Τράπεζα Ἰδεῶν
Θησαύρισμα ἰδεῶν καί ἀναφορῶν γιά τήν Ὀρθοδοξία καί τόν Ἑλληνισμό
info@tideon.org
Ανοιχτή επιστολή
Προς: Διοικητικό Συμβούλιο και αρμόδιο τμήμα marketing (διαφημίσεων) της «JUMBO AEE»
Αξιότιμοι κύριοι και στελέχη της «JUMBO AEE», χαίρετε!
Είμαι 37 ετών, γονιός 4 παιδιών -5 έως 13 ετών- και φυσικά, αλλεπάλληλες φορές επισκέπτης-πελάτης της επιτυχημένης αλυσίδας καταστημάτων JUMBO, η οποία και τυγχάνει έννοια στενά συνυφασμένη με πολλές ευχάριστες οικογενειακές μας στιγμές.
Ωστόσο με την παρούσα επιστολή, θα ήθελα να σας εκφράσω τη διαμαρτυρία και αγανάκτησή μου, για μια σειρά από προβληθείσες διαφημίσεις εκ μέρους της εταιρίας σας με αποκορύφωμα βεβαίως, την προς τα παιδιά (μας) και τους υπολοίπους τηλεθεατές, προπαγανδιστική αυτές τις ημέρες προβολή μίας ομοφυλοφιλικής ‘σχέσης’, ως εξ’ ίσου φυσικής με μία ετεροφυλική.
Ως γονιός γνωρίζω πολύ καλά, όπως άλλωστε πιστεύω ότι ακόμα καλύτερα (έπρεπε να) γνωρίζετε και σεις ως έχοντες μακροχρόνια εμπειρία, όντες δραστηριοποιούμενοι στο χώρο αυτό των προς τα παιδιά προϊόντων και υπηρεσιών, ότι η εταιρία JUMBO ως όνομα, σήμα, υπηρεσίες και συνολική πορεία, είναι αν μη τι άλλο άρρηκτα συνδεδεμένη με τα παιδιά και εννοείται, εξαιρετικά αναγνωρίσιμη απ’ αυτά!
Οι αποδέκτες των εκπεμπόμενων μηνυμάτων της εταιρίας σας, παιδιά και γονείς, δεν θα μπορούσαν παρά να συγκεντρώνουν ενστικτωδώς την προσοχή τους στο σήμα (‘σύμβολο’ για τα παιδιά) JUMBO, σε κάθε του προβολή και έκφανση (τηλεοπτικές διαφημίσεις, αφίσες, τραγούδια, εκδηλώσεις, έντυπο υλικό). Και τα οποία μηνύματα τα παιδιά, θα συμφωνούσατε ότι έχουν την αίσθηση ότι τα αφορούν προσωπικά!
Το ότι αυτό το γνωρίζετε δίχως άλλο, καταδεικνύεται μάλιστα από το γεγονός ότι πχ. το 2014 πριν από την προβολή αποκριάτικης διαφήμισης, η εταιρίας σας, κατανοώντας φυσικά ότι οι μικροί σας ‘φίλοι’ θα εστιάσουν ενστικτωδώς την προσοχή τους στο μήνυμά της, απευθύνεται προειδοποιητικά προς τους μικρούς θεατές λέγοντας: «Παιδιά προσοχή! …..εσείς μην προσπαθήσετε κάτι τέτοιο». Φυσικά, εάν η εταιρία δεν γνώριζε ότι τα παιδιά αισθάνονται τα μηνύματά της ως απευθυνόμενα σε αυτά τα ίδια προσωπικά, η παραπάνω ορθότατη επισήμανση εκ μέρους σας θα ήταν όλως περιττή.
Πού λοιπόν οφείλεται, ή μάλλον, ποιο το προσδοκώμενο εμπορικό, κοινωνικό και κυρίως παιδαγωγικό αποτέλεσμα από την αλλεπάλληλη προβολή θεμάτων όπως η ομοφυλοφιλία, η γύμνια, τα χυδαία υπονοούμενα, η …‘επιθυμία μεταξύ ιδιαίτερα άνισων ηλικιακά ανθρώπων’ κτλ; Το τελευταίο πολύ ενδεικτικά για παράδειγμα, είχε προβληθεί Μ. Εβδομάδα πριν 2 χρόνια, ενώ το περιεχόμενο της σχετικής διαφήμισης διαδραματίζεται σε σκηνικό, όπου κατά τη διάρκεια κορυφαίας εκκλησιαστικής γιορτής (Ανάσταση), η όλη πομπή διακόπτεται, όταν η προπορευόμενη μεσήλικας αντικρίζει ‘αναστατωμένη’ ένα νεαρό(!), προκαλώντας έτσι η διαφήμιση μ’ αυτό τον τρόπο εκτός από την ηθική, συν τοις άλλοις και τη θρησκευτική συνείδηση των θεατών.
Τα παραπάνω μηνύματα που επαναλαμβάνω απευθύνονται (ακούσια ή εκούσια) άμεσα στα παιδιά μας, είναι το λιγότερο νομίζω ατυχείς προωθητικές ενέργειες (εκτός ‘κλίματος’ όπως λέμε), έως και άμεση κοινωνικοπολιτική προπαγάνδα, από την οποία κανείς δεν θα διαφωνούσε ότι τα αθώα παιδιά τουλάχιστο, θα έπρεπε να προστατεύονται, απέχοντας απ’ τον συγκεκριμένο και εν εξελίξει ακόμα (επιστημονικά, φιλοσοφικά και κοινωνικά) προβληματισμό.
Πέραν αυτού, το εν λόγω τις ημέρες αυτές διαφημιστικό ‘μήνυμα’, είναι σαφώς αντίθετο και προς τα μη αναθεωρήσιμα (Συντ. 110, 1) Χρηστά Ήθη, τα οποία ορίζονται ως:
♦ οι αντιλήψεις του μέσου («κατά την γενικήν αντίληψιν») «χρηστώς (δηλ. ηθικά και ενάρετα) και εμφρόνως σκεπτόμενου κοινωνικού ανθρώπου» (ΑΠ 398/1975• Συντ. 5, 1• Αστ. Κωδ. 178, 281).
Ως θεμελιώδη πηγή δικαίου εφαρμόζονται και υπάρχουν προκειμένου να μη χάσει η κοινωνική συμβίωση την ομαλότητα, τη δικαιοσύνη και κυρίως, την αξιοπρέπειά της! Γι’ αυτό και η υπέρβαση της άσκησης του δικαιώματος κατά το άρθρο 281 του Αστικού Κώδικα ονομάζεται «Κατάχρηση δικαιώματος». Στην Ελλάδα φυσικά, οι αντιλήψεις του μέσου «ηθικώς και ενάρετα σκεπτόμενου κοινωνικού ανθρώπου» (ειδικά ενός γονιού) δεν συνάδουν διόλου με τις αντιλήψεις (όσο και τη σύγχυση) που εκφράζονται και προάγονται μέσα απ’ το εν λόγω διαφημιστικό ‘θέαμα’!
Ουδείς νομίζω θα μπορούσε να διαφωνήσει ότι τα ‘μηνύματα’ ειδικά των εταιριών εκείνων που ‘κινούνται’ στον ευαίσθητο χώρο των παιδιών, οφείλουν να είναι …πιο προσαρμοσμένα στις ηλικιακές ευαισθησίες και ανάγκες των παιδιών! (και των γονιών τους)
Οφείλουν να εκπέμπουν μηνύματα όμορφα, παιδαγωγικώς ωφέλιμα, σεμνά και αγνά όπως και οι ψυχές των παιδιών και με σεβασμό προς αμφοτέρους γονείς και παιδιά αλλά και την ίδια την κοινωνία• αφού σε μεγάλο βαθμό ισχύει ότι:
♦ «δείκτης πολιτισμού μίας κοινωνίας είναι ο τρόπος που αντιμετωπίζει και φέρεται στα παιδιά της»!
