Θησαύρισμα ἰδεῶν καί ἀναφορῶν γιά τήν Ὀρθοδοξία καί τόν Ἑλληνισμό

timothi radklif 01


Ο διορισμός από τον Πάπα του πρώην ηγουμένου (1992-2001) του τάγματος των ιεροκηρύκων (Δομινικανών) Τίμοθι Ράντκλιφ ως συμβούλου του Ποντιφικού Συμβουλίου για τη δικαιοσύνη και την ειρήνη προκαλεί έντονες αντιδράσεις σε ρωμαιοκαθολικούς κληρικούς και λαϊκούς σε όλο τον κόσμο. Ο εν λόγω κληρικός έχει ταχθεί ανοικτά υπέρ της ομοφυλοφιλίας.

Ο Ράντκλιφ το 2005 δήλωσε πως η ομοφυλοφιλία δεν πρέπει να είναι αιτία αποκλεισμού των ανδρών από την ιεροσύνη, αλλά αντίθετα θα έπρεπε να αποκλείονται από την ιεροσύνη όσοι αρνούνται την προσέλευση των ομοφυλόφιλων σ’ αυτήν.

Το 2006 σε διάλεξή του στο Λος Άντζελες ο Ράντκλιφ πρότεινε στους ακροατές του να γνωρίζουν και να αποκτούν σχέσεις με ομοφυλόφιλους, να διαβάζουν βιβλία που έχουν σχέση με την ομοφυλοφιλία, να παρακολουθούν έργα με ομοφυλόφιλους και να προσέχουν τι λένε, «όπως προσέχουν τον λόγο του Κυρίου», για να καταλάβουν το πώς σκέπτονται…

Από καιρού εις καιρόν ο Ράντκλιφ τελεί λειτουργία για ομοφυλόφιλους στο ναό Κοιμήσεως της Θεοτόκου στο Βάρβικ. Τη λειτουργία αποδέχεται ο αρχιεπίσκοπος του Ουεστμίνστερ, καρδινάλιος Μέρφι Ο΄ Κόνορ, με τη δικαιολογία ότι αποτελεί μέρος της ιεραποστολής της αρχιεπισκοπής στους γκέϊ…

Ο Ράντκλιφ είναι υπέρ της κανονικής συμμετοχής των ομοφυλόφιλων στη θεία κοινωνία της Λατινικής Εκκλησίας. Τη συμμετοχή τους την βλέπει ως άσκηση δικαιώματός τους και όχι μετά την εκ μέρους τους αναγνώριση ως αμαρτίας της ομοφυλοφιλίας και της μετανοίας, όπως διδάσκει και το κανονικό δίκαιο του Βατικανού. Ο Ράντκλιφ αποδέχεται δηλαδή την ομοφυλοφιλία ως «ισότιμο σεξουαλικό προσανατολισμό» προς τη φυσιολογική και φυσική κατάσταση του ανθρώπου, που βεβαίως είναι σε πλήρη αντίθεση με κάθε σεξουαλική διαστροφή.

Ο πρώην ηγούμενος του τάγματος των Δομινικανών έχει γεννηθεί το 1945 στην Αγγλία. Είναι διευθυντής του ινστιτούτου Las Casas του Blackfriars Oxford, που προωθεί στον κόσμο την κοινωνική δικαιοσύνη και τα ανθρώπινα δικαιώματα. Μεταξύ αυτών είναι και η επιβολή της ομοφυλοφιλίας ως φυσιολογικής κατάστασης. Ο Ράντκλιφ έχει διατελέσει πρύτανις του ποντιφικού πανεπιστημίου «Θωμάς ο Ακινάτης» στη Ρώμη και όπως είναι φυσικό σε όποιον θεωρείται «προοδευτικός» του έχουν απονεμηθεί διάφορες τιμητικές διακρίσεις.

Η επιλογή του Πάπα να ορίσει τον ανοικτά υπέρ της ομοφυλοφιλίας άγγλο κληρικό σύμβουλο στο σημαντικό ποντιφικό συμβούλιο για την δικαιοσύνη και την ειρήνη είναι ένα σαφές προμήνυμα ότι θα προωθήσει την πρόταση του καρδιναλίου Κάσπερ να γίνονται δεκτοί στη θεία κοινωνία οι ομοφυλόφιλοι, όχι ως μετανοήσαντες, αλλά δικαιωματικά. Η ενέργειά αυτή του Βατικανού, μετά τα όσα τραγικά συνέβησαν με τα χιλιάδες κρούσματα παιδοφιλίας κληρικών του, δείχνει πως η παρακμή του δεν έχει τέλος. Η προπαγάνδα περί της νεωτερικότητας του Πάπα, σε συνδυασμό με την παράλογη λογική αποδοχής της διαστροφής εν ονόματι της κοινωνικής δικαιοσύνης, οδηγούν το Βατικανό στην κατάργηση θεμελιωδών αξιών και αρχών του χριστιανισμού και στην όλο και βαθύτερη εισχώρησή του στην εκκοσμίκευση.

