Τράπεζα Ἰδεῶν
Θησαύρισμα ἰδεῶν καί ἀναφορῶν γιά τήν Ὀρθοδοξία καί τόν Ἑλληνισμό
info@tideon.org
Ο Νικηταράς και η οικονομική κρίση.
Tideon: Ποτέ κανείς δε θα καταλάβει το μεγαλείο της επαναστάσεως του 1821, αν δε μελετήσει τη ζωή και την δράση τών αγωνιστών του 21.
Ενας έξ αυτών :
Ο Νικήτας Σταματελόπουλος ή πιο γνωστός Νικηταράς ήρωας από τους λίγους της Επαναστάσεως του 1821, πέθανε στην (ψάθα) ζητιανεύοντας στα σοκάκια του Πειραιά.
Η αρμόδια αρχή η οποία χορηγούσε τις θέσεις στους επαίτες, είχε ορίσει για τον ήρωα- επαίτη μια θέση κοντά στο σημείο όπου βρίσκεται σήμερα η εκκλησία της Ευαγγελίστριας και του επέτρεπε να επαιτεί κάθε Παρασκευή!
Ήταν τόση η φτώχεια του σχεδόν τυφλού πλέον στρατηγού- η πολιτεία δεν του είχε δώσει σύνταξη- ώστε δεν είχε χρήματα ούτε για να αγοράσει ψωμί για την άρρωστη γυναίκα του- εκείνος μπορούσε να αντέξει την πείνα περισσότερο-.
Η περιπέτεια του ήρωα έφθασε στα αυτιά πρέσβη Μεγάλης Δύναμης, ο οποίος ενημέρωσε σχετικά την κυβέρνησή του. Έτσι κάποια στιγμή απεσταλμένος της πρεσβείας βρέθηκε στη θέση που ζητιάνευε ο στρατηγός. Μόλις ο Νικηταράς τον τον αντιλήφθηκε μάζεψε αμέσως το απλωμένο του χέρι!
-Τι κάνετε στρατηγέ μου; Ρώτησε ο απεσταλμένος.
Τον Μακρυγιάννη θα πρέπει κανείς να τον μελετάει δίχως έγχρωμα γυαλιά. Συνήθως κάποιοι φορούν γυαλιά χρώματος της αρεσκείας τους ή της ιδεολογίας και έχουν από πριν τη μελέτη αποφασίσει τι θα γράψουν. Έτσι έχουμε πολλές και αντιφατικές απόψεις για τη ζωή και το έργο του ηρωικού και ευλαβέστατου Μακρυγιάννη, που ήταν από τα μέρη τα δικά μας, αφού ο παππούς μου, ο πατέρας του πατέρα μου, τελώνης Κωνσταντίνος Μαυρίκης, ήταν από τη Δεσφίνα Φωκίδος.
Χρησιμοποιείται και κακοπαθεί ο Μακρυγιάννης από διάφορους, ακόμη και πολλά χρόνια μετά το θάνατό του. Θέλουν να βγάλουν τα....προετοιμασμένα συμπεράσματά τους και χρησιμοποιούν ψυχολογία, ιστορία, πολιτική, θεολογία, φιλολογία για να καταλήξουν εκεί που θέλουν. Όπως λέει ο σεβαστός και αγαπητός π. Γεώργιος Μεταλληνός, “γι’ αυτό προκύπτει ο Μακρυγιάννης των συντηρητικών, ο Μακρυγιάννης των προοδευτικών και ενίοτε ένας ‘τρελός’ Μακρυγιάννης, όλων εκείνων που θέλουν να απαλλαγούν από την ενοχλητική ‘θρησκοληψία’ του”.
Ο Μακρυγιάννης ήταν αυτός που ήταν. Πάντοτε γνήσιος, ντόμπρος, αληθινός, δίκαιος και γενναίος. Δεν υποκρινόταν, δεν μασούσε τα λόγια του, δεν έλεγε μισές αλήθειες. Είχε πάντοτε ένα ενιαίο ήθος και ύφος χαρακτηριστικό. Μπορεί να ’κανε λάθη, όμως δεν ήταν κακοπροαίρετα. Να ήταν λάθος εκτιμήσεις, αστοχίες, κακή πληροφόρηση, έλλειψη γνώσης, όμως δεν έκανε διαστρεβλωτικές κινήσεις σκόπιμες ή παρανοήσεις για το ίδιον συμφέρον. Δεν κάνουμε εξωραϊσμό του και δεν τον αγιοποιούμε.
Ο Μακρυγιάννης είναι σταθερά και ακλόνητα τοποθετημένος στο άρμα της παραδόσεώς μας. Η πίστη του, μπορεί να ’χει κάποιες υπερβολές, αλλά είναι τίμια, εγκάρδια, ολοσχερής. Η μεγάλη του αγάπη για την πατρίδα, την Ελλάδα, το Γένος, τη Ρωμιοσύνη, την Ορθοδοξία ήταν πάντα μαζί, αδιάσπαστα, αδιαχώριστα, υψηλά. Σήμερα ο προοδευτισμός δεν τα ακούει πολύ ευχάριστα αυτά, ενοχλείται, κουμπώνεται, είναι επιφυλακτικός. Όμως γενιές ανθρώπων έζησαν με αυτές τις βάσεις και με λιγότερο άγχος. Αποτελούσαν την υπόσταση του Έλληνα. Ο Νεοέλληνας μεριμνά και τυρβάζει περί πολλά, αποκόπτεται από τις ρίζες του, ξεθεμελιώνει τον οίκο του, αποϊεροποιεί τη ζωή. Ο Μακρυγιάννης είχε στην καρδιά του την Ορθοδοξία και την Ελλάδα.
Για τον Μακρυγιάννη αλλά και για τον κάθε πιστό έλληνα ορθόδοξο είναι η πίστη των αποστόλων, των αγίων πατέρων, των μαρτύρων, των οπίων, των ασκητών, των αγωνιζομένων για τη θέωση. Οι ενορίες, τα μοναστήρια, τα καντήλια, οι εικόνες, τα θυμιάματα, τα κεριά, οι μετάνοιες, οι νηστείες, οι αγρυπνίες, οι δεήσεις, η μυστηριακή ζωή.
Ο Μακρυγιάννης ως πιστό τέκνο της Ορθόδοξης Εκκλησίας είναι υπέρ της ανεξιθρησκίας. Κανείς άνθρωπος δεν μπορεί να βιασθεί να μην πιστεύει αυτό που επιθυμεί. Για τη θέση αυτή κάποιοι υπερορθόδοξοι, σκληροπυρηνικοί, φανατικοί, σκανδαλιζόμενοι ευσεβιστές, ενοχλούνται και απορρίπτουν τον βαθιά θρησκευάμενο Μακρυγιάννη. Από τη θέση του αυτή, όπως βεβαίως και άλλες, μπορούμε να πούμε ότι δεν είναι ακραίος και θρησκόληπτος. Η θησκοληψία είναι νόσημα σοβαρό και θέλει προσεκτική εκτομή. Ο Μακρυγιάννης μπορεί να μην το καταλάβαινε ο ίδιος, θεολογούσε ορθόδοξα πιστεύοντας στην ιερότητα και μοναδικότητα του ανεπανάληπτου ανθρωπίνου προσώπου καθώς και στη θεόσδοτη ελεύθερη βούληση. Δεν δεχόταν την Ορθοδοξία ως ιδεολόγημα, αλλά ως ελεύθερη και αβίαστη επιλογή τέλεια ελεύθερων ανθρώπων. Ο Χριστός δεν πίεσε ποτέ κανέναν να τον ακολουθήσει. Όλο το Ευαγγέλιο είναι μία ευγενική πρόσκληση.