Παρέλκει να αναφερθεί ότι παρά το γεγονός ότι η JUMBO δραστηριοποιείται και σε προϊόντα που απευθύνονται προς ενήλικες (οικιακά είδη, τρόφιμα κτλ), κάτι τέτοιο, δεν θα μπορούσε βεβαίως να μετατρέψει τα καταστήματα-‘σύμβολο’ για τα παιδιά, σε εξ’ ίσου καταστήματα οικιακών ειδών, πολύ περισσότερο …τροφίμων!! Όταν ο κόσμος λέει JUMBO (είτε το κατανοείτε είτε όχι), ο απόλυτος συνειρμός είναι …ΠΑΙΔΙΑ, παιχνίδια, σχολικά, μωρουδιακά, προϊόντα παιδικού δωματίου, ρουχαλάκια κτλ.
Στο σημείο αυτό, έρχεται να προστεθεί και το εξής ερώτημα: Όταν η ομοφυλοφιλία και η έμφυλη σύγχυση προβάλλεται από εταιρίες δραστηριοποιούμενες στο χώρο των ειδών και υπηρεσιών για παιδιά, βρέφη και γονείς, μήπως προπαγανδίζεται έτσι παράλληλα …και η υιοθεσία αθώων παιδιών από ομόφυλα ‘ζευγάρια’;;
Αξιότιμοι κύριοι.
Θεμελιώδης μεταξύ άλλων παράμετρος στην ψυχοκοινωνική ανάπτυξη των παιδιών-νέων μας, είναι σαφώς τα πρότυπα τα οποία τους προβάλει η κοινωνία στην οποία μεγαλώνουν• μαζί βεβαίως, με το προσωπικό μας παράδειγμα.
♦ ΩΣ ΕΝΔΕΙΞΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ και μέχρι την έμπρακτη αναίρεση της εν λόγω και προς τα παιδιά προπαγανδιστικής ενέργειας, ΣΤΑΜΑΤΩ ΝΑ ΑΓΟΡΑΖΩ ΑΠ’ ΤΑ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ JUMBO.
Να είστε βέβαιοι ότι καμία εμπάθεια δεν απορρέει από αυτή την ενέργεια, σας εκφράζω όμως την απογοήτευση που αισθάνομαι όταν μία εταιρία-σύμβολο για τα παιδιά, εκτρεπόμενη του σκοπού της, προβάλει αλλεπάλληλα όλα τα προαναφερθέντα διεισδύοντας έτσι και ‘μαγαρίζοντας’ τις αθώες συνειδήσεις των παιδιών!
Επαφίεται πλέον στη δική σας διάκριση η αξιοποίηση της παρούσης διαμαρτυρίας από την οποία προσδοκώ (όπως και πλήθος Ελλήνων) την μεταμέλειά σας για τις προαναφερθείσες διαφημιστικές ενέργειες και τη μη επανάληψη φυσικά ανάλογων ατοπημάτων.
Σε κάθε περίπτωση εύχομαι υγεία για όλους.
Με σεβασμό
Χρήστος Μπονατάκης
ΤΕΛΙΚΑ ΤΟ ΜΥΣΤΙΚΟ ΑΠΟΚΑΛΥΦΘΗΚΕ!
ΠΟΙΟΙ ΚΥΒΕΡΝΟΥΝ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ;
Με έκπληξη πληροφορηθήκαμε, ότι ο Υπουργός Δικαιοσύνης κ. Κοντονής προ ολίγων ημερών επισκέφθηκε τον Μακαριώτατο Αρχιεπίσκοπο Αθηνών κ. Ιερώνυμο με σκοπό να τον ενημερώσει για το θέμα του Νόμου, που αφορά τις έμφυλες ταυτότητες.
Στη συνάντησή τους, λοιπόν, αποκάλυψε το μεγάλο μυστικό! «Ο υπουργός Δικαιοσύνης ενημέρωσε τον Αρχιεπίσκοπο για τις διεθνείς δεσμεύσεις που έχει αναλάβει η χώρα για το συγκεκριμένο θέμα....»!!!
Ελάτε, λοιπόν, αγαπητοί μου φίλοι και αδελφοί, να φιλοσοφήσουμε πάνω στα λόγια αυτά! Ο κ. Υπουργός ομίλησε για «τις διεθνείς δεσμεύσεις», τις οποίες έχει αναλάβει η Χώρα μας για το θέμα «έμφυλες ταυτότητες». Τι σημαίνει αυτό;
Με την απλή λογική, σημαίνει, ότι κάποιοι άλλοι έδωσαν εντολή στην Κυβέρνηση Τσίπρα να νομιμοποιηθούν στην Ελλάδα οι έμφυλες ταυτότητες, δηλ. να δοθεί το δικαίωμα αλλαγής φύλου, Ο γεννημένος ως άνδρας να γίνεται γυναίκα με μια απλή Δήλωση, ακόμη και στην ηλικία των 15 ετών. Οι δικοί μας, αντί να αρνηθούν, και να αντισταθούν, έσπευσαν να εκτελέσουν τις εντολές των!
Με άλλα λόγια η Κυβέρνηση Τσίπρα εφάρμοσε με ακρίβεια τις εντολές των όποιων αθέων και μάγων του διεθνούς Loby! Χωρίς αιδώ μιμήθηκαν τις... κότες!
Χωρίς ντροπή, χωρίς συστολή, μια κοτούλα υποκύπτει στον… κόκκορα! η κοτούλα, κάθεται φρόνιμα στα πόδια της, για να κάνει ο… κόκκορας το κέφι του καταμεσής του δρόμου!
Μπράβο τους! Έτσι και οι δικοί μας χωρίς αιδώ μιμήθηκαν τις… κότες! Ούτε τσίπα δεν τους έμεινε! Έγιναν αναίσχυντοι!
Και ποιοι και που είναι αυτοί οι των διεθνών δεσμεύσεων; Μα στο Διεθνές στερέωμα! «Διεθνείς Αποφάσεις», είπεν ο κ. Υπουργός στον Αρχιεπίσκοπο!
Πρόκειται για το σύστημα και κίνημα, που ακούει στο όνομα «Παγκοσμιοποίηση», ένα σύστημα αθέων και μάγων, που προσπαθεί να ισοπεδώσει τα πάντα!
Συνεπώς άλλοι «αποφασίζουν πριν από εμάς, για εμάς» κι εμείς καθόμαστε σαν... τις κοτούλες! Εκτελούμε τις… αποφάσεις τους! Με άλλα λόγια, εάν αύριο «οι Διεθνείς Καπεταναίοι» αποφασίσουν να… ξεβρακωθούμε στη μέση του δρόμου, (συγγνώμην για την έκφραση, αλλά τώρα πια η ευγένεια δεν χωράει), αυτοί οι κύριοι, οι πουλημένοι που μας κυβερνούν, θα σπεύσουν να ψηφίσουν νόμο, ώστε να εφαρμόσουμε τα γούστα τους; 'Ελεος, πια, αδελφοί μου!
Κύριε Τσίπρα, χάθηκε αυτό, που λέγεται «τσίπα»; Ντροπή σας, κύριοι! Αίσχος! Ξεπουλήσατε τα ιερά και τα όσια της φυλής μας! Τσίπρας… χωρίς γραβάτα, δεν μας πειράζει!
Τσίπρας… χωρίς γάμο, μας σκανδαλίζει! Τσίπρας με.....αβάπτιστα τα παιδιά του, μας προβληματίζει! Αλλά Τσίπρας… χωρίς τσίπα, μας ενοχλεί αφάνταστα!
Και καλά! Βγάλατε την τσίπα από πάνω σας! Αλλά τουλάχιστον δεν θα πρεπε όχι να το ομολογείτε, αλλά να το κρύβετε;
«Ο υπουργός Δικαιοσύνης ενημέρωσε τον Αρχιεπίσκοπο για τις διεθνείς δεσμεύσεις, που έχει αναλάβει η χώρα για το συγκεκριμένο θέμα», έγραψαν τα ΜΜΕ! Με τον τρόπο αυτό μας δίδετε το δικαίωμα να σας ονομάσουμε ΠΡΟΔΟΤΕΣ!
