Τράπεζα Ἰδεῶν
Θησαύρισμα ἰδεῶν καί ἀναφορῶν γιά τήν Ὀρθοδοξία καί τόν Ἑλληνισμό
info@tideon.org
Να γίνεσαι μικρούλης...
Πρωτ. Σταμάτιος Σκλήρης
Να γίνεσαι μικρούλης όπως έλεγε ο πατήρ Πορφύριος. Και από κεί να βλέπεις τον Θεό και τον άνθρωπο. Μικρούλης, για να μπορείς να δείς το αγριολούλουδο από κοντά. Αν είσαι γίγαντας σου ξεφεύγει. Μικρούλης για να χάσεις τις ψεύτικες αβεβαιότητες. Μικρούλης, μήπως αξιωθείς την πνευματική ακτημοσύνη, την αθωότητα και τα έκθαμβα μάτια. Μήπως ανταλλάξεις την μεγάλη ιδέα με την απλή αλήθεια. Μήπως και γλυτώσεις την "χριστιανική καριέρα"...
Ιωσήφ Βρυέννιος: Σχετικά με τις συμφορές που έπεσαν πάνω μας
ΙΩΣΗΦ ΒΡΥΕΝΝΙΟΥ
Οι δυστυχίες που βρήκαν το γένος μας, όπως βλέπομε, είναι εν συντομία οι εξής. Οι καιροί είναι από κάθε εποχή οι πιο δύσκολοι. Πονηρές οι ημέρες, το τέλος του χρόνου, τα γηρατειά του κόσμου, το ξεψύχισμα του σύμπαντος. Η ζωή μας αυτή είναι σύντομη, λανθασμένη και γεμάτη από πικρίες, και τα κακά εκτενέστερα από τις θάλασσες. Και να, οι γείτονές μας είναι εχθροί, όσοι δείχνουν φίλοι είναι άπιστοι, οι συγκάτοικοι μας κλέφτες, οι υιοί μας ανυπάκουοι και οι απλοί συγγενείς χωρίς στοργή.
Αυτοί που καραδοκούν να επωφεληθούν από τις δυσκολίες μας είναι πολλοί, μα περισσότεροι αυτοί που μας επιβουλεύονται. Αυτοί που μας διώκουν και μας πληγώνουν είναι πολλοί και από πολλά μέρη. Κανείς και από πουθενά, τολμώ να πω, δεν υπάρχει που να μας συνοδεύση στη φυγή και να συμπονέση μαζί μας. Διασκορπισθήκαμε χωρισμένοι σε όλες τις βασιλείες της γης. Μας εξουσιάζουν και δεν εξουσιάζομε. Τη χώρα μας ξένοι την κατατρώγουν, και δεν υπάρχει κανείς να μας βοηθήση. Οι νέες και οι νέοι του γένους μας δόθηκαν σε άλλα έθνη. Όλη την ημέρα τα μάτια μας αυτά βλέπουν και το δικό μας χέρι δεν μπορεί να βοηθήση. Σε μας έμεινε μόνο καρδιά θλιμένη, μάτια που σβήνουν και ψυχή που λιώνει, προβλήματα πάνω στα προβλήματα, φροντίδες πάνω στις φροντίδες, και αίματα πάνω στα αίματα παντού. Χάθηκε ο ευλαβής πάνω στη γη, λείπει ο στοχαστής, δεν βρίσκεται ο φρόνιμος. Στα παλαιά παρουσιαζόταν ο σοφός, τώρα δεν υπάρχει αυτός που θα κατανοήσει, αυτός που θα διορθώση, αυτός που θα μας φέρη πίσω. Η πληγή είναι ολόσωμη, η αρρώστια γενικευμένη, φοβερό το τραύμα, η συμφορά απαρηγόρητη και μεγαλύτερη από κάθε παρακλητικό λόγο. Καταφρονήθηκαν τα εκκλησιαστικά πράγματα, σάπισαν τα κρατικά, ανακατεύονται τα μακρυνά, συγχέονται τα κοντινά. Τα πάνω γίνονται κάτω και τα κάτω πάνω. Οι Χριστιανοί διώκονται, οι ασεβείς ευνοούνται. Από εδώ μας καταδιώκουν οι Αγαρηνοί, από εκεί μας λεηλατούν οι Σκύθες, από τα δυτικά οι Ισμαηλίτες θερίζουν τους καρπούς μας, και από τα ανατολικά οι Πέρσες μας εκριζώνουν.