Ο Μακρυγιάννης όμως ήταν σκληρός στους συμπατριώτες του, που αφήνουν την Ορθοδοξία και ακολουθούν εύκολα τον πρώτο αιρετικό. Μάλιστα φθάνει να τους θεωρεί κι εχθρούς του Γένους. Πίστευε πως η Ελλάδα συμπορεύτηκε με την Ορθοδοξία και είχε από αυτή την αγαπητική συμπόρευση σημαντικά οφέλη. Την πολυαγαπημένη του πατρίδα την ήθελε ελεύθερη, ζωντανή και δημιουργική, ώστε να ανεβαίνει τους υψηλούς στόχους της, δημιουργώντας συνάμα φιλόκαλο πολιτισμό. Στα σπουδαία και συγκινητικά Απομνημονεύματά του φαίνεται καθαρά η μεγάλη αγάπη του για την Ελλάδα και την Ορθοδοξία. Την Ελλάδα τη θέλει πρώτιστα ελεύθερη, δημοκρατική, δίκαιη, ενάρετη και φιλόθεη. Είναι φιλόπατρις, φιλοδίκαιος, φιλόθεος, φιλάγιος, φιλάνθρωπος και φιλάρετος. Είναι επίσης αντιδυτικός και αντιβασιλικός, γιατί η Δύση έχει παράδοση ξένη από τη δική μας και βασιλείς που δεν είναι Ορθόδοξοι.
Κλαίει για τον άτεχνο πρώιμο εξευρωπαϊσμό της δόλιας πατρίδος του. Χύνει δάκρυα για τον παρασυρμό των συμπατριωτών του από ξένες ελπίδες. Είναι ο ατόφιος Χριστιανός της γνήσιας λαϊκής ευσέβειας. Τα οράματά του είναι της φρόνησης και της παραφρόνησής του. Δείχνουν την ψυχή του, την αθωότητά του, την αγνότητά του, την καλοκαγαθία του, τη βαθιά πίστη του. Αγωνιά για την τύχη της πατρίδος του, της άκλαυτης Ρωμιοσύνης. Ο ένδοξος πατριώτης Ρουμελιώτης στρατηγός είναι ο γνήσιος Ρωμιός της αγέρωχης Ρωμανίας, του ακαταμάχητου ελληνισμού, ένα των λαμπρών και εκλεκτών τέκνων του, που αξίζει να τον θυμόμαστε στις δύσκολες ημέρες μας.
Πηγή: «Μακεδονία» 23/01/2011
«ΚΥΠΡΟΣ 1821 : Η συνδρομή των Ελληνοκυπρίων
στον εθνικό απελευθερωτικό αγώνα του 1821»
Η προσφορά των Ελλήνων της Κύπρου στους εθνικούς αγώνες της Μητέρας Πατρίδας είναι αναμφισβήτητη. Παρά το διάβα πολλών κατακτητών από τη μεγαλόνησο (Ρωμαίοι, Άραβες, Φράγκοι, Τούρκοι, Άγγλοι) σε διάφορες ιστορικές περιόδους το Ελληνικό - Ελληνορθόδοξο στοιχείο δεν εκάμφθη, αντίθετα, με ζήλο πάντα αγωνίστηκε, συμμετείχε, θυσιάστηκε στο πλευρό της υπόλοιπης Ελλάδας [ 2 ].
Στην περίπτωση της εθνικής παλιγγενεσίας του 1821 ο φόρος αίματος των Ελληνοκυπρίων (σαν των λοιπών Ελλήνων) ξεκίνησε αιώνες πριν την επανάσταση. Στα τέλη του 16ου αιώνα (1570-1571 μ. Χ.) 100.000 τουρκικού στρατού με 360 πλοία εισβάλουν στην Κύπρο και επιδίδονται σε σφαγές και λεηλασίες υπό τις διαταγές του Μουσταφά πασά. Πολλές Κύπριες για να αποφύγουν την ατίμωση σκοτώνονται πηδώντας από γκρεμούς όπως στο Ζάλογγο και στον Αραπίτσα, μητέρες σφάζουν τις κόρες τους για να μην τις αφήσουν στα χέρια των τούρκων. Σε 20.000 υπολογίζονται οι σφαγιασθέντες και σε 2.000 οι απαχθέντες δούλοι (Λεμεσός, Λευκωσία, Κυρήνεια, Αμμόχωστος). Λέγεται πως η νεαρή Μαρία Συγκλητική, την οποία είχαν αιχμαλωτίσει οι τούρκοι στο αμπάρι μιας γαλέρας, θέλοντας να εκδικηθεί έβαλε φωτιά στην πυριτιδαποθήκη ανατινάζοντας το πλοίο καθώς και δύο άλλα πλοία που ήταν δίπλα αγκυροβολημένα. Σε αυτά τα πλοία ήταν σιδηροδέσμια χίλια κορίτσια (προοριζόμενα για τα σκλαβοπάζαρα της ανατολής) που έγιναν παρανάλωμα του πυρός όπως στο Κούγκι και στο Μεσολόγγι. Από τότε μέχρι το τελειωτικό νικηφόρο ξέσπασμα του Ελληνισμού το 1821 υπήρξαν πολλοί ξεσηκωμοί στην Κύπρο οι οποίοι πνίγηκαν στο αίμα [ 1, 2 ].
Υπέρ του γένους και της Πατρίδος
Ο Γέροντας Παΐσιος ως στρατιώτης
Tideon : ένα κείμενο που βάζει πολλά πράγματα στη θέση τους και αξίζει να διαβαστεί από όλους !
Από την βιογραφία του γέροντα Παΐσιου
Ο Γέροντας, ξεριζωμένος από την βρεφική του ηλικία, και έχοντας ζήσει την φρίκη του πολέμου και της Κατοχής, γνώριζε από την πείρα του ότι το να «διάγωμεν ήρεμον και ησύχιον βίον» είναι μεγάλη ευλογία.
Αγαπούσε την Πατρίδα και έλεγε :
«Και η Πατρίδα είναι μια μεγάλη οικογένεια». Δεν επιδίωκε το εθνικό μεγαλείο, την δόξα και την ισχύ με την κοσμική έννοια, αλλά την ειρήνη, την πνευματική άνοδο και την ηθική ζωή των πολιτών, για να μας βοηθά και ο Θεός. Ούτε επιζητούσε την ασφάλεια για να απολαμβάνουν οι άνθρωποι τις ανέσεις τους.
