Τράπεζα Ἰδεῶν
Θησαύρισμα ἰδεῶν καί ἀναφορῶν γιά τήν Ὀρθοδοξία καί τόν Ἑλληνισμό
info@tideon.org
Μετὰ τὴν τουρκικὴ εἰσβολὴ τὸν Ἰούλιο καὶ Αὔγουστο τοῦ 1974 στὴν Κύπρο οἱ Τοῦρκοι διαπράττουν συνεχῶς βανδαλισμοὺς εἰς βάρος τῆς πολιτιστικῆς κληρονομιᾶς τοῦ νησιοῦ, καὶ κυρίως τῶν ἱερῶν ναῶν, μονῶν καὶ προσκυνημάτων. Γι’ αὐτὰ ἔχουμε γράψει καὶ τὰ ἔχουμε καταγγείλει ἐπανειλημμένως. Ὅμως τοὺς τελευταίους μῆνες ἔχουν προχωρήσει καὶ σὲ μιὰ σειρὰ ἐνεργειῶν, οἱ ὁποῖες παραβιάζουν κατάφωρα τὰ θρησκευτι-
κὰ δικαιώματα τῶν ἐγκλωβισμένων Ὀρθοδόξων Ἑλλήνων ποὺ ζοῦν στὶς κα-
τεχόμενες περιοχές. Μὲ τὸν τρόπο αὐτὸ κάνουν ἀκόμη πιὸ δύσκολες τὶς οὕτως ἢ ἄλλως ἄθλιες συνθῆκες διαβιώσεώς τους.
Συγκεκριμένα:
1. Στὶς 17 Μαρτίου 2011 τὸ κατοχικὸ καθεστὼς προχώρησε στὴν ὑποχρεωτικὴ ἐπιβολὴ τοῦ ποσοῦ τοῦ ἑνὸς εὐρὼ ὡς εἰσιτήριο γιὰ εἴσοδο στὸ Μοναστήρι τοῦ ἀποστόλου Ἀνδρέα μὲ τὴ δικαιολογία ὅτι τὸ ποσὸ αὐτὸ προορίζεται γιὰ τὴν προστασία τῶν γαϊδουριῶν τῆς περιοχῆς!... Εἶναι ὁλοφάνερο ὅτι τὸ μέτρο δὲν εἶναι ἁπλῶς ἀπαράδεκτο, περιέχει καὶ εἰρωνεία καὶ ἔσχατη περιφρόνηση πρὸς τὴν Ὀρθόδοξη πίστη μας.
2. Οἱ κατοχικὲς ἀρχὲς ἀπέρριψαν τὸ αἴτημα τοῦ Χωρεπισκόπου Καρπασίας κ. Χριστοφόρου γιὰ τέλεση λειτουργίας γιὰ τοὺς ἐγκλωβισμένους στὸ κατεχόμενο Ριζοκάρπασο στὶς 25 Μαρτίου 2011.
3. Στὶς 17 Μαρτίου 2011 τὸ κατοχικὸ ≪τελωνεῖο≫ κατέσχε 100 Καινὲς Διαθῆκες καὶ 104 προσευχητάρια, τὰ ὁποῖα μετέφερε στὶς κατεχόμενες περιοχὲς ὁ π. Γρηγόριος Ἰωαννίδης τῆς Ἱερᾶς Μητροπόλεως Τριμυθοῦντος, τὰ ὁποῖα θὰ δωρίζονταν στὰ παιδιὰ τῶν σχολείων τοῦ Ριζοκαρπάσου καὶ σὲ ἄλλους ἐγκλωβισμένους.
Οἱ πιὸ πάνω ἐνέργειες παραβιάζουν τὴ Συμφωνία τῆς Τρίτης Βιέννης (2 Αὐγούστου 1975), ἡ ὁποία προέβλεπε ὅτι οἱ ἐγκλωβισμένοι ≪...εἶναι ἐλεύθεροι νὰ παραμείνουν καὶ ὅτι θὰ παρασχεθῇ εἰς αὐτοὺς πᾶσα βοήθεια διὰ νὰ δύνανται νὰ διάγουν μίαν ὁμαλὴν ζωήν, περιλαμβανομένων διευκολύνσεων [...] διὰ τὴν ἄσκησιν τῆς θρησκείας των...(‘‘every help to lead a normal life, including facilities for education and for the practice of their religion’’)≫. Σημειώνεται ἐπίσης ὅτι τὸ δικαίωμα τῆς θρησκείας κατοχυρώνεται στὸ Ἄρθρο 18 τῆς Οἰκουμενικῆς Διακηρύξεως τῶν Ἀνθρωπίνων Δικαιωμάτων, στὸ Ἄρθρο 3 τῆς Εὐρωπαϊκῆς Συμβάσεως Ἀνθρωπίνων Δικαιωμάτων, καθὼς καὶ στὸ Ἄρθρο 10 τοῦ Χάρτη τῶν Θεμελιωδῶν Δικαιωμάτων τῆς Εὐρωπαϊκῆς Ἑνώσεως.
Ἀλλ’ ὅλα αὐτὰ ὁ Ἐρντογὰν καὶ τὰ ὄργανά του τὰ καταπατοῦν θρασύτατα, χωρὶς κανεὶς ἀπὸ τοὺς δῆθεν ὑπερασπιστὲς τῶν ἀνθρωπίνων δικαιωμάτων νὰ διαμαρτύρεται. Μᾶλλον ὅλοι αὐτοὶ τὸν καλύπτουν καὶ τὸν περιποιοῦνται. Αὐτὴ εἶναι ἡ δικαιοσύνη τῶν συγχρόνων ἰσχυρῶν τῆς γῆς. Μιὰ δικαιοσύνη ποὺ σιωπᾶ μπροστὰ στὰ ἐγκλήματα ὅσων καταπιέζουν τοὺς ἀδύνατους.
Η επική μάχη της ΕΛΔΥΚ
του Σταύρου Καρκαλέτση
Τις παραµονές του «ΑΤΤΙΛΑ 2», το µεγαλύτερο µέρος της ΕΛΔΥΚ βρέθηκε σε χώρους διασποράς, νότια του στρατοπέδου και πολύ κοντά σε αυτό.
Στις 13 Αυγούστου συµπτύχθηκε προς το χωριό Λακατάμια.
Στο στρατόπεδο παρέμειναν τρεις (κατ’ άλλους δύο) λόχοι, υπό τον αντισυνταγματάρχη Παναγιώτη Σταυρουλόπουλο. Η πρώτη τουρκική επίθεση εκδηλώθηκε στις 14 Αυγούστου, αργά το πρωί, αφού προηγήθηκε προσβολή του στρατοπέδου από την αεροπορία και το πυροβολικό.
Προπορεύονταν τα άρματα και σε πυκνούς σχηματισμούς ακολουθούσε η ΤΟΥΡΔΥΚ, ενισχυμένη με 700 επιπλέον άνδρες. Μέχρι το απόγευμα, οι Τούρκοι είχαν διενεργήσει τρεις επιθέσεις, αλλά προσέκρουσαν στη σθεναρή αντίσταση της ΕΛΔΥΚ, οι μαχητές της οποίας αγνοούσαν ότι στο άλλο άκρο της Λευκωσίας, στη Μια Μηλιά, η άμυνα είχε καταρρεύσει.
Την επομένη, 15 Αυγούστου, επαναλήφθηκε το ίδιο σκηνικό. Παρότι ο αντισυνταγματάρχης Παναγιώτης Σταυρουλόπουλος ζήτησε ενισχύσεις, έλαβε μόνο τρία τεθωρακισμένα οχήματα Marmon-Herrington, τα οποία θα ήταν εύκολη λεία για τα Μ-48 των Τούρκων. Παρ’ όλα αυτά, οι νέες τουρκικές επιθέσεις αντιμετωπίσθηκαν με επιτυχία. Μπροστά από τις θέσεις άμυνας των ανδρών της ΕΛΔΥΚ, έπεσαν δεκάδες Τούρκοι στρατιώτες, μερικοί δε έφθασαν στα ακραία συρματοπλέγματα του στρατοπέδου, επάνω στα οποία φονεύθηκαν. Μία από τις πιο γλαφυρές καταθέσεις ήταν αυτή του Διονύση Πλέσσα:
«Στις 15 Αυγούστου, πήγε σχεδόν μεσημέρι και οι Τούρκοι δεν μας ενόχλησαν. Κατά τις 11.00 άρχισε η επίθεσή τους, πιο οργανωμένη από τις άλλες. Ανάμεσα στα άρματα εκινείτο το πεζικό και προπορευόταν ένας αξιωματικός, ο οποίος έδινε τα παραγγέλματα με μία σφυρίχτρα. Σφύριζε, ξεκινούσανε. Ξανασφύριζε, σταματούσανε. Μας έκανε εντύπωση ότι επετίθεντο αφύλαχτοι, γι’ αυτό και είχαν φοβερές απώλειες. Έφθασαν πολύ κοντά μας και εμείς είχαμε διαταγή από τον λοχαγό Σταυριανάκο να τους αφήσουμε να πλησιάσουν και μετά να κτυπήσουμε. Είχαμε και κάποια κάλυψη από το Πυροβολικό, υπήρχε ένας Κύπριος ανθυπολοχαγός, ο Κίτρου, που έκανε υπεράνθρωπες προσπάθειες να μας υποστηρίξει. Έπεσε λοιπόν ένα βλήμα του Πυροβολικού ακριβώς μέσα στην μπούκα του προπορευόμενου άρματος, που σταμάτησε. Όσοι ήταν μέσα σκοτώθηκαν.
