Θησαύρισμα ἰδεῶν καί ἀναφορῶν γιά τήν Ὀρθοδοξία καί τόν Ἑλληνισμό
22 Δεκεμβρίου 2024

papas fragkiskos 03


Συγκλονιστικαί είναι αι αποκαλύψεις του παραιτηθέντος Πάπα κ. Βενεδίκτου περί των εσωτερικών σχηματισμών δυνάμεως εις το Βατικανόν. Ο πρώην Γερμανός Πάπας παρεχώρησε συνέντευξιν εις ομοεθνή του δημοσιογράφον, ο οποίος θα εκδώση ένα ακόμη βιβλίον αποκαλύπτων το σκοτεινόν περιβάλλον του Βατικανού. Ο κ. Ράτσιγκερ παρεδέχθη ότι, όταν ανηγορεύθη Πάπας επληροφορήθη δια την παρουσίαν και δράσιν ενός λόμπι ομοφυλοφίλων εντός του κράτους που ελέγχει όλον τον Παπισμόν, το οποίον ήτο εις θέσιν να υποσκελίση τους έχοντας εξουσίαν και να κινή εκείνο τα νήματα. Φαίνεται πως δεν προσεπάθησεν ιδιαιτέρως να καθαρίση την κόπρον του Αυγεία, αφού και ο ίδιος κατηγορήθη δια συγκάλυψιν σκανδάλων παιδεραστίας όσον ήτο Πάπας, γεγονός που τον ωδήγησε κατά την επικρατούσαν άποψιν εις παραίτησιν. Αλλά ακόμη και αν προσεπάθησε φαίνεται πως δεν εστάθη ικανός να φέρη αποτέλεσμα. Ο ίδιος δηλώνει έκπληκτος δια την ανάρρησιν του διαδόχου του. Υποκρύπτει αυτό μομφήν; Άγνωστον! Πάντως ο νέος εξ Αμερικής Πάπας κ. Φραγκίσκος επεχείρησε να υποβαθμίση το γεγονός στρέφων την συζήτησιν εις την ύπαρξιν πολλών λόμπι! Μεταξύ αυτών ανέφερε και το λόμπι των Μασόνων. Μήπως τον απασχολεί, διότι ο ίδιος έχει σχέσεις με Μασόνους, ως κατέδειξαν αι φωτογραφίαι που εδημοσίευσεν ο Ο.Τ. εις προηγούμενα φύλλα; Άλλωστε αι σχέσεις Μασονίας και Παπισμού είναι δεδομέναι ως φαίνεται από τα άρθρα του μοναχού Αβερκίου. Όμως είναι όντως σκανδαλώδης η ύπαρξις «επισήμως» λόμπι ομοφυλοφίλων εις την κατευθυντήριον έδραν των μηχανορραφιών της δυτικής αιρετικής χριστιανοσύνης. Θα συγκαλύψη ο νέος Πάπας τα σκάνδαλα και πάλιν; Είναι τυχαίον ότι έκανε τον γύρον του κόσμου η δήλωσίς του ότι «Πιστεύω πως η Εκκλησία πρέπει να ζητήσει συγχώρεση όχι μόνο από τους γκέϊ, αλλά επίσης από τους φτωχούς, τις γυναίκες που τις έχουν εκμεταλλευτεί, τα παιδιά που εργάζονται. Πρέπει να ζητήσει συγνώμη για τα όπλα που έχει ευλογήσει». Εις προηγούμενα δημοσιεύματα του Ο.Τ. είχαν παρουσιασθή πληροφορίαι εκ των μέσων ενημερώσεως της Ιταλίας περί καταγγελιών δια ομοφυλοφιλίαν εις το Βατικανόν, δια τας οποίας δεν υπήρξε καμμία αντίδρασις εκ μέρους του Πάπα, αλλά και ότι εφημερίδες και ιστολόγια ομιλούν δια μεθόδευσιν εις την διαλεύκανσιν των οικονομικών του Βατικανού από τον ίδιο τον Ποντίφηκα καθώς μέχρι και εις οπλοβιομηχανίας εφέρετο να δίδωνται χρήματα. Παραθέτομεν το άρθρον του δημοσιογράφου της Vatican Insider κ. Andrea Tornielli της 1ης Ιουλίου 2016:

«Το βιβλίο έχει ακόμα για να εκδοθεί, αλλά ήδη συζητείται. Με τίτλο “Πρόσφατες συνομιλίες», πρόκειται για μία συνέντευξη που διευθύνει ο γερμανός δημοσιογράφος Peter Seewald, ο οποίος έχει στο ενεργητικό του ήδη τρία βιβλία που εκδόθηκαν από τις συν­ομιλίες με τον Joseph Ratzinger, δύο καρδινάλιους και ένα Πάπα. Θα δημοσιευθεί τον Σεπτέμβριο του 2016 στην Ιταλία από τον εκδότη Garzanti…».

Το ομοφυλοφιλικόν λόμπι

«Ανάμεσα στα πολλά περιεχόμενα του νέου βιβλίου υπάρχει ένα χωρίο όπου ο Βενέδικτος XVI «παραδέχεται ότι έμαθε για την παρουσία ενός» γκέϊ λόμπι «στο Βατικανό, που αποτελείται από τέσσερα/ πέντε άτομα, και ισχυρίζεται ότι είναι ικανό να διαλύσει την κυρίαρχη ομάδα. Η πληροφορία αυτή – σχολιάζει ο  δημοσιογράφος Accattoli – ήταν άγνωστη.

Στο βιβλίο ο Ομότιμος Πάπας απορρίπτει την κριτική εκείνων που τον θεωρούσαν υπερβολικά «ακαδημαϊκό» και συγκεντρωμένο στις σπουδές και στη συγγραφή και αρνείται να θεωρηθεί ως “συντηρητής» στη Θεία Λειτουργία. Μιλάει για τις προσπάθειές του για τη μεταρρύθμιση της IOR και τη μάστιγα της παιδεραστίας, τονίζοντας τις δυσκολίες που συναντά ένας Πάπας, όταν προσπαθεί να παρέμβει στην “βρωμιά της Εκκλησίας.» Ο ίδιος λέει πως προετοίμασε την παραίτησή του και παραδέχεται ότι έμαθε “με έκπληξη» το όνομα του διαδόχου του μυστικά:  σκέφτηκε τα ονόματα αλλά όχι αυτόν. Μιλάει για τη “χαρά» να βλέπει πως ο νέος Πάπας προσευχήθηκε και κοινώνησε με το πλήθος και περιγράφει την ανθρώπινη φιγούρα και την παπική του Φραγκίσκου, δείχνοντας τι κοινά στοιχεία έχει με τον ίδιο και τι είναι αυτό που τον ξεχωρίζει.

Για την ύπαρξη ενός γκέϊ δικτύου στο Βατικανό έγινε λόγος κατά τη στιγμή των πρώτων Vatileaks (διαρροών περί του Βατικανού): σύμφωνα με φήμες ένα ολόκληρο κεφάλαιό του αναφέρεται στα συμπεράσματα της εσωτερικής έρευνας που έχουν ανατεθεί στον Καρδινάλιο μέλος της Κουρίας Ιουλιανό Herranz, τον Jozef Tomko και τον Salvatore De Giorgi . Εκείνος έχει αφιερωθεί σε αυτή την υποτιθέμενη ομάδα εξουσίας».

Αι υπεκφυγαί

του κ. Φραγκίσκου

«Τον Ιούνιο του 2013 ο Πάπας Φραγκίσκος είχε υπαινιχθεί αυτό σε συζήτηση με τους ηγέτες της Λατινικής Αμερικανικής Ιερατικής Συνομοσπονδίας (Clar). Η συνέντευξη είχε πραγματοποιηθεί κεκλεισμένων των θυρών και δεν δημοσιεύθηκε, παρά μόνο μία περίληψη αποκαλύφθηκε από τη χιλιανή ιστοσελίδα “Reflexion y Liberacion».

Λίγες εβδομάδες αργότερα, στην πτήση από το Ρίο ντε Τζανέιρο στη Ρώμη, τον Ιούλιο του 2013, στην πρώτη συνέντευξη Τύπου στο αεροπλάνο ο Φραγκίσκος απάντησε σε ερώτηση για το θέμα αυτό: «Γράφει πολλά για το γκέϊ λόμπι. Ακόμα δεν έχω βρει κάποιον να μου δώσει μία ταυτότητα στο Βατικανό να λέει “γκέϊ». Λένε ότι δεν υπάρχει κανείς. Πιστεύω ότι όταν κάποιος συνευρίσκεται με ένα άτομο, πρέπει να διακρίνεται από το γεγονός ότι είναι ομοφυλόφιλος και από το γεγονός υπάρξεως ενός λόμπι. Όλα είναι κακά. Αν ένα άτομο είναι γκέϊ και αναζητά τον Κύριο και έχει καλή θέληση, ποιός είμαι εγώ για να κρίνω; Η Κατήχηση της Καθολικής Εκκλησίας λέει τόσο όμορφα αυτό: «δεν πρέπει να περιθωριοποιήσεις αυτούς τους ανθρώπους γι’ αυτό το λόγο, αλλά πρέπει να ενσωματωθούν στην κοινωνία». Το πρόβλημα είναι να δημιουργείς λόμπι γι’ αυτό: πχ. το άπληστο λόμπι, το λόμπι των πολιτικών, λόμπι των Μασόνων, πολλά λόμπι. Αυτό είναι το πιο σοβαρό πρόβλημα για μένα».

