Τράπεζα Ἰδεῶν
Θησαύρισμα ἰδεῶν καί ἀναφορῶν γιά τήν Ὀρθοδοξία καί τόν Ἑλληνισμό
info@tideon.org
Το Σύνταγμα της Ελλάδας, ο θεμελιώδης νόμος στον οποίο βασίζεται η διαμόρφωση ολόκληρης της νομοθεσίας μας, επί δυο αιώνες, αρχίζει με το «Εις το όνομα της Αγίας και Ομοουσίου και Αδιαίρετου Τριάδος».
Από το πρώτο Σύνταγμα, με την ονομασία «Προσωρινόν Πολίτευμα της Ελλάδος», το οποίο ψηφίστηκε από την Α' Εθνοσυνέλευση στις 1 Ιανουαρίου 1822 στην Επίδαυρο και αναθεωρήθηκε το 1823 από τη Β' Εθνοσυνέλευση στο Άστρος της Κυνουρίας, και όλα τα μετέπειτα Συντάγματα, του 1827, του 1832, του 1844, του 1864 (αναθεώρηση 1911), του 1927, του 1952, καθώς και το τελευταίο (ΦΕΚ 120 Α/20-6-2008), το Σύνταγμα του 1975 το οποίο ισχύει με τις αναθεωρήσεις (1986, 2001, 2008), γίνεται αναφορά «Εις το όνομα της Αγίας και Ομοουσίου και Αδιαίρετου Τριάδος».
Λογικά λοιπόν, οι νόμοι που απορρέουν από το Σύνταγμά μας, πρέπει να είναι σύμφωνοι με τη Βουλή του Ενός Τριαδικού Θεού. Αυτού, στον οποίο πιστεύει η πλειοψηφία του πληθυσμού της Ελλάδος, το πλήρωμα της Ανατολικής Ορθοδόξου του Χριστού Εκκλησιάς που είναι και η επικρατούσα θρησκεία στην Ελλάδα (άρθρο 3 Συντάγματος).
Αλλά δυστυχώς, δεν συμβαίνει κάτι τέτοιο. Συμβαίνει συχνά το εντελώς αντίθετο. Από την προσχώρηση της Ελλάδος στην Ευρωπαϊκή Ένωση (1981) και στη συνέχεια την είσοδο της «τρόικα» στην Ελλάδα (2010), δημιουργούνται θεσμοί και διατάξεις, ψηφίζονται νόμοι και λαμβάνονται αποφάσεις, που φαινομενικά κάνουν την Ελλάδα πιο σύγχρονη και προοδευτική, εφάμιλλη των μεγάλων κρατών της Ευρώπης στην πραγματικότητα όμως, την κάνουν να χάνει την Ορθοδοξία της τον Ελληνισμό της, αλλά και την οικονομία της.
Η ελληνική βουλή, τα τελευταία χρόνια, ψηφίζει αντίθετα προς τη Βουλή του Ενός Τριαδικού Θεού.
***
Θα αναφερθούμε σε έναν μόνο από τους εκατοντάδες τέτοιους νόμους που ψηφίστηκαν στην μεταμνημονιακή εποχή. Το νόμο 4177/2013 (ΦΕΚ 173 Α/8-8-2013). Με το άρθρο 16 ’’λειτουργία καταστημάτων τις Κυριακές’’ καταργήθηκε αυτό που για χρόνια γνωρίζαμε και βιώναμε, η ’’Κυριακή αργία’’. Σε επτά (7) κατονομαζόμενες Κυριακές του χρόνου, τις Κυριακές στις περιόδους των εκπτώσεων, τις δυο Κυριακές προ των Χριστουγέννων και την Κυριακή των Βαΐων, όλα τα καταστήματα σε όλη την Ελλάδα μπορούν να είναι ανοικτά. Για τις υπόλοιπες Κυριακές του χρόνου αποφασίζει κατά τόπους, η οικεία Αντιπεριφέρεια.
Καταργήθηκε η θεοπαράδοτη αργία της Κυριακής, η αρχαιότερη χριστιανική γιορτή η οποία καθιερώθηκε ως γιορτή και αργία από τον β’ μ.Χ. αιώνα.
Καταργήθηκε η αργία της Κυριακής την οποία ο Μ. Κωνσταντίνος, μετά το διάταγμα των Μεδιολάνων (313), την όρισε με τον πρώτο του νόμο, στις 7-3-321, ως ημέρα αναπαύσεως, αγαλλιάσεως, θείας λατρείας και αγαθοεργίας, ἡ Κυριακή αργία ἡ σεβαστή ημέρα του ηλίου (εξ ου και το Sun-day).
Καταργήθηκε η αργία της Κυριακής, την οποία σειρά νομοθετημάτων την τιμούσαν, την σέβονταν και την προστάτευαν από το 1928 (Διάταγμα 23-11-1928, Ν. 4388/1929, Π.Δ του 1930 ΦΕΚ 78 Α/14-3-1930, Ν. 4504/1966, Β.Δ 748/1966 ΦΕΚ 179 Α/13-9-1966). Από τότε (άρθρο 4 Ν. 4388/1929), είχε προβλεφτεί, κατ εξαίρεση, να είναι ανοικτά τα καταστήματα μόνο την τελευταία Κυριακή του χρόνου με την παρατήρηση αν η εορτή των Χριστουγέννων συμπίπτει με Κυριακή, η εξαίρεση να ισχύει για την προτελευταία Κυριακή. Η διάταξη αυτή εφαρμόστηκε μέχρι και τα Χριστούγεννα του 2012.Τα Χριστούγεννα του 2013, εφαρμόστηκε ο νέος νόμος 4177/2013 για δυο Κυριακές και τώρα θα εφαρμοστεί για πρώτη φορά και στην Κυριακή των Βαΐων (13-4-2014).
Μάλιστα, ενόψει του Πάσχα, κυκλοφόρησε διαφημιστικό φυλλάδιο αλυσίδας πολυκαταστημάτων, όπου στο εξώφυλλο με έντονα κόκκινα κεφαλαία γράμματα γράφει : «ΚΥΡΙΑΚΗ 13 ΑΠΡΙΛΙΟΥ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΝΟΙΚΤΑ ! Με τις αγορές σας από 27 Μαρτίου μέχρι και 12 Απριλίου, σας δίνουμε δωροεπιταγές των 5 ευρώ. Οι δωροεπιταγές όμως, θα εξαργυρωθούν αποκλειστικά την Κυριακή (σ.σ των Βαΐων) 13 Απριλίου»…
Ναι !!! Την Κυριακή των Βαΐων, με το νόμο, ενός υποτίθεται ορθόδοξου χριστιανικού κράτους, τα καταστήματα θα είναι ανοικτά για τις αγορές μας.
Την Κυριακή των Βαΐων, αρχή της Μεγάλης Εβδομάδας, στην Ορθόδοξη Ελλάδα, αντί οι Χριστιανοί να καλούνται να κατακλύσουν τους Ορθόδοξους Ναούς, το πρωί στη Θεια Λειτουργία με τα βάγια στα χέρια να προϋπαντήσουν τον Κύριο ψάλλοντας το : «Ωσαννά ευλογημένος ο ερχόμενος εν ονόματι Κυρίου, ο βασιλεύς του Ισραήλ» και το βράδυ, στην Ακολουθία του Νυμφίου (Όρθρος Μ. Δευτέρας), να Του ζητήσουν τη στολή της ψυχής και να μη μείνουν εκτός νυμφώνος, καλούνται να κατακλύσουν τις αγορές.
Απίστευτο !!! Ἡ Κυβέρνηση υπηρετώντας τα καταχθόνια σχέδια του Διεθνούς Σιωνισμού, που επιδιώκει να καταργήσει την αργία της Κυριακής – αυτή είναι ἡ αλήθεια – βρήκε τον τρόπο να ανορθώσει την ελληνική οικονομία και επιτέλους ἡ Ελλάδα να μπει σε τροχιά ανάπτυξης. Πραγματικό θαύμα !!!
Σε όσους – διότι δεν αρνούμαστε ότι υπάρχουν και υγιείς φωνές στο Κοινοβούλιο, οι οποίες όμως χάνονται και πνίγονται – ντόπιους απάτριδες, άθρησκους, υποτακτικούς, που μας κυβερνούν και προσδοκούν οφέλη για την πατρίδα, με την κατάργηση της Κυριακής αργίας, τους λέμε ότι θα αποτελέσουν τη ντροπή των επόμενων γενιών και τους υπενθυμίζουμε :
τα λόγια του Ψαλμωδού : «Κύριος διασκεδάζει βουλάς εθνών και αθετεί βουλάς αρχόντων η δε βουλή του Κυρίου εις τον αιώνα μένει» καθώς και
τα λόγια του αγίου Κοσμά του Αιτωλού: «ἘκεΙνο τὸ κέρδος ποὺ γίνεται τὴν Κυριακὴ εἶνε ἀφωρισμένο καὶ κατηραμένο, καὶ βάνετε φωτιὰ καὶ κατάρα εἰς τὸ σπίτι (σ.σ στην πατρίδα) σας καὶ ὄχι εὐλογίαν».
