Τράπεζα Ἰδεῶν
Θησαύρισμα ἰδεῶν καί ἀναφορῶν γιά τήν Ὀρθοδοξία καί τόν Ἑλληνισμό
info@tideon.org
(Αρχιμ. Γεώργιος Καψάνης, Καθηγούμενος της Ι. Μ. Γρηγορίου Αγίου Όρους)
Καθώς ο Κύριος πορεύεται στο εκούσιο Πάθος για μας και για την σωτηρία μας, οδηγείται και ενώπιον του Πιλάτου για ανάκρισι και τελική έγκρισι της θανατικής ποινής, που του επέβαλε το Συνέδριο των Ιουδαίων.
Ο Πιλάτος, άνθρωπος με φιλοσοφικές αναζητήσεις, όταν άκουσε από τον Κύριο ότι η βασιλεία Του δεν είναι εκ του κόσμου τούτου και ότι ήλθε να μαρτυρήση «τη αληθεία», δηλαδή να φανερώση την αλήθεια, ερώτησε: «Τι εστίν αλήθεια» (Ιωάν. ιη' 38). Δεν περίμενε την απάντησι, προφανώς, γιατί ήξερε ότι κανένας φιλόσοφος δεν μπόρεσε να δώση ικανοποιητική απάντησι. Πολλώ μάλλον δεν περίμενε την απάντησι από ένα υπόδουλο στους Ρωμαίους Εβραίο, που οι συμπατριώται του τον έκριναν ένοχο θανάτου. Αλλά και ο Ιησούς παρότι πολλές φορές ωμίλησε για την αποστολή Του να φέρη στον κόσμο την Αλήθεια, δεν απήντησε στον Πιλάτο. Ο Πιλάτος δεν έλαβε απάντησι, γιατί δεν ερώτησε σωστά. Εάν ερωτούσε όχι «τι εστίν αλήθεια» αλλά «τίς εστίν Αλήθεια», θα ελάμβανε την απάντησι: «Εγώ ειμί η Αλήθεια» (Ιωάν. ιδ΄ 6).
Άγιον Φως Το θαύμα του Μεγάλου Σαββάτου
στον Τάφο του Χριστού
του Χάρη Σ. Σκαρλακίδη
Βιβλιοπαρουσίαση: του Πρωτοπρεσβύτερου Θεόδωρου Ζήση
ΑΝΑΝΤΙΡΡΗΤΟΝ ΤΟ ΘΑΥΜΑ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΦΩΤΟΣ
Τις άγιες ημέρες της Μεγάλης Εβδομάδος ο κ. Χαράλαμπος Σκαρλακίδης, Αρχιτέκτων και καθηγητής σχεδιαστικών προγραμμάτων μέσω Η/Υ, εδώρησε στην εκκλησιαστική Ιστορία των Ιεροσολύμων, αλλά και σε κάθε πιστό Χριστιανό, ιδίως τους Προσκυνητές της Αγίας Γης, ένα πολύτιμο δώρο: το νέο βιβλίο του με τίτλο το «Άγιον Φως. Το θαύμα του Μεγάλου Σαββάτου στον Τάφο του Χριστού· σαράντα δύο ιστορικές μαρτυρίες (9ος - 16ος αι.)», το οποίο είναι καρπός πολυετούς και βαθειάς μελέτης και διασταυρώσεως ιστορικών πηγών, κυρίως παλαιοτέρων, σχετικώς με το θαύμα του Αγίου Φωτός του Παναγίου Τάφου του Κυρίου, το οποίο μαρτυρείται καθ' έκαστον έτος, το Μέγα Σάββατο, στη γνωστή ιεροσολυμιτική ιερή Τελετή.
Σημαντικότατο επίτευγμα του βιβλίου σε 270 σελίδες: η απόδειξη και ιστορική τεκμηρίωση τόσον της επενέργειας θαυμαστών παραγόντων στην αφή του Αγίου Φωτός εντός του Παναγίου Τάφου και των κυκλόθεν εκτός αυτού κανδηλών, όσον και μερικών παρομαρτούντων φαινομένων, δηλαδή της αρχικής ακαΐας του Αγίου Φωτός και της ανεξήγητης - κατ' άνθρωπον - δημιουργίας της σχισμής του κεντρικού κίονος εκ των τριών δυτικών κιόνων της Κεντρικής Θύρας του συγκροτήματος του Ναού της Αναστάσεως.
Ποιοί όμως μαρτυρούν περί τούτων; Μήπως οι ίδιοι οι Αγιοταφίται; Μήπως τίποτε «θρησκόληπτοι» και «ευσυγκίνητοι» Προσκυνηταί; Μήπως τίποτε παράγοντες «οικονομικής εκμεταλλεύσεως» του θαύματος; Μήπως μόνον οι «συναισθηματικοί και μυστικοπαθείς» (κατά μερικούς δυσπίστους η ορθολογιστές Καθηγητές) Ρώσοι; Όχι. Μαρτυρούν τεσσαράκοντα δύο συγγραφείς του Μεσαίωνος, μερικοί πολύ σημαινουσών θέσεων, Άραβες και Πέρσες Μουσουλμάνοι, Γάλλοι, Ρωμηοί, Γερμανοί, Ρώσοι, Ισλανδοί, Άγγλοι, Αρμένιοι, ένας Σύριος, ένας Μολδαβός, ένας Ελβετός και ένας Ιταλός ιστορικός σε επίσημα ιστορικά κείμενα, αρκετοί αυτών γενόμενοι αυτόπται του θαύματος, και μολονότι η εχθρική στάση των περισσοτέρων αυτών έναντι της Ορθοδόξου Ρωμηοσύνης των Φυλάκων του Παναγίου Τάφου, κάθε άλλο παρά θα δικαιολογούσε την υπ' αυτών ιστορική καταγραφή ενός θαύματος, που - σύμφωνα με τους περισσοτέρους από τους συγγραφείς - μόνο μετά την προσευχή του Ορθοδόξου Πατριάρχου των Ιεροσολύμων μπορούσε να λάβει χώρα.
