Θησαύρισμα ἰδεῶν καί ἀναφορῶν γιά τήν Ὀρθοδοξία καί τόν Ἑλληνισμό

istoria enos omofylofiloy 01

 
Ὁ Ἔινταμ Χοὺντ ἀφηγεῖται τὸ πὼς κατάφερε μὲ τὴν δύναμη τοῦ Θεοῦ, νὰ ἀπαλλαγεῖ ἀπὸ τὸ πάθος τῆς ὁμοφυλοφιλίας. Τὰ ΜΜΕ καὶ ἡ παγκόσμια τάξη ἔχουν κάνει πλύση ἐγκεφάλου στὸν λαὸ ὅτι ὁμοφυλόφιλος γεννιέσαι κι εἶναι κάτι φυσικὸ καὶ πλανοῦν τὸν κόσμο στὴν ἁμαρτία.

Ἔινταμ Χούντ: «Εἶμαι πολὺ εὐτυχισμένος ποὺ ὁ Θεός μοῦ ἔδωσε ἀγάπη γιὰ μία γυναίκα, εἶναι ἕνα ἀληθινὸ θαῦμα!» καὶ συνεχίζει λέγοντας πὼς σήμερα βοηθάει καὶ ἄλλους ὁμοφυλόφιλους νὰ ἀλλάξουν καὶ ἐκεῖνοι πορεία.

 

Πηγή: Ῥωμαίϊκο Ὁδοιπορικό

ohe gay 01


Ὁ ἀπεσταλμένος τῶν Ἡνωμένων Ἐθνῶν γιὰ τὰ «δικαιώματα τῶν ὁμοφυλοφίλων» δήλωσε  ὅτι ὅταν ὑπάρχει σύγκρουση μεταξύ των δικαιωμάτων τῶν ὁμοφυλόφιλων καὶ τῆς θρησκευτικῆς ἐλευθερίας πρέπει νὰ γίνει ξεκάθαρο ὅτι «ἡ ἐλευθερία τῆς ἔκφρασης καὶ τῆς θρησκευτικῆς ἐλευθερίας δὲν εἶναι ἀπόλυτα δικαιώματα καὶ μποροῦν νὰ περιοριστοῦν ἐὰν εἶναι ἀπαραίτητο».

Σὲ μιὰ πρόσφατη δημόσια διαβούλευση, ὁ νεοδιορισθεῖς «ἀνεξάρτητος ἐμπειρογνώμονας» τοῦ ΟΗΕ γιὰ τὴν ὑπεράσπιση τῶν «δικαιωμάτων τῶν LGTB», Vitit Muntarbhorn, εἶπε ὅτι οἱ ἀρνητικὲς ἠθικὲς κρίσεις γιὰ τὴν ὁμοφυλοφιλικὴ δραστηριότητα εἶναι ἕνα πρόσφατο φαινόμενο, ποὺ ἀπορρέει ἀπὸ τὴν "ἀποικιακὴ νομοθεσία."

Ὅταν ὑπάρχει σύγκρουση μεταξύ τῶν δικαιωμάτων τῶν ΛΟΑΤ καὶ τῆς θρησκευτικῆς ἐλευθερίας, ὁ Muntarbhorn εἶπε ὅτι ἡ θρησκευτικὴ ἐλευθερία δὲν εἶναι ἀπόλυτη καὶ θὰ πρέπει νὰ δώσει τὴν προτεραιότητα στὰ δικαιώματα τῶν ὁμοφυλοφίλων.

«Ὑπάρχουν κάποια ἀπόλυτα δικαιώματα», εἶπε σὲ μιὰ προφανῆ ἀναφορὰ στὰ δικαιώματα τῶν ΛΟΑΤ, «ἀλλὰ ὑπάρχουν μερικὰ ποὺ δὲν εἶναι ἀπόλυτα». Καὶ ἐξήγησε ὅτι «ἡ ἐλευθερία τῆς ἔκφρασης καὶ ἡ ἔκφραση τῆς θρησκείας» δὲν εἶναι ἀπόλυτα δικαιώματα καὶ ὅτι μποροῦν νὰ περιοριστοῦν ὅταν εἶναι ἀπαραίτητο.

Ὁ ἀνεξάρτητος ἐμπειρογνώμονας τόνισε ἐπισης το ρόλο τῆς ἐκπαίδευσης, ὥστε τὰ παιδιὰ μποροῦν νὰ «γεννιόνται καὶ νὰ ἀνατρέφονται ἀπὸ νεαρὴ ἡλικία» μὲ τις σωστὲς στάσεις απεναντι στὸν «σεξουαλικὸ προσανατολισμὸ καὶ τὴν ταυτότητα τοῦ φύλου», μιὰ πρακτικὴ ποὺ ὁρισμένοι ἔχουν καταγγείλει ὅτι ἀποτελεῖ κατήχηση ἢ ἀκόμα καὶ «ἰδεολογία τοῦ φύλου» ἢ «ἰδεολογικὴ ἀποικιοκρατία».

Τὸ περασμένο καλοκαίρι, τὸ Συμβούλιο Ἀνθρωπίνων Δικαιωμάτων τῶν Ἡνωμένων Ἐθνῶν ἐνέκρινε τὸ διορισμὸ ἑνὸς ἀνεξάρτητου ἐμπειρογνώμονα σχετικὰ μὲ τὴν ὑπεράσπιση τῶν LGTB, καὶ τὸν Ὀκτώβριο, τὸ Συμβούλιο ἐπέλεξε τὸν Vitit Muntarbhorn ἀπὸ τὴν Ταϊλάνδη γιὰ τὴν πλήρωση τῆς θέσης.

Τὸν ἑπόμενο μήνα, ἕνας συνασπισμός 54 ἀφρικανικῶν κρατώναμφισβητησε τὴ νομιμότητα τοῦ διορισμοῦ, ζητώντας ὁ διορισμός του νὰ τεθεῖ σὲ ἀναμονή. Ὑπέβαλαν ἕνα ψήφισμα ζητώντας τὴν ἀναστολὴ τοῦ ἐμπειρογνώμονα τῶν ΛΟΑΤ στὸν ΟΗΕ, σημειώνοντας ὅτι ἡ ταυτότητα τοῦ φύλου καὶ ὁ σεξουαλικὸς προσανατολισμὸς δὲν ἔχουν θέση στὶς διεθνεῖς πράξεις γιὰ τὰ ἀνθρώπινα δικαιώματα.
Πολλοὶ κριτικοὶ προτείνουν ὅτι ὁ διορισμός του θὰ ἀποτελέσει παρέμβαση στοὺς νόμους πολλῶν χωρῶν τοῦ ΟΗΕ.

Ἑβδομήντα τρεῖς χῶρες σὲ ὅλο τὸν κόσμο, καὶ σχεδὸν τὸ 40 τοῖς ἑκατὸ ὅλων τῶν κρατῶν μελῶν τοῦ ΟΗΕ, σήμερα ἔχουν νόμους κατὰ τοῦ σοδομισμοῦ. Μόνο στὴν Ἀφρική, 33 κράτη ἔχουν νόμους ὅπου οἱ ὁμοφυλοφιλικὲς πράξεις ἀποτελοῦν ἔγκλημα, συμπεριλαμβανομένης τῆς Οὐγκάντας, τῆς Νιγηρίας, τοῦ Σουδᾶν καὶ τῆς Μαυριτανίας.