Τα αλυσιδωτά λάθη που διέπραξε η κυβέρνηση Ερντογάν άρχισαν να φέρνουν δυσμενή αποτελέσματα, που δρομολογούν το διαμελισμό της Τουρκίας και οι εξελίξεις που θα ακολουθήσουν θα επηρεάσουν και τη λύση του Κυπριακού και τη συμμόρφωση της Τουρκίας με τους διεθνείς νόμους.
Σύμφωνα με αποσπάσματα του βιβλίου που θα κυκλοφορήσει σύντομα του πρώην Αρχηγού των Τουρκικών Ενόπλων Δυνάμεων Iλκέρ Μπασμπούγ και είδαν το φως της δημοσιότητας, και έχει τίτλο «Το τέλος των τρομοκρατικών οργανώσεων», κατηγορεί την κυβέρνηση Ερντογάν ότι διέπραξε το ολέθριο λάθος να απαγορεύσει τους Αμερικανούς να χρησιμοποιήσουν το τουρκικό έδαφος για να ανοίξουν δεύτερο μέτωπο εναντίον του Ιράκ. Η άρνηση της Τουρκίας είχε ως αποτέλεσμα τη σύσφιγξη των σχέσεων των Αμερικανών με τους Κούρδους.
Ανακοινωθέν Μητροπολίτου Πειραιώς κ. Σεραφείμ για Μασονία
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
ΙΕΡΑ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΣ ΠΕΙΡΑΙΩΣ
ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ & ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ
Ἀκτὴ Θεμιστοκλέους 190, 185 39 ΠΕΙΡΑΙΕΥΣ, Τηλ. +30 210 4514833 (19), Fax +30 210 4528332 e-mail: impireos@hotmail.com
Ἐν Πειραιεῖ τῇ 12ῃ Ἰουλίου 2011
Α Ν Α Κ Ο Ι Ν Ω Θ Ε Ν
Τό Ν.Π.Ι.Δ. Τεκτονικόν Ἵδρυμα καί ἡ ἐν Ἀθήναις λειτουργούσα ὡς ἕνωσις προσώπων «Μεγάλη Στοά τῆς Ἑλλάδος» ὡς αὐτοαποκαλεῖται, κατέθεσαν ἐνώπιον τοῦ Συμβουλίου τῆς Ἐπικρατείας, (Τμῆμα 4ο) παρεμβάσεις - ὑπομνήματα διά τοῦ νομικοῦ των παραστάτου πού ταυτοχρόνως τυγχάνει καί «Μεγάλος Διδάσκαλος τῆς Στοᾶς» ὡς τόν ἀποκαλοῦν κατά τῆς ἐλαχιστότητος μου διά τήν ἀπόρριψι τῆς ἀπό 23/4/2010 αἰτήσεως μου περί ἀκυρώσεως τῆς παραλείψεως τοῦ Ὑπουργοῦ Οἰκονομικῶν νά προκαλέσει τήν ἔκδοσι Προεδρικοῦ Διατάγματος κατ’ ἐφαρμογή τοῦ ἄρθρου 118 τοῦ Ἀστικοῦ Κώδικος διά τήν διάλυσι τοῦ Τεκτονικοῦ Ἱδρύματος. Στίς ἀνωτέρω παρεμβάσεις-ὑπομνήματα παρ’ ὅτι στήν αἴτησί μου κατ’ οὐδενός προσώπου κατεφέρθην, ἐκτρέπονται εἰς ἀπαραδέκτους κατά τοῦ προσώπου μου ὕβρεις ἀποδίδοντάς μου «μισαλοδοξία, σκοταδισμό, μεσαιωνισμό, φανατισμό καί φονταμενταλισμό» καθώς καί δῆθεν ἰδιοτέλεια καί συγκεκριμένως ὅτι διά τῆς αἰτήσεώς μου καί τῶν κατά τῆς μασονίας «ἀναχρονιστικῶν καί ἀντιδραστικῶν δηλώσεών μου καί τά ἑκάστοτε ξεσπάσματά μου» ἐπιδιώκω νά ἀναδειχθῶ στήν κορυφή τῆς Ἱεραρχίας, ὡς καί ὅτι χάρι δῆθεν «ἐντυπωσιασμοῦ καί πρός ὄφελος προσωπικῶν φιλοδοξιῶν» ἤσκησα τήν ἔνδικο αἴτησι πρός διάλυσι τοῦ Τεκτονικοῦ Ἱδρύματος «τελῶν ἐν συγχύσει καί ἐλαυνόμενος ὑπό φανατισμοῦ».
Ἐπί τῶν ἀνωτέρω παρεμβάσεων θά εἴπομε πλεῖστα ὅσα ἐνώπιον τοῦ ΣτΕ καί θά ἀποδείξωμε πλήρως τό βάσιμο τῆς αἰτήσεώς μας. Ὑποχρεούμεθα ὅμως ἔνεκεν τῆς ἀληθείας ἐξωδίκως νά ἀπαντήσωμε εἰς τά πλήρη ἀντιφάσεων κείμενα τῆς Μεγάλης Στοᾶς.
Απέρριψε η υπουργός Παιδείας το νέο βιβλίο Ιστορίας για τη ΣΤ΄ τάξη του Δημοτικού!
Γιατί χαρακτηρίζει διωγμό τη Μικρασιατική Καταστροφή και όχι... συνωστισμό
Η ομάδα Ρεπούση ξανακτυπά...
Όλοι θυμόμαστε το ανεπανάληπτο «Χιλιάδες Έλληνες συνωστίζονται στο λιμάνι προσπαθώντας να μπουν στα πλοία και να φύγουν για την Ελλάδα», που «απέδιδε επί το επιστημονικότερον» τη μεγάλη σφαγή αμάχων Ελλήνων στη Σμύρνη τον Αύγουστο του 1922.
Το 2007, με απόφαση του τότε υπουργού Παιδείας Ευρ. Στυλιανίδη, δόθηκε τέλος στο «περίφημο» βιβλίο της Ιστορίας ΣΤ΄ τάξης Δημοτικού της κ. Ρεπούση, ένα βιβλίο που γράφτηκε στο πλαίσιο της φιλοσοφίας του «Προγράμματος κοινής Ιστορίας», που «εμπνεύσθηκε» το «Κέντρο για τη συμφιλίωση και τη Δημοκρατία στην Κεντρική Ευρώπη» (CDRSEE), με δράση που περιλαμβάνει και την παρέμβαση στον χώρο των βιβλίων της Ιστορίας των σχολείων. Κεντρική επιδίωξη να συντριβεί κάθε αντίσταση κι εμπόδιο στον δρόμο που θα οδηγήσει σε ομογενοποίηση λαών, συστημάτων, ιδεών και θρησκευμάτων.
Και ένα από τα βασικότερα εμπόδια σ’ αυτό είναι η μνήμη. Είναι αυτή για την οποία ο Σεφέρης («Δοκιμές») έγραψε: «Είμαστε ένας λαός με παλικαρίσια ψυχή, που κράτησε τα βαθιά κοιτάσματα της μνήμης του σε καιρούς ακμής και σε αιώνες διωγμών και άδειων λόγων. Τώρα που ο τριγυρινός μας κόσμος μοιάζει να θέλει να μας κάνει τρόφιμους ενός οικουμενικού πανδοχείου, θα την απαρνηθούμε άραγε αυτή τη μνήμη; Θα το παραδεχτούμε τάχα να γίνουμε απόκληροι;»
Απάντηση καταπέλτης από την Π.Ο.Π.Σ. Βλάχων
στο «Συμβούλιο των Αρμάνων ή Μακεδοναρμάνων»!