Σε κάποιον Έλληνα θερμό πατριώτη που ζούσε στην Αμερική και προσπαθούσε να προβάλλει την Ελλάδα, συνέστησε ν’ αγωνισθεί για να αγιάσει και ύστερα να προβάλλει σωστά και πνευματικά και την Ελλάδα.
Όπως οι Προφήτες του Ισραήλ συμμετείχαν στην ζωή του έθνους ενεργά με τον τρόπο τους, προσεύχονταν, θρηνούσαν, έλεγχαν βασιλείς, κήρυτταν μετάνοια και προφήτευαν για τα επερχόμενα δεινά, το ίδιο και ο Γέροντας δεν ήταν αδιάφορος και απαθής στα θέματα της Πατρίδος. Ο προφήτης δεν ήταν εθνικιστής που έλεγε : «Δια Σιών ου σιωπήσομαι». Το ίδιο και η στάση του Γέροντα ήταν καθαρά πνευματική.
Ενώ ζούσε εκτός κόσμου, αγωνίσθηκε όσο λίγοι για το καλό της Πατρίδος. Αξιοθαύμαστη ήταν η δραστηριότητα και η προσφορά του στα εξωτερικά εθνικά θέματά μας. Μιλούσε εναντίον των ανθελληνικών ρευμάτων, των πλαστογράφων της ιστορικής αληθείας, και κυρίως εναντίον των αδίκων εδαφικών διεκδικήσεων σε βάρος της Ελλάδος, των Σκοπιανών, «Πανσλαυϊστών», Αλβανών, Τούρκων κ.α. Έλεγε : «Ο ένας θέλει την Θεσσαλονίκη, ο άλλος θέλει να φτάσει μέχρι την Λάρισα, ο άλλος θέλει το Αιγαίο. Μα τέλος πάντων δεν υπήρχε ποτέ Ελλάδα;».
Η καταστροφή του Ελληνισμού αποτελεί έσχατη προδοσία
Ευριπίδης Μπίλλης
Τ. Επίκουρος Καθηγητής ΕΜΠ
Η καταστροφή του Ελληνισμού σε Κύπρο και Ελλάδα μέσω της λαθρομετανάστευσης αποτελεί Εσχάτη Προδοσία.
Αξιότιμοι Κύριοι Βουλευτές του Ελληνικού Κοινοβουλίου,
Η άλωση της χώρας μπορεί πρώτα να γίνει είτε με στρατιωτική εισβολή ή άνευ εισβολής, εφ όσον δεν υπάρξει κάποιο «όχι», ως αυτό που είπε το 1940 ο Μεταξάς στο Μουσολίνι.
Υπεύθυνος για να μην αλωθεί η χώρα, σύμφωνα με τα σήμερα ισχύοντα, μετά την αναθεώρηση του συντάγματος από τον Αντρέα Παπανδρέου που το μετέβαλε «στα μέτρα του», είναι μόνον ο εκάστοτε Πρωθυπουργός της χώρας, η κυβέρνηση του και οι βουλευτές που τον στηρίζουν.
Μία χώρα μπορεί επίσης να αλωθεί από στίφη «βαρβάρων», δηλαδή αλλογλώσσων και αλλοθρήσκων, που θα την κατακλύσουν.
Σε όλες τις περιπτώσεις ο εκάστοτε πρωθυπουργός οφείλει να λαμβάνει κάθε μέτρο αποφυγής των ανωτέρω και είναι επίσης υποχρεωμένος να τηρεί άτεγκτη στάση στα εθνικής σημασίας θέματα, ενώ για τα διεθνή είναι υποχρεωμένος να συμβιβάζεται με άλλες χώρες, πάντα με γνώμονα το εθνικό συμφέρον (Μιχάλης Δούντας). Προφανώς για εθνικά θέματα εθνικής κυριαρχίας και επιβίωσης του Ελληνισμού ουδείς πρωθυπουργός έχει το δικαίωμα να δεχθεί εντολές άλλων, εις βάρος τους.
Ο Εξομοληγήτης των Κοσμοναυτών Ιώβ...
Ο Εξομοληγήτης των Κοσμοναυτών Ιώβ: "Στο διάστημα βλέπεις την χάρη του Θεού"
Ο εξομολογητής των κοσμοναυτών στο Κέντρο Εκπαίδευσης «Γιούρι Γκαγκάριν», κοντά στη Μόσχα, μιλάει για τον Θεό και τη Δημιουργία με το ποίμνιό του ακόμη κι όταν αυτό βρίσκεται σε τροχιά γύρω από τη Γη.
«ΣΥΝΑΝΤΗΣΑΤΕ τον Θεό εκεί πουφθάσατε;».
Το ερώτημα, ειρωνικά πολλές φορές, κάποτε με ειλικρίνεια και για κάποιους βασανιστικά, τέθηκε επανειλημμένα σε μέλη διαστημικών αποστολών, μετά την επιστροφή τους στη Γη.
Αμερικανοί αστροναύτες απάντησαν κάποτε, και τα λόγια τους έμειναν στην ιστορία, ότι... αντίκρισαν τα ίχνη Του. Οι σοβιετικοί κοσμοναύτες αντίθετα δεν σήκωναν ούτε έκαναν αστεία με τέτοια θέματα. Στην άθεη Σοβιετική Ενωση, όπου η θρησκεία ήταν «το όπιο των λαών», Θεός δεν υπήρχε. Ως τη δεκαετία του΄80.
Σήμερα, στη Ρωσία του Βλαντίμιρ Πούτιν οι συνθήκες έχουν αλλάξει. Οι ρώσοι κοσμοναύτες ομολογούν ότι έχουν τον δικό τους εξομολόγο, με τον οποίο επικοινωνούν ανά πάσα στιγμή, ακόμη και ενώ βρίσκονται στο Διάστημα, λίγο προτού βγουν για τον διαστημικό τους περίπατο.
Οι ατρόμητοι κοσμοναύτες, μαθητές της μεγάλης σχολής που δημιούργησε ο μύθος του Διαστήματος Γιούρι Γκαγκάριν, για τον ηγούμενο Ιώβ Τάλατς, είναι άνθρωποι με τoυς δικούς τους φόβους και τα δικά τους ερωτήματα. Και αυτοί απορούν «πώς δημιούργησε ο Θεός το Σύμπαν».
Για του Χριστού την πίστη την αγία και της πατρίδος την ελευθερία
Του Σπύρου Μπαζίνα
Στο βαθμό που η ιστορία δεν γράφεται ούτε ξαναγράφεται με μια μονομερή τηλεοπτική συζήτηση από μερικούς όχι και τόσο επιφανείς ιστορικούς, οι αντιδράσεις για την τηλεοπτική σειρά «1821» είναι κατανοητές.
Είναι σαφής η προσπάθεια να αγνοηθεί η προσφορά της Εκκλησίας στον αγώνα. Αλλά η άπελπις αυτή προσπάθεια απλά προκαλεί θυμηδία.