Εμείς, οι Έλληνες Ορθόδοξοι Χριστιανοί, είναι καιρός να ζητήσουμε το έλεος του Θεού και να μην αφεθούμε στα χεριά των ανθρώπων βουλευτών ανταρτών της Βουλής του Θεού και του αιωνίου Νόμου Του.
.
Αλεξανδρούπολη Απρίλιος 2014
ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ
Υποναύαρχος Λ.Σ (ε.α)
ΑΓΙΟΙ ΕΠΙΣΚΟΠΟΙ ΑΝΤΙΣΤΑΘΕΙΤΕ…
«Ο λαός μας ξέρει να υπερασπίζεται τα ιερά και τα όσια… Αντίσταση και ανάκαμψη, για να βρούμε ό,τι έχουμε χάσει, για να υπερασπισθούμε ό,τι κινδυνεύει… Η Ελλάδα είναι η Χώρα των Μεγάλων Αγώνων για την κατίσχυση των μεγάλων ιδανικών… Μην αφήσεις τη Χώρα σου να χάσει το χαρακτήρα της και να μετατραπεί σε μάζα ανθρώπων, χωρίς συνείδηση, χωρίς Εθνικότητα και χωρίς ταυτότητα… Μείνατε σταθεροί στην Πίστη και στα ιδανικά του Γένους…».
Μακαριστός Χριστόδουλος Α΄ Αρχιεπίσκοπος Αθηνών και πάσης Ελλάδος.
Η Εκκλησία της Ελλάδος από ιδρύσεώς της είχε τους διώκτες της έτσι όπως αναφέρονται σε ιστορικά εκκλησιαστικά βιβλία και όμως χάρη των πιστών και με την παρότρυνση των Επισκόπων τους νικούσε γιατί σαν οδηγό της είχε και έχει την εορτάζουσα σε λίγες ημέρες Μητέρα όλου του Κόσμου την Μεγαλόχαρη Παναγιά μας που φανερώνεται όποτε χρειαστεί σε θάλασσες, σε βράχους, σε σπήλαια και αλλού. Νικούσε γιατί είχε και έχει τους Αγίους, τους Οσιομάρτυρες, τους Ασκητές, τους Μοναχούς και Μοναχές των Ιερών Μονών, πολλοί από αυτούς μαρτύρησαν για του Χριστού την Πίστη την Αγία και της Πατρίδας την Ελευθερία.
Η Εκκλησία της Ελλάδος τα τελευταία χρόνια δέχτηκε πολλά πλήγματα από τις Ελληνικές Κυβερνήσεις, δέχθηκε μεγάλη ταπείνωση. Οι Κυβερνώντες την εποχή 1999 - 2000, ήρθαν σε «σύγκρουση» με την Εκκλησία και αφαίρεσαν την αναγραφή του Θρησκεύματος σε κάθε Έλληνα και Ελληνίδα από την ταυτότητά του. Η τότε Ηγεσία της Εκκλησίας της Ελλάδος, ο Αείμνηστος Αρχιεπίσκοπος Αθηνών και πάσης Ελλάδος κυρός Χριστόδουλος, τους αναθεμάτισε δύο φορές, τη μία στις 14 Ιουνίου στη Θεσσαλονίκη και την άλλη στις 21 Ιουνίου στην Αθήνα με δύο μεγάλες λαοσυνάξεις, ίσως οι μεγαλύτερες συγκεντρώσεις που έγιναν ποτέ στην Ελλάδα.
Την ίδια εποχή, ο Χριστόδουλος, συγκέντρωσε τριάμισι εκατομμύρια υπογραφές ζητώντας δημοψήφισμα από τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας. Το αίτημα του Προκαθήμενου της Εκκλησίας της Ελλάδος, ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας κ. Στεφανόπουλος το απέρριψε… Ο Μεγάλος εκείνος Ηγέτης απάντησε τόσο στην Πολιτειακή όσο και στην Πολιτική ηγεσία: «… Ώ κι αν εσηκώνονταν από τους τάφους των τα μεγάλα παλικάρια του Έθνους μας, οι Κολοκοτρώνηδες και οι Μακρυγιάννηδες και οι Μιαούλιδες και Μποτσαραίοι, οι Παπάδες και οι Δεσποτάδες, τι θα λέγανε εάν βλέπανε το γκρέμισμα που επιχειρούν σήμερα κάποια παιδιά τους, στην Ελληνορθόδοξη παρουσία μέσα στην κοινωνία και τα ραπίσματα που δίνουν στην μάνα τους την Εκκλησία…»
Τα τελευταία τρία χρόνια ξεκίνησε μια «μεθοδευμένη και μελετημένη» από τους Κυβερνώντες «δίωξη» της Ελληνικής οικογένειας πολύτεκνης και μη, του Έλληνα πολίτη, του εργαζόμενου σε κάθε τομέα, αρχίζοντας από το «κλέψιμο» των χρημάτων του με μείωση και αφαίρεση των μισθών και των συντάξεων χωρίς καμιά εξαίρεση πλην των «δικών τους εισπράξεων» εννοώ τους τριακόσιους της Βουλής και αυτών που τους ορκίζουν. Αλήθεια τηρούν τον όρκο που δίνουν όλοι αυτοί που μας Κυβερνούν και που με μεγάλη ευχέρεια λένε: «…ορκίζομαι στο όνομα της Αγίας και Ομοούσιας και Αδιαίρετης Τριάδας να φυλάσσω το Σύνταγμα και τους νόμους… να προστατεύω τα δικαιώματα και τις ελευθερίες των Ελλήνων και να υπηρετώ το γενικό συμφέρον και την πρόοδο του Ελληνικού Λαού».
Τα νομοθετήματα, καθ' υπαγόρευση της Τρόικας ψηφίζονται αβλεπτεί για κλείσιμο Σχολείων, Νοσοκομείων και όλα αυτά, δήθεν, για το συμφέρον και την πρόοδο του Ελληνικού Λαού!!! Νομοθετήματα που επιχειρούν να φιμώσουν τον Έλληνα για να εκφράζεται ελεύθερα. Σαν να μας λένε οι τριακόσιοι της Βουλής «Σκάσε και δούλευε κάθε μέρα, ακόμα και την Κυριακή!!!». Σαν να λένε στον Επίσκοπο, στον Ιεροκήρυκα, στον Εφημέριο, «ότι και να κάμεις την Κυριακή εγώ δεν θα σου στείλω τον πιστό να σε ακούσει γιατί θα τον έχω με κινέζικο μεροκάματο των δύο ευρώ!!! σε δουλειά» και κανείς δεν θα σηκώσει κεφάλι αφού ο Νόμος το ορίζει… και να ξεχάσουμε κάθε τι που έχει σχέση με την ανάπτυξη της Εθνικής και Θρησκευτικής συνειδήσεως…
Ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Αιτωλίας και Ακαρνανίας κ. Κοσμάς στην επιστολή - διαμαρτυρία προς τους τριακόσιους της Βουλής, για την κατάργηση της αργίας της Κυριακής μεταξύ των άλλων γράφει: «…Γιατί κ.κ. Βουλευτές, επιχειρείται αυτό το ανόσιο τόλμημα της δια νόμου καταργήσεως της ισχυούσης αργίας της Κυριακής… η Κυριακή είναι ημέρα λατρείας του Τριαδικού μας Θεού, ημέρα αφιερωμένη στον Κύριο, στην ανάπαυση και την καλλιέργεια έργων αγάπης των Χριστιανών. Αλήθεια ζούμε στην Ορθόδοξο Χριστιανική Ελλάδα ή σε κάποια αλλόθρησκη Χώρα… Την αργία της Κυριακής την σεβάστηκαν τόσοι αιώνες και οι πιο άσπονδοι εχθροί της Ορθοδόξου αληθείας! … Ο συμπατριώτης μας μεγάλος Άγιος, Διδάχος, Εθνομάρτυς και Ιερομάρτυς Κοσμάς ο Αιτωλός, έχυσε το αίμα του γιατί αγωνίσθηκε να εδραιώση στα Γιάννενα την αργία της Κυριακής και ήλθε αντιμέτωπος με τους Εβραίους. Εμείς σήμερα θα συμμαχήσουμε με τους δημίους του;... Ως πνευματικός πατέρας της περιοχής μας, σας παρακαλώ να αντισταθείτε, να αγωνισθείτε να ματαιωθεί το αντίχριστο αυτό επιχείρημα. Εφ΄ όσον αγαπάτε τον Χριστό, την Ορθοδοξία, την Ελλάδα και τους Έλληνες, να το αποδείξετε… Σταθείτε όρθιοι, ομολογητές. Ανακόψατε την πορεία προς την φθορά και την διάλυση της Πατρίδος σας…»
Στην ιστοσελίδα του Ιερού Ναού Αποστόλου Φιλίππου Γραμματικούς ο π. Σπυρίδωνας μας παρουσιάζει την Διδαχή του Αγίου Κοσμά του Αιτωλού για την αργία της Κυριακής που μεταξύ των άλλων μας λέει: «…Εκείνο το κέρδος που γίνεται την Κυριακή είναι αφορισμένο και καταραμένο, και βάνετε φωτιά και κατάρα εις το σπίτι σας και όχι ευλογία και ή σε θανατώνει ο Θεός παράκαιρα ή την γυναίκα σου ή το παιδί σου, ή το ζώο σου ψοφά ή άλλο κακό σου κάμνει… Την φυλάγετε την Κυριακή, αν είσθε Χριστιανοί, να την φυλάγετε. Έχετε εδώ πρόβατα, το γάλα της Κυριακής τι το κάμνετε, άκουσε παιδί μου να το σμίγεις όλο και να το κάμνεις επτά μερίδια και τα έξι μερίδια κράτησέ τα δια τον εαυτόν σου και το άλλο μερίδιον της Κυριακής αν θέλεις δώσε το ελεημοσύνη εις τους πτωχούς ή εις την Εκκλησία δια να ευλογήσει ο Θεός τα πράγματά σου…».
