Τράπεζα Ἰδεῶν
Θησαύρισμα ἰδεῶν καί ἀναφορῶν γιά τήν Ὀρθοδοξία καί τόν Ἑλληνισμό
info@tideon.org
ΠΗΡΑΜΕ ΕΙΔΗΣΗ ΟΤΙ ΚΥΡΩΘΗΚΕ ΤΟ «ΜΝΗΜΟΝΙΟ»
ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΟΝ ΝΟΜΟ 4021/11 ΓΙΑ ΤΟ ΧΑΡΑΤΣΙ ΤΗΣ ΔΕΗ ;
Αντισυνταγματικό τερατούργημα εκτυλίχθηκε πίσω από τον νόμο που ταλαιπωρεί τα εκατομμύρια των Ελλήνων για το χαράτσι της ΔΕΗ :
Όπως συνήθως γίνεται στην Ελληνική Βουλή στο τέλος νόμων βάζουν και θέματα άσχετα με τον τίτλο τους ή άσχετα με το κύριο θέμα που ασχολούνται .
Στη συγκεκριμένη περίπτωση πίσω από το δευτερεύον ζήτημα για το ειδικό τέλος ακινήτων, που όμως καίει άμεσα τους πολίτες, πέρασαν το σημαντικότερο, την κατάλυση της Εθνική μας κυριαρχίας επικυρώνοντας το επαίσχυντο «ΜΝΗΜΟΝΙΟ» , δηλαδή τη Δανειακή Σύμβαση της χώρας μας, της η οποίας εκκρεμούσε η κύρωση από 4 Ιουνίου 2010.
Αναμένονται οι νόμιμες ενέργειες των φορέων που προασπίζονται το Eλληνικό Σύνταγμα, την Χώρα μας και τον Έλληνα πολίτη.
Ακολουθεί η επίμαχη παράγραφος 48 που περιλαμβάνει όλη τη δανειακή σύμβαση .
Στο τέλος, για ενημερωτικούς λόγους, επισυνάπτονται σχόλια επί της αντισυνταγματικότητας του κειμένου αυτού της Σύμβασης, που βρήκαμε στο διαδίκτυο:
ΝΟΜΟΣ ΥΠ' ΑΡΙΘ. 4021/2011
ΦΕΚ Α΄ 218/03.10.2011
Ενισχυμένα μέτρα εποπτείας και εξυγίανσης των πιστωτικών ιδρυμάτων - Ρύθμιση
θεμάτων χρηματοπιστωτικού χαρακτήρα - Κύρωση της Σύμβασης - Πλαίσιο του
Ευρωπαϊκού Ταμείου Χρηματοπιστωτικής Σταθερότητας και των τροποποιήσεων της
και άλλες διατάξεις.
Τριάντα χρόνια μονοτονικό, αλλά τα πνεύματα επιβιώνουν
Nίκος Bατόπουλος
Σημαντικός αριθμός εκδοτικών οίκων επιλέγει να χρησιμοποιεί το πολυτονικό σύστημα
Αναρωτιέμαι πόσο άνετα διαβάζουν ένα πολυτονικό κείμενο οι κάτω των 30. Είναι ένα ερώτημα σε ισχύ, καθώς τα κείμενα που κυκλοφορούν με πολυτονικό έχουν αυξητική τάση. Και δεν αναφέρομαι μόνο σε όσους επιλέγουν ακόμη και σε δίκτυα κοινωνικής δικτύωσης τη γραμματοσειρά με πνεύματα και τόνους, αλλά σε εμπορικούς εκδοτικούς οίκους που τυπώνουν τα βιβλία τους με πολυτονικό. Τίθενται ερωτήματα. Είναι άραγε ζήτημα προσωπικής εμμονής, είναι ζήτημα αντίστασης στη γλωσσική ισοπέδωση, είναι νεύμα στην ιστορική ορθογραφία, είναι απλώς θέμα αισθητικής; Εχει ελπίδα το πολυτονικό να συμπλέει παράλληλα με την επίσημη μονοτονική γραφή ή με τη γλώσσα της γραφειοκρατίας; Για πολλούς θεωρείται εστέτ επιλογή. Για άλλους είναι ένδειξη συντηρητισμού, αλλά υπάρχουν και άλλοι που θεωρούν ότι η επιλογή του πολυτονικού έχει μία εγγενή έννοια ελευθερίας, καθώς αντιλαμβάνεται τη γλώσσα εκτός της γραφειοκρατικής και νομικής διαδικασίας.
Το μονοτονικό καθιερώθηκε από την πρώτη κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ το 1982. Τότε, η καινοτομία αυτή, που είχε απλώς σφραγίσει με νόμο του κράτους μία συζήτηση δεκαετιών (που είχε αναζωπυρωθεί μετά το 1975), προκάλεσε μεγάλη διχογνωμία. Ορισμένοι το είδαν ως πρόοδο και άλλοι ως οπισθοδρόμηση. Πριν από 30 χρόνια, η συζήτηση για την ιστορική ορθογραφία είχε πολλούς θιασώτες αλλά δεν είχε μεγάλο ακροατήριο. Τότε, ο Κορνήλιος Καστοριάδης είχε πει «η κατάργηση των τόνων και των πνευμάτων είναι η κατάργηση της ορθογραφίας, που είναι τελικά η κατάργηση της συνέχειας. Ηδη, τα παιδιά δεν μπορούν να καταλάβουν Καβάφη, Σεφέρη, Ελύτη, γιατί αυτοί είναι γεμάτοι από τον πλούτο των αρχαίων ελληνικών. Δηλαδή, πάμε να καταστρέψουμε ό, τι κτίσαμε. Αυτή είναι η δραματική μοίρα του σύγχρονου ελληνισμού».