Ο Ελληνικός Λαός σας ψήφισε για να «φυλάσσετε Θερμοπύλες» και όχι για να δώσετε «γην και ύδωρ» στους Ξένους. Όχι για να γίνετε οι… κοτούλες στα κοκόρια της Ευρώπης και στις αναίσχυντες επιθυμίες των Ξένων Δυνάμεων!
Αδελφοί μου Έλληνες: Η Ελλάδα μας ευρίσκεται υπό κατοχήν! Όχι μόνον οικονομικήν, αλλά και ΗΘΙΚΗΝ! ΠΟΥΛΗΣΑΜΕ ΤΑ ΙΕΡΑ ΚΑΙ ΤΑ ΟΣΙΑ ΤΗΣ ΦΥΛΗΣ ΜΑΣ, ΔΗΛ. ΤΑ ΧΡΥΣΑΦΙΚΑ ΜΑΣ!!!!
Κι εμείς κοιμόμαστε «τον ύπνον του δικαίου»! Ψηφίσαμε τον Τσίπρα και χάσαμε την Τσίπα! 'Ενα γράμμα, ένα «ρ», κρύβει την πραγματικότητα!
Στα πανό γράψαμε: Η Χριστιανική Ηθική δολοφονήθηκε!
Έχουμε άδικο;
Δεχθείτε, λοιπόν, τα συλλυπητήριά μου!
Αίγιον, 18 Οκτωβρίου 2017
+ Ο ΚΑΛΑΒΡΥΤΩΝ ΚΑΙ ΑΙΓΙΑΕΙΑΣ ΑΜΒΡΟΣΙΟΣ
Πηγή: mkka.blogspot.gr, Κατάνυξις
Μια αλυσίδα καταστημάτων, που έγινε γνωστή λόγω της σχέσης την οποία είχε αναπτύξει με τα παιδιά, ήταν αντικείμενο χλευασμού για τα επιτηδευμένα κακόγουστα ραδιοφωνικά διαφημιστικά σποτ της.
Τώρα, εκμεταλλευόμενη τον θόρυβο γύρω από τον νόμο για την αλλαγή φύλου στα 15χρονα παιδιά, κυκλοφορεί τηλεοπτική διαφήμιση με ένα ζευγάρι μεσήλικων γκέι που δηλώνουν την προτίμησή τους για την επιχείρηση. Ξάφνου, τα ίδια ΜΜΕ που ωρύονταν για την -ομολογουμένως χαμηλή και χυδαία- αισθητική άποψη των σποτ των Jumbo άρχισαν να εκθειάζουν την πρωτοβουλία της εκπτωτικής αλυσίδας.
Ο λόγος είναι προφανής: Η προβολή (και, σε πολλές περιπτώσεις, επιβολή) του ομοφυλοφιλικού «προτύπου» στις νέες γενιές είναι το πρώτο ζητούμενο για τους μηχανισμούς παραγωγής κυρίαρχης ιδεολογίας. Οταν ένα ΜΜΕ, επιχείρηση, ιδιώτης ή φορέας κάνει τη δουλειά της Νέας Τάξης όλα λησμονούνται.
Ωστόσο, υπάρχει και η άλλη άποψη: Αυτή της πλειονότητας, που δεν συμφώνησε με την εκχώρηση δικαιώματος στα 15χρονα να αλλάζουν φύλο με μια δήλωση. Υπάρχει και μια πλειονότητα που δεν θα ήθελε να δει τα παιδιά της να γίνονται ομοφυλόφιλοι. Υπάρχει και μια κοινωνία που την παρακμή τη λέει παρακμή και δεν χρησιμοποιεί ευφημισμούς για την αποστασία από τον λόγο του Κυρίου και την προσβολή της ίδιας της φύσης.
Όλοι αυτοί, λοιπόν, μπορεί να μην έχουν πρόσβαση στα κατεστημένα ΜΜΕ και τα κόμματα, αλλά έχουν (ακόμα) πρόσβαση στα λεφτά τους. Μπορούν να πουν ένα ηχηρό «όχι» στην προβολή της ομοφυλοφιλίας ως... ιδανικού, απέχοντας από την αγορά προϊόντων από τις επιχειρήσεις που υιοθετούν αυτές τις πρακτικές.
Οι καταναλωτές είχαν τιμωρήσει με μποϊκοτάζ την Benetton για τις αισχρές διαφημιστικές καμπάνιες της. Αξίζει να σημειωθεί ότι το ελληνικό καταναλωτικό κοινό είχε περιφρονήσει και τα ολλανδικά προϊόντα, αποδοκιμάζοντας την πολιτική της Ολλανδίας στο ζήτημα των Σκοπίων. Δεν θα διστάσει να κάνει το ίδιο για τα προϊόντα κάθε επιχείρησης που προσβάλλει τα όσια και τα ιερά του Γένους.
Τα γεμάτα ράφια και τα αδειανά ταμεία είναι θεμιτή και αποτελεσματική άσκηση πολιτικής!
Πηγή: Δημοκρατία, Κατάνυξις
(Α μέρος)
Ἡ Διακήρυξις τῶν δικαιωμάτων τοῦ ἀνθρώπου καί τοῦ πολίτη τῆς Γαλλικῆς Ἐπαναστάσεως, ἔγινε μέ ἐπίκληση τοῦ ὅτι αὐτά τά δικαιώματα εἶναι φυσικά δικαιώματα, ὄχι παρά φύσιν.
Τά παρά φύσιν καμώματα τοῦ ἀνθρώπου, δέν εἶναι δικαιώματα, ἀλλά τρόποι μέ τούς ὁποίους παραβιάζονται τά δικαιώματα τῶν ἄλλων ἤ καί τοῦ Θεοῦ.
Ἡ Γαλλική Ἐπανάσταση δέν τά διεκήρυξε αὐτά τά καμώματα. Ἀντίθετα, τά καταδίκασε, λέγοντας στήν Διακήρυξη τῶν δικαιωμάτων τοῦ ἀνθρώπου καί τοῦ πολίτη, ὅτι αὐτά σταματοῦν, ἐκεῖ ὅπου ἀρχίζουν τά δικαιώματα τῶν ἄλλων.
Καί γιά νά προστατεύσῃ καί τά δικαιώματα τοῦ Θεοῦ στήν ζωή τῶν ἀνθρώπων, ὥρισε ὅτι κανείς δέν διώκεται οὔτε ἀνακρίνεται οὔτε ἐλέγχεται γιά τίς θρησκευτικές του γνῶμες.
Ἐννοεῖτο ὅτι δέν ἐλέγχεται οὔτε ἀπό τήν Ἱερά ἐξέταση τοῦ πάπα, οὔτε ἀπό τό κράτος. Καί ὅτι ἄρα, ὁ καθένας μποροῦσε ἐλεύθερα νά ἔχῃ τίς θρησκευτικές του γνῶμες περί τῆς ὀρθῆς πίστεως στόν Θεό.
Μάλιστα, στήν ἐποχή τῆς Γαλλικῆς Ἐπαναστάσεως, οἱ ὅρος religieux/ religieuse καί religion, ἀναφέρονταν μόνο στήν χριστιανική θρησκεία. Ὄχι στίς ἄλλες θρησκεῖες, γιά τίς ὁποῖες ἐχρησιμοποιοῦντο ἄλλοι ὅροι, πού σήμαιναν τήν ἀτομική πεποίθηση καί ὄχι κάτι πού ἑνώνει τήν κοινωνία, ὅπως ὁ χριστιανισμός. Παρόμοια ἄλλωστε ἦταν τότε ἡ χρῆσις τῶν ὅρων religion καί religious στήν ἀγγλική γλῶσσα.