 

Πηγή: Θρησκευτικά

patriarxhs serbias eirhnaios 01


Ο προκαθήμενος της σερβικής Εκκλησίας θεωρεί παράλογο το γεγονός να ξοδεύονται εκατομμύρια για την ασφάλεια «μιας χούφτας πολιτών» που θέλουν να παρελάσουν.

Η Σερβική Ορθόδοξη Εκκλησία (SPC) εξέφρασε, και φέτος, την αντίθεσή της στην πραγματοποίηση της παρέλασης των ομοφυλόφιλων (Belgrade Pride Parade) χαρακτηρίζοντάς την «επαίσχυντη πράξη». Η παρέλαση των ομοφυλόφιλων προγραμματίστηκε για τις 28 Σεπτεμβρίου.

«Έχετε το δικαίωμα να παρελαύνετε αλλά με δικά σας έξοδα και εις βάρος αυτών που σας υποκινούν και όχι να επιβαρύνεται η Σερβία που βομβαρδίστηκε, καταστράφηκε, ηθικά και οικονομικά σακατεύτηκε, εξαθλιώθηκε, πλημμύρισε, διαπομπεύτηκε» αναφέρεται στο ανακοινωθέν της SPC που υπογράφει ο Πατριάρχης των Σέρβων, κ. Ειρηναίος.

Ο προκαθήμενος της σερβικής Εκκλησίας θεωρεί παράλογο το γεγονός να ξοδεύονται εκατομμύρια για την ασφάλεια «μιας χούφτας πολιτών» που θέλουν να παρελάσουν και διερωτάται «γιατί η προστασία κάποιων προσωπικών δικαιωμάτων θα πρέπει να επιτυγχάνεται με την ταπείνωση και την καταπάτηση ηθικών αξιών που διακατέχουν τη συντριπτική πλειοψηφία της ανθρωπότητας».

Ο κ. Ειρηναίος διερωτάται επίσης αν η επιμονή για τη διοργάνωση μιας τέτοιας παρέλασης αποτελεί προσπάθεια να επιβληθεί ο συγκεκριμένος τρόπος ζωής στους υπόλοιπους ανθρώπους κυρίως στα »αθώα παιδιά και τους άπειρους νέους» και εκτιμά ως δικαιολογημένη την ανησυχία των γονέων και των παιδαγωγών.

«Ο Πατριάρχης των Σέρβων ζητεί από τους διοργανωτές και τους Ευρωπαίους μέντορες», όπως αναφέρει χαρακτηριστικά, να αναλογιστούν τις ευθύνες τους και να διδαχτούν από το παρελθόν. «Οι παρελάσεις των προηγούμενων ετών προκάλεσαν μεγάλες κοινωνικές αντιδράσεις, ταραχές και βίαια επεισόδια αφυπνίζοντας συναισθήματα επιθετικότητας σε κάποιες κοινωνικές ομάδες, κυρίως στους νέους» επισημαίνει ο προκαθήμενος της σερβικής ορθόδοξης Εκκλησίας.

 

Πηγή: Κατάνυξις

patriarxhs vartholomaios 03


Ὁ Κύριος ἡμῶν ηὐλόγησε, διά τοῦ πρώτου θαύματος Αὐτοῦ ἐν Κανᾷ τῆς Γαλιλαίας, τό ἱερόν μυστήριον τοῦ γάμου, εἰς τό ὁποῖον συνέρχονται δύο ἄνθρωποι δύο διαφορετικῶν φύλων, μέ σκοπόν τήν ἕνωσιν εἰς ἕν σῶμα: «καί ἔσονται οἱ δύο εἰς σάρκα μίαν. Τό μυστήριον τοῦτο μέγα ἐστίν, ἐγώ δέ λέγω εἰς Χριστόν καί εἰς τήν ἐκκλησίαν» (Ἐφεσ. ε΄, 31-33).