Έστω κι αν αγνοήσουμε τον Γρηγόριο τον Ε’, τον Παλαιών Πατρών Γερμανό, τον Παπαφλέσσα, τον Αθανάσιο Διάκο και τόσους άλλους εθνομάρτυρες κληρικούς (τα ματωμένα ράσα του Σπύρου Μελά), δεν είναι ο Κολοκοτρώνης, ο Καραϊσκάκης, ο Νικηταράς, και τόσοι άλλοι λαϊκοί αγωνιστές Εκκλησία;!
Ματαιοπονούν οι λοιπόν οι «διαφωτισμένοι», νεοφανείς, τηλεοπτικοί ιστορικοί. Αργά η γρήγορα ο καθένας τους θα κατανοήσει ότι «σκληρόν σοι προς κέντρα λακτίζειν».
Ο διεθνής Σέρβος ποδοσφαιριστής Ματέγια Κέζμαν (Mateja Kežman), δεν είναι μόνο ο αφιονισμένος επιθετικός που βλέπουμε μέσα στα γήπεδα. Είναι και ένας πιστός Χριστιανός σε βαθμό που θυμίζει Βραζιλιάνο .
Μάλιστα έχει κάνει το απίστευτο μέσα στην Τουρκία, να πανηγυρίσει, δείχνοντας την μπλούζα του με στάμπα μία εικόνα του Χριστού, ενώ ήταν ποδοσφαιριστής της τουρκικής Φενέρμπαχτσέ (με προπονητή – τότε - τον Ζίκο)!
Ο 30χρονος Κέζμαν σε όλο το δεξί του χέρι έχει "χτυπήσει" πολλά τατουάζ. Ένα γράφει στα σέρβικα: "Μόνο ο Θεός μπορεί να με κρίνει," και είναι μία φράση του πατέρα Tadej, ενός από τους σύγχρονους μοναχούς της Σερβικής Ορθόδοξης Εκκλησίας.
Ο Κέζμαν μάλιστα έχει αποκαλύψει πως του αρέσει πολύ η ζωή των μοναχών και σκέφτεται μετά το τέλος της καριέρας του να επιλέξει το δρόμο του μοναχισμού. Με πιθανό προορισμό το Άγιο Όρος.
Οι Αρχιερείς και η Επανάσταση του 1821
Του Σεβ. Μητροπολίτου Ναυπάκτου κ. Ιεροθέου
Η Επανάσταση του 1821 δεν ήταν προϊόν ενός στιγμιαίου ενθουσιασμού, αλλά αποτέλεσμα μεγάλης προετοιμασίας. Λέγοντας αυτό δεν εννοώ μόνον την διεργασία που έγινε από την Φιλική Εταιρεία, αλλά την προσπάθεια διάσωσης της συνείδησης του Γένους στις καρδιές των υποδούλων και διατήρησης της φλόγας της ελευθερίας.
Όσο και να θέλη κανείς να μυωπάζη, δεν μπορεί να αρνηθή την μεγάλη προσφορά της Εκκλησίας για την διατήρηση της αυτοσυνειδησίας του Γένους και την αναζήτηση της ελευθερίας καθ' όλη την διάρκεια της δουλείας.
Βεβαίως, υπάρχουν μονίμως εκείνοι που αρνούνται την προσφορά των Κληρικών, πολύ δε περισσότερο των Αρχιερέων, κατά τον αγώνα του 1821 η την παραθεωρούν και υποτιμούν... Αλλά υπάρχουν πολλές μαρτυρίες για την προσφορά των Κληρικών, ειδικά των Αρχιερέων, κατά την Επανάσταση του 1821.
Για παράδειγμα, ο Charles Frazee στο βιβλίο του Ορθόδοξος Εκκλησία και ελληνική ανεξαρτησία 1821-1852, μεταξύ των άλλων καταγράφει την άποψη που είχαν οι Τούρκοι για τις ενέργειες των Αρχιερέων, γι' αυτό και τους φυλάκιζαν, όπως διασώζεται στο υπόμνημα του Pisani, που ήταν Βρετανός δραγουμάνος: «Πρέπει να μην ξεχνάμε ότι η τουρκική κυβέρνηση θεωρεί πως ο ελληνικός Κλήρος είναι η πραγματική αιτία της εξεγέρσεως των Ελλήλων υπηκόων της Τουρκίας».
Νομίζω ότι είναι επίκαιρα, εκτός των άλλων, δύο σημαντικά βιβλία που εκδόθηκαν παλαιότερα, αλλά έχουν διαχρονική ισχύ, από τον επιστήμονα και ερευνητή Πέτρο Γεωργαντζή, διδάκτορα της εκκλησιαστικής ιστορίας. Όταν ένα βιβλίο είναι προϊόν έρευνας σε αρχεία και μάλιστα γίνεται από ερευνητή επιστήμονα, έχει αξία που δεν αλλοιώνεται με την πάροδο του χρόνου
Στο εδώλιο η Ελλάδα για το σύμφωνο ελεύθερης συμβίωσης και τους ομοφυλόφιλους
Tideon : …από το ΕΔΑΔ με τις γνωστές του αντιθέσεις στο θέμα της έννοιας οικογένειας ! Υπενθυμίζουμε, είναι το Δικαστήριο μέσα στην απόφασή του έκανε και μαθήματα «προοδευτισμού» υπέρ των ομοφυλοφύλων στην Πολωνία.
Δεν έχει νομιμοποίηση κανένα όργανο εκτός Ελλάδας να επεμβαίνει στο ήθος του κυρίαρχου Λαού
Εξηγήσεις καλείται να δώσει η Ελλάδα ενώπιον του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου για τη μη ένταξη των ομοφύλων ζευγαριών στο πεδίο εφαρμογής του συμφώνου ελεύθερης συμβίωσης. Ενώπιον του Δικαστηρίου προσέφυγαν τρία ομόφυλα ζευγάρια εκπροσωπούμενα από το Ελληνικό Παρατηρητήριο Συμφωνιών του Ελσίνκι, καταγγέλλοντας αθέμιτη διάκριση. Συγκεκριμένα, οι προσφεύγοντες διατείνονται ότι το κράτος με τη συγκεκριμένη παράλειψη στερεί το δικαίωμα συνυπογραφής επισήμου εγγράφου από ομόφυλα ζευγάρια κάτι που αποκλείει ουσιαστικά την παραγωγή έννομων συνεπειών από τη σχέση τους. Κατά συνέπεια, υποστηρίζουν, τους στερεί τη νομική προστασία της προσωπικής και οικογενειακής τους ζωής και περιέχει αθέμιτη διακριτική μεταχείριση εις βάρος τους. Η ελληνική κυβέρνηση καλείται να καταθέσει τις απόψεις της σχετικά ως το τέλος Μαΐου.
22/2/2011 10:29:47 πμ
http://www.lawnet.gr/news.asp?cat=2&article=23153
ΣΥΝΑΓΕΡΜΟΣ ΣΕ ΘΡΑΚΗ!
ΓΙΑ ΕΠΙΣΗΜΗ ΓΛΩΣΣΑ ΠΗΓΑΙΝΟΥΝ ΤΑ ΤΟΥΡΚΙΚΑ!
ΕΞΑΓΓΕΛΙΕΣ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΥ ΓΙΑ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΟΔΗΓΩΝ ΣΤΗΝ ΤΟΥΡΚΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ.
