Τράπεζα Ἰδεῶν
Θησαύρισμα ἰδεῶν καί ἀναφορῶν γιά τήν Ὀρθοδοξία καί τόν Ἑλληνισμό
info@tideon.org
ΓΙΑ ΝΑ ΕΠΙΚΡΑΤΗΣΕΙ ΤΟ ΚΑΚΟ ΦΤΑΝΕΙ ΜΟΝΟ ΟΙ ΚΑΛΟΙ ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΝΟΥΝ ΤΙΠΟΤΑ!
Στην Αμερική, στα πλαίσια μιας τηλεοπτικής εκπομπής, η κόρη ενός διακεκριμένου δημοσίου προσώπου ρωτήθηκε το εξής:
«-Πως ήταν δυνατόν ο Θεός να επιτρέψει να συμβεί κάτι τέτοιο;» (η ερώτηση σχετιζόταν με τα γεγονότα της 11ης Σεπτεμβρίου).
Η κοπέλα απάντησε με ένα ιδιαίτερα αξιοσημείωτο τρόπο:
«-Προσωπικά πιστεύω ότι, όπως εμείς, έτσι και ο Θεός θα πρέπει να νιώθει βαθύτατα λυπημένος για αυτό το συμβάν όμως, εδώ και πολύ καιρό κάνουμε ότι μπορούμε ώστε να Τον απομακρύνουμε από τα σχολεία, τις κυβερνήσεις και τη προσωπική ζωή μας. Πιστεύω δε ότι, καθώς ο Θεός εκφράζεται με αξιοπρέπεια, και επειδή έτσι κι αλλιώς προίκισε τον άνθρωπο με απόλυτη ελευθερία θελήσεως, τελικά ίσως αναγκάστηκε να περιορίσει την παρουσία Του στα γεγονότα που αφορούν τη ζωή μας. Με ποια λογική περιμένουμε από τον Θεό να μας ευλογήσει και να μας χαρίσει την προστασία Του, τη στιγμή που απαιτούμε να αποσυρθεί απ' τη ζωή μας;».
ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΩΡΑ ΜΕ ΤΡΙΑ ΒΙΝΤΕΟ ΣΤΗ ΣΕΙΡΑ: Ο Συνταγματολόγος Γ.Κασσιμάτης αποκαλύπτει ΟΛΟΚΛΗΡΗ την αλήθεια για την σύμβαση του δανείου και το Μνημόνιο
Ο καθηγητής Συνταγματικού Δικαίου Γιώργος Κασιμάτης αναλύει παράγραφο προς παράγραφο τη δανειακή σύμβαση που υπέγραψε η Ελλάδα πέρυσι τον Μάιο. Και ο καθηγητής δεν είναι κάποιος τυχαίος Συνταγματολόγος. Αποτέλεσε προσωπικό σύμβουλο του Πρωθυπουργού και πατέρα του Γ.Α.Π. από το 1981 ως το 1989!!!
Στα τρία βίντεο που ακολουθούν, θα δείτε και θα ακούσετε, τι αποκάλυψε ο καθηγητής μιλώντας στο Ράδιο 9.Είναι η πρώτη φορά, που ένας Ελληνας, κατάφερε πήρε τη Σύμβαση, την μελέτησε και έβγαλε απίστευτα συμπεράσματα! Παντελώς άγνωστα για την συντριπτική πλειοψηφία των Ελλήνων πολιτών!
Λέω ΝΑΙ στις ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ, λέω ΟΧΙ στην "ΚΑΡΤΑ ΑΠΟΔΕΙΞΕΩΝ".
1οκτ 2011
σχόλιο ID-ont: Επειδή από την Δευτέρα 3 Οκτ 2011 έρχεται στην ζωή μας η "Φοροκάρτα", ας ξαναθυμηθούμε ένα κείμενο που ετοιμάσαμε τον περασμένο Ιούνιο σχετικά με αυτή την Κάρτα:
Λέω ΝΑΙ στις ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ
Λέω ΟΧΙ στην "ΚΑΡΤΑ ΑΠΟΔΕΙΞΕΩΝ"
- Η καλλιέργεια φορολογικής συνείδησης είναι ζητούμενο από όλους τους Έλληνες πολίτες.
- Η φοροκλοπή, η φοροδιαφυγή, η φοροαποφυγή συνιστούν οικονομικό έγκλημα με σοβαρές επιπτώσεις στο κοινωνικό σύνολο.
- Συνέπεια της παράνομης πρακτικής της μη έκδοσης ή/και μη λήψης αποδείξεων, είναι να αδυνατεί το κράτος να εισπράξει τα έσοδα που έχει ανάγκη προκειμένου να ασκήσει δίκαιη κοινωνική και φορολογική πολιτική.
Συνεπώς στις ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ λέμε ΝΑΙ.
- Η ηλεκτρονική όμως καταγραφή των αποδείξεων που γίνεται με την "Κάρτα Αποδείξεων" στις βάσεις δεδομένων του Υπουργείου Οικονομικών, συνιστά ηλεκτρονικό φακέλωμα υπό την εποπτεία του κράτους (αρχικά, γιατί αργότερα μπορεί να εκχωρηθεί σε ιδιώτες).
- Πιο συγκεκριμένα καταγράφεται η καταναλωτική συμπεριφορά του κατόχου της Κάρτας σε βάσεις δεδομένων που ελέγχουν και διαχειρίζονται δημόσιοι υπάλληλοι (αύριο ιδιωτικοί υπάλληλοι;).
- Οι πληροφορίες που συλλέγονται αφορούν κάθε πτυχή της ανθρώπινης ζωής:
και δεκάδες άλλες πληροφορίες που προκύπτουν από την καθημερινή χρήση της Κάρτας Αποδείξεων συνεπεία των οικονομικών συναλλαγών των πολιτών.
- Η δικαιολογία ότι δεν δημιουργείται καταναλωτικό προφίλ, καθότι η καταγραφή αφορά συνολικά ποσά και όχι για αναλυτικές αγορές, καταρρίπτεται εξαιτίας των δύο κατωτέρω στοιχείων:
α) και με συνολικά ποσά, μόνο και μόνο από το είδος του καταστήματος, αποκαλύπτονται πολλές πληροφορίες για την καταναλωτική συμπεριφορά του κατόχου της κάρτας (αποκαλύπτονται ακόμη και τα θρησκευτικά του πιστεύω) και
“ Δεν σας χρωστάμε.. Μας χρωστάτε..”
Πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη,22.9.11,στο Θέατρο ΑΛΦΑ, η συνέντευξη Τύπου του Εθνικού Συμβουλίου. Ενημέρωσαν, συνοπτικά, τους εκπροσώπους των Μ.Μ.Ε. και τους φίλους που παρακολούθησαν τη συνέντευξη, ο Πρόεδρος και ο Γ. Γραμματέας του Εθνικού Συμβουλίου Μανώλης Γλέζος και Ευάγγελος Μαχαίρας Ακολούθως, ο απεσταλμένος μας στη Χάγη Αριστομένης Συγγελάκης ενημέρωσε λεπτομερώς για όλη τη διαδικασία στο Διεθνές Δικαστήριο Δικαιοσύνης της Χάγης, στην εκδίκαση της γνωστής υπόθεσης του Διστόμου και εξήρε την παρέμβαση του πληρεξούσιου της Ελληνικής Δημοκρατίας Καθηγητή κ. Στέλιου Περράκη, του Καθηγητή κ. Αντώνη Μπρεδήμα και των συνεργατών τους.
Υποχρεωτική η Ηλεκτρονική Κάρτα Αποδείξεων;
σχόλιο ID-ont: Στην σημερινή του συνέντευξη τύπου ο υπουργός Οικονομικών κος Βενιζέλος μίλησε για ηλεκτρονικό τρόπο υποβολής των αποδείξεων. Διαβάζουμε σε δημοσιεύματα:
"Αποδείξεις
Η μείωση του αφορολογήτου δεν θα συνοδευτεί και από μείωση του αριθμού των αποδείξεων που θα πρέπει να συλλέγουν οι φορολογούμενοι, οι οποίες αντιθέτως θα αυξηθούν δραματικά πάνω από το σημερινό 25%. Μίλησε επίσης για σύστημα ηλεκτρονικής υποβολής των αποδείξεων." http://www.reporter.gr/Ειδήσεις/Οικονομία/item/187579-Το-μπαράζ-μέτρων-για-την-έκτη-δόση
"Αναδρομικά θα ισχύσει και η αλλαγή του συστήματος αποδείξεων. Το ύψος του απαιτούμενου ποσού θα αυξηθεί ανάλογα με το εισόδημα που θα δηλωθεί, ενώ η συγκέντρωση των αποδείξεων θα γίνεται με ηλεκτρονικό τρόπο." http://www.naftemporiki.gr/news/cstory.asp?id=2063432
Μιλάμε για υποχρεωτική εφαρμογή της Κάρτας Αποδείξεων; Για κάποιο άλλο σύστημα; Δεν προκύπτει ξεκάθαρα από τα ανωτέρω δημοσιεύματα.
