Τράπεζα Ἰδεῶν
Θησαύρισμα ἰδεῶν καί ἀναφορῶν γιά τήν Ὀρθοδοξία καί τόν Ἑλληνισμό
info@tideon.org
Λίγες ώρες μετά την υπερψήφιση από την Βουλή του νομοσχεδίου για την αλλαγή φύλου, σε έρευνα της MRB που παρουσιάστηκε στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων του Star με την Μάρα Ζαχαρέα, αποτυπώνεται ότι η συντριπτική πλειοψηφία των Ελλήνων διαφωνεί τόσο με την ρύθμιση όσο και με την χρονική συγκυρία που επελέγη για να περάσει.
Ειδικότερα, στην πανελλαδική έρευνα της MRB που διενεργήθηκε μεταξύ 6 και 9 Οκτωβρίου οι πολίτες που κλήθηκαν να απαντήσουν στο ερώτημα αν πρέπει να υπάρξει νομική αλλαγή φύλου για άτομα άνω των 17 ετών, το 58,6% απάντησε «σίγουρα/μάλλον διαφωνώ και το 39,3% «σίγουρα/μάλλον συμφωνώ» ενώ ένα 2,1% επέλεξε Δεν ξέρω/ δεν απαντώ.
Συντριπτικά αρνητική η κοινή γνώμη για την ηλικία των 15
Ωστόσο στο ερώτημα αν πρέπει να υπάρξει νομική αλλαγή φύλου για άτομα 15-17 ετών – όπως προβλέπει το άρθρο 3 που υπερψηφίστηκε - η διαφωνία είναι συντριπτική.
Το 71,7% απάντησε ότι σίγουρα/μάλλον διαφωνεί έναντι μόλις 26,7% που σίγουρα/μάλλον συμφωνεί.
Ακατάλληλη συγκυρία
Στο ερώτημα για το εάν είναι τώρα η κατάλληλη στιγμή επίσης σε συντριπτικό βαθμό οι ερωτηθέντες απάντησαν αρνητικά. Ενα 72,4% εξέφρασε την διαφωνία του έναντι μόλις 23,8% που συμφώνησε και 3,8% που επέλεξε Δεν Ξέρω/Δεν απαντώ.
Πιο αρνητικοί οι άνδρες
Ενδιαφέρον έχει και η διαστρωμάτωση όσων απάντησαν καθώς η πλειοψηφία που διάκειται αρνητικά είναι άνδρες αλλά και νέοι όπως είπε ο δ/νων σύμβουλος της MRB Δημήτρης Μαύρος στην Μάρα Ζαχαρέα.
Στάση Εκκλησίας
Αίσθηση επίσης προκάλεσε η απάντηση της κοινή γνώμης στην στάση που τήρησε η Εκκλησία.
Το 51,4% απάντησε ότι συμφωνεί με αυτή, ωστόσο ένα ιδιαίτερα αξιοσημείωτο ποσοστό της τάξης του 44,2% την έκρινε αρνητικά.
Πηγή: press-gr
Ανοιχτή Επιστολή Ελλήνων Πολιτών στον κ. Πρόεδρο της Δημοκρατίας
Μεγάλη συμφορά έπεσε στην δύστυχη Πατρίδα μας στις 10.10.17 με την ψήφιση του Νόμου για την ταυτότητα φύλου, παρά την αγανάκτηση της συντριπτικής πλειοψηφίας του ελληνικού λαού, όπως δείχνουν και οι πρώτες στατιστικές.
Επομένως νόμος που δεν εκφράζει την πλειοψηφία του Λαού δεν είναι νόμος. Είναι παράΝΟΜΟΣ νόμος.
Στην προκειμένη περίπτωση μάλιστα είναι ΥΠΟ-ΝΟΜΟΣ λόγω της συγγένειας του με την ηθική ακαθαρσία, που η ολοφάνερη διαστροφή της φύσης μετονομάστηκε σε "ισότητα" και "ανθρώπινο δικαίωμα", μπρός στις μεγάλες εξωθεσμικές πιέσεις και στον τρελό χορό των οικονομικών συμφερόντων που κρύβονται πίσω από το νομοθετικό αυτό άλγος.
Τα ψέματα που γράφηκαν στην Εισηγητική Έκθεση μεγάλα, καθώς και στην Έκθεση της λεγομένης Διαβούλευσης που έκρυψε τα χιλιάδες οργισμένα σχόλια της πλειοψηφίας. Η φωνή των ειδικών επιστημόνων καταπνίγηκε.
Η Βουλή λοιπόν δεν εκπροσωπεί τον λαό εδώ. Η Βουλή δεν τηρεί το Σύνταγμα.
Εσείς κ. Πρόεδρε, ο "ρυθμιστής του Πολιτεύματος", που προσωπικά φαίνεστε ότι τηρείτε τους νόμους του Κράτους και τους Νόμους του Θεού, θα τολμήσετε να απλώσετε το χέρι σας να υπογράψετε αυτό το ανοσιούργημα; Ελπίζουμε πώς όχι, διότι ακόμη σας έχει ψηλά ο Ελληνικός Λαός στην υπόληψή του.
Εσείς κ. Πρόεδρε, αν τελικά δειλιάσετε και το υπογράψετε θυμηθείτε και αυτό: Την 28 Οκτωβρίου, όταν θα προσευχηθείτε στην Αγία Σκέπη της Παναγίας μας, αυτή δεν θα ενεργεί πια για όλους μας, λόγω της εθνικής μας αποστασίας από Αυτή!
Έλληνες Πολίτες
Πηγή: Άγιος Δημήτριος Κουβαρά
ΕΞ ΑΦΟΡΜΗΣ ΤΟΥ ΠΡΟΣ ΨΗΦΙΣΗ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΛΛΑΓΗ ΦΥΛΟΥ. ΑΣ ΚΛΑΥΣΩΜΕ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΤΑΝΤΗΜΑ ΜΑΣ
ΤΟΥ ΣΕΒΑΣΜΙΩΤΑΤΟΥ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΟΥ ΠΑΤΡΩΝ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΥ
Αὐτή τήν ἐσχάτη ὥρα, ὄχι μόνο ὅσον ἀφορᾶ στό νομοσχέδιο περί τῆς ἀλλαγῆς φύλου, ἀλλά καί γενικώτερα, προσευχόμεθα νά μή παραδώσῃ Κύριος ὁ Θεός, τόν τόπο μας στόν ἠθικό κατήφορο καί τήν καταστροφή ἐξ αἰτίας τῶν ἁμαρτιῶν μας καί τῆς ἀποστασίας μας ἀπό τό ἅγιο θέλημά Του.
Ὁ Θεός χρησιμοποιεῖ τούς ἀπίστους καί ἀθέους, προκειμένου νά παιδαγωγήσῃ καί νά συνετίσῃ τόν λαό Του. Φτάσαμε στό χῶμα. Γίναμε ἕνα μέ αὐτό. Ἡμάρτομεν, ἡνομήσαμεν, ἠδικήσαμεν ἐνώπιον τοῦ Κυρίου. Τώρα ἔρχονται οἱ καρποί τῆς ἁμαρτωλῆς σπορᾶς τόσων δεκαετιῶν, ἀλλά καί τοῦ νῦν καιροῦ.
Φωνάξαμε καί φωνάζομε στούς ἔχοντας τήν εὐθύνη γιά τίς τύχες τῆς Πατρίδος μας, κατά καιρούς. Ἀλλά δέν μᾶς ἤκουσαν καί δέν μᾶς ἀκούουν, διότι
α) Δέν πιστεύουν στό θέλημα τοῦ Θεοῦ
β) Δέν ἀγαποῦν τήν Πατρίδα
γ) Δέν σέβονται τήν ἀνθρώπινη προσωπικότητα
δ) Δέν λαμβάνουν ὑπ’ ὄψη τους τήν ἠθική τάξη καί τήν συνοχή καί ἑνότητα τῆς κοινωνίας
ε) Δέν ἔχουν ἠθικές ἀναστολές, διότι δέν πιστεύουν στήν αἰώνια ζωή
στ) Εἶναι φερέφωνα ξένων συμφερόντων καί δυνάμεων
ζ) Διότι ὁ Λαός ἀβασάνιστα δίδει τό πηδάλιο σέ κακούς οἰακοστρόφους.
Τώρα λοιπόν, ἄς θρηνήσωμε ἐπί τῶν πνευματικῶν, οἰκογενειακῶν καί κοινωνικῶν ἐρειπίων.
Ἄς ἐλπίσομε ὅτι δέν θά ὑπερψηφιστῆ τό ἐπίμαχο ἀντίθεο, τό ἀπαξιωτικό γιά τόν ἄνθρωπο καί διχαστικό γιά τήν κοινωνία νομοσχέδιο περί τῆς ἀλλαγῆς φύλου.
Ἄν, ὅ μή γένοιτο, συμβῆ τό ἀντίθετο, τότε ἄς κλαύσωμε γιά τά παιδιά μας πού τυχόν θά παρασυρθοῦν καί θά ἀκολουθήσουν αὐτές τίς καταστροφικές καταστάσεις καί ἁμαρτωλές ἐπιλογές.
Ἄς κλαύσωμε γιά τούς γονεῖς πού θά πιοῦν τέτοια πικρά ποτήρια.
Ἄς κλαύσωμε γιά τήν δύστυχη Πατρίδα μας καί τό κατάντημά της, ἐξαιτίας ἀνθρώπων πού δέν ὑπολογίζουν οὔτε ἱερά, οὔτε ὅσια.