Η Ιερά Κοινότητα του Αγίου Όρους εκφράζει την αντίθεσή της για το νέο νόμο που επιτρέπει τη λειτουργία των καταστημάτων τις Κυριακές και οι Αγιορείτες πατέρες καλούν τους βουλευτές να καταψηφίσουν το νομοσχέδιο για την κατάργηση της Κυριακάτικης αργίας. Μεταξύ των άλλων γράφουν: «…Η κατάργησίς της απεφεύχθη κατά την περίοδον της τουρκοκρατίας χάρις εις τους αγώνας του μεγάλου Αγιορείτου Αγίου Ιερομάρτυρος και Εθναποστόλου Κοσμά του Αιτωλού, ο οποίος μεταξύ άλλων έλεγε: «Αδελφοί μου, Σας συμβουλεύω να φυλάγετε την Κυριακήν, ωσάν οπού είναι αφιερωμένη εις τον Θεόν».
Η Κυριακή ήταν και πρέπει να μείνει ιερή και απαραβίαστη ημέρα. Είναι η ημέρα της Ανάστασης Του Χριστού. Η Ελληνορθόδοξη παράδοση θέλει την Κυριακή Ιερή και Πολιτισμένη ημέρα. Η Κυριακάτικη καμπάνα καλεί όλους τους πιστούς στην Εκκλησία για να αποδώσουν την πρέπουσα λατρεία στον Τριαδικό μας Θεό.
Άγιοι Ιεράρχες αντισταθείτε στη νέα απειλή των Κυβερνώντων. Ο Έλληνας Χριστιανός Ορθόδοξος τα τελευταία χρόνια βρίσκεται συνέχεια δίπλα σας, αυτό το βλέπετε όλες τις γιορτές και τις Κυριακές, να κατακλύζει τις Εκκλησίες, να ζητά από Εσάς να τους δώσετε δύναμη και κουράγιο για να τα βγάλουν πέρα οικονομικά.
Άγιοι Ιεράρχες αντισταθείτε γιατί οι Κυβερνώντες θέλουν τον Έλληνα να τον ταπεινώσουν αφαιρώντας του το δικαίωμα να εκκλησιάζεται την Κυριακή.
ΔΩΣΤΕ ΒΡΟΝΤΕΡΟ ΟΧΙ ΣΤΑ ΑΝΤΙΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΑ ΣΧΕΔΙΑ ΤΩΝ ΚΥΒΕΡΝΩΝΤΩΝ ΜΕ ΤΟΠΙΚΕΣ ΛΑΟΣΥΝΑΞΕΙΣ
Ευχαριστούμε τον καθηγητή κ. Χρήστο Σιάσο για την αποστολή του άρθρου του, ώστε να δημοσιευθεί στο xristianos.gr
Ἔκπληκτος ὁ νομικός κόσμος ἀλλά καί ὁ πιστός λαός παρακολουθεῖ μία διαρκῆ καταπάτηση τῶν ἐργατικῶν δικαιωμάτων ἀλλά καί βασικῶν ἀρχῶν τῆς Ὀρθοδόξου Χριστιανικῆς Παραδόσεως καί Θεολογίας ἡ ὁποία μέρα μέ τή μέρα ἐκτρέπεται σέ ἐπικίνδυνες ἀτραπούς. Καταργεῖται ἡ ἀργία τῆς Κυριακῆς ἡ ὁποία θεσπίστηκε ἀπό τόν ἴδιο το Θεό στήν Π.Δ. "πρός Δόξαν Θεοῦ καί ἀνάπαυσιν ἀνθρώπου". Ἡ Χριστιανοσύνη – ἡ ὁποία στήριξε πολλάκις αὐτό τό γένος τῶν Ἑλλήνων σέ κάθε δύσκολη στιγμή – ἔχει θεσπίσει τήν ἡμέρα αὐτή καί τήν ἔχει ἀφιερώσει στό Θεό καί κατά συνέπεια στόν ἴδιο τόν ἄνθρωπο. Ὁ Θεός δέν ἔχει ἀνάγκη τόν ἄνθρωπο ἀλλά ὁ ἄνθρωπος τόν Θεό. Τό νά μή σεβόμαστε τίς ἀρχές καί τίς ἀξίες τῆς πίστεως μᾶς ἀποτελεῖ ἀναφαίρετο δικαίωμα καί ἐπιλογή τοῦ καθενός μας. Κανείς δέν μᾶς ἐπιβάλει τήν τήρησή τους μέ τή βία, τουναντίον ὁ ἴδιος ὁ Θεός θέλει ὅτι κάνουμε νά τό κάνουμε ἐπειδή πιστεύουμε σέ αὐτόν καί ὄχι ἐπειδή "ἔτσι πρέπει" ἤ λόγω φόβου. Ὁ Θεός δέν εἶναι τιμωρός ἀλλά δέν εἶναι καί ἄδικος…!! Πλήν ὅμως ἐνεργώντας τοιουτοτρόπως ἅς μήν ἔχουμε τήν ἀπαίτηση ἕνα ἑτοιμόρροπο κράτος νά ἔχει τήν εὐλογία τοῦ Θεοῦ καί νά ὀρθοποδήσει. Ἐπιθυμοῦμε τήν κατάργηση τῆς Κυριακῆς Ἀργίας;; Ἅς τήν κάνουμε ἀλλά μετά ἅς ἤμαστε ἕτοιμοι νά δεχθοῦμε καί τίς συνέπειες τῶν πράξεών μας. Ὄχι γιατί ὁ Θεός θά μᾶς τιμωρήσει!! Κάθε ἄλλο!! Ἀλλά ἡ χάρις τοῦ Θεοῦ δέ μπορεῖ νά σταθεῖ σέ μία τέτοια κοινωνία ἡ ὁποία ἀπεμπολεῖ τόν ἴδιο το Θεό καί ἡ ἀπομάκρυνση τῆς χάρης τοῦ Θεοῦ συνεπάγεται καί ἀπώλεια τῆς ἐλπίδος. Ὅταν ἡ Ὀρθοδοξία ἀπετέλεσε θεμέλιο λίθο τῆς ἐλευθερίας τοῦ....