Απορία μας: Την υποχρέωση έκδοσης αποδείξεων την έχουν οι επιχειρήσεις, οι οποίες πρέπει να φορολογούνται με βάση αυτές. Επειδή το κράτος δεν μπορεί (δεν θέλει;) να συλλάβει τους φοροφυγάδες επιχειρηματίες, τιμωρεί τους καταναλωτές που βρίσκονται σε αδύναμη οικονομική θέση, οι οποίοι δελεάζονται από την προσφορά των επιχειρηματιών να πάρουν το προϊόν χωρίς φόρο; Επειδή δηλ. το κράτος αδυνατεί να κάνει την δουλειά του, εκδικητικά, μαινόμενο, στρέφεται προς τους καταναλωτές και ξεσπά επάνω τους, στερώντας τους φοροαπαλλαγές;
Η Απογραφή στην Αλβανία
και η ελλαδική αβελτηρία
Το ζήτημα «Απογραφή» έλαβε τέλος για το Βορειοηπειρωτικό Ελληνισμό. Οι αδελφοί μας αποφάσισαν να απόσχουν από τη διαδικασία-παρωδία, καταγγέλλοντας την αλβανική πολιτική ηγεσία για προσπάθεια «νομιμοποιήσεως της πολιτικής απογραφών των κομμουνιστικών καθεστώτων».
Στον αντίποδα, η ελληνική κυβέρνηση για ακόμη μια φορά, ηχηρά απούσα από τις εξελίξεις.
Κι όμως, στις 16.01.2011 ο Υφυπουργός Εξωτερικών Δ. Δόλης σε ομιλία του στη Δερβιτσάνη, επ' ευκαιρία της επετείου των 20 χρόνων από την ίδρυση της «Ομόνοιας», τόνισε ότι η Απογραφή συνιστά κεφαλαιώδη πρόκληση και υπογράμμισε εμφαντικά ότι «η καταγραφή όσο το δυνατόν μεγαλύτερου αριθμού Ελλήνων στην Αλβανία είναι αναγκαία και ικανή συνθήκη για τη συνέχιση της παρουσίας και λειτουργίας των Ελλήνων στη χώρα αυτή. Η ευθύνη είναι όλων μας, τόσο σε ατομικό, όσο και σε συλλογικό επίπεδο»
Τι έπραξε επ' αυτού η ελλαδική πολιτική ηγεσία; Ουδέν!
Ο χρόνος που διέδραμε από τότε αναλώθηκε σε μια άνευ προηγουμένου επέλαση εις βάρος των κοινωνικών κατακτήσεων του ελληνικού λαού, σε ατελείωτες γονυκλισίες προς τους διεθνείς τοκογλύφους, σε ανερυθρίαστες ευχαριστίες προς τους σύγχρονους οικονομικούς κατακτητές για την καταρράκωση της εθνικής μας κυριαρχίας!
Πού να βρεθεί λοιπόν χρόνος για άσκηση εθνικής πολιτικής!
Όμως εμείς, ΠΑΣΥΒΑ και ΣΦΕΒΑ, μαζί με πολλούς άλλους Έλληνες πατριώτες δηλώνουμε στους εντολοδόχους των Βρυξελλών και του Βερολίνου ότι «λογαριάσανε λάθος»!
Το Βορειοηπειρωτικό, το Κυπριακό, ο σφετερισμός του ιερού ονόματος της Μακεδονίας μας συνιστούν ενεργά και ζέοντα εθνικά ζητήματα, τα οποία ουδέποτε θα απεμπολήσουμε.
Δεν αναγνωρίζουμε καμιά ανομολόγητη συναλλαγματική, απ' όποιον κι αν υπογράφηκε!
ΣΦΕΒΑ, 1/10/2011
Ανακοίνωση: Με δεδομένο ότι, όπως μαθαίνουμε, πολλοί από τους αδελφούς μας Βορειοηπειρώτες αποφάσισαν να απογραφούν, ιδίως στις μη "αναγνωρισμένες" περιοχές, καλούμε τους αδελφούς μας να καταγείλλουν οποιοδήποτε περιστατικό ψυχολογικής πίεσης, εκβιασμού, βίας και νοθείας σχετικά με την αλβανική απογραφή στην ηλεκτ. διεύθυνση spiros_spiromilios@yahoo.co.uk
Πρώϊμες ανθελληνικές επιδιώξεις: Σκοπιανό χαρτονόμισμα απεικονίζει τον Μέγα Αλέξανδρο!
16.09.11
Σε δημοσιεύματα αλλά και βίντεο αποσπάσματα συνεντεύξεων και δηλώσεων από πρώην πρωθυπουργούς των Σκοπίων που έχουν κυκλοφορήσει κατά καιρούς, καταδεικνύεται ο ψευδομακεδονισμός (βλ. δηλώσεις Κύρο Γκλιγκόροφ) αλλά και η σλαβική/βουλγαρική καταγωγή των γειτόνων μας (βλ. δηλώσεις Γκεοργκίεφσκι)
Ήταν όμως πάντοτε έτσι;
Μέχρι τώρα γνωρίζαμε μόνο το περίφημο "αναμνηστικό" χαρτονόμισμα που απεικόνιζε τον Λευκό Πύργο.. Πρόσφατα όμως ήρθε στο φως ένα ακόμη χαρτονόμισμα των πρώτων ημερών του Σκοπιανού κρατιδίου, που κατεδαφίζει τους ισχυρισμούς των πρώην υψηλόβαθμων στελεχών της Σκοπιανής Αριστεράς (βλ. Ντένκο Μαλέσκι) αλλά και της Σλαβοβουλγαρικής Δεξιάς (βλ. Γκεοργκίεφσκι), ότι ο αρχαιομακεδονισμός ήταν άγνωστος κατά την πρώτη περίοδο πριν και μετά την διάλυση της Γιουγκοσλαβίας το 1991.
Αν και τώρα συναινούν πως επρόκειτο για ένα περιθωριακό κίνημα πριν από το 2006, όταν ο Γκρουέφσκι κέρδισε τις εκλογές για πρώτη φορά, το χαρτονόμισμα αυτό αντανακλά μια πραγματική κατάσταση.
Ένα από τα, αποσυρθέντα την τελευταία στιγμή, χαρτονομίσματα των Σκοπίων των 20 στατήρων (ναι! πρόκειται για τους αρχαίους μακεδονικούς στατήρες του Φιλίππου Β')
Aπερρίφθη τελεσιδίκως η μήνυση κατά του Πειραιώς Σεραφείμ για προσβολή ομοφιλοφύλων
Μέ τίς ὑπ’ ἀριθμ. ΕΓ/104-2010/361/9Δ/2011 διάταξη τῆς Εἰσαγγελέως Πλημελλειοδικῶν Ἀθηνῶν καί ὑπ’ἀριθμ. 15/2011 διάταξη τοῦ Εἰσαγγελέως Ἐφετῶν Ἀθηνῶν ἡ ἔγκλιση τῶν κ. Andrea Helen Gilbert τοῦ Milton, Γρηγορίου Βαλλιανάτου τοῦ Νικολάου, Εὐαγγελίας Βλάμη τοῦ Κωνσταντίνου, Δημητρίου Τσαμπρούνη τοῦ Νικολάου στελεχῶν «ὁμοερωτικῶν» φορέων καί Παναγιώτου Δημητρᾶ τοῦ Ἠλία, νομίμου ἐκπροσώπου τῆς Ἑταιρίας κοινωνικῆς καί πολιτικῆς ἔρευνας «ΕΤΕΠΕ» Ἑλληνικοῦ Παρατηρητηρίου τῶν Συμφωνιῶν τοῦ Ἐλσίνκι, κατά τῆς ἐλαχιστότητός μου γιά δῆθεν «ἐξύβριση, συκοφαντική δυσφήμιση καί γιά προσβολή μέ λόγο τῆς τιμῆς τῶν “ὁμοερωτικῶν” ἀτόμων» καί ὅτι δῆθεν μέ τίς δηλώσεις μου, διά τοῦ Τύπου, κατά τῆς ὁμοφυλοφιλίας συνέβαλα στήν δημιουργία «ἐκφοβιστικοῦ, ἐχθρικοῦ, ἐξευτελιστικοῦ, ταπεινωτικοῦ ἤ ἐπιθετικοῦ περιβάλλοντος γιά τά “ὁμοερωτικά” ἄτομα» ἀπερρίφθη τελεσιδίκως ὡς νόμῳ καί οὐσίᾳ ἀβάσιμος καί ἀνεπέρειστος.