Μιλούν οι ειδικοί επιστήμονες για τις αμβλώσεις
ΔΥΟ ΠΟΛΥ ΣΗΜΑΝΤΙΚΕΣ ΚΑΙ "ΞΕΧΑΣΜΕΝΕΣ" ΔΙΑΚΗΡΥΞΕΙΣ ΔΙΑΚΕΚΡΙΜΕΝΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΩΝ
ΠΟΥ ΑΦΟΡΟΥΝ ΤΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΕΘΝΙΚΟ ΜΑΣ ΕΓΚΛΗΜΑ:
Δημοσιεύομε το κείμενο-διακήρυξη που υπεγράφη από μέλη του Ερευνητικού-Διδακτικού προσωπικού, του τμήματος Ιατρικής, του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, και απεστάλη προς όλους τους αρμοδίους κρατικούς φορείς. Πρόκειται για ενυπόγραφη δήλωσή τους στις 27.2.1986 :
ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ
Ως υπεύθυνοι ακαδημαϊκοί διδάσκαλοι και ιατροί θεωρούμε ότι ο συζητούμενος νόμος περί αμβλώσεων:
I. α. αντιβαίνει σε κάθε έννοια ελευθερίας, αληθείας και ανθρώπινης ακόμη δικαιοσύνης.
β. αντιβαίνει στην έννοια του σεβασμού προς τον άνθρωπο, ο οποίος υφίσταται σαν άνθρωπος από της συλλήψεως έως του βιολογικού του θανάτου. Ως εκ τούτου αποτελεί ανθρωποκτονία η παρέμβαση επί της επιβιώσεώς του σε οποιαδήποτε περίοδο της ζωής του.
Μητροπολίτης Πειραιώς Σεραφείμ:
Η κυβέρνηση έχει ήδη προμηθευτεί 9 εκ. μικροεπεξεργαστές RFID (Κάρτα του Πολίτη), είναι αποθηκευμένοι στα ΜΑΤ της Καισαριανής.
Γιατί προμηθεύτηκε πριν νομοθετήσει; Ο στόχος είναι η εμφύτευση και το χάραγμα...
Είναι μέγιστος κίνδυνος για την ανθρώπινη προσωπικότητα η δήθεν τεχνολογική πρόοδος και η δήθεν εξυπηρέτηση
ΠΗΓΗ: http://www.pentapostagma.gr/2011/04/9.html#ixzz1Jw6gBYZl
«ΑΝ ΚΑΤΑΡΓΗΣΟΥΝ ΤΟ ΣΤΡΑΤΟΠΕΔΟ ΣΤΗΝ ΑΚΡΙΤΙΚΗ ΚΟΝΙΤΣΑ, ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΤΗΝ ΑΙΩΝΙΑ ΚΑΤΑΡΑ ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ»:
ΦΩΤΙΑ ΚΑΙ ΛΑΒΡΑ Ο ΕΛΛΗΝΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ ΔΡΥΪΝΟΥΠΟΛΕΩΣ, ΠΩΓΩΝΙΑΝΗΣ ΚΑΙ ΚΟΝΙΤΣΗΣ κ. ΑΝΔΡΕΑΣ, ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΟΥΣ ΝΕΟΓΕΝΙΤΣΑΡΟΥΣ ΓΡΑΙΚΥΛΟΥΣ!
Ἐν Δελβινακίῳ τῇ 9ῃ Ἀπριλίου 2011
Ἀριθ. Πρωτ. 28
ΔΕΛΤΙΟΝ ΤΥΠΟΥ
Ὁ Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Δρυϊνουπόλεως, Πωγωνιανῆς καὶ Κονίτσης κ. ΑΝΔΡΕΑΣ, ἔκανε τὶς ἀκόλουθες Δηλώσεις :
« Μόλις τώρα πληροφορήθηκα ἀπὸ ἰδιαιτέρως ἀξιόπιστη πηγή, ὅτι κάποιοι σχεδιάζουν, ἐκ νέου, τὴν κατάργηση τοῦ 583 Τάγματος Πεζικοῦ Κονίτσης, καθὼς καὶ τοῦ 628 Τ.Π. Φιλιατῶν, καὶ τὴν μεταφορά τους στὸ Στρατόπεδο Περάματος τῶν Ἰωαννίνων.
ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΟΣ Ο ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΟΣ
Αιδεσιμολογιώτατος π. ΚΩΣΤΑΣ ΜΠΕΗΣ:
« ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΟ ΤΟ ΜΝΗΜΟΝΙΟ,
ΠΑΡΑΝΟΜΟΣ Ο ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ »
Δεν είναι όλοι οι Καθηγητές Πανεπιστημίου συμβιβασμένοι με το σύστημα:
Όλοι εμείς ας βοηθήσουμε τη Γυναίκα να υπηρετήσει τη Μητρότητα και να επιθυμεί να τη βιώσει .
Πολύ λίγα χρόνια μας χωρίζουν από τότε, που οι Λαοί, οι οποίοι ανήκουν στα Ηνωμένα Έθνη, έσκυψαν με ανησυχία και ενδιαφέρον, για να αντιμετωπίσουν τα προβλήματα των παιδιών, τα οποία ιδιαιτέρως, μετά την λήξη του Β' Παγκοσμίου Πολέμου, βρέθηκαν σε αθλιότατες συνθήκες διαβίωσης. Ψήφισε λοιπόν ο ΟΗΕ, το 1959 την Διακήρυξη για τα Δικαιώματα του Παιδιού, η δε σχετική Σύμβαση υπογράφτηκε το 1990. Έχει μάλιστα καθιερωθεί από τον ίδιο Οργανισμό και ως Παγκόσμια Ημέρα του Παιδιού η 11η Δεκεμβρίου. Μέσα από αυτήν την Σύμβαση, όπως και από άλλες παγκόσμιες Διακηρύξεις, στον όρο «παιδί» περιλαμβάνεται και το έμβρυο, αφού στις ευεργετικές ενέργειες και προστατευτικές πρακτικές για το παιδί περιλαμβάνεται και η εμβρυακή ηλικία.
Έτσι στην 4η Αρχή της Διακηρύξεως των Δικαιωμάτων του Παιδιού τονίζεται, ότι στην «φροντίδα και προστασία», που θα παρέχεται στο παιδί και στη μητέρα, «περιλαμβάνεται και η ικανοποιητική προγεννητική και μεταγεννητική μέριμνα». Στην δε 8η αρχή διακηρύσσεται, ότι «το παιδί θα είναι σε κάθε περίπτωση από τους πρώτους, που θα απολαμβάνουν προστασία και περίθαλψη».
Επίσης μερικές από τις αξίες και τις πρακτικές, που συνιστούν τον Πολιτισμό της Ειρήνης, σύμφωνα με την Διακήρυξη 2000 της Ουνέσκο, είναι οι εξής:
1ο: «Ο σεβασμός κάθε μορφής ζωής. Σεβασμός των δικαιωμάτων και της αξιοπρέπειας του κάθε ανθρώπου».
2ο: «Η μη βία. Απόρριψη της βίας σε όλες τις μορφές της και η επίτευξη δικαιοσύνης με την πειθώ και την κατανόηση».