Το δικαίωμα αντίστασης κατά το Σύνταγμα ως έσχατο όριο των συνταγματικών συνεπειών της κρίσης χρέους
του Γρηγόρη Αυδίκου
( Δικηγόρου, LL.M, Υπ. Δ.Ν.)
Εισήγηση στο Σεμινάριο του Παντείου Παν/ίου με θέμα: «Κράτος και δίκαιο στον 21ο αιώνα», 13.05.2011
Α. Εισαγωγή
Τον 19ο αιώνα ο Ν. Ι. Σαρίπολος έγραφε στην Πραγματεία Συνταγματικού Δικαίου «Όχι, μυριάκις, όχι! Η κυριαρχία του έθνους ουδ’ εκλείπει…ουδ’ Επιμενίδειον κοιμάται ύπνο υπό τα φύλλα του συνταγματικού χάρτου, αλλά τουναντίον παρίσταται αείποτε και γρηγορεί επιβλέπουσα τας αρχάς… φρουρούσα το έργον της, έτοιμη να ανακαλέσει τα παρεκλίοντα εις την ην αφήκαν τάξιν….νομίζομεν δε ότι και την άγρυπνον ταύτην του έθνους φρουρά προκαλεί το 107 του ημέτερου συντάγματος άρθρο, διότι άλλως ουδεμίαν καθ’ημάς ήθελον έχει έννοια αι λέξεις αυτού «η τήρησις του συντάγματος αφιερούται εις τον πατριωτισμό των Ελλήνων.» Σήμερα[1] το άρθρο 120 παρ. 4 περιέχει αυτήν την εγγύηση τήρησης του συντάγματος για την οποία μιλούσε ο Σαρίπολος προβλέποντας ότι «η τήρηση του Συντάγματος επαφίεται στον Πατριωτισμό των Ελλήνων, που δικαιούνται και υποχρεούνται να αντιστέκονται με κάθε μέσο εναντίον οποιουδήποτε επιχειρεί να το καταλύσει με την βία.»
Στόχος της μελέτης αυτής είναι να ερευνήσει αν και κατά πόσο το δικαίωμα αντίστασης, κατά το Σύνταγμα, αποτελεί έσχατο και αποτελεσματικό όριο στις συνταγματικές συνέπειες της κρίσης χρέους, όταν πλέον οι υπόλοιπες προληπτικές και κατασταλτικές εγγυήσεις εφαρμογής του Συντάγματος δεν επαρκούν για την διατήρηση της συνταγματικής νομιμότητας και της κυριαρχίας.
Β. Μικρά προλεγόμενα για το δικαίωμα αντίστασης
1.Η ιστορική εξέλιξη του δικαιώματος αντίστασης στην Ελληνική Συνταγματική ιστορία
ΛΟΓΟΙ ΚΑΙ ΑΝΤΙΛΟΓΟΙ ΓΙΑ ΤΟ ΝΕΟ ΣΧΟΛΕΙΟ -
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΣΤΑ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ
ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΚΑΙ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Στο νέο Πρόγραμμα Σπουδών το μάθημα των Θρησκευτικών επιδιώκεται ν’ αποκτήσει ταυτότητα που να υπηρετεί την πολυπολιτισμικότητα υπό τον πνευματικό έλεγχο της Νέας Εποχής του 21ου αιώνα. Μ’ αυτήν την προοπτική σχεδιάζεται η διδασκαλία των θεματικών του ενοτήτων. Όλο αυτό το μόρφωμα, όπως είναι φυσικό, παρουσιάζει σοβαρά προβλήματα και αντιφάσεις, βρίσκοντας εφαρμογή ο λόγος του Κυρίου: «Οὐδείς δύναται δυσὶ κυρίοις δουλεύειν· ἢ γὰρ τὸν ἕνα μισήσει καὶ τὸν ἕτερον ἀγαπήσει, ἢ ἑνὸς ἀνθέξεται καὶ τοῦ ἑτέρου καταφρονήσει, οὐ δύνασθε Θεῷ δουλεύειν καὶ μαμωνᾷ» (Ματθ. 6,24.
Α. Οι στόχοι του Π.Σ.