Πολλοί σήμερα ἀγνοοῦν πὀσο σεβαστικά διέκειτο πρός τήν χριστιανική θρησκεία ἡ Γαλλική Ἐπανάσταση, προτοῦ ἐκτραπῆ σέ τρομοκρατία ὅταν ἐπικράτησαν οἱ ἀκραῖοι τυχοδιῶκτες καί οἱ φρικτές ἀκρότητές τους. Μέ τό «Πολιτικό Σύνταγμα τοῦ Κλήρου», γινόταν ἀξιόλογη προσπάθεια ὀρθοδοξοποιήσεως τῆς ἐπιλογῆς τῶν ἐπισκόπων, ὥστε νά μήν ἐπιλέγονται ἀπό τόν πάπα μόνο, ἀλλά νά ἐκλέγονται ἀπό τόν χριστιανικό γαλλικό λαό κάθε περιφέρειας τρία πρόσωπα, καί νά ἐπιλέγῃ ὁ πάπας ἕναν.
Στό «Συνταγμα» αὐτό γινόταν λοιπόν προσπάθεια ὀρθοδοξοποιήσεως τοῦ κανονικοῦ δικαίου τῆς ὑπό τόν πάπα « Ἐκκλησίας».
Αὐτές οἱ ρυθμίσεις ἔγιναν δεκτές μέ ἐνθουσιασμό ἀπό μεγάλο μέρος τοῦ κατωτέρου κλήρου, ἀλλά ὁ πάπας ἀρνήθηκε κάθε συζήτηση. Χιλιάδες ἱερεῖς τοῦ κατωτέρου κλήρου πού εἶχαν δεχθῆ τό «Πολιτικό Σύνταγμα τοῦ Κλήρου», ὑπέστησαν διώξεις ἀπό τήν παπική ἐξουσία, καί στήν συνέχεια ἐστάλησαν ἀπό τίς ἐπιτροπές τῶν ἀθέων καί ἀντιθέων τῆς Γαλλικῆς Ἐπαναστάσεως, σέ κάτεργα στίς γαλλικές ἀποικίες, ὅπου καί ἀπεβίωσαν.
Ἐξ ἄλλου, μετά ἀπό τό 1789, σύντομα φάνηκε ὅτι ἡ ἀνοχή αὐτῶν πού προέβησαν στήν Διακήρυξη τῶν δικαιωμάτων τοῦ ἀνθρώπου καί τοῦ πολίτη, ἄφισε ἀνοικτό τόν δρόμο καί στόν «θεϊσμό» τοῦ Ροβεσπιέρου, στήν προσπάθεια δηλαδή γιά κρατική λατρεία σέ ἕνα ἀπρόσωπο «ὑπέρτατο ὄν», τήν ὁποία ὅμως ὁ Γαλλικός λαός ἔγραψε στά παλαιότερα τῶν ὑποδημάτων του.
Ἡ Διακήρυξις τῶν δικαιωμάτων τοῦ ἀνθρώπου καί τοῦ πολίτη, τῆς Γαλλικῆς Ἐπαναστάσεως, δέν ἄφισε ἀνοικτό τόν κατάλογο τῶν ἀνθρωπίνων δικαιωμάτων, ὅπως ἔπραξε ἡ ἀμερικανική ἐπανάσταση καί ὅπως ἔχει πράξει ἡ Εὐρωπαϊκή Σύμβαση τῶν δικαιωμάτων τοῦ ἀνθρώπου.
Ἡ μέν Ἀμερικανική Διακήρυξη τῶν δικαιωμάτων τοῦ ἀνθρώπου, δέχεται ὅτι εἶναι ἐνδεχόμενο νά μήν εἶναι πλήρης, καί νά διατυπωθοῦν ἀργότερα καί ἄλλα δικαιώματα τοῦ ἀνθρώπου, ἐννοώντας ὅμως κατά τήν ἀντίληψη των συντακτῶν της, τά φυσικά δικαιώματα καί ὄχι τά παρά φύσιν, ὅπως βλέπουμε στίς μέρες μας μέ τήν ἠθική κατάπτωση τῶν ΗΠΑ.
Στήν δέ Εὐρωπαϊκή Σύμβαση τῶν δικαιωμάτων τοῦ ἀνθρώπου ὁ κατάλογος τῶν δικαιωμάτων ἔμεινε λειψός ἐπίτηδες, γιά νά περιλάβῃ ἀργότερα καί ἄλλα. Στήν ἀντίληψη των συντακτῶν της, δέν περιελήφθησαν τά κοινωνικά δικαιώματα, διότι τοῦτο θά σήμαινε κουμουνισμό, καί δέν περιελήφθησαν τά «νέα» δικαιώματα περί περιβάλλοντος, περί ὑγείας κλπ., διότι θεωρήθηκε ὅτι κάθε κράτος μπορεῖ νά τά διασφαλίζῃ σύμφωνα μέ τήν πολιτική καί τίς δυνατότητες τῶν Κυβερνήσεών του.
Ἡ καλή πλευρά τῆς Γαλλικῆς Ἐπαναστάσεως ὅμως, αὐτή τῆς Διακηρύξεως τῶν δικαιωμάτων τοῦ ἀνθρώπου καί τοῦ πολίτη, παρέμεινε μετά τό τέλος τῆς τρομοκρατίας ὡς θεμέλιο κάθε δημοκρατικῆς πολιτικῆς ἐξουσίας, καί παραμένει τέτοιο θεμέλιο, μέχρι καί στίς μέρες μας.
Τά φυσικά δικαιώματα αὐτά, παρά τόν ἀτομοκεντρικό χαρακτῆρα τῆς διατυπώσεώς τους, περιέχουν ὅλα τά δικαιώματα, καί τά λεγόμενα κοινωνικά δικαιώματα. Ἀλλά μέ τήν σχολαστική καί συγχρόνως ἄθεη προσέγγιση πού τούς ἔγινε ἰδίως περί τό τέλος τοῦ 19ου αἰῶνος, διαστράφηκε αὐτή τους ἡ δυναμική. Τί ἐννοοῦμε;
Μέ τήν σχολαστική, καί κυρίως ἄρα γραμματική μόνον, ἀνάγνωση τῆς Διακηρύξεως τῶν φυσικῶν δικαιωμάτων τοῦ ἀνθρώπου καί τοῦ πολίτη τῆς Γαλλικῆς Ἐπαναστάσεως, λησμονήθηκε ὄτι τά φυσικά ἀνθρώπινα δικαιώματα εἶναι ὅλα τά κατά φύσιν δικαιώματα τοῦ ἀνθρώπου ὡς πολίτη, ἀλλά καί τοῦ πολίτη ὡς ἀνθρώπου, ἄρα διασφαλίζουν τόν ἄνθρωπο μέσα στό κοινωνικό, οἰκονομικό καί φυσικό του περιβάλλον, πλήρως - πέρα ἀπό τήν στενή γραμματική τους προσέγγιση.
Καί ὄχι μόνον τοῦτο: Στήν ἴδια τήν Γαλλία ἐπί 170 ἔτη, ἐνῶ ἡ Διακήρυξη τῶν δικαιωμάτων τοῦ ἀνθρώπου καί τοῦ πολίτη ἰδεολογικά ἐπικρατοῦσε στήν πολιτική ζωή, δέν τῆς ἀναγνωριζόταν νομική ἰσχύς! Εἶχε βάθος ἀνθρωπολογικό καί ἐκκλησιολογικό, πού τήν καθιστοῦσε ὡς δεσμευτικό νομικό κείμενο, ἕναν κοινωνικό καί πολιτικό καταλύτη, ἀντίθετο πρός ἰσχυρά συμφέροντα. Ὅταν ἐπί τέλους τῆς ἀναγνωρίσθηκε νομική ἰσχύς ὑπό τό Γαλλικό Σύνταγμα 1958, εἶχαν τεθῆ οἱ προϋποθέσεις τῆς πνευματικῆς ἀποδυναμώσεώς της καί τῆς ἀλλοιωμένης πολιτικῆς της χρήσεως.