Στην άμβλωση όμως δεν ασκείται βία στο πιο ανυπεράσπιστο ανθρώπινο πλάσμα και δεν στραγγαλίζεται το πλέον ιερό και ύψιστο ανθρώπινο δικαίωμα, το δικαίωμα στη ζωή;
Αλλά και η 4η Διεθνής Σύνοδος του OHE για τις Γυναίκες (1995) με την Διακήρυξη του Πεκίνου και το σχέδιο δράσεως, που υπεγράφη από 180 Κράτη, προτείνει στρατηγικά μέτρα σε 12 τομείς-κλειδιά. Έτσι στον 4ο τομέα-κλειδί γράφεται: «Αντιμετώπιση και εξάλειψη κάθε είδους βίας κατά των γυναικών και κοριτσιών», ενώ στον 12ο υποστηρίζεται η «νομική προστασία των κοριτσιών από την εμβρυακή ηλικία μέχρι την πλήρη ενηλικίωσή τους και κατάργηση επιβλαβών πρακτικών εις βάρος τους». Και σ' αυτή την Διακήρυξη ομολογείται η αναγνώριση και προστασία της πρώτης ανθρώπινης φάσης ζωής, δηλαδή της εμβρυακής.
Το Δίκαιο επίσης της πατρίδας μας, όπως και άλλων Χωρών, αναγνωρίζει την προσωπικότητα του εμβρύου και το καθιστά υποκείμενο και φορέα αστικών δικαιωμάτων. Π.χ. κατά τον Αστικό Κώδικα (άρθρο 1711) το συλληφθέν έμβρυο, εάν γεννηθεί ζωντανό, μπορεί να κληρονομήσει. Ακόμη με το άρθρο 1594 του ίδιου Κώδικα, το οποίο όμως για λόγους ευνόητους καταργήθηκε, αναγνώριζε προστάτη του εμβρύου, τον λεγόμενο Εμβρυωρό, ο οποίος έπαιρνε μέτρα υπέρ των δικαιωμάτων του κυοφορούμενου.
Τι είναι όμως το έμβρυο; Η επιστήμη της Εμβρυολογίας μας δίνει το δικαίωμα αμέσως μετά τον «χορό της ζωής» να μη θεωρήσουμε το γονιμοποιημένο ωάριο και το ασχημάτιστο ακόμη έμβρυο Άνθρωπο; Ασφαλώς όχι! Πόσο μάλλον που ήδη με τον δεύτερο μήνα της κύησης όλα το όργανα του εμβρύου έχουν σχηματισθεί, σταματά η «οργανογένεση» και απλώς συνεχίζεται η αύξησή του. Έτσι η εμβρυακή ηλικία, από τη στιγμή της σύλληψης, αποτελεί την πρώτη και πιο δυναμική φάση της ζωής του ανθρώπου, αφού μάλιστα, εκτός πολλών άλλων στοιχείων, απ' τη στιγμή της σύλληψης, έχει ήδη παραλάβει ό,τι συνιστά αυτό που λέμε κληρονομικότητα. Γι' αυτό η Νομική Επιστήμη αναγνωρίζει δικαιώματα και παίρνει μέτρα υπέρ του κυοφορούμενου, η Ιατρική επίσης Επιστήμη όλο και πλουτίζει τις δυνατότητές της για θεραπευτικές παρεμβάσεις στο κυοφορούμενο, ενώ η Ορθοδοξία διακηρύσσει αιώνες πριν, ότι ο άνθρωπος υφίσταται ως «εικόνα Θεού» από την στιγμή της σύλληψης, «εξ άκρας συλλήψεως».
Γράφει κάπου όμως ο Τζωρτζ Όργουελ, ότι «η πολιτική γλώσσα έχει σχεδιαστεί για να κάνει τα ψέμματα να μοιάζουν με αλήθεια και το έγκλημα να παρουσιάζεται άξιο σεβασμού». Και η αλήθεια των λόγων τούτων του Όργουελ, διαπιστώνεται περίτρανα στην πρακτική, που εφαρμόζουν οι «ισχυροί της γης», ως προς τα δικαιώματα του αγέννητου παιδιού. Γιατί ενώ αναγνωρίζεται το έμβρυο ως πρόσωπο με δικαιώματα, ως αυταξία, εν τούτοις ψηφίζονται νόμοι, με τους οποίους καταπατείται το πλέον ύψιστο και ιερό δικαίωμα του εμβρύου, το δικαίωμα στη ζωή. Έτσι οι περισσότερες χώρες όχι μόνο δεν επιδεικνύουν «ικανοποιητική προγεννητική μέριμνα», σύμφωνα με την διακήρυξη του OHE, δεν σέβονται την εμβρυακή μορφή ζωής και δεν σταματούν την άσκηση βίας, σύμφωνα με την Διακήρυξη της Ουνέσκο για χιλιάδες παιδιά, αλλά αντίθετα, μέσω της απόλυτης ελευθερίας, των επιδοτούμενων μάλιστα αμβλώσεων, καταπατούν απόλυτα τα δικαιώματα του πιο ανυπεράσπιστου ανθρώπου, του εμβρύου.
Μέσα λοιπόν από την ωραιολογία του πολιτικού-φαρισαϊκού λόγου, αποκαλύπτεται η πνευματική και αγιοπνευματική γυμνότητα όλων εκείνων των ισχυρών, που για ποικίλες σκοπιμότητες, νομοθετούν για την θανάτωση εκατομμυρίων ανθρώπων, πριν ακόμη αντικρύσουν το φως του ήλιου.
Από αυτή την θανατηφόρο πρακτική δεν έμεινε έξω και η Πατρίδα μας. Για λόγους καθαρά ψηφοθηρικούς, για να ικανοποιήσουν μια μικρή μερίδα ανθρώπων, κυρίως γυναικών, παρά τις πολλές αντιδράσεις, στις 3 Ιουλίου 1986, νομιμοποίησαν απόλυτα τις αμβλώσεις, συμπληρώνοντας την προϋπάρχουσα νομοθεσία, που επέτρεπε την άμβλωση για λόγους α) ιατρικούς, β) ευγονικής, γ) ηθικής (αιμομιξίας, βιασμού), δ) ψυχολογικούς. Μόνο δηλ. την οικονομικοκοινωνική πλευρά δεν κάλυπτε. Έτσι στη «χώρα των γερόντων», την πατρίδα μας, χιλιάδες ελληνόπουλα σκοτώνονται κάθε χρόνο μέσω της άμβλωσης. Ο νόμος 1609/86, όπως είναι φυσικό αμβλύνει ακόμη περισσότερο τις ελαστικές μας συνειδήσεις. Η έλλειψη δε της αντικειμενικής-επιστημονικής ενημέρωσης, οδηγεί στην ημιμάθεια, που αποδεικνύεται ο χειρότερος σύμβουλος για αποφάσεις τόσο σημαντικές, αλλά και το «καλύτερο άλλοθι» στην εγωπάθεια και τον ατομισμό μας.