γένους τῶν Ἑλλήνων, μέ τό νά καταργοῦμε τίς βασικές ἀρχές αὐτῆς εἶναι σάν νά ἀποτραβᾶμε τά θεμέλια αὐτῆς. Ἄραγε αὐτό θέλουμε;; Ἄραγε γνωρίζουμε τί πᾶμε νά κάνουμε;; Πόση ἀχαριστία δείχνουμε ἐμεῖς οἱ καταναλωτές ἀλλά καί οἱ καταστηματάρχες μέ τό νά στηρίζουμε τήν κατάργηση τῆς Κυριακῆς ἀργίας πρός τήν Ὀρθοδοξία ἡ ὁποία κατά τήν Τουρκοκρατία ὑπῆρξε τό ἀποκούμπι τοῦ Γένους; Προδίδουμε μία πίστη ἡ ὁποία ὅταν τήν εἴχαμε ἀνάγκη μᾶς στάθηκε, τώρα ὅμως πού – θεωρητικά τουλάχιστον "ἀπελευθερωθήκαμε καί ὀρθοποδήσαμε" - τήν καταργοῦμε ἀπό τήν καθημερινότητά μας;;; Πόσο τίμιο καί ἠθικό εἶναι αὐτό ἔναντί του Θεοῦ;;
Πόσο ἐγωιστική ἄραγε εἶναι μία κοινωνία καί πόσο δύσκολο εἶναι νά ἀντιληφθεῖ ὁ κάθε πολίτης ὅτι – ἀργά ἡ γρήγορα - θά ἔρθει καί ἡ σειρά του εἴτε εἶναι ἀκόμη καί Δημόσιος ὑπάλληλος. Δέν ἀντιλαμβανόμαστε ὅτι αὐτό εἶναι ἡ ἀπαρχή;; Συμβιβαζόμαστε σέ μία ἰδέα ἡ ὁποία ἔμμεσα θέλει νά μᾶς καθιερώσει ὡς σκλάβους ἐργασίας συνεχῶς καί ἀδιαλείπτως!! Μέ τό νά στηρίζουμε τήν κατάργηση τῆς Κυριακῆς ἀργίας οἱ ἴδιοι ἀπό μόνοι μας εἴτε ὡς καταναλωτές εἴτε ὡς καταστηματάρχες καταργοῦμε στήν πράξη τά ἐργασιακά μας δικαιώματα τά ὁποῖα μέ τόσους ἀγῶνες καί κόπους οἱ προηγούμενες γενιές μᾶς κληροδότησαν. Δέ σεβόμαστε οὔτε τούς ἀγῶνες οὔτε τίς θυσίες τῆς ἐργατικῆς τάξης ἡ ὁποία μάτωσε γιά τήν κατάκτηση αὐτῶν τῶν ἐργασιακῶν δικαιωμάτων!! Δέν ἀντιλαμβανόμαστε ὅτι μέ αὐτόν τόν τρόπο εὐνοοῦνται οἱ Πολυεθνικές ἑταιρεῖες εἰς βάρος τῆς τοπικῆς ἀγορᾶς;; Ἐάν ὄχι τότε ἅς ἑτοιμαστοῦμε νά ὑποστοῦμε ἀκόμη περισσότερα…!! Καί "εἰς χειρότεραν" καθότι ἐμεῖς εἴμαστε ὑπεύθυνοί των πράξεών μας καί ἐάν δέν εἴμαστε ἐ καιρός κάποτε νά γίνουμε!! Μέ μία διαφορά, ὅτι τώρα δέ θά δικαιούμαστε πλέον νά λέμε δέν ξέραμε!! Ὄχι μόνο ξέραμε ἀλλά συμβάλλαμε καί σέ αὐτό ἄμεσα εἴτε μέ ἐνέργεια (ψώνια κατά τήν Κυριακή) εἴτε μέ παράλειψη (σιωπήσαμε καί δέν ἀντιδράσαμε). Ἅς ἐπιλέξουμε λοιπόν…
ΠΗΓΗ: http://www.orthodoxia-ellhnismos.gr/2014/01/blog-post_1812.html
1] Είναι αλήθεια ότι αν δεν βιώσει κάποιος στο πετσί του ένα γεγονός, δεν μπορεί να νιώσει τον άλλον. Για παράδειγμα: ένας που πέρασε φτώχεια ή πένθος ή κατοχή ή αρρώστια ή έκανε μήνες στο κρεβάτι ή χωρισμό και εγκατάλειψη κλπ αυτός μπορεί να πει κάτι παραπάνω στον φτωχό, στον πενθούντα, στον άρρωστο, στον χτυπημένο, στο χωρισμένο, στον κατάκοιτο...Θα το πει από την καρδιά του και από προσωπικό βίωμα και εμπειρία. Δεν θα είναι ο λόγος του μια αποστήθιση από κάποιο βιβλίο, μια ξερή μετάδοση γνώσεων, αλλά μια μετάγγιση ζωής. Και η παρέμβασή του θα πιάσει τόπο.
2] Αν τώρα αυτόν τον άνθρωπο, τον έμπειρο, τον πονεμένο, τον βάλουμε να αποφασίσει για όλες τις παραπάνω ευπαθείς ομάδες του πληθυσμού και να ρυθμίσει ζητήματα που τους απασχολούν, ασφαλώς θα δει με περισσότερη κατανόηση και ζεστασιά ψυχής το όποιο πρόβλημα και θα κάνει το καλύτερο, γιατί τα έχει περάσει, πολύ δε περισσότερο, αν χτυπήθηκε πρόσφατα από τη ζωή. Αυτό, όπως όλοι καταλαβαίνουμε, είναι νόμος στις κοινωνίες και τις διαπροσωπικές σχέσεις των ανθρώπων.
3] Αυτό όμως το τόσο απλό, αυτή η υπόθεση εργασίας, γιατί να αποτελεί εφιαλτικό όνειρο και απλησίαστο γεγονός για τους βουλευτές μας; Κρίμα! Δεν βγήκαν κάποιοι από αυτούς από φτωχές οικογένειες; Δεν υπήρξαν ποτέ φτωχοί, εργαζόμενοι; Δεν έχουν γέροντες συγγενείς; ΄Η άλλους συγγενείς που βρίσκονται σε ανάγκη αυτή την εποχή; Αλήθεια, όλους τους βόλεψαν; Μάλλον, αυτό συμβαίνει, γιατί όλοι αυτοί δεν ακούνε μέσα στα πολυτελή σπίτια τους "μπαμπά, μαμά πεινάω..." και "τι θα φάμε σήμερα". Δεν βλέπουν τις γυναίκες τους, να γυρίζουν με άδεια καλάθια από τα υπερκαταστήματα και να μαραζώνουν τα παιδιά τους νηστικά στα σχολεία. Βέβαια, δεν ψωνίζουν αυτοί, αλλά οι υπηρεσίες, δεν παγώνουν αυτοί χωρίς πετρέλαιο, δεν κινδυνεύουν αυτοί στις στάσεις και στους δρόμους κλπ. Θυμίζει εκείνο το κωμικοτραγικό της Μαρίας Αντουανέττας, η οποία συνιστούσε "να φάνε οι πεινασμένοι παντεσπάνι, αφού δεν έχουν ψωμί". Ζουν μακριά από τη δυστυχία του λαού μας.
4] Μπορεί κάποτε να πείνασαν κι αυτοί. Αλλά τώρα "περασμένα ξεχασμένα". Τώρα βιώνουν τη νοοτροπία του νεόπλουτου. Βγάζουν απωθημένα στις πλάτες του φορολογούμενου λαού. Μένουν κλεισμένοι στις κομματικές τους κάστες και ξεσυνερίζεται ο ένας τον άλλον ανταγωνιζόμενοι σε επίδειξη και πλουτισμό. Το δείχνουν οι αγορές τους, οι ενδυμασίες, οι συμπεριφορές τους και τα έξοδά τους, όταν γίνονται υπουργοί, οι ανακαινίσεις των γραφείων τους κλπ. Χάνουν την απλότητά τους. Ανεβαίνουν κλίμακα ζωής και αριστοκρατίας και όλα τα έξοδα τότε δικαιολογούνται.
5] Ίσως και να μη πείραζε τόσο αυτό, όσο το ότι δεν παραδειγματίζονται από τα μεγάλα παραδείγματα του Έθνους μας, που άλλοι πέθαναν στην ψάθα, δεν βόλεψαν κανένα συγγενή, δεν έπαιρναν χρηματοδοτήσεις, δεν δέχονταν δώρα, ζούσαν λιτότατα, κυκλοφορούσαν τη νύχτα στα σοκάκια για να βλέπουν "ιδίοις όμμασιν" τα βάσανα του λαού και από τα λάφυρα ακόμη του πολέμου έπαιρναν απλά ένα σουγιά. Τόση ήταν η ανιδιοτέλειά τους!
6] Δύο όμως είναι ασυγχώρητα: Το ότι δεν κατεβαίνουν στις βουλευτικές τους αποζημιώσεις ούτε ευρώ και ότι ψηφίζουν τυφλά, άσπλαχνα, κομματικά, απόλυτα πειθαρχικά, απρόσωπα, απάνθρωπα. Πείθει ο ένας τον άλλο για την ψηφοφορία και δεν τολμά να διαφοροποιηθεί. Όλοι έξω στους δρόμους όμως φωνάζουν, το φωνάζει η γη, το χωριό, η πόλη, το πεζοδρόμιο, τα κλειστά μαγαζιά, τα κλειστά μάτια των πεθαμένων που αυτοκτόνησαν...Δεν μπορούμε άλλο!!! Κι αυτοί συνεχίζουν με σκιαγμένη την ψυχή και στρεβλωμένη τη συνείδηση. Ζούνε με το φόβο της διαγραφής.
7] Βγείτε λίγο έξω από το κοινοβουλευτικό σας καβούκι, εθνοπατέρες, και δείτε την πραγματικότητα. Κάντε επιτέλους μια δοκιμή: Κλείστε τραπεζικούς λογαριασμούς και ζήστε μόνο με ένα χιλιάρικο. Μια δοκιμή για ένα μήνα! Με 570 ευρώ! Ζήστε επιτέλους στο επίπεδο του λαού! Αρνηθείτε για ένα μήνα τις απαλλαγές σας, τα προνόμιά σας. Το αυτοκίνητό σας. Γιατί γελάτε; Τόσες χιλιάδες πινακίδες αυτοκινήτων δεν κατατέθηκαν αυτά τα χρόνια; Κι αν συμβεί τίποτε στην υγεία σας, πράγμα που δεν το ευχόμαστε, να πάτε να περιμένετε για ραντεβού στους γιατρούς του δημοσίου. Εφιάλτης αί; Ούτε μια στιγμή δεν θα μπορέσετε.