Ὁ ἐκκλησιαστικός λόγος παραμένει λόγος ἀγάπης, στοργῆς, ἀληθείας καί γνησιότητος καί δέν στρέφεται κατά προσώπων, πού ἀποτελοῦν εἰκόνες θεοειδεῖς τοῦ αἰωνίου Θεοῦ, ἀλλά κατά τῆς τραγικότητος τῆς ἀποστασίας τοῦ ἀνθρωπίνου προσώπου καί τῆς γενεσιουργοῦ αἰτίας τῶν πολλῶν θλίψεων τοῦ κόσμου πού εἶναι ἡ σήμερον ἀπενοχοποιημένη ἔννοια τῆς ἁμαρτίας, δηλ. τῆς αὐτονομήσεως τοῦ ἀνθρώπου ἀπό τήν κοινωνία του μέ τόν Δημιουργό του καί τῆς στρεβλῆς, ἀσταθοῦς καί ἀφελοῦς ἀποδοχῆς τοῦ δολίου δαιμονικοῦ περιπαίγματος περί λατρείας τῆς κτίσεως ὡς δῆθεν πηγῆς ἀκτίστου καί ἀφθίτου ζωῆς καί ἀληθείας, ἐνῷ στήν πραγματικότητα αὐτό ὁδηγεῖ ἀναποδράστως καί μαθηματικῶς στό θάνατο.
Οἱ δολοφόνοι τῆς Κύπρου
καὶ ἡ σιωπὴ τῶν συνενόχων
20 Ἰουλίου 1974. Μιὰ ἡμερομηνία σκοτεινὴ σὰν τὴ νύχτα καὶ μαύρη σὰν τὴν κόλαση. 37 χρόνια ἀργότερα ἡ τραγωδία περιμένει ἀκόμη τὴ λύση της. Ἀλλὰ ποιὰ λύση;
Στὶς 19 τοῦ περασμένου Ἰουλίου ὁ πρωθυπουργὸς τῆς Τουρκίας κ. Ταγὶπ Ἐρντογὰν σὲ δηλώσεις ποὺ ἔκανε κατὰ τὴν παράνομη μετάβασή του στὸ ψευδοκράτος τῆς Βόρειας Κύπρου γιὰ τὸν ἑορτασμὸ τῆς δολοφονικῆς εἰσβολῆς τοῦ 1974, ἀναφερόμενος στὴν περίοδο τοῦ β΄ ἑξαμήνου τοῦ 2012, κατὰ τὴν ὁποία ἡ Κύπρος θὰ ἀσκεῖ τὴν Προεδρία τῆς Εὐρωπαϊκῆς Ἑνώσεως, εἶπε τὰ ἑξῆς:
«Κατὰ τὴν προεδρία τῆς Νότιας Κύπρου στὴν Εὐρωπαϊκὴ Ἕνωση δὲν πρόκειται νὰ συνομιλήσουμε. Κατὰ τὴν περίοδο αὐτὴ οἱ σχέσεις μὲ τὴν Εὐρωπαϊκὴ Ἕνωση θὰ παγώσουν. Ἐπὶ ἕξι μῆνες δὲν θὰ ὑπάρχουν σχέσεις Τουρκίας - Εὐρωπαϊκῆς Ἑνώσεως... Δὲν συνομιλοῦμε μὲ χώρα ποὺ δὲν ἀναγνωρίζουμε. Θεωροῦμε ντροπὴ γιὰ μᾶς ἀκόμη καὶ τὸ ὅτι βρισκόμαστε στὸ ἴδιο τραπέζι μαζί τους στὸν ΟΗΕ... Δὲν τίθεται πλέον θέμα νὰ κάνουμε χάρες στὴν Κύπρο. Ἔχουμε κάνει ἀρκετές».
Δὲν θὰ περίμενε κανεὶς δηλώσεις θετικὲς ἀπὸ ἕναν Τοῦρκο πρωθυπουργό. Ἀλλὰ ἕνα τέτοιο παραλήρημα θρασύτητος, βαρβαρότητος, χυδαίας περιφρονήσεως ἀκόμη καὶ τῆς στοιχειώδους λογικῆς ἦταν πραγματικὰ ἔκπληξη ἀκόμη καὶ γιὰ τοὺς πιὸ ἐπιπόλαιους ὀνειροπόλους τῶν καλῶν σχέσεων μὲ τὴν Τουρκία. Ἀναμφιβόλως, κ. Ἐρντογάν, εἶναι ντροπὴ καὶ μάλιστα μεγάλη οἱ βάρβαρες ὀρδὲς τοῦ Ἀττίλα νὰ κάθονται στὸ ἴδιο τραπέζι μὲ τοὺς πρίγκιπες 3.000 χρόνων κορυφαίου δημιουργικοῦ πολιτισμοῦ. Ἀλλὰ καὶ νὰ θέλουμε νὰ κάνετε κι ἄλλη χάρη στὴν Κύπρο μετά (καὶ σάν) τὸ φρικτὸ ἔγκλημα τοῦ 1974, ἔχετε δίκαιο, πάει πολύ.
Καὶ βέβαια δὲν εἴμαστε τόσο ἀφελεῖς, ὥστε νὰ περιμένουμε ἀντίδραση ἀπὸ τοὺς ἡγέτες τῶν μελῶν τῆς Εὐρωπαϊκῆς Ἑνώσεως. Αὐτοὶ ἔχουν φωνὴ μόνο γιὰ τὰ ὠμὰ συμφέροντά τους.
Ἀλλὰ ἡ ἀπόλυτη σιωπὴ τοῦ Γενικοῦ Γραμματέα τοῦ ΟΗΕ κ. Μπὰν Κι-Μοὺν στὸ προσχέδιο τῆς Ἐκθέσεώς του γιὰ τὸ Κυπριακό, ποὺ γνωστοποιήθηκε στὶς 10 Αὐγούστου, εἶναι πραγματικὰ θλιβερή.
Οὔτε μάτια οὔτε αὐτιὰ ἔχετε, κ. Γενικέ;
Ἔχετε καὶ ἐσεῖς δίκαιο. Οἱ συνένοχοι πάντα σιωποῦν.
Ἀλλά, νομίζετε, θὰ σιωπήσει καὶ ὁ Θεός;
Ἡ Ἐκκλησία τῆς Ἑλλάδος, ἐλπίζουσα ὅτι ὁ δημοσιογραφικός θόρυβος, ὁ ὁποῖος προκλήθηκε χθές σχετικῶς πρός τήν φορολόγηση τῆς Ἐκκλησίας, ὀφείλεται σέ ἔλλειψη λεπτομεροῦς ἐνημερώσεως ὅσων τόν προκαλέσαν, ἐπιθυμεῖ νά ἐνημερώσει δημοσίως ὅτι ἡ Ἐκκλησία τῆς Ἑλλάδος, οἱ Ἱερές Μητροπόλεις μέ τά ἐκκλησιαστικά τους ἱδρύματα, οἱ Ἱερές Μονές καί οἱ Ἐνορίες, οἱ ὁποῖες εἶναι ξεχωριστά μεταξύ τους νομικά πρόσωπα, καταβάλλουν κάθε χρόνο στίς κατά τόπους Δ.Ο.Υ. τίς παρακάτω νομοθετημένες φορολογικές ὑποχρεώσεις τους:
1.Φόρο ἐπί τῶν κατ’ ἔτος μισθωμάτων, πού εἰσπράττουν ἀπό ἀκίνητα, μέ συντελεστή 20% ἐπί τῆς ἀξίας τους,
2.Συμπληρωματικό φόρο ἐπί τῶν εἰσοδημάτων τους ἀπό οἰκοδομές καί ἐκμισθώσεις γαιῶν μέ συντελεστή 3%,
3.Προκαταβολή τοῦ φόρου (γιά τό ἑπόμενο ἔτος) μέ συντελεστή 55% ἐπί τῆς ἀξίας τοῦ παραπάνω συμπληρωματικοῦ φόρου,
ΚΑΤΑΘΕΣΤΕ ΣΤΗ ΔΟΥ & ΠΡΟΩΘΕΙΣΤΕ ΕΠΕΙΓΟΝΤΩΣ
ΟΔΗΓΙΕΣ :
Η Εκκλησία, όπως η ίδια διακηρύσσει, δεν είναι κοσμικό αλλά θείο καθίδρυμα, αυτό το Σώμα του Θεανθρώπου Κυρίου με Κεφαλή τον ίδιο τον Ιησού Χριστό και μέλη του όσους δέχθηκαν το Βάπτισμα και παραμένουν ενωμένοι μαζί Του. Οι άνθρωποι, χαρακτηριζόμενοι από την ως εκ της πτώσεως των πρωτοπλάστων αδυναμία, ρέπουν διαχρονικά προς την παραχάραξη της κατά τον Απόστολο Παύλο “άπαξ παραδοθείσης πίστεως”.