Ἡ ἀποδυνάμωση τῆς Διακηρύξεως τῶν (φυσικῶν, μέ τήν ἔννοια τῶν κατά φύσιν) δικαιωμάτων τοῦ ἀνθρώπου καί τοῦ πολίτη τῆς Γαλλικῆς Ἐπαναστάσεως, ἔγινε μέ τέχνη καί μαεστρία. Ὄχι μέ τἠν συμπλήρωσή της μέ τό προοίμιο τοῦ Γαλλικοῦ Συντάγματος τοῦ 1946 ( μαζί μέ τό ὁποῖο ἀπέκτησε καί νομική ισχύ στήν Γαλλία μετά τό 1958), ἀλλά μέ τήν Εὑρωπαϊκή Σύμβαση τῶν Δικαιωμάτων τοῦ Ἀνθρώπου τοῦ 1950 (Ε.Σ.Δ.Α.). (συνεχίζεται)
(Μέρος Β' καί τελευταῖο)
Ἡ Ε.Σ.Δ.Α. εἶναι ἕνα κείμενο φαινομενικῶς ὁμοίου νομικοῦ περιεχομένου μέ τήν Διακήρυξη τῶν δικαιωμάτων τοῦ ἀνθρώπου καί τοῦ πολίτη τῆς Γαλλικῆς Ἐπαναστάσεως τοῦ 1789, ἀλλά, ὅπως ἀποδεικνύεται πλέον, εἶναι ἕνα νομικό κείμενο ἀκριβῶς ἀντιθέτου πολιτικῆς καί πνευματικῆς κατευθύνσεως πρός τήν Διακήρυξη τῆς Γαλλικῆς Ἐπαναστάσεως.
Γιατί στ’ ἀλήθεια, στήν Διακήρυξη τῶν δικαιωμάτων τοῦ ἀνθρώπου καί τοῦ πολίτη τῆς Γαλλικῆς Ἐπαναστάσεως, δέν ἀφέθηκε ἀνοικτός ὁ κατάλογος τῶν ἀνθρωπίνων δικαιωμάτων, ὅπως ἔγινε μέ τήν Ε.Σ.Δ.Α.; Πῶς ἐξηγεῖται ὅτι θεωρήθηκε πλήρης τό 1789 ἡ ἐκφρασθεῖσα δι’ αὐτῶν τῶν δικαιωμάτων ἀνθρωπολογία; Περί ποίας ἀνθρωπολογίας πρόκειται;
Μήν παραπλανηθοῦμε ἀπό τήν διατύπωση , πού ἀναγκαστικά ἦταν ἀτομοκεντρική, ὡς «ἀντίδοτο» στήν προηγηθεῖσα φεουδαρχική κοινωνική διαστρωμάτωση.
Ἡ Διακήρυξη τῆς Γαλλικῆς Ἐπαναστάσεως τοῦ 1789, ὅταν ἐρευνηθῆ ἱστορικῶς καί φιλοσοφικῶς βαθύτερα, ἔχει ὀρθόδοξη χριστιανική πληρότητα στίς ἀνθρωπολογικές καί ἐκκλησιολογικές βάσεις της. Τοῦτο, παρά τήν ἀτομοκεντρική διατύπωσή της, πού παρἐσυρε ὀρισμένους νά τήν δοῦν ὡς προτεσταντικῆς ἐμπνεύσεως κείμενο, πράγμα πού δέν ἦταν. Ἄλλωστε, μήν ξεχνάμε τίς ἀντίχριστες δυνάμεις πού ἐμπόδισαν (μέ τήν τρομοκρατία) καί διέστρεψαν (ἀργότερα) τήν δυναμική τῆς Διακηρύξεως αὐτῆς.
Ἀναδεικνύεται ἡ πληρότητα καί ἡ πραγματικά χριστιανική δυναμική τῶν δικαιωμάτων τῆς Διακηρύξεως τῆς Γαλλικῆς Ἐπαναστάσεως, ὅταν αὐτά ἑρμηνεύονται σύμφωνα μέ τούς συντάκτες αὐτῆς, ὡς φυσικά δικαιώματα, ἤ σύμφωνα μέ τήν ὀρθόδοξη χριστιανική ἀνάγνωσή τους. Δηλαδή, ὄχι νομικίστικα καί σχολαστικά κατά γράμμα, ἀλλά «ζωντανά», κατά τόν σκοπό τους καί μέ λήψη ὑπ’ὄψη τῶν μεταβολῶν τοῦ κοινωνικοῦ, οἰκονομικοῦ καί περιβαλλοντικοῦ πλαισίου ὅπου λειτουργοῦν ἑκάστοτε.
Οἱ συντάκτες τοῦ 1789 δέν διανοήθηκαν ὅτι ὁ κατάλογος τῶν δικαιωμάτων πού συνέταξαν εἶχε κενά, διότι εἶχαν ὑπ’ ὄψη τους μόνον τά κατά φύσιν («φυσικά») δικαιώματα τοῦ ἀνθρώπου, καί μάλιστα προσεγγιζόμενα μέ τήν ὀρθόδοξη χριστιανική ἑρμηνευτική τῶν ἱερῶν κειμένων τῆς Ἐκκλησίας. Ἡ ἑρμηνευτική αὐτή, (που προφανῶς ἐπιβίωνε καί σέ ἐπαρχίες ἀπό ὅπου προήρχοντο , καί στόν ἀπλό νοῦ πολλῶν ἀπό αὐτούς) εἶναι πρακτική, εὐέλικτη καί καλόπιστη στό ἔπακρον ἑρμηνευτική πλήρων νοημάτων, πολύ βαθύτερη καί οὐσιαστικώτερη ἀπό τήν σχολαστική ἑρμηνευτική λέξεων. Ἡ ὀρθόδοξη χριστιανική ἑρμηνευτική αἵρει συνθετικά τίς φαινομενικές ἀντιθέσεις, ἤ συσχετίσεις, μεταξύ τῶν ἐντολῶν κατά τήν ἔμπρακτη ἐφαρμογή τους, καί τοῦτο ὄχι διά λογικῶν ἀκροβατισμῶν, ἀλλά ἐν ὄψει τῶν διαφορετικῶν δεδομένων τῶν περιστάσεων, μέ θεμέλιο τήν φύση τῶν ὄντων. Τήν κατά φύσιν φύση τῶν ὄντων.
Ἔτσι, ἱστορικῶς καί νομικῶς: Στό δικαίωμα γιά ἰδιοκτησία τῆς Διακηρύξεως τῶν δικαιωμάτων τοῦ ἀνθρώπου καί τοῦ πολίτη, περιεχόταν καί τό δικαίωμα στήν διά τῆς ἐντίμου ἐργασίας ἀπόκτηση τῶν πρός τό ζῆν ἀναγκαίων, ἄρα καί τό δικαίωμα γιά ἐργασία, καθώς καί τό δικαίωμα γιά στέγαση κλπ. ὑπό τίς μεταγενέστερες συνθῆκες ἐκβιομηχανίσεως τῆς Εὐρώπης.
Ὁμοίως, στίς ἐλευθερίες ἐκφράσεως καί τοῦ συνέρχεσθαι, περιεχόταν ἡ ἐλευθερία συστάσεως ἐργατικῶν, ἐργοδοτικῶν καί ἄλλων ἑνώσεων, ὡς κοινωφελῶν ὅμως παραμέτρων τῆς κοινωνικῆς ζωῆς, ὄχι ὡς ἐλευθερία συστάσεως ἀνατρεπτικῶν ἤ καί ἐγκληματικῶν ὁμάδων, ἤ συμμοριῶν νομῆς τῆς οἰκονομικῆς ἤ τῆς κρατικῆς ἐξουσίας.
Στίς προσωπικές ἐλευθερίες ἐκφράσεως, τοῦ συνέρχεσθαι κλπ., αὐτονοήτως περιεχόταν, ὅποτε τυχόν καί ἄν θά ἐτίθετο ζήτημα, καί τό δικαίωμα γιά σύσταση καί προστασία τῆς κατά φύσιν οἰκογένειας, μεταξύ ἀνδρός καί γυναικός μετά τῶν τέκνων τους, ὄχι ἡ προστασία τῶν παρά φύσιν καμωμάτων.