 

Πηγή: Ορθόδοξος Τύπος

gay pride 05


Μὲ τὸν τίτλο αὐτὸ καὶ τὴν εἰκόνα τοῦ ἐσταυρωμένου Κυρίου κυκλοφόρησε ἀφίσα γιὰ τὸ «5ο Φεστιβὰλ Ὑπερηφάνειας» τῶν ὁμοφυλοφίλων στὴ Θεσσαλονίκη. Τὸ Φεστιβὰλ διοργανώθηκε γιὰ τὶς 24-25 Ἰουνίου, καὶ ἡ φρικτὴ ἀφίσα εἰκονίζει σὲ φόντο ρόζ - κόκκινο τὸν Σταυρὸ τοῦ Κυρίου μὲ τὸν Ἐσταυρωμένο, δύο καρδιὲς ἀριστερὰ καὶ δεξιὰ τοῦ Σταυροῦ μὲ τὶς λέξεις «No Hate» (=Ὄχι μίσος), τὸν τίτλο μὲ κεφαλαῖα βυζαντινὰ γράμματα «Σταυρώθηκε καὶ γιὰ μᾶς» καὶ τὴν προμετωπίδα «5ο Φεστιβὰλ Ὑπερηφάνειας Θεσσαλονίκης».

Ὅμως τὸ πιὸ προκλητικό, βέβηλο, βλάσ­φημο τῆς ἀφίσας εἶναι ὅτι στὴ θέση τῆς ἐπιγραφῆς τοῦ Σταυροῦ, ἐπάνω ἀπὸ τὴν κεφαλὴ τοῦ Ἐσταυρωμένου, ἐκεῖ ποὺ συνήθως ὑπάρχουν τὰ ἀρχικὰ Ι.Ν.Β.Ι. (Ἰησοῦς Ναζωραῖος Βασιλεὺς Ἰουδαίων) ἢ ἡ ἐπιγραφὴ «Ὁ Βασιλεὺς τῆς Δόξης», οἱ ὁμοφυλόφιλοι τοποθέτησαν τὴ σημαία τους. Ὕβρις ἄνευ προηγουμένου!...

Σταυρώθηκε καὶ γιὰ τοὺς ὁμοφυλόφιλους, ναί, ὁ Κύριος. Γιὰ ὅλο τὸν κόσμο σταυρώθηκε, καὶ γιὰ τὸν κάθε ἄνθρωπο, τὸν κάθε ἁμαρτωλὸ ξεχωριστά. Ὅμως γιατί σταυρώθηκε; Γιὰ νὰ ὑποστηρίξει τὸ δικαίωμα τοῦ ἁμαρτωλοῦ νὰ ἁμαρτάνει, καὶ μάλιστα τέτοια ἁμαρτία, διαστροφικὴ τῆς φυσικῆς τάξεως ποὺ ὁ Ἴδιος ἔθεσε στὸν κόσμο; Καὶ γιὰ τοὺς ὁμοφυλόφιλους σταυρώθηκε, ἀλλὰ γιὰ νὰ τοὺς καλέσει σὲ μετάνοια, σὲ συντριβή, σὲ πρόσπτωση μετὰ δακρύων ἐνώπιόν Του, μπροστὰ στοὺς ἀχράντους πόδας Του, τοὺς προσηλωμένους στὸ ξύλο τοῦ Σταυροῦ. Νὰ τοὺς καλέσει σὲ μετάνοια, ὄχι σὲ παρελάσεις ὑ­περηφάνειας! 

Πλήρης διαστροφὴ τοῦ μηνύματος τοῦ Ἐσταυρωμένου. Βλασφημία τοῦ Ἁγίου Θεοῦ. Νὰ διακηρύσσουν προκλητικότατα τὴ διαστροφή τους, νὰ κομπάζουν γι’ αὐτό, καὶ παράλληλα νὰ σηκώνουν τὴν ἀφίσα μὲ τὸν ἐπὶ τοῦ Σταυροῦ ὀδυνώμενο Κύριο, τὴν «Ἄκρα Ταπείνωση», ὁ Ὁποῖος γι’ αὐτὸ ἀκριβῶς ἔπαθε, γιὰ τὴν ἁμαρτία! Καὶ μάλιστα μὲ τὴ σημαία τῆς ὁμοφυλοφιλίας ἐπάνω ἀπὸ τὴν ἄχραντη κεφαλή Του! Αὐτὸ ξεπερνᾶ κάθε ὅριο ἀνοχῆς.

Ὁ Κύριος τὶς πόλεις τῶν Σοδόμων καὶ τῶν Γομόρρων τὶς τιμώρησε τόσο φρικτά, μὲ φωτιὰ ἀπὸ τὸν οὐρανό, ὄχι γιατὶ ἐκεῖ ὑπῆρχαν τέτοιοι διεστραμμένοι ἄνθρωποι, ἀλλὰ διότι τὴ διαστροφή τους τὴν διαφήμιζαν μὲ πρόκληση, καυχῶνταν γι’ αὐτήν. Αὐτὴ ὑπῆρξε ἡ ἐτυμηγορία Του: «Πλὴν τοῦτο τὸ ἀνόμημα Σοδόμων... ὑπερηφανία...

Καὶ ἐμεγαλαύχουν καὶ ἐποίησαν ἀνομήματα ἐνώπιον ἐμοῦ, καὶ ἐξῆρα αὐτὰς καθὼς εἶδον». Αὐτὸ ἦταν τὸ ἁμάρτημα τῶν Σοδόμων... ἡ ὑπερηφάνεια. Ἦταν ἀλαζόνες, καυχῶνταν γιὰ τὶς ἁμαρτίες τους, τὶς ὁποῖες διέπρατταν μπροστά μου. Κι ἐγὼ τὶς κατέστρεψα τὶς πόλεις αὐτές, ἔτσι ποὺ εἶδα νὰ κάνουν (Ἰεζ. ις΄ 49-50).

Ἀκριβῶς ἡ ἴδια λέξη πρὶν ἀπὸ 4.000 χρόνια, καὶ σήμερα: «ὑπερηφανία». Μήπως κάτι συνταρακτικὸ ἔχει νὰ πεῖ αὐτό;

 

Πηγή: Περιοδικό “Ο Σωτήρ”

mhtropoliths aigialias amvrosios 01


Οι θιασώτες και οπαδοί της ανωμάλου σαρκικής συνάφειας, οι γνωστοί Gays, για μια ακόμη φορά μας προκαλούν! Διοργανώνουν στην Θεσσαλονίκη ένα ακόμη Gay's Party, δηλ. ένα Φεστιβάλ ανωμαλίας και ατιμίας, το 5ο κατά σειράν, το οποίον και διαφημίζουν ως «Φεστιβάλ Υπερηφάνειας»!!! 
 
Με άλλα λόγια, αυτοί οι εξ επόψεως χριστιανικής ηθικής ανώμαλοι τύποι, η συνέχεια δηλ. και η προέκταση των ανθρώπων, που κάποτε εζούσαν στα Σόδομα και τα Γόμορρα, προβάλλουν και πάλιν προκλητικά ενώπιόν μας και με ΥΠΕΡΗΦΑΝΕΙΑ, όπως λέγουν, θα εορτάσουν το πάθος τους! Άρα ΔΕΝ είναι υπερήφανοι, όπως διατείνονται, αλλά αναίσχυντοι και αδιάντροποι! Δυστυχώς η αναισχυντία αυτή σήμερα είναι «της μόδας»!!!!  Σε λίγα χρόνια, όπως πάνε τα πράγματα, οι ομαλοί, οι  φυσιολογικοί  άνθρωποι, θα τρέχουν να κρυφτούν, αφού οι ανώμαλοι θα πλεονάζουν καί θα κομπάζουν με την δαιμονική τους υπερηφάνεια!
 
Κάθε άνθρωπος είναι ελεύθερος! Δηλ. μπορεί  να διαμορφώνη τον χαρακτήρα του όπως αυτός θέλει καί να διάγη το βίο του μέ όσα «βίτσια», παρεκτροπές και ανωμαλίες θέλει, πλήν όμως υπό ένα και αποκλειστικό όρο: Να μη προκαλή το Δημόσιο αίσθημα! 
 
Όταν όμως κάποιος προβάλλει, μάλιστα δέ καί με υπερηφάνεια, το πάθος του ή το  «βίτσιο» του, τότε αυτός είναι κατακριτέος!    
 
Διότι ο Φιλάνθρωπος Θεός εποίησε τόν άνθρωπον ως άνδρα και γυναίκα, έδωσε δε εις αυτούς την ικανότητα και το χάρισμα να γίνωνται συν-Δημιουργοί Του, να έρχωνται σε σαρκική συνάφεια, επικοινωνία καί ένωση, ώστε να διαιωνίζεται το γένος των ανθρώπων! 
 
«Άρσεν και θήλυ εποίησεν αυτούς και ηυλόγησεν αυτούς ο Θεός λέγων: αυξάνεσθε και πληθύνεσθε και πληρώσατε την γην και κατακυριεύσατε αυτής»!(Γένεσις, 1, 27-28)
 
Στην Καινή Διαθήκη ο Σωτήρ του κόσμου, ο Χριστός, διασαφήνισε πλήρως τον ρόλο ανδρός και γυναικός με τα  παρακάτω λόγια: «άρσεν και θήλυ εποίησεν αυτούς καί είπεν, ένεκεν τούτου καταλείψει άνθρωπος τον πατέρα αυτού και την μητέρα και κολληθήσεται τη γυναικί αυτού και έσονται οι δύο εις σάρκα μίαν, ώστε ουκέτι εισί δύο, αλλά σάρξ μία» (Ματθ. 19, 5-6).
 