Ἄς καύσωμε γιά τά φταιξίματά μας καί ἄς ζητήσωμε, ἐν βαθυτάτῃ μετανοίᾳ, τό ἔλεος τοῦ Θεοῦ, οἱ πάντες.
Πηγή: Ι.Μ.Πατρών, Ακτίνες
Σχόλιο Ρωμαίικου Ὁδοιπορικοῦ: Ἡ ἀδιάλειπτη σιωπὴ ἐκ μέρους τῶν ταγῶν μας ἔχει τὰ ἀποτελέσματά της! Οἱ πνευματικὲς (;) ἐνοριακὲς ὁμιλίες περιορίζονται πλέον σὲ ἀναφορὲς γιὰ τὴν ἀγάπη στὰ ζῶα, στὸν περιβάλλον, τὴν ἀνεκτικότητα στὸ διαφορετικὸ καὶ πάει λέγοντας! Ψάχνουμε νὰ βροῦμε λόγο ρωμαίικο μὲ δυναμισμὸ καὶ παρρησία γιατί ξέρουμε ὅτι ἡ Πατρίδα μας κουβαλᾶ μιὰ ἱστορία ὑγιοῦς ἀντιδράσεως σὲ ὅ,τι βλαπτικὸ γιὰ τὴν Ψυχή μας! Ἂν δὲν ἀφυπνιστοῦμε ἡ ὁλοκληρωτικὴ ὑποδούλωση τοῦ Πνεύματος δὲν ἀργεῖ!
Στὸ Thessaloniki Pride ἀνέθεσαν τὴ διοργάνωση τοῦ EuroPride 2020 οἱ ἐκπρόσωποι τῶν εὐρωπαϊκῶν Prides σὲ ψηφοφορία ποὺ ἔγινε στὴν ἐτήσια συνέλευσή τους στὸ Γκέτεμποργκ τῆς Σουηδίας. Τὸ EuroPride εἶναι τὸ κεντρικὸ φεστιβὰλ ὑπερηφάνειας στὴν Εὐρώπη ποὺ προωθεῖ τὴν ἰσότητα, τὴν ἀγάπη καὶ τὴν ὁρατότητα τῶν LGBTI (γκέι, λεσβιῶν, ἀμφί, τράνς, ἴντερσεξ) κλπ., ποῦ φιλοξενεῖται κάθε χρόνο σὲ διαφορετικὴ εὐρωπαϊκὴ πόλη.
Ὁ θεσμὸς τοῦ EuroPride ξεκίνησε τὸ 1992 καὶ εἶναι ἡ πρώτη φορὰ ποὺ θὰ φιλοξενηθεῖ στὴ Νοτιοανατολικὴ Εὐρώπη. Ἡ Θεσσαλονίκη ἐπικράτησε τελικὰ ἄνετα ἔναντί τῶν τριῶν ἀνθυποψηφίων της, τοῦ Ἀμβούργου, τοῦ Μπέργκεν καὶ τῶν Βρυξελλῶν. Στὴν ἐπικράτηση αὐτὴ συνέβαλε τὸ γεγονὸς ὅτι ὁ ἀγώνας γιὰ τὴν ἐξάλειψη τῶν διακρίσεων σὲ βάρος τῶν LGBTI εἶναι σὲ κρίσιμο σημεῖο στὴν Ἑλλάδα, καθὼς ἐπίσης καὶ ὅτι ἡ διεξαγωγὴ τοῦ EuroPride στὴ Θεσσαλονίκη θὰ ἔχει ἐπιρροὴ καὶ στὴν εὐρύτερη περιοχὴ τῶν Βαλκανίων, ὅπου ἡ ὁμοφοβία καὶ ἡ τρανσφοβία εἶναι σὲ σχετικὰ ὑψηλὰ ἐπίπεδα.
Ὅπως ἀνακοίνωσε ἡ ἀντιπροσωπεία τῆς διεκδίκησης “Εἶναι μιὰ μεγάλη κατάκτηση γιὰ τὸ LGBTI κίνημα ὄχι μόνο στὴν Θεσσαλονίκη καὶ τὴν Ἑλλάδα, ἀλλὰ καὶ στὴν εὐρύτερη περιοχὴ τῶν Βαλκανίων καὶ δεσμευόμαστε πὼς τὸ EuroPride 2020 θὰ εἶναι μιὰ γιορτὴ διεκδίκησης ποὺ θὰ ἀλλάξει τὴν ζωὴ χιλιάδων ἀνθρώπων πρὸς τὸ καλύτερο. Παράλληλα στέλνουμε τὸ μήνυμα στὴν κοινωνία μας καὶ στὴν Εὐρώπη ὅτι μποροῦμε νὰ κάνουμε βήματα προόδου παρὰ τὶς ἀντιξοότητες”. Ἡ διεξαγωγὴ τοῦ EuroPride 2020 στὴ Θεσσαλονίκη ἐκτιμᾶται ὅτι θὰ δώσει μεγάλη ὤθηση στὸ ἑλληνικὸ κίνημα γιὰ τὴν ἀποδοχὴ τῶν LGBTI, καθὼς θὰ φέρει στὸ διεθνὲς προσκήνιο τὴν ἑλληνικὴ πραγματικότητα στὸν τομέα αὐτὸ καὶ θὰ προσελκύσει χιλιάδες κόσμου τὸ 2020 στὴ Θεσσαλονίκη, ποὺ θὰ συμμετέχουν στὴ μεγάλη γιορτὴ τῆς ἀγάπης καὶ τῆς διαφορετικότητας.
- Παπανικολάου, ἔφυγες ὅπως εἶσαι! Μεταβολὴ καὶ σφαίρα. Δυὸ μέρες ἀποβολή!
- Κυρία...
- Κεριὰ καὶ λιβάνια! Σοῦ τὸ εἶχα πεῖ, ἂν ξανάρθεις ἐδῶ μέσα δὲν γλιτώνεις. Ὅπως εἶσαι, οὔτε νὰ σὲ βλέπω.
Ὁ Παπανικολάου, ὁ Νίκος, δηλαδή, ἔφυγε πράγματι. Χωρὶς ἴχνος δυσαρέσκειας στὴ μορφή του.
Μὲ μιὰ σκληρότητα ἀφύσικη θὰ ἔλεγες γιὰ τὴν ἡλικία του, σὰν σμιλεμένο πρόσωπο σὲ πάγο.
Δὲν μποροῦσες νὰ καταλάβεις ἂν λυπόταν, ἂν ἔνοιωθε ἀπογοητευμένος, θυμωμένος. Γενικά, δὲν ἦταν εὔκολο νὰ τὸν ψυχολογήσει κάποιος.
Εἶχε καλλιεργήσει ἄμυνες τέτοιες, ποὺ νὰ σκαλίσεις τὰ συναισθήματά του ἦταν σχεδὸν ἀδύνατο.
Ὄχι δὲν θὰ ποῦμε καμία δακρύβρεχτη ἱστορία πονεμένων καὶ τραυματικῶν παιδικῶν χρόνων. Δὲν θὰ ἤθελε τὴν λύπησή μας.
Ἤθελε μόνο το αὐτονόητο, ὅπως νόμιζε, φυσικὸ δικαίωμα νὰ ἔχει μάνα καὶ πατέρα. Ὁ Νίκος, ὅμως, εἶχε πάντα δυὸ μπαμπάδες!
Εἶχε τὸ "προνόμιο" νὰ εἶναι τὸ πρῶτο ἴσως υἱοθετημένο παιδὶ ἀπὸ ὁμόφυλους γονεῖς στὴν Ἑλλάδα. Ἦταν καὶ οἱ δύο πλούσιοι καὶ μᾶλλον διάσημοι.
Καὶ πρωτοπόροι βρῆκαν τὸ παράθυρο τοῦ νόμου, ἀρκετὰ χρόνια, πρὶν μπορέσουν νὰ συνάψουν τὸ μεταξύ τους σύμφωνο συμβίωσης νὰ υἱοθετήσει ὁ ἕνας το παιδὶ καὶ νὰ δημιουργήσουν τὴν δική τους "οἰκογένεια". Μὲ τὸν δικό τους τρόπο τὸν ἀγαποῦσαν πάντα τὸν Νίκο.
Μὰ τὸ παιδὶ δὲν ἔχει ἀνάγκη μόνο μιὰ ψυχολογικοῦ τύπου ἀνάγκη. Ἔχει τὴν βαθειὰ ἀνάγκη τῆς μάνας. Νὰ θηλάσει τὴν ἀγάπη της.
Νὰ χαθεῖ στὴν ἀγκαλιά της. Νὰ χωθεῖ στὴν κουβέρτα της. Νὰ τοῦ κάνει "μὰ" τὸ χτυπημένο χέρι καὶ νὰ περάσει. Νὰ τοῦ σκουπίσει τὰ δάκρυα.
Ὅπως ἔχει ἀνάγκη καὶ τοῦ πατέρα τὴν ἀσφάλεια. Τὴν σιγουριά. Τὸ σφιχταγκάλιασμα. Τὸ παιχνίδι καὶ τὴν βόλτα. Τὶς συμβουλὲς καὶ τὰ ὅρια.
Οἱ "γονεῖς" τοῦ Νίκου ὅρια δὲν τοῦ ἔβαλαν ποτέ. Μὰ δὲν ἔβαλαν στοὺς ἑαυτοὺς τοὺς ἄλλωστε. Καὶ μὲ τὸν κουλτουρὲ φιλελευθερισμὸ τοὺς θεωροῦσαν ὅτι τὸ παιδὶ ἔπρεπε νὰ εἶναι ἐλεύθερο νὰ κάνει ὅ,τι θέλει.