8] Αλήθεια, δεν φοβάστε τις κατάρες των μανάδων του λαού μας; Ψηφίζετε και ξαναψηφίζετε μέτρα επί μέτρων. Δήθεν αποσκιρτάτε τη μια μέρα, δήθεν διαμαρτύρεστε την άλλη, δήθεν διαπραγματεύεστε την τρίτη, δήθεν καταλαβαίνετε και δήθεν συμπάσχετε. Είστε οι "Δήθεν". Σας λέμε κι εμείς ότι δήθεν ψηφίζετε, δήθεν είστε βουλευτές, δηλ. είστε ανύπαρκτοι! Μπορεί να γλυτώσετε σήμερα τη διαγραφή του κόμματος, αλλά αύριο θα σας διαγράψει ο λαός μας με την ψήφο του!!!
1] Φαίνεται, μάλλον όχι πολύ καλά, αλλά αρχίζει να διακρίνεται κάπως, ότι πάει να διαμορφωθεί μια τάση επιβολής με τρόπο αστυνομικό ενός ιδιότυπου "αποφασίζομεν και διατάζομεν". Οι κρατικοί της συγκυβέρνησης ομιλούν περί εφαρμογής νόμων. Ποίων όμως νόμων; Ουσιαστικά πρόκειται περί νομοθετικών ρυθμίσεων μιας ισχνής πλειοψηφίας, τελείως αντιθέτων από προεκλογικές δεσμεύσεις με παράλληλη τότε εξαπάτηση του εκλογικού σώματος και σε απόσταση σήμερα από τη διάχυτη καθημερινή λαϊκή ετυμηγορία, αγνοώντας μάλιστα ευρύτατα λαϊκά στρώματα, τη στιγμή που σε άλλες χώρες γίνονται τακτικότατα δημοψηφίσματα.
2] Φαίνεται, μάλλον όχι πολύ καλά, αλλά αρχίζει να διακρίνεται κάπως, ότι η παρουσία της τρόϊκα και οι ευρωπαίοι επίτροποι σε κάθε οργανισμό και υπουργείο έδωσαν θάρρος στο ψευτορωμαίϊκο να επιβάλει από καιρό καθυστερούμενες ρυθμίσεις, αλλά με τρόπο άκομψο και προκλητικό. Συμμαχούντος δε στα ανωτέρω και του γεγονότος ότι έχουν να κάνουν πλέον με ένα λαό ισοπεδωμένο και εξαντλημένο, ένα ζαλισμένο κοπάδι τρομαγμένο μέσα στη φτώχεια του από το σοκ της δημοσιονομικής προσαρμογής και καταλλήλως άνωθεν ψεκασμένου, ώστε να μη αντιδρά καθόλου.
3] Φαίνεται, μάλλον όχι πολύ καλά, αλλά αρχίζει να διακρίνεται κάπως, ότι υπάρχει ενορχηστρωμένο σχέδιο εξάντλησης οικονομικής του λαού ώστε να βλέπει μόνο στην τηλεόραση εκπομπές μαγειρέματος, μοναχικής και καλογερικής κουζίνας, ραψίματος και εμφάνισης, μόδας και σεξολογίας επωνύμων καμένων βούρλων και βλύτων. Η παραπλάνηση μέσω των τηλεοπτικών σκουπιδιών και ο ξεφτιλισμένος πολιτικός λόγος μέσα στη Βουλή δημιουργεί ένα επί πλέον κλίμα αποστροφής προς τα δημόσια θέματα. Κι αυτό είναι ολέθριο για την πατρίδα: η αδιαφορία, η συχαμάρα με συνακόλουθη την αδράνεια.
4] Φαίνεται, μάλλον όχι πολύ καλά, αλλά αρχίζει να διακρίνεται κάπως, ότι πιο εύκολα τώρα επεμβαίνει δυναμικά η αστυνομία, πιο εύκολα απαξιώνονται βουλευτές, πιο εύκολα κλείνουν σχολεία, νοσοκομεία, τηλεόραση και ραδιόφωνο, κόβονται μισθοί και συντάξεις, πιο δυναμικά - μήπως δικτατορικά - αντιμετωπίζονται λαϊκές επιτροπές και εκπαιδευτικός κόσμος. Πιο εμφανώς διαπιστώνουμε μέρα με τη μέρα την αλαζονεία του πολιτικού κόσμου, του ειρωνικού πολιτικού λόγου και της φτηνής εξουσίας. Σαν να αντλούν τη δύναμή τους από κάπου αλλού οι κυβερνώντες κι όχι από το λαό.
5] Φαίνεται, μάλλον όχι πολύ καλά, αλλά αρχίζει να διακρίνεται κάπως, ότι πιο ανησυχητικό στην εν λόγω περίπτωση είναι ότι αγνοούμε τις συνέπειες της αδράνειάς μας, αν και βιώνουμε τα γεγονότα. Αυτό που πάει σιγά σιγά να γίνει δεν τυγχάνει λογικής βασάνου και εθνικής επεξεργασίας από μας. Γίνεται σε βάρος μας, αλλά χωρίς εμάς. Δυστυχώς δεν μιλάει κανένας. Έχουμε πλέον την πιο σιωπηλή επίσημη εκκλησία, την πλέον υποταγμένη δικαιοσύνη, τους πιο πεθαμένους αθάνατους ακαδημαϊκούς, τους πιο φοβισμένους επιστήμονες, τους πιο δυστυχισμένους υπαλλήλους και ένα ανύπαρκτο συνδικαλιστικό κίνημα. Λείπει η μαζικότητα και η δυναμικότητα. Κι οι "αποφασίζομεν και διατάζομεν" προχωράνε και ολοκληρώνουν τη φτωχοποίηση της πατρίδας.
6] Φαίνεται, μάλλον όχι πολύ καλά, αλλά αρχίζει να διακρίνεται κάπως, ότι οι διαμαρτυρίες των κυβερνητικών βουλευτών, δυστυχώς γιατί μόνο τώρα, δημιουργούν περισσότερη αγωνία για όλα τα προηγούμενα που πέρασαν στο «ντούκου» εν μια νυκτί. Και τώρα δεν ξέρουμε τι είναι το πιο σοβαρό που τους ανησυχεί, η ζημιά των ανθρώπων ή το πολιτικό κόστος. Σε ένα μόνο πάντως μένουν σταθεροί: στην ακατέβατη βουλευτική τους αποζημίωση.
7] Έλεγε ο Σωκράτης στην απολογία του ότι θα συνεχίζαμε να κοιμούμαστε, αν δεν ερχόταν κάποιος να μας ξυπνήσει. Αυτό ισχύει και σήμερα. Πόσο ανόητοι είμαστε; Ξέρουμε τι σημαίνει ύφεση, όχι μόνο στην οικονομία, που δεν ανακάμπτει ποτέ, αλλά στην ψυχολογία, που σημαίνει κατάθλιψη και αυτοκτονία; Τι σημαίνει Ισλάμ και Σαρία και φτιάχνουμε το τέμενος στο Βοτανικό; Γνωρίζουμε τι συνήθειες πολιτικής ζωής, οικονομικής πρακτικής, αστυνομικών συμπεριφορών, μειονοτικής τακτικής, μνημονιακής επελάσεως, μεταναστευτικής πολιτικής, ομοφυλοφιλικών παρελάσεων, πάμε να εγκαθιδρύσουμε πλέον στον τόπο; Δε σκεφτόμαστε το μέλλον, αλλά και τη δοκιμασία, στην οποία πάμε να βάλουμε τον τόπο και δεν βρίσκονται δύο τρείς γενναίοι να αλλάξουν το πολιτικό σκηνικό, για να ανασάνει λίγο ο τόπος...
Ἕνα ἀκόμη ἀντιχριστιανικό νομοθέτημα ψηφίσθηκε ἐφέτος ἀπό τήν Βουλή τῶν Ἑλλήνων. Ἀποδομεῖται ἔτι περαιτέρω ἡ Ὀρθόδοξη Χριστιανική ταυτότητα τοῦ νεοελληνικοῦ Κράτους, ἀντίθετα πρός τήν βούλησι τῶν ἡρώων πού τήν εἶχαν δημιουργήσει μέ τό αἷμα τους. Ἡ ἀντίδρασις τῶν ἐπαγγελματικῶν καί κοινωνικῶν φορέων πού ἐπηρεάζονται ἀπό τό νομοθέτημα εἶναι ἐπαινετή. Ἡ διαμαρτυρία τῶν Σεβασμιωτάτων Ἱεραρχῶν καί τῶν Κληρικῶν τῆς Ἐκκλησίας παρήγορος.
