνται από Αλβανούς.
Στις «αλβανικές περιοχές» (treva shqiptare) που έμειναν εκτός αλβανικού κράτους περιλαμβάνονται το Κοσσυφοπέδιο, τμήματα του Μαυροβουνίου και της Σερβίας, η μισή έκταση των Σκοπίων και βέβαια ολόκληρη η ΒΔ Ελλάδα, με τους Νομούς Φλώρινας, Καστοριάς, Γρεβενών, Ιωαννίνων, Άρτας, Πρέβεζας, Θεσπρωτίας και το βόρειο τμήμα του Νομού Αιτωλοακαρνανίας.
Συγκεκριμένα, όσον αφορά στη χώρα μας, στο κεφάλαιο «Οι αλβανικές περιοχές στην Ελλάδα», αναφέρονται τα εξής: «Είναι αλβανικές περιοχές που αδίκως προσαρτήθηκαν στο ελληνικό κράτος το 1913 από το Συμβούλιο των Πρεσβευτών.
Οι ιστορικές εξελίξεις, οι μαζικές βίαιες μετακινήσεις των αυτοχθόνων αλβανικών πληθυσμών και η έλλειψη επίσημων στοιχείων δυσκολεύουν των προσδιορισμό των αλβανικών περιοχών στην Ελλάδα και κυρίως των κοινωνικών και οικονομικών προβλημάτων των συγκεκριμένων περιοχών. Αυτές οι περιοχές βρίσκονται στη Βορειοδυτική Ελλάδα, νότια της "Μακεδονίας" και νοτιοανατολικά της Αλβανίας μέχρι τον κόλπο της Άρτας και αποτελείται από τις περιοχές Τσαμουριά, Φλώρινα, κ.λπ.».
Οι συγγραφείς του βιβλίου υποστηρίζουν πως η Ελλάδα έχει πραγματοποιήσει «εθνοκάθαρση» με στόχο τον αφανισμό των Αλβανών που ζούσαν εκεί. Ο χάρτης με τη Μεγάλη Αλβανία και τις όμορες «αλβανικές περιοχές» κοσμεί το εξώφυλλο τόσο του βιβλίου όσο και του τετραδίου ασκήσεων των μαθητών που καλούνται, για παράδειγμα, να ζωγραφίσουν τις περιοχές της Ελλάδας όπου ζουν... Αλβανοί ή να απαντήσουν στα ερωτήματα: «Ποιες είναι οι αλβανικές περιοχές της Ελλάδας;» ή «Αναφέρετε τις εκδιώξεις που υπέστησαν οι Αλβανοί από τις ελληνικές α
Η ομιλία της Χαράς Νικοπούλου στην Καβάλα για την 25η Μαρτίου 1821.
Το Σάββατο 24 Μαρτίου 2012 η Χριστιανική Ορθόδοξη Αδελφότητα "ΖΩΗ" Καβάλας διοργάνωσε εορταστική εκδήλωση για την Εθνική Επέτειο της 25ης Μαρτίου, με προσκεκλημένη ομιλήτρια τη δασκάλα Χαρά Νικοπούλου.
Στην ομιλία της, που είχε τίτλο "Η Δωρικότητα τριών Ελλήνων", αναφέρθηκε στην απλότητα - λιτότητα - ταπείνωση των Λακεδαιμονίων.
α) Από αυτούς προερχόταν ο Λεωνίδας, που επέλεξε να θυσιαστεί για την πατρίδα του δίπλα στο στρατό του!
β) Με αυτήν ζούσε ο Σωκράτης και έτσι δεν ήθελε χρήματα για να μεταδώσει στους μαθητές του τη γνώση, μιας και είχε απλοποιήσει τη ζωή του τόσο πολύ που δεν τα είχε ανάγκη. Όταν, μάλιστα, τον κατηγόρησαν γιʼ αυτό, είπε στους άλλους δασκάλους ότι και εκείνοι πρέπει να κάνουν τη ζωή τους λιτή και να μην χρειάζονται τα χρήματα. Η ομιλήτρια τόνισε ακόμη ότι το μεγαλύτερο μάθημα που έδωσε ο Σωκράτης ήταν ότι κάλεσε όλους τους μαθητές τους και υπακούοντας ήπιε μπροστά τους το κώνειο!
γ) Από το Δεσποτάτο του Μυστρά καταγόταν και ο Κωνσταντίνος Παλαιολόγος, ο οποίος, αν και αυτοκράτορας, ζούσε τόσο λιτά ώστε, όταν ο εχθρός έφτασε στα τείχη, έκανε την προσευχή του, έβγαλε την βασιλική του στολή και ντύθηκε στρατιώτης για να πολεμήσει στο πλευρό των ανδρών του!
Αφιέρωμα στον Αγώνα των Κυπρίων 1955-1959
ΑΠΡΙΛΙΟΣ 1955
Ξεκινά ο Αντιαποικιακός και Ενωτικός Αγώνας της ΕΟΚΑ
Μετά τον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο η συμμετοχή της Ελλάδος στην πλευρά των Νικητών ,ύστερα από μία μεγάλη σειρά Θυσιών τόσο αμάχων όσο και Ενόπλων από την 28η Οκτωβρίου 1940 ως το τέλος του Πολέμου ,είχε γεμίσει τους Έλληνες με ελπίδες και προσδοκίες για την δικαίωση προαιώνιων εθνικών δικαίων .Όλοι το ομολογούσαν και το ζητούσαν . Αυτό προσπάθησε να υπερασπιστεί η Ελλάς μετά τον Πόλεμο στις Διεθνείς συσκέψεις των Νικητών .
Όπως είναι γνωστόν, από τα τρία ζητούμενα της Ελληνικής Διεκδίκησης μόνο για τα Δωδεκάνησα (που προ της Κατοχής ήταν Ιταλοκρατούμενα ) επιτεύχθηκαν οι εθνικές προσδοκίες με την Ενσωμάτωσή τους στην Ελλάδα ,ενώ αγνοήθηκε η επίλυση του Βορειοηπειρωτικού και της διευθέτησης των βορείων μας συνόρων προς την Βουλγαρία (που την κρίσιμη στιγμή ….πέρασε στους Νικητές ).Παρέμενε όμως ένα καυτό θέμα ,αυτό της Κύπρου ,που η Βρετανική Κατοχή δεν επέτρεπε οποιαδήποτε διεκδίκηση από Ελληνικής πλευράς ,παρά τις (ειλικρινείς ή χάριν εντυπωσιασμού ) δηλώσεις των Ελλήνων Πολιτικών κατά καιρούς .
Η οσία πόρνη. Το θαύμα της μετάνοιας.
Πριν 1.400 χρόνια μια κοπέλα, μόλις δώδεκα ετών, κάπου στην Αλεξάνδρεια της Αιγύπτου, μπλέκεται στα δίχτυα του αγοραίου έρωτα. Δίνεται με σώμα και ψυχή στην πτώση, στην αμαρτία, στη φθορά.
