Θησαύρισμα ἰδεῶν καί ἀναφορῶν γιά τήν Ὀρθοδοξία καί τόν Ἑλληνισμό

«Οι συμμαθητές κάνουν πλάκα για τη μαντίλα»

Στις ευρωπαϊκές έρευνες η Ελλάδα εμφανίζεται ως η πλέον ανεκτική χώρα στη μαντίλα. Δεν ήταν άλλωστε, μέχρι πρόσφατα, κάτι ξένο με την ελληνική καθημερινότητα, κυρίως στα χωριά. Είναι πράγματι έτσι; Πώς αντιδρούν οι Ελληνες μαθητές μπροστά σε ένα κορίτσι με μαντίλα; «Δεν φορούσα μαντίλα μέχρι που επισκέφθηκα τη γιαγιά μου στην Αίγυπτο, πριν από τρία χρόνια» περιγράφει η Νάντια, μαθήτρια σε λύκειο των Πετραλώνων. «Καμιά φορά στεναχωριέμαι όταν με πειράζουν τα παιδιά, αλλά πιστεύω ότι δεν το κάνουν από κακία. Εχουν προσπαθήσει να μου ξεσκεπάσουν το κεφάλι ενώ κάποιοι με αποκαλούν “μαντίλα” για πλάκα», λέει. Πάντως, η ίδια εμφανίζεται αποφασισμένη να θυσιάσει τη μαντίλα για το επάγγελμα και τον έρωτα. Εξάλλου είναι μόλις 15 χρονών. «Εχω μια μουσουλμάνα συμμαθήτρια από την Τουρκία, η οποία όμως δεν φοράει. Δεν είναι υποχρεωτικό», προσθέτει.

Στην Ελλάδα το «δίλημμα» «αν ένα κορίτσι θα φοράει μαντίλα στο σχολείο ή το πανεπιστήμιο» απασχόλησε την επικαιρότητα με τη δημοσιοποίηση, στις αρχές του τρέχοντος έτους, περίπτωσης όπου διευθυντής γυμνασίου στην περιοχή του Ρέντη δεν επέτρεψε -σύμφωνα με μαρτυρίες των γονιών- σε μουσουλμάνα μαθήτρια να παρακολουθήσει τα μαθήματα λόγω μαντίλας. Κατόπιν αντιδράσεων ο διευθυντής απέδωσε το γεγονός σε παραξήγηση, ενώ η μαθήτρια συνέχισε να παρακολουθεί κανονικά τα μαθήματά της.

Οπως εξηγεί στην «Κ» η υπεύθυνη συλλόγου γυναικών του Ελληνοαραβικού Πολιτιστικού Κέντρου κ. Χάλα Ακάρι, η περίπτωση της μαθήτριας στου Ρέντη είναι η μόνη που πήρε δημοσιότητα, αλλά όχι η μοναδική. «Πέρυσι, σε σχολείο της Αττικής, μαθητές επιτέθηκαν σε μικρή μουσουλμάνα, της έβγαλαν τη μαντίλα και την ποδοπατούσαν. Η ίδια η μαθήτρια δεν μας άφησε να παρέμβουμε και αποφάσισε να μην ξαναφορέσει μαντίλα ώσπου να πάει στο πανεπιστήμιο», περιγράφει η κ. Ακάρι. Σύμφωνα με την ίδια, οι περισσότερες μουσουλμάνες μαθήτριες προτιμούν να μην φορούν καθόλου τη μαντίλα για όσα χρόνια πηγαίνουν στο σχολείο ή όσες ώρες περνάνε σε αυτό. «Κατά καιρούς δημιουργούνται προβλήματα με διευθυντές ή διδασκάλους γι’ αυτό το θέμα, αλλά τις περισσότερες φορές λύνονται γρήγορα και χωρίς πρόβλημα. Εκπρόσωποι της Πολιτείας ίσως να μην καταλαβαίνουν αυτή τη θρησκευτική ιδιαιτερότητα, όμως τη σέβονται», προσθέτει. Η ίδια προτρέπει τις νεαρές μουσουλμάνες να μην φορούν τη μαντίλα όταν δεν είναι σίγουρες για την πίστη ή τις... αντοχές τους.

Σύμφωνα με την κ. Ακάρι, η χρήση της μαντίλας έχει νόημα μόνο αν υπάρχει πίστη. «Εφόσον αυτό που κάνω με εκφράζει κανένα σχόλιο δεν μπορεί να με επηρεάσει. Στην αρχή, όπου και αν πήγαινα και κυρίως στα μέσα μαζικής μεταφοράς, ένιωθα τα βλέμματα πάνω μου. Τώρα έπαψα να το παρατηρώ. Είχα και μερικά άσχημα περιστατικά στον δρόμο, όπου λοιδορήθηκα από αγνώστους», περιγράφει η Δήμητρα, μια Ελληνίδα που ασπάστηκε το Ισλάμ στα 24 της. «Το μεγαλύτερο πρόβλημα ήταν οι γονείς μου, δεν μπορούσαν να δεχθούν την απόφασή μου: κάθε μέρα είχαμε κλάματα, φασαρίες και απειλές», σχολιάζει.