Ὅμως σήμερα, μετά τήν ὑπερψήφισι τοῦ νόμου, ἔστω καί στόν περιωρισμένο βαθμό ἐφαρμογῆς του σέ ὡρισμένες Κυριακές τόν χρόνο, ἡ εὐθύνη γιά τήν ἐφαρμογή τοῦ νόμου βαραίνει τούς ὤμους τῶν Ὀρθοδόξων Χριστιανῶν. Ἡ ἀργία τῆς Κυριακῆς εἶναι βασικό καθῆκον μας, ἐπειδή εἶναι ἐντολή τοῦ Θεοῦ, κατά τό «ἕξ ἡμέρας ἐργᾷ καί ποιήσεις πάντα τά ἔργα σου, τῇ δέ ἡμέρᾳ τῇ ἑβδόμῃ σάββατα Κυρίῳ τῷ Θεῷ σου» (Ἐξόδ. κ΄ 9), ἀλλά κυρίως γιατί ὡς μέλη τῆς Ἐκκλησίας ὀφείλουμε νά μετέχουμε κάθε Κυριακή στό μέγιστο γεγονός τῆς Θείας Λειτουργίας καί νά τιμοῦμε τήν ἡμέρα τῆς Ἀναστάσεως τοῦ Κυρίου.
Ἐκεῖνοι πού σήμερα ἐπίεσαν γιά τήν κατάργησι τῆς Κυριακῆς ἀργίας δέν θέλουν τούς χριστιανικούς θεσμούς, ἐπειδή δέν θέλουν τόν Χριστό, ἀλλά τόν ἀντίχριστο, κατά τόν ἀψευδῆ λόγο τοῦ Κυρίου: «ἐγώ ἐλήλυθα ἐν τῷ ὀνόματι τοῦ πατρός μου καί οὐ λαμβάνετέ με· ἐάν ἄλλος ἔλθῃ ἐν τῷ ὀνόματι τῷ ἰδίῳ, ἐκεῖνον λήψεσθε» (Ἰωάν. ε΄ 43). Καί ὁ ἅγιος Κοσμᾶς ὁ Αἰτωλός μαρτύρησε μέ τόν δι’ ἀγχόνης θάνατο, ἐπειδή εἶχε πείσει τούς Χριστιανούς νά μεταθέσουν τό παζάρι ἀπό τήν Κυριακή στό Σάββατο, γιά νά τιμοῦν τήν ἁγία ἡμέρα τῆς Ἀναστάσεως τοῦ Κυρίου.
Ἀποτελεῖ καί γιά ἐμᾶς σήμερα φιλόθεη ὑποχρέωσι νά ὑπερβοῦμε μέ πίστι καί ἀγάπη πρός τόν Χριστό τά ἀντίχριστα νομοθετήματα, ὅπως οἱ πρῶτοι Χριστιανοί, γιά τούς ὁποίους ὁ ἀνώνυμος συγγραφεύς τῆς Πρός Διόγνητον Ἐπιστολῆς γράφει: «Ἐπί γῆς διατρίβουσιν, ἀλλ᾽ ἐν οὐρανῷ πολιτεύονται. Πείθονται τοῖς ὡρισμένοις νόμοις, καί τοῖς ἰδίοις βίοις νικῶσι τούς νόμους. Ἀγαπῶσι πάντας, καί ὑπό πάντων διώκονται. Ἀγνοοῦνται, καί κατακρίνονται· θανατοῦνται, καί ζωοποιοῦνται. Πτωχεύουσι, καί πλουτίζουσι πολλούς· πάντων ὑστεροῦνται, καί ἐν πᾶσι περισσεύουσιν». Τό μαρτυρικό μας φρόνημα ὡς Χριστιανῶν σήμερα μπορεῖ νά φανερωθῇ μεταξύ ἄλλων καταστάσεων, πού ἤδη ὑφιστάμεθα, καί ἀπό τήν ἄρνησι νά ἐργασθοῦμε τήν ἡμέρα τῆς Κυριακῆς ἀπό ἀγάπη καί πίστι στόν Χριστό, ὁ ὁποῖος ἔχυσε τό Τίμιο Αἷμα Του στόν Σταυρό καί «τῇ μιᾷ τῶν Σαββάτων», δηλ. τήν Κυριακή, ἀνεστήθη ἀπό ἄπειρη ἀγάπη γιά ἐμᾶς.
ΠΗΓΗ: http://grigoriou.monastery.gr/Epikaira_arthra/ARGIA_KYRIAKHS.htm
Οι περισσότεροι Έλληνες βρίσκονται ήδη σε απόγνωση ενώ όσοι ακόμη αντέχουν, ατενίζουν το μέλλον είτε με ανασφάλεια, στην καλύτερη περίπτωση είτε με αγωνία και τρόμο στη χειρότερη. Η προσέγγιση της σκέψης, εξαρτάται από την προσωπικότητα αλλά κυρίως από την πίστη στην αιώνια ζωή αφού η επίγεια έχει ήδη υποθηκευτεί έναντι της αδικαιολόγητης φοβικής εμμονής, της επιστροφής στη δραχμή και της εξόδου από την Ευρωζώνη – θηλειά. Τα δανεικά, εισπραχθέντα …ισοδύναμα, της φοβίας αυτής, είναι ανεργία, φόβος για το αύριο, φόροι, άθλια ψυχολογία και κοινωνική μιζέρια.
Έσπαγα λοιπόν το κεφάλι μου, να ανακαλύψω τις αιτίες, της αναμφισβήτητης δυστυχίας που σκέπασε τον (πρώην) ηρωικό Ελληνικό λαό. Αυτόν που στα (περασμένα) μεγαλεία, της μακραίωνης ιστορίας του, «ζυγόν» ποτέ του «δεν υπέμεινε». Ξεκίνησα λοιπόν, να αποδίδω … ευθύνες στον υπερκαταναλωτισμό και τον συνυπεύθυνο υπερδανεισμό των Ελλήνων, την ηθική σήψη και τη συνακόλουθη διαφθορά. Στα άνομα και ανήθικα φακελάκια, αρκετών στελεχών της υγείας, της πολεοδομίας, της εφορίας, του λιμενικού, του ΙΚΑ, των Δήμων και τόσων άλλων, δημοσίων λειτουργών. Στην εκτεταμένη φοροδιαφυγή όσων μπορούσαν, να φοροδιαφύγουν. Στις επί δεκαετίες παράνομες επιδοτήσεις, αγροτών και κτηνοτρόφων που με αλλεπάλληλα ψευδή στοιχεία, καρπώνονταν κοινοτικούς κι εθνικούς πόρους. Που είχαν στόχο όμως την ανάπτυξη της οικονομίας κι όχι την κατανάλωση λουλουδιών, σαμπάνιας και πιάτων, στα …«πολιτιστικά κέντρα» όπως χαρακτήρισε τα «σκυλάδικα», ο αλήστου μνήμης Βαγγέλης Γιαννόπουλος, πρώην υπουργός, παλαιότερων «φιλολαϊκών» κυβερνήσεων του ΠΑΣΟΚ. Τότε που οι Έλληνες είτε κοιμόντουσαν τον ύπνο του δικαίου (κατ’ ευφημισμό βεβαίως αφού όπως προανέφερα αδικοπραγούσαν σχεδόν όλοι) είτε δεν τολμούσαν να μιλήσουν, όσοι ελάχιστοι «γραφικοί» προέβλεπαν τα μελλούμενα.
Έψαχνα παντού. Όλα μου φαίνονταν σωστά αλλά … Ξαφνικά συνήλθα! Τι νόημα έχει, να σκαλίζω το παρελθόν; Ό,τι έγινε, έγινε. Τώρα τι γίνεται! Γιατί, αφού όλοι σχεδόν αποδέχονται τις ευθύνες, των παραπάνω …ενόχων, το πρόβλημα αντί να συρρικνώνεται, διογκώνεται επί τρία χρόνια τώρα; Παρά την «αυθεντία», των υπαλληλίσκων της τρόικας και την πειθήνια, εκτελεστική δεινότητα, των ντόπιων επιστατών της; Γιατί η οικονομία δεν ανακάμπτει; Γιατί η ύφεση δεν υποχωρεί; Ποια είναι η αιτία που οι άνεργοι αυξάνονται συνεχώς; Που τα χρεωκοπημένα νοικοκυριά αυξάνονται με γεωμετρική πρόοδο; Που οι επιχειρήσεις αδυνατούν, να καταβάλουν τις υποχρεώσεις τους; Μήπως φταίνε οι υπερβολικοί φόροι που αδειάζουν τις τσέπες των Ελλήνων; Μήπως οι απολύσεις και οι μειώσεις μισθών και συντάξεων; Τα αλλεπάλληλα, «έκτακτα» – μόνιμα («ουδέν μονιμότερον του προσωρινού») χαράτσια;
Καθώς οι συνεχόμενες, μίζερες σκέψεις μου, δεν παρείχαν ουσιαστικές απαντήσεις, στα βασανιστικά ερωτήματά μου, μια αισιόδοξη είδηση ήλθε, να ταράξει ευχάριστα, την αγωνία μου για το μέλλον! Την Κυριακή, 3 Νοεμβρίου 2013, θα ανοίξουν όλα τα εμπορικά καταστήματα, αρκετών περιοχών της Ελλάδας! Επιτέλους, θα καταργηθεί η αργία της Κυριακής όπως έγραψα σε σχετικό κείμενο πριν αρκετούς μήνες (http://www.pentapostagma.gr/2012/12/blog-post_8670.html). Που τόσα δεινά έχει επιφέρει στον τόπο!