Αποτέλεσμα αυτής της ροπής είναι η αναστάτωση του σώματος της Εκκλησίας από τις ποικιλόμορφες αιρέσεις. Και οι μεν αιρέσεις των πρώτων αιώνων στο χώρο της Ανατολής, αφού αναστάτωσαν επί μακρόν το σώμα της Εκκλησίας, έπαψαν να υφίστανται ή διαθέτουν σήμερα μικρό αριθμό πιστών σε χώρες δοκιμαζόμενες από την ισλαμική πλημμυρίδα. Οι αιρέσεις όμως που εμφανίστηκαν αργότερα στη Δύση παγιώθηκαν και όχι απλά επηρέασαν την ιστορική πορεία των λαών αυτής αλλά και τις κοινωνικοπολιτικές εξελίξεις στις χώρες της. Εννοούμε τον Παπισμό, που προηγήθηκε, και τη Διαμαρτύρηση που ακολούθησε ως αντίδραση στον πρώτο.
Σε αντίθεση με τον χώρο των αιρέσεων, στην Εκκλησία διατηρήθηκε σταθερή και αναλλοίωτη η Ιερή παράδοση στην πάροδο των αιώνων. Κι όταν αναφερόμαστε στην Ιερή Παράδοση δεν εννοούμε ανθρώπινες θέσεις και έθιμα, που παραδίδονται από γενεά σε γενεά, αλλά την «παρακαταθήκη», που παρέδωσε ο ίδιος ο Χριστός στους Αποστόλους και εκείνοι με τη σειρά τους στους διαδόχους τους μέχρι και σήμερα. Η Ιερή Παράδοση σε τελική ανάλυση είναι η «πάσα αλήθεια», που ταυτίζεται με τον Χριστό («εγώ ειμι η οδός και η αλήθεια»). Η Ιερή Παράδοση έχει σχέση με την οριοθέτηση της ορθής Πίστεως, τη διαφύλαξη και την ερμηνεία των Αγίων Γραφών, την αποτύπωση του ορθοδόξου εκκλησιαστικού ήθους και την διατήρηση της εν πνεύματι και αληθεία λατρείας του Θεού και με τελικό σκοπό την κάθαρση, τον φωτισμό και τη θέωση του ανθρώπου.
Αυτή η Παράδοση της Εκκλησίας βοήθησε τους πιστούς να αποφύγουν σφάλματα, τα οποία βαρύνουν τρομακτικά τους χριστιανούς της Δύσης. Χαρακτηριστικά γνωρίσματα του Παπισμού είναι η ανύψωση του πάπα σε κατ εξοχήναντιπρόσωπο του Θεού επί της γης και το πνεύμα της απολυταρχίας, το οποίο η παπική αυλή επέβαλε κατά τον ευρωπαϊκό Μεσαίωνα με συνέπεια να γραφούν οι μελανότατες σελίδες της “Ιεράς Εξετάσεως”. Εκεί το “Κανονικό δίκαιο” απολυτοποιήθηκε και η “Οικονομία” της Εκκλησίας αφανίστηκε, για να επικρατήσει ως ένας “άκαμπτος ηθικός κώδιξ”, όπως επιτυχημένα έγραψε διαπρεπής υλιστής κατά τον 20ο αιώνα. Στην Εκκλησία το πνεύμα της ελευθερίας, το οποίο είναι διάχυτο στο Ευαγγέλιο του Χριστού, παρέμεινε αλώβητο χάρη στο συνοδικό σύστημα διοίκησης και στις ερμηνείες των θεουμένωνΠατέρων της. Δεν ισχυριζόμαστε ότι δεν υπήρξαν και στην Εκκλησία πρόσωπα, τα οποία αστόχησαν, λόγω αδυναμιών, όπως φιλοδοξία, εγωισμός ή δειλία, και αδίκησαν ή υπετάγησαν στις εντολές των ισχυρών των ημερών τους, όπως η αυλή του Βατικανού στην τάξη των “ευγενών”, με την οποία συμπορεύτηκε επί αιώνες, λησμονήσαντες το “πειθαρχείν δει Θεώ μάλλον ή ανθρώποις”. Υπήρξαν και άλλα πρόσωπα που εκδήλωσαν έντονο τον ζηλωτισμό και εξετράπησαν σε διωγμούς κατά προσώπων ή ομάδων προσώπων. Για τις αστοχίες αυτές η Εκκλησία ουδεμία ευθύνη φέρει, καθώς ποτέ στην ιστορία της δεν θεσμοθέτησε εκτροπές από το πνεύμα του Ευαγγελίου του Χριστού.
Το θρησκευτικό κίνημα των Διαμαρτυρομένων ήταν η αναπόφευκτη αντίδραση στο απολυταρχικό πνεύμα του Παπισμού. Αγνοώντας όμως οι πρωτεργάτες του κινήματος την Παράδοση της Εκκλησίας, εξετράπησαν σε προσωπικές ερμηνείες των πάντων αφώτιστοι όντες και μη πνευματοφόροι σε αντίθεση προς τους Πατέρες. Αποτέλεσμα αυτού ήταν η πολυδιάσπαση του προτεσταντικού κόσμου και η αλλοτρίωση ακόμη και σε κεφαλαιώδη θέματα της πίστεως. Μόνο στις ΗΠΑ αριθμούνται πλέον περί τις 23.000 προτεσταντικές παραφυάδες, στις οποίες προστίθενται διαρκώς και νέες. Οι προτεστάντες, οι οποίοι έχουν απεμπολήσει παντελώς την ασκητική θεώρηση του βίου, χαρακτηρίζονται από θλιβερή σύγχυση μεταξύ ελευθερίας και ασυδοσίας.
Τα δύο αυτά κακέκτυπα χριστιανικών πίστεων έδωσαν γέννηση στα δύο κοινωνικοοικονομικά συστήματα, που ταλάνισαν τον πλανήτη, τον κομμουνισμό και τον καπιταλισμό, για να “θριαμβεύσει” τελικά το προτεσταντικό πρότυπο της κοινονικοοικονομικής ασυδοσίας, το καπιταλιστικό.
Είναι θλιβερό να γίνεται λόγος στις ημέρες μας από μέλη της Εκκλησίας, που εμφανίζονται να εκπροσωπούν την αποκαλούμενη νεοπατερική ή μεταπατερική θεολογία, ότι εντός Αυτής είναι διάχυτο το πνεύμα της τρομοκράτησης των πιστών και εντονότατες οι απαγορεύσεις και οι συνεπαγόμενες από το Κανονικό δίκαιο τιμωρίες για τις παρεκτροπές αυτών, κατά τα βατικάνεια πρότυπα. Και θλιβερότερο ακόμη είναι το ότι αποφεύγουν την όποια διάκριση του πνεύματος της Ιεράς Παραδόσεως της Εκκλησίας από το άλλο του παπισμού, τον οποίο, χρησιμοποιώντας αριστοτεχνική διπλωματικής φύσεως γλώσσα, αποφεύγουν να θεωρήσουν αίρεση συμπλέοντες με όσους, μεγαλόσχημους ή μικρόσχημους, επιχειρούν να συμβάλουν δια των οικουμενιστικών-συγκρητιστικών συνάξεων της αμετροεπούς αγαπολογίας στην επίτευξη ψευδοένωσης των “Εκκλησιών” στα πλαίσια της “νέας τάξης πραγμάτων”.
Στην προσπάθεια να πείσουν ότι επανανεκάλυψαν το πνεύμα της ελευθερίας, το οποίο είχαν δήθεν αποκρύψει κατά το παρελθόν οι σωρεύσαντες πλήθος κακών στην Εκκλησία, ολισθαίνουν προς την προτεσταντική ελευθεριότητα καταθέτοντας αντιπατερικό λόγο σε κεφαλαιώδη θέματα, όπως τα Μυστήρια της Εκκλησίας και οι ενοχές ως αναπόφευκτη συνέπεια της αμαρτίας. Μέσω των καινοφανών και αντιπατερικών αυτών θέσεων επιδιώκεται δήθεν η προσέγγιση προς τους νέους, οι οποίοι απέχουν στον καιρό μας από την εκκλησιαστική ζωή. Αλλά το πείραμα αυτό το επιχείρησαν πρώτοι οι προτεστάντες πριν από αρκετές δεκαετίες, καθώς η έλλειψη παραδόσεως σ’ αυτούς το καθιστούσε κατά πολύ πιο εύκολο στην πραγματοποίησή του. Κατάφεραν για λίγο να συγκεντρώσουν τους νέους στους ναούς τους με μουσικές και τραγούδια. Ύστερα από λίγα έτη όλα τελείωσαν. Σήμερα οι προτεστάντες σε διάφορες χώρες πουλούν ναούς λόγω έλλειψης εκκλησιάσματος. Αν ο νέος δεν ακούει για την ασκητική της αγάπης, δεν έχει λόγο να προσέλθει σε ναό.