Μιλώντας στην «Κ» ο συντονιστής του Ελληνικού Φόρουμ Μεταναστών Αχμέτ Μοαβία αναφέρει πως είναι ακόμα νωρίς να βγάλουμε ασφαλή συμπεράσματα για την αντίδραση της ελληνικής κοινωνίας στη μαντίλα. «Οι περισσότερες μουσουλμάνες είναι πρώτης γενιάς μετανάστριες, κλεισμένες μέσα στο στενό περιβάλλον του σπιτιού. Δεν έχουν πολλές συναλλαγές με την κοινωνία, οπότε επιφυλάσσομαι να βγάλω συμπέρασμα», περιγράφει προσθέτοντας πως είναι αισιόδοξος. «Νομίζω ότι η ελληνική κοινωνία είναι εξοικειωμένη με την εικόνα της μαντίλας, από τη δική της πολιτισμική παράδοση. Φαντάζομαι ότι δεν θα προκύψουν συγκρούσεις», καταλήγει.

Πηγή: ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ

Ο Άγιος Βασίλης στην Τουρκία

 

 

Ό Άγιος Βασίλειος, έκ δεξιών, όπως τόν παραλάβαμε αγιογραφικά από τήν αρχαία Εκκλησία. Στήν πρώτη φωτογραφία όπως τόν παρουσιάζει ή εμπορική Δύση καί ή Τουρκία μαζί της. Άν δούμε τήν διαφορά καταλήγουμε στό συμπέρασμα ότι συμφωνούμε μόνο στό όνομα ενός Αγίου τών δώρων...

Κωνσταντινούπολη

Στο Λονδίνο, η φωταγωγία των Χριστουγέννων και τα Χριστουγεννιάτικα πάρτι των περισσότερων επιχειρήσεων ματαιώθηκαν, ώστε να μη «θιγούν» οι μουσουλμάνοι της Βρετανίας (2% του πληθυσμού). Στην Ιταλία, αρκετά σχολεία και καταστήματα δεν έστησαν τις παραδοσιακές φάτνες, με παρόμοια αιτιολογία.

Τη στιγμή που πολλοί Ευρωπαίοι -ακόμη και άθεοι- αισθάνονται θιγμένοι με τις ακρότητες της «πολιτικής ορθότητας» και μιλούν για «πολιτιστική αυτοκτονία» της Ευρώπης, η Κωνσταντινούπολη καμαρώνει καταστόλιστη και κατάφωτη. Οι στολισμοί δεν είναι άλλοι από τα παραδοσιακά Χριστουγεννιάτικα στολίδια της Χριστιανικής Δύσης: γιρλάντες από λαμπιόνια, χριστουγεννιάτικα δένδρα, Αη Βασίληδες και κλαδιά από ένα είδος γκι, που στην Τουρκία είναι γνωστά ως kokina, κατάλοιπο της παρουσίας της πολίτικης, Ελληνικής ομογένειας.

Κανένας δεν παραξενεύεται

Η εικόνα ξενίζει πολλούς επισκέπτες, που δεν θα ανέμεναν παρόμοιους στολισμούς σε μια χώρα με μουσουλμανικό πληθυσμό. Ωστόσο, ελάχιστοι Τούρκοι βλέπουν κάτι το παράδοξο στους στολισμούς, ενώ ελάχιστοι είναι και όσοι γνωρίζουν τους συμβολισμούς που αυτοί κρύβουν.

Στολισμοί και εορτασμοί έχουν σημείο αναφοράς την Πρωτοχρονιά.

«Πρωτοχρονιάτικα» αποκαλούνται τα δένδρα που στολίζουν υπεραγορές, εμπορικά καταστήματα, καταστήματα τραπεζών αλλά και πάρα πολλά σπίτια, ιδίως στις πλουσιότερες συνοικίες της πόλης.

Το βράδυ της παραμονής Πρωτοχρονιάς, όχι των Χριστουγέννων, ανταλλάσσονται τα δώρα. Οι επιχειρήσεις διοργανώνουν «πρωτοχρονιάτικα πάρτι» μέσα στον Δεκέμβριο.

Ο Αγιος Βασίλης, εδώ «Μπαμπά Νοέλ» (πατέρας των Χριστουγέννων) έχει την τιμητική του. Λίγοι όμως γνωρίζουν ποιον απεικονίζουν οι μορφές με το κόκκινο σκουφί και τη γενειάδα.

Η εξήγηση που δίνεται σχεδόν ομόφωνα για το δημοφιλές της χριστουγεννιάτικης σημειολογίας στην Τουρκία είναι πως η παγκοσμιοποίηση έχει απεκδύσει τα Χριστούγεννα από κάθε θρησκευτική αναφορά, μετατρέποντάς τα σε εκδήλωση χαράς και καταναλωτισμού.

«Για τον Τούρκο αστό, τα χριστουγεννιάτικα δένδρα, οι Αη Βασίληδες και τα κόκκινα δεν είναι παρά άλλη μία έκφανση του δυτικού τρόπου ζωής, που τόσο εκτιμά και τόσο θέλει να μιμηθεί» εξηγεί ο Μεμέτ, φοιτητής πολιτικής επιστήμης και άθεος. Η Σουλέ, νέα κοπέλα που αυτοπροσδιορίζεται ακριβώς ως «Ευρωπαία μουσουλμάνα», θεωρεί πως να στολίζει κανείς το σπίτι του με «πρωτοχρονιάτικο δέντρο και Μπαμπά Νοέλ» δείχνει πόσο μοντέρνος είναι.