Ο νόμος 1609/86 της Ελληνικής Πολιτείας αναφέρει με γλώσσα απόλυτα ωραιοποιημένη-φαρισαϊκή, τα εξής: «Τεχνητή διακοπή της εγκυμοσύνης και προστασία της υγείας της γυναίκας...», η οποία απολύτως νόμιμα μπορεί να πραγματωθεί μέσα στις πρώτες δώδεκα εβδομάδες της κύησης. Από τον τίτλο ήδη ο νόμος αυτός, αρνούμενος κάθε δικαίωμα στο έμβρυο, και μάλιστα σ' αυτή την ίδια τη ζωή του, το πολυτιμότερο δηλαδή αγαθό του, αναφέρεται και προστατεύει, με τέλεια μονομέρεια, στην δήθεν υγεία της μητέρας. Είναι όμως επιστημονικά εξακριβωμένο, ότι η άμβλωση εξασφαλίζει την υγεία της γυναίκας; Οι μη στρατευμένοι ειδικοί επιστήμονες-γυναικολόγοι, μαιευτήρες, ψυχίατροι, ψυχολόγοι κ.ά., δεν μας διαβεβαιώνουν για κάτι τέτοιο. Αντίθετα η ίδια η άμβλωση περιέχει σημαντικότατο ποσοστό κινδύνου, ενώ μακροπρόθεσμα πολλά σωματικά, όπως η στειρότητα, και ψυχολογικά προβλήματα αναδύονται στη γυναίκα μετά από μια άμβλωση. Ήδη επιστημονικά ερευνάται και διαπιστώνεται το «μετεκτρωτικό σύνδρομο».
Αλλ' η φαρισαϊκή γλώσσα προσφέροντας την μισή αλήθεια, χρησιμοποιεί και άλλη, κατ' ευφημισμό, έκφραση: «διακοπή της κύησης». Η λέξη «διακοπή» όμως λειτουργεί ελπιδοφόρα, γιατί περιμένει κανείς την επαναλειτουργία, αυτού, που διακόπηκε, όπως π.χ. η διακοπή του ηλεκτρικού ρεύματος ή του νερού. Η άμβλωση όμως είναι τελεσίδικη καταστροφή του πιο ανυπεράσπιστου ανθρώπινου πλάσματος, του οποίου δεν ακούγεται ούτε το κλάμα του, για να εμποδίσει τις εναντίον του θανατηφόρες ενέργειες.
Με ποια λογική λοιπόν, ο νομοθέτης κάνει μια τέτοια μονομερή διάκριση μεταξύ των δύο προσώπων, του αγέννητου παιδιού και της γυναίκας, ώστε η δήθεν κινδυνεύουσα υγεία της μιας -της γυναίκας- να περιφρουρείται με την εξαφάνιση της ζωής του άλλου, του εμβρύου δηλαδή; Έτσι αντί να ενισχύεται ηθικά και υλικά η ελληνική οικογένεια για να φέρει και διατηρήσει την ζωή, τα παιδιά, επίσημα το ίδιο το Κράτος, πληρώνει για να επέλθει ο θάνατος στο παιδί και να «τραυματιστεί» ψυχικά και σωματικά η ίδια η γυναίκα.
Φυσικά ο ανθρώπινος-πολιτειακός νόμος δίνει την ελευθερία της άμβλωσης, χωρίς όμως να υποχρεώνει, θα μπορούσε να αντιτάξει κάποιος. Λόγω όμως της έλλειψης πληροφόρησης, αλλά και της πίστης πολλών, ότι ο πολιτειακός νόμος περιέχει το ορθό και αληθινό, επαναπαυόμενοι οι πολλοί τον ακολουθούν, με αποτέλεσμα την άμβλυνση των συνειδήσεων, μπροστά στη βίαιη αφαίρεση της ζωής του πλέον ανυπεράσπιστου και φυσιολογικά του πλέον αγαπημένου προσώπου, που θα ‘πρεπε να είναι το έμβρυο.
Κάθε υπεύθυνος άνθρωπος όμως, και ιδιαίτερα κάθε χριστιανός, γνωρίζει, ότι στον ανθρώπινο νόμο, παρεισφρύει η σκοπιμότητα, αδυναμία και προσωρινότητα, γι' αυτό και αντιτάσσει τον θείο νόμο, σύμφωνα και με την αξιωματική θεολογική αρχή: «πειθαρχείν δει Θεώ μάλλον ή ανθρώποις». Γι' αυτό διακηρύσσει, ότι το έμβρυο είναι άνθρωπος «εξ άκρας συλλήψεως», και στην πολιτική-φαρισαϊκή γλώσσα, που κατορθώνει, κατά τον G. Orwell, «το ψέμμα να μοιάζει με αλήθεια και το έγκλημα να παρουσιάζεται άξιο σεβασμού»,αντιπαραθέτει τη γλώσσα της αλήθειας, ώστε να μη παρασύρεται ο κόσμος. Αυτό βέβαια γίνεται από αγάπη και μόνο, γιατί η αλήθεια δεν δημιουργεί ενοχές, αλλά απελευθερώνει πραγματικά: «γνώσεσθε την αλήθειαν και η αλήθεια ελευθερώσει υμάς» (Ιω. 8, 32).
Αλλ' εδώ ως αντίδοτο στις σχιζοφρενικές νομοθετικές αποφάσεις και στις διχασμένες ανθρώπινες πρακτικές, που καταστρέφουν την ΖΩΗ σε επίπεδο προσωπικό, κοινωνικό και εθνικό -ο μεγάλος εχθρός και κίνδυνος της πατρίδας μας δεν είναι άλλος από την τρομακτική υπογεννητικότητά της- οφείλουν οι διάφοροι φορείς, η Εκκλησία, αλλά και οι συνειδητοποιημένοι Πολιτικοί, κατ' αρχάς να αγωνιστούν για την κατάργηση του νόμου 1609/86, να προβάλλονται τα επιστημονικά δεδομένα και η πρόοδος της Εμβρυολογίας, και προπάντων να ενισχύεται ηθικά και υλικά η φιλοτεκνία, τονώνοντας το πατρικό και ιδιαίτερα το μητρικό αίσθημα.
Η Μητρότητα, όπως και η πατρότητα, είναι θεϊκό δώρο προς τον άνθρωπο, αφού οι σύζυγοι καλούνται να συνεχίσουν το δημιουργικό έργο του Θεού και γινόμενοι συνδημιουργοί να χαρίσουν το υψηλότερο δώρο, τη ζωή και σε άλλους ανθρώπους. Η μητέρα μάλιστα περισσότερο από τον πατέρα, νοιώθει αυτή την δυναμική σύμπραξή της στη δημιουργία και συνέχιση της ζωής. Αισθάνεται, ότι το να είναι μητέρα δεν είναι μόνο προσωπική της υπόθεση, αλλά γίνεται η ελπίδα της ανθρωπότητας. Γιατί η Μάνα φιλοξενεί στα σπλάγχνα της το έμβρυο και του μεταδίδει τη ζωή. Η μητέρα είναι η ζεστασιά, η μητέρα είναι η τροφή, η μητέρα είναι η ευχάριστη κατάσταση της ικανοποίησης των αναγκών και της ασφάλειας του. Φυσικά η μητρική αγάπη είναι ένα δύσκολο καθήκον, γιατί απαιτεί ανιδιοτέλεια και ικανότητα να δίνεις το παν και να μη θέλεις τίποτε άλλο, παρά μόνο την ευτυχία του αγαπημένου. Η μητρική αγάπη είναι μία χωρίς όρους επιβεβαίωση του παιδιού και των αναγκών του, για τις οποίες είναι έτοιμη να προσφέρει τα πάντα, ακόμη και τη ζωή της.