Σημαντική παρέμβαση του Μητροπολίτη Μεσογαίας και Λαυρεωτικής, κ. Νικόλαου
Αστραψε και βρόντηξε ο μαχητικός μητροπολίτης Μεσογαίας κ. Νικόλαος σε παρέμβαση που έκανε στην Ιερατική Σύναξη της Μητρόπολης Νεαπόλεως και Σταυρουπόλεως. Ο κ. Νικόλαος (όπως το συνηθίζει) δεν κρύφτηκε πίσω από γενικόλογες αναφορές για την κρίση και τις σοβαρές πολιτικές ευθύνες που υπάρχουν, αλλά μίλησε για τον κίνδυνο εκχώρησης εθνικής κυριαρχίας, σημειώνοντας ότι «ξεπουλήθηκε η αξιοπρέπειά μας», ενώ δεν δίστασε να καταδικάσει και την αφαίμαξη των Ελλήνων μέσω της φορολογίας κάνοντας λόγο για «τρέλα».
Συγκεκριμένα ο μητροπολίτης Μεσογαίας είπε ότι «η οικονομική κρίση έρχεται και μας χτυπάει σαν αλόγιστη και αιφνιδιαστική φορολόγηση. Είναι τρέλα. Ενα πανικόβλητο κράτος, για λόγους που όλοι καταλαβαίνουμε, με κάποιον τρόπο χωρίς επεξεργασμένα μέσα του τα δεδομένα των προβλημάτων που υπάρχουν, αρχίζει να προσπαθεί να πάρει λεφτά από κάπου».
ΕΚΘΕΣΗ «ΤΟ ΑΓΙΟΝ ΟΡΟΣ» ΤΟΥ ΕΥΘΥΜΙΟΥ ΒΑΡΛΑΜΗ
ΒΥΖΑΝΤΙΝΟ ΚΑΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΑΘΗΝΩΝ
«Εκεί όπου η ευωδία του θυμαρίου αμιλλάται με τα ουράνια του θυμιάματος μύρα…
Εκεί όπου και οι βράχοι ακόμη αποπνέουν αγιότητα βρεγμένοι με τα δάκρυα των Οσίων…»
Αλέξανδρος Μωραϊτίδης: «Λειτουργία ασκητών».
(από το λεύκωμα που συνοδεύει τους πίνακες της έκθεσης)
Η Συλλογή «ΤΟ ΑΓΙΟΝ ΟΡΟΣ» του Έλληνα ζωγράφου Ευθύμιου Βαρλάμη, που εγκαινιάστηκε στις 7 Νοεμβρίου 2011, είναι ένα ιδιαίτερο πνευματικό γεγονός για την Αθήνα κι αυτό γιατί δεν είναι μια συνήθης έκθεση ζωγραφικής, ούτε μια απλή παρουσίαση έργων τέχνης.
Όπως σημειώνουν οι υπεύθυνοι της έκθεσης «είναι περισσότερο ένα βίωμα, ένα προσκύνημα, ένας χώρος που σε περικλείει και σου δίνει την αίσθηση ότι ζεις τα αόρατα και νιώθεις την ανάγκη να ευχαριστήσεις το Θεό για την απεριόριστη χάρη Του».
Χαρακτηριστικά σημειώνει ο ίδιος ο δημιουργός:
«Τι μας λέει το Άγιο Όρος;
Το Άγιο Όρος μιλάει στην ψυχή μας, μας διδάσκει την λιτότητα και την ταπείνωση, την ευγνωμοσύνη και την δοξολογία, αλλά το κυριότερο, μας ευκολύνει την υπέρβαση. Κάθε Έλληνας φυλάει μέσα στην καρδιά του το δικό του προσωπικό Άγιο Όρος και αυτό μας ενώνει να κρατήσουμε τις αιώνιες αξίες που οδηγούν την ανθρωπότητα στο φως, την αλήθεια. Γιατί η μόνη και απόλυτη αλήθεια είναι ο Θεός».
Γιάννης Κοῦρος:
Ὁ ἀτρόμητος ὑπερμαραθωνοδρόμος καὶ θερμὸς πατριώτης!
Ἀκοῦστε τί δηλώνει στὸ βίντεο καὶ ἀνατριχιάστε: "Ἔχω μία βαθειὰ κληρονομιὰ ποὺ κουβαλάω μαζί μου. Ὅταν τρέχω νιώθω ὅλους τους ἥρωες τοῦ ’21 ἀλλὰ καὶ τῆς ἀρχαιότητας νὰ τρέχουν μαζί μου, νὰ μὲ ἐμπνέουν, νὰ μοῦ δίνουν κουράγιο. Εἶναι μία ἰδιαιτερότητα ποὺ δὲν νομίζω νὰ τὴν ἔχουν οἱ ἄλλοι συναθλητές μου.Νομίζω ὅτι ἂν δὲν ἤμουν Ἕλληνας δὲν θὰ εἶχα καταφέρει νὰ κάνω αὐτὰ ποὺ ἔχω κάνει. Ὁφείλω τὸ μεγαλύτερο μέρος τῶν ἐπιδόσεών μου στὴν Ἑλλάδα, στὴν ἱστορία τῆς γενικά. ΟΙ πρόγονοί μας, αὐτὰ τὰ ἱστορικὰ πρόσωπα, τὰ ἡρωικὰ πρόσωπα εἶναι σὰν νὰ εἶναι μέσα μου, σὰν νὰ ζοῦνε μαζί μου.
Ἡ Ἑλληνικὴ σημαία εἶναι γιὰ μένα ἕνα τρόπος διέγερσης. Δηλαδὴ ὅπως εἶναι ἕνα τραγούδι ἐπικὸ εἶναι καὶ ἡ σημαία. Ὅταν δήλ. πρὶν ἕνα χιλιόμετρο πλησιάζω ἕνα ρεκόρ, ἅμα ἁρπάξω τὴ σημαία, ἐνῶ θὰ πήγαινα κοῦτσα-κοῦτσα καὶ νὰ τὸ κάνω σὲ 5-6 λεπτά, μπορεῖ νὰ τὸ κάνω σὲ 4. Καλπάζω! Ἔχοντας τὴν ἑλληνικὴ σημαία καὶ τὴν ταρακουνάω καὶ λέω: Σώπα, ὅπου νὰ ναὶ θὰ σημάνουν οἱ καμπάνες. Θυμᾶμαι τέτοια πράγματα!"