Παρά τη γνώμη του Μεμέτ, που συμπίπτει μ΄ εκείνη που έχουν διατυπώσει πολλοί αναλυτές, το φαινόμενο της χριστουγεννιάτικης ξενομανίας δεν περιορίζεται στην αστική τάξη. Στις αγορές και τα χάνια της παλιάς Πόλης, εντός των βυζαντινών τειχών, και στις υπόγειες διαβάσεις του τραμ, πωλητές του δρόμου εκθέτουν πλαστικούς Αη Βασίληδες, τεχνητά μικρά έλατα και λαμπιόνια σε γενειοφόρους άνδρες και μαντιλοφορεμένες γυναίκες.

Παρά τις προειδοποιήσεις της Διεύθυνσης Θρησκευτικών Υποθέσεων ότι τα «πρωτοχρονιάτικα» στολίδια είναι ξενόφερτα και αντι-Ισλαμικά, το ενδιαφέρον του κόσμου δεν δείχνει να μειώνεται.

«Μου αρέσει αυτός ο γεράκος» λέει η Ναζμιγιέ, της οποίας ο πατέρας φορά τις φαρδιές βράκες των θρησκόληπτων και η μητέρα της μαύρο τσαντόρ.

 

http://hellas-orthodoxy.blogspot.com/2008/12/blog-post_06.html

 

Μόνοι σας ξεσκεπάζεστε και βγάζετε τη…μαντίλα,προπαγανδιστές των Μμε…

Τελικα,το ειδαμε κι αυτο…οι πασης φυσεως φανατισμενοι χριστιανομαχοι δημοσιογραφοι,που κυριολεκτικα λυσσανε τους τελευταιους μηνες εναντιον της Ορθοδοξης Χριστιανικης πιστης,με αφορμη το “σκανδαλο” του Βατοπαιδιου,να φτανουν στο σημειο να μας προβαλλουν μετα…βαιων και κλαδων,το μουσουλμανικο “μοντελο” ζωης ως “κοινωνικα αποδεκτο” και “σεβαστο ως προς τη διαφορετικοτητα του”…δεν το πιστευετε;Διαβαστε το παρακατω αρθρο που δημοσιευτηκε σημερα στον “Ελευθερο” Τυπο,απο καποια Μαριτινα Ζαφειριαδου:…
Αιώνες συνύπαρξης, κοινές παραδόσεις και αμοιβαίες υποσχέσεις για σεβασμό στη διαφορετικότητα δεν έχουν κάνει ακόμα οικεία την εικόνα της μουσουλμανικής μαντίλας στη γυναίκα της διπλανής πόρτας. Πολλοί Ελληνες θεωρούν τη μαντίλα ως ένα παρωχημένο έθιμο, που εκφράζει τον πουριτανισμό των μουσουλμάνων και την υποδούλωση της γυναίκας στον άντρα της.

Δεν πρόκειται όμως για έθιμο, αλλά για ένδειξη πίστης. Και οι μουσουλμάνες στην Ελλάδα επιλέγουν μόνες τους αν θα τη φορούν ή όχι. Οταν το κάνουν, είναι γιατί τους εκφράζει ο τρόπος ζωής που υποδηλώνει και όχι επειδή τους το επιβάλλει κάποιος άλλος.

Χαρακτηριστικό παράδειγμα η 27χρονη Μπαϊάν Σαγιάιντα από την Ιορδανία. Ηρθε στην Αθήνα πριν από οκτώ χρόνια και μόλις πήρε το πτυχίο της στην Ιατρική. Είναι παντρεμένη και έχει μία κορούλα τριών ετών. «Με τον άντρα μου ερωτευτήκαμε στο πανεπιστήμιο. Για τους πιστούς του Ισλάμ δεν υπάρχει άλλος δρόμος ύστερα από αυτό. Σε έξι μήνες παντρευτήκαμε». Είναι μια σύγχρονη γυναίκα που ξέρει να πετυχαίνει ό,τι θελήσει, πράγμα που αποδίδει στη μεγάλη πίστη της σε ό,τι κάνει. Εξ ου και το όνομα της κόρης της. Γιακίν. Ετυμολογικά σημαίνει «απόλυτη αλήθεια», ενώ η θρησκευτική του έννοια είναι «η πίστη στον Θεό ότι θα καταφέρω αυτό που θέλω».

Στο πανεπιστήμιο δεν δυσκολεύτηκε πολύ, αφού οι περισσότεροι σέβονταν τη θρησκεία της. Ο δρόμος όμως για μια παντρεμένη φοιτήτρια με μαντίλα στην Ελλάδα δεν είναι στρωμένος με ροδοπέταλα.