Μιλώντας ἐκ μέρους τῶν ἀφρικανικῶν ἐθνῶν, ὁ πρέσβης τῆς Μποτσουάνα δήλωσε σὲ μιὰ ἐπιτροπὴ ἀνθρωπίνων δικαιωμάτων τῆς Γενικῆς Συνέλευσης τὸ Νοέμβριο ὅτι τὰ ἀφρικανικὰ ἔθνη «ἀνησυχοῦν» ὅτι τὸ Συμβούλιο Ἀνθρωπίνων Δικαιωμάτων θὰ χωθεῖ στὰ ἐθνικὰ θέματα. Ὁ Πρέσβης Charles Ntwaagae είπε ὅτι τὸ Συμβούλιο δὲν ἔχει καμιὰ δουλειὰ νὰ ἀσχολεῖται μὲ «τὸν σεξουαλικὸ προσανατολισμὸ καὶ τὴν ταυτότητα φύλου», κάτι πουαπουσιάζει εμφανως ἀπὸ τὸ ἔγγραφό τοῦ Χάρτη τῶν Ἡνωμένων Ἐθνῶν, τήν Οικουμενικῆ Διακήρυξη τῶν Δικαιωμάτων τοῦ Ἀνθρώπου.

Ὁ ΟΗΕ δὲν ἔχει υἱοθετήσει μιὰ ἐπίσημη θέση σχετικὰ μὲ τὰ ὑποτιθέμενα δικαιώματα τῆς ταυτότητας φύλου ἢ τοῦ γενετήσιου προσανατολισμοῦ, ἂν καὶ ἐγγυᾶται τὰ δικαιώματα τῆς ζωῆς, τῆς ἐλευθερίας, τῆς ἀσφάλειας, τῆς ἰδιοκτησίας καὶ τῆς ἴσης προστασίας σὲ ὅλα τα πρόσωπα χωρὶς διάκριση.

Σημείωση Συντάκτη: Τὸ παρακάτω εἶναι ἕνα ἐξαιρετικὸ σχόλιο ἀπὸ ἕνα σχετικὸ ἄρθρο στο Katehon:
Αὐτὴ εἶναι μιὰ τυπικὴ περίπτωση ἀτζέντας "Πολιτιστικοῦ μαρξισμοῦ" τῶν λίμπεραλ παγκοσμιοποιητῶν ποὺ προωθεῖται στὸν ΟΗΕ. Ο Donald Trump μὲ τὸ ποὺ ἔγινε πρόεδρος τῶν ΗΠΑ διέταξε νὰ ἀποσυρθοῦν τὰ τόσο εὐνοημένα ἀπὸ τοὺς παγκοσμιοποιητὲς τμήματα γιὰ τὰ «δικαιώματα τῶν ΛΟΑΤ» καὶ τὸν «ἔλεγχο τοῦ κλίματος» ἀπὸ τὴν ἐπίσημη ἰστοσελίδα τοῦ Λευκοῦ Οἴκου. Ὡστόσο, οἱ παγκοσμιοποιητὲς συνεχίζουν τὴν ἐκστρατεία τους γιὰ τὴν ἄσκηση πίεσης τοῦ LGBT-ὁλοκληρωτισμοῦ στὸν ΟΗΕ. Ἡ ἀτζέντα τοὺς ἔχει δύο βασικοὺς στόχους. Τὴν καταστροφὴ τῶν παραδοσιακῶν ἀξιῶν καὶ τὴν ἀντικατάστασή τους μὲ τὴν λίμπεραλ διαφθορά, καθὼς καὶ τὴν διασφάλιση ὅτι οἱ παραδοσιακὲς οἰκογενειακὲς ἀξίες καὶ οἱ ρόλοι τῶν δύο φύλων θὰ ἑξασθενίσουν προκειμένου νὰ ἐπιτευχθεῖ ἡ τεχνητή μειωσή τοῦ παγκόσμιου πληθυσμοῦ, ἡ ὁποία μπορεῖ νὰ ὀνομαστεῖ γενοκτονία.


Πηγή: Κόκκινος Ουρανός

toys 01


Male and female behavioral patterns are biological in origin and the “gender neutral” fad is futile against this reality, Debra W. Soh, a sexual neuroscientist at York University in Toronto and writer for the Globe and Mail, Harpers, the Wall Street Journal, Scientific American, the L. A. Times, and Playboy magazine, has said.

In an article published by the L.A. Times—an adventurous newspaper which often breaks ranks with the controlled media—Soh said that “In steadfast pursuit of gender equality and to promote nonconformity,” it had become popular to start “raising young children in a gender-neutral way.”

toys 02


The article, titled “The futility of gender-neutral parenting,” went on to list these “gender neutral” child-raising patterns as “not revealing the baby’s sex at birth, dressing them and their bedroom in various shades of oatmeal, [and] encouraging them to play with gender-neutral toys.”

There is also pressure on corporations to help, Soh continued, saying that “parental complaints” had led a major U.S. retailer to “stop sex-segregating its toys.”

All this was, however, she pointed out, a waste of time because “the scientific reality is that it’s futile to treat children as blank slates with no predetermined characteristics. Biology matters.”

A large and long-standing body of research literature shows that toy preferences, for example, are innate, not socially constructed or shaped by parental feedback.

Most girls will gravitate toward socially interesting toys, like dolls, that help social and verbal abilities develop. Most boys will gravitate toward toys that are mechanically interesting, like cars and trucks, fostering visuo-spatial skills.

READ  UK Parliament to “Investigate” Israeli Interference

Soh went on to point out that an “immense body of neuroimaging research has shown brain differences between the sexes.”

One study, published in Infant and Child Development (“Preferences for ‘Gender-typed’ Toys in Boys and Girls Aged 9 to 32 Months) showed that these preferences emerge as early as nine months of age—“before children are developmentally aware that gender differences exist, at around 18 months.”

Soh went on to write that “another piece of evidence comes from studying girls who were exposed to high levels of testosterone prenatally, in the case of a genetic condition called congenital adrenal hyperplasia, or CAH.”

Girls with CAH tend to be gender nonconforming, and will prefer toys that are typical to boys, even when their parents offer more praise for playing with female-typical ones. This speaks to the vital role of hormones in developing gender preferences and sex differences in behavior, more broadly (Prenatal Hormones and Postnatal Socialization by Parents as Determinants of Male-Typical Toy Play in Girls With Congenital Adrenal Hyperplasia,” Child Development, 10.1111/j.1467-8624.2005.00843.x).

Furthermore, she continued, an equally “immense body of neuroimaging research has shown brain differences between the sexes.”

One meta-analysis of 126 studies found that men have larger total brain volumes than women (“A meta-analysis of sex differences in human brain structure,” Neuroscience & Biobehavioral Reviews, Volume 39, February 2014).