02.07.11
Αναγνώριση του ξεχωριστού έθνους των Αρμάνων απαίτησε το ψευδεπίγραφο «Συμβούλιο των Αρμάνων ή Μακεδοναρμάνων», το οποίο παρεβρέθηκε στην Κοινοβουλευτική Συνέλευση του Συμβουλίου της Ευρώπης, στο Στρασβούργο, παραδίδοντας αίτημα αναγνώρισης της οργάνωσής τους ως «ΜΚΟ εκπρόσωπος των απανταχού Βλάχων» με το «καθεστώς του μόνιμου Παρατηρητή στην Κοινοβουλευτική Συνέλευση του Συμβουλίου της Ευρώπης». Σκοπός Αρμάνων ή Βλάχων είναι η διεκδίκηση των δικαιωμάτων τα οποία τα κράτη όπου ζούνε από αιώνες δεν θέλουν να τους παραχωρήσουν».
Το Νόβαζορα (Ουράνιο Τόξο) δεν έχασε την ευκαιρία να ψευδολογήσει ως προς την καταγωγή των Βλάχων, με τις γνωστές μεθόδους αλλοίωσης, απόκρυψης, λασπολογίας και προπαγάνδας που το διακρίνει:
"Η βλάχικη μειονότητα στην Ελλάδα είναι γεγονός. Πολλοί είναι οι Βλάχοι οι οποίοι ως πολίτες διαφόρων κρατών, κυρίως στα Βαλκάνια, έχουν την συνείδηση του κράτους όπου ζούνε, αλλά πολλοί είναι και αυτοί οι οποίοι έχουν ξεχωριστή βλάχικη εθνική συνείδηση. Η βλάχικη γλώσσα ομιλείται από μεγάλο ποσοστό του πληθυσμού των Βαλκανίων και αποτελεί ξεχωριστή γλώσσα. Στα περισσότερα κράτη είναι αναγνωρισμένοι (όπως στη Δημ. Μακεδονίας). Στη χώρα μας όμως, επικρατεί ότι και για τις άλλες μειονότητες. Είναι «ανύπαρκτοι» ως άτομα με διαφορετική εθνική συνείδηση, αντί της ελληνικής. Και όμως, στην Ελλάδα υπάρχουν και Βλάχοι με βλάχικη εθνική συνείδηση, οι οποίοι δεν αντιμετωπίζουν την γλώσσα τους ως κάτι το «χωριάτικο», αλλά ως πλούτο τους και σημείο της ιστορίας τους." http://novazora.gr/arhivi/858
Όμως ο ψεύτης και ο κλέφτης τον πρώτο χρόνο χαίρονται! Η απάντηση καταπέλτης της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Πολιτιστικών Συλλόγων Βλάχων, βάζει κάθε κατεργάρη στον πάγκο του!
ΟΙ ΑΠΑΛΛΟΤΡΟΙΩΣΕΙΣ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΗΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ ΑΠΟ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ,ΜΕΤΑΞΥ 1833-1951:ΑΡΘΡΟ-ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟΥΣ ΓΡΑΙΚΥΛΟΥΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΜΑΧΟΥΣ!
"Αποτελεί ελάχιστη ανταπόδοση του Κράτους σ’ αυτά που η Ορθοδόξη Εκκλησία έχει δώσει σε ψυχές και περιουσία, για την επιβίωση του Έθνους".
ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ,αναφερόμενος στην κρατική μισθοδοσία των ιερέων.
Κράτος: Το αδηφάγο θηρίο που κινείται σχεδον πάντα κατά της Εκκλησίας
Του Αρχιμ. Ιωακείμ Σωτηρόπουλου,Ιερά Μονή Αγίων Αυγουστίνου Ιππώνος και Σεραφείμ του Σάρωφ Τρικόρφου Φωκίδος
Το θέμα της λεγόμενης «εκκλησιαστικής περιουσίας» απετέλεσε για πολλές δεκαετίες αφορμή να απασχοληθεί επί μακρόν η Κοινή Γνώμη, να γίνουν έντονες συζητήσεις μεταξύ εκπροσώπων Εκκλησίας και Πολιτείας, να ψηφισθούν νόμοι, να εξαφθεί η φαντασία των πολλών για δήθεν «αμύθητης αξίας» εκτάσεις Μονών και ευκαίρως-ακαίρως να ψέγεται η Εκκλησία πότε για «κατασπατάληση» και πότε για μη αξιοποίηση της περιουσίας της.
Το ίδιο συμβαίνει και σήμερα, όπου τους τελευταίους μήνες, μερικά από τα Μ.Μ.Ε., μερικοί από τους “δικαστές”-δημοσιογράφους, καθώς και ορισμένοι “ειδήμονες”, που νομίζουν ότι τα γνωρίζουν όλα, αλλά και το κυριότερο πιστεύουν ότι είναι άνθρωποι της Εκκλησίας, χωρίς να είναι ουσιαστικά μέλη της, αλλά τυπικά, βγαίνουν σε μερικά από τα Μ.Μ.Ε. με σκοπό να απαξιώσουν όλους τους θεσμούς της χώρας μας, με πρώτο τους στόχο την Εκκλησία. Τα λόγια τους μετρημένα και όλοι μας λένε τα ίδια. Ποτέ όμως, χωρίς να γνωρίζουμε το γιατί, δεν ακούμε την αντίθετη άποψη, αλλά και αν προσπαθήσει κάποιος να την πει θα τον βγάλουν τρελό ή οτιδήποτε άλλο. Δεν μας είπαν όμως, όλοι αυτοί οι “τηλεδικαστές”, που νομίζουν ότι είναι μέλη της Εκκλησίας και “υποτίθεται ότι θέλουν το καλό της”, σαν μέλη της που θέλουν να ονομάζονται “προς ίδιον όφελος”, (να δείξουν ότι είναι καλοί άνθρωποι, ψήφους κ.α.), τι έχουν κάνει αυτοί προς τον ελληνικό λαό ή και προς την Εκκλησία;
Επιστολή της "Εστίας Πατερικών Μελετών" προς τον Αρχιεπίσκοπο για την Κάρτα του Πολίτη
ΕΣΤΙΑ ΠΑΤΕΡΙΚΩΝ ΜΕΛΕΤΩΝ
ΜΗ ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΗ ΟΡΓΑΝΩΣΗ
Β. ΗΠΕΙΡΟΥ 47 ΜΑΡΟΥΣΙ
2108025211
Ἀριθ. Πρωτ. 16
Ἀμαρούσιον 26-6-2011
Πρός τόν
Μακαριώτατον Ἀρχιεπίσκοπον
Ἀθηνῶν καί πάσης Ἑλλάδος
κ. Ἱερώνυμον
Εἰς Ἀθήνας
Μακαριώτατε,
Εὐλαβῶς ἀσπαζόμαστε τήν δεξιάν Σας.
Μέ τό Ἀνακοινωθέν τῆς Πέμπτης 16ης Ἰουνίου 2011, τῆς τρίτης συνεδρίας τῆς Ἱερᾶς Συνόδου τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος περί τῆς «Κάρτας τοῦ Πολίτου», δίδεται ἡ ἐντύπωση στό χριστεπώνυμο πλήρωμα, ὅτι τό Ἀνώτατο διοικητικό ὄργανο τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος ἐξέδωκε ἀπόφαση περί τοῦ ὡς ἄνω φλέγοντος θέματος.
Πιστεύουμε ὅτι ἡ ἐντύπωση αὐτή δέν ἀνταποκρίνεται στά πράγματα... Ἁπλῶς διά τῆς Ἀνακοινώσεως αὐτῆς ἡ Ἱερά Σύνοδος μεταφέρει στόν πιστό λαό τήν διά εἰδικοῦ ἐγγράφου ἐνημέρωσή της ἐκ μέρους τοῦ τότε Ὑφυπουργοῦ Ἐσωτερικῶν, ἀποκεντρώσεως καί ἠλεκτρονικῆς διακυβερνήσεως κ. Γ. Ντόλιου σχετικά μέ τήν Κάρτα τοῦ Πολίτη. Στό ἔγγραφο αὐτό ἀναφέρεται ὅτι «ἡ Κάρτα τοῦ Πολίτη» δέν θά περιλαμβάνει εὐαίσθητα προσωπικά δεδομένα, γραμμικό κώδικα(barcode) οὔτε ὁποιονδήποτε συμβολικό ἀριθμό», ὑπονοώντας τόν δυσώνυμο γιά μᾶς τούς χριστιανούς ἀριθμό 666, ἀριθμό τοῦ ὀνόματος τοῦ ἀντιχρίστου κατά τό θεόπνευστο βιβλίο τῆς Ἀποκαλύψεως τοῦ Ἰωάννου.