Έπειτα απο τα παραπάνω εισαγωγικά καιρός είναι να ρίψουμε τώρα μια ματιά, για να δούμε τι λέγει το Πνεύμα του Θεού για όσους εκτρέπονται από την φυσιολογική σαρκική σχέση, από τήν φυσική δηλ. πορεία, σχέση και σαρκική συνάφεια, υπηρετώντας την ανωμαλία καί την ομοφυλοφιλία. «Η οργή του Θεού φανερώνεται, μας λέγει ο Απόστολος Παύλος, από τον Ουρανό εναντίον κάθε ασεβείας  και κακίας των ανθρώπων, οι οποίοι διά της κακίας των καταπνίγουν την αλήθειαν......Διά τούτο τους παρέδωκεν ο Θεός  με τας επιθυμίας των καρδιών τους εις ακαθαρσίαν, ώστε να ατιμάζουν  τα σώματά τους  μεταξύ τους...Διά τούτο τους παρέδωκεν ο Θεός εις πάθη ατιμωτικά, διότι και αι γυναίκες τους αντήλλαξαν την φυσικήν χρήσιν με την αφύσικη, ομοίως και οι άνδρες, αφού άφησαν την φυσικήν χρήσιν  της γυναικός, άναψαν  απο τας ορέξεις τους μεταξύ τους, ώστε ασελγούν άνδρες με άνδρες, απολαμβάνοντας έτσι ο ένας από τον άλλον την ανταμοιβήν της πλάνης  των, που τους άξιζε....» (Ρωμ. 18-27) Καί ο Απ. Παύλος συμπληρώνει: «παρέδωκεν αυτούς ο Θεός εις αδόκιμον νούν....., υπερηφάνους, αλαζόνας, εφευρετάς κακών......Οι τα τοιαύτα πράσσοντες, άξιοι θανάτου εισίν....» (στ. 28-32).
 
Ας ακούσουν τά θεϊκά αυτά λόγια καί κάποιοι Αδελφοί Ιεράρχες της Εκκλησίας μας, οι οποίοι πρό τινος χρόνου ετόλμησαν να εκστομίσουν για τους ταλαίπωρους αυτούς ανθρώπους τα εξής απαράδεκτα λόγια: «οι ομοφυλόφιλοι, όπως όλοι οι άνθρωποι, είναι δημιουργήματα του Θεού και ισχύει και γι' αυτούς ο αντίστοιχος σεβασμός και η τιμή καί όχι η βία και η απόρριψη»! Θέσεις σαν κι' αυτές είναι πέρα για πέρα απαράδεκτες!
 
ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΟΙ ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΟΙ
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΑΝΑΙΣΧΥΝΤΟΙ ΚΑΙ ΑΔΙΑΝΤΡΟΠΟΙ! 
ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΒΕΒΗΛΟΙ!

guy pride thessalonikh 01guy pride thessalonikh 02

 
 
Στην παραπάνω εικόνα βλέπετε με τα μάτια σας την βεβήλωση της ιεράς εικόνος του Εσταυρωμένου Χριστού. Ας τις απαριθμήσουμε: 
 
Στη θέση της επιγραφής ΙΝΒΙ οι «υπερήφανοι» ανώμαλοι Gays έχουν τοποθετήσει την σημαία του Οργανισμού τους. Δηλ. Ο Σωτήρας Χριστός προβάλλει με την Σημαία των ανωμάλων τύπων! Κάποιος θα διερωτηθή: Με αυτό δηλ. τι θέλουν να μας πούν, ότι και ο Χριστός ήταν.... (Συγγνώμην, δεν τολμώ να το γράψω...).
 
Στις δύο πλευρές εκατέρωθεν του Εσταυρωμένου θέτουν τήν επιγραφή "No HATE", δηλ. «ΟΧΙ ΜΙΣΟΣ»! Ο Χριστός όμως συχαίνεται τους Σοδομίτες! Έστειλε φωτιά από τόν ουρανό και τους κατέκαυσε! 
 
Στο κάτω μέρος του τιμίου Σταυρού γράφουν: «ΣΤΑΥΡΩΘΗΚΕ ΚΑΙ ΓΙΑ ΜΑΣ»!  Ναί, όντως γιά κάθε αμαρτωλό σταυρώθηκε ο Σωτήρ του κόσμου, ο Χριστός! Αλλά για κάθε «εν μετανοία» τελούντα αμαρτωλό! Σταυρώθηκε και για τον ομοφυλόφιλο, όταν αυτός ΔΕΝ ΥΠΕΡΗΦΑΝΕΥΕΤΑΙ για το πάθος του, ΑΛΛΑ ΤΡΕΧΕΙ ΣΤΟΝ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ και εξομολογείται τις αμαρτίες του.
 
Άρα η βεβήλωση της εικόνος του Εσταυρωμένου είναι προφανής! Συγχρόνως προφανής είναι και η αλλοίωσις της διδασκαλίας της χριστιανικής Ηθικής. 
 
Συμπερασματικά, λοιπόν, οι άνθρωποι, που διοργανώνουν το «ΦΕΣΤΙΒΑΑΛ ΥΠΕΡΗΦΑΝΕΙΑΣ» της 24-25/6/2016  είναι α-π-α-ρ-ά-δ-ε-κ-τ-ο-ι!
 
Γι' αυτό κι εμείς σήμερα 07 Ιουνίου καταθέσαμε Μήνυση κατά παντός υπευθύνου για την δημιουργία και χρήση της παραπάνω αφίσας. Ελπίζουμε, ότι η Δικαιοσύνη θα αρθή στο ύψος των περιστάσεων.
 
Αίγιον, 7 Ιουνίου 2016
 
+ Ο ΚΑΛΑΒΡΥΤΩΝ ΚΑΙ ΑΙΓΙΑΛΕΙΑΣ ΑΜΒΡΟΣΙΟΣ
 
*******
 
ΕΝΩΠΙΟΝ ΤΟΥ κ. ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΩΣ ΠΛΗΜΜΕΛΕΙΟΔΙΚΩΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
 
ΜΗΝΥΣΗ
 
Του  Μητροπολίτη Καλαβρύτων και Αιγιαλείας, Αμβροσίου
 
ΚΑΤΑ
 
παντός υπευθύνου για την δημιουργία και χρήση της αφίσας που απεικονίζει τον Τίμιο Σταυρό με τον Εσταυρωμένο Χριστό και με επιγραφή την σημαία του κινήματος ομοφυλοφίλων, γνωστού ωςGAY PRIDE (Εικόνα 1)
 
Κύριε Εισαγγελεύ,
 
Α. Ιστορικό
Με έκπληξη διαπίστωσα σε πρόσφατη, χθεσινή, επίσκεψή μου στο διαδίκτυο ότι έχει κατασκευασθεί αφίσα η οποία απεικονίζει τον κύριο ημών Ιησού Χριστό Εσταυρωμένο, στη θέση δε της επιγραφής του Τιμίου Σταυρού έχει τοποθετηθεί η σημαία του κινήματος των ομοφυλοφίλων, αντικαθιστώντας την επιγραφή του Τιμίου Σταυρού 'Ο Βασιλεύς της δόξης' (Σχ.1, Σχ.1γ). Η εν λόγω αφίσα χρησιμοποιείται στη Θεσσαλονίκη για να διαφημίσει την παρέλαση του κινήματος ομοφυλοφίλων, γνωστού ως GAY PRIDE, όπως έχει προγραμματισθεί για τις 24 και 25 Ιουνίου 2016. Η συγκεκριμένη ενέργεια αποτελεί ανήκουστη βλασφημία και προσβολή του Θεανθρώπου Χριστού. Ταυτόχρονα με την αφίσα αυτή υβρίζεται ο Τίμιος Σταυρός, κύριο σύμβολο της Ορθόδοξης Εκκλησίας. Παράλληλα, η αφίσα προσβάλλει σε υπερβολικό βαθμό την Ορθόδοξη Εκκλησία, κεφαλή της οποίας είναι ο Ιησούς Χριστός, όπως αναγράφεται και στο Σύνταγμα της Ελλάδος, στο άρθρο 3 παράγραφος 1. Σε σχετική δημοσίευση στο διαδίκτυο αναφέρεται ότι 'το σύνθημα του 5ου Thessaloniki Pride ταυτίζεται με την πασίγνωστη ευαγγελική ρήση «αγαπάτε αλλήλους» (κατά Ιωάννην, ιγ΄:34)' (Σχ.1α, Σχ.1β, Σχ.2, Σχ.3). Με άλλα λόγια η φετινή παρέλαση των ομοφυλοφίλων στην Θεσσαλονίκη βασίζεται στην προσπάθεια σύνδεσης/ ταύτισης του Κυρίου ημών Ιησού Χριστού, και συνακόλουθα όλων των μελών της ορθοδόξου εκκλησίας, με την ομοφυλοφιλία.
 
Να τονισθεί ότι η σημαία που έχει τοποθετηθεί σαν επιγραφή του Τιμίου Σταυρού στην υπό κρίση αφίσα αποτελεί τη σημαία/ βασικό σύμβολο του κινήματος Gay Pride και χρησιμοποιείται σε κάθε δραστηριότητα του κινήματος, όπως φαίνεται από τις φωτογραφίες στα σχετικά 8 και 9, που απεικονίζουν σκηνές από την παρέλαση του εν λόγω κινήματος στην Αθήνα το έτος 2015, και στο σχετικό 10, που απεικονίζει σκηνές από την παρέλαση του κινήματος στην Θεσσαλονίκη το έτος 2015. Να τονισθεί επίσης ότι το εν λόγω κίνημα κάνει χρήση της εντολής του Χριστού περί αγάπης, όπως διατυπώνεται στα Ιερά Ευαγγέλια. Όμως η 'αγάπη' στην οποία το κίνημα αυτό αναφέρεται δεν είναι η αγάπη στην χριστιανική της έννοια, όπως βασίζεται στην αγάπη ως συναίσθημα και ως συνδρομής στον πλησίον, αλλά είναι μια έκφραση σεξουαλικών παρορμήσεων, όπως φαίνεται ξεκάθαρα από τις φωτογραφίες στα σχετικά 8, 9 και 10 (Σχετικά 8, 9, 10). Κατά τον τρόπο αυτό η υπό κρίση αφίσα επιχειρεί την συσχέτιση του Κυρίου ημών Ιησού Χριστού, και κατ' ακολουθίαν των ορθοδόξων χριστιανών, με ομοφυλοφιλικές σεξουαλικές προτιμήσεις!
 