Men also show greater white matter connectivity running from the front to the back of the brain, while women have more of these connections running between the two hemispheres.

Additionally, when researchers reanalyzed the same brain data from the “no sex differences” study, they found that it was possible to correctly identify whether a given brain was male or female 73 percent of the time.

READ  The BBC’s Oskar Groening “I Saw the Gas Chambers” Lie

Soh went on:

I hear from many well-meaning parents who raised their children in gender-neutral homes and were surprised to find that they nevertheless gravitated toward stereotypical interests and toys.

Little boys who were given pots and pans to play with turned them into makeshift toy cars, complete with self-generated engine sounds. Little girls turned to one another and started playing house.

She went on to say that all parents wanted their children to develop to the best of their potential, and should be given all possible opportunities, but “whether your child leans toward gender-atypical traits will likely have more to do with the prenatal environment—testosterone levels in utero—than a perfectly balanced upbringing.

“Besides, so long as children are given the option to take part in activities they find interesting, there’s nothing wrong with being gender-typical,” Soh continued, concluding by saying that “acknowledging inherent sex differences isn’t harmful or sexist; differences don’t necessitate one sex being better than the other.”

It is unusual to find such an honest and factual assessment of biological differences appearing in any of the controlled media outlets, and Soh and the L. A. Times have broken new ground by daring to write and publish this article.

Soh did not, however, go on to take these scientific facts to their logical conclusion, which is that all the “transgender” propaganda is made-up nonsense being imposed on society by mentally-ill people who are also pretending that the biological facts of gender distinction do not exist.

 

Source: Νew Οbserver Οnline

national geographics gender revolution 02

Ἡ πρώτη ἐντύπωση σ᾿ ἐκεῖνον ποὺ θὰ δεῖ τὸ ἐξώφυλλο τοῦ παγκόσμιας φήμης καὶ κυκλοφορίας περιοδικοῦ «National Geographic» γιὰ τὸν Ἰανουάριο τοῦ 2017 θὰ εἶναι ἐνδεχομένως ἡ θλίψη γιὰ τὸ ὅτι μικρὸ κορίτσι, 9 μόλις ἐτῶν, προβάλλει σ’ αὐτὸ σὰν φωτομοντέλο, μὲ ὅλη τὴ ματαιοδοξία καὶ ἐπιτήδευση τῶν μεγάλων τοῦ εἴδους. «Χαμένη ἀθωότητα», θὰ σκεφθεῖ. Μιὰ προσεκτικότερη ὅμως παρατήρηση θὰ τὸν κάνει κυριολεκτικὰ νὰ φρίξει: Τὸ κοριτσάκι ποὺ μὲ τόση πρόκληση στέκεται ἀπέναντι ἀπὸ τὸν φωτογραφικὸ φακό, δὲν εἶναι κοριτσάκι, ἀλλά... ἀγοράκι!...

«Ἱστορικὸ ἐξώφυλλο» ἔχει χαρακτηρισθεῖ τὸ ἐξώφυλλο τοῦ ἐν λόγῳ περιοδικοῦ, τὸ πρῶτο μάλιστα γιὰ τὸ νέο ἔτος, ποὺ ὁπωσδήποτε προβάλλει καὶ τὴ νέα ἀντίληψη γύρω ἀπὸ τὸ θέμα τῆς ταυτότητος φύλου, καθὼς μάλιστα μὲ πηχυαῖα γράμματα ἐμφανίζει τὸν τίτλο του: «Gender Revolution» (=Ἡ ἐπανάσταση τοῦ φύλου). Ἡ περίπτωση τῆς μικρῆς (ἢ καλύτερα τοῦ μικροῦ ποὺ θέλησε νὰ γίνει μικρή) προβάλλεται ὡς ἡ πρώτη ἐμφάνιση μικροῦ παιδιοῦ ποὺ ἐπιθύμησε καὶ πέτυχε τὴν ἀλλαγὴ τοῦ φύλου του. Πρόκειται γιὰ τήν (τόν;) ἐννιάχρονη Ἄβερν Τζάκσον ἀπὸ τὸ Κάνσας τῶν ΗΠΑ, ἡ ὁποία ἔνιωθε πολὺ ἄσχημα ποὺ εἶχε γεννηθεῖ ἀγόρι, γι’ αὐτὸ καὶ θέλησε νὰ ἀλλάξει τὸ φύλο της μὲ τὴ βοήθεια τῆς ἰατρικῆς ἐπιστήμης. Ἀρωγοὺς στὴν προσπάθειά της καθ’ ὅλο τὸ χρονικὸ διάστημα ποὺ ἀπαιτήθηκε εἶχε τοὺς γονεῖς της, οἱ ὁποῖοι τὴν ἐνθάρρυναν, καθότι οἱ ἴδιοι συμβαίνει νὰ εἶναι ὑποστηρικτὲς τῶν διαφυλικῶν ἀτόμων (τρανσέξουαλ). Τώρα δηλώνουν πολὺ χαρούμενοι γιὰ τὴν ἐπιλογὴ τῆς κόρης (;) τους. Ἡ ἴδια ἡ Ἄβερν λέει πὼς πλέον δὲν θὰ χρειάζεται νὰ προσ­ποιεῖται πὼς εἶναι ἀγόρι, ὅπως τὸ ἔκανε παλαιότερα, τὴ στιγμὴ ποὺ ποτέ της δὲν τὸ θέλησε καὶ δὲν τὸ ἔνιωσε ἔτσι. Αὐτὸ εἶναι τὸ καλύτερο πράγμα ποὺ τῆς συνέβη τώρα πιὰ ποὺ εἶναι κορίτσι.

Τὸ περιοδικὸ εἶναι ἀφιερωμένο στὸ θέμα αὐτὸ μὲ ἐκτενὴ ἄρθρα, ρεπορτὰζ καὶ συν­εντεύξεις μὲ ἀνθρώπους (μάλιστα νέους) ποὺ ἀκολουθοῦν τὶς ἀπόψεις αὐτές.

Τί νὰ σχολιάσουμε; Φρίκη... Τίποτε ἄλλο δὲν μποροῦμε νὰ ποῦμε. Φρίκη! Τί νὰ περιμένουμε ἀπὸ δῶ κι ἐμπρὸς γιὰ τὸ πρόσωπο τοῦ πλανήτη; Μέχρι ποῦ ἀκόμα θὰ προχωρήσει ἡ ὕβρις ἔναντι τοῦ Θεοῦ; Ἐδῶ πρόκειται γιὰ προχωρημένα Σόδομα. Τί ἄραγε νὰ μᾶς περιμένει; Οἱ ἴδιοι οἱ φυσικοὶ νόμοι θὰ ἐπαναστατήσουν· οἱ ἀρχέγονες δυνάμεις τῆς φύσεως θὰ γυρίσουν κατεπάνω στὸν ἄνθρωπο, ποὺ τὶς χλευάζει. Ὁπωσδήποτε εἶναι φανερὸ πλέον ὅτι ὁδηγούμαστε σ’ ἕναν ἄνευ προηγουμένου βιολογικὸ ἐκφυλισμὸ τοῦ ἀνθρωπίνου εἴδους. Ὁ ἄνθρωπος μετατρέπεται σταδιακὰ σέ... ἀνθρωποειδές. Ὁ Θεὸς νὰ μᾶς λυπηθεῖ!