Ολέθριο σφάλμα του Πρωθυπουργού στη Θράκη, ο οποίος στα πλαίσια εκκίνησης της προεκλογικής περιόδου από την πλέον ευαίσθητη περιοχή της χώρας, εξήγγειλε κατά ... την επίσκεψή του στο ακριτικό Δημάριο της Ξάνθης, ότι οι προφορικές εξετάσεις των οδηγών θα γίνονται πλέον και στην Τουρκική Γλώσσα, ενώ και στα Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών (ΚΕΠ) θα προσληφθούν υπάλληλοι που θα γνωρίζουν Τουρκικά!!!
Κρατικές δηλαδή υπηρεσίες, μέσα στο ελληνικό έδαφος, θα συναλλάσσονται με τους Έλληνες πολίτες στην τουρκική γλώσσα και όχι στην μόνη επίσημη μέχρι τώρα ελληνική, αλλάζοντας δεδομένα και ισορροπίες, προσφέροντας γόνιμο έδαφος στην προπαγάνδα του Προξενείου και της Άγκυρας!
Για πρώτη επίσης φορά, εξαγγέλλεται, ότι Κρατικές Εξετάσεις, όπως είναι οι Εξετάσεις Οδήγησης, δεν θα γίνονται στα Ελληνικά, αλλά στα Τουρκικά, που σημαίνει ότι παραβιάζεται η μοναδικότητα της Ελληνικής Γλώσσας, όταν αυτή έχει να κάνει με Έλληνες Πολίτες και αναγνωρίζεται έτσι και η τουρκική σαν κρατική γλώσσα συναλλαγών, δηλαδή σαν ντε φάκτο επίσημη κρατική γλώσσα, παράλληλη με την Ελληνική!
ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΙ ΔΙΑ ΤΗΝ «ΚΑΡΤΑ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ»
Τοῦ κ. Στεργίου Ν. Σάκκου, Ὁμοτ. Καθηγητοῦ Α.Π.Θ.
ΠΟΛΥΣ καί ποικιλώνυμος ὁ θόρυβος γύρω ἀπό τήν «κάρτα τοῦ πολίτη», κλιμακώνεται καί αὐξάνει ἀπό τό περασμένο φθινόπωρο, καθώς ἀναγγέλθηκε ἡ πρόθεση τῆς πολιτείας νά ἐπιβληθεῖ μέχρι τό τέλος τοῦ τρέχοντος ἔτους ἡ χρήση τῆς κάρτας. Τό θέμα παρουσιάζεται ὡς κάτι τό ἀθῶο,πολύ ἀναγκαῖο καί ἐξυπηρετικό.
Ἀκούγονται, ὡστόσο καί πολλές φωνές ἀμφισβήτησης καί ἀνησυχίας, πού δέν πρέπει νά περάσουν ἀπαρατήρητες. Ὁ,τιδήποτε ἔχει σχέση μέ τήν κάρτα τοῦ πολίτη πρέπει νά ἐξετασθεῖ διεξοδικά, ψύχραιμα καί ὑπεύθυνα, μέ ἐπιστημονική ἀκρίβεια. Καί νά κοινοποιηθεῖ ἐπίσημα στόν λαό τό ἐπιστημονικό πόρισμα, ὥστε νά γνωρίζουμε ποῦ βαδίζουμε. Στό πόρισμα τῶν εἰδι κῶν ἐπιστημόνων θά στηριχθεῖ και ἡ Ἱεραρχία τῆς Ἐκκλησίας μας, ἡ ὁποία ἔχει τήν πνευματική εὐθύνη τοῦ κατά συντριπτική πλειοψηφία ὀρθοδόξου χριστιανικοῦ λαοῦ τῆς Χώρας μας καί ἤδη παρακολουθεῖ τό θέμα μέ ἄγρυπνο ἐνδιαφέρον.
Περιμένουμε, λοιπόν, νά ἀποφανθοῦν οἱ εἰδικοί (τεχνολόγοι ἐπιστήμονες) καί νά ἀποφασίσουν οἱ ἁρμόδιοι (Ἱεραρχία). Ὡστόσο, με βάση τά σχετικά δημοσιεύματα και τήν κοινή λογική, θεωρῶ σκόπιμο νά διατυπώσω ὁρισμένες σκέψεις, πού πρέπει σοβαρά νά μᾶς ἀπασχολήσουν, πρίν προβοῦμε σέ ὁποιαδήποτε σχετική ἐνέργεια.
Βεβαίως, δέν ἀντιτιθέμεθα στην πρόοδο καί στίς ἐφαρμογές τῆς ἐπιστήμης. Ποιός θά ἀρνηθεῖ ὅτι ἐπιβάλλεται νά ἀξιοποιηθεῖ ἡ σύγχρονη τεχνολογία γιά τήν καλύτερη λειτουργία τοῦ κρατικοῦ μηχανισμοῦ καί τήν ἐξυπηρέτηση τῶν πολιτῶν; Ἐπειδή ὅμως ζοῦμε σε χώρα δημοκρατική, καί οἱ πολίτες εἶναι ἐλεύθερα λογικά ὄντα, ἔχουν κάθε δικαίωμα νά ἐνημερώνονται καί νά ἐκφράζουν τήν γνώμη τους γιά θέματα, πού τούς ἀφοροῦν.
ΤΑ ΤΖΑΜΙΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΟΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΟΥΝ ΑΠΟ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΟΙ ΧΩΡΟΙ.
Tideon:
Με αφορμή το αίτημα για την τέλεση μουσουλμανικής προσευχής (ναμάζι) στο Τζιντζιρλί Τζαμί των Σερρών
…εδώ ξεκινούν τα προβλήματα και η «εξαργύρωση» της θ. λειτουργίας στην Παναγία Σουμελά.
Τι θα γίνει, αν ζητούν να τελούν λατρεία σε όλα τα συντηρημένα τζαμιά της Χώρας μας Έλληνες μουσουλμάνοι και μάλιστα ενωμένοι με τις εκατοντάδες χιλιάδες των μουσουλμάνων λαθρομεταναστών ;
Προβληματισμός υπάρχει, περί των επιδιώξεων να έλθει και εδώ «το Ισλαμικό τόξο» των Βαλκανίων, που επιδιώκει φανερούς γεωπολιτικούς σκοπούς και απόσχιση εδαφών , όπως στο Κόσοβο… τάσεις που άλλωστε καταγράφηκαν στα Πρακτικά του ΕΔΑΔ το 2008 στη δίκη για την Τουρκική Ένωση Ξάνθης.
ΤΑ ΤΖΑΜΙΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΟΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΟΥΝ ΑΠΟ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΟΙ ΧΩΡΟΙ.
Αυτός άλλωστε είναι και ο επίσημος λόγος που αντίστοιχα οι Τουρκικές Αρχές αρνούνται όχι μόνο Θεία Λειτουργία στην Αγία Σοφία, αλλά και τέλεση μια απλής παρακλήσεως από Χριστιανούς εκδρομείς !