Πρόκειται στήν πραγματικότητα γιά μιά παραπλανητική, ὅπως θά δείξουμε στή συνέχεια, ἐνημέρωση, ἡ ὁποία μάλιστα ἀπευθύνθηκε πρωταρχικά ὄχι πρός τήν...ἁρμόδια εἰδική ἐπιτροπή τῆς Ὑμετέρας Συνόδου, ἡ ὁποία εἶχε ὑποβάλει σχετικό ἐρώτημα πρός τούς κρατικούς φορεῖς, ἀλλά πρός τά μέλη ἄλλης ἐπιτροπῆς τῆς Ἱερᾶς Συνόδου.
Απίστευτος διάλογος στο γερμανικό περιοδικό Stern
Η παρακάτω ανοιχτή επιστολή του Walτer Wuellenweber, προς τους Έλληνες πολίτες...
με τίτλο «Αγαπητοί μας Έλληνες», δημοσιεύεται σε πρόσφατο τεύχος του γερμανικού εβδομαδιαίου περιοδικού, Stern. Ο υπέρτιτλος του άρθρου αναφέρει:
«Μετά τις τράπεζες, θα πρέπει τώρα οι Γερμανοί να σώσουν και την Ελλάδα. Πρώτα έκαναν αλχημείες οι Έλληνες στο ευρώ και τώρα, αντί να κάνουν οικονομίες, απεργούν».
Αγαπητοί ΕΛΛΗΝΕΣ, από το 1981 ανήκουμε στην ίδια οικογένεια. Μόνο που εμείς έχουμε συνεισφέρει, όσο κανείς άλλος στο κοινό ταμείο, δηλαδή γύρω στα 200 δις, ενώ εσείς έχετε, αντίθετα, εισπράξει κατά κεφαλήν, όσα κανείς άλλος, δηλαδή σχεδόν 100 δις. Ουδέποτε λαός βοήθησε μέχρι τώρα με τη θέλησή του, σε τέτοιο βαθμό, και για τόσο μακρύ διάστημα, άλλον λαό. Είσαστε, κυριολεκτικά, οι πιο ακριβοί μας φίλοι.
Το ζήτημα πάντως είναι, ότι τελικά δεν εξαπατάτε μόνο τον εαυτό σας αλλά κι' εμάς. Στην ουσία, ουδέποτε φανήκατε αντάξιοι του ευρώ, μιας και παρά την εισαγωγή του, δεν καταφέρατε μέχρι τώρα να εκπληρώσετε τα κριτήρια σταθερότητας. Στην ΕΕ είσαστε ο λαός που ξοδεύει τα μεγαλύτερα ποσά σε καταναλωτικά αγαθά. Θα θέλαμε, ο πρωθυπουργός σας Γ. Παπανδρέου να προχωρήσει στο πρόγραμμά του, όμως προφανώς αυτό δεν το θέλετε εσείς, αφού συνεχίζετε απτόητοι, ν' απεργείτε. Μη μας λέτε λοιπόν, ότι μόνο οι πολιτικοί ευθύνονται για την καταστροφή.
Εσείς έχετε εφεύρει τη Δημοκρατία κι ως εκ τούτου θα πρέπει να γνωρίζετε, ότι ο λαός είναι αυτός που κυβερνά κι επομένως, έχει και την ευθύνη. Κανείς δεν σας αναγκάζει να φοροδιαφεύγετε, να χρηματίζεστε, ν' αντιδράτε σε κάθε συνετή πολιτική και να εκλέγετε διεφθαρμένους πολιτικούς. Σε τελευταία ανάλυση, οι πολιτικοί είναι λαϊκιστές και κάνουν, ότι τους πει ο λαός. Θα μας πείτε, βεβαίως, ότι κι εμείς οι Γερμανοί δεν είμαστε πολύ καλύτεροι, όπως θέλουν κάποιοι να πιστεύουν. Κι έχετε δίκιο.
Οι Έλληνες είναι εκείνοι, που μας είχαν δείξει το δρόμο της Δημοκρατίας και της Φιλοσοφίας, καθώς και τις πρώτες γνώσεις Εθνικής Οικονομίας. Τώρα μας δείχνετε και πάλι το δρόμο. Μόνο που αυτή τη φορά, είναι λάθος δρόμος. Κι από το σημείο που εσείς έχετε τώρα φτάσει, δεν πάει παραπέρα.
Και η απάντηση που δόθηκε από ένα συμπατριώτη μας:
Αγαπητέ μου Walτer Wuellenweber, ονομάζομαι Γεώργιος Π. Ψωμάς. Είμαι δημόσιος λειτουργός κι όχι υπάλληλος, όπως κατά κόρον τα ΜΜΕ των «συμπατριωτών» σου (μου) και άλλων «συμπατριωτών» σου (μου) αναφέρουν, ως βρισιά και με περίσσεια χλεύη. Ο μισθός μου είναι 1.000. Το μήνα, όχι την ημέρα, όπως ίσως σ' έχουν παρασύρει, να νομίζεις. Ούτε 1.000 λιγότερα από σένα.
Από ποιον κινδυνεύει η ελληνική γλώσσα
Της Χριστίνας Κυριακίδου
ΕΝΑ από τα θέματα που συχνά-πυκνά επανέρχεται στην επικαιρότητα και το οποίο απασχολεί τους εκπαιδευτικούς φορείς (και όχι μόνο) είναι αυτό των «greeklish». Του κώδικα επικοινωνίας που χρησιμοποιούν οι νέοι όταν συνομιλούν μέσω διαδικτύου ή όταν στέλνουν γραπτά μηνύματα από τα κινητά τους τηλέφωνα.
Η άποψη που κυριαρχεί είναι πως τα «greeklish» απειλούν την ελληνική γλώσσα, σκοτώνουν την ορθογραφία, κωδικοποιούν ακόμα και τη σκέψη των εφήβων. Πρόσφατα, για παράδειγμα, ο πρώην πρύτανης του Πανεπιστημίου Αθηνών, καθηγητής Γλωσσολογίας Γιώργος Μπαμπινιώτης, τόνισε: «Τα greeklish είναι ο καλύτερος δρόμος αποξένωσης από την εικόνα της λέξης.
Αυτό μπορεί οι νέοι άνθρωποι να το πληρώσουν ακριβά. Έχουμε ελληνικές γραμματοσειρές και μπορούμε, αξιοποιώντας το διαδίκτυο και τα ηλεκτρονικά μέσα, να χρησιμοποιούμε τις ελληνικές γραμματοσειρές που έχουν το προτέρημα να δίνουν την εικόνα της λέξης, το οπτικό ίνδαλμα και να μας συμφιλιώνουν με την ορθογραφία της λέξης και με τη σημασίας της».
Ο άγιος Νικόδημος Αγιορείτης ( +14 Ιουλίου 1809)
ένας από τούς δύο μεγάλους γίγαντες, που ωσάν Άτλαντες εκράτησαν το Γένος στους ώμους τους κατά την περίοδο της Τουρκοκρατίας
Αγίου Νικοδήμου του Αγιορείτου
Αδελφοί μου, ας μη νομίσει κανείς πως μόνο οι μοναχοί έχουν χρέος να προσεύχονται ακατάπαυστα και παντοτινά και όχι όσοι ζουν και κινούνται μέσα στο κόσμο. Όχι. Όχι. Όλοι γενικά οι Χριστιανοί έχουμε χρέος και μας είναι απαραίτητο να προσευχόμαστε πάντοτε. Ο αγιότατος πατριάρχης Κωνσταντινουπόλεως Φιλόθεος μας αναπτύσσει το θέμα αυτό, αναφερόμενος στο βίο του αγίου Γρηγορίου, αρχιεπισκόπου Θεσσαλονίκης, του Παλαμά, και μας διηγείται την εξής ιστορία:
Άγιος Γρηγόριος ο Παλαμάς και ο μοναχός Ιώβ
Ο άγιος Γρηγόριος ο Παλαμάς είχε ένα φίλο αγαπημένο που ονομαζόταν Ιώβ, ο οποίος ήταν άνθρωπος πολύ απλός και πολύ ενάρετος. Μ’ αυτόν κάποια φορά συνομιλούσε και του ανέφερε σχετικά με την αδιάλειπτη προσευχή, πως κάθε άνθρωπος πρέπει να αγωνίζεται στο θέμα της προσευχής, ώστε να φθάσει να προσεύχεται ακατάπαυστα. Όπως το παραγγέλλει ο απόστολος Παύλος σε όλους τους Χριστιανούς: «Αδιαλείπτως να προσεύχεσθε». Και καθώς το λέει και ο προφήτης Δαβίδ, «βλέπω πάντοτε τον Κύριο μου να βρίσκεται ενώπιον μου» (και τον έβλεπε προσευχόμενος ακατάπαυστα), παρόλο που ήταν βασιλιάς και είχε όλη τη μέριμνα για το βασίλειό του· και καθώς μας το εξηγεί και ο Θεολόγος Γρηγόριος, λέγοντας ότι όλοι οι Χριστιανοί πρέπει να επιδιδόμαστε στη προσευχή και να μνημονεύουμε το όνομα του Θεού περισσότερο και από την αναπνοή μας. «Μνημονευτέον του Θεού μάλλον ή αναπνευστέον».