Πηγή: Ο Σωτήρ

pagkosmio symvoylio ekklhsiwn 01


Αρκετές  Προτεσταντικές ομάδες κυρίως, προσπαθούν στα πλαίσια του Π.Σ.Ε., στο οποίο είναι και η πνιγηρή πλειοψηφία, να περάσουν τις υπέρ των ομοφυλοφίλων απαράδεκτες  θέσεις τους. Αυτό το ολίσθημα των ομο-αιτημάτων στο Π.Σ.Ε.,  άρχισε κυρίως από την Καμπέρα, και έγινε πιο έντονη στη Χαράρε, όπου η πίεση από Προτεσταντικές ομάδες για το θέμα των ομοφυλοφίλων, ήταν εντονότερη.

Με τέτοια δεδομένα ποιος είναι ο καρπός της παρουσίας Ορθοδόξων στο Π.Σ.Ε.;  Δεν είναι δυνατό να υπάρξει κανένας διάλογος με τέτοια πολυμέρεια.  Αν πάρουμε για παράδειγμα τη πολυπληθή συμμετοχή των αιρετικών κοινοτήτων των Μεθοδιστών, στο θέμα της ομοφυλοφιλίας, θα παρατηρήσομε ότι υπάρχουν τόσες διαφορετικές θέσεις των Μεθοδιστών μεταξύ τους, που θα ήταν μεγάλη αφέλεια να προσμένει κανείς κάτι από το λεγόμενο ‘’διάλογο’’ με τους Μεθοδιστές στα πλαίσια του Π.Σ.Ε.  Αφού μεταξύ τους οι αιρετικοί αυτοί δεν συμφωνούν, πως μπορεί να γίνει διάλογος μ’ αυτούς;

Η παλαιότερη επισήμανση του Πατριάρχη Ρωσίας Κύριλλου, πριν γίνει Πατριάρχης, για ‘’άκρα φιλελευθεροποίηση και ριζοσπαστικό εκμοντερνισμό της πνευματικής ζωής’’ σε αρκετές προστεστανικές κοινότητες, ως αιτία της κρίσης της οικουμενικής κίνησης, τη ηθική πτώση την οφειλόμενη στα ‘’πάθη ατιμίας’’ καταδεικνύει. Τα λόγια του Αποστόλου Παύλου, «…πόρνοις, αρσενοκοίταις …και ει τι έτερον  τη υγιαινούση διδασκαλία αντίκειται…» (Α΄Τιμ.1,10), αρκούν για να ερμηνεύσουν τη στάση των αιρετικών αυτών για τα ‘’πάθη ατιμίας’’.

Ενθυμούμαι το ολίσθημα των Αγγλικανών το έτος 2014, με την τέλεση του ‘’μυστηρίου’’ (άπαγε της βλασφημίας), όπως έγραφαν τα μέσα μαζικής ενημέρωσης για το ανοσιούργημα αυτό σε αγγλικανικό ναό στο Μπόρνμουρθ, την οποίαν η ‘’Guardiann’’ χαρακτήρισε ‘’ιστορική μέρα’’. Αγγλικανοί μέχρι και βλάσφημη ‘’ακολουθία’’ του γάμου των ομοφυλοφίλων συνέταξαν και ως εκ τούτου  η Αγγλικανική κοινότητα αντιμετωπίζει σοβαρό πρόβλημα διχασμού, μετά και την αποδοχή αρκετών από αυτούς του ‘’γάμου’’ των ομοφυλοφίλων.

Θα πρέπει να αναφέρουμε ότι από τα πολλά ατοπήματα που αναφέρονται στο οικουμενιστικό τεύχος «Τhe Ecumenical Review», επίσημο όργανο του Παγκοσμίου Συμβουλίου Εκκλησιών (Π.Σ.Ε.), είναι και αυτό που αναφέρεται στην βλάσφημη ‘’προσευχή’’ επί ‘’τη ενώσει’’ ομοφυλοφίλων.  Η βλάσφημη ‘’προσευχή’’ επί ‘’τη ενώσει’’ ομοφυλοφίλων, αναφέρεται σε κείμενο Σουηδού θεολόγου και αφορά εισήγηση στα πλαίσια συζητήσεων που διεξάγονται εντός της Σουηδικής λεγόμενης ‘’εκκλησίας’’  για το θέμα τούτο.

Η βλάσφημη αυτή  ‘’προσευχή’’ που δημοσιεύτηκε στο «Τhe Ecumenical Review», επίσημο όργανο  του ‘’Παγκοσμίου Συμβουλίου Εκκλησιών’’ (Π.Σ.Ε.), αρχίζει  ως ακολούθως :
 «Θεέ, συ μας δίδεις ζωή.  Προς σε ερχόμεθα με την αναζήτησιν μας δι’ ολοκλήρωσιν και πλήρωμα εις την ζωήν μας.

Eρχόμεθα προς σε με την χαράν μας εις τα ανθρώπινα πρόσωπα, τα οποία δύνανται να αγαπούν έκαστον το έτερον και να μεταμορφώνουν τον κόσμον εν τω φωτί σου.
Προσευχόμεθα δια…και δια…»*.

‘’Ικετεύουν’’  με την βλάσφημη αυτή  ‘’προσευχή’’  «να μεταμορφώσουν τον κόσμον εν τω φωτί του Θεού» με τις  πράξεις του σκότους;  Πως μπορούν να απευθύνονται στον Ζωοδότη Κύριο, με τέτοια βλάσφημη θρασύτητα;  Ποιο θέλημα θα εκπληρούν;  Φυσικά του πονηρού. Με θρασύτητα εκζητείται στην βλάσφημη αυτή ‘’προσευχή’’ η Θεία βοήθεια, για να ζήσουν με τον ‘’πλησίον των τα πάθη ατιμίας’’ (άπαγε της βλασφημίας).

Η πρόφαση του ‘’διαλόγου’’ για την παρουσία Ορθοδόξων  στο Π.Σ.Ε., είναι απλά αφελής δικαιολογία.  Ποιος αμφιβάλλει ότι το Π.Σ.Ε. είναι η σύγχρονη Βαβέλ, όπου το μεγαλύτερο μέρος του αποτελείται από τις σύγχρονες αιρετικές παραφυάδες. Αντιλαμβάνεται κανείς το απαράδεκτο και ανώφελο  της συμμετοχής σε τούτη τη σύγχρονη Βαβέλ του λεγόμενου ‘’Παγκοσμίου Συμβουλίου Εκκλησιών’’.  Ολοένα ολισθαίνει το Π.Σ.Ε. και οι καρποί αυτής της αλλότριας ‘’συνύπαρξης’’ είναι τα αλλέπάλληλα ολισθήματα. Γιατί η τόση επιμονή για τη συμμετοχή Ορθοδόξων στη σύγχρονη αυτή Βαβέλ;   Εκτός κι αν κάποιοι θεωρούν τις υποτροφίες του Π.Σ.Ε. ωφελήματα.  Έπονται και χειρότερα δυστυχώς  στο βαβέλειο αυτό συνοθύλευμα.