Δεδομένου δέ ὅτι τά δικαιώματα τῆς Γαλλικῆς Διακηρύξεως τῶν δικαιώματων τοῦ ἀνθρώπου, εἶναι δικαιώματα καί τοῦ πολίτη, περιεχόταν ἐξ ἀρχῆς σέ αὐτά, ἑρμηνευτικῶς, λόγω τῶν προσθέτων κινδύνων καί δυνατοτήτων ἀπό τήν ἀνάπτυξη τῆς τεχνολογίας, τό δικαίωμα τοῦ ἀνθρώπου γιά σεβασμό τοῦ προσώπου του, γιά παιδεία καί μόρφωση, γιά ὑγειονομική περίθαλψη, γιά κοινωνική ἀσφάλιση, γιά προστασία τοῦ περιβάλλοντος ἀπό ρύπους, κ.ο.κ.
Μέ ἄλλα λόγια, δέν χρειαζόταν προσθήκη κοινωνικῶν ἤ «νέων» δικαιωμάτων, οὔτε τό 1917 στήν Ρωσία μέ ἐπαναστατικές πολιτικές διακηρύξεις, οὔτε τό 1946 στήν Γαλλία, οὔτε τό 1949 στήν Δυτική Γερμανία, οὔτε στά κουμουνιστικά συντάγματα μετά τόν Β Παγκόσμιο Πόλεμο, οὔτε μετά τό 1980 στίς ΗΠΑ διά τῆς νομολογίας, ἀλλά ἀρκοῦσε οὐσιαστική νομική (ὄχι σχολαστική), καί καλόπιστη πολιτική, ἐμβάθυνση στά διακηρυχθέντα μέ τήν Γαλλική Ἐπανάσταση δικαιώματα τοῦ ἀνθρώπου καί τοῦ πολίτη. Ἀρκοῦσε ἡ ἄντληση καταλλήλων συμπερασμάτων γιά τίς ἐκφάνσεις τους καί τούς συνδυασμούς τους ὑπό νέες συνθῆκες καί μετά ἀπό τίς νέες τραυματικές καί λοιπές ἐμπειρίες τῆς ἀνθρωπότητος.
Περιέχονταν καί περιέχονται ἑρμηνευτικῶς ὅλα αὐτά στήν Διακήρυξη τῆς Γαλλικῆς Ἐπαναστάσεως, ἀφοῦ εὑρίσκονται σέ αὐτήν ὄλα τά φυσικά δικαιώματα, δηλαδή ὅλα τά κατά φύσιν δικαιώματα, τοῦ ἀνθρώπου καί τοῦ πολίτη.
Ἄρα τά ἴδια κανονικά ἰσχύουν, θα ἔλεγε κάθε καλόπιστος ἄνθρωπος καί πολίτης, καί γιά τήν Εὐρωπαϊκή Σύμβαση τῶν δικαιώματων τοῦ ἀνθρώπου, ἠ ὁποία ἔχει ὅμοιο κατάλογο ἀνθρωπίνων δικαιωμάτων. Ἐν τούτοις, ...
Ὁ κατάλογος δικαιωμάτων τῆς Ε.Σ.Δ.Α., εἶναι «ἀνοικτός» τυπικῶς, στό νά προστεθοῦν καί ἄλλα «δικαιώματα». Ἀλλά τό κυριώτερο, ὁ κατάλογος αὐτός εἶναι ἀνοικτός σέ ριζοσπαστικές ἀποφάσεις τοῦ Εὐρωπαϊκοῦ Δικαστηρίου Ἀνθρωπίνων Δικαιωμάτων, τό ὁποῖο δέν ὑπόκειται σέ ρεαλιστικό ἠθικο-κοινωνικό ἔλεγχο βάσει τῆς ἱστορικῆς παραδόσεως καί ἐμπειρίας ἐνός ἑκάστου, ἤ καί ὅλων, τῶν λαῶν τῆς Εὐρώπης, ἐνῶ στερεῖται κοινῆς ἐμπνεύσεως ὑπό κοινωνικῶν ἀξιῶν συγκεκριμένης κοινωνίας. Ὁ κίνδυνος ἑπομένως τῆς αὐθαιρεσίας του, εἶναι πολύ μεγάλος, καί πολύ χειρότερος ἀπό τόν κίνδυνο αὐθαιρεσιῶν τῶν δικαστηρίων τῆς Γαλλικῆς φεουδαρχίας, πού τέλος πάντων εἶχαν κάποιους κοινωνικούς ἐλέγχους.
Βλέπουμε μάλιστα, ὅτι τά δικαιώματα τοῦ ἀνθρώπου ἑρμηνεύονται σήμερα στήν Εὐρώπη παραλόγως καί ἐκθεμελιωτικῶς, ἄλλοτε λόγῳ τῆς γενικῆς ἠθικῆς συγχύσεως, ἄλλοτε ἀπό ὄνειρα γιά οὐτοπικούς τεχνολογικούς παραδείσους, ἄλλοτε ἀπό φιλοσοφίες γιά ἕνα νέο, «ἐπιστημονικό», εἶδος ὑπερανθρώπου (βλ. τέρας), ἄλλοτε λόγῳ μετανεωτεριστικῶν πολιτικο-οἰκονομικῶν ὁραμάτων.
Ἔτσι, προωθοῦνται ταχέως καί μέ προπαγανδιστική ἐνίσχυση ἀπό τά ΜΜΕ, παρά φύσιν καταστάσεις τοῦ ἀνθρώπου καί τῆς κοινωνίας ὡς «δικαιώματα τοῦ ἀνθρώπου»: τό «δικαίωμα στήν βλασφημία»..., τό «δικαίωμα στήν ἔκτρωση», τό «δικαίωμα στήν ἀλλαγή φύλου μέ δήλωση»....
Διότι «ξεχνοῦν» στήν δυτική Εὐρώπη τό ἁπλό καί προφανέστατο, δηλαδή τόσον ὅτι τά δικαιώματα τοῦ ἀνθρώπου εἶναι δικαιώματα αὐτοῦ ὡς πολίτη, ὅσον καί ὅτι δικαιώματα τοῦ ἀνθρώπου εἶναι τά φυσικά δικαιώματα αὐτοῦ, δηλαδή μόνο τά κατά φύσιν.
Συνεπῶς, ἔχουμε χρέος, ὡς πολίτες δημοκρατικῶν χωρῶν καί ὡς ἄνθρωποι, ἀλλά καί ὡς ὑπεύθυνοι γιά τίς πνευματικές καί πολιτικές προϋποθέσεις τοῦ νομικοῦ πολιτισμοῦ μας - μέ ἀναφορές τόσον στήν δική μας πνευματική παράδοση τῆς Ὀρθοδοξίας, ὄσον καί στό ἀληθές, ἱστορικῶς καί νομικῶς, νόημα τῆς Διακηρύξεως τῶν Δικαιωμάτων τοῦ Ἀνθρώπου καί τοῦ Πολίτη τῆς Γαλλικῆς Ἐπαναστάσεως - νά ἀντιστεκόμαστε μονίμως στήν ἐπιβολή τοῦ παρά φύσιν ὡς φυσιολογικοῦ.
Τοῦτο, ὥστε νά μήν ἐπιτρέψουμε, οὔτε τήν ἀπο-ἀνθρωποποίηση τοῦ ἀνθρώπου, οὔτε τήν ἀπο-πολιτικοποίηση τοῦ πολίτη καί τῆς δημοκρατίας, στό ὄνομα μάλιστα μιᾶς ἀόριστα «δημοκρατικῆς», πολυφυλετικῆς, πολυθρησκευτικῆς, ἀν-οἰκογενειακῆς, ἀν(τ)-ἐθνικῆς, κ.ο.κ., «κοινωνίας».
Τον γύρο του διαδικτύου κάνουν τις τελευταίες ώρες οι διαφημίσεις της εταιρίας πολυκαταστημάτων παιχνιδιών Jumbo σε μία περίοδο που η συζήτηση για το επίμαχο ν/σ για την αλλαγή φύλου έχει «ανάψει».
Αυτή τη φορά, η εταιρία δεν κάλεσε κάποιον τραγουδιστή για να τραγουδήσει στο διαφημιστικό της, αλλά απλούς ανθρώπους που φαινομενικά κάνουν διαφορετικές ζωές και έχουν άλλες προτιμήσεις.