Η σαρκολατρεία, η ηδονοθηρία, η ακόρεστη λαγνεία την κατακυριεύουν πολύ νωρίς. Επί δεκαεπτά ολόκληρα χρόνια ζούσε αχόρταγα αυτή τη ζωή δίχως αναστολές, ντροπές, επιφυλάξεις, ενοχές και τύψεις. Θεωρούσε τον εαυτό της ελεύθερο, ανεξάρτητο, ανεξέλεγκτο και ακατανίκητο. Θαύμαζε την ωραιότητά της, τα πλούτη της, τις κατακτήσεις της και την προκλητικότητά της.
Ένα θαυμαστό σημείο που της συνέβη στα Ιεροσόλυμα και δεν μπορούσε να εισέλθει στο ναό την έκανε να γονατίσει, να δακρύσει, να θυμηθεί την αθωότητα των παιδικών της χρόνων. Άρχισε να κλαίει. Άρχισε η μεταστροφή της. Η φιλόσαρκη γίνεται ξαφνικά φιλόθεη.
Μεταμορφώνεται, ξεμασκοφορεί, φιλοκαλεί, ανασταίνεται. Στην καρδιά της, μετά από αυτή την απρόσμενη υπαρξιακή αλλαγή, κυριαρχεί ο θεός έρωτας. Η ζωή της λαμβάνει βαθύ νόημα. Πρόκειται για μια ηρωίδα, μάρτυρα και οσία.
Αναχωρεί για την έρημο, την πέραν του Ιορδάνου, αποφασιστικά και ανυποχώρητα. Οι λογισμοί επιστροφής στην πρότερη ζωή δεν την αφήνουν να ησυχάσει ούτε για ένα λεπτό. Τυραννιέται από τους σφοδρούς κι αισχρούς λογισμούς επί δεκαεπτά χρόνια. Όσα χρόνια ζούσε στην αμαρτία. Κόντεψε ν’ απελπιστεί. Έγινε ένας σκελετός από τη νηστεία.
Κυκλοφορούσε σαν ένα αγρίμι της ερήμου. Η αφιλόξενη έρημος, η ξένη γη, πέτρες και σπηλιές υπήρξαν κατοικίες. Έζησε άλλα είκοσι τρία χρόνια δίχως τον φοβερό πόλεμο των λογισμών. Εξαϋλώθηκε. Η περίφημη πόρνη έγινε η μεγαλύτερη ασκήτρια όλων των αιώνων.
Ο αββάς Ζωσιμάς ιεραποδημώντας μια Σαρακοστή στην έρημο είδε μια σκιά περιπλανώμενη. Όταν αντελήφθη ότι ήταν μια γυναίκα, κάλυψε με το ιμάτιό του τη γύμνια της και πληροφορήθηκε με συγκίνηση τη θαυμαστή ζωή της. Επιστρέφοντας την κοινώνησε. Μετά ένα έτος τη βρήκε νεκρή. Σ’ ένα κεραμίδι είχε σημειώσει ότι ανεπαύθη μόλις κοινώνησε.
Θέλουν να κλείσουν ξανά τα σύνορα τους στην Ελλάδα -και όχι μόνο!
Το απύθμενο θράσος των …και καλά εταίρων μας στην Ευρωπαϊκή Ενωση δεν έχει όρια! Δεν φτάνει η ξεφτίλ στην οποία υποβάλλει το λαό και τη χώρα ο άξονας Γερμανίας-Γαλλίας-Αυστρίας-Βρυξελλών -σχετικά με το επαχθές χρέος, που παρά το ότι ακριβώς είναι επαχθές και θα έπρεπε για πολλούς να σταματήσουμε να το εξυπηρετούμε τουλάχιστον έως ότου ξεκαθαρίσει νομικά ποιος έχει την ευθύνη για τη γιγάντωσή του- οι …ευρωεταίροι μας αναγκάζουν να ξαναδανειστούμε με ληστρικά επιτόκια και μνημόνια της ντροπής και της εξαθλίωσης ώστε να το ξεπληρώσουμε, τώρα μας απειλούν και με συνοριακό αποκλεισμό!
Ανήκουστο; Και όμως! Δεν πέρασαν παρά λίγες εβδομάδες από όταν γράφαμε πως η ΕΕ αρνήθηκε να χρηματοδοτήσει μέρος του κόστους για τον φράχτη στον Εβρο, ο οποίος θα αποτελούσε άλλωστε και φράχτη συνόρων της ίδιας της ΕΕ, για να τολμήσουν χθες να βγουν σε συντονισμένη επίθεση κατά της ασφάλειας των συνόρων μας ο Γερμανός υπουργός δικαιοσύνης Χανς-Πέτερ Φρίντριχ και η υπουργός εσωτερικών της Αυστρίας Γιοχάνα Μικλ-Λάιτνερ και να ζητήσουν να ενταθούν οι έλεγχοι διαφορετικά θα κλείσουν τα σύνορά τους προς τη χώρα μας!
Εγκρίνουν δάνεια, πιέζουν για τα Σκόπια
Σοβαρή υποχώρηση στα εθνικά θέματα
Σοφία Βούλτεψη
Οι πρώτες πιέσεις στα εθνικά μας θέματα ήλθαν χθες σχεδόν παράλληλα με την επίσημη έγκριση του νέου πακέτου δανεισμού προς την Ελλάδα.
Σε μια πρωτοφανή στροφή, το ευρωπαϊκό κοινοβούλιο ενέκρινε ψήφισμα με το οποίο ζητείται άμεση έναρξη ενταξιακών διαπραγματεύσεων της ΕΕ με την ΠΓΔΜ, ενώ φθάνει στο σημείο να εκφράσει τη λύπη του για το γεγονός ότι από το 2009 έχει αφαιρεθεί από τις εκθέσεις προόδου ο όρος «μακεδονικός».
Επιπλέον, επαινούν τα Σκόπια για τις… προόδους τους στον οικονομικό τομέα.
Το γεγονός αποδεικνύει πως η κυβέρνηση έχει εντελώς εγκαταλείψει τα εθνικά θέματα, ασχολούμενη μόνο με τα μνημόνια, ενώ αποδεικνύεται επίσης ότι κακώς συναντήθηκε ο πρωθυπουργός κ. Παπαδήμος με τον Νίκολα Γκρούεφσκι στις αρχές του μήνα.
Αποδεικνύει επίσης πως η δυσφήμηση της Ελλάδας επέδρασε αρνητικά σε όλα τα ζητήματα, καθώς φαίνεται ότι η χώρα έχει χάσει τη φωνή της στην ΕΕ και βρίσκεται μονίμως στη γωνία.
Απόφαση σταθμός για τα blogs από το Εφετείο Θράκης!
Δικαιώνονται τα ιστολόγια από την Ελληνική Δικαιοσύνη
Απόφαση σταθμός για τα blogs, σύμφωνα με δημοσίευμα της εφημερίδας «Παρατηρητής της Θράκης», όπου ο Νίκος Βαβατσικλής απαλλάχτηκε από τις κατηγορίες εις βάρος του για διαχείριση του blog Piazza del Popolo. Η αγωγή που κατέθεσε ο Γιώργος Καρανίκας, απορρίφθηκε τόσο πρωτόδικα, όσο και στο Εφετείο.
Το ρεπορτάζ του «Παρατηρητή της Θράκης», έχει ως εξής:
«Στην Κομοτηνή η πρώτη δικαστική απόφαση για τα blogs. Απορρίφθηκε η αγωγή του Γιώργου Καρανίκα εναντίον του Νίκου Βαβατσικλή.