Οι ανάγκες του παιδιού αρχίζουν τουλάχιστον από την στιγμή της σύλληψης· Και παρ' ότι έχουν επέλθει σημαντικότατες κοινωνικές αλλαγές και οι οικογενειακές συνθήκες και συνήθειες έχουν υποστεί αλλοιώσεις, εν τούτοις οι γονείς παραμένουν ο πιο σίγουρος προμαχώνας για μια ομαλή ανάπτυξη του παιδιού ήδη από την εμβρυακή ηλικία. Πάνω απ' όλα το αγέννητο παιδί χρειάζεται τη μητρική αγάπη, που σημαίνει ότι ήδη από την εγκυμοσύνη αρχίζουν οι θυσίες της και η προσφορά της απεριόριστης στοργής της. Επί εννέα μήνες το έμβρυο θα εξαρτάται αποκλειστικά από εκείνη, γιατί από τη μητέρα του αναπνέει, απ' αυτήν τρέφεται, οι πνευματικές της δυνάμεις και η ψυχική της κατάσταση το επηρεάζουν. Κάθε εντύπωση της μητέρας δεν έχει επίδραση μόνον σ' αυτήν, αλλά και στο παιδί. Η ευχαρίστησή της είναι και δική του, όπως και ο πόνος της είναι και δικός του. Ευχάριστα βιβλία, επομένως, απαλή μουσική, ευφορία ψυχική, χαρούμενες στιγμές, προσευχητική διάθεση αντανακλούν θετικά στο έμβρυο. Όλες οι ψυχικές και εγκεφαλικές μεταβολές της και κάθε ουσία, που χρησιμοποιεί, επηρεάζουν θετικά ή αρνητικά το κυοφορούμενο παιδί.
Γνωρίζοντας όλα αυτά η γνήσια μητρική αγάπη θα αρνηθεί τα θεωρούμενα ως δικαιώματα της σύγχρονης γυναίκας, δικαιώματα καθαρώς ατομοκρατικά, όπως η ηδονική απόλαυση και η απόρριψη κάθε ευθύνης. Γι' αυτό και δεν θυσιάζει την ανθρωπιά και την αγάπη στον ατομισμό και την φιλαυτία και δεν παρασύρεται να αφαιρέσει τη ζωή του παιδιού της. Η γνήσια μάνα δεν θα παρασυρθεί από συνθήματα του τύπου: «σώμα μου είναι το κάνω ό,τι θέλω», ούτε ότι «οι γυναίκες δεν θα ανεχθούν τον περιορισμό των δικαιωμάτων τους». Γιατί γνωρίζει, ότι το έμβρυο δεν είναι σώμα της, και μάλιστα αρρωστημένο για να το απορρίψει, και δεύτερο, ότι διεκδικώντας τα ατομοκρατικά της δικαιώματα στραγγαλίζει το αναφαίρετο δικαίωμα του ίδιου της του παιδιού να ρθεί στην ζωή. Άλλωστε το να γίνεις ή να είσαι μητέρα δεν είναι προσωπική υπόθεση, αλλά κοινωνική, εθνική, πανανθρώπινη.
Οι καιροί μάς προσκαλούν και προκαλούν να υπηρετήσουμε το μυστήριο της ζωής από την στιγμή της σύλληψης. Η Μητρότητα είναι θείο δώρο, που αληθινά καταξιώνει την γυναίκα και είναι συνυφασμένη με τη γυναικεία φύση. Οι σειρήνες του ευδαιμονισμού και ατομισμού καλούν τη γυναίκα να αρνηθεί την κύρια αποστολή της, τη Μητρότητα. Διάφορα φεμινιστικά κινήματα την καλούν «να πει ναι στην παραγωγή, όχι στην αναπαραγωγή». Όλοι εμείς ας βοηθήσουμε τη Γυναίκα να υπηρετήσει τη Μητρότητα και να επιθυμεί να βιώσει τη Μητρότητα.
πηγή: Καρυγή ζωής: Σας ικετεύω μη μας σκοτώνετε!
Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΚΤΡΩΣΕΙΣ
Αντικειμενική ενημέρωση για όσα πρέπει να γνωρίζουμε
Εκδόσεις "Ορθόδοξος Κυψέλη"
Τηλ: 2310212659
Ένας σύγχρονος νεομάρτυρας στις ΗΠΑ
Ο Άγιος Νεομάρτυρας πατήρ Ιωάννης της Σάντα Κρούζ γεννήθηκε το 1937 στο χωριό Αποίκια της νήσου Άνδρου και λεγόταν Καρασταμάτης. Σε ηλικία 20 ετών πηγαίνει στην Αμερική και δημιουργεί οικογένεια. Χειροτονείται ιερέας και για 10 χρόνια εργάζεται με ιεραποστολικό ζήλο στην Αλάσκα και αφού διακόνησε την Εκκλησία σε πολλούς Ναούς ήρθε στην Σάντα Κρουζ στον Ναό του Προφήτη Ηλία το 1981 που τον τελειοποίησε και τον εγκαινίασε και γίνεται κέντρο ορθόδοξης ομολογίας σε όλη την περιοχή όπου οι άνθρωποι ήταν απομακρυσμένοι από τον Θεό και την Εκκλησία.
Ευλογημένος ο Ερχόμενος
(Εκείνος που έχει θρόνο τον ουρανό και υποπόδιο τη γη, ο γυιός του Θεού και ο Λόγος του ο συναΐδιος, σήμερα ταπεινώθηκε και ήρθε στη Βηθανία απάνω σ' ένα πουλάρι. Και τα παιδιά των Εβραίων τον υποδεχθήκανε φωνάζοντας: «Ωσαννά εν τοις υψίστοις, ευλογημένος ο ερχόμενος, ο βασιλιάς του Ισραήλ».