Ἀκολουθοῦν πληροφορίες γιὰ τὸν Γιάννη Κοῦρο...
Ὁ Γιάννης Κοῦρος εἶναι Ἕλληνας ὑπερμαραθωνοδρόμος, μὲ σειρὰ διακρίσεων στὸ μὴ Ὀλυμπιακὸ ἄθλημα τοῦ ὑπερμαραθωνίου. Γεννήθηκε τὸ 1956, στὴ Βλαχοκερασιὰ Ἀρκαδίας. Ἄρχισε τὰ ποιήματα καὶ τὶς μελωδίες του στὴν ἡλικία τῶν δώδεκα ἐτῶν. Κατὰ τὴ διάρκεια τῆς φοίτησής του στὸ γυμνάσιο, πῆρε μαθήματα στὴ βυζαντινὴ καὶ εὐρωπαϊκὴ μουσική. Ἀπὸ δεκαέξι ἐτῶν ξεκίνησε τὸν ἀθλητισμὸ καὶ ἕως σήμερα ἔχει καταρρίψει τουλάχιστον 152 ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΡΕΚΟΡ. Ἔχει ἀσχοληθεῖ ἐπίσης μὲ τὴ μουσικὴ τὴν λογοτεχνία τὴν ποίηση καὶ τὸ τραγούδι, ὅπου συνθέτει καὶ ἑρμηνεύει ὁ ἴδιος.
Τὸ 1990 μετανάστευσε στὴν Αὐστραλία, ὅπου καὶ πῆρε τὴν αὐστραλέζικη ὑπηκοότητα. Τὸ Μάρτιο τοῦ 1993 κέρδισε τὸ πρῶτο βραβεῖο γιὰ τὰ λυρικὰ ποιήματα. Τὸ 1983 τρέχει τὸ 1ο Σπάρταθλο ὅπου τερματίζει σὲ 3 ὧρες καὶ 15 λεπτὰ μπροστὰ ἀπὸ τὸ δεύτερο δρομέα. Τὸ 2000 τὸ νομαρχιακὸ διαμέρισμα τῆς Ἀττικῆς σὲ μία τελετὴ τὸν ἔχρισε ὡς πρεσβευτὴ τοῦ ἑλληνισμοῦ. Ἔχει κερδίσει τὸ Σπάρταθλον συνολικὰ τέσσερις φορὲς (1983, 1984, 1986, 1990), καὶ εἶναι διεθνὴς μοναδικὸς μὲ αὐτὲς τὶς ἐπιδόσεις.
Τὸ 2005 πραγματοποίησε τὸν Φειδιππίδειο Ἆθλο, δηλαδὴ διέσχισε τὴ διαδρομὴ τοῦ ἀρχαίου Ἀθηναίου ἡμεροδρόμου Φειδιππίδη: "Ἀθήνα-Σπάρτη-Ἀθήνα" μήκους 490 χλμ σὲ 63 ὧρες (2,5 ἡμέρες περίπου).
wikipedia.org
Η Ευρωπαϊκή Ομοσπονδία Τούρκων Δυτικής Θράκης, θα εκπροσωπείται στον ΟΗΕ - Αισχρή πολιτική μειοδοσίας από τα πολιτικά κόμματα - Ακούσατε άραγε κανέναν, να σχολιάζει αυτές τις εξελίξεις που μας οδηγούν σε Κοσσοβοποίηση;
Με αυτό που ακολουθεί, εάν ήμασταν στοιχειωδώς σοβαροί, θα έπρεπε να είχαν κινητοποιηθεί οι πάντες και τουλάχιστον να κατήγγειλαν τον ΟΗΕ για ύποπτα παιχνίδια, καθώς επίσης και συμμετοχή σε σενάρια περαιτέρω αποσταθεροποίησης της βαλκανικής χερσονήσου με επόμενο στάδιο την «κοσοβοποίηση» της Θράκης.
Γιατί είμαστε όμως τόσο οργισμένοι:
Διότι η «Ευρωπαϊκή Ομοσπονδία Τούρκων Δυτικής Θράκης – ΕΟΤΔΘ», που είναι η ηγετική οργάνωση των 29 Συλλόγων «Τούρκων της Δυτικής Θράκης» σε ευρωπαϊκό επίπεδο, κέρδισε το δικαίωμα αντιπροσωπεύσεως στο Οικονομικό και Κοινωνικό Συμβούλιο των Ηνωμένων Εθνών! HYPERLINK "http://www.defence-point.gr/news/wp-content/uploads/2011/11/turkish-thrace-flag.gif"
Η ανήθικη ηθική της αγοραπωλησίας ανθρωπίνων οργάνων
Σχετικά πρόσφατα, στις αρχές του 2011, Βρετανοί γιατροί, με δηλώσεις τους, επανέφεραν στη δημοσιότητα το θέμα της αγοροπωλησίας ανθρωπίνων οργάνων και την εκδοχή της νομιμοποίησής της. Ο Nadey Hakim χειρουργός-μεταμοσχευτής και ο Sir Peter Bell πρώην αντιπρόεδρος του Βασιλικού Κολλεγίου των Χειρουργών της Αγγλίας, πρότειναν να ανοίξει η συζήτηση για τη νομιμοποίηση της αγοράς ανθρωπίνων οργάνων, με την πεποίθηση ότι η οικονομική ανταμοιβή θα μειώσει δραστικά την έλλειψη οργάνων προς μεταμόσχευση. Ο Bell, μάλιστα, προτείνει το ποσό των 50.000 έως 100.000 ευρώ ως λογική αμοιβή για ένα νεφρό, όσο δηλαδή κοστίζουν δύο χρόνια αιμοκάθαρσης. Ένας άλλος Βρετανός, ο John Harris, καθηγητής βιοηθικής στο πανεπιστήμιο του Μάντσεστερ, που εδώ και χρόνια αρθρογραφεί υπέρ της νομιμοποίησης της αγοράς οργάνων, προτείνει η αγορά να γίνεται κάτω από αυστηρούς όρους και ο αγοραστής να είναι το Εθνικό Σύστημα Υγείας, το οποίο και θα διαθέτει τα όργανα στους κατάλληλους δότες. Σε πρόσφατες δηλώσεις του στην εφημερίδα Indepentent, μεταξύ άλλων είπε: «η πληρωμή δεν μηδενίζει τον αλτρουισμό. Οι γιατροί δεν φροντίζουν λιγότερο τους ασθενείς επειδή πληρώνονται, και στο σημερινό σύστημά μας όλοι πληρώνονται εκτός από τους δότες». Κάποιος blogger σχολίασε: «είναι φανερό, ότι όντας κάποιος βιοηθικός, μικρή σχέση έχει με το να είναι ηθικός».