Καὶ ὁ Νίκος, ἰδιαίτερα ἀπὸ τότε ποὺ αἰσθάνθηκε τὴν διαφορετικότητα τῆς "οἰκογένειάς" του ἀντιδροῦσε ἔντονα.
Ἔσπαζε, ρήμαζε, ἔβριζε, τοὺς χτυποῦσε καὶ πετοῦσε ὅ,τι ἔβρισκε μπροστά του. Αὐτὸ ἐπέφερε κρίση καὶ στὴν σχέση τῶν μπαμπάδων του, οἱ ὁποῖοι τελικὰ χώρισαν, ἐνῶ κράτησε τὸ παιδὶ ἐκεῖνος, ποὺ τὸ εἶχε υἱοθετήσει ἐξ ἀρχῆς. Σύντομα, ὁ Νίκος χρειάστηκε ψυχολογικὴ ὑποστήριξη.
Ἡ ψυχολόγος, ποὺ τὸν ἀνέλαβε, ὁμολόγησε ὅτι τέτοια κλειστότητα καὶ ἀδυναμία διείσδυσης στὸν ψυχικὸ κόσμο ἑνὸς μικροῦ παιδιοῦ πρώτη φορὰ συναντοῦσε. Καί, κάπως ἔτσι, πέρασαν τὰ ἕξι χρόνια του Δημοτικοῦ.
Ὑποστηρικτικὰ περισσότερο ἀπὸ τὸ σχολεῖο παρὰ ἀπὸ τὸν πατέρα, ὁ ὁποῖος εἶχε ἤδη ἀποκτήσει νέο σύντροφο, ἀλλὰ καὶ ἀπὸ τὴν ἠρωΐδα ψυχολόγο, τὴν κυρία Νένη, μᾶλλον τὰ κατάφερε ἀρκετὰ καλά.
Ἐνίοτε δεχόταν ρατσιστικὲς ἐπιθέσεις ἀπὸ συμμαθητές του γιὰ τὴν οἰκογενειακή του κατάσταση, καθὼς τὰ παιδιὰ ἐκφράζουν πηγαῖα καὶ ἀδιαχείριστη τὴν σκληρότητά τους χωρὶς νὰ σκέφτονται τὸν πόνο, ποὺ μπορεῖ νὰ προκαλέσουν.
Στὸ Γυμνάσιο, ὅμως, πραγματικὰ ἡ κατάσταση δυσκόλεψε πάρα πολύ. Μὲ τὴν ἐφηβεία, ποὺ ἐκδηλώθηκε πολὺ νωρίτερα ἀπὸ τοὺς συμμαθητές του, καὶ μὲ ἕνα πολὺ σοβαρὸ θέμα, ποὺ προέκυψε γιὰ τὸν ἴδιο.
Ἡ ἀναζήτηση τῆς δικῆς του ταυτότητας στὸ θέμα τοῦ φύλου. Ἔνοιωθε νὰ ἀντρώνεται μὰ καὶ μιὰ ἰδιαίτερη τάση ἐνστερνισμοῦ γυναικείων συμπεριφορῶν. Ὁ ὑποσυνείδητος θαυμασμὸς τῆς μάνας, ποὺ ποτὲ δὲν εἶχε, ἡ δυναμικότητα καὶ ἡ ὡριμότητα κάποιων συμμαθητριών του, ἡ ἐπιπολαιότητα καὶ ρηχότητα τῶν ἄλλων ἀγοριῶν λειτουργοῦσαν μέσα του μὲ ἔντονο συγκρουσιακὸ τρόπο.
Ὁ "μπαμπάς" του, ποὺ ἐδῶ καὶ πολλὰ χρόνια φρόντισε γιὰ τὴν σεξουαλικὴ ἀγωγὴ τοῦ παιδιοῦ του μὲ τρόπο τέτοιο, ποὺ νὰ δικαιολογεῖ πλήρως τὶς δικές του προτιμήσεις, τὸν ἐνθάρρυνε συνεχῶς νὰ κάνει ὅ,τι νοιώθει.
Νὰ αἰσθάνεται, ὅπως νοιώθει ὅτι γεννήθηκε καί, ἂν ἔνοιωθε γυναίκα, νὰ ὑπερβεῖ τὴν τρανσφοβία τῆς ἐποχῆς καὶ νὰ προχωρήσει σὲ ἀλλαγὴ φύλου.
Καὶ ὁ Νίκος ἀσφυκτιοῦσε. Καιγόταν! Ἔνοιωθε μόνος, ἂν καὶ εἶχε πολυπληθεῖς παρέες, γιατί ἦταν πολὺ cool τὸ νὰ ὑπάρχει ἕνας gay στὴν παρέα, ποὺ ὑποτίθεται ὅτι ὅλοι τὸν ἀποδέχονται χωρὶς νὰ τὸν κατακρίνουν.
Ἔνοιωθε, ὅμως, μόνος ἀπόλυτα. Δὲν μποροῦσε νὰ τὸν καταλάβει κανείς. Τὶς συνεδρίες τὶς εἶχε σταματήσει, γιατί ὁ ἄλλοτε εὐκατάστατος "μπαμπὰς" εἶχε ἀναδουλειὲς στὸ μπὰρ μὲ τὴν οἰκονομικὴ κρίση καὶ δὲν μποροῦσε νὰ καλύπτει αὐτὸ τὸ ἔξοδο πολυτελείας ἐνῶ ὁ ἄλλος "μπαμπὰς" ἐξαφανίστηκε γιὰ πάντα ἀπὸ τὴν ζωὴ τοῦ ἀκολουθώντας καὶ ἐκεῖνος τὸν δικό του δρόμο μὲ ἄλλον σύντροφο.
Τὸ σκηνικό του προοιμίου, λοιπόν, κάπως ἔτσι ἐκτυλίχτηκε. Ἦταν ἡ ὥρα τῶν Θρησκευτικῶν καὶ ἕνας μαθητὴς ἔθεσε στὸν θεολόγο καθηγητὴ τὸ ἐρώτημα ἂν εἶναι ἁμαρτία ἡ ἀλλαγὴ φύλου.
Ὁ Νίκος μὲ ὀρθάνοιχτα αὐτιὰ καὶ μὲ πραγματικὰ καλὴ διάθεση περίμενε νὰ ἀκούσει τὴν ἀπάντηση τῆς κυρίας Ζαφειρίου, τὴν ὁποία ἀγαποῦσε καὶ ἐκτιμοῦσε.
Πρὶν προλάβει, ὅμως, νὰ ἀπαντήσει, ὁ Νίκος ἔφαγε μιὰ σπρωξιὰ ἀπὸ τὸν Θάνο, ποὺ καθόταν ἀπὸ πίσω του καὶ τοῦ' πὲ μὲ πνιχτὸ κοροϊδευτικὸ γέλιο? "Παπανικολάου, γιὰ σένα θὰ πεῖ".
Ὁ Νίκος χωρὶς νὰ ἀπαντήσει σηκώθηκε ὄρθιος, βγῆκε ἔξω ἀπὸ τὴν τάξη καὶ κατευθύνθηκε στὸ γραφεῖο τῆς διευθύντριας.
- Παπανικολάου, ἔφυγες ὅπως εἶσαι! Μεταβολὴ καὶ σφαίρα. Δυὸ μέρες ἀποβολή.
- Κυρία...
- Κεριὰ καὶ λιβάνια! Σοῦ τὸ εἶχα πεῖ, ἂν ξανάρθεις ἐδῶ μέσα δὲν γλιτώνεις. Ὅπως εἶσαι, οὔτε νὰ σὲ βλέπω.
Ἔφυγε στὰ ἀλήθεια. Καὶ ἤθελε νὰ φύγει γιὰ πάντα. Ἀπὸ παντοῦ. Καὶ ἀπὸ ὅλους. Καὶ ἀνέβασε αὐτὸ ἀκριβῶς τὸ statous "θέλω νὰ φύγω...".
Ἡ διευθύντρια ἐν τῷ μεταξὺ ἔμαθε ὅσα ἔγιναν στὴν τάξη ἀπὸ τὸν θεολόγο καὶ ἄρχισε νὰ τὸν ἀναζητᾶ μὲ ἀγωνία.
Πῆρε τηλέφωνο στὸ σπίτι, πῆρε καὶ τὸ ἁμάξι της καὶ ἔκανε συνέχεια γύρους φοβισμένη γιὰ τὶς συνέπειες, ποὺ μπορεῖ νὰ εἶχε γιὰ τὴν ἴδια ἡ πράξη της.
Καὶ ὁ Νίκος ἤθελε μόνο νὰ φύγει. Δὲν ἤξερε ποὺ πατοῦσε καὶ ποὺ πήγαινε. Ὅλα ἦταν θολὰ μέσα του. Καὶ ἀφοῦ τριγύρισε σὲ γειτονιὲς ἄγνωστες γιὰ ὧρες, βρέθηκε ἔξω ἀπὸ μία ἐκκλησία.
Θὰ ἦταν νωρὶς τὸ ἀπόγευμα, γιατί δὲν εἶχε πιὰ οὔτε κινητό. Τὸ πέταξε σὲ ἕναν κάδο, μετὰ τὴν ἀνάρτηση ἐκείνου τουstatous.
Δὲν τὸν ἔνοιαζαν οὔτε λάικ οὔτε καρδοῦλες οὔτε λυπᾶμαι... Βασικά, μᾶλλον δὲν τὸν ἔνοιαζε τίποτα πιά.