Διά τῆς ἑνώσεως ταύτης τῶν δύο προσώπων ἐν Χριστῷ, ἡ οἰκογένεια γίνεται κατοικητήριον τοῦ Χριστοῦ, «ἐξ Οὗ πᾶσα πατριά ἐν οὐρανοῖς καί ἐπί γῆς ὀνομάζεται» (Ἐφεσ. γ΄, 15-16), πᾶσα πατριά, δηλαδή κάθε γενεαλογική προέλευσις καί παρουσία ἐπί τῆς γῆς, τῆς ὁποίας κύτταρον ἀπό Ἀδάμ καί Εὔας εἶναι ἡ οἰκογένεια, διά τῆς ὁποίας συνεχίζεται ἡ ζωή καί «κατακληρονομεῖται ἡ γῆ» καί ἡ βασιλεία τῶν οὐρανῶν, ὑπό τοῦ κατ᾿ εἰκόνα καί καθ᾿ ὁμοίωσιν πλασθέντος ἀνθρώπου.

Ἡ ἀνθρωπίνη ζωή εἶναι ὄντως σοβαρά ὑπόθεσις, εἷς πνευματικός ἀγών καί πορεία πρός ἕν τέρμα, τόν οὐρανόν. Τῆς πορείας αὐτῆς κρισιμώτερον σημεῖον καί σπουδαιότατον μέσον εἶναι ὁ γάμος, ἡ ἐν Χριστῷ καί κατά Χριστόν συζυγία, ὁ τίμιος γάμος (Ἑβρ. ιγ΄,4), τό μέγα μυστήριον (Ἐφ. ε΄, 32). Εἶναι δέ ἀποδεδειγμένον, ὅτι ἡ ἐπιτυχία ἤ ἡ ἀποτυχία, ἡ πρόοδος ἤ ὁ καταποντισμός ἐν τῇ πνευματικῇ ζωῇ ἀρχίζει ἀπό τοῦ γάμου.

Διαπιστοῦμεν οἱ πάντες ὅτι κατά τήν ἐποχήν τήν ὁποίαν διανύομεν, ὁ θεοευλόγητος θεσμός τῆς οἰκογενείας ὑφίσταται σοβαρά πλήγματα ἐκ τῆς περιρρεούσης ἀτμοσφαίρας τοῦ συγχρόνου εὐδαιμονισμοῦ, ἡ ὁποία δέν εὐνοεῖ τήν ὁλοκληρωτικήν προσφοράν τοῦ ἑνός συζύγου εἰς τόν ἕτερον καί τῶν δύο εἰς τά τέκνα, ἀλλά καλλιεργεῖ τάς ἐφημέρους προσωπικάς σχέσεις μέ σκοπόν τήν ἀποδέσμευσιν ἀπό τῶν ὑποχρεώσεων τῆς κοινωνίας τοῦ γάμου καί τήν ἐγωϊστικήν αὐτοϊκανοποίησιν τοῦ ἀνθρώπου, καί καθιστᾷ αὐτόν ἐν τῇ οὐσίᾳ κενόν, δυστυχῆ καί ἀπομονωμένον, ἐστερημένον τῆς εὐλογίας τοῦ Θεοῦ.

Ὁ γάμος, ἡ ὀρθόδοξος χριστιανική οἰκογένεια, εἶναι πρῶτον, πορεία ἀγάπης, δεύτερον πορεία συμ-πνοίας καί συν-ἀθλήσεως, τρίτον, πορεία δημιουργίας, συν-δημιουργίας καί συνεχίσεως τῆς ζωῆς, καί, τέταρτον, συμ-πορεία πρός τόν οὐρανόν, πρός τήν βασιλείαν τῶν οὐρανῶν. Εἶναι κλῆσις τοῦ Θεοῦ, εἶναι συνένωσις τῆς διαφορετικότητος, ἡ ὁποία ὁδηγεῖ εἰς τήν τελειότητα, καί διά τοῦτο καί οἱ σύζυγοι εἶναι «συγκληρονόμοι χάριτος ζωῆς» (Α΄Πέτρ. γ΄,7).

Δεδομένου ὄντος, κατά τήν Πατερικήν ρῆσιν, ὅτι «οὐδέν [...] οὕτως ἡμῶν συγκροτεῖ τόν βίον ὡς ἔρως ἀνδρός καί γυναικός» (Ἰ. Χρυσοστόμου, Εἰς Ἐφεσίους, P.G. 62, 135-136), δέν εἶναι ἀποδεκτή ἐν τοῖς κόλποις τῆς Ὀρθοδόξου ἡμῶν Ἐκκλησίας, τῆς κατεχούσης ἀνόθευτον τό πλήρωμα τῆς εὐαγγελικῆς ἀληθείας, ἡ συμβίωσις ἀνθρώπων τοῦ ἰδίου φύλου, ὡς ἀσυμβίβαστος πρός τάς ἐντολάς τοῦ Θεοῦ καί ἀντίθετος πρός τό πνεῦμα τοῦ Εὐαγγελίου.