«Οι δυσκολίες άρχισαν όταν έμεινα έγκυος. Το Ισλάμ υπαγορεύει, εφόσον υπάρχει η δυνατότητα, οι γυναίκες να πηγαίνουν σε γυναίκες γιατρούς και οι άντρες σε άντρες. Εψαξα πολύ, αλλά κανένα δημόσιο νοσοκομείο δεν μπορούσε να μου εξασφαλίσει αυστηρά γυναικείο περιβάλλον στον τοκετό.

Ετσι, έκανα αιματηρές οικονομίες προκειμένου να πάω σε ιδιωτική κλινική. Επειτα, ήταν η άδεια παραμονής για το παιδί. Τρία χρόνια μετά τη γέννησή της και ακόμα προσπαθώ να λύσω το πρόβλημα, αφού οι υπηρεσίες υποστηρίζουν ότι οι φοιτητές έρχονται για να σπουδάσουν και να φύγουν, όχι για να κάνουν οικογένεια. Για μένα, όμως, μια σχέση εκτός γάμου και μια έκτρωση συνιστούν μεγάλες αμαρτίες και το Ισλάμ λέει ότι μεταξύ της δυσκολίας και της αμαρτίας επιλέγεις τη δυσκολία και ο Θεός βοηθός». Σε όσους παραξενεύονται, εξηγεί γιατί φορά χιτζάμπ (σ.σ.: ρούχα που καλύπτουν όλο το σώμα εκτός από το πρόσωπο και τα χέρια και δεν περιγράφουν τη γυναικεία σιλουέτα). «Είναι απαραίτητο για την προστασία της γυναίκας και των ρόλων της ως συζύγου, μητέρας, εργαζόμενης…».

Οι γείτονές της πάντως στους Αμπελοκήπους την αποδέχονται όπως είναι, ενώ οι φίλοι του ζευγαριού δεν πίνουν κρασί όταν τρώνε μαζί τους και δεν παραγγέλνουν ποτέ χοιρινό στην ταβέρνα.

Για την 33χρονη Ράσα Ακάρι από τη Συρία, παρά τους αρχικούς δισταγμούς της, η μαντίλα δεν αποτέλεσε πρόβλημα όσο σπούδαζε. «Ηρθα στην Ελλάδα πριν από 18 χρόνια. Τελείωσα το Λυβικό Σχολείο και σπούδασα εργοθεραπεία σε ΤΕΙ. Στην αρχή δεν φορούσα μαντίλα. Δίσταζα… Μέσα μου όμως είχα την ανάγκη να εκφραστώ όπως πίστευα. Οταν, στο δεύτερο χρόνο των σπουδών μου, τη φόρεσα, η συμπεριφορά των γύρω μου δεν άλλαξε στο ελάχιστο».

Τα προβλήματα άρχισαν όταν έπρεπε να βρει δουλειά. «Είχα πάρει το πτυχίο μου με πολύ καλό βαθμό και το αντικείμενό μου είχε μεγάλη ζήτηση. Ομως οι εργοδότες δεν έβλεπαν το βιογραφικό μου. Εμεναν στη μαντίλα… Υστερα από τέσσερα χρόνια αναζήτησης, έγινα εθελόντρια στον Οίκο Τυφλών στην Καλλιθέα και ένα χρόνο αργότερα με προσέλαβαν».

Σήμερα, παντρεμένη πια με τρία παιδιά, εξηγεί ακόμα στους γύρω της ότι δεν φοράει μαντίλα επειδή της το επιβάλλει ο σύζυγος ή ο πατέρας της, αλλά από δική της επιλογή. Ζει στα Πατήσια, σε μια ήσυχη γειτονιά. Μέσα στο σπίτι μιλούν αραβικά, ενώ και η διακόσμηση είναι ανάλογη. Η ζωή τους όμως όχι.

Αν εξαιρέσει κανείς την περίοδο του ραμαζανιού και την ώρα της προσευχής, η ζωή κυλά σε άκρως ελληνικούς ρυθμούς. Ετσι, διασκεδάζει όταν σε κάποια ταβέρνα της Χασιάς την Κυριακή ο σερβιτόρος προσέχει τη μαντίλα και απευθυνόμενος με νόημα στον άντρα της λέει: «Ξέρω, εσένα δεν σε αφήνει η γυναίκα σου να πιεις κρασί. Να φέρω λίγο στα κρυφά;».

Μια Ελληνίδα με το Ισλάμ

Τελείως συνειδητή απόφαση ήταν για τη 42χρονη Ελληνίδα κ. Ελένη Φιωτάκη το να ασπαστεί το Ισλάμ. «Θεωρώ το Ισλάμ ως το επόμενο βήμα του χριστιανισμού, γι’ αυτό και το επέλεξα στα 35 μου χρόνια. Για μένα η Παλαιά Διαθήκη, η Καινή Διαθήκη και το Κοράνι αποτελούν μία τριλογία.