Ὅπως γύριζε ἐκεῖ, λοιπόν, στὶς δυτικὲς γωνιὲς τῆς πόλης σὰν τὴν ἄδικη κατάρα, βρέθηκε κάποια στιγμὴ ἔξω ἀπὸ ἕναν ὄμορφο μεταβυζαντινὸ ναό.
Χαμηλό, πετροκτιστό, κατανυκτικὸ θαρρεῖς. Ἀσυναίσθητα ἢ ὑποσυνείδητα ἢ ἀπὸ ἄλλη πνευματικὴ ἴσως δύναμη παρακινημένος μπῆκε μέσα.
Κατευθύνθηκε πρὸς τὴν εἰκόνα τοῦ Χριστοῦ καὶ στάθηκε ὥρα πολὺ παρατηρώντας τὸ Πρόσωπο ἐκεῖνο.
Ἦταν ὄμορφος ὁ Χριστός, πρώτη φορὰ συγκλονίστηκε ἀπὸ τέτοια ὡραιότητα. Ὅπως στεκόταν ἐκεῖ, πέρασε ἀπὸ κοντὰ ὁ παπὰς τῆς ἐνορίας, μὲ τὸ ζωστικὸ ἀνασηκωμένο καὶ κουβαλώντας κάποια τρόφιμα.
-Παλληκάρι, καλησπέρα. Θὰ εἶχες τὴν καλωσύνη νὰ μὲ βοηθήσεις λίγο σὲ παρακαλῶ;
Ὁ Νίκος, ποὺ τὸν τελευταῖο καιρὸ ἔνοιωθε ἄχρηστος καὶ παντελῶς ἀχρείαστος μᾶλλον χάρηκε μὲ τὴν πρόσκληση αὐτὴ καὶ προθυμοποιήθηκε νὰ βοηθήσει.
Ὅπως ξεφόρτωναν τὸ ἡμιφορτηγὸ μὲ τὶς προμήθειες γιὰ τὸ συσσίτιο τῶν φτωχῶν, ἐπίασαν δειλὰ καὶ τὴν κουβέντα.
Ἀλληλοσυστήθηκαν, εἶπαν τὰ βασικὰ μόνο, βασικά, ὅμως, ποὺ ἦταν ἀρκετά, γιὰ νὰ παρατηρήσει ὁ ἱερέας τὴν βαθυτάτη θλίψη, ποὺ ἔκαιγε τὴν καρδιὰ τοῦ Νίκου.
Ὅταν τελείωσαν οἱ δουλειές, ὁ ἱερέας τοῦ εἶπε? ἂν ἔχεις χρόνο, ἔλα λίγο νὰ κουβεντιάσουμε, νὰ σὲ κεράσουμε μιὰ πορτοκαλάδα γιὰ τὸν κόπο σου.
Κάθησαν πράγματι καὶ ξαφνιάζοντας τὸν ἱερέα ὁ Νίκος τὸν κεραυνοβόλησε μὲ τὴν ἴδια ἐρώτηση τοῦ συμμαθητῆ του πρὸς τὸν θεολόγο τοῦ σχολείου? «πάτερ, εἶναι ἁμαρτία ἡ ἀλλαγὴ φύλου»;
Ὁ ἱερέας τότε μὲ ὑπομονὴ καὶ προσευχή, ἐπικαλούμενος τὴν θεία φώτιση γιὰ νὰ ἀπαντήσει σὲ αὐτὸ τὸ δύσκολο ἐρώτημα, τοῦ εἶπε περίπου αὐτὰ τὰ λόγια? «ἄκουσε, καλό μου παιδί.
Ὁ καλὸς Θεὸς ἔχει δημιουργήσει τὰ πάντα μὲ σοφία. Μὲ ἀγάπη. Ἔτσι, δημιούργησε καὶ τὸν ἄνθρωπο δίνοντάς του μάλιστα περισσότερα καὶ ἀσύγκριτα ἀνώτερα χαρίσματα ἀπὸ κάθε ἄλλο δημιούργημα.
Τὸν δημιούργησε δική Του εἰκόνα. Τοῦ ἔδωσε αἰώνια ζωή. Τοῦ ἔδωσε τὴν δυνατότητα νὰ γίνει ὅμοιος μὲ Αὐτόν. Καὶ τὸν δημιούργησε, ὅπως λέει ἡ Ἁγία Γραφή, ἄρρεν καὶ θῆλυ. Ἄντρα καὶ γυναίκα. Αὐτὸ εἶναι θεῖο δῶρο.
Γνωρίζει μὲ τὴν σοφία καὶ τὴν ἀγάπη Τοῦ ποιὸ φύλο μᾶς ταιριάζει. Ἃς μὴν ἀμφισβητοῦμε ἐμεῖς τὴν σοφία καὶ τὴν ἀγάπη Τοῦ θεωρώντας ὅτι θὰ τὰ καταφέρουμε καλύτερα. Καὶ ἐκεῖνος ὁ δρόμος δὲν εἶναι εὔκολος. Εἶναι δύσβατος. Ἂν ἀλλάξει φύλο ἕνας ἄνθρωπος καὶ μετὰ τὸ μετανοιώσει;
Ἂν ἔχει σοβαρὲς ἐπιπλοκὲς στὴν ὑγεία του καὶ κινδυνέψει ἡ ζωή του; Εἶναι σοβαρὰ θέματα αὐτά. Δὲν εἶναι ὅτι ὁ Θεὸς θὰ τὸν τιμωρήσει ἢ θὰ πάψει νὰ τὸν ἀγαπᾶ. Ὁ Θεὸς πάντα ἀγαπᾶ τὰ παιδιά Του, ὅσο μακριά Του καὶ ἂν φύγουν.
Ποτὲ δὲν παύει νὰ εἶναι Πατέρας. Καί, ἂν ὁρίζει κάποια πράγματα ὡς ἐντολὲς στὸν νόμο Του, εἶναι ἀπὸ τὴν ἄμετρη ἀγάπη Του, γιὰ νὰ μὴν πονέσουμε περισσότερο ἐμεῖς οἱ ἴδιοι. Θὰ ἤθελες νὰ σοῦ πῶ μιὰ σχετικὴ ἱστορία»; Ἀργοκούνησε καταφατικὰ ὁ Νίκος τὸ κεφάλι καὶ διηγήθηκε ὁ ἱερέας...
«Τὴν ἱστορία αὐτή μου τὴν εἶπε ὁ πνευματικός μου πατέρας, ποὺ τώρα εἶναι ἐπίσκοπος στὴν Κύπρο.
Πρὶν πολλὰ χρόνια ἕνας νέος ἐπισκέφτηκε τὸ Ἅγιο Ὅρος καὶ στὸ μοναστήρι, ποὺ φιλοξενήθηκε, ἐξομολογήθηκε στὸν πνευματικὸ ὅτι ἦταν ὁμοφυλόφυλος.
Ὁ πνευματικὸς ἦταν πολὺ αὐστηρὸς καὶ οὔτε λίγο οὔτε πολύ του εἶπε ὅτι ἂν δὲν θεραπεύσει αὐτὸ τὸ πάθος δὲν ὑπάρχει γιὰ ἐκεῖνον σωτηρία.
Βγῆκε ἀπὸ τὴν ἐκκλησία καὶ τὴν ἐξομολόγηση ἀπογοητευμένος ὁλότελα. Σκεφτόταν ἀκόμα καὶ νὰ δώσει τέλος στὴ ζωή του στὸ πέλαγο, ποὺ ἀτένιζε ἀπέναντι ἀπὸ τὸ μοναστήρι.
Ἕνας μοναχὸς βλέποντας τὸν τόσο λυπημένο τὸν πλησίασε καὶ ἔμαθε ὅσα συνέβησαν καὶ ὅσα τὸν βασάνιζαν.
Τὸν ρώτησε ὁ μοναχὸς τότε, θὰ ἔρθεις μαζί μου νὰ ἐπισκεφτοῦμε κάποιον; Καὶ ἐπισκέφτηκαν τὸν Ἅγιο Παΐσιο τὸν Ἁγιορείτη.
Ὁ Ἅγιος ἄκουσε μὲ πολὺ προσοχὴ καὶ ἀπέραντη ἀγάπη τὴν δυσκολία τοῦ νέου καὶ τὴν ὁμολογία του ὅτι δὲν μποροῦσε νὰ ἀλλάξει προτιμήσεις στὸ θέμα αὐτό.
Ὁ Ἅγιος τότε πῆρε ἕνα ραβδὶ καὶ κάνοντάς του διάφορες ἐρωτήσεις ἄρχισε νὰ χαράζει κύκλους στὸ χῶμα. Οἱ ἐρωτήσεις ἦταν σὰν καὶ αὐτές?
- μπορεῖς, παιδί μου, νὰ πηγαίνεις κάθε Κυριακὴ στὴν Ἐκκλησία;
- μπορεῖς νὰ νηστεύεις κάθε Τετάρτη καὶ Παρασκευή;
- μπορεῖς νὰ ἐπισκέπτεσαι ἕνα γηροκομεῖο νὰ κάνεις παρέα τοὺς ἡλικιωμένους;
Σὲ κάθε καταφατικὴ ἀπάντηση ζωγράφιζε ἕναν κύκλο. Ὅταν τελείωσε, τὸ χῶμα εἶχε γεμίσει μὲ πολλοὺς μικροὺς κύκλους, τοὺς ὁποίους περιέγραψε μὲ ἕναν μεγαλύτερο.
- Αὐτὸς ὁ μεγάλος κύκλος εἶναι ἡ ζωή σου, καλό μου παιδί.