Για τις προϋποθέσεις λειτουργίας Ναών σε μια περιοχή και την πυκνότητα πληθυσμού που απαιτείται, υπάρχει σαφές νομοθετικό πλαίσιο στην Ελλάδα, που πρέπει να τηρηθεί .
Παραθέτουμε την είδηση :
Προσφυγές κατά του Δανού πρωθυπουργού για τη συνθήκη της Λισσαβώνας
για τη μεταφορά της κυριαρχίας του εθνικού Κοινοβουλίου σε διεθνείς οργανισμούς !
Tideon : Προσέξτε πώς φέρονται οι λαοί που δεν έχουν υποκύψει και διατηρούν εθνική και δημοκρατική συνείδηση.
Έδω στην Ελλάδα, τη Χώρα που γέννησε τη Δημοκρατία, μας ρωτά κανείς για Συνθήκες που στερούν την κυριαρχία του Κοινοβουλίου ;
Στη δικαιοσύνη προσέφυγαν κατά του δανού πρωθυπουργού Λαρς Ρασμουσεν 28 πολίτες της χώρας που επιθυμούν τη δίωξή του γιατί υιοθέτησε τη συνθήκη της Λισσαβώνας χωρίς να διενεργήσει δημοψήφισμα σχετικά. Το Ανώτατο Δικαστήριο της χώρας έκρινε παραδεκτή την προσφυγή των πολιτών, που επικαλούνται τον "γενικό" χαρακτήρα της συνθήκης.
Αξίζει να σημειωθεί ότι το 1996, ανάλογη προσφυγή για τη συνθήκη του Μάαστριχτ είχε χαρακτηριστεί απαράδεκτη.
Οι 28 προσφεύγοντες υποστηρίζουν ότι η κυβέρνηση παραβίασε το άρθρο 20 του Συντάγματος που αναφέρεται στη μεταφορά της κυριαρχίας του εθνικού Κοινοβουλίου σε διεθνείς οργανισμούς. Από την πλευρά του, ο πρωθυπουργός της χώρας δήλωσε ότι έλαβε γνώση του γεγονότος και πρόσθεσε ότι εμμένει στην άποψη ότι το κοινοβούλιο της Δανίας δεν παραβίασε το Σύνταγμα της χώρας όταν ενέκρινε τη συνθήκη της Λισαβώνας.
ΠΗΓΗ: http://www.lawnet.gr/news.asp?cat=2&article=22822 12/1/2011 10:03:24 πμ
Η κυβέρνηση-μειοδότης της Αθήνας, ξαναχτύπησε, καταργώντας τη μοναδική ελληνική βιβλιοθήκη στα πομακοχώρια της Ξάνθης! Ο λόγος για τη βιβλιοθήκη (με 7000 τίτλους) του χωριού Μύκη, την οποία οι πομακικές οικογένειες αγκάλιασαν με αγάπη από την πρώτη μέρα της λειτουργίας της το 2004, παρά την προπαγάνδα του τουρκικού προξενείου της Κομοτηνής. Σημειωτέον ότι η εν λόγω βιβλιοθήκη, η οποία απασχολεί μόνο μια υπάλληλο και μια καθαρίστρια, αποτελεί πόλο έλξης για τα Πομακόπουλα, καθώς εκεί παραδίδονται μαθήματα ζωγραφικής, ενώ πραγματοποιούνται θεατρικές παραστάσεις και υπάρχει και κουκλοθέατρο. Φαίνεται όμως, ότι το προξενείο της Κομοτηνής, δεν χρειάζεται να κοπιάσει πολύ, καθώς η κυβέρνηση εξυπηρετεί τα τουρκικά συμφέροντα.
ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΕ ΑΡΘΡΟ ΤΗΣ κ. ΚΟΥΝΑΛΑΚΗ ΣΤΗΝ "ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ", " ΕΘΝΟΣ ΚΑΙ ΤΕΣΤΟΣΤΕΡΟΝΗ"
Ἀγαπητή κ. Κουναλάκη,
Διάβασα τό ἐνδιαφέρον ἂρθρο Σας στή χθεσινή "ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ" 04/02/2011 μέ τίτλο "Ἒθνος καί τεστοστερόνη".(http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_columns_2_04/02/2011_431280
Εἶναι πράγματι σωστή ἡ παρατήρησή Σας ὃτι ὑπάρχει ἓνας ὂχι ἀπρόκλητος, ἀλλά σημαίνων ὃσο καί ἀντιαισθητικός "ἀνδρισμός" σέ μερικούς ἀπό ὃσους ἐκφράζουν πατριωτικά αἰσθήματα, πού ἀβίαστα παραπέμπει σέ Τσαροὐχη καί Χριστιανόπουλο.
Δέν ἀντιληφθήκατε ἲσως στόν ἲδιο βαθμό, ὃτι ὃσοι ἐκφράζουν ἐθνοαποδομητικές ἰδέες, ἐπίσης ἐμφοροῦνται ἀπό μία ὁμοφυλοφυλική, εἲτε θεωρητική εἲτε βιωματική, ὑστερία.
Ὁπότε θά μποροῦσε κανείς νά ἀνταποδώσει τόν εὐφυῆ σας τίτλο μέ ἓνα ἀντικατοπτρισμό του, ὃπως "Ἐθνοαποδόμηση καί προγεστερόνη"
Οι Έλληνες, τότε και σήμερα …
Μάχη του Μαραθώνος,11η Σεπτεμβρίου 490 π. Χ.
Πριν από τη μάχη των Ελλήνων εναντίον των Περσών στον Μαραθώνα, ο στρατηγός των Αθηναίων Μιλτιάδης, απευθυνόμενος στους Έλληνες, είπε:
«Εάν τους νικήσουμε αυτοί έχουν πατρίδα να επιστρέψουν,
Εάν μας νικήσουν εμείς δεν έχουμε πού αλλού να πάμε.»
Οι Έλληνες συνειδητοποίησαν τα λόγια του Ηγέτη – Στρατηγού Μιλτιάδη και έκαναν πραγματικότητα το φαινομενικά και λογικά αδύνατο.
Κατατρόπωσαν τους Πέρσες, έσωσαν την Πατρίδα και έγραψαν μία από τις πιο λαμπρές και ένδοξες σελίδες όχι μόνο της δικής μας, αλλά και της παγκόσμιας Ιστορίας.
Σήμερα, έτος 2011 μ. Χ.
Η Ελλάδα, η Πατρίδα μας, διατρέχει έναν από τους μεγαλύτερους κινδύνους της Ιστορίας της.