«Τούτο δε γίγνωσκε, ότι εν εσχάταις ημέραις ενστήσονται καιροί χαλεποί» Β΄ Τιμ.3,1, «έσονται γαρ οι άνθρωποι…ανόσιοι» Β΄ Τιμ.3,2, «φιλήδονοι μάλλον ή φιλόθεοι» Β΄ Τιμ.3,4.

*Από το Περιοδικό «Όσιος Γρηγόριος» (Τεύχος Αρ. 38) που κάνει αναφορά στη βλάσφημη αυτή ‘’προσευχή’’.

 

Πηγή: Ακτίνες

gender studies 03

gender studies 01


Ένα ενδιαφέρον άρθρο της Emilie Lanez που δημοσιεύτηκε στο «Le Point» (παρατίθεται στο τέλος στα γαλλικά και στην ελληνική του μετάφραση) έρχεται να αποδομήσει τη θεωρία του φύλου, αποκαλύπτοντας τις αρχικές εμπνεύσεις που οδήγησαν στη θεωρία αυτή και κατηγορώντας τους αρχικούς «γκουρού» της θεωρίας ως αυθαίρετους και απατεώνες.

Οι «σπουδές φύλου- gender studies» είναι ένα από τα πλέον σύγχρονα ιδεολογικά ρεύματα που προήλθε από τους κόλπους του φεμινισμού και έχουν αναπτυχθεί στις αγγλοσαξονικές χώρες, κυρίως στη Βρετανία και στις ΗΠΑ. Η θεωρία αυτή βασίστηκε στην διάκριση: «βιολογικό φύλο’/‘κοινωνικό φύλο» (sex/gender).

Το «βιολογικό φύλο» θεωρήθηκε ως το υπόβαθρο επί του οποίου δημιουργήθηκε μέσα από κοινωνικές επεμβάσεις και διεργασίες το «κοινωνικό φύλο». Με τη διάκριση αυτή οι φεμινίστριες επιχείρησαν να ερμηνεύσουν το γεγονός της γυναικείας υποτίμησης αλλά και του πολύ συγκεκριμένου ρόλου, όχι ως αποτέλεσμα μιας φυσικής επιλογής («biology is destiny»), αλλά ως αποτέλεσμα κοινωνικών και πολιτισμικών πρακτικών που διαμόρφωναν τη μορφή της ταυτότητας της «γυναίκας».

 

Δηλαδή ότι η αντικειμενική φυσική διαφορά οδηγεί στη διαμόρφωση ταυτοτήτων ένεκα της κοινωνικής εκπαιδευτικής και πολιτισμικής λειτουργίας. Μια από τις σημαντικές φεμινίστριες που συνέβαλαν σε αυτή τη θεώρηση ήταν η Gayle Rubin, η οποία στο άρθρο της «The Traffic in Women» υποστήριζε ότι η έμφυλη ταυτότητα παράγεται από συγκεκριμένες διεργασίες που εκπονεί ο ίδιος ο άνθρωπος: «Κάθε κοινωνική οργάνωση, έχει ένα ‘σύστημα βιολογικού/κοινωνικού φύλου’, μια σειρά δηλαδή από κανονιστικές αντιλήψεις, διαδικασίες και πρακτικές μέσω των οποίων το ‘βιολογικό φύλο’ και το ωμό υλικό της ανθρώπινης αναπαραγωγής μετασχηματίζεται και διαμορφώνεται μέσω της ανθρώπινης παρέμβασης σε κοινωνικό προϊόν.»

gender studies 02


Η τομή στις «σπουδές φύλου θα γίνει με την Αμερικανίδα Judith Butler και το βιβλίο της «
Gender Trouble» (Μπελάδες του φύλου). Η Butler θεωρούσε ότι η αντικειμενική διαφορά βιολογικού και κοινωνικού φύλου δεν υπάρχει. Αμφισβητούσε την έως τώρα παραδοχή ότι ανεξάρτητα από την πολιτισμική διεργασία η ύπαρξη ‘βιολογικού φύλου’ είναι αντικειμενική, όπως και αντικειμενική είναι η δημιουργία του‘κοινωνικού φύλου’, ως αποτέλεσμα της παιδαγωγικής κοινωνικής λειτουργίας επί του «βιολογικού φύλου». Αρνούμενη τη διαδοχικότητα των σταδίων: «βιολογικό φύλο, κοινωνικό φύλο και σεξουαλική επιθυμία», αποκόπτει ριζικά την έμφυλη ταυτότητα από τη βιολογική πραγματικότητα.

Υποστήριξε ότι το αρσενικό και το θηλυκό είναι εξ ολοκλήρου κοινωνικές κατασκευές. Δηλαδή ότι οι κατηγορίες ‘Αντρας και Γυναίκα, είναι κατασκευασμένες και ότι αποτελεί πλάνη το γεγονός ότι οι κοινωνίες μας τις δέχονται ως δεδομένες. Σύμφωνα με την Butler, η αντιστοίχιση του «βιολογικού» στο «κοινωνικό» φύλο, δηλαδή η έμφυλη ταυτότητα «άνδρας-γυναίκα» είναι αφύσικη. Άρα δεν έχει καμιά σημασία το σώμα (ανδρικό ή γυναικείο) στην έμφυλη ταυτότητα. Τα πάντα είναι ζήτημα πολιτισμικής ερμηνείας και εξουσιαστικής λειτουργίας.

Η «ενσώματη ζωή», δηλαδή εάν ένα σώμα είναι τελικά άνδρας ή γυναίκα, είναι ένα υλικό φαινόμενο αντίστοιχο με τα όσα παράγει καθημερινά η κοινωνία. Χαρακτηριστικά είναι τα όσα μεταφέρθηκαν στο δημόσιο χώρο από την πρόσφατη ομιλία της Judith Butler στο «Μέγαρον Μουσικής», όπου βρέθηκε προσκαλεσμένη από τον ημέτερον Δουζίνα: «Στην ομιλία της “Σώματα που έχουν ακόμη σημασία”, η Τζούντιθ Μπάτλερ, αντλώντας από τη φεμινιστική θεωρία, κατέδειξε πώς διαφορετικές εννοιολογήσεις του σώματος μπορούν να συμβάλουν στην κατανόηση σύγχρονων επειγόντων ερωτημάτων που αφορούν την οικονομική βία, τον ρατσισμό, τη νεοφιλελεύθερη πολιτική, αλλά και τις αντιστάσεις που αναδύονται μέσα από συνθήκες οδύνης. Με αυτήν ακριβώς την ευθύνη της αντίστασης σχετίζεται το ερώτημα του ποια σώματα έχουν σημασία, ή έχουν ακόμη σημασία, όπως είπε χθες. Ενα ερώτημα που αφορά την ενσώματη ζωή, την επισφάλεια, την αναγνώριση και την πολιτική ευθύνη για μια διαφορετική, ριζοσπαστικά δημοκρατική οργάνωση του κόσμου ». (από το Left.gr)