Οι πολέμαρχοι του κόσμου, σαν τελειώνανε τον πόλεμο και βάζανε κάτω τους οχτρούς τους, γυρίζανε δοξασμένοι και καθίζανε απάνω σε χρυσά αμάξια για να μπούνε στην πολιτεία τους. Μπροστά πηγαίνανε οι σάλπιγγες κι οι σημαίες κ' οι αντρειωμένοι στρατηγοί και πλήθος στρατιώτες σκεπασμένοι με σίδερα άγρια και βαστώντας φονικά άρματα γύρω σ' ένα αμάξι φορτωμένο με λογής λογής αρματωσιές και σπαθιά και κοντάρια παρμένα από το νικημένο έθνος.
Στην Ελλάδα η αρχαιότερη αναγνώσιμη γραφή της Ευρώπης
Πήλινη πινακίδα που βρέθηκε στην Ελλάδα φέρει το παλαιότερο αναγνώσιμο κείμενο στην Ευρώπη. Θεωρούμενη ως "μαγική ή μυστηριώδης" στην εποχή της, η γραφή στην πινακίδα αυτή επιβίωσε μόνο και μόνο επειδή πήρε φωτιά ένας σωρός σκουπίδια περίπου 3.500 χρόνια πριν, σύμφωνα με τους ερευνητές.
Η πινακίδα, η οποία ανακαλύφθηκε σε έναν ελαιώνα στην περιοχή που τώρα βρίσκεται το χωριό Ίκλαινα, δημιουργήθηκε από μυκηναίο γραφέα που μιλούσε την ελληνική γλώσσα, μεταξύ του 1450 και 1350 π.Χ., σύμφωνα με τους αρχαιολόγους. Οι Μυκηναίοι, οι οποίοι έγιναν θρύλος εν μέρει από την Ιλιάδα του Ομήρου, κυριάρχησαν μεγάλο μέρος της Ελλάδας από το 1600 έως το 1100 π.Χ.
ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΗ ΟΜΟΛΟΓΙΑ ΠΙΣΤΕΩΣ ΕΝΟΣ ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΟΥ ΘΑΥΜΑΤΟΣ,
ΑΠΟ ΤΟΝ ΓΝΩΣΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙΣΤΗ ΝΙΚΟ ΚΟΥΡΚΟΥΛΗ :
«ΕΙΧΑ ΚΑΡΚΙΝΟ ΣΤΟ ΠΑΓΚΡΕΑΣ, ΠΗΓΑ ΣΤΟ ΑΓΙΟΝ ΟΡΟΣ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΓΥΡΙΣΑ ΕΙΧΑ ΘΕΡΑΠΕΥΤΕΙ» :
Δείτε το βίντεο:
Με καρκίνο στο πάγκρεας,πηγαίνει στο Άγιον Όρος,συναντάει απρόσμενα τον γιατρό που πρόκειται να τον εγχειρήσει (!!!) και κατά την επιστροφή του στην Αθήνα,οι γιατροί έκπληκτοι του δηλώνουν ΠΩΣ Ο ΚΑΡΚΙΝΟΣ ΕΞΑΦΑΝΙΣΤΗΚΕ!!!
Τα παιδιά του π. Καλλινίκου δικαιώθηκαν
ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΑΝ ένα εκπληκτικό βιντεάκι, το έστειλαν στο προσωπικό μέιλ του πρωθυπουργού, το ανέβασαν στο YouTube, «χτύπησε» περισσότερες από 6.000 θεάσεις και... το θαύμα έγινε. Το υπουργείο Παιδείας αναθεώρησε την αλόγιστη απόφασή του να καταργήσει το μονοθέσιο Δημοτικό Σχολείο Πυλών Καρπάθου και υποσχέθηκε να το μετατρέψει σε τριθέσιο.
Πίσω από το βίντεο που έκανε την ανατροπή, κρύβονται τα παιδιά του πατέρα Καλλίνικου. Από την Ελενίτσα που πάει Α' Δημοτικού φέτος μέχρι τον Μιχάλη που τελειώνει την έκτη τάξη, αλλά και όλους τους μαθητές που πέρασαν από τα θρανία του σχολείου στα είκοσι δύο χρόνια λειτουργίας του.
«ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΟΥ το πάλεψαν. Δεν είμαι έγγαμος, μα είναι όλα τους παιδιά μου. Είμαστε μια υπερπολύτεκνη οικογένεια», λέει ο π. Καλλίνικος στον «Ε.Τ.», και τονίζει πως ο αγώνας τους θα συνεχιστεί, έως ότου δημιουργηθεί εξαθέσιο σχολείο. «Αυτή είναι η μόνη ρεαλιστική λύση που υπάρχει».
Κραυγή αγωνίας για την κατάσταση στην οποία βρίσκεται σήμερα ο τόπος.
Ολόκληρο το απομαγνητοφωνημένο κείμενο της συνέντευξης που παραχώρησε σήμερα το πρωί στον Γιώργο Παπαδάκη στο Καλημέρα Ελλάδα ο Μίκης Θεοδωράκης.
Γιώργος Παπαδάκης : Κυρίες και κύριοι, φίλες και φίλοι μία από τις πιο σημαντικές προσωπικότητες, θα έλεγα, του πλανήτη και δεν είμαι υπερβολικός, αφού το όνομά του είναι γνωστό στα πέρατα του κόσμου, γνωστό παντού. Μπορεί να μην ξέρουν την Ελλάδα πού ακριβώς βρίσκεται, αλλά ξέρουν πάρα πολύ καλά τι είναι ο Μίκης Θεοδωράκης. Μια σημαντική προσωπικότητα, όχι μόνο για την… για την τεράστια μουσική, την οποία έχει γράψει και που οφείλουμε, αν θέλετε, τη μουσική μας παιδεία σε ένα Μίκη Θεοδωράκη, σ’ ένα Μάνο Χατζηδάκι, εμείς οι Έλληνες. Άσχετο αν μετά μαντρώνουμε τα παιδιά μέσα σ’ ένα τηλεοπτικό στούντιο για να τα κάνουμε όλα τραγουδιστές. Αυτό είναι μια άλλη ιστορία, πονεμένη όχι. Ο καθένας την επιλέγει κι έχει το δικαίωμα να την επιλέξει. Ο Μίκης Θεοδωράκης είναι γνωστός και για τις απόψεις του, για τους αγώνες του, που ποτέ δεν τους έκρυψε και ποτέ δεν τους σταμάτησε. Κι αν και τα χρόνια περνάνε, εκείνος παλικαράκι με μία σπίθα νεανική, φτάνει στην ιδρυτική διακήρυξη της «ΣΠΙΘΑΣ». Για ν’ ακούσουμε ένα μικρό απόσπασμα.
Η ομιλία εκπροσώπου της ΠΡ.Α.Ο.Σ στην συγκέντρωση του στο πεδίον του Άρεως
Καλησπέρα σας,
Λέγομαι Αδαμόπουλος Ευστάθιος και θα σας παρουσιάσω τις κυριότερες αντιρρήσεις της Πρωτοβουλίας Αντιρρησιών Ορθόδοξης Συνείδησης, γνωστής πλέον και ως ΠΡΑΟΣ στην Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση και την Κάρτα του Πολίτη.