Το εκκλησιαστικό σώμα ταλανίζεται στις ημέρες μας από την τάση του κλήρου προς υιοθεσία του παπικού πνεύματος της ανελευθερίας και του λαού προς υιοθεσία προτεσταντικών θέσεων στο όνομα δήθεν της ελευθερίας. Και τα δύο είναι αντιπατερικά, συνεπώς αντορθόδοξα. Στο μέτρο που δεν κατανοούμε ότι οι νέοι μας ταλανίζονται από το προτεσταντικό πνεύμα του καταναλωτισμού και απεναντίας επιδιώκουμε να τους προσεγγίσουμε προσφέροντας αφειδώς και μάλιστα δωρεάν συγχωροχάρτια θα αποτυγχάνουμε οικτρά στο να τους προσεγγίζουμε. Οι νέοι, ακόμη και άγευστοι περί τα εκκλησιαστικά, κάνουν λόγο στις “συνομιλίες” τους στο διαδίκτυο για τον γέροντα Παΐσιο. Οι νέοι, παρά τη λειψή έως ανύπαρκτη εκκλησιαστική παιδεία αναζητούν ακόμη το γνήσιο. Και δεν είναι δυνατόν να ικανοποιηθούν με τις εκπτώσεις σε καμιά περίπτωση. Το πολύ να αυτοδικαιωθούν, όσοι αντιπαθούν την Εκκλησία, για την αντιεκκλησιαστική τους στάση.
Αρκετά ταλανιστήκαμε, κλήρος και λαός, από την Παλιγγενεσία ώς σήμερα από το πλήθος των δυτικών επιρροών. Μήπως είναι ευκαιρία, τώρα που ο λαός μας δρέπει τους πικρούς καρπούς από την προσκόλληση των κρατούντων στη Δύση με την ασθενή έως ανύπαρκτη αντίδραση της Διοικούσας Εκκλησίας στον πολιτιστικό εκδυτικισμό μας, να αρχίσουμε να μιλούμε για την ασκητική θεώρηση του βίου κατά την αγιοπατερική παράδοση. Και γνωρίζουμε ότι αυτή δεν “χαϊδέυει αυτιά”, επειδή διατήρησε αλώβητη την εν Χριστώ αγάπη.
Πηγή: Η άλλη όψη
Φόρος τιμής στον ήρωα Έλληνα δάσκαλο...
Γιάννης Κανίδης
Στις 3 Σεπτεμβρίου 2004, ο Γιάννης Κανίδης, 74 χρόνων, έπεσε νεκρός στο σχολικό συγκρότημα της πόλης Μπεσλάν, όταν προσπάθησε να αποσυνδέσει ανεμιστήρα στην οροφή του σχολείου ο οποίος ήταν συνδεδεμένος με εκρηκτικό μηχανισμό ώστε να σώσει τα παιδιά που βρισκόντουσαν εκείνη την ώρα στην αίθουσα του γυμναστηρίου. Εβαλε ασπίδα το κορμί του, ανέφερε ο ανηψιός του Γιάννης Ισμαλίδης όταν μετά την αποσύνδεση του ανεμιστήρα οροφής την οποία πραγματοποίησε οι τρομοκράτες έστρεψαν τα όπλα τους εναντίον των μικρών παιδιών. Τότε Γιάννης Κανίδης μπήκε ανάμεσα στα όπλα και στα παιδιά και έπεσε νεκρός από τις σφαίρες των τρομοκρατών. Όσοι βρέθηκαν εκείνη την ώρα εκεί λένε ότι αν υπάρχουν επιζώντες αυτό οφείλεται και στον πολυαγαπημένο δάσκαλό τους. Ο πολυαγαπημένος σε όλους δάσκαλος γυμναστικής έφυγε σαν ήρωας υπερασπιζόμενος τα παιδιά που λάτρευε, αφήνοντας την τελευταία του πνοή στο σχολείο όπου γενιές και γενιές μεγάλωσαν στα χέρια του. Και κάτι ακόμα: Στον Γιάννη Κανίδη είχε προταθεί αμέσως μετά την κατάληψη του σχολικού συγκροτήματος από τους τρομοκράτες να αποχωρήσει, αυτός όμως επέλεξε να παραμείνει δίπλα στα παιδιά….
«Υπάρχει ελληνική ψυχή και στη Ρωσία. Ο Γιάννης Κανίδης έφυγε σαν ήρωας και έτσι θα θέλαμε να τον θυμούνται όλοι οι Έλληνες». Αυτά ήταν τα πρώτα λόγια του ανιψιού του κ. Ισλανίδη στο ΜΠΕ μετά την τη θλιβερή είδηση του θανάτου του Γιάννη Κανίδη.
Προτίμησε να εργαστεί μέχρι την τελευταία στιγμή, αν και προ πολλού μπορούσε να απολαμβάνει την ήρεμη ζωή του συνταξιούχου. Δεν ήταν ο τρόπος ζωής που του ταίριαζε, αλλά και με το θάνατό του επέλεξε να προσδιορίσει κατά τρόπο συγκλονιστικό το περιεχόμενο της αυταπάρνησης, της αφοσίωσης της ανθρωπιάς και της υπέρτατης θυσίας. Έφυγε ήρωας με δυνατή ελληνική ψυχή. Τιμή σε όλους όσους έτυχε να γνωρίσουν έστω και κατά προσέγγιση εκπαιδευτικό τέτοιας ποιότητος.
Φέτος, στις 6 Σεπτεμβρίου, στην πόλη του Μπεσλάν θα γίνουν τα εγκαίνια ενός σύγχρονου σχολείου-οικοτροφείου, αθλητικής κατεύθυνσης, που θα φέρει το όνομα του Γιάννη Κανίδη, όπως αναφέρεται στην ιστοσελίδα της περιφέρειας Πραβομπερεζνί, της Βόρειας Οσετίας.
O Γιάννη Κανίδης δεν άφησε πίσω του μεγάλα λόγια. Έκανε μια μεγάλη πράξη που περιέχει όλα τα λόγια του κόσμου....
Σάββατο, 3 Σεπτεμβρίου 2011
ΠΗΓΗ: http://ethniki-paideia.blogspot.com/2011/09/blog-post.html
Από καιρό γίνεται συστηματική προσπάθεια από ορισμένες γνωστές ομάδες να διασαλευθεί η μακραίωνη και ενιαία πνευματική και πολιτισμική ιστορία του Γένους των Ελλήνων.
Με συντονισμό, εμπάθεια και ατεκμηρίωτες θέσεις γίνεται σφοδρός αγώνας κατά της δύο χιλιάδες χρόνια δυνατής παρουσίας του χριστιανισμού στον ελληνικό κόσμο. Θέλουν επίμονα να μας πουν και να μας πείσουν ότι ο χριστιανισμός είναι ξένος προς την παράδοσή μας και προσπαθούν να επαναφέρουν το μυθικό δωδεκάθεο.
Τις ιδέες αυτές παρουσιάζουν διανοητές, αρθρογράφοι και ομιλητές με φαιδρά επιχειρήματα.
Ας σημειωθεί παρενθετικά πως το δωδεκάθεο το αμφισβητούσαν ακόμη και οι μεγάλοι, αρχαίοι Έλληνες φιλόσοφοι, λέγοντας πως δεν είναι δυνατόν το θείο να είναι εμπαθές. Οι μοντέρνοι αυτοί άθεοι βρήκαν καταφύγιο σε θεούς με μίση, κακίες, ζηλοφθονίες, φονικά και άγια πάθη.
Ξαφνικά οι άθεοι έγιναν πιστοί θεών απίστων. Έχουν μεγάλη έχθρα και εκδικητικότητα κατά του χριστιανισμού και των χριστιανών και δεν χάνουν καμία ευκαιρία να κατηγορήσουν και να συκοφαντήσουν. Φθάνουν μάλιστα εύκολα να διαγράφουν την πλούσια σε προσφορά και επιτεύγματα ελληνοχριστιανική περίοδο. Να ταυτίζονται με τους εχθρούς της φυλής μας, τους κατηγόρους του βυζαντινού θαύματος.
Μανιάτης: Το Ιόνιο μπορεί να μας δίνει 1 δισ. δολ. το χρόνο
Ο αρμόδιος για τα ενεργειακά υφυπουργός ΠΕΚΑ Γιάννης Μανιάτης μιλά για τα γεωτρύπανα στο τόξο Ιονίου-Κρήτης και για τα έσοδα από τα πετροδολάρια που θα εισρεύσουν στο δημόσιο ταμείο, καθώς και για τον επικείμενο δεύτερο γύρο διεθνών διαγωνισμών στον τομέα της γεωθερμίας. Ως συχνός επισκέπτης του Ισραήλ δε, αναφέρεται στα περιθώρια συνεργασίας –και όχι μόνο στον τομέα της ενέργειας. Σε κάθε περίπτωση συνιστά ψυχραιμία για να μη πάμε «από το ένα άκρο της Ψωροκώσταινας στο άλλο»...