gender studies 03


Η Emilie Lanez υποστηρίζει ότι η ιδέα περί διαμόρφωσης της σεξουαλικής συμπεριφοράς ανεξάρτητα από τη σωματική πραγματικότητα ανήκε στον Τζον Μάνεϊ, ένα Νεοζηλανδό (αγγλοσάξονα) γιατρό στο Πανεπιστήμιο Τζων Χόπκινς, ειδικευμένο στον ερμαφροδιτισμό. Ο Μάνεϊ προσπάθησε να αποδείξει ότι το βιολογικό φύλο είναι μια απάτη, μια αυθαιρεσία από την οποία θα μας απαλλάξει η εκπαίδευση. Το αποδεικτικό υλικό το «βρήκε» μελετώντας δίδυμα αγοράκια, το ένα εκ των οποίων οι γονείς το μεγάλωσαν εξ ολοκλήρου ως κοριτσάκι για να αντιμετωπίσουν το πρόβλημα της καταστροφής του πέους από ιατρικό λάθος. Τελικά, όπως θα διαβάσετε στο άρθρο, το πείραμα οδηγήθηκε σε αποτυχία, χωρίς όμως οι εμπνευστές του να το ομολογήσουν ποτέ. Οι ταυτοτικές μεταπτώσεις που δημιουργήθηκαν από τις άνωθεν πολιτισμικές παρεμβάσεις που αγνοούσαν το «βιολογικό φύλο», αποσταθεροποίησαν τα αγόρια, με αποτέλεσμα την αυτοκτονία και των δύο αδελφών.

————————————

L’expérience tragique du gourou de «la théorie du genre»

John Money, le père de la «théorie du genre», l’avait testée sur des jumeaux. Récit.

par EMILIE LANEZ

31/01/2014 | Le Point

gender studies 04

Au début des années 70 et à 6 ans, les jumeaux paraissent s’être conformés à leur rôle sexuel attribués. © CYNTHIA VICE ACOSTA/MAXPPP.

Qu’est-ce que le genre, ce drôle de mot pratiqué des seuls grammairiens ? Il est un complexe outil intellectuel à double face. D’un côté, une grille de lecture pertinente qui questionne les rôles que la société impose à chaque sexe, le plus souvent au détriment des femmes. De l’autre, il abrite une réflexion militante… D’après elle, l’identité sexuelle ne saurait se résumer à notre sexe de naissance ni se restreindre à notre rôle sexuel social. Chacun doit devenir libre de son identité, se choisir, se déterminer, expérimenter… Et basta, l’humanité est arbitrairement pisée en masculin ou féminin.

Les «études de genre», terme traduit de l’anglais gender studies, ne sont pas récentes. Explorées par la fameuse universitaire américaine Judith Butler dans les années 70, elles naissent sous la plume et le bistouri d’un sexologue et psychologue néo-zélandais, John Money. C’est lui qui, en 1955, définit le genre comme la conduite sexuelle qu’on choisira d’habiter, hors de notre réalité corporelle. Or le personnage est controversé. Spécialiste de l’hermaphrodisme à l’université américaine Johns Hopkins, il y étudie les enfants naissant intersexués et s’interroge sur le sexe auquel ils pourraient appartenir. Lequel doit primer ? Celui mal défini que la nature leur a donné ? Celui dans lequel les parents choisiront de les éduquer ? Il est rarement mis en avant par les disciples des études de genre de quel drame humain et de quelle supercherie scientifique le père du genre, John Money, se rendit responsable.

«Lavage de cerveau»

En 1966, le médecin est contacté par un couple effondré, les époux Reimer. Ils sont parents de jumeaux âgés de 8 mois, qu’ils ont voulu faire circoncire. Las, la circoncision de David par cautérisation électrique a échoué, son pénis est brûlé. Brian, son jumeau, n’a, lui, pas été circoncis. Que faire de ce petit David dont la verge est carbonisée ? Money voit dans cette fatale mésaventure l’occasion de démontrer in vivo que le sexe biologique est un leurre, un arbitraire dont l’éducation peut émanciper. Il convainc les parents d’élever David comme une fille, de ne jamais lui dire – ni à son frère – qu’il est né garçon. Le médecin administre à l’enfant, rebaptisé Brenda, un traitement hormonal et, quatorze mois plus tard, lui ôte les testicules. Ses parents la vêtent de robes, lui offrent des poupées, lui parlent au féminin.

A 6 ans, les jumeaux paraissent s’être conformés au rôle sexuel qu’on leur a attribué. Ce serait donc bien l’éducation et la société qui feraient le sexe… Brian est un garçon harmonieux, Brenda une gracieuse fillette. Money les examine une fois par an. Bien qu’ils aient 6 ans, il les interroge sur leurs goûts sexuels, leur demande de se toucher. «C’était comme un lavage de cerveau», confiera Brenda-David plus tard à John Colapinto, qui, en 1998, écrira l’histoire dans Rolling Stones puis dans un livre, «As Nature Made Him : The Boy Who Was Raised As A Girl».

Combat féministe

Money est convaincu d’avoir prouvé que le sexe biologique s’efface pour peu qu’on lui inculque un autre «genre». Il publie de nombreux articles consacrés au cas «John-Joan» (c’est ainsi qu’il nomme David-Brenda), puis, en 1972, un livre, «Man – Woman, Boy – Girl». Il y affirme que seule l’éducation fait des humains des sujets masculins ou féminins. La «théorie du genre» est née.

Seulement, Brenda grandit douloureusement. A l’adolescence, elle sent sa voix devenir grave, confie être attirée par les filles, refuse la vaginoplastie que veut lui imposer Money. Brenda cesse d’avaler son traitement, se fait prescrire de la testostérone, pague, boit trop. Brenda se sent garçon engoncé dans un corps de fille. Effarés, les parents révèlent la vérité aux jumeaux. Brenda redevient David, il se marie à une femme. Mais les pagations identitaires ont ébranlé les garçons. En 2002, Brian se suicide. Le 5 mai 2004, David fait de même. De cette fin tragique Money ne fait point état. En 1997, Milton Diamond, professeur d’anatomie et de biologie reproductive à l’université de Hawaï, dénonce la falsification. Money réplique en évoquant une conspiration fomentée par des personnes «pour qui la masculinité et la féminité seraient d’origine génétique»… Est-ce si faux ?