Ήμουν από τότε πολύ στενοχωρημένος. Δεν έτρωγα, δεν έπινα, δεν κοιμόμουνα επειδή φοβήθηκα πως η τόσο καινοτόμος ιδέα, πετάχτηκε στο …χρονοντούλαπο της ιστορίας! Ευτυχώς όμως, έκανα λάθος. Η σοφή τρόικα, η εθνοσωτήρια κυβέρνηση και οι περισσότεροι τηλεοπτικοί, άμεμπτοι δημοσιογράφοι, δεν ξέχασαν. Αποφάσισαν επιτέλους, να επιβάλουν τη μία από τις δύο λύσεις, των προβλημάτων της οικονομίας. Η άλλη είναι, οι εμπορικές συναλλαγές να διεξάγονται αποκλειστικά με κάρτες, «για την καταπολέμηση της φοροδιαφυγής»! Για το πρόβλημα, της Ελληνικής οικονομίας, δεν ευθύνεται η ανεργία. Ούτε οι δυσβάσταχτοι φόροι. Ούτε το συρρικνωμένο ή ανύπαρκτο εισόδημα των Ελλήνων. Ούτε η καταβαραθρωμένη ψυχολογία τους. Η μείωση της κατανάλωσης, δεν οφείλεται σε καμία από τις παραπάνω αιτίες. Άλλωστε οι «διεφθαρμένοι» Έλληνες αποκλείεται, να έκαψαν όλο το «λίπος» που συνέλεξαν επί τόσες δεκαετίες. Ως γνήσιοι απατεώνες (όπως υπονόησε πρόσφατα κι υπονοεί σε κάθε ευκαιρία ένας ανεκδιήγητος πρώην υπουργός εξωτερικών που δεν επιθυμώ ούτε το όνομά του να αναφέρω), κρύβουν στα λαγούμια αμύθητα πλούτη! Εκατοντάδες δις ευρώ ταξίδεψαν στο εξωτερικό ενώ ο απλός λαός αποκρύπτει σε υπονόμους και ντουλάπια άλλα τόσα.
……
Κλείνω με τη δραματική παραίνεση, να μην ψωνίζει κανείς τις Κυριακές ακόμη κι αν ξέχασε κάτι. Ας το προμηθευτεί την Δευτέρα. Δεν χάλασε ο κόσμος. Είναι ευθύνη του Χριστιανού, να τιμά την Κυριακή και να την αφιερώνει στον Θεό και στην καλλιέργεια της ψυχής του. Ασφαλώς υπάρχουν δουλειές όπου επιβάλλεται, κάποιοι (εναλλακτικά) να εργάζονται, προσφέροντας κοινωνικές υπηρεσίες (γιατροί, νοσοκόμοι, κλπ). Άλλο όμως αυτό κι άλλο, να επιβάλλεται δια νόμου η πλήρης κατάργησή της για όλους. Για όσους δεν πιστεύουν προτείνω, να μην ψωνίζουν επίσης τις Κυριακές ως κορυφαία πράξη αντίστασης, στην καταπάτηση των εργασιακών δικαιωμάτων. Άλλωστε αν πετύχει το μέτρο, αύριο θα ζητηθεί κι από αυτούς, να δουλεύουν τις Κυριακές.
……
Το παραπάνω κείμενο αφιερώνω, σε όλους, όσοι συχνά με ρωτούν, αν υπάρχει τρόπος αντίδρασης απέναντι στην καταπίεση. Η απάντησή μου είναι πως κάθε κατακτητής ληστεύει, βιάζει και σκοτώνει τους εξαθλιωμένους πολίτες, των κατακτημένων χωρών. Αυτό είναι το εύκολο απέναντι σε ένα νικημένο λαό. Και το γνωρίζει καλά. Γι’ αυτό, δεν ικανοποιείται ποτέ πλήρως αν δεν ποδηγετήσει την ψυχή των ανθρώπων. Κι αυτήν μόνο αν θέλουν οι ίδιοι την ξεπουλούν. Δεν θα φταίει κανένας πολιτικός, κανένας θρησκευτικός ηγέτης, κανένας ξένος. Μόνον οι ίδιοι. Τον δρόμο έδειξαν οι ηρωικοί μας πρόγονοι, στα βάθη της ιστορίας. Έχουμε τα κότσια, να τον ακολουθήσουμε κι εμείς; Ή θα συνεχίσουμε, άνεργοι, άποροι, μίζεροι και καταθλιπτικοί, να τρέμουμε μήπως επιστρέψουμε στη … δραχμή; Να μην στέλνουμε μηνύματα σε άλλους, ξυπνώντας τους από τον πνευματικό λήθαργο και τον ψυχικό τους βούρκο, φοβούμενοι μήπως παρακολουθούν (γεγονός είναι αλλά…) τα τηλέφωνα και τα μέιλ μας; Θα φοβόμαστε, ακόμη και να απαντάμε στα τηλέφωνα, των εταιριών δημοσκοπήσεων μήπως μπλέξουμε; Η Ιστορία της Ελλάδας και οι ηρωικοί της μάρτυρες, μας παρατηρούν προσεκτικά. Σκληροί κι αδέκαστοι κριτές, τον πήχη έθεσαν πολύ ψηλά. Αν όμως έχουμε το κεφάλι μας σκυφτό, δεν θα τον ατενίσουμε ποτέ ώστε να επιδιώξουμε, να τον κατακτήσουμε ή και να τον ξεπεράσουμε. Η απόφαση δική μας.
Με πρόσφατο νόμο, που προωθήθηκε στο Κοινοβούλιο μέσα στην περίοδο της καλοκαιρινής ραστώνης, η κυβέρνηση της χώρας μας αποφάσισε – με την ψήφο μόλις 52 βουλευτών (!) – να καταργήσει έναν θεόσδοτο και πατροπαράδοτο θεσμό, την αργία της Κυριακής.
Το ανίερο αυτό μέτρο «εγκαινιάζεται» την Κυριακή 3 Νοεμβρίου, καθώς αυτή είναι η πρώτη Κυριακή που τα καταστήματα μπορούν να είναι ανοιχτά.
Τα Ορθόδοξα Χριστιανικά Σωματεία της πόλης μας υπενθυμίζουμε τον αυθεντικό λόγο του μεγάλου διδασκάλου του γένους μας και ισαποστόλου Αγ. Κοσμά του Αιτωλού:
«Ἐκεῖνο τό κέρδος ὁπού γίνεται τήν Κυριακήν εἶνε ἀφωρισμένο καί κατηραμένο, καί βάνετε φωτιά καί κατάρα εἰς τό σπίτι σας καί ὄχι εὐλογίαν… Ὅθεν, ἀδελφοί μου, διά νά μή πάθετε κανένα κακόν, μήτε ψυχικόν μήτε σωματικόν, ἐγώ σᾶς συμβουλεύω νά φυλάγετε τήν Κυριακήν, ὡσάν ὁπού εἶνε ἀφιερωμένη εἰς τόν Θεόν.»
Με την κατάλυση της αργίας της Κυριακής:
Γι’ αυτό καλούμε τον λαό της πόλης μας σε μια συστράτευση πνευματικής αντίστασης. Από τώρα και στο εξής:
α. Να αγιάζουμε κάθε Κυριακή συμμετέχοντας στη λατρεία του Θεού.
β. Όσοι έχουμε μαγαζιά να μην υποχωρήσουμε στον πειρασμό να τα ανοίγουμε την ημέρα της Κυριακής. Ούτε μετά τον εκκλησιασμό.
γ. Κανένας και για κανένα λόγο να μην κάνει τα ψώνια του ημέρα Κυριακή. Όπως ζήσαμε μέχρι τώρα, έτσι και να συνεχίσουμε, απέχοντας από την ασέβεια αυτή. Η ευθύνη βαρύνει όλους μας.
δ. Να στηρίξουμε με την αγοραστική μας δύναμη τους εμπόρους που θα κρατούν κλειστά τα μαγαζιά τους κατά την Κυριακή.
ε. Να θέσουμε σε αγοραστικό αποκλεισμό τα καταστήματα που θα παραβιάσουν την αργία της Κυριακής.
Καλούμε την κ. Αντιπεριφερειάρχη και κάθε αρμόδιο να αναλάβουν τις ευθύνες τους και να μην ενεργοποιήσουν τον νόμο.