ΠΡΩΤΟΝ – για την εξυπηρέτηση
Λέει το Υπουργείο: H Κάρτα θα περιέχει τα ελάχιστα απαιτούμενα στοιχεία. Δηλ., μόνο τους κωδικούς σας: ΑΦΜ, ΑΜΚΑ, Αριθμό Κτηματολογίου, Αριθμό Δελτίου Ταυτότητας. Θα μπορεί επιτέλους να εξυπηρετείται ο Πολίτης από το Δημόσιο. Τέρμα η γραφειοκρατία, τέρμα οι ουρές, τέρμα η αναμονή.
Απάντηση:
Εάν είναι έτσι, τότε γιατί κάνετε τόσο κόπο και δίνετε τόσα λεφτά για την Κάρτα του Πολίτη; Γιατί δεν παίρνετε τις ταυτότητες που έχουμε ήδη, και να γράψετε επάνω τους αυτά τα 2-3 νούμερα; Για 2-3 νούμερα γίνεται όλη αυτή η αναστάτωση;
Αθήνα 6/4/2011
Αρ. Πρωτ.: 50 /2011
ΕΞΟΧΟΤΑΤΟ
Κύριο Γεώργιο Παπανδρέου
Πρωθυπουργό
Ενταύθα
Εξοχότατε Κύριε Πρωθυπουργέ.
Η Ένωση Πολυτέκνων Αθηνών που είναι η μεγαλύτερη πρωτοβάθμια πολυτεκνική Οργάνωση της χώρας και έχει στη δύναμή της 28.400 πολύτεκνες οικογένειες – μέλη, διαμαρτύρεται έντονα για τη μεθόδευση που γίνεται να τεθούν εκ νέου εισοδηματικά κριτήρια για τη χορήγηση των πενιχροτάτων πολυτεκνικών επιδομάτων, τη στιγμή κατά την οποία το μέτρο αυτό κρίθηκε αντισυνταγματικό από τα Διοικητικά Δικαστήρια όλων των βαθμίδων (Πρωτοδικείο – Εφετείο – Σ.τ.Ε.).
Δεν κατανοούμε πως είναι δυνατό να επανέλθει το μέτρο αυτό, αφού τα πολυτεκνικά επιδόματα έχουν «το χαρακτήρα κινήτρου προς τους νέους γονείς για τη δημιουργία πολυτέκνων οικογενειών με στόχο την αντιμετώπιση του οξέος δημογραφικού προβλήματος της χώρας», όπως κατ’ επανάληψη έχει αποφανθεί το Σ.τ.Ε. και δεν εντάσσονται στα κοινωνικά επιδόματα ή σε άλλα επιδόματα προνοιακού χαρακτήρα.
Ολοι δωρητές οργάνων με το... ζόρι!
"Εικασία χωρίς ηθική βάση"
Συνέντευξη του Μητροπολίτη Μεσογαίας και Λαυρεωτικής κ.κ. Νικολάου
Oι μεταμοσχεύσεις αποτελούν μοναδικό επίτευγμα της σύγχρονης ιατρικής τεχνολογίας. Χάρις σε αυτές, σήμερα περισσότεροι από ένα εκατομμύριο συνάνθρωποί μας, άλλως καταδικασμένοι σε θάνατο, ζουν μια μακράς διάρκειας και υψηλής ποιότητας ζωή, που μάλιστα τη δανείζονται από άλλους.
Οργανα που δεν μπορούν να συντηρήσουν στη ζωή κάποιους, μπορούν να δώσουν ζωή σε τρίτους. Αρκεί να βρεθεί ο δωρητής.
Η επιτυχία τους πλέον στηρίζεται όχι τόσο στη χειρουργική τεχνική όσο στην ύπαρξη μοσχευμάτων. Δυστυχώς το έλλειμμα αυτών των τελευταίων είναι συχνά πιεστικό και το τίμημά του καθοριστικό για το αν κάποιοι θα συνεχίσουν να ζουν ή όχι.
Ως τώρα οι μεταμοσχεύσεις στηρίχτηκαν στην ιδέα της δωρεάς οργάνων.
Αυτή παρουσιάστηκε ως πράξη ύψιστης εθελοντικής προσφοράς και συναλληλίας. Και πράγματι έτσι είναι. Επειδή όμως είτε η συναλληλία μας είναι περιορισμένη είτε άλλες αδυναμίες του συστήματος και της ζωής μας είναι αυξημένες, η χώρα μας είναι πολύ φτωχή σε δωρητές και συνεπώς σε δότες.
Αυτός είναι ο λόγος που κάποιοι, προφανώς μη σχετικοί με τις λεπτομέρειες των μεταμοσχεύσεων, σκέφτηκαν να επινοήσουν μια συναίνεση που εικάζεται, μεταμορφώνοντας την αγάπη σε χρησιμοθηρία και τον δωρητή σε δεξαμενή οργάνων.
Εξ ορισμού, συναίνεση είναι κάτι που εκφράζεται και όχι κάτι που εικάζεται, μάλιστα από τρίτους. Πώς να το κάνουμε; Είναι άλλο πράγμα το «δίνω κάτι δικό μου» και άλλο το «μου παίρνουν αυτό που μου ανήκει».
Σκέψεις να αποσυρθεί το αντίγραφο του Ντελακρουά γιατί… προκαλεί τους Τούρκους
Σάλο έχει προκαλέσει η απόφαση να μην αναρτηθεί στο επισκευασμένο Μουσείο της Χίου το πιστό αντίγραφο του παγκοσμίως διάσημου πίνακα του Ντελακρουά που αναπαριστά τη σφαγή της Χίου και είχε συγκλονίσει ολόκληρη την Ευρώπη περιγράφοντας τις κτηνωδίες των Τούρκων.
Όσο κι αν φαίνεται απίστευτο, η ιστορία αυτή γύρω από την έκθεση ή μη του πίνακα-συμβούλου για τον ελληνικό κρατάει ήδη από το φθινόπωρο του 2009, με δημοσιεύματα τοπικών εφημερίδων στο νησί της Χίου να κάνουν λόγο ακόμα και για μυστική προφορική συμφωνία προκειμένου να καθαιρεθεί ο πίνακας ως ένδειξη απάλειψης του ιστορικού χάσματος που χωρίζει τους δύο λαούς και για να μην «προκαλείται» η Τουρκία.