Ομως η ομοφυλοφιλία, ως σαρκικό πάθος, ρητά καταδικάζεται από το Θεό, όπως η καταδίκη αυτή καταδεικνύεται τόσο στην Παλαιά όσο και στην Καινή Διαθήκη. Πιο συγκεκριμένα, στη Γένεση (Παλαιά Διαθήκη) αναφέρεται η πληροφόρηση εκ μέρους της Αγίας Τριάδος προς τον Αβραάμ ότι ο Θεός επροτίθετο να αποστείλει πυρ στα Σόδομα για την την φοβερή και σιχαμερή, όπως χαρακτηρίζεται από την Αγία Γραφή, αμαρτία της ομοφυλοφιλίας (Γεν. 18: 20, 19: 4-13). Σε άλλο σημείο της Παλαιάς Διαθήκης περιγράφεται ως εντολή από το Θεό προς τους άνδρες 'μετά άρρενος δεν θέλεις συνουσιασθή, ως μετά γυναικός’ είναι βδέλυγμα' (Λευιτικό, 18:22-23). Η καταστροφή των Σοδόμων με επέμβαση του Θεού φαίνεται και σε άλλο σημείο της Αγίας Γραφής όπου αναφέρεται ότι '«Καικατεκρήμνισε τους οίκους των σοδομιτών, τους εν τω οίκω του Κυρίου…» (Β' Βασιλέων, 23:7). Στην Καινή Διαθήκη και στην Α' προς Ρωμαίους επιστολή αναφέρεται ότι 'Γι’αυτό και τους άφησε ο Θεός να παραδοθούν σε ατιμωτικά πάθη. Και έτσι οι γυναίκες τους μετέβαλαν τη φυσική χρήση στην παρά φύσιν. Ομοίως δε και οι άνδρες άφησαν τη φυσική χρήση της γυναίκας, και άναψαν από το σφοδρό πάθος τους ο ένας για τον άλλο' (Στιχ.26 & 27). Επίσης στην Β' Επιστολή Πέτρου αναφέρεται ότι 'και αφού τις πόλεις των Σοδόμων και της Γομόρρας με το να μεταβάλη σε στάχτη τιμώρησε με εξαφάνισι, και έτσι έθεσε παράδειγμα γι’ αυτούς, που θ’ ασεβούσαν στο μέλλον..' (κεφ.2, στιχ.6).
 
Β. Το νόημα και η σημασία του Τιμίου Σταυρού
Ο Τίμιος Σταυρός δεν αποτελεί τυχαίο και επουσιώδες σύμβολο. Αντίθετα ο Τίμιος Σταυρός  περιγράφεται στην Ιερά παράδοση της Ορθοδόξου Εκκλησίας ως το κύριο συστατικό στοιχείο της Ορθόδοξης πίστης, έχοντας λειτουργική και σημειολογική βαρύτητα. Ως σύμβολο, ο Τίμιος Σταυρός, πληρεί απολύτως τους όρους του θρησκευτικού συμβόλου, όπως έχει ορισθεί ως '«το αισθητόν σημείον ή παράστασις υποσημαίνουσα θρησκευτικάς αξίας» (Σταματάκου Ιωάννου, Λεξικόν της Νέας Ελληνικής Γλώσσης, τομ. 3, σ. 2626). Στην ελληνική νομολογία έχει κριθεί ότι απαγορεύεται ρητά η χρήση θρησκευτικών συμβόλων για επίτευξη σκοπών μη θρησκευτικών καθώς μια τέτοια χρήση συνιστά προσβολή της πίστης (ΠΠρΑθ 2317/1985 ΕΕμπΔ ΛΣΤ, 179).
 
Να τονισθεί ότι ο Τίμιος Σταυρός δεν τιμάται ως 'ως απλό σχήμα, αποδεσμευμένο από τον εσταυρωμένο Κύριο' (Σχ.6, σελ.2). Αντίθετα,'βλέποντας ο πιστός το σχήμα του σταυρού, κάνοντας το σημείο του σταυρού, προσκυνώντας τον «τύπον» και το σύμβολο του σταυρού, βλέπει με τα μάτια της ψυχής του και προσκυνεί τον εσταυρωμένο Ιησού' (Σχ.6, σελ.2). Επιπλέον, ο Τίμιος Σταυρός έχει την ίδια βαρύτητα και ρόλο είτε έχει την μορφή ξύλινης κατασκευής είτε έχει την μορφή απεικόνισης. Σχετικά ο ο άγιος Ιωάννης ο Δαμασκηνός διευκρινίζει ότι,εκτός από το τίμιο Ξύλο, «προσκυνούμε και τον τύπο του τιμίου και ζωοποιού σταυρού, αν και είναι από διαφορετική ύλη κατασκευασμένος, όχι βέβαια τιμώντας την ύλη, μη γένοιτο, αλλά τον τύπο, ως σύμβολο του Χριστού» (Σχ. 6, σελ.2).
 
Η βαρύτητα του Τιμίου Σταυρού ως έκφραση της ορθοδόξου πίστεως και ως συστατικού στοιχείου της ορθόδοξης λατρευτικής ζωής φαίνεται και από το γεγονός ότι το σημείο του Σταυρού χρησιμοποιείται για την ομολογία από τους ορθόδοξους χριστιανούς της πίστεώς τους και της αφοσίωσής τους προς την Αγία Τριάδα . Ο Αγιος Κοσμάς ο Αιτωλός τονίζει σχετικά '«Όταν ενώνεις τα τρία δάχτυλα για να κάνεις το Σταυρό, ομολογείς ότι ο Θεός είναι Πατήρ, Υιός και Άγιο Πνεύμα. Όταν φέρεις τα τρία δάχτυλα ψηλά στο μέτωπο και το ακουμπάς, ομολογείς πως ο Χριστός ήταν ψηλά, είναι Θεός, κάθεται στο θρόνο του Ουρανού. Όταν κατεβάζεις τα τρία δάχτυλα χαμηλά, ομολογείς πως ο Χριστός άφησε το θρόνο του Ουρανού, κατέβηκε κάτω χαμηλά και φόρεσε σάρκα ανθρώπινη. Όταν φέρεις τα τρία δάχτυλα στο δεξιό ώμο, ομολογείς την ύπαρξη του Παραδείσου και παρακαλείς το Θεό να σε βάλει εκεί, στα δεξιά Του με τους δικαίους. Όταν φέρεις τα τρία δάχτυλα στον αριστερό ώμο, ομολογείς την ύπαρξη της αιωνίου κολάσεως και παρακαλείς το Θεό να μη σε βάλει εκεί με τους αμετανόητους αμαρτωλούς. Και όταν, τέλος, όλη τη παλάμη τη φέρεις στο στήθος, δηλώνεις την άπειρη ευχαριστία σου για τα αγαθά που Εκείνος σου προσφέρει».
 
Λόγω των ανωτέρω απαγορεύεται ρητά η χρήση του Τιμίου Σταυρού εκτός των πλαισίων της λατρευτικής ζωής της Ορθοδόξου Εκκλησίας, όπως τα πλαίσια αυτά έχουν οριστεί στο πέρασμα των αιώνων από την Ιερά Παράδοση και τους Ιερούς Κανόνες. Ενδεικτικό της βαρύτητας του Τιμίου Σταυρού ως συστατικού στοιχείου της ορθόδοξης εκκλησίας αποτελεί η έκδοση το έτος 2015 εκ μέρους της Ιεράς Συνόδου της Εκκλησίας της Ελλάδος απόφασης περί απαγόρευση της κυκλοφορίας παπουτσιών που έφεραν στο κάτω μέρος τους (σόλα) την αποτύπωση του Τιμίου Σταυρού (Σχ.4, Σχ.5). Επίσης το έτος 2012 δόθηκε εντολή από την Ενωση Ποδοσφαιρικών Σωματείων Τρικάλων να αποσυρθεί φανέλα ποδοσφαιρικής ομάδας που απεικόνιζε τον Τίμιο Σταυρό, κρίνοντας ότι είχε λάβει χώρα προσβολή θρησκευτικού συμβόλου και συγκεκριμένα του Τιμίου Σταυρού (Σχ.7).
 
Γ. Νομικό σκέλος
 
Η δημιουργία και η χρήση της αφίσας που παρουσιάζεται στην 1η σελίδα της παρούσης αντιτίθενται σε σωρεία διατάξεων του Ποινικού Κώδικα αλλά και του Συντάγματος.
Κατ' αρχήν, η συγκεκριμένη αφίσα αποτελεί βάναυση και κακόβουλη βλασφημία του κυρίου ημών Ιησού Χριστού, ήτοι του δευτέρου προσώπου της Αγίας και Ομοουσίου Τριάδος, που αποτελεί τον ακρογωνιαίο λίθο του Συντάγματος της χώρας. Πράγματι στην αρχή του κειμένου του Συντάγματος της Ελλάδας, και πριν τα άρθρα αυτού, υφίσταται η φράση 'Εις το όνομα της Αγίας και Ομοουσίου και Αδιαιρέτου Τριάδος'. Το γεγονός αυτό δεικνύει την βαρύτητα της Ορθόδοξης Εκκλησίας για την κοινωνική και πολιτική ζωή της χώρας αλλά και για την ίδια την ύπαρξη του Ελληνικού κράτους δικαίου.
 