Καθώς λοιπόν, τα έλεγε αυτά ο άγιος Γρηγόρης ο Παλαμάς στο φίλο του τον Ιώβ, του υπογράμμιζε ότι όχι μόνο πρέπει να φροντίζουμε να προσευχόμαστε εμείς αδιάλειπτα, αλλά να παρακινούμε και όλους τους άλλους, μοναχούς και λαϊκούς, σοφούς και αμόρφωτους, γυναίκες και παιδιά, να προσεύχονται κι αυτοί ακατάπαυστα.
Τα άκουσε αυτά ο Γέροντας Ιώβ και τα θεώρησε υπερβολικά και νεωτεριστικά, γι’ αυτό άρχισε να αντιλέγει προς τον άγιο Γρηγόριο και να του λέει πως η αδιάλειπτη προσευχή είναι μόνο για τους ασκητές και τους μοναχούς, που είναι έξω από το κόσμο και τους περισπασμούς, και όχι για τους κοσμικούς που μπλέκονται σε τόσες μέριμνες και έχουν τόσες δουλειές. Αλλά ο άγιος Γρηγόριος του έφερνε και άλλες μαρτυρίες και αποδείξεις, όμως ο Γέροντας Ιώβ δεν πειθόταν και ο σοφός άγιος Γρηγόριος, για αποφύγει τη φιλονικία και την πολυλογία, υποχώρησε και σιώπησε και έτσι πήγε ο καθένας στο κελλί του.
Ενώ όμως προσευχόταν ο Γέροντας Ιώβ, φανερώθηκε μπροστά του Άγγελος Κυρίου, σταλμένος από το Θεό «που θέλει όλοι οι άνθρωποι να σωθούν και να έλθουν σε επίγνωση της αλήθειας». Ο Άγγελος τον έλεγξε αυστηρά που φιλονικούσε με τον άγιο Γρηγόριο και του έφερνε αντιρρήσεις σε θέματα τόσο ξεκάθαρα και φανερά, από τα οποία εξαρτάται η σωτηρία των Χριστιανών, και του παρήγγειλε ότι το θέλημα του Θεού είναι να προσέχει πολύ στο εξής και να μην πει τίποτε αντίθετο για το θέμα αυτό της προσευχής στον άγιο Γρηγόριο, γιατί μ’ αυτή του τη στάση αντιστέκεται στο θέλημα του Θεού. Αλλά ούτε στο νου του να κρατήσει τέτοιο λογισμό και να σκέπτεται διαφορετικά απ’ ό,τι του εξήγησε ο άγιος. Τότε ο απλός εκείνος Γέροντας πήγε αμέσως στον άγιο Γρηγόριο και έπεσε στα πόδια του, ζητώντας του συγχώρηση, για την αντίσταση και φιλονικία του, και του έκανε γνωστά όσα του είπε ο Άγγελος του Κυρίου.
Βλέπετε, αδελφοί μου, πως όλοι οι χριστιανοί, από τον πιο μικρό ως τον πιο μεγάλο, έχουν χρέος να προσεύχονται αδιάλειπτα με τη νοερά προσευχή, το «Κύριε Ιησού Χριστέ, ελέησόν με»; Βλέπετε ότι πρέπει οπωσδήποτε να το συνηθίσει να το λέει ο νους και η καρδιά τους;
Και σκεφθείτε πόσο ευαρεστείται ο Θεός με την προσευχή μας αυτή και πόση Χάρη και ωφέλεια λαμβάνουμε απ’ αυτή, ώστε από την άκρα Του φιλανθρωπία έστειλε και ουράνιο Άγγελο στο Γέροντα Ιώβ, για να μας το αποκαλύψει, έτσι ώστε να μην αμφιβάλλουμε πια για το θέμα αυτό.
Αλλά οι κοσμικοί λένε:
Εμείς είμαστε μέσα σε τόσες υποθέσεις και μέριμνες, πώς είναι δυνατόν να προσευχόμαστε αδιάλειπτα ;
Κι εγώ τους αποκρίνομαι:
-Ο Θεός δεν παρήγγειλε σε μας κάτι που δεν μπορεί να πραγματοποιηθεί, αλλά μας ζήτησε πράγματα που μπορούμε να τα κάνουμε. Επομένως και αυτό είναι δυνατόν να το επιτύχει εκείνος που ζητά επίμονα τη σωτηρία της ψυχής του. Γιατί, αν ήταν αδύνατον, θα ήταν γενικά για όλους τους κοσμικούς και δεν θα είχαν βρεθεί στον κόσμο τόσοι πολλοί να το επιτύχουν.
Ένας απ’ αυτούς, φέρνω ένα παράδειγμα, ήταν ο πατέρας του αγίου Γρηγορίου του Παλαμά, ο θαυμαστός εκείνος Κωνσταντίνος, για τον οποίο μας μιλάει στο βίο του αγίου Γρηγορίου, του υιού του, ο πατριάρχης Φιλόθεος.
Ο Κωνσταντίνος, πατέρας του Αγίου Γρηγορίου.
Ο θαυμαστός λοιπόν αυτός Κωνσταντίνος, παρόλο που ζούσε μέσα στα ανάκτορα και θεωρείτο πατέρας και διδάσκαλος του βασιλιά Ανδρόνικου και απασχολείτο καθημερινά με τις βασιλικές υποθέσεις, εκτός από τις προσωπικές του και της οικογένειας του – γιατί ήταν πλούσιος και είχε πολλά κτήματα και υπηρέτες, σύζυγο και παιδιά – παρόλα αυτά ήταν τόσο ενωμένος με το Θεό και τόσο δοσμένος στη νοερά προσευχή, ώστε τις πιό πολλές φορές λησμονούσε όσα συζητούσε με το βασιλιά και τους άλλους άρχοντες του παλατιού για τις βασιλικές υποθέσεις και αναγκαζόταν να ρωτάει γι’ αυτά και μια και δύο φορές. Αυτό γινόταν αιτία μερικές φορές να τον ονειδίζουν οι άλλοι άρχοντες, επειδή δεν γνώριζαν το λόγο της λησμοσύνης του, και να τον αποπαίρνουν που ενοχλούσε με δεύτερες ερωτήσεις το βασιλιά. Αλλά ο βασιλιάς που γνώριζε την αιτία, τον υπερασπιζόταν, λέγοντας: «Ο Κωνσταντίνος έχει δικές του έγνοιες, ο μακάριος, που δεν τον αφήνουν να προσέχει τα δικά μας λόγια, τα οποία αναφέρονται σε υποθέσεις μάταιες και εφήμερες. Ο νους του ευλογημένου αυτού άνθρωπου είναι προσηλωμένος στα αληθινά και στα ουράνια. Γι’ αυτό λησμονεί τα επίγεια, επειδή όλη του η προσοχή είναι στην προσευχή και στον Θεό». Γι’ αυτό και ο Κωνσταντίνος ήταν σεβάσμιος και αξιαγάπητος στο βασιλιά και σε όλους τους μεγιστάνες και άρχοντες της βασιλείας. Όπως ήταν αγαπημένος και από το Θεό και αξιώθηκε ο αοίδιμος να κάνει και θαύματα.