Ὡς διάκονοι τῆς Ἐκκλησίας καί τοῦ σωστικοῦ ἔργου αὐτῆς ὀφείλομεν νά ἔχωμεν πάντοτε καθαράν καί σαφῆ τήν στάσιν ἡμῶν ἐπί τοῦ εὐκαίρως ἀκαίρως ἐπανερχομένου θέματος τούτου, διότι μόνον «ἔνθα ἀνήρ καί γυνή καί παιδία καί ὁμόνοια καί φιλία καί τῆς ἀρετῆς συνδεδεμένοι δεσμοῖς, ἐκεῖ μέσος ὁ Χριστός», ἀποφαίνεται ὁ αὐτός Ἱερός Πατήρ (Ἰ. Χρυσοστόμου, Εἰς τήν Γένεσιν, Ὁμιλία ΣΤ’, P.G. 54, 616)


Ἡ Μήτηρ Ἐκκλησία, ὡς φιλόστοργος πρός πάντα τά τέκνα αὐτῆς, ἀποδέχεται καί καλεῖ εἰς σωτηρίαν πάντας, ἐναρέτους καί ἁμαρτωλούς, ὑγιεῖς καί ἀσθενεῖς, ἰσχυρούς καί ἀδυνάτους. Ὄχι μόνον ἀποδέχεται, ἀλλά καί παρέχει εἰς αὐτούς τήν δυνατότητα τῆς ἐν μιᾷ ροπῇ τοῦ χρόνου μετανοίας καί σωτηρίας. Ἡ Ἐκκλησία, ὅσοι αἰῶνες καί ἐάν παρέλθουν, καταδικάζει καί κατακρίνει τήν ἁμαρτίαν καί δέν μεταβάλλει στάσιν ἔναντι αὐτῆς, ὥς τινος δῆθεν φυσιολογικοῦ καί ἁπλῶς διαφορετικοῦ πράγματος.  


«Μυστήριον», λοιπόν, «τῆς Ἐκκλησίας καί τύπος τῆς τοῦ Χριστοῦ παρουσίας ἐστίν ὁ γάμος», κατά τό ὁποῖον συνέρχονται ἀνήρ καί γυνή «καί ποιοῦσιν ἕνα. Ἄν οἱ δύο μή γένωνται ἕν, οὐκ ἐργάζονται πολλούς [...] γέφυρά ἐστιν τό παιδίον» (Ἱεροῦ Χρυσοστόμου, Ὑπόμνημα εἰς τήν πρός Κολοσσαεῖς, Ὁμιλία ΙΒ’, PG 62, 386-387).

Εἶναι ἀπαραίτητος, πάσῃ θυσίᾳ, ὁ ἀγών διά τήν διαφύλαξιν τοῦ πατροπαραδότου Ὀρθοδόξου θεσμοῦ τῆς οἰκογενείας μέ τήν καλλιέργειαν τῆς συζυγικῆς πίστεως, τῆς ἀντιμετωπίσεως τοῦ ἑνός συζύγου ὑπό τοῦ ἑτέρου ὡς προσώπου κατ᾿ εἰκόνα καί καθ᾿ ὁμοίωσιν Θεοῦ, τῆς συμπνοίας καί τῆς ὁμοψυχίας, τῆς συμπορεύσεως διά τῆς ὑπακοῆς εἰς κοινόν κατά προτίμησιν πνευματικόν πατέρα, καί κυρίως τῆς συνεχοῦς αὐταπαρνήσεως καί θυσίας, ἄνευ τῶν ὁποίων εἶναι ἀδύνατος ὁ ἁγιασμός καί ἡ πνευματική προκοπή τῆς οἰκογενείας.

Γνωρίζομεν, ἀδελφοί καί τέκνα, ὅτι ζεῖτε ἐντός μιᾶς συνεχῶς μακρυνομένης τῶν Ὀρθοδόξων ἠθῶν καί ἐθίμων καί μή εὐνοούσης τήν παραδοσιακήν ζωήν ὑλόφρονος κοινωνίας, εἰς τήν ὁποίαν συχνάκις ἡ πίστις καί ἡ προσήλωσις εἰς τάς ἀρχάς τῆς Ὀρθοδόξου ἡμῶν παραδόσεως φαίνεται ἤ καί ἐκλαμβάνεται ὑπό τινων ὡς κάτι ὀπισθοδρομικόν καί ξένον πρός τάς ἀπαιτήσεις τῆς συγχρόνου κοινωνικῆς ζωῆς.