Eπιστολή ΠΑΜΜΑΚΕΔΟΝΙΚΩΝ ΕΝΩΣΕΩΝ ΥΦΗΛΙΟΥ
Διάβημα προς τον Υπουργό Εξωτερικών
για την προσβολή της Μακεδονίας μας στον ΟΗΕ
ΠΑΜΜΑΚΕΔΟΝΙΚΕΣ ΕΝΩΣΕΙΣ ΥΦΗΛΙΟΥ
Επικοινωνία: Νίνα Γκατζούλη
Συντονίστρια Επιτροπής Παμμακεδονικών Ενώσεων Υφηλίου
26.10.11
Προς κ. Σταύρο Λαμπρινίδη
Υπουργό Εξωτερικών
Αξιότιμε Κύριε Υπουργέ,
Στις 24 Σεπτεμβρίου 2011, ο κ. Νίκολα Γκρούεφσκι, εκπροσωπώντας μια χώρα που έχει γίνει δεκτή [1] στον Οργανισμό Ηνωμένων Εθνών με την ονομασία «η πρώην Γιουγκοσλαβική Δημοκρατία της Μακεδονίας», δήλωσε: «Ευτυχώς, 131 χώρες ανά τον κόσμο έχουν κάνει την επιλογή να μας αναγνωρίσουν με αυτό (το όνομα) που αποκαλούμε τους εαυτούς μας - η Δημοκρατία της Μακεδονίας - και γι' αυτό, σας ευχαριστούμε ... » [2]
Η δήλωση έγινε από το βήμα της 66ης Γενικής Συνέλευσης του ΟΗΕ, όπου η Ελλάδα εκπροσωπήθηκε από εσάς. Στην ομιλία σας, μεταξύ άλλων, είπατε[3] τα εξής:
«Η Ελλάδα πιστεύει, και το έχει δηλώσει επανειλημμένως, ότι η λύση βρίσκεται σε ένα δίκαιο συμβιβασμό, σε μία ονομασία με γεωγραφικό προσδιορισμό, καθώς η Μακεδονία συνιστά γεωγραφική περιοχή η οποία εκτείνεται στο έδαφος διαφόρων χωρών. Και πως αυτή η ονομασία πρέπει να χρησιμοποιηθεί έναντι όλων, erga omnes.»
Το αίμα της Θεοτόκου
Μια συγκλονιστική ιστορία για την "Παναγία των Κοζάκων"
(αληθινή ιστορία)
Μετέφρασε και διασκεύασε από τη Ρωσική γλώσσα ο αρχιμ. Τιμόθεος, Καθηγούμενος της Ιεράς Μονής Παρακλήτου Ωρωπού.
Οι υποσημειώσεις ανήκουν στον μεταφραστή.
Η ξηρασία εκείνη τη χρονιά ήταν φοβερή. Η γη άνοιξε από τη ζέστη. Οι πηγές στέρεψαν. Τα ποταμάκια στέγνωσαν. Τα πηγάδια άδειασαν. Τα φύλλα των δένδρων κιτρίνισαν, σαν να πέρασε δίπλα τους φωτιά. Το χορτάρι και τα σπαρτά στα χωράφια ξεραίνονταν από τη ρίζα. Ποτέ πριν η περιοχή Ζαμπαϊκάλ[1] δεν είχε αντιμετωπίσει τέτοια ανομβρία.
Ο εμφύλιος πόλεμος είχε πια τελειώσει με τον θρίαμβο της κόκκινης εξουσίας και την αποχώρησι του λευκού στρατού[2]. Στο Τοργίνσκ, χωριό των Κοζάκων[3] κοντά στην πόλη Νερτσίνσκ[4], η πρώτη δουλειά των μπολσεβίκων μετά την επικράτησί τους ήταν να σφραγίσουν τον κεντρικό ναό, όπου φυλασσόταν η περίφημη θαυματουργή εικόνα της Υπεραγίας Θεοτόκου.
Στις 8 Ιουλίου κάθε χρόνο, ανήμερα της μνήμης του Αγίου Προκοπίου, πλήθη πιστών, έπειτα από πανηγυρική θεία λειτουργία και παράκλησι, έπαιρναν την θαυματουργή εικόνα και την λιτάνευαν σε κοντινά και μακρινά χωριά.
Ήταν 7 Ιουλίου του 1922. Στην λαϊκή συνέλευσι του Τοργίνσκ οι ασπρογένηδες γέροι Κοζάκοι άκουγαν σκυθρωποί τον Στέφανο Καμένστσικωφ, πρώην κόκκινο παρτιζάνο και τώρα γραμματέα του χωριού.