Σχόλια:
Σχόλια:
Oἱ πρόγονοί μας δὲν ἦσαν οἱ Mακεδόνες ἀλλὰ οἱ Σλάβοι»
Ἕνα ἀναπάντεχο δῶρο ἔκαμε στὸ τέλοςτοῦ περασμένου χρόνου στὴν Ἑλλάδα μας
ὡς πρὸς τὸ θέμα τῶν Σκοπίων ὁ Θεός. Διότι ὁ Θεὸς εἶναι Θεὸς τῆς ἀλήθειαςκαὶ δὲν εὐλογεῖ τὸ ψέμα καὶ τὸ ἄδικο.
Περὶτίνος ἀκριβῶς πρόκειται; Στὶς 7-12-2011ὁ πρώην πρωθυπουργὸς τῶν Σκοπίων καὶ τέως πρόεδρος τοῦ κόμματος «VMRODPNE» (πρόεδρος τοῦ ὁποίου εἶναι ὁ σημερινὸς πρωθυπουργός) κ. Λιοῦπτσο Γκεοργκιέφσκι μιλώντας στὸ «Radio Free Europe » ἐπετέθη κατὰ τοῦ πρωθυπουργοῦ Νίκολα Γκρούεφσκι καὶ προκάλεσε τριγμοὺς στὸ ἐσωτερικὸ τῆς χώρας τῶν Σκοπίων. Συγκεκριμένα ὁ κ. Λιοῦπτσο Γκεοργκιέφσκι κατέκρινε τὴν
προσπάθεια τοῦ κ. Γκρούεφσκι νὰ συνδεθοῦν οἱ σημερινοὶ Σκοπιανοὶ μὲ τοὺς ἀρχαίους Μακεδόνες καὶ εἶπε τὰ ἑξῆς:
Επιστολή ενός λεβέντη δασκάλου προς την Υπουργό Παιδείας
Άλικα, 01/02/2012
Προς:
Την Υπουργό Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων,
κα Άννα Διαμαντοπούλου – Αθήνα.
ΚΟΙΝ.:
1. Αναπληρωτή Υπουργό Παιδείας
κ. Κωνσταντίνο Αρβανιτόπουλο
2. Υφυπουργό Παιδείας
κ. Εύη Χριστοφιλοπούλου
3. Δ.Ο.Ε.
Αξιότιμη κυρία Υπουργέ,
Είθισται να μονοπωλούν τις συζητήσεις, τις διαμαρτυρίες, τα ψηφίσματα, και τις απεργιακές κινητοποιήσεις θέματα ακραιφνώς οικονομικού περιεχομένου. Ίσως είναι η ώρα να ασχοληθούμε και με υψηλά και βαθύτερα ζητήματα.
Ιδιαίτερη εντύπωση προκάλεσε το γεγονός της μη αποστολής χαιρετιστήριου-εορταστικού μηνύματος από μέρους σας επί τη εορτή των Τριών Ιεραρχών, την εορτή των γραμμάτων όπως την αποκαλεί ο λαός μας. Κι αυτό διότι μας έχετε συνηθίσει ακόμη και σε παγκόσμιες ημέρες να συντάσσετε ανάλογα μηνύματα. Αρχίζω να πιστεύω πως εάν υπήρχε Παγκόσμια ημέρα Μπαταρίας, κάτι θα εφευρίσκατε για να γράψετε. Σε αντίθεση με εσάς, η Κίνηση των Νεοδιορισθέντων Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Νομού Λακωνίας, διένειμε 1.200 εικόνες των σεπτών Ιεραρχών σε Λάκωνες μαθητές.
Είναι ηλίου φαεινότερο ότι τα τελευταία χρόνια το Υπουργείο (Εθνικής το εξάλειψε η πονηρία) Παιδείας, ό,τι του μυρίζει πατρίδα,
Οἱ Κύπριοι μαθητές στόν ἀγώνα, καί οἱ Ἑλλαδίτες μαθητές στά καρναβάλια...
Προτείνω στόν κάθε 15 -20 χρονῶνἝλληνα μαθητή νά διαβάσει λίγο, γιά τόν κύπριο μαθητή Εὐαγόρα Παλληκαρίδη.
Σίγουρα ὑπάρχει μεγάλη διαφορά σέὅλα τά ἐπίπεδα μεταξύ τῶν Ἑλλήνων τῆς Ἑλλάδος, καί τῶν Ἑλλήνων τῆς Κύπρου.