(Απόσπασμα από το μήνυμα τῆς Α. Θ. Παναγιότητος τοῦ Οἰκουμενικοῦ Πατριάρχου κ. κ. Βαρθολομαίου πρός τήν Κληρικολαϊκήν Συνέλευσιν τῆς Ἱερᾶς Ἀρχιεπισκοπῆς Ἀμερικῆς, 24/6/2014)

 

Πηγή: Η Άλλη Όψη

Δεν ξεχνώ

ΦΑΚΕΛΟΣ ΕΚΤΡΩΣΕΙΣ [1986 - 2016]: 30 Χρόνια από τήν ψήφιση…

Ιωάννης Θαλασσινός, Διευθυντής Π.Ε.ΦΙ.Π. 04-10-2017

Ποιός ἄραγε θυμᾶται τή θλιβερή ἐπέτειο τῆς ψήφισης, ἀπό τή Βουλή τῶν Ἑλλήνων, τοῦ ἐπαίσχυντου...

ΕΛΛΗΝΕΣ και ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ μποϊκοτάρετε τα προϊόντα εταιρειών που αφαιρούν…

Χριστιανική Εστία Λαμίας 03-10-2017

Οἱ μάσκες ἔπεσαν γιά ἀκόμα μιά φορά. Ἑταιρεῖες γνωστές στούς Ἕλληνες καταναλωτές ἀφαίρεσαν ἀπό τά...

Σύμφωνο Διαστροφικής Συμβίωσης

TIDEON 21-12-2015

Επιμένει να προκαλεί Θεό και ανθρώπους η ελληνική Κυβέρνηση, ψηφίζοντας στις 22 Δεκεμβρίου 2015 ως...

ΚΑΡΤΑ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ: Δεν θα γίνω ευκολόπιστο θύμα!

Tideon 14-12-2015

Η Κυβέρνηση μας μίλησε για την «αναγκαιότητα» και για τα πλεονεκτήματα της «Κάρτας του Πολίτη»...

Η καταιγίδα των αντιδράσεων για το «αντιρατσιστικό»

TIDEON 27-08-2014

  Λαμβάνουν διαστάσεις καταιγισμού οι αντιδράσεις πλήθους φορέων και πολιτών για το λεγόμενο «αντιρατσιστικό» νομοσχέδιο το...

Δεν θα γίνω «δωρητής» οργάνων χωρίς να το θέλω! …

tideon.org 02-05-2013

  Kαταθέτουμε την αρνητική δήλωση μας προς τον Εθνικό Οργανισμό Μεταμοσχεύσεων (ΕΟΜ). Ο νόμος αφήνει πολλά...

Ποια είναι η λύση αν πλήρωσες «τσουχτερές» τιμές...

Tideon 31-12-2012

Ποια είναι η λύση αν πλήρωσες «τσουχτερές» τιμές στο Κυλικείο του Νοσοκομείου, του Αεροδρομίου, του...

Όχι, δεν θα φύγω

Νικόλαος Ἀνδρεαδάκης, ὁδηγός 03-04-2012

Εἶμαι νέος μὲ οἰκογένεια, ἔχω ὅλη τὴ ζωὴ μπροστά μου… Λόγῳ ἐπαγγέλματος ἔχω τὴ δυνατότητα...

ΜΝΗΜΟΝΙΟ: Δεν ξεχνώ αυτούς που παρέδωσαν αμετάκλητα και άνευ όρων…

tideon 07-11-2011

  ΜΝΗΜΟΝΙΟ: Δεν ξεχνώ αυτούς που παρέδωσαν αμετάκλητα και άνευ όρων την ΕΘΝΙΚΗ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑ και έκαναν...

ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΤΩΡΑ ...;

ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΤΩΡΑ ... 15-02-2011

   Κατάλαβες τώρα ... γιατί σε λέγανε «εθνικιστή» όταν έλεγες πως αγαπάς την Πατρίδα σου;    Για να...

Τώρα πια γνωρίζω τους 10 τρόπους που τα ΜΜΕ μου…

ΤΡΑΠΕΖΑ ΙΔΕΩΝ 25-12-2010

Τώρα πια γνωρίζω τους 10 τρόπους που τα ΜΜΕ μου κάνουν πλύση εγκεφάλου και πώς...