Οι Σύλλογοι
Γ.Ε.Χ.Α. Λάρισας
Χριστιανική Εστία Λάρισας «ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΠΑΥΛΟΣ»
Ένωση Θεολόγων Λάρισας
Χριστιανική Ένωση Επιστημόνων Λάρισας
Ορθόδοξος Σύλλογος Λάρισας «ο ΜΕΓΑΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ»
Ορθόδοξος Χριστιανικός Σύλλογος Λάρισας «ΣΑΠΦΕΙΡΟΣ»
Φιλανθρωπικό Σωματείο «ΙΩΑΝΝΗΣ ο ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ»
Ορθόδοξος Ιεραποστολικός Σύλλογος «ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΒΑΡΝΑΒΑΣ»
Ορθόδοξος Ιεραποστολικός Σύλλογος «ΠΟΡΕΙΑ ΑΓΑΠΗΣ»
Μέ ἕνα καθαρά ψυχρό ἐπαγγελματικό ὑπολογισμό οἱ 52 βουλευτές τοῦ θερινοῦ τμήματος τῆς βουλῆς, μέλη τῆς κυβερνήσεως, καί μέ σωρεία ἕωλων ἐπιχειρημάτων ψήφισαν τήν κατάργηση τῆς ἀργίας τῆς Κυριακῆς. Ἑνός θεσμοῦ πού τιμοῦν ἐπί 2.000 χρόνια οἱ Χριστιανοί ὡς ἐντολή τοῦ Θεοῦ, καί ὁ ὁποῖος ἔχει καθιερωθεῖ ἐπίσημα πρίν ἀπό 17 αἰῶνες ἀπό τόν Μέγα Κωνσταντῖνο.
Οἱ 52 αύτοί ἀντιπρόσωποι τοῦ λαοῦ τόλμησαν νά ὑψώσουν τό ἀνάστημά τους ἀπέναντι στό θεϊκό νόμο καί μέ τήν ψῆφο τους νά καταφέρουν ἐν ψυχρῷ πενήντα δύο θανάσιμα πλήγματα στόν ἱερό θεσμό προσφέροντάς τον θυσία στόν νέο μεγάλο «θεό» τῆς Εὐρώπης καί τοῦ κόσμου: τόν μαμωνά, τό χρῆμα! Ὁ ἁρμόδιος μάλιστα ὑφυπουργός ἔφτασε στό σημεῖο νά ἐπικαλεστεῖ τόν λόγο τοῦ Κυρίου: «Τό Σάββατον διά τόν ἄνθρωπον ἐγένετο, οὐχ ὁ ἄνθρωπος διά τό Σάββατον», προκειμένου νά προπαγανδίσει τό ἐγχείρημα τοῦ ὑπουργείου του. Τό ἔλεγε αὐτό ἀγνοώντας ἐντελῶς τό νόημα τῶν λόγων τοῦ Κυρίου, τό ὁποῖο κατά τούς εἰδικούς ἑρμηνευτές εἶναι: Ὁ θεσμός τοῦ Σαββάτου ἔγινε γιά τόν ἄνθρωπο, γιά νά τοῦ παρέχεται ἀνάπαυση μέν ἀπό τούς κόπους τῶν ἄλλων ἡμερῶν, εὐκαιρία δέ γιά τήν πνευματική του ἀνύψωση. Γιά νά ἐπιδίδεται σέ εὐχαριστία καί δοξολογία τοῦ Θεοῦ καί σέ ἔργα ἐξαγιαστικά τῆς ψυχῆς του. Καί δέν ἔγινε ὁ ἄνθρωπος γιά τό Σάββατο, γιά νά δουλεύει ὡς φοβισμένος σκλάβος σ’ ἕνα νεκρό καί ξηρό τύπο. Ὥστε τό Σάββατο (ἡ Κυριακή) ὁρίστηκε πρός εὐεργεσίαν τοῦ ἀνθρώπου.
Καί τά ἔλεγε αὐτά ὁ κ. ὑφυπουργός ὄχι μόνο ἀγνοώντας ἐντελῶς τό καθαυτό νόημα τοῦ νόμου τοῦ Θεοῦ, ἀλλά καί τήν ὥρα πού μέ τό ἀντίχριστο νομοθέτημά του κατέλυε ἐν ψυχρῷ τόν αἰώνιο Νόμο τοῦ Θεοῦ, ὑπέγραφε τόν «θάνατο τοῦ ἐμποράκου» καί ὁδηγοῦσε σέ ἐξόντωση τήν παραδοσιακή ἑλληνική οἰκογένεια.
Πρός τί λοιπόν ἡ ἁγιογραφική ἐπίκληση; Ἦταν ἀρκετό ὁ κ. ὑφυπουργός νά ὁμολογήσει ὠμά, ὅπως ἔπραξε τήν ἴδια ἐκείνη περίοδο ἄλλος συνάδελφός του, ὅτι ἁπλῶς ἐκτελεῖ ἐντολές ξένων κέντρων πού ἐπηρεάζουν ἀποφασιστικά τούς κυβερνῶντας τή χώρα μας.
Λυπούμαστε βαθύτατα γιά τό θλιβερό κατάντημα τῶν κυβερνητῶν μας.
Ἀλλά τό θέμα δέν τελειώνει ἐδῶ. Ὁ νόμος προβλέπει ὅτι τίς τελικές ἀποφάσεις γιά τήν ἐφαρμογή τοῦ νόμου σέ κάθε περιφέρεια θά τίς λάβουν οἱ κατά τόπους αἱρετοί ἀντιπεριφερειάρχες.
Εἶναι λοιπόν στό χέρι ὅλων μας, στό χέρι τοῦ Ὀρθοδόξου λαοῦ, τοῦ καθενός μας, νά ἀπαιτήσουμε ἀπό τούς ἀντιπεριφερειάρχες νά ἐκδώσουν ἀρνητικές ἀποφάσεις.
Ἐμπρός, χωρίς καθυστέρηση! Νά ξεκινήσει τώρα ἡ ἀντίσταση! Μέ τήν ἀπειλή καταψηφίσεώς τους στίς ἐρχόμενες ἐκλογές νά ἀπαιτηθεῖ ἀπό τούς ἀντιπεριφερειάρχες νά μήν ἐγκρίνουν τήν κατάργηση τῆς ἀργίας τῆς Κυριακῆς, πού ἀντιστρατεύεται στό θεϊκό νόμο καί ἐξουθενώνει τόν ἄνθρωπο.
Ὁ καθένας μας ἄς ἀναλάβει τώρα τίς εὐθύνες του ἐνώπιον Θεοῦ καί ἀνθρώπων! Ἀλλά καί τοῦ αὔριον τῆς πατρίδος μας.
ΑΔΕΛΦΟΤΗΣ ΘΕΟΛΟΓΩΝ «Ο ΣΩΤΗΡ»
Ιωάννης Θαλασσινός, Διευθυντής Π.Ε.ΦΙ.Π. 04-10-2017
Ποιός ἄραγε θυμᾶται τή θλιβερή ἐπέτειο τῆς ψήφισης, ἀπό τή Βουλή τῶν Ἑλλήνων, τοῦ ἐπαίσχυντου...
Χριστιανική Εστία Λαμίας 03-10-2017
Οἱ μάσκες ἔπεσαν γιά ἀκόμα μιά φορά. Ἑταιρεῖες γνωστές στούς Ἕλληνες καταναλωτές ἀφαίρεσαν ἀπό τά...
TIDEON 21-12-2015
Επιμένει να προκαλεί Θεό και ανθρώπους η ελληνική Κυβέρνηση, ψηφίζοντας στις 22 Δεκεμβρίου 2015 ως...
Tideon 14-12-2015
Η Κυβέρνηση μας μίλησε για την «αναγκαιότητα» και για τα πλεονεκτήματα της «Κάρτας του Πολίτη»...
TIDEON 27-08-2014
Λαμβάνουν διαστάσεις καταιγισμού οι αντιδράσεις πλήθους φορέων και πολιτών για το λεγόμενο «αντιρατσιστικό» νομοσχέδιο το...
tideon.org 02-05-2013
Kαταθέτουμε την αρνητική δήλωση μας προς τον Εθνικό Οργανισμό Μεταμοσχεύσεων (ΕΟΜ). Ο νόμος αφήνει πολλά...
Tideon 31-12-2012
Ποια είναι η λύση αν πλήρωσες «τσουχτερές» τιμές στο Κυλικείο του Νοσοκομείου, του Αεροδρομίου, του...
Νικόλαος Ἀνδρεαδάκης, ὁδηγός 03-04-2012
Εἶμαι νέος μὲ οἰκογένεια, ἔχω ὅλη τὴ ζωὴ μπροστά μου… Λόγῳ ἐπαγγέλματος ἔχω τὴ δυνατότητα...
tideon 07-11-2011
ΜΝΗΜΟΝΙΟ: Δεν ξεχνώ αυτούς που παρέδωσαν αμετάκλητα και άνευ όρων την ΕΘΝΙΚΗ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑ και έκαναν...
ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΤΩΡΑ ... 15-02-2011
Κατάλαβες τώρα ... γιατί σε λέγανε «εθνικιστή» όταν έλεγες πως αγαπάς την Πατρίδα σου; Για να...
ΤΡΑΠΕΖΑ ΙΔΕΩΝ 25-12-2010
Τώρα πια γνωρίζω τους 10 τρόπους που τα ΜΜΕ μου κάνουν πλύση εγκεφάλου και πώς...