ΘΕΟΤΟΚΟΣ ΚΑΙ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΕΣ ΑΡΕΤΕΣ
Ομιλία εορτής Ενόπλων Δυνάμεων
Οι ειδικοί συγκλίνουν ότι κινητήρια δύναμη του Στρατεύματος είναι το ψυχικό φρόνημα του προσωπικού του. Η ιστορία απέδειξε ότι αυτή η «ψυχή» του στρατιώτη μπορεί να νικήσει και τις υπέτερες αριθμητικά δυνάμεις, τα τελειοποιημένα οπλικά συστήματα, τις καλά οργανωμένες στρατιές.
Διαβάζοντας τους Στρατιωτικούς Κανονισμούς, προκαλείται ιδιαίτερη εντύπωση, ότι οι εκεί αναφερόμενες Στρατιωτικές Αρετές είναι ταυτόχρονα και αρετές που εφήρμοσε στη ζωή της η Παναγία μας. Δεν θα υπήρχε καλύτερη ευκαιρία από αυτή τη διπλή γιορτή, να διαλέξουμε τρεις (3) από τις Στρατιωτικές Αρετές που αντιστοιχούν στον πνευματικό αγώνα της Θεοτόκου και να αξιολογήσουμε τον ρόλο τους στη σημερινή πραγματικότητα.
Το θέμα μας λοιπόν είναι : «Θεοτόκος και Στρατιωτικές Αρετές».
1η ΑΡΕΤΗ «Πειθαρχία ευπραξίας μήτηρ» :
Η Θεοτόκος είχε μία έμφυτη ευπείθεια και καλόγνωμο χαρακτήρα. Δεν αρκέστηκε όμως σ αὐτό μόνο. Σε όλη της τη ζωή καλλιέργησε την υπακοή. Από τριών ετών, υπακούοντας στους γονείς της, εισήλθε στο Ναό του Σολωμόντος, εορτή που εορτάζουμε σήμερα. Αργότερα σε ηλικία 15 περίπου ετών και πάλι πειθάρχησε στη φωνή του Αρχαγγέλου Γαβριήλ, κατά τον Ευαγγελισμό, είπε το ΝΑΙ στο σχέδιο του Θεού με τη φράση «γένοιτό μοι κατά το ρήμα σου».
Αντίστοιχα στις Ε.Δ. η πειθαρχία ξεκινά από τον εσωτερικό κόσμο του προσωπικού τους και βασίζεται στη συναίσθηση της τιμής, της αξιοπρέπειας, της ευθύνης και της εμπιστοσύνης και δεν έχει σκοπό να συντρίψει την προσωπικότητα.
Με τέτοια ελεύθερη υπακοή έγραψαν νέες Θερμοπύλες «τοις κείνων ρήμασι πειθόμενοι», οι μαχητές του Ρούπελ : ο ανώνυμος δεκανέας Διαβιβάσεων, που άφησε την τελευταία του πνοή κρεμασμένος στο στύλο των επικοινωνιών, και ο Λοχίας Ίτσιος, που μόνον όταν εξαντλήθηκαν και τα 38.000 φυσίγγιά του κατά των Γερμανών, παρέδωσε το πολυβολείο Π8 και εκτελέσθηκε άνανδρα.
2η ΑΡΕΤΗ: Καρτερία .
Τα Εισόδια
της Υπεραγίας Θεοτόκου.
Συναξάριον &
Λόγος Αγ. Γρηγορίου Παλαμά
Στις 21 Νοεμβρίου η Εκκλησία μας γιορτάζει τα εισόδια της Θεοτόκου.
Ναυπάκτου για Μνημόνιο: «Το τρίτη δόση, η πέμπτη δόση, μου θυμίζουν δόσεις ναρκωτικών»
Ο Μητροπολίτης Ναυπάκτου και Αγίου Βλασίου κ. Ιερόθεος τόνισε: «Είναι πραγματικά η ημέρα σήμερα (28.10.11) πάρα πολύ μεγάλη. Οι Ευρωπαίοι παλαιότερα έλεγαν ότι αν μπορούμε να πούμε ότι οι Έλληνες πολεμάνε ως ήρωες, τώρα μπορεί να λέμε ότι οι ήρωες πολεμάνε ως Έλληνες.»
«Αλλά δυστυχώς η Πατρίδα μας τον τελευταίο καιρό βρίσκεται σε πολύ μεγάλη δυσκολία. Εγώ θέλω να πω ότι έχουν ευθύνες πάρα πολλοί που φθάσαμε μέχρι εδώ», πρόσθεσε ο κ. Ιερόθεος.
Επίσης ανέφερε: «Θεωρώ ότι αυτό που λέμε η τρίτη δόση, η πέμπτη δόση, η έκτη δόση, μου θυμίζουν λίγο τα ναρκωτικά, τις δόσεις των ναρκωτικών. Αλλά δυστυχώς όπως στα ναρκωτικά θύματα είναι πάντα οι άνθρωποι-χρήστες;.»
Οι επιθέσεις κατά Χριστιανικών στόχων συνεχίζονται…
αυτή την φορά στην Θεσσαλονίκη
Επίθεση με τέσσερις φιάλες προπανίου δέχτηκε για άλλη μία φορά Ορθόδοξη Εκκλησία στην Ελλάδα, χωρίς όμως να υπάρξει η παραμικρή αντίδραση από τις γνωστές για την ευαισθησία τους οργανώσεις και προσωπικότητες.
Τα φιαλίδια είχαν τοποθετηθεί έξω από τον Ιερό Ναό Αχειροποίητου που βρίσκεται στη συμβολή των οδών Παπαγεωργίου και Αγ. Σοφίας στη Θεσσαλονίκη. Από την έκρηξη προκλήθηκε πυρκαγιά, με αποτέλεσμα να προκληθούν φθορές στη ξύλινη πόρτα της αυλής του Ναού.