Παραδείγματος χάριν, στο παρακάτω σποτάκι, το πρώτο νεαρό ζευγάρι είναι straight και το δεύτερο είναι ένα μεγαλύτερο ηλικίας gay ανδρών.
Και οι δύο βρίσκονται στα Jumbo και μοιράζονται την κοινή τους προτίμηση στο κατάστημα.
Η διαφήμιση κατάφερε μέσα σε λίγες ώρες να γίνει viral, ενώ η εταιρία αναφέρει:;
«Τι έχει να μοιραστεί ένας έντεχνος μ' έναν... λαϊκό; Ένας πλούσιος μ' έναν φτωχό; Ένας Έλληνας μ' έναν μετανάστη; Ένας straight μ' έναν gay; Ένας τρίτεκνος μ' έναν εργένη; Χιλιάδες προϊόντα και εκατομμύρια χαμόγελα! Αυτό θα πει Jumbo "Δημοκρατία της Χαράς"! Η πρώτη corporate διαφημιστική καμπάνια "Κοινωνικής Παρέμβασης" είναι γεγονός και έτοιμη να σπάσει κάθε στερεότυπο (κοινωνικό ή ρατσιστικό)... με χιούμορ, τρυφερότητα και αναπάντεχες αλήθειες! Γιατί η έννοια της Δημοκρατίας στις μέρες μας, είναι πιο επίκαιρη και αναγκαία από κάθε άλλη φορά!»
Τα άλλα σποτ- στα οποία μεταξύ άλλων εμφανίζονται ένα κωφός μπαμπάς και ένας μετανάστης:
Πηγή: Κατάνυξις
Αὐτοί πού δέν εἶναι καλά πνευματικά, εἶναι μερικοί ἱερωμένοι πού σπουδάζουν ψυχολογία, γιά νά βοηθήσουν τίς ψυχές (μέ ἀνθρώπινες τέχνες). Καί τό παράξενο εἶναι πού οἱ δάσκαλοί τους, οἱ ψυχολόγοι, δέν πιστεύουν στόν Θεό καί δέν παραδέχονται οὔτε ψυχή, ἤ τήν παραδέχονται μέ ἕνα δικό τους τρόπο (σχεδόν ὅλοι). Ἀπό αὐτήν τήν πράξη τούς οἱ κληρικοί αὐτοί φανερώνουν ὅτι πνευματικά εἶναι ἄρρωστοι καί ἔχουν ἀνάγκη ἀπό Ἁγιοπατερικές ἐξετάσεις, καί, ἀφοῦ θεραπευθοῦν, τότε θά διακρίνουν καί μόνοι τους τό ἄρρωστο αὐτό πνεῦμα καί θά γνωρίσουν παράλληλα καί τή θεία Χάρη, γιά νά χρησιμοποιοῦν στό ἑξῆς τίς ψυχές πού πάσχουν τήν θεία ἐνέργεια καί ὄχι τίς ἀνθρώπινες τέχνες.
Ὅταν ὁ ἄνθρωπος βοηθηθεῖ νά πιστέψει στό Θεό καί στή μέλλουσα ζωή, τήν αἰώνιο – συλλάβει δηλαδή τό βαθύτερο νόημα τῆς ζωῆς – καί μετανοήσει, ἀλλάξει ζωή, ἔρχεται ἀμέσως ἡ θεία παρηγοριά μέ τή Χάρη τοῦ Θεοῦ, ἡ ὁποία ἀλλοιώνει τόν ἄνθρωπο, διώχνοντας καί ὅλα τά κληρονομικά του. Ἔτσι ἔγινε σέ πολλούς ἀνθρώπους πού μετανόησαν, ἀγωνίστηκαν μέ φιλότιμο ταπεινά, χαριτώθηκαν, ἔγιναν καί Ἅγιοι καί τούς προσκυνᾶμε τώρα μέ εὐλάβεια καί ζητᾶμε καί τίς πρεσβεῖες τους, ἐνῶ πρίν εἶχαν πολλά πάθη καί κληρονομικά.
Ἐπί παραδείγματι, ὁ Ὅσιος Μωυσῆς ὁ Αἰθίοψ, ἐνῶ πρίν ἦταν ὁ πιό αἱμοβόρος ληστής, μέ κληρονομική κακία, μόλις πίστεψε στόν Θεό, μετανόησε, ἀσκήθηκε, ἔφυγαν ὅλα τά πάθη, τόν ἐπισκέφθηκε ἡ Χάρις τοῦ Θεοῦ καί ἀξιώθηκε νά λάβει ἀκόμα καί τό προφητικό χάρισμα. Πέρασε δέ στήν εὐαισθησία ἀκόμα καί τό Μέγα Ἀρσένιο, ὁ ὁποῖος ἦταν ἀπό τή μεγαλύτερη ἀρχοντική οἰκογένεια τῆς Ρώμης, μέ κληρονομικές ἀρετές καί ἐπιστημονική μεγάλη μόρφωση.
Ἑπομένως, τό πᾶν εἶναι ἡ Χάρις τοῦ Θεοῦ καί τήν ψυχή μπορεῖ νά τήν βοηθήσει μόνο χαριτωμένος Πνευματικός, μέ πίστη, πού ἀγαπάει τήν ψυχή καί τήν πονάει, γιατί γνωρίζει τή μεγάλη της ἀξία, τήν βοηθάει στή μετάνοια, τήν ξαλαφρώνει μέ τήν ἐξομολόγηση, τήν ἐλευθερώνει ἀπό τό ἄγχος καί τήν ὁδηγεῖ στόν Παράδεισο ἤ πετάει τό λογισμό μέ τόν ὁποῖο βασανίζει τήν εὐαίσθητη ψυχή ὁ πονηρός, καί θεραπεύεται. Δέν ὑπάρχει μεγαλύτερη ἀρρώστια στόν κόσμο ἀπό τό λογισμό, ὅταν δηλαδή πείσει ὁ διάβολος τόν ἄνθρωπο μέ λογισμούς ὅτι δέν εἶναι καλά. Ὅπως δέν ὑπάρχει καί ἀνώτερος γιατρός σ’ αὐτές τίς περιπτώσεις ἀπό τόν ἔμπειρο Πνευματικό, πού ἐμπνέει ἐμπιστοσύνη μέ τήν ἁγιότητά του καί πετάει αὐτούς τούς λογισμούς ἀπό τά εὐαίσθητα πλάσματα τοῦ Θεοῦ καί θεραπεύει ψυχές καί σώματα δίχως φάρμακα, μέ τή Χάρη τοῦ Θεοῦ, καί τίς ἐξασφαλίζει καί τόν Παράδεισο.
Πηγή: (Γέροντος Παϊσίου "Επιστολές" Α’ ἔκδοση 1994, σελ. 102-103), Ῥωμαίϊκο Ὁδοιπορικό
Και εποίησεν ο Θεός τον άνθρωπον,
κατ’ εικόνα Θεού εποίησεν αυτόν,
άρσεν και θήλυ εποίησεν αυτούς (Γένεσις Κεφ. Β στιχ. 27)
Κανένας δεν γεννιέται με κοινωνικό φύλο. Όλοι γεννιούνται με ένα βιολογικό φύλο, άρσεν ή θήλυ.
Δυστυχώς, την παραπάνω αναφορά της Βίβλου η οποία συνιστά θεμελιώδη ανθρωπολογική αρχή για την κατανόηση της δημιουργίας του ανθρώπου, έρχεται σήμερα η Ελληνική Πολιτεία και την αμφισβητεί με την έκδοση του Νόμου 4491/2017 ΦΕΚ 152 Α/13-10-2017 «Νομική αναγνώριση ταυτότητας φύλου …και άλλες διατάξεις».