Συνέντευξη στους Μαρίνα Μάνη, Χάρη Φλουδόπουλο
- Πετρέλαιο και φυσικό αέριο στην Ελλάδα. Ποια είναι η εικόνα που έχετε για το εάν και τι υπάρχει στο υπέδαφός μας –και για τι μπορούμε να περιμένουμε;
Είναι βέβαιο ότι το υπέδαφος της χώρας μας κρύβει «θησαυρούς» ανάλογου μεγέθους με αυτούς των γειτονικών χωρών στη βάση της γεωλογικής αναλογίας και συνέχειάς μας με αυτές. Ναι, έχουμε αποθέματα πετρελαίου και φυσικού αερίου, ποσοτήτων ανάλογων με αυτές της Ιταλίας, της Αλβανίας, της Βουλγαρίας, της Τουρκίας, της Κύπρου, κ.ά.
- Είστε έτοιμος να βγάλετε στον αέρα τη διεθνή πρόσκληση για τις μη αποκλειστικές σεισμικές έρευνες;
Ναι. Πιστεύω ότι πριν το τέλος Αυγούστου, το αργότερο αρχές Σεπτέμβρη, θα βγούμε στον αέρα. Θα πρόκειται για την πρώτη επίσημη διεθνή παρουσία της χώρας στο πετρελαϊκό γίγνεσθαι μετά από σχεδόν 15 χρόνια ανυπαρξίας.
Αυξάνονται τα σύννεφα για μία νέα ένοπλη αντιπαράθεση πάνω από τα Βαλκάνια και για άλλη μία φορά η εστία του προβλήματος είναι το Κόσσοβο και το μη βιώσιμο status quo που επιβλήθηκε με την δύναμη των όπλων του ΝΑΤΟ πριν από 12 χρόνια.
Πιο συγκεκριμένα για άλλη μια οι αλβανικές εθνικιστικές φωνές προσπαθούν να προκαλέσουν μία νέα σύρραξη στην περιοχή απαιτώντας από τις αρχές του Κοσσόβου την συγκρότηση στρατιωτικής δομής έως τα τέλη του Σεπτεμβρίου.
Διαφορετικά όπως αναφέρει σε ανακοίνωση του ο «Αλβανικός Εθνικός Στρατός» (ΑΝΑ) θα αναλάβει δράση στο βόρειο Κόσσοβο όπου κατοικούν χιλιάδες ανυπεράσπιστοι ουσιαστικά Σέρβοι. Όπως αναφέρουν τοπικά ΜΜΕ ο «Αλβανικός Εθνικός Στρατός» έχει επιδώσει τελεσίγραφο στον πρόεδρο και τον πρωθυπουργό του Κοσόβου, ζητώντας τη συγκρότηση ένοπλων στρατιωτικών δομών στο Κόσσοβο έως τις 30 Σεπτεμβρίου.
Για άλλη μία φορά οι Αλβανοί του Κοσσόβου αποδεικνύουν ότι προτεραιότητα για αυτούς δεν έχει η αρμονική συνύπαρξη με τους Σέρβους και τις λοιπές εθνικές και θρησκευτικές κοινότητες του Κοσσόβου αλλά η επίτευξη του απολύτου ελέγχου της περιοχής. Δυστυχώς ο αλβανικός εθνικισμός υπάρχει και φαίνεται να συνεχίζει να διογκώνεται χωρίς να ανησυχεί τους συνήθως ευαίσθητους σε αυτά τα θέματα Έλληνες «προοδευτικούς» αναλυτές.
defencenet.gr
Η ΙΕΡΑ ΜΗΤΡΟΠΟΛΗ ΞΑΝΘΗΣ ΚΑΤΑΓΓΕΛΕΙ ΑΙΣΧΡΟ "ΘΕΑΤΡΙΚΟ ΕΡΓΟ" ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΜΑΧΩΝ ΓΡΑΙΚΥΛΩΝ ΠΟΥ ΥΒΡΙΖΕΙ ΚΑΙ ΔΙΑΚΩΜΩΔΕΙ ΜΟΝΑΧΕΣ
Η ανακοίνωση του Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτη Ξάνθης κ. Παντελεήμονα:
Πληροφορηθήκαμε από αφίσες πού αναρτήθηκαν στην πόλη μας, από φωτογραφίες πού δημοσιεύονται στον τοπικό τύπο, αλλά και από καταγγελίες χριστιανών της περιοχής μας, ότι στα πλαίσια των «Γιορτών της Παλαιάς Ξάνθης» θα παρουσιαστεί στο υπαίθριο αμφιθέατρο της πόλεως θεατρικό έργο με τίτλο «Κορίτσια με τα μαύρα».
Στην αφίσα εμφανίζονται ηθοποιοί με μοναχικά ενδύματα, να φέρουν σταυρό στο μέτωπο. Αναζητήσαμε στο Διαδίκτυο περισσότερες πληροφορίες και διαβάσαμε ότι η υπόθεση του έργου αναφέρεται σε κάποιο γυναικείο Μοναστήρι της Βορείου Ελλάδος «Παναγία η Μαυροβουνιώτισσα», το οποίο, σύμφωνα με το σενάριο, έχει μετατραπεί σε «άντρο εμπορίου χασίς, πλυντηρίου πορνείας, κοιτίδα Ιερόσυλων καί βλασφήμων, κατασκευαστών θαυμάτων». Αυτή είναι η υπόθεση του έργου καί λέγεται ότι η παράσταση, παρουσιάστηκε στην Αθήνα και σε άλλες πόλεις της Ελλάδος και είχε μεγάλη επιτυχία.
ΤΑ 20 ΧΡΟΝΙΑ ΤΟΥ ΣΚΟΠΙΑΝΟΥ ΥΒΡΙΔΙΟΥ
Γράφει ο Κωνσταντίνος Χολέβας, Πολιτικός Επιστήμων
Στις 8 Σεπτεμβρίου συμπληρώθηκαν είκοσι χρόνια από την ανακήρυξη της ανεξαρτησίας της ψευδεπίγραφης «Δημοκρατίας της Μακεδονίας», δηλαδή του γειτονικού μας κράτους των Σκοπίων. Είναι ευκαιρία, λοιπόν, να κάνουμε μία σύντομη αναδρομή σ’ αυτή την εικοσαετία και να εξαγάγουμε χρήσιμα συμπεράσματα για το μέλλον.
Από την πρώτη στιγμή της γεννήσεώς του το κράτος αυτό βασίσθηκε στο ψεύδος... Το ερώτημα του δημοψηφίσματος του 1991 ήταν: «Θέλετε να ανακηρυχθεί η Δημοκρατία της Μακεδονίας μέσα σε μία συνομοσπονδία των γιουγκοσλαβικών λαών;». Δηλαδή οι πολίτες που ψήφισαν ΝΑΙ πιθανότατα να ήθελαν την παραμονή των Σκοπίων στην τότε εν ζωή Γιουγκοσλαβία, αλλά τελικά η ο Γκλιγκόροφ και οι συνεργάτες του υφήρπασαν αυτή την ψήφο και ανακήρυξαν κράτος αποσχιζόμενοι τελείως από το πολυεθνικό κράτος της Γιουγκοσλαβίας. Βεβαίως το ψεύδος ενυπήρχε στην όλη υπόθεση του «μακεδονισμού» από το 1944. Τότε ο κομουνιστής δικτάτωρ Τίτο, αρχηγός των Παρτιζάνων του Β΄ Παγκοσμίου Πολέμου, κατασκεύασε το «μακεδονικό ἐθνος» , αναμιγνύοντας Σέρβους, Βουλγάρους, Έλληνες κ. α κατοίκους της περιοχής Βάρνταρσκα, δηλαδή της νοτίου Σερβίας. Ένα τέτοιο έθνος μέχρι τότε δεν είχε καταγραφεί ούτε σε απογραφές Οθωμανών ή Γερμανών κατακτητών των Βαλκανίων, ούτε σε περιγραφές ξένων περιηγητών. Άλλωστε στον Μακεδονικό Αγώνα 1903-1908 η σύγκρουση –εκκλησιαστική, εκπαιδευτική, και κυρίως ένοπλη-έλαβε χώραν μεταξύ Ελλήνων (Πατριαρχικών) και Βουλγαριζόντων (Εξαρχικών). Ουδείς δήλωνε ότι ανήκει σε ξεχωριστή εθνότητα Μακεδόνων. Η χρήση μιας ελληνοβουλγαρικής διαλέκτου από μερικές χιλιάδες εντοπίων δεν ήταν ασφαλές αποδεικτικό εθνοτικής ταυτότητας. Πολλοί αγωνιστές της ελληνικής υποθέσεως μιλούσαν αυτό το τοπικό ιδίωμα. Έτσι και σήμερα κακώς προβάλλεται η χρήση του γλωσσικού ιδιώματος από μικρό αριθμό κατοίκων της Δ. Μακεδονίας ως δήθεν απόδειξη «μακεδονικής» και μη ελληνικής συνειδήσεως.