Το ΣΥΜΒΟΛΑΙΟ ΘΑΝΑΤΟΥ που την απειλεί και έχει ήδη τεθεί σε εφαρμογή, είναι πολυπλόκαμο, για να είναι δύσκολα αντιμετωπίσιμο και περιλαμβάνει :
1. Εθνική κυριαρχία (εκχώρηση δικαιωμάτων, εδαφών και ορυκτού πλούτου)
2. Μνημόνιο – Δανειακή Σύμβαση (Οικονομική υποδούλωση χωρίς διέξοδο)
3. Κάρτα του Πολίτη (Αφαίρεση και στέρηση δικαιωμάτων και Ελευθερίας)
4. Κώδικα Διατροφής (Επιβολή γενετικά μεταλλαγμένων τροφών)
5. Ψεκασμούς από αέρος (επικίνδυνες χημικές ουσίες, CHEMTRAILS)
6. Λαθρομετανάστες (Στρατός ξένων δυνάμεων εντός της χώρας, που μπορεί να οργανωθεί και να εξοπλιστεί με σύγχρονα όπλα μέσα σε λίγες ώρες, για να καταστείλει ενδεχόμενη εξέγερση των Ελλήνων)
7. Σχέδιο Καλλικράτης (Πρώτο βήμα γιά Ανεξαρτητοποιήσεις - Αυτονομήσεις Ελληνικών περιοχών, πχ. Θράκη, Κρήτη)
8. Αντισυνταγματικούς Νόμους (Σωρεία σκληρών Νόμων, που στρέφονται αποκλειστικά κατά των Ελλήνων πολιτών)
9. Διάλυση της Παιδείας (Προγράμματα ημιμαθείας για τα Ελληνόπουλα, εξώθηση των μαθητών σε καταλήψεις, καλλιέργεια κλίματος αντιπαλότητας από τους μαθητές προς τους καθηγητές, κατάργηση βασικών μαθημάτων, αλλοίωση της γλώσσας, παραχάραξη της Ιστορίας, αποδόμηση Εθνικών Ηρώων για στέρηση προτύπων, Εθνομηδενισμός κλπ)
10. Ανεξέλεγκτη εγκληματικότητα (Ραγδαία αύξηση και εξάπλωση της εγκληματικότητας όλων των μορφών, χωρίς τιμωρία. Ασυδοσία και διευκολύνσεις σε επικίνδυνους κακοποιούς. Αδρανοποίηση της Αστυνομίας. Ενοχοποίηση των θυμάτων)
11. Καταρράκωση θεσμών λαϊκής εμπιστοσύνης (Εκκλησία, Στρατός, Δικαιοσύνη, Αστυνομία, Πνευματική ηγεσία, Φορείς άσκησης ελέγχου. Μέθοδος : Έντονη και διαρκής προβολή των αποτυχιών τους ή κακών παραδειγμάτων, με ταυτόχρονη αποσιώπηση και απόκρυψη των επιτυχιών και των καλών παραδειγμάτων)
12. Αποβιομηχανοποίηση της χώρας (Άρχισε από την μεταπολίτευση το 1974 και έχει ήδη ολοκληρωθεί. Βλέπε ΧΡΩΠΕΙ, ΠΕΙΡΑΪΚΗ – ΠΑΤΡΑΪΚΗ, ΑΙΓΑΙΟΝ, ΚΛΩΣΤΟΫΦΑΝΤΟΥΡΓΙΕΣ, ΙΖΟΛΑ, ΠΙΤΣΟΣ, ΝΑΥΠΗΓΕΙΑ και πάρα πολλές άλλες βιομηχανικές μονάδες, που έκλεισαν, ή έφυγαν από την Ελλάδα, ή κατέχονται από ξένους)
Οι “Τσάμηδες” φέρνουν θέμα “Τσαμουριάς” στο Διεθνές Δικαστήριο
Σε βρετανική δικηγορική εταιρία διεθνούς φήμης, απευθύνθηκαν οι “Τσάμηδες” για την διεθνή αναγνώριση της “γενοκτονίας” τους από τους Έλληνες, την επιστροφή τους στην Θεσπρωτία και την απόδοση των “περιουσιών” τους στην Ελλάδα…
Ταυτόχρονα, δηλώνουν ότι ακόμα και το ζήτημα των Αλβανών μεταναστών στην Ελλάδα, αποτελεί… εθνικό θέμα για την Αλβανία.
Αυτό αποκάλυψε με συνέντευξη του στην αλβανική εφημερίδα ΤΑ ΝΕΑ, ο πρόεδρος του «Κόμματος Δικαιοσύνης, Ενσωμάτωσης και Ενότητας», Σπετίμ Ίντριζι. Μάλιστα, δεν έκρυψε ότι η εταιρία που έχει προσλάβει είναι εξπέρ του διεθνούς Δικαίου σε παρόμοιες υποθέσεις. Κοινώς η Ελλάδα την έχει βαμμένη δηλαδή…
“Οι Τσάμηδες θα επιστρέψουν στα σπίτια τους” δηλώνει προκλητικά ο Ίντριζι και συνεχίζει “εργαζόμαστε ακούραστα για να καταλήξουμε σε εκείνη την ημέρα”.
Όπως ανέφερε, οι Τσάμηδες περιμένουν το πόρισμα της έρευνας των Βρετανών νομικών τους συμβούλων για να αποφασισθεί ποια θα είναι τα βήματα που θα ακολουθήσουν ώστε να φέρουν το θέμα στο διεθνές προσκήνιο, όπως και τι να απαιτήσουν από την Ελλάδα.
“Δεν επιδιώκουμε μόνον την επιστροφή των περιουσιακών στοιχείων” τονίζει “αλλά να καθοριστεί τι ακριβώς συνέβη στο τέλος του Β΄ Παγκόσμιου Πολέμου: τη γενοκτονία, δηλαδή, κατά των Αλβανών-Τσάμηδων και την επιστροφή όλων των δικαιωμάτων στον αλβανικό πληθυσμό από την Ελλάδα”.
Εθνικό θέμα της Αλβανίας το μεταναστευτικό της… Ελλάδος
Τέλος το επίδομα ανεργίας για τους Έλληνες...
Μόνο οι αλλοδαποί θα παίρνουν βάση των όσων δήλωσε ο Όλι Ρεν !
Απάντηση βόμβα του Όλι Ρεν σε ερώτηση Έλληνα ευρωβουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ Νίκο Χουντή
Η είδηση σοκ για εκατοντάδες χιλιάδες έλληνες ανέργους δεν επιδέχεται καμίας αμφισβήτησης αφού προέρχεται από τα πλέον αρμόδια χείλη, του κοινοτικού επιτρόπου δηλαδή για οικονομικά θέματα.
Ο Όλι Ρεν ρωτήθηκε από τον ευρωβουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ Νίκο Χουντή να διευκρινίσει τι σημαίνει η δέσμευση στο πλαίσιο του Μνημονίου για εξοικονόμηση 500 εκ ευρώ από επιδόματα ανεργίας με κριτήριο τα ελάχιστα απαιτούμενα μέσα διαβίωσης.
Ο Φινλανδός επίτροπος απάντησε χωρίς περιστροφές πως από το 2012 θα εξοικονομηθούν τα χρήματα αυτά καθώς θα γίνει έλεγχος των περιουσιακών στοιχείων και των εισοδημάτων βάσει των οποίων χορηγούνται επιδόματα ανεργίας.
Δηλαδή για να το πούμε απλά το επίδομα ανεργίας θα το στερηθεί η συντριπτική πλειοψηφία των δικαιούχων και θα το δικαιούνται όσοι θα περιλαμβάνονται στα κριτήρια ελάχιστων απαιτούμενων μέσων διαβίωσης.