Η εξάπλωση των blogs συντελέστηκε με ραγδαίους ρυθμούς τα τελευταία χρόνια στη χώρα μας, ενώ η επιρροή τους παρατηρείται συνεχώς αυξανόμενη. Εκτός από το να ανοίγουν ένα ακόμη «παράθυρο» στην ενημέρωση και στον δημόσιο διάλογο, ολοένα και συχνότερες εμφανίζονται οι περιπτώσεις, κατά τις οποίες έρχονται αντιμέτωπα με τη Δικαιοσύνη.
Ἡ οἰκογένεια στὸ ἐκτελεστικὸ ἀπόσπασμα
Ὀνομάζεται Μιλτιάδης Παπαϊωάννου καὶ τιμήθηκε ἀπὸ τὸν Πρωθυπουργὸ κ. Παπαδῆμο μὲ τὸ ὑψηλὸ ἀξίωμα τοῦ Ὑπουργοῦ τῆς Δικαιοσύνης. Ἡ τελευταία του ὅμως ἐνέργεια σὲ βάρος τῆς οἰκογένειας εἶναι ἐγκληματική. Εἶναι ὁ ἴδιος ὑπουργὸς ποὺ πρὸ καιροῦ εἶχε ἐπέμβει ὠμὰ στὸ ἔργο τῶν οἰκονομικῶν εἰσαγγελέων ζητώντας τὴν ἀποπομπή τους. Εὐτυχῶς τὸ Ἀνώτατο Δικαστικὸ Συμβούλιο ἀπέρριψε τὴν εἰσήγησή του, ποὺ συνιστοῦσε κατάφωρη ἐνέργεια χειραγωγήσεως τῆς Δικαιοσύνης.
Εἶναι ὁ ἴδιος ποὺ ἐπὶ μῆνες τώρα ἐπιχειρεῖ νὰ νομιμοποιήσει τὴ χρήση τῶν ναρκωτικῶν, πράγμα ποὺ θὰ ὁδηγήσει σὲ ἀποχαύνωση τὴ νέα γενιά, καὶ τὴ χώρα σὲ πλήρη ἀποδιοργάνωση. Εἶναι ὁ ἴδιος ποὺ ἐπιδίωκε νὰ ἀποφυλακίσει φυλακισμένους ἀκόμα καὶ γιὰ κακουργηματικὲς πράξεις, μὲ κίνδυνο νὰ μετατραπεῖ ἡ κοινωνία σὲ κόλαση.
Καὶ ἔρχεται ἀπὸ τὰ μέσα Φεβρουαρίου αὐτὸς ὁ ἴδιος ὑπουργὸς νὰ καταφέρει τὸ τελευταῖο χτύπημα στὸν βαρύτατα τραυματισμένο θεσμὸ τῆς οἰκογένειας, ἐπιφέροντας τροποποιήσεις στὸ πολυνομοσχέδιο «γιὰ τὴ δίκαιη δίκη καὶ τὴν εὔλογη διάρκεια αὐτῆς», ποὺ εἶχε καταθέσει στὴ Βουλή.
Μὲ μιὰ ἀπὸ αὐτὲς καὶ μὲ πρόσχημα τὴν ἐπιτάχυνση τοῦ ἔργου τῆς Δικαιοσύνης ἐπιδιώκεται νὰ ἐκδίδεται τὸ συναινετικὸ διαζύγιο σὲ χρόνο ἀστραπή: «Σὲ ὅ,τι ἀφορᾶ τὰ διαζύγια, μειώνεται ἀπὸ ἕναν χρόνο σὲ ἕξι μῆνες ἡ διάρκεια τοῦ γάμου ὡς προϋπόθεση γιὰ ἔκδοση συναινετικοῦ διαζυγίου, τὸ ὁποῖο θὰ ἐκδίδεται μὲ διάταξη τοῦ προέδρου τοῦ Μονομελοῦς Πρωτοδικείου, καὶ ὕστερα ἀπὸ παραίτηση ἀπὸ ὅλα τὰ ἔνδικα μέσα ὁ γάμος θὰ θεωρεῖται λυμένος».
Μέχρι σήμερα ἡ διαδικασία διαρκοῦσε 18 μῆνες, ὥστε στὸ διάστημα αὐτὸ οἱ σύζυγοι νὰ σταθμίσουν σοβαρότερα τὴν ἀπόφασή τους· τώρα ἡ διαδικασία θὰ διαρκεῖ 2-3 ἡμέρες!
Ἀλήθεια πῶς τολμᾶ ὁ ὑπουργὸς μιᾶς κυβερνήσεως περιορισμένου χρόνου καὶ συγκεκριμένης εὐθύνης νὰ καταφέρει τέτοιο κτύπημα κατὰ τοῦ θεσμοῦ τοῦ γάμου; Καὶ εἶναι ἄραγε ὑπερβολικὴ ἡ πλειονότητα τῶν Ἑλλήνων ποὺ θεωρεῖ ὅτι ὅλα αὐτὰ ἀποτελοῦν ἐφαρμογὴ σχεδιασμῶν ξένων κέντρων; Τὴν ὥρα ποὺ ὁ τόπος καταρρέει οἰκονομικὰ καὶ περισσότερο ἀπὸ ὁποτεδήποτε ἄλλοτε ἔχει ἀνάγκη πράξεων στηριγμοῦ τοῦ γάμου καὶ τῆς οἰκογένειας, εἶναι ἐγκληματικὸ νὰ συνεχίζεται ἡ ἄφρων πολιτικὴ τόσων δεκαετιῶν ποὺ κατέστρεψε τοὺς βασικότατους αὐτοὺς θεσμούς.
Ὦ ἄρχοντες ἄφρονες, δὲν θὰ συνέλθετε κάποτε ἐπιτέλους;
ΣΑΛΟΣ ΜΕ ΤΟ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΙΜΑΜΗΔΕΣ ΣΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ!
Μέγα θέμα ΄έχει προκύψει με τις αιτήσεις σχολείων για παρουσία ιμάμηδων στα ελληνικά σχολεία στο μάθημα της θρησκειολογίας, οι οποίοι θα απαντούν σε ερωτήσεις και απορίες των μαθητών, επεξηγώντας τι πρεσβεύει το Ισλάμ! Όπως αναφέρει το ρεπορτάζ, μια απλή αίτηση, η οποία αν μάλιστα συνοδεύευται από την έγκριση του συμβούλου Θεολόγων, αρκούν για την πρόσκληση και την παρουσία ιμάμηδων στις σχολικές αίθουσες των ελληνικών σχολείων.
Εν τω μεταξύ ο ιατρός και δημοτικός σύμβουλος Αλέξανδρος Νομικός, με αφορμή το ρεπορτάζ της "¨Ελεύθερης Ώρας" απέστειλε επιστολή προς τον Υπουργό Παιδείας κ. Μπαμπινιώτη στον οποίο απευθύνει ερωτήματα-φωτιά!
ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΥΠΟΥΡΓΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
Αξιότιμε κύριε Υπουργέ Σύμφωνα με ρεπορτάζ του δημοσιογράφου κ. Μάκη Βραχιολίδη στην εφημερίδα «ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΩΡΑ» (22 Μαρτίου 2012), αναφέρεται ότι «Η σταδιακή κατάργηση του μαθήματος των Θρησκευτικών επέρχεται με την εισαγωγή της Θρησκειολογίας η οποία ήδη φέρνει τους μαθητές των σχολείων σε πρώτη επαφή με το Ισλάμ και τον Ιουδαϊσμό. Ο στόχος να απαλειφθεί σε λίγα χρόνια η Ορθοδοξία από επίσημη θρησκεία των Ελλήνων, δεν είναι μακρινός. Ήδη έχει γίνει λόγος για το βιβλίο της Ε’ Δημοτικού που εξυμνεί την θρησκεία του Ισλάμ. Οι μαθητές όμως της Β’ Λυκείου εμπεδώνουν το Ισλάμ ή τον Ιουδαϊσμό μέσω του μαθήματος της Θρησκειολογίας, όχι μόνον με το να επισκέπτονται τεμένη και εβραϊκές συναγωγές, αλλά τώρα μπορούν να προσκαλούν ιμάμηδες ή ραβίνους στην σχολική τους αίθουσα για να ακούσουν από κοντά τα όσα πρεσβεύει η δική τους θρησκεία! Μια απλή αίτηση του …ενδιαφερόμενου σχολείου, αρκεί για να προσκαλέσει ιμάμηδες ή ραβίνους στο μάθημα της Θρησκειολογίας οι οποίοι μπορούν να απαντούν σε ερωτήσεις και απορίες των μαθητών, γύρω από το Ισλάμ και τον Ιουδαϊσμό αντίστοιχα!!! Μια τέτοια αίτηση έφτασε προ ημερών στην Β’ Διεύθυνση της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, η οποία επρόκειτο να διαβιβαστεί στο Υπουργείο Παιδείας προκειμένου να δώσει το οριστικό Ο.Κ. για την παράσταση του ιμάμη στο μάθημα για το Ισλάμ, που θα διδαχτεί στο Α’ Λύκειο Χολαργού. Η αρμόδια επί εκπαιδευτικών θεμάτων της Β’ Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης κ. Άνθη, μας είπε: «Εμείς ακολουθούμε το νομικό πλαίσιο του Υπουργείου Παιδείας που καθορίζει ποιοι μπορούν να μπουν μέσα στα δημόσια σχολεία, ως ειδικοί επιστήμονες κ.λ.π.». Δεν υπάρχει συγκεκριμένο για την είσοδο ιμάμηδων ή ραβίνων, νομικό πλαίσιο. Είναι το ίδιο που ισχύει για κάθε Έλληνα πολίτη, επιστήμονα, φωτογράφο κ.λ.π. Πρόκειται για την εγκύκλιο Γ2/49181/18-05-2005 ΥΠ.Ε.Π.Θ. η οποία αναφέρει: «Άδεια εισόδου σε Σχολεία Με αφορμή ερωτήματα που ετέθησαν στις υπηρεσίες μας αναφορικά με την πραγματοποίηση προγραμμάτων επιμόρφωσης εκπαιδευτικών, εκδηλώσεων, δραστηριοτήτων, διεξαγωγή ερευνών στα σχολεία καθώς και τη διανομή εκπαιδευτικού ή άλλου εντύπου και ηλεκτρονικού υλικού, σας γνωρίζουμε τα εξής: Δεν επιτρέπεται η ικανοποίηση τέτοιων αιτημάτων χωρίς την έγκριση των αρμοδίων Δ/νσεων του ΥΠΕΠΘ που έχουν, σύμφωνα με τις κείμενες διατάξεις, τη σχετική αρμοδιότητα». Φρονώντας πως η ασάφεια του υφισταμένου νομοθετικού πλαισίου δύναται να οδηγήσει σε εκ διαμέτρου αντίθετα από τα προσδοκώμενα αποτελέσματα, μιας και ελλοχεύει κίνδυνος εκδήλωσης θρησκευτικού φανατισμού και κλίματος μισαλλοδοξίας, θα ήθελα να σας ρωτήσω: 1. Ο Ελληνοκεντρικός χαρακτήρας της Εκπαιδευτικής διαδικασίας και ο Χριστοκεντρικός χαρακτήρας του μαθήματος των Θρησκευτικών τίθενται υπό επαναδιαπραγμάτευση; 2. Σε περίπτωση που μερίδα των μαθητών δεν επιθυμεί να παρακολουθήσει την διδασκαλία εκπροσώπου άλλου δόγματος, υπάρχει πρόνοια να απαλλαγεί από την υποχρέωση παρακολούθησης της συγκεκριμένης διδακτικής ώρας; 3. Οι διδάσκοντες εκπρόσωποι άλλων δογμάτων πρέπει υποχρεωτικά να είναι εκπαιδευτικοί (δηλαδή κατά τεκμήριο κατάλληλοι για διδασκαλία) ή δεν διευκρινίζεται το συγκεκριμένο σημείο; 4. Η πρόσκληση του εκπροσώπου άλλης Θρησκείας γίνεται κατόπιν απλού αιτήματος του Θεολόγου του σχολείου, χωρίς να λαμβάνεται υπ΄όψιν η γνώμη των μαθητών και των συμβουλίων των μαθητικών κοινοτήτων; Με τιμή
Αλέξανδρος Ι. Νομικός
Ιατρός-Παθολογοανατόμος
Δρ. Πανεπιστημίου Αθηνών
ΔΗΜΟΤΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΠΑΠΑΓΟΥ-ΧΟΛΑΡΓΟΥ
Μέγας Κανών: Τη Πέμπτη της πέμπτης Εβδομάδος των Νηστειών κατά την αρχαίαν παράδοσιν, ψάλλομεν την Ακολουθία του Μεγάλου Κατανυκτικού Κανόνος
Τι είναι ο Μεγάλος Κανόνας, πότε ψάλλεται και γιατί ονομάστηκε έτσι.
Η Πέμπτη εβδομάδα των Νηστειών είναι το λειτουργικό αποκορύφωμα της Τεσσαρακοστής. Οι ακολουθίες είναι μακρότερες και εκλεκτότερες. Στη συνήθη ακολουθία των λοιπών εβδομάδων θα προστεθούν δυο νέες μεγάλες ακολουθίες· Την Πέμπτη ο Μεγάλος Κανόνας και το Σάββατο ο Ακάθιστος Ύμνος. Κανονικά το αποκορύφωμα αυτό θα έπρεπε να αναζητηθεί στην επόμενη, στην Έκτη εβδομάδα των Νηστειών, που είναι και η τελευταία της περιόδου αυτής. Αλλά όλα στη λατρεία μας έχουν τακτοποιηθεί από τους πατέρες με πολλή μελέτη και περίσκεψη. Με «διάκριση» κατά την εκκλησιαστική έκφραση. Μετά από την τελευταία εβδομάδα ακολουθεί η Μ. Εβδομάδα, με πυκνές και μακρές ακολουθίες, ανάλογες προς τα μεγάλα εορτολογικά θέματα. Μεταξύ αυτής και του αποκορυφώματος της Τεσσαρακοστής έπρεπε να μεσολαβήσει μια περίοδος σχετικής αναπαύσεως, μια μικρή ανάπαυλα. Το τόσο λοιπόν ανθρώπινα αναγκαίο μεσοδιάστημα είναι η τελευταία εβδομάδα και την έξαρση του τέλους βαστάζει η πρότελευταια.