Περαιτέρω, το άρθρο 198 παρ.1 ορίζει ότι: 'Με φυλάκιση μέχρι δύο ετών τιμωρείται όποιος δημόσια και κακόβουλα βρίζει με οποιονδήποτε τρόπο το Θεό' (Κακόβουλη βλασφημία)'. Συγχρόνως, το άρθρο 199 ΠΚ ορίζει ότι: 'Οποιος δημόσια και κακόβουλα καθυβρίζει με οποιονδήποτε τρόπο την Ανατολική Ορθόδοξη Εκκλησία του Χριστού .... τιμωρείται με φυλάκιση μέχρι δύο ετών' (Καθύβριση θρησκεύματος).
 
Επίσης το άρθρο 3 παρ.1 ορίζει ότι 'Επικρατούσα θρησκεία στην Ελλάδα είναι η θρησκεία της Ανατολικής Ορθόδοξης Εκκλησίας του Χριστού.' Επίσης στην παρ. 3 του άρθρου 3 ορίζεται ότι ''Το κείμενο της Αγίας Γραφής τηρείται αναλλοίωτο'.
 
Ακολούθως στο άρθρο 5 παρ.1 ορίζεται ότι 'Καθένας έχει δικαίωμα να αναπτύσσει ελεύθερα την προσωπικότητά του και να συμμετέχει στην κοινωνική, οικονομική και πολιτική ζωή της Χώρας, εφόσον δεν προσβάλλει τα δικαιώματα των άλλων και δεν παραβιάζει το Σύνταγμα ή τα χρηστά ήθη'. Αυτό σημαίνει ότι η δημιουργία και χρήση της εν λόγω αφίσας (Εικόνα 1, σελίδα 1 της παρούσης) σε καμία περίπτωση δεν δύναται να δικαιολογηθεί με αναφορά στα δικαιώματα των δημιουργών και των χρηστών της καθόσον το περιεχόμενο της αφίσας αντίκειται πρόδηλα στα χρηστά ήθη τα οποία έχουν οριστεί από τα ελληνικά δικαστήρια ως 'θεμελιώδεις ηθικές και κοινωνικές αντιλήψεις του μέσου κοινωνικού ανθρώπου' (ΑΠ 1969/ 1990) και ως 'ηθικές αρχές και αντιλήψεις που επικρατούν στην Ελλάδα και αντιπροσωπεύουν την περί του πρέποντος λαική συνείδηση και το αίσθημα πάντων των συνεπώς και δικαίως σκεπτόμενων ανθρώπων' (ΑΠ 398/1975). Στην υπ' αριθ. 17115/ 1988 απόφαση του Πρωτοδικείου Αθηνών ορίζεται ότι το θρησκευτικό συναίσθημα, εφόσον παραβιασθεί, είναι υπέρτερο παντός άλλου δικαιώματος, συμπεριλαμβανομένου του δικαιώματος της ελευθερίας της έκφρασης, όπως περιγράφεται στο άρθρο 16 παρ.1 του Συντάγματος.
 
Επειδή η υπό κρίση αφίσα έρχεται σε ευθεία αντίθεση με το άρθρο 3 παρ.1 του Συντάγματος το οποίο αναγνωρίζει ως επικρατούσα θρησκεία της Ελλάδος την θρησκεία της Ανατολικής Ορθόδοξης Εκκλησίας του Χριστού.
 
Επειδή η υπό κρίση αφίσα αποτελεί ευθεία παραβίαση των χρηστών ηθών, κατ' άρθρο 5 παρ.1 του Συντάγματος.
 
Επειδή επί τη βάσει των ανωτέρω η υπό κρίση αφίσα (Εικόνα 1 στην 1η σελίδα της παρούσης) πληρεί τους όρους των άρθρων 198 παρ.1 ΠΚ (κακόβουλη βλασφημία) και 199 ΠΚ (καθύβρισης θρησκεύματος).
 
ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ
 
και με την επιφύλαξη παντός νομίμου δικαιώματός μου
 
ΜΗΝΥΩ
 
Κάθε υπεύθυνο για την δημιουργία και χρήση της αφίσας, που παρουσιάζεται στην 1η σελίδα της παρούσης μήνυσης (Εικόνα 1), ως μέσο προβολής της παρέλασης του κινήματος ομοφυλοφίλων και
 
ΖΗΤΩ
 
την άμεση απόσυρση της αφίσας αυτής και την απαγόρευση χρήσης της, κατά οιονδήποτε τρόπο, τόσο εντός όσο και εκτός της Θεσσαλονίκης, δηλαδή την απαγόρευσή της σε όλη την Ελλάδα, και την ποινική τιμώρηση του δημιουργού της εν λόγω αφίσας αλλά και κάθε υπεύθυνου για την χρήση της ως μέσο προβολής της παρέλασης του κινήματος ομοφυλοφίλων.
 
Σχετικά συνυποβάλλω:
ΣΧΕΤΙΚΟ 1: Δημοσίευση του ιστολογίου 'Ορθόδοξα Περάσματα'
ΣΧΕΤΙΚΟ 1α: Δημοσίευση του ιστολογίου 'Εκκλησία On-line'
ΣΧΕΤΙΚΟ 1β: Δημοσίευση του ιστολογίου 'ΚΑΤΑΝΥΞΙΣ'
ΣΧΕΤΙΚΟ 1γ: Δημοσίευση του ιστολογίου 'ΑΚΤΙΝΕΣ'
ΣΧΕΤΙΚΟ 2: Δημοσίευση του ιστολογίου 'PASMINA'
ΣΧΕΤΙΚΟ 3: Δημοσίευση του ιστολογίου DIFER NEWS
ΣΧΕΤΙΚΟ 4: Δημοσίευση του ιστολογίου της Εφημερίδας ΄ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ'
ΣΧΕΤΙΚΟ 5: Δημοσίευση του ιστολογίου της Εφημερίδας 'ΤΑ ΝΕΑ'
ΣΧΕΤΙΚΟ 6: Δημοσίευση του ιστολογίου της ΙΕΡΑΣ ΜΟΝΗΣ  ΠΑΡΑΚΛΗΤΟΥ
ΣΧΕΤΙΚΟ 7: Δημοσίευση των ιστολογίων 'TRIKALA NEWS' και 'PALONEWS'
ΣΧΕΤΙΚΟ 8: Φωτογραφίες εκ του Athens pride 2015
ΣΧΕΤΙΚΟ 9: Φωτογραφίες εκ του Athens pride 2015
ΣΧΕΤΙΚΟ 10: Φωτογραφίες εκ του Thessaloniki Pride 2015
Αίγιον, 07/06/2016
Ο μηνυτής
+ o ΚΑΛΑΒΡΥΤΩΝ ΚΑΙ  ΑΙΓΙΑΛΕΙΑΣ ΑΜΒΡΟΣΙΟΣ

 

Πηγή: Μητροπολίτης Καλαβρύτων και Αιγιαλείας

 

Σχετικά άρθρα:

1. ΖΗΤΕΙΤΑΙ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑΣ: Βλασφημοῦν τόν Σταυρό στό Φεστιβάλ «ὑπερηφάνειας» 2016

athens pride 02

TIDEON: ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ! ΚΑΙ ΜΙΑ ΘΕΤΙΚH ΕΞΕΛΙΞΗ .....

Με το σκεπτικό ότι το μήνυμα που περνάει στον κόσμο αφήνει απορίες, επειδή «η νομική αναγνώριση της ταυτότητας φύλου δεν υπάρχει σε πολλές χώρες και υπάρχει πολύς κόσμος που πιστεύει ότι άνδρας και γυναίκα γεννιέσαι», το ΕΣΡ έκοψε το σποτ του Athens Pride 2016.

Η ανακοίνωση του Athens Pride:

Το φετινό σποτ για το Φεστιβάλ Υπερηφάνειας – Athens Pride 2016 κατατέθηκε στο Εθνικό Συμβούλιο Ραδιοτηλεόρασης για έγκριση ως κοινωνικό μήνυμα σύμφωνα με την υπόδειξη Αριθ. 3/19.12.2011. Η πρώτη απάντηση ήρθε τηλεφωνικώς αφού σύμφωνα με την κρίση της επιτροπής που είναι αρμόδια για την έγκριση ή την παραπομπή των αιτημάτων σε ολομέλεια, η οποία σημειωτέον δεν υπάρχει, ήταν πως το μήνυμα «δεν ήταν ξεκάθαρο».

Από το Athens Pride έγιναν όλες οι διορθώσεις ώστε να αποσαφηνιστεί και εστάλη εκ νέου το σποτ. Η δεύτερη απάντηση, τηλεφωνικώς και πάλι, ήταν ότι το σποτ δεν περιλαμβάνει κοινωνικό μήνυμα αλλά διεκδίκηση.

Στη μακρά επιχειρηματολογία για να δικαιολογηθεί η απόφαση αναφέρθηκε ότι «η νομική αναγνώριση της ταυτότητας φύλου δεν υπάρχει σε πολλές χώρες και υπάρχει πολύς κόσμος που πιστεύει ότι άνδρας και γυναίκα γεννιέσαι άρα το μήνυμα που περνάει στον κόσμο αφήνει απορίες».

Η θέση του Athens Pride είναι ότι η μη ύπαρξη σχετικού νομοθετικού πλαισίου που να καλύπτει τους/τις τρανς συμπολίτες/ισσες μας, αποτελεί από μόνη της διάκριση και ως εκ τούτου η αναφορά σε αυτή τη διεκδίκηση αποτελεί και ξεκάθαρο κοινωνικό μήνυμα. Από το Athens Pride εστάλη επίσης ενημερωτικό υλικό για τη νομική αναγνώριση ταυτότητας φύλου, στην προσπάθεια να γίνει πιο σαφές το μήνυμα που θέλουμε να περάσουμε μέσω του φετινού σποτ.