Ετσι τώρα βρίσκομαι στο στάδιο της ολοκλήρωσης», σημειώνει η μαία από την Κρήτη που διδάσκει Νοσηλευτική σε επαγγελματικό λύκειο στην Αθήνα. «Διάβασα το Κοράνι ξεπερνώντας την ιδεολογία ότι το Ισλάμ σημαίνει τζιχάντ - ιερός πόλεμος και ότι η γυναίκα είναι ένα τίποτα. Και είμαι σίγουρη πως όποιος το διαβάσει προσεκτικά δεν θα βρει τίποτα τέτοιο εκεί μέσα». Οσο για τη μαντίλα, δεν φαίνεται να της προκαλεί σοβαρά προβλήματα στη δουλειά της, καθώς, όπως λέει, «τα παιδιά ενδιαφέρονται για το πώς τους φέρεσαι».

Οπως βλεπετε,το συγκεκριμενο αρθρο εχει γραφτει απο ΓΥΝΑΙΚΑ.Κανεις φανατικος ισλαμιστης δεν εβαλε το χερι του σ’αυτο.Γιατι πολυ απλα,εδω εχουμε να κανουμε με μια αγιογραφια της…μαντιλας και κατα συνεπεια ολοκληρου του μουσουλμανικου τροπου ζωης.

Παραβλεπουμε το πολυπολιτισμικο παραμυθακι που θελει να μας πλασαρει το παραπανω κειμενο και στεκομαστε μοναχα στη θρησκευτικοκοινωνικη του διασταση:η οποια,ουτε λιγο ουτε πολυ,εξυμνει τις αυστηρες αρχες του μωαμεθανισμου,προβαλλοντας τις ως απολυτα φυσιολογικες,δημοκρατικες και φυσικα,ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΤΟΥ ΚΑΘΕΝΟΣ!!!

Καμια αντιρρηση…ας κυκλοφορουν και με μπουρκα στο κεντρο της Αθηνας,αν θελουν…ομως,αγαπητη συντακτρια του αρθρου,θα μας πειτε τη γνωμη σας για τα παρακατω:

-Επιτρεπεται ο ΕΛΛΗΝΑΣ πολιτης και ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ να κανει το σταυρο του,να υπερασπιζεται και να εξασκει την πιστη του;Γιατι απ’οτι μας δειχνουν και μας λενε οι συναδελφοι σας τους τελευταιους μηνες,οποιος κανει τα παραπανω αυτονοητα,κινδυνευει να χαρακτηριστει…golden boy του Εφραιμ!

-Επιτρεπεται η ΕΛΛΗΝΙΔΑ ΧΡΙΣΤΙΑΝΗ ΟΡΘΟΔΟΞΗ να αρνειται την αμβλωση θεωρωντας τη δολοφονια,χωρις να επεμβαινουν τα φεμινιστικα τσουτσεκια εναντιον της;Επιτρεπεται να ντυνεται συντηρητικα,να ΜΗ ΔΕΧΕΤΑΙ ΣΥΜΦΩΝΑ ΕΛΕΥΘΕΡΗΣ ΣΥΜΒΙΩΣΗΣ και λοιπα θολοπροοδευτικα παραμυθακια,χωρις να κινδυνευει να χαρακτηρισθει οπισθοδρομικη,θεουσα και ανεραστη;

-Επιτρεπεται να υπεραμυνομαστε του Αβατου του Αγιου Ορους και των υπολοιπων παραδοσεων της θρησκειας μας;Γιατι οταν καποιος τολμησει να μιλησει γι’αυτο το θεμα,κινδυνευει να κατασπαραχθει απο τις…”φεμινιστριες”-ΜΑΛΛΟΝ ΛΕΣΒΙΕΣ-του Συριζα.

-Τελος,υπαρχει σεβασμος στην Ορθοδοξη Χριστιανικη θρησκεια στη χωρα μας;Γιατι στο αρθρο δεν ειδαμε να γραφεται ΤΙΠΟΤΑ ουτε για τους εξευτελισμους γυναικων απο το Ισλαμ,ουτε για τις δολοφονιες αυτω λογω μοιχειας,ουτε για τον προσηλυτισμο που επιχειρει η εν λογω θρησκεια,ουτε για το φανατισμο που καλλιεργει.Και φυσικα-αυτο δα ελειπε-απολυτως τιποτα για σουλτανικα φιρμανια και χρυσοβουλα που κατοχυρωνουν τις περιουσιες των μουσουλμανων…αυτα δεν ενοχλουν κανεναν,το Βατοπαιδι τους μαρανε…

Αλλα ειστε τοσο υποκριτες,που απαιτειτε “σεβασμο στη διαφορετικοτητα” των αλλων θρησκειων,οταν εσεις οι ιδιοι ΚΑΤΑΠΑΤΕΙΤΕ ΤΗ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΤΗΣ ΣΥΝΤΡΙΠΤΙΚΗΣ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΛΑΟΥ!

Και οχι,δεν ειμαστε τοσο αφελεις ωστε να πιστευουμε οτι αυτη η προπαγανδα υπερ του μωαμεθανισμου ειναι τυχαια,ενοσω εξελισσεται με αμειωτο ρυθμο η κατασυκοφαντηση οτιδηποτε Ορθοδοξου…το παιχνιδι σας το ξερουμε καλα:οσο αποδομειτε εναν θεσμο,αλλο τοσο προβαλλετε “αντιβαρα”,εστω κι αν αυτα ειναι πολυ χειροτερα απ’αυτα που προσπαθειτε να καταστρεψετε.