πότε ψάλλεται ο Μ. Κανόνας;
Ο Μ. Κανόνας ψάλλεται τμηματικά στα απόδειπνα των τεσσάρων πρώτων ημερών της Α΄ Εβδομάδας των Νηστειών και ολόκληρος στην ακολουθία του Όρθρου της Πέμπτης της Ε΄ εβδομάδας. Στις ενορίες συνήθως ψάλλεται ανεξάρτητα από τον όρθρο, σαν μικρή αγρυπνία, το βράδυ της Τετάρτης μαζί με την ακολουθία του αποδείπνου. Έτσι διευκολύνονται περισσότερο οι χριστιανοί στην παρακολούθησή του. Μπορεί να τον βρει κανείς μέσα στο λειτουργικό βιβλίο που περιέχει τις ακολουθίες της Τεσσαρακοστής, το Τριώδιο, καθώς και σε μικρά αυτοτελή φυλλάδια. Η παρακολούθηση του Κανόνα αυτού κατά την ώρα της ψαλμωδίας του είναι αρκετά δύσκολη, γιατί τα νοήματα είναι πυκνά και ο ρυθμός της ψαλμωδίας γρήγορος. Για τους λόγους αυτούς τα εγκόλπια αυτά είναι ιδιαίτερα απαραίτητα για όσους θέλουν να γνωρίσουν καλύτερα τον ύμνο αυτό. Τα παρακάτω ας αποτελέσουν μια σύντομη εισαγωγή και βοήθεια για την κατανόησή του και μια παρακίνηση για την παρακολούθηση της ψαλμωδίας του εκλεκτού αυτού λειτουργικού κειμένου.
ΤΟ ΘΑΥΜΑ, ΤΗΕ ΜIRACLE (ЧУДО). Μια ρωσική ταινία βασισμένη
σ'ένα θαύμα που συγκλόνισε την Σοβιετική Ενωση του 1956
Προκειται για την ταινία Το Θαύμα (Miracle), (ЧУДО), του Αlexander Proshkin η οποία βραβεύτηκε στο 31ο Διεθνές Φεστιβάλ της Μόσχας με το ειδικό βραβείο. Βασίζεται σ'ένα αληθινό γεγονός, σ΄ένα θαύμα που συγκλόνισε την πόλη Σαμάρα της Σοβιετικής Ένωσης το 1956!
Παρακάτω παραθέτω το συγκλονιστικό θαύμα του Αγίου Νικολάου,το οποίο βρηκα στο http://www.talantoblog.blogspot.com/ .
Ένα αληθινό γεγονός που συντάραξε και έφερε σε μετάνοια εκατοντάδες ανθρώπους στην πόλη Κουιμπίσεβ (σημερινή Σαμάρα) της Σοβιετικής Ρωσίας το έτος 1956
Μουσουλμάνος λαθρομετανάστης μετέφερε τη γυναίκα του στο μαιευτήριο για να γεννήσει. Μόλις έβαλαν τη γυναίκα του στον άλαμο τοκετού, πρόσεξε ο μουσουλμάνος την εικόνα της Παναγίας στον τοίχο και αμέσως είπε στον υπεύθυνο γιατρό:
- Αυτό το κάδρο κατέβασέ το αμέσως από κει. Δεν θέλω μόλις γεννηθεί το παιδί μου να δει αυτό το πράμα!
Έγινε μια σχετική φασαρία, η γυναίκα αγχώθηκε και για να μην χειροτερέψουν τα πράγματα, οι υπεύθυνοι δέχθηκαν να κατεβάσουν την εικόνα της Παναγίας.
Ο μουσουλμάνος έμεινε να περιμένει στην αίθουσα αναμονής πότε θα τελειώσει ο τοκετός. Μετά από ώρες βγήκε ο γιατρός και του ανακοίνωσε:
- Η γυναίκα σου γέννησε φυσιολογικά. Εκείνη είναι καλά. Το παιδί σου όμως γεννήθηκε τυφλό.
ΠΗΓΗ: 24ωρο: ΣΟΚ: Μουσουλμάνος λαθρομετανάστης απαίτησε να κατέβει η εικόνα της Παναγίας από νοσοκομείο!
http://24wro.blogspot.com/2012/02/blog-post_1273.html#ixzz1ntgtLgeF
Η ΠΙΣΤΗ ΤΩΝ ΕΛΕΥΘΕΡΩΝ ΠΟΛΙΟΡΚΗΜΕΝΩΝ
Κωνσταντῖνος Χολέβας-Πολιτικός Ἐπιστήμων
Δέν εἶναι τυχαῖο ὅτι ἡ Ἔξοδος τοῦ Μεσολογγίου ἔγινε τήν Κυριακή τῶν Βαΐων τοῦ 1826. Ἡ πίστη στόν Θεό, ἡ παρουσία τοῦ Ὀρθοδόξου Κλήρου καί ἡ ἑλληνορθόδοξη παράδοση πού ἦταν ἔμφυτη στούς ἀγωνιστές διεδραμάτισαν συμβολικό καί συνάμα οὐσιαστικό ρόλο στή μεγάλη αὐτή στιγμή τοῦ Νεωρτέρου Ἑλληνισμοῦ. Ὁ Κοζανίτης λόγιος καί ὁπλαρχηγός Νικόλαος Κασομούλης περιγράφει ὡς ἑξῆς τήν πίστη τῶν πολιορκημένων Μεσολογγιτῶν στή Θεία Πρόνοια:
«Στίς 22 Μαρτίου οἱ βεζύρηδες ἔκαμαν νέες προτάσεις γιά συνθήκη στούς Μεσολογγίτες. Οἱ καπεταναῖοι συνάχτηκαν νά συντάξουν τήν ἀπάντηση.
-Γράφε, πρόσταξε τόν Κασομούλη ὁ Ραζικότσικας.
-Ἀφῆστε νά τοῦ πῶ ἐγώ τί θά γράψει καί, ἄν δέν σᾶς ἀρέσει, τό χαλᾶμε., εἶπςε ὁ γερο-Νότης.
Ὅλοι σώπασαν. Καί ὁ ἀσπρομάλλης πολέμαρχος ὑπαγόρευσε:
- «...Πήραμε τό γράμμα σας σήμερα.
-Ἐμεῖς ἀγάδες, κουβέντα δέ ζητήσαμε νά κάμουμε. Ἐσεῖς στείλατε πρῶτοι καί τή ζητήσατε.
-Βλέπουμε στό γράμμα σας νά ζητᾶτε ἄρματα καί ἀποροῦμε πῶς τολμήσατε νά ζητήσετε ὀχτώ χιλιάδες ἄρματα, τά ὁποῖα ἀχνίζουν ἀπό τό αἷμα σας καί νά σᾶς τά δώσουμε μέ τά χέρια μας.
-Τώρα βλέπουμε ὅτι ἐκεῖνο πού θέλετε ἐσεῖς δέ γίνεται, οὔτε ἐκεῖνο πού θέλουμε ἐμεῖς. Καί θά γίνει ἐκεῖνο πού ὁ Θεός ἀποφάσισε.».