Οἱ πολλοὶ μικροὶ κύκλοι εἶναι ὅλα αὐτὰ τὰ ἀγαθὰ πράγματα, ποὺ μπορεῖς νὰ κάνεις, ἐνῶ αὐτὸς ὁ μικρὸς κύκλος ποὺ ἔμεινε στὴν ἄκρη εἶναι τὸ πάθος, ποὺ δυσκολεύεσαι νὰ ἀντιμετωπίσεις.
Κᾶνε ἐσὺ ὅλα αὐτά, ποὺ μπορεῖς, καὶ ἐκεῖνο ποὺ δὲν μπορεῖς ασε το στὴν ἀγάπη τοῦ Θεοῦ. Θὰ κάνουμε καὶ πολὺ προσευχὴ καὶ δὲν θὰ ἀφήσει ὁ Θεός».
Πράγματι, ὁ νέος ἐκεῖνος μὲ τὴν προσευχὴ τοῦ Ἁγίου, τὶς φωτισμένες συμβουλές, τὸν προσωπικὸ ἀγώνα καὶ τὴν βοήθεια τοῦ Θεοῦ ἀντιμετώπισε καὶ θεράπευσε ὁριστικά το πάθος τῆς ψυχῆς του. Ἔκανε, μάλιστα, καὶ μία εὐλογημένη οἰκογένεια.
Ὁ Νίκος ἀκούγοντας τὴν ἱστορία αὐτὴ ἔνοιωθε ἀκτίνες πνευματικὲς νὰ τὸν διαπερνοῦν καὶ νὰ γιατρεύουν τὴν ψυχή του.
Ἔνοιωθε θεῖο φῶς νὰ πλημμυρίζει τὴν καρδιά του. Ἀντὶ γιὰ ἀπόρριψη ἢ κολακεία διδάχτηκε ἀλήθειες, ποὺ ἔσωσαν τὴν ψυχὴ τοῦ ὄχι μόνο ἀπὸ διλήμματα προσωπικὰ ἀλλὰ καὶ ἀπὸ ἀποφάσεις, ποὺ θὰ ἦταν καθοριστικὲς γιὰ τὴν ζωή του.
- Θὰ μποροῦσα νὰ ἐξομολογηθῶ, πάτερ;
- Μετὰ χαρᾶς, παιδί μου, εἶπε ὁ ἱερέας καὶ πῆγαν στὸ ἐξομολογητήριο, ὅπου ἔβαλε τὸ πετραχήλι καὶ ἄκουσε μὲ προσοχὴ τὴν ἐξομολόγηση τοῦ Νίκου, τὴν πιὸ συγκινητικὴ ἴσως σὲ ὅλη τὴν ζωή του. Καὶ στὸ ἐρώτημα, τί πρέπει νὰ κάνει στὴν συνέχεια, ἀκολούθησε εὐλαβικὰ τὴν ποιμαντικὴ καθοδήγηση τοῦ ἱερέα.
-Γύρισε στὸ σπίτι του νὰ μὴν ἀνησυχοῦν, γύρισε καὶ στὸ σχολεῖο τοῦ τὴν ἑπόμενη ἡμέρα. Ὄχι γιὰ μάθημα ἀλλὰ γιὰ αἴτηση μετεγγραφῆς.
Καί, πραγματικά, πῆγε σὲ ἕνα σχολεῖο, ὅπου τόσο ἡ διεύθυνση τοῦ σχολείου ὅσο καὶ ὁ σύλλογος τῶν καθηγητῶν ἀλλὰ καὶ οἱ συμμαθητὲς τοῦ τὸν ἀποδέχτηκαν μὲ χαρά. Ἔνοιωσε σύντομα μέλος μιᾶς οἰκογένειας. Καὶ ὄχι μόνο μίας. Μία ἦταν ἡ οἰκογένεια στὸ σχολεῖο καὶ ἄλλη μία στὴν ἐνορία.
Μὲ τὴν Χάρη τοῦ Θεοῦ ὁ Νίκος ὄχι μόνο δὲν ἔλειπε Κυριακὴ ἀπὸ τὴν ἐκκλησία ἀλλὰ συμμετεῖχε ἐνεργὰ σὲ ὅλα τα μυστήρια καὶ τὶς ἀκολουθίες καὶ ἔγινε τὸ δεξὶ χέρι τοῦ ἱερέα.
Τὸ σπουδαιότερο ἴσως ἀπὸ ὅλα εἶναι ὅτι κατάφερε νὰ συγχωρέσει τὸν ἑαυτό του γιὰ τὶς ἐνοχές, ποὺ ἀδίκως ἔνοιωθε καὶ τὸν βασάνιζαν, ἀλλὰ καὶ τὴν «οἰκογένειά» του, καθὼς ἔστω καὶ δὶ' αὐτῆς τῆς ὁδοῦ, τῆς τεθλιμμένης καὶ δύσβατης, γνώρισε τὸν Πατέρα, ποὺ δὲν εἶχε ποτέ του.
Ἀλλὰ καὶ τὴν μητέρα, τὴν μάνα Παναγιά, ποὺ στέκει πάντοτε ἄγρυπνη κοντὰ στὰ πονεμένα παιδιά της.
Νὰ τὰ σφουγγίσει τὰ δάκρυα. Νὰ ἀκούσει τὸν πόνο τους. Νὰ τὰ ζεστάνει στὴν ἀγκαλιά της. Νὰ τὰ θηλάσει ἀγάπη καὶ παραμυθία.
Γλυκειὰ Παντάνασσα νὰ θεραπεύει κάθε πόνο καὶ νὰ εὔχεται στὸν Υἱὸ τῆς ἀδιαλείπτως γιὰ τὴν σωτηρία τοῦ κόσμου ὅλου.
Πηγή: Προσκυνητής
«Εἶστε ρατσιστές, κύριοι...
Διότι μὲ τὸν νόμο ποὺ ψηφίσατε τελευταῖα στὴ Βουλὴ δὲν μοῦ ἐπιτρέπετε νὰ δηλώνω στὴν ταυτότητά μου ὅτι εἶμαι Κινέζος, ἐνῶ ἐγὼ ἔτσι θέλω νὰ αὐτοπροσδιορίζομαι.
Εἶστε ρατσιστές, κύριοι.
Διότι δὲν μοῦ ἀναγνωρίζετε τὸ δικαίωμα νὰ θέλω νὰ ζῶ δύο αἰῶνες πρίν, ὁπότε καὶ νὰ δηλώνω ἔτος γεννήσεως 1821.
Εἶστε ρατσιστές, κύριοι.
Διότι μοῦ δημιουργεῖτε κόμπλεξ κατωτερότητας μὲ τὸ νὰ ἀφήνετε νὰ ἀναγράφεται σὲ δημόσια ἔγγραφά μου ὅτι εἶμαι ἀναστήματος 1,70 μ., ἐνῶ ἐγὼ θέλω νὰ ἀναγράφεται 1,90.
Εἶστε ρατσιστές, κύριοι.
Διότι μοῦ ἀπαγορεύετε νὰ ἐπιλέγω ὄχι μόνο τὸ κοινωνικό μου φύλο, ἀλλὰ καὶ τὸ κοινωνικό μου εἶδος. Ἐγὼ αἰσθάνομαι γάτα, μ’ ἀρέσει νὰ κυνηγάω τὰ ποντίκια. Γιατί δὲν μοῦ τὸ ἀναγνωρίζετε αὐτό; Γιατί μόνο νὰ ἰσχύει τὸ “ἄνδρας/γυναίκα δὲν
γεννιέσαι· γίνεσαι” καὶ νὰ μὴν ἰσχύει τὸ “ἄνθρωπος δὲν γεννιέσαι· γίνεσαι”;
Εἶστε ρατσιστές, κύριοι.
Διότι, ἐνῶ τὰ μικρά σας παιδιά, ἀπὸ τὴν πρώτη τους ἡλικία σαφῶς τὸ δηλώνουν ὅτι τοὺς ἀρέσει νὰ περπατοῦν μὲ τὰ τέσσερα, ἐσεῖς τὰ σηκώνετε ἐπάνω καὶ προσπαθεῖτε νὰ τὰ ἀναγκάσετε νὰ νιώσουν ἄνθρωποι καὶ νὰ μάθουν νὰ περπατοῦν στὰ δυό.
Εἶστε ρατσιστές, κύριοι...»
Καὶ τώρα ἀπαντῆστε, κύριοι βουλευτές, στὶς παραπάνω αἰτιάσεις.
Τί ἔχετε νὰ πεῖτε; Μὲ ποιὸ διαφορετικὸ σκεπτικὸ ψηφίζετε τὸν νόμο περὶ ἐπιλογῆς φύλου; Τί ἔχετε νὰ πεῖτε, κύριοι βουλευτές, στὰ παραπάνω; Ὅτι εἶναι δείγματα ψυχοπαθολογικῆς ἀσθένειας; Τί ἦταν, κύριοι βουλευτές, ἡ δυσφορία ταυτότητας φύλου γιὰ τὸν Παγκόσμιο Ὀργανισμὸ Ὑγείας μέχρι πρό τινος, ὁπότε τὸ Εὐρωπαϊκὸ Κοινοβούλιο τὸν ἀνάγκασε νὰ ἐξαλείψει τὸ σύνδρομο αὐτὸ ἀπὸ τὶς ψυχικὲς διαταραχές;
Τί ἔχετε νὰ πεῖτε, κύριοι βουλευτές;...