Και ακούστε ένα θαυμαστό γεγονός:
Μια φορά μπήκε, ο θαυμαστός αυτός Κωνσταντίνος , σ’ ένα πλοίο, με όλη του την οικογένεια, για να πάει επάνω από τον Γαλατά, σ’ έναν ερημίτη που είχε εκεί την ησυχαστική του παλαίστρα, για να πάρει την ευχή του και την ευλογία του. Ενώ κόντευαν να φτάσουν, ρώτησε τους υπηρέτες του αν πήραν μαζί τους κανένα φαγητό για να το πάνε στον Αββά, για να μπορέσει μ’ αυτό να τους φιλοξενήσει. Εκείνοι απάντησαν ότι λησμόνησαν μέσ’ τη βιασύνη τους και δεν πήραν μαζί τους τίποτε. Λυπήθηκε τότε ο ευλογημένος εκείνος άρχοντας Κωνσταντίνος, αλλά δεν τους είπε τίποτε. Πήγε μόνο προς το πλοιάριο, έβαλε το χέρι του μέσα στη θάλασσα και με σιωπηλή και καρδιακή προσευχή, παρακαλούσε το Θεό, τον κύριο της θάλασσας, να του δώσει κάποιο θήραμα. Και ύστερα από λίγη ώρα -ω τι θαυμαστά είναι τα έργα Σου Χριστέ Βασιλεύ, με τα οποία δοξάζεις τους δούλους Σου- βγάζει το χέρι του από τη θάλασσα, κρατώντας ένα μεγάλο λαυράκι, το οποίο το έριξε μέσα στο καΐκι, μπροστά στους υπηρέτες του και είπε:
- «Να, ο Θεός φρόντισε για τον Αββά, τον δούλο Του και του έστειλε προσφάγι»!
Βλέπετε, αδελφοί μου, πώς δοξάζει ο Ιησούς Χριστός τους δούλους του εκείνους που είναι πάντοτε μαζί Του και επικαλούνται παντοτινά το πανάγιο και γλυκύτατο Του Όνομα;
Πηγή: Βατοπαίδι
Η «κατάρριψη» του ARTEMIS-30
Το μαύρο - και άτυχο - διαμάντι της ελληνικής αμυντικής βιομηχανίας, το ARTEMIS-30 της ΕΒΟ, είχε μία τρικυμιώδη πορεία. Παρόλ’ αυτά, έφτασε πολλές φορές κοντά στην επιτυχία και τη δικαίωση χάρη στη φαντασία και την επιμονή των σχεδιαστών του και μόνο η περίεργη, ως ύποπτη, επιμονή άλλων, προϊσταμένων κλιμακίων, το εμπόδισε από το να πετύχει. Αυτές οι ελάχιστα γνωστές προοπτικές θα αναλυθούν εδώ, καθώς αποτελούν τμήμα της Ιστορίας, που κάποιοι προσπαθούν να τελειώσουν, αλλά αυτή συνεχίζει απτόητη.
Η απαίτηση
Όταν άρχισε η σχεδίαση του ARTEMIS-30, ο αεροπορικός βομβαρδισμός ήταν στην περίφημη «εποχή μετά Phantom». Τα έξυπνα όπλα ήταν λίγα, πολύ ακριβά και συζητήσιμης αξιοπιστίας, αλλά προφανώς ανεπαρκή για τις αποστολές που απαιτούντο. Η κύρια μορφή κρούσης ήταν βομβαρδισμός με βαλλιστικά όπλα, αυτοπροωθούμενα (ρουκέτες), ενιαία (βόμβες) ή υποπυρομαχικά. Η άφεση γινόταν με βύθιση (εξαιρετικά ακριβή μέθοδο, ηπιότερη μορφή της κάθετης εφόρμησης του Β’ ΠΠ), με υπέρπτηση από χαμηλό, μεσαίο ή μεγάλο ύψος και, τέλος, με βύθιση-εκσφενδό- νιση (dive-toss). Όλες οι μέθοδοι έδιναν καλή ευστοχία εναντίον μεγάλων στατικών στόχων, όπως ένα αεροδρόμιο, αν και εναντίον κινητών στόχων θεωρούνταν - κι αποδείχτηκαν -απογοητευτικές. Επομένως, ένα Α/Α σύστημα έπρεπε να προφυλάσσει από αυτές τις 3 μεθόδους, ιδίως δε από τις δύο πρώτες, που ήταν ακριβέστερες και απλούστερες και ως εκ τούτου μπορούσαν να εφαρμοστούν με υψηλά ποσοστά επιτυχίας από πληθώρα αεροπορικών τύπων και όχι μόνο από τους πλέον εξεζητημένους. Η ύπαρξη, έστω και απλών, ραντάρ σκόπευσης σήμαινε ικανότητες παντός καιρού.
Γέρων Παΐσιος Αγιορείτης
+ 12 Ιουλίου 1994
Πώς κλείνεται το "EΓΩ";
" .... Προσωπική εμπειρία με τον γέροντα Παίσιο, αρχές της δεκαετίας του 80... - Βρε παιδί μου μού λέει, δεν πάμε καλά γιατί κλείνουμε λάθος το ΕΓΩ.- Δηλαδή γέροντα;- Να, εμείς το κλείνουμε ΕΓΩ, ΕΣΥ, ΑΥΤΟΣ, ενώ το σωστό είναι ΑΥΤΟΣ, ΕΣΥ, ΕΓΩ ! Και θαύμασα τότε ..."φιλολογικώς", την ευφυολογία του - πολλοί από εμάς πού τον βλέπαμε τότε αρκετές φορές τον χρόνο, γιατί πεταγόμαστε ένα 24ωρο στο Άγιο Όρος, -1979 κι αργότερα, δεν είχαμε καταλάβει συνειδητά την Αγιότητα του, και το διηγούμουν σε όλους τούς φίλους μου, πολλά χρόνια όμως αργότερα, - ευτυχώς ζούσε, αν και άρρωστος ακόμη, κατάλαβα, "παιδαγωγικώ τω τρόπω " γιατί το είπε σε εμένα [ ή και σε μένα] αυτό.. Μεγάλος προορατικός και διακριτικός Γέροντας ! Την ευχή του να έχουμε..." (http://agioritis.pblogs.gr/2010/05/pws-kleinetai-to-rhma-egw-p-paisios.html)
Ο Γέρων Παΐσιος γεννήθηκε στα Φάρασα της Καππαδοκίας, στη Μικρά Ασία, στις 25 Ιουλίου του 1924. Ο πατέρας του ονομάζονταν Πρόδρομος και ήταν πρόεδρος των Φαράσων και η μητέρα του Ευλαμπία, ενώ είχε ακόμα 8 αδέλφια. Στις 7 Αυγούστου του 1924, μια εβδομάδα πριν οι κάτοικοι των Φαράσων φύγουν για την Ελλάδα, ο Γέροντας βαπτίστηκε από τον Άγιο Αρσένιο τον Καππαδόκη, ο οποίος επέμεινε και του έδωσε το όνομά του "για να αφήσει καλόγερο στο πόδι του", όπως χαρακτηριστικά είχε πει. Πέντε εβδομάδες μετά τη βάπτιση του μικρού τότε Αρσένιου, στις 14 Σεπτεμβρίου του 1924 η οικογένεια Εζνεπίδη μαζί με τα καραβάνια των προσφύγων, έφτασε στον Άγιο Γεώργιο του Πειραιά και εν συνεχεία πήγε στην Κέρκυρα, όπου και διέμεινε για ενάμιση χρόνο στο Κάστρο. Στη συνέχεια μεταφέρθηκε στην Ηγουμενίτσα και κατέληξε στην Κόνιτσα. Εκεί ο μικρός Αρσένιος τελείωσε το δημοτικό σχολείο και πήρε το απολυτήριο του "με βαθμό οκτώ και διαγωγή εξαίρετο". Χαρακτηριστικό όμως είναι ότι από αυτή την ηλικία επεδείκνυε ιδιαίτερη κλίση προς το μοναχισμό, που διακαώς επιθυμούσε.
Στο διάστημα που μεσολάβησε μέχρι να υπηρετήσει στο στρατό ο Αρσένιος εργάστηκε σαν ξυλουργός και εν συνεχεία, το 1945 κατατάχτηκε στο στρατό και υπηρέτησε σαν ασυρματιστής κατά τον ελληνικό εμφύλιο. Το 1949 απολύθηκε.
Του Άγη Βερούτη
Η Ελλάδα βρίσκεται υπό πολιορκία. Μετά από εξώθηση εκτός αγορών από τους ανεπάγγελτους επαγγελματίες πολιτικούς, σε καθεστώς ομηρίας από τους υποτιθέμενους “σωτήρες δανειστές” της Ελλάδας, ο Ελληνικός Λαός υπόκειται σε επίθεση που ομοιάζει σε εμπόλεμη κατάσταση. Τα μνημειώδη λάθη των τελευταίων 20 μηνών από τους κυβερνώντες είναι αλλεπάλληλα και ασταμάτητα, αθροιστικά στα λάθη των προηγούμενων 35 ετών.