Το κακο για σας ειναι οτι ο κοσμος σιγα-σιγα σας παιρνει χαμπαρι και σε λιγο δε θα σας δινει καμια απολυτως σημασια…αλλα ισως ειναι καλυτερα ετσι:γιατι τοτε,η συντακτρια του ΕΤ και οι λοιπες δηθεν…φεμινιστριες και λοιπες συνιστωσες,θα μπορεσουν-ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ!-να αφοσιωθουν απερισπαστα σ’αυτο που παντα ονειρευονταν…

ΝΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΗΣΟΥΝ ΜΕ ΜΑΝΤΙΛΑ ΚΑΙ ΧΙΤΖΑΜΠ,ΝΑ ΓΙΟΡΤΑΣΟΥΝ ΡΑΜΑΖΑΝΙ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΝΤΡΕΥΤΟΥΝ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΜΕΡΙΚΟΥΣ ΜΗΝΕΣ,ΧΩΡΙΣ ΕΝΔΙΑΜΕΣΑ ΣΥΜΦΩΝΑ…

Για να αποφευχθουν παρεξηγησεις,εμεις σαφως υποστηριζουμε το δικαιωμα του καθενος να ντυνεται και να συμπεριφερεται οπως θελει ή του οριζει η θρησκεια του,αρκει φυσικα να μην ενοχλει τους αλλους.Η διαφορα ειναι πως αυτο πρεπει να ισχυει ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ και οχι επιλεκτικα,εξυπηρετωντας διαφορους Δουρειους Ιππους που ηδη δρουν στη χωρα μας.Οποιος ευαγγελιζεται “σεβασμο στη διαφορετικοτητα” με δυο μετρα και δυο σταθμα,μονο εκ του πονηρου κινειται…



 

Γελοιογραφίες που διχάζουν

 

http://www.in.gr/news/article.asp?lngEntityID=680568&lngDtrID=253


ΒρυξέλλεςΑπειλές από εξτρεμιστικές οργανώσεις δέχονται Σκανδιναβοί πολίτες σε μουσουλμανικές χώρες λόγω της δημοσίευσης σε έντυπα των χωρών τους σκίτσων του προφήτη Μωάμεθ, που κρίθηκαν προκλητικά από τους ισλαμιστές. Στο θέμα παρενέβη η ΕΕ, υπερασπιζόμενη την ελευθερία της έκφρασης, αλλά και το σεβασμό στη θρησκεία του κάθε πολίτη.


Τη Δευτέρα, ένοπλη οργάνωση στο Ιράκ, ο Στρατός των Μαχητών (Τζάιχ αλ Μουτζαχιντίν) κάλεσε τους οπαδούς της να επιτίθενται σε κάθε στόχο από τη Δανία ή τη Νορβηγία για να «εκδικηθούν» για την δημοσιοποίηση σκίτσων και γελοιογραφιών του προφήτη Μωάμεθ στον Τύπο των δύο αυτών χωρών.
«Παροτρύνουμε τις ομάδες μας στο Στρατό των Μαχητών να στοχεύουν κατά οποιουδήποτε θεωρούν στόχο από τη Δανία ή τη Νορβηγία» αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση της οργάνωσης στην ιστοσελίδα της.
Στις 30 Σεπτεμβρίου του 2005 εφημερίδα στη Δανία δημοσίευσε 12 σκίτσα του Μωάμεθ με τίτλο «τα πρόσωπα του Μωάμεθ» που όλα θεωρήθηκαν ασεβή και απαγορεύτηκαν από την μουσουλμανική θρησκεία. Τα σκίτσα αναδημοσιεύτηκαν στις 10 Ιανουαρίου σε νορβηγικό περιοδικό.


Υπό το βάρος της κατάστασης, η εφημερίδα της Δανίας εξέδωσε ανακοίνωση απολογούμενη στον μουσουλμανικό κόσμο για τη δημοσίευση των γελοιογραφιών.
Στο στόχαστρο των εκδηλώσεων διαμαρτυρίας που πραγματοποιούνται εδώ και μερικές ημέρες σε διάφορες μουσουλμανικές χώρες βρίσκεται ιδιαίτερα η Δανία. Ήδη στη Μέση Ανατολή, και ιδιαίτερα στη Σαουδική Αραβία και το Κουβέιτ, βρίσκεται σε εξέλιξη μια εκστρατεία μποϋκοτάζ των δανικών προϊόντων εκ μέρους των καταναλωτών.


Την ίδια ώρα, οι σκανδιναβικές χώρες εφιστούν την προσοχή στους υπηκόους τους να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί όταν επισκέπτονται μουσουλμανικές χώρες. Ήδη ο δανικός Ερυθρός Σταυρός απέσυρε δύο υπαλλήλους του από τη Γάζα και έναν από την Υεμένη, διότι είχαν δεχθεί άμεσες απειλές, όπως ανακοίνωσε η ανθρωπιστική οργάνωση. Ανάλογες ανακοινώσεις έκαναν τα υπουργεία Εξωτερικών της Σουηδίας και της Νορβηγίας.