Ἑλληνικὲ λαέ,
Δέχεσαι λοιπὸν αὐτὸ τὸ ἔκτρωμα ποὺ βγῆκε ἀπὸ τὰ ἕδρανα τῆς Βουλῆς τῶν Ἑλλήνων; Δὲν θὰ ἐξαναστεῖς σ᾿ αὐτὴν τὴν τελεία παραφροσύνη, συνάμα καὶ ἔσχατο ξεπεσμό, ἐξευτελισμὸ τοῦ ἀνθρώπου; Δὲν θὰ ὑψώσεις τὴ φωνή σου, ἐσὺ ποὺ δίδαξες στοὺς λαοὺς τῆς γῆς τὴν ὕψιστη τιμὴ καὶ ἀξιοπρέπεια τοῦ ἀνθρωπίνου προσώπου, ὅπως τὴν παρέλαβες ἀπὸ τοὺς ἀρχαίους προγόνους σου καὶ τὴν εἶδες ἐξαγιασμένη μέσα στὴν ὀρθόδοξη χριστιανικὴ πίστη σου; Θὰ δεχθεῖς λοιπὸν ἀπὸ δῶ καὶ στὸ ἑξῆς νὰ ἀναγνωρίζεται ὡς δῆθεν «δικαίωμα» αὐτὸ τὸ ἔκτρωμα, τὸ ἐξάμβλωμα τὸ ἠθικὸ καὶ φυσικό; Θὰ ἀναγνωρίσεις τὸν γάμο μεταξὺ δύο ἀνδρῶν ἢ γυναικῶν ποὺ θὰ προσέλθουν στὸ Δημαρχεῖο ἐπιδεικνύοντας ὁ ἕνας ἐξ αὐτῶν ταυτότητα μὲ στοιχεῖα τοῦ ἀντιθέτου φύλου; Θὰ ἀνεχθεῖς νὰ μεγαλώνουν παιδιὰ ἀνάμεσα σὲ τέτοιο ζευγάρι; Δὲν ἀνησυχεῖς ποὺ ὅσοι πλέον νέοι τὸ θελήσουν, θὰ μποροῦν νὰ ἐξαιροῦνται ἀπὸ τὴν ὑποχρέωση τῆς στρατιωτικῆς τους θητείας μὲ μιὰ ἁπλὴ δήλωση – ἀναστρέψιμη μάλιστα στὸ μέλλον – ὅτι δὲν εἶναι νέοι ἀλλά... νέες; Θὰ ἀφήσεις νὰ σὲ ὁδηγήσουν σὲ ἠθικὸ ἐκφυλισμὸ καὶ συνειδησιακὸ ἐξανδραποδισμὸ ὅσοι ἀπεργάζονται τὴν πνευματική, συνάμα καὶ βιολογικὴ ἐκμηδένισή σου;
Ἀποκλείεται. Ἀποκλείεται! Ἐσύ, ὁ ἑλληνικὸς λαός, εἶσαι λαὸς ἐλεύθερος, γενναῖος, δυνατός. Θὰ σηκωθεῖς καὶ πάλι ἀπὸ τὸ μούδιασμά σου! Θὰ ἀπαιτήσεις καὶ πάλι, μὲ κάθε αἴσθηση τιμῆς καὶ ἀξιοπρέπειας, τὰ ὅσα σοῦ πρέπουν, σοῦ ἀξίζουν, σὲ κοσμοῦν.
Ὅσια καὶ τίμια καὶ ἱερά.
Πηγή: Ὁ Σωτὴρ
Ενώ σχεδόν όλος ο Ελληνικός Λαός που σας ψήφισε, εξέφρασε την αηδία του με το ν/σ για την ταυτότητα φύλου, εσείς τον θεωρείτε χαμηλής νοημοσύνης και προτιμάτε να ακολουθήσετε την κομματική γραμμή σας και να μην τον εκπροσωπήσετε, όπως έχετε υποχρέωση.
Ενώ κατά βάθος καταλαβαίνετε ότι αυτό που πάτε να ψηφίσετε είναι κάτι φρικτό, για να μην χάσετε τις διασυνδέσεις και τη θέση σας προδίδετε τη συνείδησή σας !
Αφού λοιπόν προτιμάτε τον κομματικό δρόμο αντί αυτόν της αληθινής Δημοκρατίας, καλύτερα αλλάξτε δρόμο από τη ζωή μας γιατί είστε ανεπιθύμητοι παντού. Η αηδία πλέον ξεχείλισε από την σειρά κοροϊδιών τόσα χρόνια στον ευκολόπιστο λαό.
Και τώρα ;
Θα αναλάβετε ευθύνες για όσους αλλάξουν φύλο και μετά αυτοκτονήσουν ή παρανοήσουν επειδή πήγαν κόντρα στη φύση τους;
Δεν ακούσατε τους σώφρονες επιστήμονες τι λένε ;
Δεν ακούσατε έμπειρους πνευματικούς πατέρες της Εκκλησίας ;
Θα το θέλατε για τα παιδιά σας ; Ακόμη και για τα 15χρονα ;
Διαβάστε λίγη ιστορία και δείτε φοβερές πτώσεις και καταστροφές Εθνών μετά από την ηθική τους κατάπτωση.
Εμείς είμαστε εδώ και περιμένουμε είτε να αλλάξετε δημόσια γνώμη είτε να μας αφήσετε ήσυχους να συνεχίσουμε τη ζωή μας χωρίς τα ξεδιάντροπα νομοθετήματά σας.
Τέτοια εκπροσώπηση από σας δεν τη χρειαζόμαστε ...
Ελληνες Πολίτες
Πηγή: Άγιος Δημήτριος Κουβαρά
«Θεωρούμε καθήκον μας να εκφράσουμε την αντίθεσή μας για την επέκταση της δυνατότητας αλλαγής φύλου σε άτομα αυτής της ηλικίας (15 μέχρι την ενηλικίωση), ηλικία η οποία χαρακτηρίζεται από ρευστότητα της διαμορφούμενης ταυτότητας φύλου καθώς και τις ανισυχίες μας ότι η εμπλοκή των εν λόγω νέων στη διαδικασία θα επιβαρύνει παρά να βελτιώσει την ψυχική τους κατάσταση». Θέσεις της Παιδοψυχιατρικής Εταιρείας Ελλάδος (Π.Ε.Ε.-ΕΝΩ.ΨΥ.Π.Ε.) για το Σχέδιο Νόμου «Νομική αναγνώριση της ταυτότητας φύλου - άρθρο 3 - Εθνικός Μηχανισμός Εκπόνησης, Παρακολούθησης και Αξιολόγησης των Σχεδίων Δράσης για τα Δικαιώματα του Παιδιού»
Αθήνα, 4/10/2017
Αρ. Πρωτ.: 197/2017
Προς
Τον Αξιότιμο Υπουργό Δικαιοσύνης κο Σ. Κοντονή
grammateia@justice.gov.gr
Τον Αξιότιμο Υπουργό Υγείας κο Α. Ξανθό
minister@moh.gov.gr
Θέμα: Θέσεις της Π.Ε.Ε.-ΕΝΩ.ΨΥ.Π.Ε. για το Σχέδιο Νόμου «Νομική αναγνώριση
της ταυτότητας φύλου - άρθρο 3- Εθνικός Μηχανισμός Εκπόνησης,
Παρακολούθησης και Αξιολόγησης των Σχεδίων Δράσης
για τα Δικαιώματα του Παιδιού»
Αξιότιμοι κύριοι Υπουργοί,
Η Παιδοψυχιατρική Εταιρεία Ελλάδος-Ένωση Ψυχιάτρων Παιδιών και Εφήβων επίσημο θεσμικό όργανο των Ελλήνων Ψυχιάτρων Παιδιού και Εφήβου, διαπιστώνει ότι στην τελική μορφή του Νομοσχεδίου- όπως διαμορφώθηκε από τη Διαρκή Επιτροπή Δημόσιας Διοίκησης, Δημόσιας Τάξης και Δικαιοσύνης στις Συνεδριάσεις της 26, 27, 28 Σεπτεμβρίου και 3 Οκτωβρίου 2017-, περιγράφεται στο άρθρο 3, η δυνατότητα αλλαγής φύλου και σε ανήλικους «που έχουν συμπληρώσει το δέκατο πέμπτο (15) έτος της ηλικίας τους, εφόσον υπάρχει επιπλέον θετική γνωμάτευση ιατρικού συμβουλίου που θα συσταθεί για το σκοπό αυτό στο Γενικό Νοσοκομείο Παίδων Αθηνών "Π. & Α. Κυριακού" με απόφαση του Διοικητικού του Συμβουλίου».
Επειδή με το εν λόγω άρθρο:
Θεωρούμε καθήκον μας να εκφράσουμε την αντίθεσή μας για την επέκταση της δυνατότητας αλλαγής φύλου σε άτομα αυτής της ηλικίας (15 μέχρι την ενηλικίωση), ηλικία η οποία χαρακτηρίζεται από ρευστότητα της διαμορφούμενης ταυτότητας φύλου καθώς και τις ανησυχίες μας ότι η εμπλοκή των εν λόγω νέων στη διαδικασία θα επιβαρύνει παρά θα βελτιώσει την ψυχική τους κατάσταση.
Το θέμα της ταυτότητας φύλου αποτελεί αντικείμενο μελέτης της Ψυχιατρικής και της Παιδοψυχιατρικής Ιατρικής Ειδικότητας. Τόσο η διάγνωση όσο και η αντιμετώπιση αποτελούν πεδίο συζητήσεων μεταξύ επιστημονικών και κοινωνικών φορέων (1, 2) και η συνεχής εισροή δεδομένων οδηγεί σε αλλαγές και αναθεωρήσεις των συνιστώμενων πρακτικών (3). Στα ψυχιατρικά διαγνωστικά εγχειρίδια περιγράφονται «Διαταραχές Ταυτότητας Φύλου» (σύμφωνα με το ICD- 10 του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας-WHO), ή «Δυσφορία Φύλου» (σύμφωνα με το DSM-5 της American Psychiatric Association).