Ἐν Μεσολογγίῳ τῇ 22 ᾳ Μαρτίου 1826.
Η φρουρά τοῦ Μεσολογγίου.
(Νικολάου Κασομούλη, Ἐνθυμήματα Στρατιωτικά)
Ως γνωστόν η ανδρεία δεν είναι μόνο ανδρική ιδιότητα αλλά και γυναικεία. Είναι μια υπερβατική ενέργεια που σχετίζεται με το σθένος και την ανυποχωρητικότητα μπροστά στις δυσκολίες, τις φοβίες και τις προκλήσεις της ζωής αλλά και της προσωπικής μας καθημερινής αναμέτρησης με τον εαυτό μας.
Όλοι γνωρίζουμε πόσο καίριο ρόλο διαδραματίζει η μάνα στην διάπλαση και διαμόρφωση της προσωπικότητας των παιδιών της. Εκτός από τις κατά φύσιν μάνες, υπάρχουν και οι κατ’ εκπαίδευση και κατά γνώση και χάρη μάνες όπως πρέπει να είναι οι ευσυνείδητες δασκάλες και ιδιαίτερα οι Ελληνίδες δασκάλες που ως πρώτιστο μέλημα πρέπει να έχουν την Ελληνοκεντρική και Χριστοκεντρική εκπαίδευση των Ελληνοπαίδων.
Τέτοια, λοιπόν, λαμπρά παραδείγματα Ελληνίδων θα παρουσιάσουμε σε αυτό το αφιέρωμα.
Θα ξεκινήσουμε, λοιπόν, με την ηρωική Αικατερίνη Χατζηγεωργίου που πυρπολήθηκε ζωντανή από τους φανατικά ανθέλληνες Βούλγαρους συμμορίτες στο χωριό ΓΚΡΙΤΣΙΣΤΑ (ΕΛΛΗΝΟΧΩΡΙ) ΓΕΥΓΕΛΗΣ στην σημερινή δημοκρατία της VARDARSKA.
Η ηρωίδα Αικατερίνη Χατζηγεωργίου αρνήθηκε να σταματήσει να διδάσκει την ελληνική γλώσσα στα παιδιά της Γκρίτσιστας και να προσχωρήσει στην Βουλγαρική Εξαρχία. Παρά τις επανειλημμένες απειλές των Βουλγάρων έμεινε ακλόνητη στο λειτούργημά της μέχρι την ημέρα που το σπίτι της κυκλώθηκε από συμμορία κομιτατζήδων που πυρπόλησε το σπίτι της και αυτή αντί να φοβηθεί και να υποκύψει έβγαλε το περίστροφο που είχε για να προστατεύει τον εαυτό της από τους βαρβάρους και έπεσε μαχόμενη περνώντας έτσι στο Ελληνικό Πάνθεον των ηρώων, αφού έστειλε πρώτα ουκ ολίγους κομιτατζήδες να συναντήσουν τους προγόνους τους.
Συνεχίζουμε το οδοιπορικό μας στον ακριτικό Έβρο με τις δύο σύγχρονες Ελληνίδες πρότυπα. Η μια ζωντανή και η άλλη δικαιωμένη. Ξεκινώντας πρώτα από την κεκοιμημένη να αναφερθούμε ότι πρόκειται για την Βασιλική Λαμπίδου την κυρά των Μαρασίων της οποίας το βλέμμα ακτινοβολούσε Ελληνικό φως σαν το φως της Ουράνιας Πατρίδας μας στην οποία τώρα αναπαύεται.
Δύο ήταν τα χαρακτηριστικά της γλυκιάς αυτής γερόντισσας: Ήταν μητέρα τεσσάρων τέκνων, τρία εκ των οποίων έχασε νωρίς. Το έτερο άλλο κυριότερο χαρακτηριστικό της ήταν η λατρεία για τον Ελληνικό Στρατό και την μητέρα Ελλάδα.
Διακονούσε με αυταπάρνηση τους στρατιώτες του φυλακίου των Μαρασίων επί πενήντα συναπτά έτη ανεξαρτήτως καιρικών συνθηκών και έκανε κάθε πρωί και βράδυ έπαρση και υποστολή της λατρεμένης της Ελληνικής Σημαίας. Βλέπετε το σπίτι της απείχε μόνο 300 μέτρα από την κατεχόμενη υπό των Τούρκων ανατολική Θράκη.
Η άλλη ηρωίδα της Θράκης και της Ελλάδας μας που επίσης φωτίζεται από το ΕΛΛΑΝΙΟ ΦΩΣ είναι η δασκάλα Χαρά Νικοπούλου. Θα μπορούσε να διάγει βίον ανέμελον και ανέφελον μεταξύ Εκάλης – Κολωνακίου και Μυκόνου – Αραχώβης.
Η ελληνική της συνείδηση όμως και η λατρεία της για την μητέρα Ελλάδα καθώς και η συναίσθηση αποστολής, την έκαναν αυτοβούλως να επιλέξει ένα πόστο μάχης: Το ακριτικό χωριό Δέρειο (ΤΟ ΧΩΡΙΟ ΤΩΝ ΔΕΡΟΣ;) στην ορεινή Ροδόπη και στα Ελληνοβουλγαρικά σύνορα όπου οργιάζει η προπαγάνδα του τουρκικού προξενείου της Κομοτηνής και είναι νωπές οι μνήμες όλων μας από τις επιθέσεις φανατικών ανθελλήνων εναντίον Γαλλικού τηλεοπτικού συνεργείου και λίγο παλαιότερα εναντίον Ελλήνων ηθοποιών που έκαναν ένα απλό γύρισμα για μια τηλεοπτική σειρά ιδιωτικού τηλεσταθμού.
Όλα βέβαια τα παραπάνω γεγονότα έμειναν αναπάντητα από τους ελληνόφωνους πολιτικάντηδες και ιδιαίτερα από τους πελατειακά σκεπτόμενους Έλληνες (;) βουλευτές της Θράκης.
Η αγαπημένη μας Χαρά πάνω στης Θράκης τα βουνά από το 2004 που διορίστηκε, άρχισε να επανελληνίζει τα ζαλισμένα από την μισαλλόδοξη τουρκική προπαγάνδα παιδιά του Μεγάλου Δερείου.
Αυτό δεν άρεσε στο προξενείο της Κομοτηνής που άρχισε να την απειλεί στην αρχή λεκτικά και όταν διαπίστωσε ότι αυτή η τακτική δεν φέρει αποτέλεσμα, δια χειρός μίσθαρνου οργάνου της, προκάλεσε κάταγμα στον βραχίονα της ηρωικής δασκάλας στις 8/2/2008.