Ce fait pers est étranger à la délicate, et bien réelle, question des personnes nées avec une identité sexuelle incertaine, dont le ressenti psychique ou physique demeure flou. Et, si cette histoire fut un drame, c’est bien parce qu’un enfant fut forcé à vivre selon une identité qui ne lui convenait pas et qu’à lui comme à son frère fut imposé un mensonge ravageur. Il importe de préciser que cette expérience ne saurait entacher les études de genre, qui d’ailleurs s’éloigneront de ces errements du champ médical pour se nourrir du combat féministe puis des travaux de l’anthropologie, interrogeant l’influence de la culture sur la nature, jusqu’à devenir un sujet transversal mêlant littérature, philosophie, sociologie…

Les doutes de la Norvège, pionnier du » genre «

La question des fondements scientifiques des études de genre se pose. En 2009, un journaliste norvégien, Harald Eia, y consacre un documentaire. Son point de départ : comment est-il possible qu’en Norvège, championne des politiques du » genre «, les infirmières soient des femmes et les ingénieurs des hommes ? Il interroge quatre sommités : le professeur américain Richard Lippa, responsable d’un sondage mondial sur les choix de métiers selon les sexes (réponse : les femmes préfèrent les professions de contacts et de soins), le Norvégien Trond Diseth, qui explore les jouets vers lesquels des nourrissons tendent les mains (réponse : tout ce qui est doux et tactile pour les filles), puis Simon Baron-Cohen, professeur de psychopathologie du développement au Trinity College de Cambridge, et l’Anglaise Anne Campbell, psychologue de l’évolution. Ces spécialistes répondent que naître homme ou femme implique des différences importantes. Et que leur inspirent les » études de genre»? Eclats de rire. L’évolution de l’espèce, le bain d’hormones dans lequel se fabrique notre cerveau font du masculin et du féminin des sexes distincts. Tout aussi intelligents, mais pas identiques. Il présente leurs réactions aux amis du «genre». Qui les accusent d’» être des forcenés du biologisme «. Soit. Eia les prie alors d’exposer leurs preuves que le sexe ne serait qu’une construction culturelle… Silence. Après la diffusion de son film, en 2010, le Nordic Gender Institute fut privé de tout financement public

http://www.lepoint.fr/societe/l-experience-tragique-du-gourou-de-la-theorie-du-genre-page-2-31-01-2014-1786513_23.php#xtatc=INT-500

—————————————————————————————————–

Η τραγική εμπειρία της «θεωρίας του γένους»

Ο γκουρού John Money, ο πατέρας της «θεωρίας των δύο φύλων», είχε δοκιμάσει σε δίδυμα τη θεωρία του

Της Εμιλί Λανέζ

 

gender studies 05


Οι μελέτες για το γένος – άνδρας ή γυναίκα – καθιερώθηκαν από την πένα και το νυστέρι ενός Νεοζηλανδού, καθηγητή σεξολογίας και ψυχολογίας, ειδικευμένου στον ερμαφροδιτισμό στο Πανεπιστήμιο Τζων Χόπκινς, του Τζων Μάνεϊ. Αυτός είναι που από το 1955 ορίζει το γένος ως τη σεξουαλική συμπεριφορά που αποκτά κάποιος ανεξάρτητα από τη σωματική πραγματικότητα.

Το 1966, ο γιατρός Μάνεϊ ήρθε σε επαφή με ένα κατεστραμμένο ζευγάρι, τους Τέιμερ. Αυτοί είχαν δίδυμα αγοράκια ηλικίας 8 μηνών στα οποία θέλησαν να κάνουν περιτομή. Δυστυχώς, η περιτομή του Ντέιβιντ με ηλεκτρική καυτηρίαση απέτυχε και το πέος του κάηκε. Στον Μπράιαν, το δίδυμο αδελφάκι του, δεν έγινε περιτομή. Τι θα γίνει με τον μικρό Ντέιβιντ με το απανθρακωμένο πέος; Ο Μάνεϊ βλέπει σ’αυτή τη μοιραία αναπηρία την ευκαιρία να αποδείξει in vivo ότι το βιολογικό φύλο είναι μια απάτη, μια αυθαιρεσία από την οποία θα μας απαλλάξει η εκπαίδευση. Πείθει τους γονείς να μεγαλώσουν τον Ντέιβιντ σαν κορίτσι, χωρίς να του το πουν ποτέ – ούτε στον αδελφό του – ότι γεννήθηκε αγόρι. Ο γιατρός συνταγογραφεί στο παιδί, το οποίο μετονομάστηκε σε Μπρέντα, μια ορμονική θεραπεία και, δεκατέσσερις μήνες αργότερα, του αφαίρεσε τους όρχεις. Οι γονείς του ντύνουν το παιδί με φουστάνια, του χαρίζουν κούκλες, του μιλούν στο θηλυκό γένος.

Πλύση εγκεφάλου

Σε ηλικία 6 ετών, οι δίδυμοι δείχνουν να ανταποκρίνονται θετικά στον ρόλο του φύλου που τους έχουν ορίσει. Αρα η εκπαίδευση και η κοινωνία δημιουργούν το φύλο… Ο Μπάιαν είναι ένα τέλειο αγόρι και η Μπρέντα ένα χαριτωμένο κοριτσάκι. Ο Μάνεϊ τους εξετάζει μια φορά το χρόνο. Αν και είναι μόλις 6 χρονών, τους ρωτάει για τις σεξουαλικές προτιμήσεις τους, τους ζητάει να αγγίζουν το ένα το άλλο. «Ήταν πλύση εγκεφάλου», εμπιστεύτηκε η Μπρέντα – Ντέιβιντ αργότερα στον Τζων Κολαπίντο, ο οποίος, το 1998, έγραψε την ιστορία στο Ρόλινγκ Στόουνς και αργότερα στο βιβλίο: «As Nature Made Him: The Boy Was Raised As A Girl».

Ο Μάνεϊ είναι πεπεισμένος ότι έχει αποδείξει ότι το βιολογικό φύλο εξαφανίζεται όταν του «μεταγγίζουμε» ένα άλλο γένος. Δημοσιεύει πολυάριθμα άρθρα αφιερωμένα στην περίπτωση «Τζων-Τζόαν» (τα ονόματα που δίνει στους Ντέιβιντ – Μπρέντα) και αργότερα, το 1972, ένα βιβλίο «Άνδρας-Γυναίκα, Αγόρι- Κορίτσι». Υποστηρίζει σε αυτά ότι μόνο η εκπαίδευση κάνει τους ανθρώπους να συμπεριφέρονται ως άνδρες ή γυναίκες. Έτσι γεννήθηκε η «Θεωρία του γένους».

Μόνο που η Μπρέντα μεγαλώνει με τρόπο οδυνηρό. Στην εφηβεία, αισθάνεται η φωνή της να γίνεται βαρειά, εξομολογείται ότι έλκεται από τα κορίτσια, αρνείται τον πλαστικό κόλπο που θέλει να της επιβάλει ο Μάνεϊ. Η Μπρέντα παύει να καταπίνει τη θεραπεία της, καταφεύγει στη τεστοστερόνη, παραμιλάει, πίνει υπερβολικά. Η Μπρέντα αισθάνεται αγόρι περιορισμένο μέσα σε ένα σώμα κοριτσιού. Σαστισμένοι, οι γονείς αποκαλύπτουν την αλήθεια στα δίδυμα. Η Μπρέντα γίνεται και πάλι Ντέιβιντ και παντρεύεται μια γυναίκα. Αλλά οι ταυτοτικές μεταπτώσεις αποσταθεροποίησαν τα αγόρια. Ο Μπράιαν αυτοκτονεί το 2002 και τον ακολουθεί ο Ντέιβιντ, στις 5 Μαΐου 2004. Γι’ αυτό το τραγικό τέλος ο Μάνεϊ δεν κάνει καμία δήλωση. Το 1997, ο Μίλτον Ντάιαμοντ, καθηγητής ανατομίας και αναπαραγωγικής βιολογίας στο Πανεπιστήμιο της Χαβάης, καταγγέλλει την απάτη. Ο Μάνεϊ ανταπαντά κάνοντας λόγο για μια συνωμοσία από πρόσωπα «για τα οποία η αρρενωπότητα και η θηλυκότητα έχουν γενετική προέλευση»