Η τελική απάντηση – την οποία μας αρνήθηκαν να στείλουν γραπτώς -ήταν ότι το ΕΣΡ μπορεί να εγκρίνει μόνο τα τελευταία δυο καρέ του σποτ που αφορούν στην εκδήλωση της ημέρας, αλλά το υπόλοιπο θα πρέπει να παραπεμφθεί σε ολομέλεια. Η ολομέλεια αυτή προβλέπεται να συσταθεί τον Οκτώβριο (!).

Είναι λυπηρό, ένας οργανισμός όπως το ΕΣΡ, να απορρίπτει αιτήματα κοινωνικού χαρακτήρα, σύμφωνα με την υποκειμενική κρίση του κάθε αρμόδιου/ας, που δεν βλέπει κανένα κοινωνικό μήνυμα πίσω από μια τόσο σοβαρή διεκδίκηση.

 

Πηγή: Nooz

athens pride 03


Έρχονται Σόδομα και Γόμορα στη Αθήνα, και το Μετρό της Αθήνας συμμετάσχει στη βλασφημία και την υποτίμηση του Ελληνικού Ορθόδοξου λαού. Κανείς δεν αντιδρά….. αναρωτιέμαι τι μας περιμένει;
 
Η Ορθόδοξη Θέση για την Ομοφυλοφιλία

Εδώ και μερικά χρόνια εξελίσσεται µια διεθνής εκστρατεία προβολής της ομοφυλοφιλίας. Οργανώσεις ομοφυλόφιλων, αντρών και γυναικών, και ομοφυλόφιλοι αγωνιστές (ακτιβιστές) δραστηριοποιούνται για να πείσουν την κοινή γνώμη ότι η ομοφυλοφιλία δεν αποτελεί διαταραχή, αλλά είναι µια υγιής σεξουαλική επιλογή, τόσο φυσιολογική όσο και ο έρωτας προς άνθρωπο του άλλου φύλου. Όποιος τολμά να ισχυριστεί το αντίθετο χαρακτηρίζεται «οµοφοβικός», δηλ. άνθρωπος µε κομπλεξική φοβία και ρατσιστική συμπεριφορά προς τους ομοφυλόφιλους.

Το ελληνικό κράτος καταγγέλλεται επειδή καθυστερεί να δεχτεί ως έγκυρο νοµικά το σύµφωνο ελεύθερης συμβίωσης ομοφυλόφιλων ζευγαριών και την υιοθεσία παιδιών από οµοφυλόφιλα ζευγάρια – πράγµατα που απαιτεί από µας η Ευρώπη απειλώντας τη χώρα µας µε πρόστιµο και που έχουν καθιερωθεί από χρόνια στο εξωτερικό. Η Εκκλησία, φυσικά, είναι πρώτη στο στόχαστρο των οµοφυλόφιλων αγωνιστών: θεωρείται «ρατσιστική», «οµοφοβική» και … «µισογυνική» (ότι µισεί τις γυναίκες).

Ποια είναι η στάση της Εκκλησίας απέναντι στην οµοφυλοφιλία και τον οµοφυλόφιλο;

Κατ’ αρχάς, πρέπει να ξεκαθαρίσουµε κάτι: Ο οµοφυλόφιλος άνθρωπος είναι απόλυτα αποδεκτός από την Ορθόδοξη Εκκλησία, όσο και κάθε άλλος άνθρωπος. Δεν υπάρχει άνθρωπος, που κάποια ιδιότητά του ή προτίµηση ή πράξη του να κάνει την Εκκλησία να τον απορρίψει. Υπάρχουν µόνο άνθρωποι που οι ίδιοι έχουν απορρίψει την Εκκλησία και πορεύονται προς το Θεό απ’ το δρόµο που νοµίζουν αυτοί, ο οποίος όµως συνήθως είναι λάθος δρόµος.

Αν ένας δολοφόνος είναι αποδεκτός από την Εκκλησία, γιατί δεν είναι ένας οµοφυλόφιλος; Αν εγώ, µε τη χλιαρή και συχνά υποκριτική πίστη και αγάπη, είµαι αποδεκτός από την Εκκλησία, γιατί δεν είναι ένας οµοφυλόφιλος; Εκείνος µάλιστα µπορεί να έχει πολύ πιο θερµή πίστη και αγάπη από τη δική µου. Καµιά ρατσιστική διάθεση δεν υπάρχει στην Εκκλησία απέναντι σε κανένα άνθρωπο ή οµάδα ανθρώπων. Ρατσιστές γίνονται οι άνθρωποι που δεν έχουν καταλάβει καθόλου τι είναι ο ορθόδοξος χριστιανισµός ή που δε µπορούν να κάνουν έστω ένα βήµα για ν’ αποµακρυνθούν από τις φοβίες και τα πάθη τους.

Κι αυτούς ακόµη τους ανθρώπους, η Εκκλησία τους αποδέχεται, γιατί η Εκκλησία υπάρχει για να θεραπεύει τον κόσµο από τα πάθη και τις φοβίες (µε τη βοήθεια του Ιατρού Ιησού Χριστού φυσικά), όχι για να κρίνει τους ανθρώπους.

Από την άλλη, η οµοφυλοφιλία δε µπορεί να γίνει αποδεκτή από την Εκκλησία ως σωστός δρόµος που οδηγεί τον άνθρωπο στο Θεό. Ακριβώς από αγάπη προς τον οµοφυλόφιλο και ανησυχία για τη σωτηρία του στην αιωνιότητα, η Εκκλησία δε µπορεί να αποκρύψει ότι ο γάµος άντρα και γυναίκας είναι ένας δρόµος που οδηγεί στο Θεό, ενώ η οµοφυλοφιλία δεν είναι τέτοιος δρόµος. Στη ζωή µας τις πιο πολλές φορές διαπράττουµε αµαρτίες, υπακούοντας στα πάθη µας κι όχι στο Θεό – η Εκκλησία όµως, ακριβώς επειδή νοιάζεται για µας, δεν πρέπει να µας ξεγελάσει λέγοντάς µας ότι είναι εντάξει να κάνουµε ό,τι µας υπαγορεύουν τα πάθη µας («πάθη» ονοµάζονται οι σωµατικές και ψυχικές εξαρτήσεις που παρεµποδίζουν τον άνθρωπο από την ενότητά του µε το Θεό, στρέφοντάς τον προς άλλες κατευθύνσεις-  ολόκληρη η ηθική και ασκητική προσπάθεια του χριστιανού αποσκοπεί στην κάθαρση της καρδιάς του από τα πάθη).

Έχουµε τη δυνατότητα να κάνουµε ό,τι θέλουµε. Απλά, δεν οδηγούν όλοι οι δρόµοι στο Θεό.  Αυτό δεν είπε κι ο απόστολος Παύλος (Α’ Κορινθ. 6, 12);

Αν µιλάµε µε έναν άθεο, δεν έχει νόηµα ν’ αναφερθούµε σε Θεό, αµαρτία και σωτηρία. Εκείνος τοποθετεί υποκειµενικά, όπου ο ίδιος θέλει, το όριο ανάµεσα στο «καλό» και το «κακό» και το κρίνει µε τα δικά του κριτήρια. Αν όµως συζητάµε µε χριστιανούς, και µάλιστα της αρχαίας παράδοσης, της Ορθοδοξίας, πρέπει µε αγάπη να µοιραστούµε µαζί τους τα παρακάτω:

Ο Χριστός, στα καταγεγραµµένα λόγια Του, δεν καταδικάζει ρητά την οµοφυλοφιλία, όµως ούτε για την πολυγαµία ή την αιµοµιξία κάνει κάτι τέτοιο. Κι όµως οι χριστιανοί, από την αρχή και µέχρι σήµερα, θεωρούµε αυτονόητο πως αυτές οι δύο πρακτικές (πολυγαµία και αιµοµιξία) δεν υπάρχουν στο χριστιανισµό. ‘Ετσι είναι σαφές στα λόγια του Χριστού ότι, όποτε μιλάει για  γάµο, αναφέρεται σε ζεύγος άντρα και γυναίκας (πχ. Ματθ. 19, 3-12). Πώς θα μπορούσε να είναι αλλιώς, αφού ο Θεός δηµιούργησε ως πρωταρχικό ζεύγος έναν άντρα και µια γυναίκα (Ματθ. 19, 4-5), σ’ αυτούς έδωσε την ευλογία του γάµου και δεν υπάρχει άλλος γάμoς.

Οι ορθόδoξoι χριστιανoί όμως βασιζόµαστε όχι μόνo σ’ αυτά πoυ είπε ο Χριστός, μά και σ’αυτα που είπε το Άγιο Πνευµα µεσω των µαθητων του Χριστου και των αγιων Πατερων και διδασκάλων του χριστιανικού αγώνα σε όλες τις εποχές.

Ο απόστολος Παύλος ήταν ένας απ’ αυτούς, τα λόγια του είναι για εµάς ιερές γραφές, και ο άγιος αυτός άνδρας γράφει πως η οµοφυλοφιλία είναι συνέπεια της διαστροφής που υπέστη το ανθρώπινο γένος µε το προπατορικό αµάρτηµα. Προέρχεται από την αποµάκρυνση της θείας χάρης απ’ την καρδιά του ανθρώπου, αφού οι άνθρωποι την έχουν διώξει ξεµακραίνοντας από το Θεό (Ρωµ.1, 27, και γενικώς 1, 18-32).