Η σύγχρονη ιατρική βιβλιογραφία επισημαίνει υψηλότερη ψυχοπαθολογία σε άτομα με «Δυσφορία Φύλου» σε σχέση με το γενικό πληθυσμό, γεγονός που επισημάνθηκε και κατά στις εργασίες του πρόσφατου 10ου Πανελλήνιου Παιδοψυχιατρικού Συνεδρίου (3,4,5).
Ιδιαίτερα τονίζεται η σημασία των Διαταραχών του Φάσματος του Αυτισμού σε άτομα με ζητήματα ταυτότητας φύλου (6, 7),στα οποία υπάρχουν καθυστερήσεις, διαφοροποιήσεις και παρεμβολές συμπτωμάτων στη διαμόρφωση της ταυτότητας, καθώς και παραμορφώσεις στην αξιολόγηση των κοινωνικών καταστάσεων και στην ανάπτυξη οικείων διαπροσωπικών σχέσεων.
Επίσης, παρατηρείται υψηλή συννοσηρότητα κατάθλιψης και αυτοκτονικότητας, που δεν υποχωρεί με ιατρικές διαδικασίες αλλαγής φύλου, και δυσφορία που παραμένει, παρά τυχόν επιτυχείς κοινωνικές μεταβάσεις (6).
Δεν υπάρχουν ερευνητικά δεδομένα για εφήβους που έχουν κάνει νομική «μετάβαση» και για τις συνέπειες μια τέτοιας πρακτικής.
Η πλέον πρόσφατη έκδοση κατευθυντηρίων οδηγιών πρακτικής υπογραμμίζει την πολύ μεγάλη πολυπλοκότητα της Διαταραχής Ταυτότητας/Δυσφορία Φύλου στην παιδική και εφηβική ηλικία και τη σημασία συμμετοχής ειδικού ψυχικής με ειδική εκπαίδευση και γνώσεις, στις αποφάσεις "κοινωνικής μετάβασης" και επισημαίνει την ανάγκη αξιολόγησης πιθανών δυσμενών ψυχολογικών και κοινωνικών εκβάσεων στην ζωή του ατόμου (ψυχική υγεία, φίλοι, οικογένεια, επάγγελμα, κοινωνικός ρόλος) (3)
Η προϋπόθεση συναίνεσης των γονέων δεν φαίνεται ικανή να αποτρέψει δυσμενείς εκβάσεις, καθώς είναι γνωστό ότι η επιμένουσα στην εφηβεία Δυσφορία Φύλου, μπορεί να έχει τροφοδοτηθεί από γονεϊκή ανοχή ή και ενθάρρυνση. Επί πλέον, η γονεϊκή ψυχοπαθολογία αποτελεί έναν από τα πλέον σταθερά ευρήματα (9). Η πρώιμη μετάβαση σε κοινωνικούς ρόλους του άλλου φύλου, θεωρείται πλέον βασικός παράγοντας διατήρησης και επιμονής της Δυσφορίας Φύλου (3)
Είμαστε στην διάθεσή σας για περαιτέρω συνεργασία και πιστεύουμε ότι η συνεισφορά της Π.Ε.Ε.-ΕΝΩ.ΨΥ.Π.Ε. ως γνωμοδοτικού οργάνου θα αποβεί σημαντική για την παροχή βέλτιστων υπηρεσιών και ρυθμίσεων για αυτή την ευάλωτη ψυχοκοινωνικά ομάδα του νεανικού πληθυσμού.
Υ.Γ. Στο Παράρτημα, παραθέτουμε ενδεικτική Βιβλιογραφία επί του θέματος.
Κοινοποίηση
Με τιμή,
Για το Δ.Σ. της Παιδοψυχιατρικής Εταιρείας Ελλάδος-Ένωσης Ψυχιάτρων Παιδιών &
Εφήβων
Ο Πρόεδρος |
|
Η Γενική Γραμματέας |
Δ. Αναγνωστόπουλος |
|
Ε. Σουμάκη |
Την επιστολή ΕΔΩ σε εκτυπώσιμη μορφή Pdf
Το Παράρτημα- Βιβλιογραφία ΕΔΩ σε εκτυπώσιμη μορφή Pdf
Ανακοίνωση 5.10.2017 .
"Η Ιερά Σύνοδος της Εκκλησίας της Ελλάδος παρακολουθεί με προσοχή την ως μη ώφειλε έντονη συζήτηση επί του Νομοσχεδίου για τη νομική αναγνώριση της ταυτότητας φύλου. Προς τούτο κατέθεσε τις απόψεις της στη γενομένη ανοιχτή διαβούλευση, παρέστη δι’ εκπροσώπου της στην αρμόδια Κοινοβουλευτική Επιτροπή και προέβη στα διαβήματα που της αναλογούν αρμοδίως.
Ως ύστατη όμως κίνηση αγάπης προς τον λαό μας και εν όψει της επικειμένης συζήτησής του στην ολομέλεια της Βουλής, επαναλαμβάνει τις βασικές της θέσεις:
(α) Το φύλο στον άνθρωπο αποτελεί ιερή παρακαταθήκη και υπηρετεί στη βάση της ψυχοσωματικής συμπληρωματικότητας το μυστήριο της ζωής και της αγάπης. Υπό την έννοια αυτήν, δεν είναι επιλέξιμο, αλλά ως δώρο αποτελεί θείο χάρισμα στον άνθρωπο που πρέπει αυτός να αξιοποιήσει για τον αγιασμό του.
(β) Θεωρεί ότι η νομολογία των δικαστηρίων της πατρίδας μας καλύπτει, όπου υπάρχει ανάγκη, υφιστάμενα προβλήματα, με το δεδομένο ότι το φύλο, ούτε επιλέγεται ελεύθερα, ούτε και μεταβάλλεται κατά βούλησιν, αλλά επί τη βάσει ανατομικών, φυσιολογικών και βιολογικών χαρακτηριστικών, που ορίζουν την ταυτότητα του ανθρώπου και βεβαιώνονται μέσω ιατρικών γνωματεύσεων προς το δικαστήριο. Ο νόμος δεν μπορεί να αρκείται απλώς στην επιστημονικά ατεκμηρίωτη δήλωση του πολίτη, που ενδεχομένως αργότερα δύναται να μεταβληθεί.
(γ) Το προτεινόμενο Νομοσχέδιο προκαλεί το αίσθημα της κοινωνίας, τορπιλίζει τον ιερό θεσμό της οικογένειας, έρχεται σε αντίθεση με τα χρηστά ήθη και την κοινή λογική και κυρίως καταστρέφει τον άνθρωπο. Αντί να λιγοστεύει τη σύγχυση και τις ψυχικές διαταραχές, θα τις αυξήσει και θα δώσει διαστάσεις επικίνδυνου κοινωνικού φαινομένου. Ιδίως όταν επεκτείνει τις δυνατότητές του και μεταξύ των μαθητών, δημιουργεί εκρηκτική κατάσταση και στα σχολεία.
(δ) Πίσω από όλες αυτές τις προσπάθειες δεν διακρίνει το ενδιαφέρον για τον ταλαιπωρημένο και αδικημένο συνάνθρωπο, αλλά την ύπαρξη ισχυρών ομάδων, με αποτέλεσμα τη διάλυση της κοινωνικής συνοχής και την πνευματική νέκρωση του ανθρώπου και
(ε) Κάνει μια ύστατη έκκληση στο σύνολο του πολιτικού κόσμου να αρθεί στο ύψος της ευθύνης και αποστολής του και πέρα από πολιτικά ιδεολογήματα, προκαταλήψεις και την επίκληση του ανεξέλεγκτου δικαιωματισμού, να αποσύρει το Νομοσχέδιο, να δείξει ανάλογο ενδιαφέρον για την επίλυση των σοβαρότατων προβλημάτων που μαστίζουν την κοινωνία, το έθνος μας και τον λαό και αντί να ενισχύει την ένταση, τον διχασμό και τον παραλογισμό, να συμβάλει στην πνευματική ανόρθωση των πολιτών μας.
Σε εποχή που η ανάγκη ταυτότητας και συνοχής αποτελεί ανάγκη εθνικής και πνευματικής επιβίωσης, η νομική κατοχύρωση της ρευστότητας της προσωπικής ταυτότητας είναι ό,τι χειρότερο υπάρχει. Η Εκκλησία περιβάλλει με αγάπη και κατανόηση αδιακρίτως όλους τους ανθρώπους, αλλά προσβλέποντας πάντοτε στη σωτηρία τους οφείλει να καταδείξει την αστοχία κρισίμων επιλογών τους.
Τέλος η Εκκλησία της Ελλάδος αποφάσισε να επιδώσει εξώδικο πρόσκληση στον τέως Υπουργό και υποψήφιο Πρόεδρο της Δημοκρατικής Συμπαράταξης κ. Ιωάννη Ραγκούση, κατόπιν των δηλώσεών του, να καταθέσει εντός πενθημέρου στην Αρχιγραμματεία της Ιεράς Συνόδου της Εκκλησίας της Ελλάδος στοιχεία που ισχυρίζεται ότι έχει για τα καταγγελόμενα από αυτόν εις βάρος Μητροπολιτών της Εκκλησίας μας, άλλως θα υποστεί την ανάλογη δικαστική βάσανο"...