Εφοπλισμός: Η Ελλάδα που θριαμβεύει - Πρώτη η Ελλάδα δεύτερη η Κίνα!
Αυτή είναι η ελλάδα που θριαμβέυει: Στην κορυφή, της παγκόσμιας κατάταξης πέρασαν μέσα στο 2011, οι Ελληνες εφοπλιστές, προκειμένου να διατηρήσουν την πρωτοπορία στην παγκόσμια ναυτιλιακή βιομηχανία. Στο επτάμηνο του έτους, έχουν επενδύσει συνολικά 12 δισ. δολάρια για νέες ναυπηγήσεις και αγορές πλοίων, ενώ οι μεγάλοι ανταγωνιστές των τελευταίων ετών, οι Κινέζοι, έχουν περιορίσει σημαντικά τη δραστηριότητά τους, με επενδύσεις μόλις 2,4 δισ. δολαρίων.
Όπως σημειώνει η ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ, οι ελληνικές ναυτιλιακές εταιρείες παίρνουν, φέτος, ξανά τα πρωτεία στις νέες ναυπηγήσεις, καταβάλλοντας το ποσό των 9,4 δισ. δολαρίων, παρά την παγκόσμια οικονομική, αλλά και ναυτιλιακή κρίση για τη ναυπήγηση 91 πλοίων.
Το μεγάλο κόστος των ναυπηγήσεων, πάνω από 100 εκατ. δολάρια ανά πλοίο, οφείλεται στη στροφή που κάνουν σε νέες εξειδικευμένες αγορές οι Ελληνες πλοιοκτήτες. Αγορές που αναμένεται να αναπτυχθούν πολύ τα επόμενα χρόνια και δεν είναι άλλες από τα πλοία μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου LNG Carriers, τα drill ships για την εξόρυξη πετρελαίου σε πολύ μεγάλα θαλάσσια βάθη, αλλά και τα containerships, ενώ έχουν μειώσει δραματικά τις επενδύσεις τους στα πλοία μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου - bulker και τα δεξαμενόπλοια, στις ναυπηγήσεις των οποίων κυριαρχούσαν τα προηγούμενα χρόνια.
Ταυτόχρονα, οι ελληνικές ναυτιλιακές εταιρείες έχουν αγοράσει και 98 πλοία από τη second hand market, αξίας 2,58 δισ. δολαρίων.
Στο αντίποδα, οι Κινέζοι έχουν μειώσει κάθετα τις επενδύσεις τους, ρίχνοντας στην αγορά μόλις 3,4 δισ. δολάρια. Τα 2,4 δισ. αφορούν νέες ναυπηγήσεις και τα 985 εκατ. δολάρια για αγορές πλοίων.
Οι Ελληνες πλοιοκτήτες, στο επτάμηνο του 2011, έχουν επενδύσει το 16% των συνολικών κεφαλαίων που έχουν δοθεί για νέες ναυπηγήσεις. Ειδικότερα, σύμφωνα με την Clarkson, έχουν προχωρήσει σε παραγγελία 91 πλοίων, αξίας 9,4 δισ. δολαρίων (αυξημένα κατά 23% σε σχέση με το αντίστοιχο περυσινό διάστημα), όταν στο παγκόσμιο βιβλίο παραγγελιών, σύμφωνα με την Clarkson Research, στο επτάμηνο του 2011, έχουν κατατεθεί παραγγελίες για 739 πλοία, συνολικής αξίας 57,5 δισ. δολαρίων.
Αντίθετα, οι κινεζικές εταιρείες έχουν ρίξει κάθετα τις επενδύσεις τους σε νεότευκτα, περίπου 70% σε σχέση με το 2010. Ειδικότερα, στο επτάμηνο, έχουν καταθέσει παραγγελίες ύψους 2,4 δισ. δολαρίων, όταν, το ίδιο διάστημα του 2010, είχαν δεσμεύσει μόνο για τις παραγγελίες bulkers 9,7 δισ. δολάρια, από 6 δισ. δολάρια που ήταν οι αντίστοιχες ελληνικές επενδύσεις. Μόνο στη διάρκεια του Ιουλίου, οι Ελληνες εφοπλιστές έχουν υπογράψει παραγγελίες ύψους 1,3 δισ. δολαρίων, ενώ το κοντέρ για τους Κινέζους έγραψε μηδέν.
Τα τελευταία χρόνια, το μεγαλύτερο ποσοστό των παραγγελιών νέων πλοίων από Ελληνες πλοιοκτήτες αφορούσε τα bulkers και τα δεξαμενόπλοια. Από το 2007 και μετά, τουλάχιστον το 40% των παραγγελιών τους αφορούσε δεξαμενόπλοια και τουλάχιστον το 20% bulker. Ποσοστό που το 2007 είχε φτάσει και το 65%, όταν οι αγορές ξηρού φορτίου είχαν σπάσει κάθε προηγούμενο ιστορικό ρεκόρ. Εκτός από τα κέρδη που ανέμεναν οι Ελληνες εφοπλιστές από τις αγορές, αναφέρει η Clarksons, υπολόγιζαν και τη μεταπωλητική αξία των πλοίων αυτών, αφού, κατά παράδοση, οι Ελληνες αγόραζαν φτηνά και πουλούσαν ακριβά τα πλοία τους.
Η πτώση της ζήτησης, σε συνδυασμό με την υπερπροσφορά χωρητικότητας, έχουν ρίξει κάθετα τα έσοδα στα bulkers, ενώ έχουν μειώσει σημαντικά και την αξία τους ως περιουσιακού στοιχείου. Οι περιορισμένες προοπτικές που υπάρχουν σήμερα για ανάκαμψη της αγοράς έκανε τους Ελληνες πλοιοκτήτες να αντιδράσουν και να στραφούν σε νέες αγορές στη ναυτιλιακή βιομηχανία.
Είναι χαρακτηριστικό ότι, μέχρι και τον Ιούλιο του 2011, μόλις το 6% των κεφαλαίων έχουν επενδυθεί σε δεξαμενόπλοια και το 10% σε bulkers. Σε μια αγορά που μέχρι πριν από δύο χρόνια ήταν μετρημένες στα δάχτυλα οι ελληνικές ναυτιλιακές εταιρείες που έκαναν επενδύσεις στα containerships, φέτος τα κεφάλαια που έχουν δοθεί σε παραγγελίες containerships φτάνουν το 23% του συνόλου. Η επένδυση αυτή θεωρείται μακροπρόθεσμη, τόσο σε ό,τι αφορά τα έσοδα από τους ναύλους, όσο και την αξία μεταπώλησης. Επίσης, η αγορά θεωρεί ότι τα containerships έχουν καλύτερες προοπτικές τόσο από τα bulkers όσο και από τα δεξαμενόπλοια.
Αν και οι Ελληνες εφοπλιστές ήταν από τους πρώτους που ασχολήθηκαν με τα LNG Carriers το 2004, στη συνέχεια «πάγωσαν» τις επενδύσεις στον τομέα αυτόν. Φέτος, όμως, αποτελούν το 34% του συνόλου της αξίας των ελληνικών επενδύσεων, σύμφωνα με την Clarkson. Αυτό συμβαίνει, διότι η ζήτηση για φυσικό αέριο έχει αυξηθεί σε μεγάλο βαθμό, κατά 21% το 2010, ενώ και το πυρηνικό ατύχημα στην Ιαπωνία αναμένεται να ωθήσει όλο και περισσότερες χώρες στη λύση του φυσικού αερίου για να καλύψουν τις ενεργειακές ανάγκες τους.
Το ενδιαφέρον των Ελλήνων εφοπλιστών έχουν προσελκύσει και οι θαλάσσιες γεωτρήσεις για πετρέλαιο. Φέτος, κατατέθηκαν παραγγελίες για τέσσερα drillships αξίας 1,8 δισ. δολαρίων, ποσό που αντιπροσωπεύει το 19% της αξίας των φετινών παραγγελιών των Ελλήνων εφοπλιστών.
Ο παγκόσμιος στόλος πλοίων μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου ανέρχεται σε 354, ενώ τα υπό ναυπήγηση πλοία φτάνουν μέχρι τώρα τα 51.