Αν δεν ήξερε κάποιος πως, πιθανόν, οι άνθρωποι που μας κυβερνούν δεν έχουν δουλέψει ούτε μια μέρα της ζωής τους στην πραγματική οικονομία, πως πιθανόν δεν έχουν ούτε ένα ένσημο εκτός Βουλής ή πανεπιστημίου, τότε διόλου απίθανο δεν θα ήταν να μπερδέψει την τέλεια απραγία και ανικανότητά τους για σχέδιο ηθελημένης καταστροφής του κοινωνικού ιστού και της μεσαίας τάξης της Χώρας.
ΥΠΕΘΑ: "Ναι, αφοπλίζουμε τους Εθνοφύλακες"!
29-06-2011 17:06:18
Πλήρη επιβεβαίωση του δημοσιεύματος του defencenet.gr από το υπουργείο Εθνικής Άμυνας για αφοπλισμό των μονάδων Εθνοφυλακής της Κεντρικής και της Δυτικής Μακεδονίας.
Σε απάντηση στη Βουλή του υπουργού Εθνικής Άμυνας Πάνου Μπεγλίτη, σε σχετικές ερωτήσεις των βουλευτών του ΛΑΟΣ που κατατέθηκαν βάσει του δημοσιεύματος του defencenet.gr, ομολογείται ότι αφαιρέθηκαν τα όπλα από τους Εθνοφύλακες γιατί «Δεν τα χρειάζονταν πλέον» (!) και δίνοντας τροφή στις υπόνοιες που υπάρχουν ότι η κυβέρνηση αφαιρεί απ’όπου μπορεί τα μέσα αυτάμυνας των πολιτών θεωρώντας ότι θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν σε εξεγέρσεις!
Όχι άλλους Μαυροκορδάτους και Μαυρογιαλούρους.
του Κωνσταντίνουν Χολέβα
Ψηφίσθηκε, λοιπόν, το Μεσοπρόθεσμο και ο Εφαρμοστικός Νόμος και αποκτήσαμε τον Οργανισμό για την Αξιοποίηση της Περιουσίας του Δημοσίου και το περιβόητο Συμβούλιο Εμπειρογνωμόνων. Το επταμελές αυτό όργανο, στο οποίο τα τρία μέλη θα διορίζονται από την τρόϊκα, θα μπορεί να εκποιεί όχι μόνο την περιουσία του στενού δημοσίου τομέως, αλλά και των Νομικών Προσώπων Δημοσίου Δικαίου, δηλαδή και των Δήμων και των Πανεπιστημίων!
Χωρίς να ερωτούν κανέναν οι επτά αυτοί άνθρωποι, εκ των οποίων τουλάχιστον τρεις ξένοι, θα πουλούν όσο-όσο τη δημόσια περιουσία μας για να ξεπληρώσουν τους δανειστές μας. Ελπίζω να μην αρχίσουν να πουλούν και Ναούς και Μοναστήρια, με τη δικαιολογία ότι και τα θρησκευτικά καθιδρύματα είναι Ν.Π.Δ.Δ. Εύχομαι να θυμούνται την απόφαση του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων κατά του Νόμου Τρίτση του 1987, με την οποία δικαιώθηκαν επτά μοναστήρια που είχαν προσφύγει. Το Δικαστήριο αποδέχθηκε ότι η ιδιοκτησία των Μονών δεν μπορεί αν περιέλθει στο Δημόσιο και επιδίκασε μία μεγάλη αποζημίωση εις βάρος του Ελληνικού Δημοσίου, την ποία ακόμη το Κράτος χρωστά στις Μονές!
Κάθε 5 λεπτά ένας Χριστιανός θανατώνεται για την πίστη του!
Του Γιώργου Ν. Παπαθανασόπουλου
Κάθε πέντε λεπτά ένας Χριστιανός θανατώνεται στον πλανήτη για την πίστη του! Στη συγκλονιστική αυτή δήλωση προέβη ο Μητροπολίτης Ιλαρίων, υπεύθυνος των εξωτερικών σχέσεων του Πατριαρχείου της Μόσχας, με βάση στοιχεία της «Open Door», Διεθνούς Οργάνωσης – Παρατηρητηρίου για τους ανά τον κόσμο διωγμούς των Χριστιανών. Σύμφωνα με τα στοιχεία της εν λόγω Οργάνωσης περίπου 100.000 Χριστιανοί φονεύονται κάθε χρόνο με διάφορους τρόπους σε κράτη, των οποίων τα καθεστώτα δρουν συστηματικά για να εξαλείψουν το Χριστιανισμό από τη χώρα τους. Στις ίδιες αυτές χώρες υπολογίζεται ότι κάθε χρόνο 170.000 περίπου Χριστιανοί συλλαμβάνονται και υφίστανται απάνθρωπα βασανιστήρια.
Ἰδοὺ λοιπὸν ὅτι φθάνουμε πλέον στὴν τελευταία πράξη τῆς τραγωδίας τοῦ ἠλεκτρονικοῦ ἐλέγχου. Ἡ ξενοκίνητη κυβέρνηση, ἀφοῦ παρέκαμψε τὶς δημοκρατικὲς διαδικασίες, ἀφοῦ ἀπαλλάχθηκε ἀπὸ τὴν ἐνοχλητικὴ ἀντίσταση τοῦ προέδρου τῆς Ἀρχῆς Προστασίας Δεδομένων προσωπικοῦ χαρακτήρα κ. Χρήστου Γεραρῆ, ἀφοῦ χρησιμοποίησε ἀπατηλὰ τεχνάσματα προκειμένου νὰ ὑποκλέψει κάποια ἀνοχὴ τῆς Ἀρχῆς, ἔρχεται τώρα καὶ θέτει σὲ κυκλοφορία τὴν περίφημη Φοροκάρτα, δηλαδὴ τὸν προσωπικὸ φορητό μας καταδότη, τὸν Ἰούδα τῶν οἰκονομικῶν μας δραστηριοτήτων. Τρομοκράτησαν τὴν Ἑλλάδα οἱ ἀδίστακτοι τοκογλύφοι τοῦ παγκόσμιου τραπεζικοῦ ≪καρτέλ≫, ὥστε ἡ ἀντίσταση στὸ βρώμικο σχέδιο νὰ εἶναι ὑποτονική.
Τὸ σατανικὸ αὐτὸ σχέδιο τὸ ἀποκάλυψε λίγους μῆνες πρὶν ἀπὸ τὸν θάνατό του ἀπὸ καρκίνο ὁ μεγάλος ἀγωνιστὴς τῶν ἀνθρωπίνων ἐλευθεριῶν Ἑβραιοαμερικανὸς σκηνοθέτης καὶ πολιτικὸς Aaron Russo στὴ συγκλονιστικὴ συνέντευξή του τὸν Ἰανουάριο τοῦ 2007 στὸν Alex Jones:
≪Ὁ ἀπώτερος σκοπὸς αὐτῶν τῶν ἀνθρώπων εἶναι νὰ δημιουργήσουν μιὰ παγκόσμια κυβέρνηση, ἡ ὁποία θὰ ἐλέγχεται ἀπὸ τοὺς ἰδιοκτῆτες τῶν τραπεζῶν. Καὶ τὸ κάνουν τμηματικὰ κατὰ περιοχές. Τὸ εὐρωπαϊκὸ νόμισμα, τὸ εὐρὼ καὶ ἡ Εὐρωπαϊκὴ Κοινότητα εἶναι τὸ ἕνα τμῆμα... Ἡ ὅλη ἀτζέντα τους ἔχει στόχο νὰ δημιουργηθεῖ μιὰ παγκόσμια κυβέρνηση, ὅπου ὅλοι θὰ ἔχουν ἕνα RFID(*) τσὶπ τοποθετημένο στὸ σῶμα τους καὶ ὅλα τὰ χρήματά τους θὰ εἶναι μέσα σ’ αὐτὰ τὰ τσὶπ καὶ δὲν θὰ ὑπάρχει πλέον ρευστὸ χρῆμα. Καὶ αὐτὸ μοῦ τὸ ἐκμυστηρεύτηκε ὁ ἴδιος ὁ Ροκφέλλερ... ὁπότε θὰ μποροῦν νὰ σοῦ πάρουν ὅ,τι θέλουν, ὅποτε τὸ θέλουν…
Alex Jones: Πλήρης ἔλεγχος!