Ἴσως ἀντί νά ψάχνουμε Γερμανούς καί Γάλλους νά ἔρθουν ἐδῶ γιά νά ὀργανώσουν τό Κράτος, θά ἦταν καλύτερα νά παραδώσουμε τό ἑλληνικό Κράτος στούς κύπριους, οἱ ὁποῖοι πέραν τῶν ἄλλων, μᾶς παραδίνουν καί μαθήματα σοβαρότητας.
Τί στιγμή πού οἱ Κύπριοι μαθητές, πιστοί στο πνεῦμα αὐτοθυσίας καί προσφορᾶς τοῦΕὐαγόρα Παλληκαρίδη, συγκεντρώνουν 300 χιλιάδες Εὐρώ γιά τήν Ἑλλάδα, τήν ἴδια στιγμή οἱ Ἕλληνες συνομήλικοί τους ξοδεύουν ἑκατομμύρια Εὐρώ γιά νά ἀγοράσουν καρναβαλικές στολές.
Τό κόστος γιά τήν ἀπόκτηση μίας καρναβαλικῆς στολῆς εἶναι...
Μόνο στό μικρό Ρέθυμνο τῶν 40 χιλιάδων κατοίκων θά ξοδευτοῦν περίπου 750 χιλιάδες Εὐρώ γιά νά ντυθοῦν μασκαράδες οἱ νέοι της Πόλης.
ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΗ ΤΩΝ ΒΙΒΛΙΩΝ ΤΗΣ ΣΑΗΕΝΤΟΛΟΓΙΑΣ ΣΤΗ ΡΩΣΙΑ
Το Πολιτειακό Δικαστήριο της πόλης Shchyolkovo αποφάνθηκε επί υποθέσεως, που ξεκίνησε από το Γραφείο τού Γενικού Εισαγγελέα της Ρωσίας, ότι τα βασικά κείμενα της Σαηεντολογίας, συμπεριλαμβανομένου τού «What isScientology?» (Τι είναι η Σαηεντολογία;), τού Λ. Ρον Χάμπαρντ, αποτελούν «πρόσκληση σε εξτρεμιστική δραστηριότητα» και τα ενέταξαν στην «Ομοσπονδιακή Λίστα Εξτρεμιστικού Υλικού», ουσιαστικά απαγορεύοντας τη διακίνηση τους στη χώρα.
Ο Πρόεδρος έκρινε, με βάση τις μαρτυρίες ειδικών, ότι το υλικό του Λ. Ρόν Χάμπαρντ «έχει σαν στόχο τη δημιουργία απομονωμένης κοινωνικής ομάδας, της οποίας τα μέλη είναι άψογα εκπαιδευμένα στην εκτέλεση των καθηκόντων τους, ένα μεγάλο μέρος των οποίων είναι ο πόλεμος εναντίον τού υπόλοιπου κόσμου».
Κατά την αναφορά (Moscow Times, 4/7/2011), εκτός του «Τι είναι η Σαηεντολογία;», έχουν απαγορευτεί δύο τουλάχιστον δωδεκάδες άλλα έντυπα. Η περαιτέρω κυκλοφορία υλικού που περιλαμβάνεται στην «Ομοσπονδιακή Λίστα» μπορεί να θεωρηθεί υποκίνηση μίσους και τιμωρείται με έως και πέντε χρόνια φυλάκιση.
Αξιόπιστη πηγή στη Ρωσία αναφέρει, ότι το γεγονός αυτό αποτελεί μια σημαντική απόφαση και πιστεύεται πως αυτή είναι η αρχή ενός μακρού δρόμου.
Εκπρόσωποι Τύπου της «εκκλησίας» της Σαηεντολογίας στη Ρωσία (επίσημη ιστοσελίδα, στα ρωσικά) δήλωσαν ότι σκοπεύουν να εφεσιβάλουν κατά της απόφασης.
1. Αναδημοσίευση από το Fair News, Ιούλιος 2011 & http://jurist.org/paperchase/2011/07/russia-court-bans-scientology-texts.php.
Λόγος κατηχητήριος ἐπί τῇ ἐνάρξει τῆς Ἁγίας και
Mεγάλης Τεσσαρακοστῆς
+ Β Α Ρ Θ Ο Λ Ο Μ Α Ι Ο Σ ΕΛΕῼ ΘΕΟΥ
ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΕΩΣ - ΝΕΑΣ ΡΩΜΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΟΣ ΠΑΤΡΙΑΡΧΗΣ
ΠΑΝΤΙ Τῼ ΠΛΗΡΩΜΑΤΙ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ, ΧΑΡΙΣ ΕΙΗ ΚΑΙ ΕΙΡΗΝΗ ΠΑΡΑ ΤΟΥ ΣΩΤΗΡΟΣ ΚΑΙ ΚΥΡΙΟΥ ΗΜΩΝ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ, ΠΑΡ’ HΜΩΝ ΔΕ ΕΥΧΗ, ΕΥΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΣΥΓΧΩΡΗΣΙΣ
«Περιχαρῶς δεξώμεθα πιστοί, τὸ θεόπνευστον διάγγελμα τῆς νηστείας».