Η πρωτοπόρος…Νορβηγία

Έχει επιστημονική θεμελίωση η «θεωρία του γένους»; Το 2009, ο Νορβηγός δημοσιογράφος Χάραλντ Εϊα αφιερώνει ένα ντοκυμαντέρ στη θεωρία του γένους. Αναζητεί μια απάντηση στο ερώτημα: πώς είναι δυνατόν στη Νορβηγία, πρωτοπόρο των πολιτικών του «γένους», οι νοσοκόμες να είναι γυναίκες και οι μηχανικοί να είναι άνδρες; Ρωτάει τέσσερις κορυφές: τον Αμερικανό καθηγητή Ρίτσαρντ Λίπα, υπεύθυνο μιας παγκόσμιας σφυγμομέτρησης για τη σχέση της επιλογής επαγγέλματος με το φύλο (απάντηση: οι γυναίκες προτιμούν επαγγέλματα επαφής και φροντίδων), τον Νορβηγό Τροντ Ντίσεθ ο οποίος ερευνά τα παιχνιδάκια προς τα οποία απλώνουν τα χέρια τους τα βρέφη (απάντηση: ό,τι είναι μαλακό και απτικό για τα κορίτσια), τον Σάιμον Μπάρον – Κοέν, καθηγητή ψυχοπαθολογίας της ανάπτυξης στο Τρίνιτυ Κόλετζ του Καίμπριτζ και, την Αγγλίδα Αν Κάμπελ, ψυχολόγο της ανάπτυξης. Αυτοί οι ειδικοί απαντούν ότι το να γεννηθείς άνδρας ή γυναίκα συνεπάγεται μεγάλες διαφορές. Και τι τους προκαλούν οι «μελέτες για το γένος»; Ξεσπάσματα γέλιου. Η εξέλιξη του είδους, το πλήθος των ορμονών που ενεργούν στον εγκέφαλο κάνουν το αρσενικό και το θηλυκό διακριτά φύλα. Με τις ίδιες νοητικές ικανότητες αλλά όχι όμοια. Παρουσιάζει τις αντιδράσεις τους στους φίλους του «γένους». Οι οποίοι τους κατηγορούν ότι «είναι φανατικοί του βιολογισμού». Έστω. Ο Εϊα τους παρακαλεί να εκθέσουν τις αποδείξεις τους ότι το φύλο δεν είναι παρά πολιτισμικό δημιούργημα… Σιωπή. Μετά τη μετάδοση του ντοκυμαντέρ, το 2010, το Νορβηγικό Κέντρο του Γένους έχασε κάθε κρατική χρηματοδότηση …

Μετάφραση: Ευάγγελος Νιάνιος

 

Πηγή: kars1918.wordpress, Ακτίνες

Δεν ξεχνώ

ΦΑΚΕΛΟΣ ΕΚΤΡΩΣΕΙΣ [1986 - 2016]: 30 Χρόνια από τήν ψήφιση…

Ιωάννης Θαλασσινός, Διευθυντής Π.Ε.ΦΙ.Π. 04-10-2017

Ποιός ἄραγε θυμᾶται τή θλιβερή ἐπέτειο τῆς ψήφισης, ἀπό τή Βουλή τῶν Ἑλλήνων, τοῦ ἐπαίσχυντου...

ΕΛΛΗΝΕΣ και ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ μποϊκοτάρετε τα προϊόντα εταιρειών που αφαιρούν…

Χριστιανική Εστία Λαμίας 03-10-2017

Οἱ μάσκες ἔπεσαν γιά ἀκόμα μιά φορά. Ἑταιρεῖες γνωστές στούς Ἕλληνες καταναλωτές ἀφαίρεσαν ἀπό τά...

Σύμφωνο Διαστροφικής Συμβίωσης

TIDEON 21-12-2015

Επιμένει να προκαλεί Θεό και ανθρώπους η ελληνική Κυβέρνηση, ψηφίζοντας στις 22 Δεκεμβρίου 2015 ως...

ΚΑΡΤΑ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ: Δεν θα γίνω ευκολόπιστο θύμα!

Tideon 14-12-2015

Η Κυβέρνηση μας μίλησε για την «αναγκαιότητα» και για τα πλεονεκτήματα της «Κάρτας του Πολίτη»...

Η καταιγίδα των αντιδράσεων για το «αντιρατσιστικό»

TIDEON 27-08-2014

  Λαμβάνουν διαστάσεις καταιγισμού οι αντιδράσεις πλήθους φορέων και πολιτών για το λεγόμενο «αντιρατσιστικό» νομοσχέδιο το...

Δεν θα γίνω «δωρητής» οργάνων χωρίς να το θέλω! …

tideon.org 02-05-2013

  Kαταθέτουμε την αρνητική δήλωση μας προς τον Εθνικό Οργανισμό Μεταμοσχεύσεων (ΕΟΜ). Ο νόμος αφήνει πολλά...

Ποια είναι η λύση αν πλήρωσες «τσουχτερές» τιμές...

Tideon 31-12-2012

Ποια είναι η λύση αν πλήρωσες «τσουχτερές» τιμές στο Κυλικείο του Νοσοκομείου, του Αεροδρομίου, του...

Όχι, δεν θα φύγω

Νικόλαος Ἀνδρεαδάκης, ὁδηγός 03-04-2012

Εἶμαι νέος μὲ οἰκογένεια, ἔχω ὅλη τὴ ζωὴ μπροστά μου… Λόγῳ ἐπαγγέλματος ἔχω τὴ δυνατότητα...

ΜΝΗΜΟΝΙΟ: Δεν ξεχνώ αυτούς που παρέδωσαν αμετάκλητα και άνευ όρων…

tideon 07-11-2011

  ΜΝΗΜΟΝΙΟ: Δεν ξεχνώ αυτούς που παρέδωσαν αμετάκλητα και άνευ όρων την ΕΘΝΙΚΗ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑ και έκαναν...

ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΤΩΡΑ ...;

ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΤΩΡΑ ... 15-02-2011

   Κατάλαβες τώρα ... γιατί σε λέγανε «εθνικιστή» όταν έλεγες πως αγαπάς την Πατρίδα σου;    Για να...

Τώρα πια γνωρίζω τους 10 τρόπους που τα ΜΜΕ μου…

ΤΡΑΠΕΖΑ ΙΔΕΩΝ 25-12-2010

Τώρα πια γνωρίζω τους 10 τρόπους που τα ΜΜΕ μου κάνουν πλύση εγκεφάλου και πώς...