Αυτό που δεν κατάλαβαν όμως, οι μισέλληνες του τουρκικού προξενείου της Κομοτηνής είναι ότι μ’ αυτήν τους την κίνηση έσκαψαν μόνοι τους τον λάκκο τους γιατί η Χαρά πείσμωσε και δυνάμωσε περισσότερο και όταν θυμώνει ένας Ελλάνιος γόνος ξέρουμε τι συμβαίνει μετά…
Να κατηφορίσουμε όμως από την ακριτική Θράκη προς ένα ακόμη σημείο της πατρίδας μας που επιβουλεύεται η πάντα ύπουλη Τουρκία. Μιλάμε για το πανέμορφο Καστελόριζο, το νησιώτικο σύμπλεγμα του οποίου αποτελείται από εννέα νησιά μαζί με αυτό. Όλοι μας γνωρίζουμε τι δύναμη γεωπολιτική, γεωστρατηγική και ενεργειακή δίνει αυτό το νησί στην πατρίδα μας και πόσο σκληρά πρέπει να το υπερασπιστούμε ανεξαρτήτως θυσιών.
Για να παραμένει, όμως, μέχρι σήμερα το νησί αυτό Ελληνικό μαζί με την συστάδα νησιών γύρω του, σημαντικό ως καίριο ρόλο διαδραμάτισε η Δέσποινα Αχλαδιώτου η επονομαζόμενη Κυρά της Ρω.
Αυτή η Αγνή Δωδεκανήσια Ελληνίδα με την παραδοσιακή αρχοντική της φορεσιά είχε γίνει ένα με την σημαία την Ελληνική την οποία ύψωνε (όπως και η Βασιλική Λαμπίδου) στην νησίδα Ρω από το 1943 έως το 1982, έτος κοιμήσεώς της.
Τι κοινό είχαν και οι δύο αυτές γιαγιάδες; Την Ελληνική Φλόγα μέσα τους που πήγαζε από την πίστη και την λατρεία για την ΜΑΝΑ ΕΛΛΑΔΑ. Ύψωνε λοιπόν την σημαία σε μια περίοδο που η πλειοψηφία των κατοίκων του νησιωτικού συμπλέγματος - της Μεγίστης είχαν μεταναστεύσει σε Κύπρο, Μέση Ανατολή, Αίγυπτο, Νότιο Αφρική, Αυστραλία.
Ας κάνουμε όλοι μας τους συσχετισμούς με το σήμερα που το ανθελληνικό σύστημα θέλει να μας διώξει από την θαλασσοφίλητη πατρίδα μας και γιατί με νύχια και με δόντια και μέχρι τελευταίας ρανίδος του αίματος μας πρέπει να γαντζωθούμε πάνω στον ΙΕΡΟΝ ΒΡΑΧΟΝ – ΦΩΤΕΙΝΟΝ ΛΙΘΟΝ που ονομάζεται Ελλάδα.
«Την Ελλάδα θέλομεν και ας τρώγωμεν πέτρες», έγραφαν οι Κύπριοι Αγωνιστές από το 1931 στην εξέγερση εναντίον του Αγγλικού ζυγού μέχρι την λαμπρή εποποιία της ΕΟΚΑ τα έτη 1955 – 1959 πάλι εναντίον των Άγγλων. Βέβαια σε λίγο καιρό και στην Ελλάδα και στην Κύπρο θα τρώμε με χρυσά κουτάλια γιατί έχουν αρχίσει οι διαδικασίες εξόρυξης των πλουτοπαραγωγικών πηγών της χώρας μας που είναι πλουσιότατες σε πάσης φύσεως μεταλλεύματα, υδρογονάνθρακες και ποιοτική ενέργεια.
ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΡΑΤΗΘΕΙΤΕ ΣΤΙΣ ΕΣΤΙΕΣ ΣΑΣ!!!
Αφήστε τους πολιτικάντηδες να φύγουν να πάνε στην αγαπημένη τους Αγγλία απ’ όπου παίρνουν διαταγές και κατευθύνσεις.
Ξεφύγαμε όμως από το θέμα μας και για να συνεχίσουμε με την αγαπημένη μας Κύπρο η οποία έχει γίνει το μήλον της Έριδος για όλες τις υπερδυνάμεις του πλανήτη θα πούμε ότι έχει και αυτή τα παραδείγματά της όσον αφορά την Ελληνίδα Ηρωίδα – Δασκάλα – Μάνα.
Θα ξεκινήσουμε την αναφορά μας με την Ελένη Φωκά την ηρωική δασκάλα του Κατεχόμενου Ριζοκάρπασου με τους εγκλωβισμένους του, της οποίας η συμπαιγνία και η πλεκτάνη που έστησαν ο αγγλόδουλος χειριστής της ROYAL AIR FORCE Γλαύκος Κληρίδης με τον Ραούφ Ντενκτάς της στέρησε την δυνατότητα συνέχισης του έργου της στην Αγία Τριάδα Γιαλούσης Ριζοκάρπασου, όπου διατηρούσε ζωντανή την εκμάθηση της Ελληνικής Γλώσσης στα εγκλωβισμένα Ελληνόπουλα εκεί.
Η ιστορία της Ελένης Φωκά μας γεμίζει πόνο, συντριβή, οδύνη και οργή. Αυτή είναι όμως η σημασία των άσχημων βιωμάτων της εν λόγω Δασκάλας: Ότι η ίδια αποτελεί ζωντανή μαρτυρία των φρικτών εγκλημάτων που διέπραξαν, διαπράττουν και θα συνεχίζουν να διαπράττουν οι Τούρκοι, […]
Πρέπει, λοιπόν, η οδυνηρή μνήμη να μας οδηγήσει στην λυτρωτική, απελευθερωτική δράση. Η τελευταία μας αναφορά στις Ελληνίδες πρότυπα των ακριτικών μας περιοχών θα κλείσει με την Καλλιόπη Αβραάμ την επονομαζόμενη γιαγιά της ΕΛΔΥΚ. Η Καλλιόπη Αβραάμ ήταν μητέρα εννέα τέκνων με ταπεινή καταγωγή από ποιμενική οικογένεια.
Αυτό, όμως, δεν την εμπόδιζε να φλέγεται από αγάπη για την μητέρα Ελλάδα και φρόντιζε να το δείχνει αυτό με το να διακονεί φυλάκια της ΕΛΔΥΚ και πτωχούς Ελλαδίτες στρατιώτες. Η προσφορά της αναγνωρίστηκε από την διοίκηση της ΕΛΔΥΚ. Και έτσι η γιαγιά και η οικογένειά της εντάχθηκαν στο δυναμολόγιο και την σίτιση της ΕΛΔΥΚ της έμπρακτης παρουσίας της ΜΑΝΑΣ ΕΛΛΑΔΟΣ στο νησί.
Κατά την διάρκεια της τουρκικής εισβολής και ενώ όλα τα μέλη της οικογένειάς της έφυγαν μακριά από τις εγκαταστάσεις της ΕΛΔΥΚ για να γλιτώσουν από την λαίλαπα του πολέμου η γιαγιά Καλλιόπη ουδέποτε απομακρύνθηκε από το στρατόπεδο και έδωσε κάθε ικμάδα των δυνάμεών της για να περιθάλπει και να τονώνει ηθικά τους σκληρά μαχόμενους και δοκιμαζόμενους ΕΛΔΥΚΑΡΙΟΥΣ.
Έτσι την ημέρα της κορυφώσεως της τουρκικής επιθέσεως εναντίον του στρατοπέδου της ΕΛΔΥΚ κατά το τριήμερο 14-16/08/1974 και παρ’ όλες τις παροτρύνσεις των στρατιωτών (παιδιών της όπως τα έλεγε) η γιαγιά έπεσε ηρωικά μαχόμενη από τουρκική βόμβα αεροπλάνου στην προσπάθεια της να σώσει τους Ελλαδίτες στρατιώτες.