Όλα ήταν προετοιμασμένα… Θυμηθείτε την εντολή-διαταγή αριθ. Φ20.1/220482/Δ2/23-12-2016 του Υπουργείου Παιδείας προς τους καθηγητές των Γυμνασίων, να αναπτυχθεί, στα πλαίσια της πραγματοποίησης θεματικής εβδομάδας υπό τον γενικό τίτλο «ΣΩΜΑ και ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ» ειδικότερη θεματική ενότητα υπό τον τίτλο «Έμφυλες Ταυτότητες» και με υποενότητες όπως «βιολογικό και κοινωνικό φύλλο», «αποδομώντας τα έμφυλα στερεότυπα» «ομοφοβία και τρανσφοβία στην κοινωνία και στο σχολείο» κτλ.
Ναι, η Ελληνική Πολιτεία από την εγκύκλιο του 2016, σήμερα, Παρασκευή και 13 Οκτωβρίου 2017, περνά στη νομοθέτηση αμφισβητώντας την ιδία την Αγία Γραφή. Το μοναδικό θεόπνευστο Βιβλίο. Τη Βίβλο, που όλους τους συγγραφείς της, από τον Μωυσή με τη Γένεση μέχρι τον Ευαγγελιστή Ιωάννη με την Αποκάλυψη, τους κατεύθυνε το Άγιο Πνεύμα.
Τη Βίβλο, για την οποία ο Κύριος μας διαβεβαίωσε «αμήν γαρ λέγω υμίν, έως αν παρέλθει ο ουρανός και η γη, ιώτα εν ὴ μία κεραία ου μη παρέλθει από του νόμου έως αν πάντα γένηται» (Ματθ. ε,18). Δηλαδή, σας διαβεβαιώνω με κάθε επισημότητα, ότι έως ότου υπάρχει ο ουρανός και η γη, ότι ούτε ένα γιώτα η ένα κόμμα, δεν θα αλλάξει από το νόμο, μέχρι τη στιγμή που όλα θα επαληθευτούν.
***
Δεν είμαι προληπτικός, αλλά πάρα πολλοί, θεωρούν την Παρασκευή και 13, από τους πιο γρουσούζικους συνδυασμούς.
Λέτε αυτό να υπονοεί κάτι και γι αυτούς που υπέγραψαν, σήμερα Παρασκευή και 13, το νόμο 4491/2017 ;
Αλεξανδρούπολη, Παρασκευή 13 Οκτωβρίου 2017
ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ
Ακούστε τον Υποναύαρχο Λ.Σ (ε.α) κ. Νίκο Παπανικολόπουλο σε όσα ανέφερε στην πρωινή εκπομπή του ΜΑXIMUM FM 93,6 και στον Δ.Κολιό με αφορμή το άρθρο του “Κανένας δεν γεννιέται με κοινωνικό φύλο. Όλοι γεννιούνται με ένα βιολογικό φύλο, άρσεν ή θήλυ”.
Νόμος του κράτους θεωρείται πλέον και επίσημα το νομοσχέδιο της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ - ΑΝΕΛ που αφορά στη νομική κατοχύρωση της ταυτότητας του φύλου.
Όπως έγινε γνωστό, ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας, Προκόπης Παυλόπουλος, υπέγραψε την Παρασκευή (13/10/2017) το σχετικό νομοθέτημα.
Υπενθυμίζεται πως ο πρόεδρος της Ένωσης Κεντρώων, Βασίλης Λεβέντης, είχε ζητήσει με επιστολή του την Τετάρτη (11/10/2017) προς τον κ. Παυλόπουλο να αναπέμψει το εν λόγω νομοσχέδιο στη Βουλή των Ελλήνων, για να υπάρξουν περαιτέρω βελτιώσεις και αλλαγές σε αυτό. Ο κ. Λεβέντης είχε μιλήσει σε έντονο ύφος στη Βουλή αναφορικά με το νομοσχέδιο, κάνοντας λόγο για «ανώμαλα πράγματα.
Από την πλευρά του, ο κ. Παυλόπουλος απάντησε στον κ. Λεβέντη, με αντίστοιχη επιστολή του την Πέμπτη (12/10/2017) επισημαίνοντάς του ότι θα τη λάβει υπόψη του, «πάντοτε όμως εντός του κανονιστικού πλαισίου που οριοθετεί το Σύνταγμα».
Πηγή: NewsBomb.gr, Κατάνυξις
Σχετικά άρθρα:
1. κ. Παυλόπουλε θα τολμήσετε να εκδώσετε τέτοιον άθλιο νόμο που "εκδίδει" και τα 15χρονα;
2. ΤΕΛΕΙΑ ΠΑΡΑΦΡΟΣΥΝΗ - ΕΣΧΑΤΟΣ ΞΕΠΕΣΜΟΣ
3. ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΗ-ΣΟΚ! Το 71,7% διαφωνεί με την αλλαγή φύλου στα 15
Σχόλιο TIDEON: Ο επαίσχυντος νόμος αναγνώρισης της ταυτότητας φύλου.
H εφημερίδα της κυβερνήσεως ΕΔΩ σε εκτυπώσιμη μορφή Pdf
Ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Μεσογαίας και Λαυρεωτικής Νικόλαος μιλά σε συνέντευξη στην εκοπομπή του ΣΚΑΙ «Αταίριαστοι» για την προβληματική του νομοσχεδίου για την αλλαγή του φύλου. Με λόγο επίκαιρο, επιστημονικό και θεολογικό ο Μητροπολίτης Νικόλαος δίνει την οπτική της Εκκλησίας για το φλέγον αυτό ζήτημα.
Πηγή: Σύναξη Νέων Παλαιοχωρίου
Ιωάννης Θαλασσινός, Διευθυντής Π.Ε.ΦΙ.Π. 04-10-2017
Ποιός ἄραγε θυμᾶται τή θλιβερή ἐπέτειο τῆς ψήφισης, ἀπό τή Βουλή τῶν Ἑλλήνων, τοῦ ἐπαίσχυντου...
Χριστιανική Εστία Λαμίας 03-10-2017
Οἱ μάσκες ἔπεσαν γιά ἀκόμα μιά φορά. Ἑταιρεῖες γνωστές στούς Ἕλληνες καταναλωτές ἀφαίρεσαν ἀπό τά...
TIDEON 21-12-2015
Επιμένει να προκαλεί Θεό και ανθρώπους η ελληνική Κυβέρνηση, ψηφίζοντας στις 22 Δεκεμβρίου 2015 ως...
Tideon 14-12-2015
Η Κυβέρνηση μας μίλησε για την «αναγκαιότητα» και για τα πλεονεκτήματα της «Κάρτας του Πολίτη»...
TIDEON 27-08-2014
Λαμβάνουν διαστάσεις καταιγισμού οι αντιδράσεις πλήθους φορέων και πολιτών για το λεγόμενο «αντιρατσιστικό» νομοσχέδιο το...
tideon.org 02-05-2013
Kαταθέτουμε την αρνητική δήλωση μας προς τον Εθνικό Οργανισμό Μεταμοσχεύσεων (ΕΟΜ). Ο νόμος αφήνει πολλά...
Tideon 31-12-2012
Ποια είναι η λύση αν πλήρωσες «τσουχτερές» τιμές στο Κυλικείο του Νοσοκομείου, του Αεροδρομίου, του...
Νικόλαος Ἀνδρεαδάκης, ὁδηγός 03-04-2012
Εἶμαι νέος μὲ οἰκογένεια, ἔχω ὅλη τὴ ζωὴ μπροστά μου… Λόγῳ ἐπαγγέλματος ἔχω τὴ δυνατότητα...
tideon 07-11-2011
ΜΝΗΜΟΝΙΟ: Δεν ξεχνώ αυτούς που παρέδωσαν αμετάκλητα και άνευ όρων την ΕΘΝΙΚΗ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑ και έκαναν...
ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΤΩΡΑ ... 15-02-2011
Κατάλαβες τώρα ... γιατί σε λέγανε «εθνικιστή» όταν έλεγες πως αγαπάς την Πατρίδα σου; Για να...
ΤΡΑΠΕΖΑ ΙΔΕΩΝ 25-12-2010
Τώρα πια γνωρίζω τους 10 τρόπους που τα ΜΜΕ μου κάνουν πλύση εγκεφάλου και πώς...