Η Επιτροπή Τυπου
της Ιεράς Συνόδου της Ιεραρχίας
Αθήνα 26.9.2017
Έγκυροι νομικοί κύκλοι εκφράζουν επιφύλαξη για τη νομιμότητα διαδικασίας υποβολής του Ν/Σ για την αλλαγή φύλλου που υποβλήθηκε στη Βουλή την 18/09/2017 (http://www.hellenicparliament.gr/Nomothetiko-Ergo/Katatethenta-Nomosxedia?law_id=75d1ff53-879c-4dcb-bfff-a7f20108f665), διότι η Έκθεση που συνοψίζει τα συμπεράσματα της διαβούλευσης και υποχρεωτικά συνοδεύει το ν/σ, είναι παραμορφωμένη και αναφέρει « ότι η πλειονότητα των σχολίων αναφέρεται στην αναγκαιότητα του εν λόγω νομοσχεδίου» . (http://www.hellenicparliament.gr/UserFiles/c8827c35-4399-4fbb-8ea6-aebdc768f4f7/10212803.pdf)
Η αναφορά αυτή κρίνεται τελείως ανακριβής, διότι η συντριπτική πλειοψηφία των σχολίων αναφέρεται στην επικινδυνότητα και το παράλογο του εν λόγω νομοσχεδίου (http://www.opengov.gr/ministryofjustice/?p=8078).
Η ανωτέρω Έκθεση δεν αναφέρει ενδεικτικά, όπως όφειλε, ούτε ένα από τα πλήθος εμπεριστατωμένα αρνητικά σχόλια, θυμίζοντας Σοβιετικού τύπου κείμενα.
Όπως είναι γνωστό , όταν δεν τηρείται έστω και ένα στάδιο από την προβλεπομένη διαδικασία για την ψήφιση ενός νόμου, ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας οφείλει να μην τον εκδώσει και να τον αναπέμψει στη Βουλή σύμφωνα με το άρθρα 42 και 76 του Συντάγματος.
Είναι γεγονός ότι αποτελεί μια δοκιμασία της Δημοκρατίας κατά πόσον λαμβάνεται ουσιαστικά υπ΄όψιν η γνώμη του Λαού με το θεσμό της διαβούλευσης ή οδεύει προς πλήρη απαξίωση.
Αν ο θεσμός αυτός γίνεται για μια «δημοκρατική βιτρίνα», ασφαλώς δεν θα αντέξει για πολύ, γιατί τα δημοκρατικά αισθητήρια του λαού, αργά ή γρήγορα θα λειτουργήσουν, όπως έχει διδάξει η ιστορία. Εκτός αν κάποιοι δεν τη μελετούν ή ελπίζουν ουτοπικώς ότι θα αποφύγουν του άτεγκτο νόμο ότι «η Ιστορία επαναλαμβάνεται».
Το γεγονός αυτό της ανακριβούς Έκθεσης οφείλει να το εξετάσει και ο κ. Πρόεδρος της Βουλής και να καταγγείλει δημοσίως αυτούς που τη συνέταξαν παραμορφωμένη και μη αποδίδοντας την ουσία της διαβούλευσης
Πολλούς προβληματισμούς έχει προκαλέσει και η στάση του Συνηγόρου του Πολίτη. Σε ανακοίνωσή του στις 25/09/2017 επικροτεί γενικά το ν/σ και ζητά την επέκτασή του και ΣΕ ΑΝΗΛΙΚΟΥΣ κάτω των 17 ετών , χωρίς όμως, απ΄ότι φαίνεται να έχει λάβει υπ΄όψιν του περιστατικά ανηλίκων που αυτοκτόνησαν μετά την αλλαγή φύλλου (ενδεικτικά λ.χ. https://www.actuall.com/familia/el-suicidio-de-una-transgenero-de-13-anos-reabre-el-debate-sobre-los-cambios-de-genero-en-menores/) , ούτε τα πορίσματα διακεκριμένων επιστημόνων (λχ όπως τα συνοψίζει ο Καθηγ. Μπαλογιάννης Σταύρος https://www.youtube.com/watch?v=fwG_b4n_nis) ότι οι δομικές διαφορές στον ανδρικό και γυναικείο οργανισμό, αν παραβιαστούν, οδηγούν σε σοβαρές ψυχοσωματικές διαρραχές και ειδικά στην παιδική ηλικία. Άραγε ο ΣτΠ (στον οποίο περιλαμβάνεται και ο Συνήγορος του Παιδιού) θα αναλάβει την βαριά ηθική αυτουργία και ευθύνη για μελλοντικές αυτοκτονίες παιδιών που θα οφείλονται στις παροτρύνσεις του;
Τέλος σοβαρή ανησυχία για τα δημοκρατικά δικαιώματα δημιουργεί η ενσωμάτωση στο εν λόγω ν/σ διατάξεων για τον Εθνικό Μηχανισμό Εκπόνησης, Παρακολούθησης και Αξιολόγησης των Σχεδίων Δράσης για τα Δικαιώματα του Παιδιού, που έχει ορισμένες ασαφείς εξουσίες , οι οποίες βέβαια μπορούν να εξειδικευθούν ή να διευρυνθούν αυθαίρετα με μελλοντική τροποποίηση νόμου , από αυτές που μπαίνουν παρανόμως στο τέλος άσχετων νομοσχεδίων και αναφέρουν μόνο τον αριθμό της διάταξης που τροποποιείται, χωρίς καν να αναφέρουν τον τίτλο της, οπότε ούτε οι ίδιοι οι Βουλευτές δεν γνωρίζουν τι ψηφίζουν, ούτε οι πολίτες, παρά μόνο όσοι μεθοδεύουν τις νομοθετικές αλλαγές.
Εκφράζονται φόβοι από πλήθος γονέων ότι οι εμπνευστές και οι υποκινητές του ν/σ αποβλέπουν -χωρίς να το αποκαλύπτουν στον Ελληνικό Λαό – στο σκοτεινό παράδειγμα του Καναδά , που με πρόσφατο νόμο δίνει την δυνατότητα στο Κράτος να αφαιρέσει τα παιδιά από τους γονείς που δεν πιστεύουν στην θεωρία που λέει ότι το αγόρι τους μπορεί τελικά να είναι κορίτσι και το κορίτσι τους μπορεί τελικά να είναι αγόρι. (https://www.lifesitenews.com/news/breaking-ontario-passes-totalitarian-bill-allowing-govt-to-take-kids-from-c) .
Αναμένονται οι αντιδράσεις των Συνταγματολόγων και άλλων νομικών, η στάση των Βουλευτών (που υποτίθεται ότι εκφράζουν τον Λαό) και ιδίως του κ. Προέδρου της Δημοκρατίας, μετά τις αντιδράσεις της Εκκλησιαστικής Ηγεσίας, μεγάλου αριθμού πολιτών και πλήθους φορέων και γονέων.
Πηγή: Χριστιανική Εστία Λαμίας
Ιωάννης Θαλασσινός, Διευθυντής Π.Ε.ΦΙ.Π. 04-10-2017
Ποιός ἄραγε θυμᾶται τή θλιβερή ἐπέτειο τῆς ψήφισης, ἀπό τή Βουλή τῶν Ἑλλήνων, τοῦ ἐπαίσχυντου...
Χριστιανική Εστία Λαμίας 03-10-2017
Οἱ μάσκες ἔπεσαν γιά ἀκόμα μιά φορά. Ἑταιρεῖες γνωστές στούς Ἕλληνες καταναλωτές ἀφαίρεσαν ἀπό τά...
TIDEON 21-12-2015
Επιμένει να προκαλεί Θεό και ανθρώπους η ελληνική Κυβέρνηση, ψηφίζοντας στις 22 Δεκεμβρίου 2015 ως...
Tideon 14-12-2015
Η Κυβέρνηση μας μίλησε για την «αναγκαιότητα» και για τα πλεονεκτήματα της «Κάρτας του Πολίτη»...
TIDEON 27-08-2014
Λαμβάνουν διαστάσεις καταιγισμού οι αντιδράσεις πλήθους φορέων και πολιτών για το λεγόμενο «αντιρατσιστικό» νομοσχέδιο το...
tideon.org 02-05-2013
Kαταθέτουμε την αρνητική δήλωση μας προς τον Εθνικό Οργανισμό Μεταμοσχεύσεων (ΕΟΜ). Ο νόμος αφήνει πολλά...
Tideon 31-12-2012
Ποια είναι η λύση αν πλήρωσες «τσουχτερές» τιμές στο Κυλικείο του Νοσοκομείου, του Αεροδρομίου, του...
Νικόλαος Ἀνδρεαδάκης, ὁδηγός 03-04-2012
Εἶμαι νέος μὲ οἰκογένεια, ἔχω ὅλη τὴ ζωὴ μπροστά μου… Λόγῳ ἐπαγγέλματος ἔχω τὴ δυνατότητα...
tideon 07-11-2011
ΜΝΗΜΟΝΙΟ: Δεν ξεχνώ αυτούς που παρέδωσαν αμετάκλητα και άνευ όρων την ΕΘΝΙΚΗ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑ και έκαναν...
ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΤΩΡΑ ... 15-02-2011
Κατάλαβες τώρα ... γιατί σε λέγανε «εθνικιστή» όταν έλεγες πως αγαπάς την Πατρίδα σου; Για να...
ΤΡΑΠΕΖΑ ΙΔΕΩΝ 25-12-2010
Τώρα πια γνωρίζω τους 10 τρόπους που τα ΜΜΕ μου κάνουν πλύση εγκεφάλου και πώς...