Τη φωτιά έσβησε η Πυροσβεστική ενώ από τις αρχές περισυλλέγησαν τα υπολείμματα του εκρηκτικού μηχανισμού. Δυστυχώς στην εποχή της πολίτικης ορθότητας και της παγκοσμιοποίησης όπου οι μειονότητες κυβερνούν τις πλειονότητες μία ακόμα επίθεση σαν και αυτή πέρασε απαρατήρητη.
Το μόνο σίγουρο είναι ότι αν μία ανάλογη επίθεση είχε πραγματοποιηθεί σε ισλαμικό τέμενος τα τηλεπαράθυρα των καναλιών θα είχαν γεμίσει από τους γνωστούς διανοούμενους και αυτόκλητους επαγγελματίες υπερασπιστές των «αδυνάτων και των μειονοτήτων» ζητώντας από τον ελληνικό λαό να αυτομαστιγωθεί για το έγκλημα που κάποιοι διέπραξαν.
Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr
ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2011
Εκχώρησαν την εθνική κυριαρχία και τώρα ψάχνουν για νομιμοποίηση και συνενόχους...
Ο κ. Βενιζέλος αποκάλυψε ότι η νέα δανειακή σύμβαση δεν θα έχει τη μορφή της πρώτης σύμβασης ,καθώς «ο διακανονισμός γίνεται μέσω EFSF» και άφησε ανοικτό το ενδεχόμενο να χρειάζονται 180 ψήφοι για την επικύρωσή της.”
Διαβάστε τώρα γιατί ο κ. Βενιζέλος θέλει 180 βουλευτές για την έγκριση της νέας δανειακής συμφωνίας μέσω EUROPEAN FINANCIAL STABILITY FACILITY (EFSF)..
ΕΛΕΓΧΟΣ ΤΩΝ ΙΣΧΥΡΙΣΜΩΝ ΤΟΥ ΣΥΝΗΓΟΡΟΥ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΟΥ
ΔΙΑ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΩΝ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΩΝ
Τοῦ κ. Δημητρίου Ἠ. Βογιατζῆ, Θεολόγου Καθηγητοῦ τοῦ 3ου ΓΕΛ Ὑμηττοῦ
(1ον)
Τόν τελευταῖο καιρό καί μέ ἀφορμή τίς προτάσεις γιά τό, κατʼ εὐφημισμόν, λεγόμενο «Νέο Λύκειο», ἀνακινήθηκε καί πάλι τό θέμα τῆς ὑποχρεωτικότητας τοῦ μαθήματος τῶν Θρησκευτικῶν, καθώς καί τό θέμα τῶν ἀπαλλαγῶν.
Συγκεκριμένα ἀπό κάποιους κύκλους ὑποστηρίζεται, πρός στήριξη τῶν σχεδίων Δραγώνα, ὅτι τό μάθημα τῶν Θρησκευτικῶν εἶναι προαιρετικό γιατί «τό ἄρθρ.16 παρ. 2 τοῦ Συντάγματος δημιουργεῖ ὑποχρέωση τῆς πολιτείας νά παρέχει θρησκευτική ἐκπαίδευση, ὄχι ὅμως καί ὑποχρέωση τῶν πολιτῶν νά τήν δέχονται». Υἱοθετοῦν δηλαδή ὁρισμένες ἀπόψεις τοῦ Συνηγόρου τοῦ Πολίτη καί τώρα Δημάρχου Γ.Καμίνη, πού εἶναι πρόδηλα λανθασμένες, ὅπως θά δείξουμε στή συνέχεια. Οἱ ἀπόψεις αὐτές, πού εἶναι ἀντίθετες μέ τό ἑλληνικό Σύνταγμα καί τή νομολογία τοῦ Εὐρωπαϊκοῦ Δικαστηρίου Δικαιωμάτων τοῦ Ἀνθρώπου (ΕΔΔΑ), ἀποσκοποῦν στήν ἀπαξίωση καί τήν ὑποβάθμιση τοῦ μαθήματος καί τελικά στήν περιθωριοποίησή του...
Ὀφείλουμε λοιπόν νά φωτίσουμε μέ ὁρισμένες διευκρινίσεις τά θέματα αὐτά, γιά νά σταματήσουν οἱ σκόπιμες ἤ ἀθέλητες παρανοήσεις.
Ἕνα σύντομο ἱστορικό: Στήν ἐτήσια ἔκθεσή του γιά τό ἔτος 2000 (σελ. 65) ὁ ΣτΠ ἐπισήμανε ὅτι: «Ἡ δήλωση θρησκεύματος στό σχολεῖο καί ἡ σχετική καταγραφή στό ἀτομικό σχολικό δελτίο τοῦ μαθητῆ δέν εἶναι ἀντισυνταγματική, καθώς ἀποτελεῖ ἀπαραίτητη προϋπόθεση, προκειμένου ὁ μαθητής νά μπορέσει νά ἀσκήσει τό δικαίωμά του νά ἐπιλέξει, ἐάν θά παρακολουθήσει τό μάθημα τῶν θρησκευτικῶν ἤ θά ἀπαλλαγεῖ ἀπό τήν παρακολούθηση αὐτή»1.
Στή συνέχεια, στίς 25/06/2002 ἐκδόθηκε ἀπόφαση ἀρ.77Α/2002 τῆς Ἀρχῆς Προστασίας Δεδομένων Προσωπικοῦ Χαρακτήρα (ΑΠΔΠΧ), πού ἀφορᾶ τήν ἐγκύκλιο τοῦ 1995 γιά τόν τρόπο ἀπαλλαγῆς ἀπό τό μάθημα τῶν Θρησκευτικῶν.
Μήπως παραφρονήσαμε;
Μήπως παραφρονήσαμε;
Μήπως παραφρονήσαμε;
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΑΣΠΕ:
Συνεχίζεται η άφρονη πολιτική κατά της Οικογένειας...