Ἀγαπητοὶ ἐν Χριστῷ ἀδελφοὶ καὶ τέκνα ἐν Κυρίῳ,
Κατὰ τὸν τελευταῖον καιρὸν παρατηρεῖται μία ἔξαρσις ἀνησυχιῶν. Πολλὰ προβλήματα ἀναφύονται. Ὁ κόσμος ὑποφέρει καὶ ζητεῖ βοήθειαν. Διερχόμεθα πράγματι μίαν γενικωτέραν δοκιμασίαν. Ἄλλοι τὴν ὀνομάζουν ὕφεσιν οἰκονομικήν, ἄλλοι κρίσιν πολιτικήν. Δι᾿ ἡμᾶς εἶναι ἐκτροπὴ πνευματική. Καὶ ὑπάρχει θεραπεία. Πολλαὶ λύσεις δίδονται καὶ ἀπόψεις ἀκούγονται. Ἀλλὰ τὰ προβλήματα παραμένουν. Ὁ ἄνθρωπος αἰσθάνεται ἐγκαταλελειμμένος καὶ μόνος. Ἀγνοεῖται ἡ βαθυτέρα φύσις του. Παραμένει εἰς τὴν κατήφειαν τῆς ἀσαφείας καὶ τῆς ἀπογνώσεως.
Αἱ προτεινόμεναι λύσεις, ὁποιανδήποτε κατεύθυνσιν ἢ ἔκβασιν καὶ ἂν ἔχουν, δὲν λυτρώνουν τὸν ἄνθρωπον, διότι ἐκ προοιμίου τὸν ἀφήνουν δέσμιον τῆς φθορᾶς καὶ τοῦ θανάτου. Ἡ Ἐκκλησία εἶναι ὁ Θεάνθρωπος Κύριος, ὁ ἐλευθερωτὴς τῶν ψυχῶν ἡμῶν. Εἰσερχόμενος ὁ ἄνθρωπος εἰς τὸν χῶρον τῆς Ἐκκλησίας εἰσέρχεται εἰς τὸ κλῖμα τῆς θείας παρακλήσεως, τῆς συμφιλιώσεως τοῦ οὐρανοῦ καὶ τῆς γῆς. Ἔρχεται εἰς τὰ ἴδια. Ἠρεμεῖ τὸ πνεῦμα του. Εὑρίσκει ἕν οὐράνιον κάλλος καὶ μίαν ὡριμότητα πνευματικὴν «εὐωδίας ἐνθέου πληροῦσαν πέρατα κόσμου». Ἡ Ἐκκλησία γνωρίζει ὅλα ὅσα ὑποφέρομεν. Καὶ ἔχει τὴν δύναμιν νὰ μᾶς ἐλευθερώσῃ. Μᾶς καλεῖ εἰς μετάνοιαν. Δὲν ὡραιοποιεῖ τὸ ψεῦδος οὔτε ἀποκρύπτει τὰ δεινά. Λέγει ὅλην τὴν ἀλήθειαν. Καὶ προτρέπει τὸν ἄνθρωπον νὰ ἀντικρύσῃ τὴν πραγματικότητα ὡς ἔχει. Νὰ συνειδητοποιήσωμεν ὅτι εἴμεθα γῆ καὶ σποδός.
Εἰς τὸν Μέγαν Κανόνα τοῦ Ἁγίου Ἀνδρέου γίνεται λόγος διὰ τὰ δάκρυα τῆς μετανοίας καὶ τὸν κλαυθμὸν τοῦ πένθους, τὸν πόνον τῶν τραυμάτων. Ἀλλὰ ἀκολουθεῖ ἡ ἀνάπαυσις τῆς ψυχῆς καὶ ἡ ὑγεία τοῦ πνεύματος. Ὑπάρχει ὁ Πλάστης καὶ Σωτὴρ ἡμῶν. Ἐκεῖνος διὰ τὸ πλῆθος τοῦ ἐλέους Του μᾶς ἐτοποθέτησεν εἰς τὸ μεθόριον τῆς ἀφθαρσίας καὶ τῆς θνητότητος. Δὲν μᾶς ἐγκατέλειψεν. Ἦλθε καὶ μᾶς ἔσωσε. Κατέλυσε τῷ Σταυρῷ Του τὸν θάνατον. Ἐχαρίσατο ἡμῖν τὴν ἀφθαρσίαν τῆς σαρκός.