Μια ολοκληρη κοινωνια, οπου η πλειοψηφια των ανθρωπων δεν εχει µπει σε θεραπευτικο πνευµατικό δρόµο προς το Θεό, µπορεί να καλλιεργήσει την οµοφυλοφιλία στα νέα µέλη της, που δεν ‘ευθύνονται, φυσικά, γι’ αυτό, αλλά αυτό δε σηµαίνει ότι είναι όλα εντάξει. Ιστορικά, έχουν υπάρξει και υπάρχουν ακόµη πάρα πολλές κοινωνίες που το θρησκευτικό και αξιακό τους σύστηµα αποµακρύνει τους ανθρώπους από το Θεό και τη σωτηρία, όπως τα δίδαξε ο Χριστός και τα γνώρισαν οι άγιοι όλων των εποχών στην ενότητά τους µε το Θεό εν Χριστώ. Για την ακρίβεια, κάθε κοινωνία έχει ανάγκη να κεντριστεί στην ήµερη ελιά, τον Ιησού χριστό, για να

θεραπευτεί το θρησκευτικό και αξιακό της σύστηµα από τα στοιχεία που της φόρτωσε η πτωτική κατάσταση του ανθρώπου. Το ίδιο και κάθε άνθρωπος, ακόµη και ο ορθόδοξος χριστιανός. Αλλιώς στην καρδιά των ανθρώπων κυριαρχούν τα πάθη και αποδιώχνεται η θεία χάρη. Σε σχέση µε την οµοφυλοφιλία, ίσως είναι χρήσιµο να θυµηθούµε ότι αυτή ήταν η αµαρτία των Σοδόµων.

Επειδή η οµοφυλοφιλία, κατά την ορθόδοξη πνευµατική κληρονοµιά, όπως εκφράζεται στην Καινή Διαθήκη (Παύλος) και στη διδασκαλία των αγίων, συνιστά πάθος, ο άνθρωπος που άρχισε τη ζωή του ως οµοφυλόφιλος ή στράφηκε στην οµοφυλοφιλία κάποια στιγµή, όταν προοδεύει στην αγιότητα καθαρίζοντας την καρδιά του από τα πάθη, παύει να είναι oµoφλόφιλoς. Δεν έχουµε οµοφυλόφιλους αγίους. Αν υπήρχαν άγιοι οµοφυλόφιλοι που αγίασαν µέσω της οµοφυλοφιλίας (όπως οι έγγαµοι άγιοι αγιάζονται µέσω του γάµου), οι άγιοι Πατέρες δε θα το έκρυβαν, ούτε θα θεωρούσαν -µαζί µε τον απόστολο Παύλο- την οµοφυλοφιλία πάθος που χωρίζει τον άνθροπο από το Θεό, γιατί η Εκκλησία δεν ενδιαφέρεται να συντηρήσει τον κοινωνικό ηθικισµό, αλλά αντίθετα γκρεµίζει τα ηθικά στερεότυπα (ταµπού) για να θεραπεύσει τον άνθρωπο.

Ασφαλώς έχουµε αγίους που υπήρξαν κάποτε οµοφυλόφιλοι (όπως και αγίους που υπήρξαν πόρνοι, έκφυλοι ή δέσµιοι διαφόρων άλλων παθών, µη σαρκικών), αλλά ανέλαβαν τιτάνιο αγώνα ενάντια στα πάθη τους και µε τη χάρη του Αγίου Πνεύµατος τα νίκησαν, γι’ αυτό και είναι άγιοι. Οι άγιοι Πρωτάς και Υάκινθος, ευνούχοι της αγίας Ευγενίας που την ακολούθησαν στο μοναχικό βίο και στο μαρτύριο, ο άγιος Αζάτ, ευνούχος του Πέρση βασιλιά Σαπώρ, που το μαρτύριό του προκάλεσε τόση θλίψη στο βασιλιά, ώστε σταμάτησε τους δίωγμούς, είναι μερικά παραδείγματα. Από το Γεροντικό ξέρουμε την περίπτωση ενός ασκητή που εξομολογήθηκε τον έρωτά του στον όσιο Αχιλλά στη συνέχεια όμως έφυγε αμέσως, προφασιζόμενος ότι ντράπηκε ένα γέρο ασκητή, τυφλό και παράλυτο, που ζούσε εκεί Τότε ο άγιος, εγκρίνοντας τη φυγή του μακριά από το πάθος, τον επαίνεσε ως αγωνιστή, λέγοντας: «Αυτό δεν είναι πορνεία, αλλά πόλεμος με τους δαίμονες».

Από τη σύγχρονη εποχή, ξέρουμε την περίπτωση του αγίου Αμερικανού ιερομόναχου π. Σεραφείμ Ρόουζ, που πριν μεταστραφεί στην Ορθοδοξία ήταν ομοφυλόφιλος, έπαψε όμως να ασκεί την ομοφυλοφιλία και την απέρριψε ως πάθος όταν έγινε ορθόδοξος χριστιανός. Ξέρουμε επίσης την ανάλογη περίπτωση μοναχού από το Ρέθυμνο, πού εγκατέλειψε την ομοφυλοφιλία και εξελίχθηκε σε σοβαρό πνευματικό αγωνιστή, ασκητεύοντας κοντά σ’ ένα εκκλησάκι νότια της πόλης, όπου και κοιμήθηκε γύρω στο 1990. Ασφαλώς υπάρχουν πολλές ακόμη παρόμοιες περιπτώσεις. Είναι άνθρωποι που (μεταφορικά) «ευνούχισαν τον εαυτό τους για τη βασιλεία των ουρανών» (λόγια του Χριστού, στο Ματθ. 19, 12).

Ενα αμαρτωλό πάθος δε συνδέεται οπωσδήποτε με την κακία ενάντια στο συνάνθρωπο. Η λαγνεία και η πορνεία είναι οπωσδήποτε αμαρτωλά πάθη, χωρίς να έχει σημασία αν ο άνθρωπος, που είναι αιχμάλωτός τους, είναι καλός ή κακός.

Η αυτοκτονία, συνέπεια του πάθους της απελπισίας, αποκόπτει τον άνθρωπο απ’ το Θεό, άσχετα αν ο αυτόχειρας είναι καλός ή κακός άνθρωπος. Συχνά, επηρεασμένοι από μια βιαστική ανθρωπιστική ηθική, θεωρούμε αμαρτία μόνο κάτι που στρέφεται ενάντια στους ανθρώπους. Όμως οι άγιοι Πατέρες δε διδάσκουν αυτό. Αμαρτία είναι κάτι που με δεσμεύει και εμποδίζει τη θεία χάρη να με μεταμορφώσει σε αυτό που θέλει ο Θεός για μένα (σε άγιο). Αμαρτωλός δεν είναι ο «κακός» άνθρωπος, αλλά ο. παγιδευμένος και ανελεύθερος άνθρωπος.

Ο «κακός» ή ο άπληστος, ο εγωιστής κ.τ.λ. είναι απλά ένας τέτοιος παγιδευμένος και ανελεύθερος αδελφός μας. Έτσι ο χριστιανός είναι καλεσμένος να αναλάβει αγώνα ενάντια στα πάθη του και, όπως η λαγνεία, η σκληρότητα, η απληστία, ο εγωισμός κλ. π, αλλά και ο αλκοολισμός, ο τζόγος (και ο σαδισμός, ο μαζοχισμός, η κτηνοβασία, η νεκροφιλία κλπ – για ν’ αναφερθούμε σε πάθη σχετικά με. το σεξ), και η ομοφυλοφιλία είναι ένα τέτοιο πάθος.

Αν η ομοφυλοφιλία προέρχεται από βιολογικές αιτίες και δε γεννιέται από την κοινωνία είναι συζητήσιμο. Ακόμη κι αν συμβαίνει αυτό όμως, δεν μετατρέπεται σε μια μη εμπαθή κατάσταση. Κάποιος μπορεί αντίστοιχα να είναι βίαιος από βιολογική αιτία (πχ. επειδή το σώμα του παράγει περισσότερη αδρεναλίνη), αλλά αυτό δε σημαίνει πως γι’ αυτόν «είναι εντάξει» η επιθετικότητά του και πως δεν πρέπει ν’ αγωνιστεί για να θεραπευτεί από το πάθος του.

Φυσικά δεν αγωνίζεται μόνος του. Έχει βοηθό στον ουρανό τις πρεσβείες των αγίων και στη γη τον πνευματικό του πατέρα και την εκκλησιαστική ζωή. Μ’ αυτά θα προσελκύσει τη θεία χάρη και εκείνη είναι που θα τον θεραπεύσει (συγχωρέστε μου τη λέξη) από το πάθος του. Ααυτό ισχύει για όλα τα πάθη, για τον εγωισμό, την απληστία, τη λαγνεία, το θυμό, το μίσος κ.τ.λ. και για την ομοφυλοφιλία.

Ενας ομοφυλόφιλος μπορεί να σωθεί, παραμένοντας ομοφυλόφιλος;

Δε μπορούμε, ούτε και είναι δουλειά μας, να κρίνουμε ποιος θα σωθεί και ποιος όχι, πράγμα που είναι δουλειά του Κυρίου μας Ιησού Χριστού. Επιθυμία καθε χριστιανού είναι να σωθούν όλοι οι άνθρωποι και δεν κρίνει τους άλλους – απλώς επισημαίνει ότι μία επιλογή, ή μία άλλη, βλάπτει τη σωτηρία σύμφωνα με την Αγία Γραφή και τους αγίους Πατέρες, τους γνώστες όλων των δρόμων της σωτηρίας. Όλοι ελπίζουμε στη σωτηρία μας, αν και η συντριπτική πλειοψηφία των χριστιανών είμαστε ακόμη δέσμιοι σε κάποια πάθη, όπως αυτά που κατονομάσαμε πριν  (την απληστία, το θυμό, τη λαγνεία κ.τ.λ,.). Ελπίζουμε να σωθούμε όχι λόγω της «αρετής» μας, αλλά λόγω της αγάπης και του ελέους του Θεού, το οποίο αποζητάμε κάθε μέρα στις προσευχές μας, μετανοώντας και αγωνιζόμενοι με τη βοήθειά Του ενάντια στα πάθη μας.