Παρέμβαση της ΕΕ
Στο θέμα παρενέβη και η αυστριακή προεδρία της ΕΕ, υπενθύμισε την προσήλωση της ΕΕ στην ελευθερία του Τύπου, ενώ οι υπουργοί Εξωτερικών εξέφρασαν την αλληλεγγύη τους στους συμμάχους τους Δανούς και Νορβηγούς αλλά παράλληλα επισήμαναν ότι «η θρησκευτική πίστη πρέπει να είναι σεβαστή» όπως ανέφερε η Αυστριακή υπουργός Εξωτερικών, Ούρσουλα Πλάσνικ.
«Απορρίπτουμε με αποφασιστικότητα αυτές τις απειλές» πρόσθεσε η Πλάσνικ και επισήμανε ότι το ζήτημα «μπορεί να επιλυθεί μέσω εποικοδομητικού διαλόγου» ενώ δεν απέκλεισε την περίπτωση οι «25» να «επανέλθουν στο ζήτημα αυτό» εάν χρειαστεί.
«Τα κράτη-μέλη της ΕΕ έχουν πλήρη σεβασμό στις θρησκείες, δεν επιθυμούμε να πληγώσουμε κανέναν» διαβεβαίωσε από την πλευρά του ο ύπατος εκπρόσωπος της ΕΕ για την Εξωτερική Πολιτική και την Πολιτική Ασφαλείας, Χαβιέρ Σολάνα.

«Καταδικάζουμε κάθε έκφραση, κάθε ενέργεια που μπορεί να ενοχλήσει κάθε θρησκεία. Το μήνυμα που προσπαθούμε να στείλουμε στους ηγέτες όλου του αραβικού κόσμου και όλου του μουσουλμανικού κόσμου είναι ότι το να πληγώνεις τους πολίτες για θέματα θρησκευτικά δεν είναι καθόλου στις προθέσεις μας» κατέληξε ο Ευρωπαίος αξιωματούχος.
, με πληροφορίες από ΑΠΕ/Reuters/Γαλλικό/Γερμανικό

 

http://www.in.gr/news/QuickNews.asp?lngEntityID=949656


Με τη ζωή της πλήρωσε μια Βρετανίδα στο Αφγανιστάν το γεγονός ότι μιλούσε για τον Χριστιανισμό. Η άτυχη γυναίκα πυροβολήθηκε ενώ πήγαινε στη δουλειά της από Ταλιμπάν. Το θύμα ήταν μέλος ανθρωπιστικής οργάνωσης.

http://www.lawnet.gr/articlemain.asp?id=17788


Δικαστήριο στην Ολλανδία έδωσε το πράσινο φως για την προσαγωγή σε δίκη του ακροδεξιού πολιτικού, Γκερτ Βίλντερς για προσβολή του Ισλάμ.

Ο ηγέτης του κόμματος της Ελευθερίας Γκερτ Βίλντερς έκανε πέρυσι την ταινία Fitna, στην οποία εξίσωνε το ισλάμ με τη βία και παρομοίαζε το Κοράνι με το βιβλίο «Ο Αγών μου» του Αδόλφου Χίτλερ.

«Σε ένα δημοκρατικό σύστημα η μισαλλοδοξία θεωρείται τόσο σοβαρή υπόθεση, που για το γενικότερο καλό πρέπει να μπει ένα όριο» ανέφερε το δικαστήριο.

Το δικαστήριο ανέτρεψε προηγούμενη απόφαση εισαγγελέα, που είχε αρνηθεί να ασκήσει δίωξη κατά του Βίλντερς.

«Το εφετείο του Άμστερνταμ διέταξε τη δίωξη του μέλους του Κοινοβουλίου Γκέρντ Βίλντερς για υποκίνηση μίσους και για δυσμενείς διακρίσεις βασιζόμενες σε σχόλιά του σε διάφορα μέσα ενημέρωσης για τους μουσουλμάνους και τις πεποιθήσεις τους» αναφέρεται στην δικαστική απόφαση.

Αρκετοί πολίτες και ένας δικηγόρος υπέβαλαν μήνυση στην αστυνομία ζητώντας τη δίωξη του Βίλντερς. Το υπουργείο Δικαιοσύνης είχε απορρίψει το ενδεχόμενο δίωξης του βουλευτή, υποστηρίζοντας ότι δεν παραβίασε τους νόμους .

http://www.lawnet.gr/articlemain.asp?id=17224


Απαγορεύτηκε στο Μαρόκο η κυκλοφορία τεύχους του γαλλικού περιοδικού “L' Express International” για φερόμενη προσβολή του ισλάμ. Ο υπουργός Πληροφοριών του Μαρόκου δήλωσε ότι το τεύχος παραβιάζει το δεοντολογικό κώδικα της χώρας για τα μέσα ενημέρωσης αλλά απέφυγε να διευκρινίσει το ακριβές περιεχόμενο, το οποίο κρίθηκε προσβλητικό. Στο τεύχος με τίτλο “Το σοκ Ιησούς – Μωάμεθ” πραγματεύεται τη σχέση μεταξύ του χριστιανισμού και του ισλάμ, όπως δήλωσε ένας από τους συντάκτες του περιοδικού. Η σύνταξη του γαλλικού περιοδικού υποστηρίζει ότι προσπάθησε να είναι όσο το δυνατό πιο “ευαίσθητη” στις απόψεις των μουσουλμάνων και δεν κατανοεί τους λόγους για την απαγόρευση.