Το ερώτημα είναι:
Έμεινε άραγε κάποιο προνόμιο για τις πολύτεκνες οικογένειες,
για να έχουν τη χαρά να το καταργήσουν και αυτό ;
ΑΝΩΤΑΤΗ ΣΥΝΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΠΟΛΥΤΕΚΝΩΝ ΕΛΛΑΔΟΣ
Αρ. Πρωτ. Δ.Υ. ___________________________________Αθήνα, 16/11/2011
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Εκτός από τις έκτακτες εισφορές, τα χαράτσια της ΔΕΗ, τις μειώσεις μισθών - επιδομάτων, την κατάργηση του επιδόματος Γάμου… και κάθε δημογραφικού νόμου και κινήτρου που ίσχυαν στη χώρα μας, η «σοσιαλιστική» Κυβέρνηση Παπανδρέου, πριν εγκαταλείψει την εξουσία πρόσθεσε τις τελευταίες μέρες άλλα δύο μέτρα που πλήττουν την οικογένεια:
1. Χωρίς επίδομα θα γεννούν από δω και πέρα οι Ελληνίδες καθώς σύμφωνα με τον κανονισμό του νέου φορέα παροχών υγείας του ΕΟΠΥΥ, οι νέες μητέρες που θα γεννούν είτε σε δημόσια Νοσοκομεία είτε σε συμβεβλημένα ιδιωτικά Μαιευτήρια δεν θα εισπράττουν το ποσό αυτό!.
2. Σύμφωνα επίσης, με τη νέα διευκρινιστική εγκύκλιο του Υπ. Οικονομικών της 14/11/2011, επί του άρθρου 17 της
Κυβέρνηση και συνταγματικότητα
του Κώστα Χρυσόγονου (καθηγητή Συνταγματικού δικαίου ΑΠΘ)
Η κυβέρνηση που ορκίστηκε την Παρασκευή 11 Νοεμβρίου 2011 ήταν το αποτέλεσμα επίπονων διαπραγματεύσεων μεταξύ των ηγεσιών των κομμάτων που τη στηρίζουν επί ένα εξαήμερο. Η σύγχυση την οποία προκάλεσε στην κοινή γνώμη η δυστοκία αυτή έθεσε στο περιθώριο τα προβλήματα συνταγματικής νομιμότητας σχετικά με τον σχηματισμό της νέας κυβέρνησης. Το άρθρο 38 του Συντάγματος διακρίνει δύο μορφές παραίτησης, δηλ. αφενός την παραίτηση της κυβέρνησης συνολικά και αφετέρου την ατομική παραίτηση του πρωθυπουργού. Το αποτέλεσμα βέβαια και στις δύο περιπτώσεις είναι ταυτόσημο, δηλ. η απαλλαγή της κυβέρνησης από τα καθήκοντά της, αφού η διάρκεια του βίου της ταυτίζεται ούτως ή άλλως με την πρωθυπουργική θητεία.
Η διαφορά της παραίτησης της κυβέρνησης συνολικά (άρθρο 38 παρ. 1 Συντ.) από την ατομική παραίτηση του πρωθυπουργού (άρθρο 38 παρ. 2 Συντ.) εντοπίζεται αλλού και συγκεκριμένα στο τι επακολουθεί. Στην περίπτωση της παρ. 2 ακολουθεί η σύγκληση της κοινοβουλευτικής ομάδας του κόμματος στο οποίο ανήκει ο πρωθυπουργός, εφόσον εκείνο διαθέτει την απόλυτη πλειοψηφία των εδρών στη Βουλή, προκειμένου αυτή να εκλέξει νέο πρωθυπουργό. Τέτοια διαδικασία δεν ακολουθήθηκε, βέβαια, στην περίπτωση Παπαδήμου.
Η εναλλακτική εκδοχή της παρ. 1 του άρθρου 38 προϋποθέτει την προηγούμενη παραίτηση της κυβέρνησης, ώστε να ακολουθήσει η σύσκεψη των αρχηγών των κομμάτων, σύμφωνα με την παρ. 3 του άρθρου 37 Συντ. Ούτε και αυτή η διαδικασία ακολουθήθηκε, όμως, για τον σχηματισμό της νέας κυβέρνησης, αφού οι συσκέψεις υπό τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας έγιναν στις 6.10.2011 και 10.10.2011 χωρίς να έχει υποβληθεί ακόμη επίσημα η παραίτηση της κυβέρνησης Παπανδρέου.
Εμείς την Παναγία την έχουμε Αρχιστράτηγο
Λιάνας Κανέλλη
Το Άγιον Όρος την τύχη την αγαθή είχα να το πρωταντικρίσω εγώ πετώντας μ' ένα «Μιράζ 2000» πάνω απ' τον Άθω πέρυσι τέτοιες μέρες. Ήταν το δώρο των φρουρών του Αιγαίου, όπως έκτοτε αποκαλώ τους πιλότους της πολεμικής μας αεροπορίας, για τη γιορτή των αρχαγγέλων, τη δική τους, προς μία δημοσιογράφο που επιμένει να μετράει τις αναχαιτίσεις των απέναντι κι όχι τις παραβιάσεις τους... Λέγω «τύχη αγαθή» κι ας με πουν μελοδραματική, όσοι δεν ένιωσαν το προνόμιο να αεροζυγιάζονται με τα σύννεφα. Να περιδιαβαίνουν τις κατοικίες των αγγέλων. Να βλέπουν μ' όλα τα κύτταρα του φθαρτού σώματός τους την προσευχή ως αύρα χαρμολύπης να εγκολπώνεται σκήτες και μοναστήρια, τις κατοικίες των εραστών μιας ταπεινότητας που αντέχει χίλια χρόνια τώρα να υπερασπίζεται με πίστη κι αγάπη τους πολλούς και άπιστους.