Σημειώνεται ότι, σύμφωνα με τις προβλέψεις, ο μέσος ημερήσιος ναύλος για ένα LNG που κατά μέσο όρο η ναυπήγησή του στοιχίζει 200 εκατ. δολάρια, θα φτάσει τις 120.00 δολάρια την ημέρα και τις 135.000 δολάρια το 2013. Οι προηγούμενες προβλέψεις, που είχαν δημοσιευθεί, έδιναν 100.000 και 110.000 δολάρια αντίστοιχα.
Την πρωτοπορία διατηρούν οι Ελληνες εφοπλιστές και στην αγορά μεταχειρισμένων πλοίων, μέσα στο 2011, όπως και το 2010. Φέτος, έχουν ρίξει στην αγορά 2,58 δισ. δολάρια για την αγορά 98 πλοίων.
Από αυτά 48 είναι bulkers, σύμφωνα με την Alliedshipbroking, αξίας 1,088 δισ. δολαρίων, τα 27 αξίας 837,5 εκατ. δολαρίων είναι δεξαμενόπλοια και τα 23 αξίας 654,7 εκατ. δολαρίων είναι containerships.
Στη δεύτερη θέση, φέτος, βρίσκονται οι Δανοί εφοπλιστές, οι οποίοι προσπέρασαν και αυτοί την Κίνα με επενδύσεις 1,213 δισ. δολαρίων και τρίτοι οι Κινέζοι, με επενδύσεις 975,95 εκατ. δολαρίων για την αγορά 81 πλοίων, εκ των οποίων τα 68 είναι bulkers.
Σημειώνεται ότι, φέτος, έχουν επενδυθεί μέχρι στιγμής 11 δισ. δολάρια και έχουν αλλάξει χέρια 637 πλοία.
Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr
Η Γαλλία απαγόρευσε την προσευχή των μουσουλμάνων στους δρόμους,
Κυριακή, 18 Σεπτέμβριος 2011 05:11
Η Γαλλία απαγόρευσε την προσευχή των μουσουλμάνων στους δρόμους
Σε εφαρμογή τέθηκε στη Γαλλία η απαγόρευση των προσευχών στους δρόμους, με αποτέλεσμα χιλιάδες μουσουλμάνοι να χρησιμοποιήσουν ως προσωρινό χώρο λατρείας ένα παλιό κτίριο της πυροσβεστικής που παρέμενε αναξιοποίητο. Το γεγονός αυτό προκάλεσε οργισμένες αντιδράσεις, ενώ ο Γάλλος υπουργός Εσωτερικών, Κλοντ Γκεάν προειδοποίησε πως όσοι δεν υπακούσουν θα αντιμετωπιστούν με αυστηρότητα από την αστυνομία.
Η απαγόρευση αποτελεί σοβαρή ένδειξη του προβλήματος της Γαλλίας να ενσωματώσει τα πέντε εκατομμύρια μουσουλμάνους, οι οποίοι δεν έχουν χώρους λατρείας. Η απαγόρευση επιβλήθηκε έπειτα από μακρά διένεξη, στην οποία πρωταγωνίστησε η ηγέτις της γαλλικής Ακροδεξιάς Μαρίν Λεπέν. Η Λεπέν επέκρινε το θέαμα των μουσουλμάνων πιστών που άπλωναν χαλάκια και προσεύχονταν σε δρόμους σε μεγάλες γαλλικές πόλεις.
Ο υπουργός Εσωτερικών Κλοντ Γκεάν ανακοίνωσε ότι εφεξής οι μουσουλμάνοι στο Παρίσι οφείλουν να πηγαίνουν να προσεύχονται στους δημόσιους χώρους που τους διατίθενται γι' αυτό, ενώ εκκρεμεί η ανέγερση ενός τεράστιου χώρου προσευχής. Προειδοποίησε ταυτόχρονα πως όσοι δεν υπακούσουν θα αντιμετωπιστούν με αυστηρότητα από την αστυνομία.
Επτά μήνες πριν από την διεξαγωγή των προεδρικών εκλογών, η απαγόρευση ώθησε αρκετούς στη Γαλλία να σχηματίσουν την εντύπωση πως η κυβέρνηση προσεταιρίζεται τους οπαδούς της ακροδεξιάς για να τους πείσει να υποστηρίξουν την κεντροδεξιά παράταξη του προέδρου Νικολά Σαρκοζί.
Η Λεπέν είχε αναφερθεί στο φαινόμενο των μουσουλμάνων που προσεύχονται σε δρόμους και πεζοδρόμια κάνοντας λόγο περί «εισβολής».
Οι πρωτοβουλίες του Σαρκοζί για τον περιορισμό των επιδείξεων θρησκευτικής πίστης, όπως η απαγόρευση οι γυναίκες να φορούν μαντίλα σε δημόσιους χώρους, προκάλεσαν επικρίσεις καθώς στρέφονται σχεδόν αποκλειστικά κατά των μουσουλμάνων.
Η Γαλλία έχει την μεγαλύτερη κοινότητα μουσουλμάνων από κάθε άλλη ευρωπαϊκή χώρα, αλλά μόνο ένα μικρό ποσοστό τους είναι θρησκευόμενοι, σύμφωνα με μουσουλμανικές οργανώσεις.
Η εκδήλωση ακραίων ισλαμιστικών τάσεων είναι σπάνια στη Γαλλία γενικά, αλλά υπήρξαν ορισμένες οργισμένες αντιδράσεις. Μια ώρα πριν από την πρώτη προσευχή νεαροί με γενειάδες, πράσινες κορδέλες στο κεφάλι και πανό συγκεντρώθηκαν στην οδό Μιρά, όπου γίνονταν μέχρι πρότινος συχνά δημόσιες προσευχές, για να αποθαρρύνουν την μετάβαση των πιστών στο νέο χώρο λατρείας.
«Κανένα σύστημα στο σύμπαν δεν μπορεί να μας ελέγξει πέρα από τον Αλλάχ», φώναζε ένας νεαρός άνδρας. «Υπάρχει περισσότερη αξιοπρέπεια στο να προσεύχεσαι στο γρασίδι από το να προσεύχεσαι στο τζαμί», υποστήριζε ένας δεύτερος.
Πηγή: http://www.tovima.gr/world/article/?aid=420153&h1=true
Ιωάννης Θαλασσινός, Διευθυντής Π.Ε.ΦΙ.Π. 04-10-2017
Ποιός ἄραγε θυμᾶται τή θλιβερή ἐπέτειο τῆς ψήφισης, ἀπό τή Βουλή τῶν Ἑλλήνων, τοῦ ἐπαίσχυντου...
Χριστιανική Εστία Λαμίας 03-10-2017
Οἱ μάσκες ἔπεσαν γιά ἀκόμα μιά φορά. Ἑταιρεῖες γνωστές στούς Ἕλληνες καταναλωτές ἀφαίρεσαν ἀπό τά...
TIDEON 21-12-2015
Επιμένει να προκαλεί Θεό και ανθρώπους η ελληνική Κυβέρνηση, ψηφίζοντας στις 22 Δεκεμβρίου 2015 ως...
Tideon 14-12-2015
Η Κυβέρνηση μας μίλησε για την «αναγκαιότητα» και για τα πλεονεκτήματα της «Κάρτας του Πολίτη»...
TIDEON 27-08-2014
Λαμβάνουν διαστάσεις καταιγισμού οι αντιδράσεις πλήθους φορέων και πολιτών για το λεγόμενο «αντιρατσιστικό» νομοσχέδιο το...
tideon.org 02-05-2013
Kαταθέτουμε την αρνητική δήλωση μας προς τον Εθνικό Οργανισμό Μεταμοσχεύσεων (ΕΟΜ). Ο νόμος αφήνει πολλά...
Tideon 31-12-2012
Ποια είναι η λύση αν πλήρωσες «τσουχτερές» τιμές στο Κυλικείο του Νοσοκομείου, του Αεροδρομίου, του...
Νικόλαος Ἀνδρεαδάκης, ὁδηγός 03-04-2012
Εἶμαι νέος μὲ οἰκογένεια, ἔχω ὅλη τὴ ζωὴ μπροστά μου… Λόγῳ ἐπαγγέλματος ἔχω τὴ δυνατότητα...
tideon 07-11-2011
ΜΝΗΜΟΝΙΟ: Δεν ξεχνώ αυτούς που παρέδωσαν αμετάκλητα και άνευ όρων την ΕΘΝΙΚΗ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑ και έκαναν...
ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΤΩΡΑ ... 15-02-2011
Κατάλαβες τώρα ... γιατί σε λέγανε «εθνικιστή» όταν έλεγες πως αγαπάς την Πατρίδα σου; Για να...
ΤΡΑΠΕΖΑ ΙΔΕΩΝ 25-12-2010
Τώρα πια γνωρίζω τους 10 τρόπους που τα ΜΜΕ μου κάνουν πλύση εγκεφάλου και πώς...