Συνεπώς θα ελεγχθούν τα εισοδηματικά και περιουσιακά στοιχεία ΟΛΩΝ των ανέργων και από το ''κόσκινο'' μετά θα περάσουν ελάχιστοι.
Αυτό αυτομάτως σημαίνει πως το μεγαλύτερο ποσοστό των Ελλήνων ανέργων δεν πρόκειται να πάρει επίδομα ανεργίας.Ενώ οι αλλοδαποί που δηλώνουν δενδροκάτοικοι θα συνεχίσουν να παίρνουν όλα τα επιδόματα,χωρίς φυσικά να τους περνάει καμιά υπηρεσία από κόσκινο,όπως συμβαίνει με τους ιθαγενείς Έλληνες.
Μάλιστα η Κομισιόν μας προετοιμάζει για ακόμα χειρότερα καθώς προαναγγέλει την δραστική μείωση και άλλων κοινωνικών παροχών μετά από αξιολόγηση τους.
Η νηστεία κάνει θαύματα !
Tideon : Για όσους αμφιβάλλουν ακόμη ότι η Εκκλησία με φιλάνθρωπο τρόπο καθόρισε τη νηστεία, προκειμένου να ωφεληθεί το πνεύμα αλλά και το σώμα , παραθέτουμε το παρακάτω άρθρο.
Κατ΄ αρχήν τα παιδιά δεν έχουν να φοβηθούν τίποτε αν ξεκινήσουν να δοκιμάζουν κάποιου είδους νηστεία. Αντίθετα ωφελούνται πολύ !
Πρέπει επίσης να επαινέσουμε πολλά καταστήματα Εστίασης που προσφέρουν νηστίσιμα και τα διαφημίζουν με μεγάλες επιγραφές. Κατ΄ αρχήν αυτό σημαίνει ότι πολύς κόσμος νηστεύει και τα παρασκευάσματα καταναλώνονται.
Ύστερα, μην πάει και κολλήσει το μυαλό μας στο : «επιχειρηματίες είναι, το κάνουν για τα λεφτά», αλλά ίσως πρέπει να δούμε την οικονομία του Θεού πίσω από αυτό, ότι θυμίζουν σε τόσους ανθρώπους τη νηστεία με τη διαφήμιση και δίνουν τη δυνατότητα να νηστέψουν, σε όσους δεν έχουν τη ευχέρεια να βρίσκουν πάντα νηστίσιμο φαγητό στο σπίτι ...
Διαβάστε το ενδιαφέρον άρθρο:
ΜΑΧΗ ΤΡΑΤΣΑ
Οι ειδικοί λένε ότι η αποχή από τις ζωικές τροφές σε τακτά χρονικά διαστήματα αποτελεί λύση στο συνεχώς διογκούμενο πρόβλημα της παχυσαρκίας
Oι διατροφικές επιταγές της Ορθόδοξης Εκκλησίας φαίνεται ότι λειτουργούν... θαυματουργά για την υγεία των παιδιών. Νέα μελέτη του Πανεπιστημίου Κρήτης καταδεικνύει ότι οι 180 με 200 ημέρες νηστείας τον χρόνο όχι μόνο δεν «φρενάρουν» την ομαλή ανάπτυξη όσων παιδιών απέχουν από την κατανάλωση ζωικών τροφίμων, αλλά βοηθούν και στη διατήρηση ενός φυσιολογικού βάρους, κόντρα στη διαρκώς αυξανόμενη παιδική παχυσαρκία.
Αφότου οι οικογένειες έπαψαν να μαγειρεύουν καθημερινά, τα παιδιά άρχισαν να καταναλώνουν συχνότερα φαγητά-«σκουπίδια», με συνέπεια το βάρος τους να αυξηθεί. Την τελευταία 25ετία στην Ελλάδα τα υπέρβαρα και παχύσαρκα παιδιά διπλασιάστηκαν και υπολογίζεται ότι ζυγίζουν περίπου τρία κιλά περισσότερο από ό,τι μια δεκαετία πριν. Δεν είναι τυχαίο ότι σήμερα στη χώρα μας το 22,5% του πληθυσμού είναι παχύσαρκο. Η νηστεία, η οποία αποτελεί βασικό στοιχείο της ελληνικής μεσογειακής διατροφής, μπορεί όπως λένε οι ειδικοί να δώσει λύση στο πρόβλημα της παχυσαρκίας με τον πιο υγιεινό τρόπο.
Ιωάννης Θαλασσινός, Διευθυντής Π.Ε.ΦΙ.Π. 04-10-2017
Ποιός ἄραγε θυμᾶται τή θλιβερή ἐπέτειο τῆς ψήφισης, ἀπό τή Βουλή τῶν Ἑλλήνων, τοῦ ἐπαίσχυντου...
Χριστιανική Εστία Λαμίας 03-10-2017
Οἱ μάσκες ἔπεσαν γιά ἀκόμα μιά φορά. Ἑταιρεῖες γνωστές στούς Ἕλληνες καταναλωτές ἀφαίρεσαν ἀπό τά...
TIDEON 21-12-2015
Επιμένει να προκαλεί Θεό και ανθρώπους η ελληνική Κυβέρνηση, ψηφίζοντας στις 22 Δεκεμβρίου 2015 ως...
Tideon 14-12-2015
Η Κυβέρνηση μας μίλησε για την «αναγκαιότητα» και για τα πλεονεκτήματα της «Κάρτας του Πολίτη»...
TIDEON 27-08-2014
Λαμβάνουν διαστάσεις καταιγισμού οι αντιδράσεις πλήθους φορέων και πολιτών για το λεγόμενο «αντιρατσιστικό» νομοσχέδιο το...
tideon.org 02-05-2013
Kαταθέτουμε την αρνητική δήλωση μας προς τον Εθνικό Οργανισμό Μεταμοσχεύσεων (ΕΟΜ). Ο νόμος αφήνει πολλά...
Tideon 31-12-2012
Ποια είναι η λύση αν πλήρωσες «τσουχτερές» τιμές στο Κυλικείο του Νοσοκομείου, του Αεροδρομίου, του...
Νικόλαος Ἀνδρεαδάκης, ὁδηγός 03-04-2012
Εἶμαι νέος μὲ οἰκογένεια, ἔχω ὅλη τὴ ζωὴ μπροστά μου… Λόγῳ ἐπαγγέλματος ἔχω τὴ δυνατότητα...
tideon 07-11-2011
ΜΝΗΜΟΝΙΟ: Δεν ξεχνώ αυτούς που παρέδωσαν αμετάκλητα και άνευ όρων την ΕΘΝΙΚΗ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑ και έκαναν...
ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΤΩΡΑ ... 15-02-2011
Κατάλαβες τώρα ... γιατί σε λέγανε «εθνικιστή» όταν έλεγες πως αγαπάς την Πατρίδα σου; Για να...
ΤΡΑΠΕΖΑ ΙΔΕΩΝ 25-12-2010
Τώρα πια γνωρίζω τους 10 τρόπους που τα ΜΜΕ μου κάνουν πλύση εγκεφάλου και πώς...