Το πρωτότυπο του πίνακα, όπως αναφέρει το ρεπορτάζ της εφημερίδας Δημοκρατία, εκτίθεται στο Λούβρο και αποτελεί προϊόν έμπνευσης του Γάλλου ζωγράφου Ντελακρουά, ο οποίος, συγκλονισμένος από τη σφαγή περισσότερων από 5.000 Χιωτών στις 30 Μαρτίου 1822 από τους Οθωμανούς, αποτύπωσε το 1824 τη διάσημη ανά την υφήλιο πλέον εικόνα στον καμβά.
Παρά τα συνεχή αιτήματα της τοπικής κοινωνίας για ανάρτηση του αντίγραφου της «Σφαγής της Χίου», ακόμα και σήμερα τίποτα δεν έχει γίνει, με αποτέλεσμα το θέμα να φτάσει στη Βουλή έπειτα από ερώτηση του βουλευτή της Ν.Δ. Θ. Καράογλου.
ΠΗΓΗ: http://www.pentapostagma.gr/2011/04/blog-post_8731.html#ixzz1JKnROiG0
Μιχάλης Ιγνατίου: " Η συνέντευξη Δρούτσα στη Χουριέτ-και η επικίνδυνη ελληνική αναβλητικότητα"
Eξέπληξε πολλούς ο τόνος των δηλώσεων του υπουργού Εξωτερικών Δημήτρη Δρούτσα στην τουρκική εφημερίδα Χουριέτ. Όχι εμένα. Ήταν κάτι που ανέμενα και η ανάλυσή μου στηριζόταν περισσότερο στο δόγμα «και η υπομονή έχει τα όριά της». Άλλοι αντικαθιστούν τη λέξη υπομονή με τη λέξη βλακεία, αλλά ας είμαστε σοβαροί, διότι ομιλούμε για κρίσιμα εθνικά θέματα, που αφορούν στην εθνική ανεξαρτησία και την εθνική κυριαρχία της Ελλάδας και της Κύπρου. Επειδή απέναντί μας βρίσκεται η Τουρκία, μια χώρα άκρως επιθετική, που διοικείται από επικίνδυνους και φανατικούς πολιτικούς, οι οποίοι κυριαρχούνται από κακό εθνικισμό, πρέπει να αντιμετωπίζουμε με την απαιτούμενη σοβαρότητα τις σχέσεις με τη γείτονα χώρα.
Στο Ναυτοδικείο Πειραιά παραπέμπονται τελικά οι 39 άνδρες των ΟΥΚ
για τα συνθήματα που φώναξαν στη παρέλαση της 25ης Μαρτίου 2010.
Σε δίκη στο Ναυτοδικείο Πειραιά, παραπέμπονται στις 20 Σεπτεμβρίου 2011 μετά από δίωξη που ασκήθηκε από την Εισαγγελία Πειραιά κατόπιν έγκλησης από τον εκπρόσωπο του Ελληνικού Παρατηρητήριου των Συμφωνιών του Ελσίνκι (ΕΠΣΕ) Παναγιώτη Δημητρά, οι 39 άνδρες των… ΟΥΚ του Λιμενικού, που κατηγορούνται για παράβαση του Άρθρου 2 του αντιρατσιστικού Ν. 927/79 για τα συνθήματα που αναφώνησαν κατά την παρέλαση της 25ης Μαρτίου 2010 στην Αθήνα.
Κροατία: Χριστιανοί ξεσηκώνονται για να υποστηρίξουν καθηγήτρια
που κατηγορείται για «ομοφοβία»
Tideon : Μια είδηση – προάγγελος τι έχει να γίνει και εδώ με τον νόμο περί ρατσισμού και ξενοφοβίας που σχεδιάζεται.
Σχ. ΚΟ: Πάρτε μαθήματα εφαρμογής του νόμου περί ‘εχθροπάθειας’…(βλ. ΕΔΩ, ΕΔΩ και ΕΔΩ)
ΖΑΓΚΡΕΜΠ, Κροατία, 18 Μαρτίου 2011 (LifeSiteNews.com) -Οι πρόσφατες επιθέσεις κατά του χριστιανισμού στην Κροατία, στο όνομα της «καταπολέμησης των διακρίσεων απέναντι στους ομοφυλόφιλους» έχουν κάνει τους χριστιανούς να βγουν στους δρόμους σε ένδειξη διαμαρτυρίας για την «χριστιανοφοβία».
Ιωάννης Θαλασσινός, Διευθυντής Π.Ε.ΦΙ.Π. 04-10-2017
Ποιός ἄραγε θυμᾶται τή θλιβερή ἐπέτειο τῆς ψήφισης, ἀπό τή Βουλή τῶν Ἑλλήνων, τοῦ ἐπαίσχυντου...
Χριστιανική Εστία Λαμίας 03-10-2017
Οἱ μάσκες ἔπεσαν γιά ἀκόμα μιά φορά. Ἑταιρεῖες γνωστές στούς Ἕλληνες καταναλωτές ἀφαίρεσαν ἀπό τά...
TIDEON 21-12-2015
Επιμένει να προκαλεί Θεό και ανθρώπους η ελληνική Κυβέρνηση, ψηφίζοντας στις 22 Δεκεμβρίου 2015 ως...
Tideon 14-12-2015
Η Κυβέρνηση μας μίλησε για την «αναγκαιότητα» και για τα πλεονεκτήματα της «Κάρτας του Πολίτη»...
TIDEON 27-08-2014
Λαμβάνουν διαστάσεις καταιγισμού οι αντιδράσεις πλήθους φορέων και πολιτών για το λεγόμενο «αντιρατσιστικό» νομοσχέδιο το...
tideon.org 02-05-2013
Kαταθέτουμε την αρνητική δήλωση μας προς τον Εθνικό Οργανισμό Μεταμοσχεύσεων (ΕΟΜ). Ο νόμος αφήνει πολλά...
Tideon 31-12-2012
Ποια είναι η λύση αν πλήρωσες «τσουχτερές» τιμές στο Κυλικείο του Νοσοκομείου, του Αεροδρομίου, του...
Νικόλαος Ἀνδρεαδάκης, ὁδηγός 03-04-2012
Εἶμαι νέος μὲ οἰκογένεια, ἔχω ὅλη τὴ ζωὴ μπροστά μου… Λόγῳ ἐπαγγέλματος ἔχω τὴ δυνατότητα...
tideon 07-11-2011
ΜΝΗΜΟΝΙΟ: Δεν ξεχνώ αυτούς που παρέδωσαν αμετάκλητα και άνευ όρων την ΕΘΝΙΚΗ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑ και έκαναν...
ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΤΩΡΑ ... 15-02-2011
Κατάλαβες τώρα ... γιατί σε λέγανε «εθνικιστή» όταν έλεγες πως αγαπάς την Πατρίδα σου; Για να...
ΤΡΑΠΕΖΑ ΙΔΕΩΝ 25-12-2010
Τώρα πια γνωρίζω τους 10 τρόπους που τα ΜΜΕ μου κάνουν πλύση εγκεφάλου και πώς...