Όταν διάβασα στις εφημερίδες πως δύο κοινοτικές κυρίες αξιωματούχοι βγήκαν να μας επιτιμήσουν που επιμένουμε στο Άβατον του «Περιβολιού της Παναγιάς» μας, ανάμεσα σε κάτι φληναφήματα περί ισότητας των δύο φύλων, διακρίσεις κι άλλα τέτοια εκ του πονηρού, όταν τα έργα απάδουν των μεγαλοστομιών, στην αρχή γέλασα. Ύστερα δημοσιογραφικώς πονηρεύτηκα,
ΘΑ ΝΙΚΗΣΟΥΜΕ ΜΕ ΤΟ ΠΝΕΥΜΑ ΤΩΝ ΗΡΩΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΓΙΩΝ!
Α] Είμαστε σε ένα τρομερό αδιέξοδο.
Βρισκόμαστε στη χειρότερη περίοδο από ιδρύσεως ελληνικού κράτους.
Οι εχθροί μπήκαν στην πόλη από την κερκόπορτα της οικονομίας.
Μας βρήκαν ευάλωτους, μπόσικους.
Αυτή τη στιγμή είμαστε σε χειρότερη μοίρα κι από την Αλβανία του Χότζα. Εκείνος έκανε αλχημείες και αλλοιώσεις στον πληθυσμό με σκοπό να πλήξει κυρίως το ελληνικό στοιχείο, πλήρωνε τους καθεστωτικούς καλά, αλλά δεν είχε ανοίξει τα σύνορα.
Εδώ τα σύνορά μας έγιναν «σουρωτήρι».
Σε λίγα χρόνια, όπως πρόσφατα γράφτηκε σε μια ειδική μελέτη, οι Έλληνες στην Ελλάδα θα είναι δυόμιση εκατομμύρια κι αυτοί γέροντες.
Αφήσαμε ανοιχτά τα σύνορα.
Πρώτα τα πνευματικά! Και μετά τα εθνικά!
Η ΠΕΟΦ ξεκίνησε ἀπεργία πείνας ἔξω ἀπὸ τὸ τούρκικο προξενεῖο
στὴ Θεσσαλονίκη (Δεῖτε φωτογραφίες)
Δεῖτε τὶς πρῶτες φωτογραφίες ἀπὸ τὶς κινητοποιήσεις τῆς ΠΕΟΦ γιὰ τὴν καταδίκη της ἀνακήρυξης τοῦ Ψευδοκράτους ἀπὸ τὴν Τουρκία. Οἱ ἐκδηλώσεις θὰ κορυφωθοῦν τὴν Τρίτη 15 Νοεμβρίου, ὅποτε καὶ θὰ πραγματοποιηθοῦν ὁμιλίες στὸ Πνευματικὸ Κέντρο τοῦ Ι.Ναοῦ Ἄγ.Γρηγορίου Παλαμᾶ (Ἄγ. Σοφίας 3)ὥρα 18:00, ἐνῶ θὰ ἀκολουθήσει καὶ ἀντικατοχικὴ πορεία πρὸς τὸ τούρκικο προξενεῖο.
Ιωάννης Θαλασσινός, Διευθυντής Π.Ε.ΦΙ.Π. 04-10-2017
Ποιός ἄραγε θυμᾶται τή θλιβερή ἐπέτειο τῆς ψήφισης, ἀπό τή Βουλή τῶν Ἑλλήνων, τοῦ ἐπαίσχυντου...
Χριστιανική Εστία Λαμίας 03-10-2017
Οἱ μάσκες ἔπεσαν γιά ἀκόμα μιά φορά. Ἑταιρεῖες γνωστές στούς Ἕλληνες καταναλωτές ἀφαίρεσαν ἀπό τά...
TIDEON 21-12-2015
Επιμένει να προκαλεί Θεό και ανθρώπους η ελληνική Κυβέρνηση, ψηφίζοντας στις 22 Δεκεμβρίου 2015 ως...
Tideon 14-12-2015
Η Κυβέρνηση μας μίλησε για την «αναγκαιότητα» και για τα πλεονεκτήματα της «Κάρτας του Πολίτη»...
TIDEON 27-08-2014
Λαμβάνουν διαστάσεις καταιγισμού οι αντιδράσεις πλήθους φορέων και πολιτών για το λεγόμενο «αντιρατσιστικό» νομοσχέδιο το...
tideon.org 02-05-2013
Kαταθέτουμε την αρνητική δήλωση μας προς τον Εθνικό Οργανισμό Μεταμοσχεύσεων (ΕΟΜ). Ο νόμος αφήνει πολλά...
Tideon 31-12-2012
Ποια είναι η λύση αν πλήρωσες «τσουχτερές» τιμές στο Κυλικείο του Νοσοκομείου, του Αεροδρομίου, του...
Νικόλαος Ἀνδρεαδάκης, ὁδηγός 03-04-2012
Εἶμαι νέος μὲ οἰκογένεια, ἔχω ὅλη τὴ ζωὴ μπροστά μου… Λόγῳ ἐπαγγέλματος ἔχω τὴ δυνατότητα...
tideon 07-11-2011
ΜΝΗΜΟΝΙΟ: Δεν ξεχνώ αυτούς που παρέδωσαν αμετάκλητα και άνευ όρων την ΕΘΝΙΚΗ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑ και έκαναν...
ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΤΩΡΑ ... 15-02-2011
Κατάλαβες τώρα ... γιατί σε λέγανε «εθνικιστή» όταν έλεγες πως αγαπάς την Πατρίδα σου; Για να...
ΤΡΑΠΕΖΑ ΙΔΕΩΝ 25-12-2010
Τώρα πια γνωρίζω τους 10 τρόπους που τα ΜΜΕ μου κάνουν πλύση εγκεφάλου και πώς...