Αν όμως, αντί γι’ αυτό, προσπαθούμε να πείσουμε τους άλλους (και τον εαυτό μας) ότι τα Πάθη μας «είναι εντάξει» και δεν αποτελούν, αμαρτωλά Πάθη, τότε μάλλον είμαστε υποκριτές και η σωτηρία μας κινδυνεύει ακόμη περισσότερο.

Πώς, μπορεί κάποιος να δώσει το δύσκολο αγώνα για την αποδέσμευσή του από τα πάθη του; Αυτό δε μπορούμε να το διδάξουμε σε κανέναν εμείς. Γνώστες και αρμόδιοι για  κάτι τέτοιο είναι οι άγιοι Πατέρες όλων των εποχών (που η ζωή και η διδασκαλία τους είναι καταγεγραμμένες σε βιβλία εξαιρετικής σπουδαιότητας) και οι θεοφόροι Γέροντες της εποχής μας, άντρες και γυναίκες. Σ’ αυτούς πρέπει να καταφύγει όποιος νοιάζεται ειλικρινά να βεβαιωθεί αν ο δρόμος που βαδίζει τον οδηγεί πράγματι στην πνευματική πρόοδο, δηλαδή στην ενότητα με τον Τριαδικό Θεό εν Χριστώ.

Πρέπει βέβαια να προσέξει, γιατί συχνά πέφτουμε στην παγίδα να απορρίψουμε τις συμβουλές ενός θεοφόρου ορθόδοξου πνεματικoύ διδασκάλου, επειδή τραυματίζει τον εγωισμό και την πνευματική μας οκνηρία και μας προκαλεί συνειδησιακούς κραδασμούς. Είναι εντελώς διαφορετικό να παραδεχτούμε ταπεινά πως είμαστε αδύναμοι ή απρόθυμοι να εφαρμόσoυμε τις δύσκολες συμβουλές ενός Γέροντα από το να υψώσουμε εγωιστικά τον εαυτό μας πάνω από τη δική του πείρα, σοφία και αγιότητα και να ισχυριζόμαστε στη συνείδησή μας και στoυς άλλους πως εκείνος έχει άδικο ή βρίσκεται σε λάθος δρόμο, ή ακόμη πως οι άγιοι των αρχαίων χρόνων έχουν πια σκουριάσει και οι θεραπευτικές τους οδηγίες είναι «ξεπερασμένες» για την εποχή μας. Η παγίδα αυτή είναι καλοστημένη μπροστά στον καθένα, πολλοί έχουμε πέσει μέσα περισσότερες από μία φορές κι αυτό προκαλεί πρόσθετα εμπόδια στην ηθική και πνευμdτικη μας καλλιέργεια.

Διευκρινίζουμε ότι όλοι έχουμε ανάγκη από μετάνοια. Ο καθένας για διαφορετικους λόγους. Ο καθένας έχει να αντιμετωπίσει τα δικά του πάθη, όχι να τ’ αποδεχτεί, αλλά να τα πολεμήσει σκληρά. Ένας ετεροφυλόφιλος ενδεχoμένως έχει να αντιμετωπίσει πολλά πάθη που σχετίζονται με το σεξ – και ο γάμος δε μπορεί πάντα να τον θεραπεύσει, γιατί μπορεί να αισθάνεται την ανάγκη της μοιχείας, ή ακόμη και συνεύρεσης με πολλούς ερωτικούς συντρόφους ή της παιδειραστίας, της αιμομιξίας, της κτηνoβασίας και άλλα πολλά, πoυ «αισχρόν εστί και λέγειν» (Εφεσιους 5, 12). Ολα αυτα τα παθη δεν ειναι «ενταξει» και ο ετεροφυλοφιλος δεν ειναι οπωσδήποτε πιο ενάρετος ή πιο κοντά στο Θεό από τον ομοφυλόφιλο. Και οι δύο μπορούν να σωθούν λόγω της αγάπης του Χριστού, με τον αγώνα που θα δώσουν με τη βοήθεια της θείας Χάριτος.

Κλείνοντας με αγάπη αυτό το άρθρο θα μεταφέρω το διάλογο του αγίου Γέροντα Παϊσίου, (1924-1994) με ένα νεαρό ομοφυλόφιλο, που αγωνιζόταν ενάντια στο πάθος του, αλλά ένιωθε αδύναμος γι’αυτό τον αγώνα (φυσικά ένας άθεος θα θεωρήσει πως ένας τέτοιος αγώνας ισοδυναμεί με ακρωτηριασμό του εαυτού μας, αλλά ας πούμε ότι τώρα ζητάμε να επιτραπεί και σε μας τους ορθόδοξους χριστιανούς να υπάρχουμε).

Ο νέος είπε στο Γέροντα ότι δε μπoρoύσε να σταματήσει να ζει ως ομοφυλόφιλος. Και ο Γέροντας, αφού του είπε να εξομολογηθεί, τον ρώτησε «Μπορείς να διαβάζεις (κάθε μέρα) ένα κεφάλαιο από την Αγ. Γραφή;». «Μπορώ». Μπορείς να, πηγαίνεις κάθε Kυριακή στην Εκκλησία;». «Μπορώ». «Μπορείς να νηστεύεις Τετάρτη και Παρασκευή;». «Μπορώ». «Μπορείς ένα μικρό ποσό να το δίνεις ελεημοσύνη;». «Μπορώ». «Μπορείς … ». «Μπορώ … ». (πολλά ακόμα).

Στο τέλος του λέει: «Βλέπεις ότι μπορείς να κάνεις χίλια πράγματα και δε μπορείς ένα .. Κάνε εσύ τα χίλια και άφησε στο Θεό το ένα!!!».

 

Πηγή: Κατηχητικό

Δεν ξεχνώ

ΦΑΚΕΛΟΣ ΕΚΤΡΩΣΕΙΣ [1986 - 2016]: 30 Χρόνια από τήν ψήφιση…

Ιωάννης Θαλασσινός, Διευθυντής Π.Ε.ΦΙ.Π. 04-10-2017

Ποιός ἄραγε θυμᾶται τή θλιβερή ἐπέτειο τῆς ψήφισης, ἀπό τή Βουλή τῶν Ἑλλήνων, τοῦ ἐπαίσχυντου...

ΕΛΛΗΝΕΣ και ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ μποϊκοτάρετε τα προϊόντα εταιρειών που αφαιρούν…

Χριστιανική Εστία Λαμίας 03-10-2017

Οἱ μάσκες ἔπεσαν γιά ἀκόμα μιά φορά. Ἑταιρεῖες γνωστές στούς Ἕλληνες καταναλωτές ἀφαίρεσαν ἀπό τά...

Σύμφωνο Διαστροφικής Συμβίωσης

TIDEON 21-12-2015

Επιμένει να προκαλεί Θεό και ανθρώπους η ελληνική Κυβέρνηση, ψηφίζοντας στις 22 Δεκεμβρίου 2015 ως...

ΚΑΡΤΑ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ: Δεν θα γίνω ευκολόπιστο θύμα!

Tideon 14-12-2015

Η Κυβέρνηση μας μίλησε για την «αναγκαιότητα» και για τα πλεονεκτήματα της «Κάρτας του Πολίτη»...

Η καταιγίδα των αντιδράσεων για το «αντιρατσιστικό»

TIDEON 27-08-2014

  Λαμβάνουν διαστάσεις καταιγισμού οι αντιδράσεις πλήθους φορέων και πολιτών για το λεγόμενο «αντιρατσιστικό» νομοσχέδιο το...

Δεν θα γίνω «δωρητής» οργάνων χωρίς να το θέλω! …

tideon.org 02-05-2013

  Kαταθέτουμε την αρνητική δήλωση μας προς τον Εθνικό Οργανισμό Μεταμοσχεύσεων (ΕΟΜ). Ο νόμος αφήνει πολλά...

Ποια είναι η λύση αν πλήρωσες «τσουχτερές» τιμές...

Tideon 31-12-2012

Ποια είναι η λύση αν πλήρωσες «τσουχτερές» τιμές στο Κυλικείο του Νοσοκομείου, του Αεροδρομίου, του...

Όχι, δεν θα φύγω

Νικόλαος Ἀνδρεαδάκης, ὁδηγός 03-04-2012

Εἶμαι νέος μὲ οἰκογένεια, ἔχω ὅλη τὴ ζωὴ μπροστά μου… Λόγῳ ἐπαγγέλματος ἔχω τὴ δυνατότητα...

ΜΝΗΜΟΝΙΟ: Δεν ξεχνώ αυτούς που παρέδωσαν αμετάκλητα και άνευ όρων…

tideon 07-11-2011

  ΜΝΗΜΟΝΙΟ: Δεν ξεχνώ αυτούς που παρέδωσαν αμετάκλητα και άνευ όρων την ΕΘΝΙΚΗ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑ και έκαναν...

ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΤΩΡΑ ...;

ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΤΩΡΑ ... 15-02-2011

   Κατάλαβες τώρα ... γιατί σε λέγανε «εθνικιστή» όταν έλεγες πως αγαπάς την Πατρίδα σου;    Για να...

Τώρα πια γνωρίζω τους 10 τρόπους που τα ΜΜΕ μου…

ΤΡΑΠΕΖΑ ΙΔΕΩΝ 25-12-2010

Τώρα πια γνωρίζω τους 10 τρόπους που τα ΜΜΕ μου κάνουν πλύση εγκεφάλου και πώς...