Η αγία σορός της βρέθηκε σε προστατευτική στάση πάνω από τους στρατιώτες που σκοτώθηκαν μαζί της, σκέποντας έτσι τους Ελδυκάριους όπως δεν σκέπασαν οι ηγέτες της μεταπολίτευσης την αγαπημένη μας Κύπρο αφήνοντάς την αβοήθητη στις ορδές του Αττίλα.
ΑΙΩΝΙΑ ΣΑΣ Η ΜΝΗΜΗ ΑΘΑΝΑΤΕΣ ΕΛΛΗΝΙΔΕΣ!
ΠΗΓΗ: http://www.pentapostagma.gr
Είναι δε εις θέσιν οι Πόντιοι να αποτελέσουν τους φρουρούς του Ελληνισμού. Εν πρώτοις, είναι έργον εις το οποίον έχουν συνηθίσει από αιώνων. Περιβαλλόμενοι εν τη απομακρύνσει των από ξένα φύλα, παλαίοντες διαρκώς προς αυτά, αφομοιούντες παρά αφομοιούμενοι, αποτελούσι τον ισχυρότερον τύπον της ελληνικής φυλής». (Στρατηγός Καθενιώτης, σύμβουλος του Ελευθερίου Βενιζέλου).
Ήταν Μάιος του 1453, όταν έπεφτε στην πόλη του Ρωμανού, «ο τελευταίος Έλληνας». Ένα μοιραίο, κατά Καβάφη, πουλί, έφερε στην Τραπεζούντα των Μεγάλων Κομνηνών την ζοφερή είδηση: «Η Ρωμανία πάρθεν». Μετά από 8 χρόνια ο Πορθητής κυριεύει και την αυτοκρατορία του Πόντου. Αρχίζει η μακρά περίοδος της αιχμαλωσίας. Μία-μία οι ελληνικές αυτοκρατορίες, που συστάθηκαν μετά την άλωση της Πόλης από τους Φράγκους, θυσιάζονται για να σωθεί η Δύση.
Η Δύση που αφού σφετερίστηκε, σύλησε και δήωσε το «Βυζάντιο», προσπάθησε τους επόμενους αιώνες να αλώσει και πολιτιστικά τον Ελληνισμό. Η καθ’ ημάς Ανατολή καθυβρίζεται, υποτιμάται, η συμβολή της στον ευρωπαϊκό πολιτισμό αποκρύπτεται. Για 400 και 500 χρόνια η Ρωμηοσύνη, εκτός από το μαχαίρι του Τούρκου, υπομένει τις ιεραποστολικές ορδές των Λατίνων.
Τρώνε τα θεριά αλλά η μαγιά μένει. Το 1962 ο Ουνίτης πατριάρχης Μάξιμος Δ’ ομολογούσε κυνικότατα στην Β’ βατικάνειο σύνοδο: «Ο σουλτάνος ζητούσε από τους Έλληνες φόρους και δοσίματα. Αντίθετα η λατινική Δύση αξίωνε το σώμα και την ψυχή, την υποταγή του πνεύματος, τον στραγγαλισμό της ελευθερίας». Ή όπως το λέει ο Άγιος των Σκλάβων, Κοσμάς ο Αιτωλός: «Και τι; Άξιος ήτο ο Τούρκος να έχη βασίλειον; Άλλ’ ο Θεός του το έδωκε διά το καλόν μας. Και διατί δεν ήφερεν ο Θεός άλλον βασιλέα… Διότι ήξευρεν ο Θεός πως τα άλλα ρηγάτα (σ.σ. τα ευρωπαϊκά) μας βλάπτουν εις την πίστιν και ο Τούρκος δεν μας βλάπτει, άσπρα δώστ’ του και καβαλλίκευσέ τον από το κεφάλι». Εδώ στην πολύπαθη Ρωμηοσύνη συνέβη το εξής ιστορικώς πρωτόγνωρο. Να αγωνίζεται ένα έθνος να περισωθεί όχι από τον κατακτητή που δεσμεύει την ελευθερία του σώματος, αλλά από αυτούς που επιχειρούν να περιορίσουν την πνευματική του ελευθερία. Το Γένος όμως δεν χάνεται, έχει την κιβωτό του, την Εκκλησία, τον θεματοφύλακα της ταυτότητας του Ελληνισμού. Έτσι φτάσαμε στο ’21.
Ιωάννης Θαλασσινός, Διευθυντής Π.Ε.ΦΙ.Π. 04-10-2017
Ποιός ἄραγε θυμᾶται τή θλιβερή ἐπέτειο τῆς ψήφισης, ἀπό τή Βουλή τῶν Ἑλλήνων, τοῦ ἐπαίσχυντου...
Χριστιανική Εστία Λαμίας 03-10-2017
Οἱ μάσκες ἔπεσαν γιά ἀκόμα μιά φορά. Ἑταιρεῖες γνωστές στούς Ἕλληνες καταναλωτές ἀφαίρεσαν ἀπό τά...
TIDEON 21-12-2015
Επιμένει να προκαλεί Θεό και ανθρώπους η ελληνική Κυβέρνηση, ψηφίζοντας στις 22 Δεκεμβρίου 2015 ως...
Tideon 14-12-2015
Η Κυβέρνηση μας μίλησε για την «αναγκαιότητα» και για τα πλεονεκτήματα της «Κάρτας του Πολίτη»...
TIDEON 27-08-2014
Λαμβάνουν διαστάσεις καταιγισμού οι αντιδράσεις πλήθους φορέων και πολιτών για το λεγόμενο «αντιρατσιστικό» νομοσχέδιο το...
tideon.org 02-05-2013
Kαταθέτουμε την αρνητική δήλωση μας προς τον Εθνικό Οργανισμό Μεταμοσχεύσεων (ΕΟΜ). Ο νόμος αφήνει πολλά...
Tideon 31-12-2012
Ποια είναι η λύση αν πλήρωσες «τσουχτερές» τιμές στο Κυλικείο του Νοσοκομείου, του Αεροδρομίου, του...
Νικόλαος Ἀνδρεαδάκης, ὁδηγός 03-04-2012
Εἶμαι νέος μὲ οἰκογένεια, ἔχω ὅλη τὴ ζωὴ μπροστά μου… Λόγῳ ἐπαγγέλματος ἔχω τὴ δυνατότητα...
tideon 07-11-2011
ΜΝΗΜΟΝΙΟ: Δεν ξεχνώ αυτούς που παρέδωσαν αμετάκλητα και άνευ όρων την ΕΘΝΙΚΗ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑ και έκαναν...
ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΤΩΡΑ ... 15-02-2011
Κατάλαβες τώρα ... γιατί σε λέγανε «εθνικιστή» όταν έλεγες πως αγαπάς την Πατρίδα σου; Για να...
ΤΡΑΠΕΖΑ ΙΔΕΩΝ 25-12-2010
Τώρα πια γνωρίζω τους 10 τρόπους που τα ΜΜΕ μου κάνουν πλύση εγκεφάλου και πώς...