 

Συγκεκριμένα οι υπεύθυνοι του περιοδικού αναφέρουν ότι το τεύχος κυκλοφόρησε με διαφορετικό εξώφυλλο στην αγορά του Μαρόκου για να αποφευχθούν τυχόν παρεξηγήσεις. Ο υπουργός Πληροφοριών του Μαρόκου τόνισε ότι το τεύχος παραβιάζει το άρθρο 29 του κώδικα για τα μέσα ενημέρωσης, με το οποίο η κυβέρνηση έχει τη δυνατότητα να κλείσει ή να απαγορεύσει οποιαδήποτε έκδοση κρίνει ότι είναι προσβλητική απέναντι στο ισλάμ ή στον μονάρχη της χώρας. Το “L' Express” επισημαίνει στην ιστοσελίδα του στο διαδίκτυο ότι το θέμα του τεύχους επελέγη εξαιτίας της συνάντησης εντός της εβδομάδος στη Ρώμη μεταξύ χριστιανών και μουσουλμάνων λόγιων για την προώθηση του διαλόγου μεταξύ του χριστιανισμού και του ισλάμ.

Δεν ξεχνώ

ΦΑΚΕΛΟΣ ΕΚΤΡΩΣΕΙΣ [1986 - 2016]: 30 Χρόνια από τήν ψήφιση…

Ιωάννης Θαλασσινός, Διευθυντής Π.Ε.ΦΙ.Π. 04-10-2017

Ποιός ἄραγε θυμᾶται τή θλιβερή ἐπέτειο τῆς ψήφισης, ἀπό τή Βουλή τῶν Ἑλλήνων, τοῦ ἐπαίσχυντου...

ΕΛΛΗΝΕΣ και ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ μποϊκοτάρετε τα προϊόντα εταιρειών που αφαιρούν…

Χριστιανική Εστία Λαμίας 03-10-2017

Οἱ μάσκες ἔπεσαν γιά ἀκόμα μιά φορά. Ἑταιρεῖες γνωστές στούς Ἕλληνες καταναλωτές ἀφαίρεσαν ἀπό τά...

Σύμφωνο Διαστροφικής Συμβίωσης

TIDEON 21-12-2015

Επιμένει να προκαλεί Θεό και ανθρώπους η ελληνική Κυβέρνηση, ψηφίζοντας στις 22 Δεκεμβρίου 2015 ως...

ΚΑΡΤΑ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ: Δεν θα γίνω ευκολόπιστο θύμα!

Tideon 14-12-2015

Η Κυβέρνηση μας μίλησε για την «αναγκαιότητα» και για τα πλεονεκτήματα της «Κάρτας του Πολίτη»...

Η καταιγίδα των αντιδράσεων για το «αντιρατσιστικό»

TIDEON 27-08-2014

  Λαμβάνουν διαστάσεις καταιγισμού οι αντιδράσεις πλήθους φορέων και πολιτών για το λεγόμενο «αντιρατσιστικό» νομοσχέδιο το...

Δεν θα γίνω «δωρητής» οργάνων χωρίς να το θέλω! …

tideon.org 02-05-2013

  Kαταθέτουμε την αρνητική δήλωση μας προς τον Εθνικό Οργανισμό Μεταμοσχεύσεων (ΕΟΜ). Ο νόμος αφήνει πολλά...

Ποια είναι η λύση αν πλήρωσες «τσουχτερές» τιμές...

Tideon 31-12-2012

Ποια είναι η λύση αν πλήρωσες «τσουχτερές» τιμές στο Κυλικείο του Νοσοκομείου, του Αεροδρομίου, του...

Όχι, δεν θα φύγω

Νικόλαος Ἀνδρεαδάκης, ὁδηγός 03-04-2012

Εἶμαι νέος μὲ οἰκογένεια, ἔχω ὅλη τὴ ζωὴ μπροστά μου… Λόγῳ ἐπαγγέλματος ἔχω τὴ δυνατότητα...

ΜΝΗΜΟΝΙΟ: Δεν ξεχνώ αυτούς που παρέδωσαν αμετάκλητα και άνευ όρων…

tideon 07-11-2011

  ΜΝΗΜΟΝΙΟ: Δεν ξεχνώ αυτούς που παρέδωσαν αμετάκλητα και άνευ όρων την ΕΘΝΙΚΗ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑ και έκαναν...

ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΤΩΡΑ ...;

ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΤΩΡΑ ... 15-02-2011

   Κατάλαβες τώρα ... γιατί σε λέγανε «εθνικιστή» όταν έλεγες πως αγαπάς την Πατρίδα σου;    Για να...

Τώρα πια γνωρίζω τους 10 τρόπους που τα ΜΜΕ μου…

ΤΡΑΠΕΖΑ ΙΔΕΩΝ 25-12-2010

Τώρα πια γνωρίζω τους 10 τρόπους που τα ΜΜΕ μου κάνουν πλύση εγκεφάλου και πώς...