Σιγά... η πατρίδα κοιμάται... και πληγώνει τα παιδιά της
Μέ θλίψη, ἐπανερχόμαστε στό θέμα τοῦ σχολείου ΟΜΗΡΟΣ τῆς Κορυτσᾶς. Περιμέναμε μετά την δημοσιοποίηση τοῦ προβλήματος πρίν ἕνα μῆνα καί τίς σχετικές ἐπερωτήσεις (πρός τιμήν τους) πολλῶν μελῶν τοῦ κοινοβουλίου, τό ζήτημα νά εἶχε λυθεῖ, ἔτσι ὥστε οἱ ἐκπαιδευτικοί νά ξεκινοῦσαν τό σχεδιασμό τῆς νέας χρονιᾶς. Δυστυχῶς, ὅπως μαθαίνουμε, τό θέμα παρά τίς διαβεβαιώσεις τῶν “ἀρμοδίων”(;), παραμένει σέ ἐκκρεμότητα μέ ἄμεσο πλέον τόν κίνδυνο ἀνατροπῆς τοῦ καθεστῶτος λειτουργίας του. Εἶναι ὄντως θλιβερό νά παρατηρεῖ κανείς τήν βραδύτητα μέ τήν ὁποία ἀντιμετωπίζουν τό θέμα οἱ καθ' ὕλην ἀρμόδιοι οἱ ὁποῖοι προφανῶς δέν εἶναι σέ θέση νά ἀντιληφθοῦν τά ἐθνικά συμφέροντα πού διακυβεύονται στήν περιοχή τῆς Κορυτσᾶς.
Διαμαρτυρόμαστε ΕΝΤΟΝΑ πρός κάθε κατεύθυνση, καί κρούουμε τόν κώδωνα τοῦ κινδύνου. Περαιτέρω ἀδράνεια εἶναι ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΗ γιά τόν ἑλληνισμό τῆς Κορυτσᾶς καί θά ἀποτελέσει ἰσχυρό πλῆγμα τόσο στήν παιδεία τῶν Βορειοηπειρωτῶν ὅσο καί στήν προσπάθεια γιά φιλία καί συνεργασία μεταξύ τῶν δύο λαῶν. Γιατί αὐτό πού πρέπει νά γνωρίζουν καλά οἱ ''φωστῆρες'' τοῦ ὑπουργείου εἶναι ὅτι τό κενό που θά δημιουργηθεῖ θά σπεύσει νά τό καλύψει τό μουσουλμανικό σχολεῖο τῆς περιοχῆς πού ἰδρύθηκε μέ τουρκοαραβικά κεφάλαια καί ἤδη δρᾶ ἐξτρεμιστικά ὅσον ἀφορᾶ τήν εἰρηνική συμβίωση τοῦ τοπικοῦ χριστιανικοῦ καί μουσουλμανικοῦ στοιχείου.
Μέ ΟΡΓΗ καί ΑΓΑΝΑΚΤΗΣΗ πληροφορηθήκαμε ὡστόσο ἀπό τήν Κορυτσᾶ ὅτι ὁ ΟΓΑ στό πλαίσιο τῶν περικοπῶν τῶν συντάξεων τῶν Βορειοηπειρωτῶν διέκοψε τήν παροχή σύνταξης στήν κ. ΕΡΜΙΟΝΗ ΑΝΤΡΕΑ, τήν ΙΔΡΥΤΡΙΑ καί ΨΥΧΗ τῶν φροντιστηρίων ἑλληνικῆς γλώσσας ἀπό τό 1991, καί ἐπί σειράν ἑτῶν πρόεδρο τῆς ΟΜΟΝΟΙΑΣ στήν περιοχή.
Πολλαπλά χτυπήματα δέχεται η Θράκη, την ώρα που η χώρα μας βρίσκεται στην χειρότερη μορφή κατοχής από την Τρόικα. - Η Τουρκία την ίδια ώρα, ξετυλίγει την μακροχρόνια πολιτική της για να μετατρέψει την Θράκη σε... παροικία της.
Κρίσιμη η κατάσταση της χώρας μας, εθνικός προβληματισμός, πυρετώδες καλοκαίρι με άγνωστες εξελίξεις.
Η Ελλάδα μας βρίσκεται στην χειρότερη μορφή ξενοκίνητης κατοχής. Με κυβέρνηση που μεθοδευμένα την οδηγεί στην καταστροφή και τον αγανακτισμένο λαό σε απόγνωση αλλά και συσπείρωση.
Η Ελλάδα έρμαιο των λαθρομεταναστών. Χαρακτηριστικό το αμερικανικό σλόγκαν “εάν περάσετε τα ελληνικά σύνορα παράνομα, αποκτάτε περισσότερα δικαιώματα από τους Έλληνες”.
Κλιμάκιο του Συνηγόρου του Πολίτη με αντιπροσωπεία της Εθνικής Επιτροπής Δικαιωμάτων του ανθρώπου, πραγματοποίησαν αυτοψία 18-20 Μαρτίου 2011 στα κέντρα κράτησης λαθρομεταναστών Ροδόπης και Έβρου.
Κλιμάκιο Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας και Ευρωπαϊκό Κέντρο Ελέγχου και Πρόληψης Νοσημάτων επισκέπτονται τα κέντρα υποδοχής.
Μόνον τους τρεις πρώτους μήνες του 2011 από τα χερσαία σύνορα με την Τουρκία στην περιοχή του Έβρου πέρασαν στην Ελλάδα 5.281 λαθρομετανάστες.
Πληροφορίες αναφέρουν ότι θα δημιουργηθούν 4 νέα κέντρα υποδοχής 400-700 ατόμων. Δύο εξ αυτών στην Θράκη.
Ερωτώ τον κ. Υπουργό Προστασίας του Πολίτη “ποιο θα είναι το εθνικό συμφέρον;” γιατί αναφέρει “δεν πρέπει να αντιδράσουν οι Θρακιώτες στην δημιουργία των”.
Ιωάννης Θαλασσινός, Διευθυντής Π.Ε.ΦΙ.Π. 04-10-2017
Ποιός ἄραγε θυμᾶται τή θλιβερή ἐπέτειο τῆς ψήφισης, ἀπό τή Βουλή τῶν Ἑλλήνων, τοῦ ἐπαίσχυντου...
Χριστιανική Εστία Λαμίας 03-10-2017
Οἱ μάσκες ἔπεσαν γιά ἀκόμα μιά φορά. Ἑταιρεῖες γνωστές στούς Ἕλληνες καταναλωτές ἀφαίρεσαν ἀπό τά...
TIDEON 21-12-2015
Επιμένει να προκαλεί Θεό και ανθρώπους η ελληνική Κυβέρνηση, ψηφίζοντας στις 22 Δεκεμβρίου 2015 ως...
Tideon 14-12-2015
Η Κυβέρνηση μας μίλησε για την «αναγκαιότητα» και για τα πλεονεκτήματα της «Κάρτας του Πολίτη»...
TIDEON 27-08-2014
Λαμβάνουν διαστάσεις καταιγισμού οι αντιδράσεις πλήθους φορέων και πολιτών για το λεγόμενο «αντιρατσιστικό» νομοσχέδιο το...
tideon.org 02-05-2013
Kαταθέτουμε την αρνητική δήλωση μας προς τον Εθνικό Οργανισμό Μεταμοσχεύσεων (ΕΟΜ). Ο νόμος αφήνει πολλά...
Tideon 31-12-2012
Ποια είναι η λύση αν πλήρωσες «τσουχτερές» τιμές στο Κυλικείο του Νοσοκομείου, του Αεροδρομίου, του...
Νικόλαος Ἀνδρεαδάκης, ὁδηγός 03-04-2012
Εἶμαι νέος μὲ οἰκογένεια, ἔχω ὅλη τὴ ζωὴ μπροστά μου… Λόγῳ ἐπαγγέλματος ἔχω τὴ δυνατότητα...
tideon 07-11-2011
ΜΝΗΜΟΝΙΟ: Δεν ξεχνώ αυτούς που παρέδωσαν αμετάκλητα και άνευ όρων την ΕΘΝΙΚΗ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑ και έκαναν...
ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΤΩΡΑ ... 15-02-2011
Κατάλαβες τώρα ... γιατί σε λέγανε «εθνικιστή» όταν έλεγες πως αγαπάς την Πατρίδα σου; Για να...
ΤΡΑΠΕΖΑ ΙΔΕΩΝ 25-12-2010
Τώρα πια γνωρίζω τους 10 τρόπους που τα ΜΜΕ μου κάνουν πλύση εγκεφάλου και πώς...