Ντοκουμέντο: Σκοπιανοί πράκτορες έκαψαν την Ελλάδα το 2007
Αυτό αποκαλύπτει σήμερα, με καθυστέρηση 4,5 ετών
«Ένα άκρως εμπιστευτικό έγγραφο, με τα επτά ονόματα των μελών της οργανωτικής ομάδας Σκοπιανών πρακτόρων με αλβανικά διαβατήρια, οι οποίοι ευθύνονταν για τις πυρκαγιές του 2007 στην Πελοπόννησο, διαβιβάστηκε από την Διακλαδική Διεύθυνση Πληροφοριών των Ενόπλων Δυνάμεων στον τότε υπουργό Εθνικής Άμυνας, Ε. Μεϊμαράκη και από εκεί προωθήθηκε στον υπουργό Εσωτερικών, Π. Χηνοφώτη».
Διάγραμμα1. Σχηματική παράσταση του κύκλου της ζωής
Η είδηση στα μέσα ΜΜΕ που μιλούσε για την απόφαση του Δήμου Θεσσαλονίκης να κατασκευάσει κλίβανο αποτέφρωσης νεκρών, επανέφερε στο προσκήνιο τις συζητήσεις για την ορθότητα ή μη του μέτρου. Εμείς δεν θα σταθούμε στα θεολογικά ζητήματα που ανακύπτουν και συνήθως κυριαρχούν και καλώς κάνουν στις σχετικές συζητήσεις. Θα θέλαμε να δούμε το θέμα από μια διαφορετική οπτική γωνιά που νομίζουμε πως προσθέτει μια νέα θεώρηση την οποία έχουμε τη γνώμη πως δεν πρέπει ή καλύτερα, αν θέλετε, δεν είναι δυνατόν να αγνοήσουμε.
Όσοι παρακολουθούν βασικά μαθήματα οικολογίας, ένα από τα πρώτα αντικείμενα που διδάσκονται είναι ο κύκλος της ζωής, όπως φαίνεται στο παραπάνω διάγραμμα. Μαθαίνουν λοιπόν πως η ζωή ξεκινά από τη δέσμευση της ηλιακής ακτινοβολίας από τα φυτά που παράγουν τους φυτικούς ιστούς για να χρησιμοποιηθούν στη συνέχεια ως τροφή από τα φυτοφάγα έντομα και ζώα και στη συνέχεια αυτά να αποτελέσουν την τροφή για τα σαρκοφάγα ζώα στηρίζοντας έτσι όλες τις τροφικές αλυσίδες που ως κορύφωση έχουν τον ίδιο τον άνθρωπο. Ο κύκλος κλείνει όταν φυτά και ζώα ολοκληρώσουν τον κύκλο της ζωής τους, βραχύβιας ή μη, οπότε αναλαμβάνουν το ρόλο τους οι σαπροφυτικοί οργανισμοί για να αποικοδομήσουν τους φυτικούς και ζωϊκούς ιστούς.
Η αποικοδόμηση των οργανικών ουσιών επαναφέρει στο έδαφος θρεπτικά στοιχεία τα οποία θα παραλάβουν τα νέα φυτά και θα ξεκινήσει ένας νέος κύκλος ζωής. Ο θάνατος κυριολεκτικά γίνεται η απαρχή μιας καινούργιας ζωής. Αυτοί λοιπόν οι οργανισμοί, πολλοί από τους οποίους δεν είναι ορατοί στο γυμνό μάτι, και τους οποίους συχνά περιφρονούμε ή αν θέλετε, όταν ήμασταν μικροί, είχαμε την τάση να τους συνθλίβουμε με το πόδι μας για να δείξουμε την υπεροχή μας ή να ξεδώσουμε από την καταπίεση των μεγαλύτερων επάνω μας, δείχνοντας και εμείς ότι έχουμε τη δυνατότητα να καθυποτάξουμε κάποιους άλλους μικρότερους!.
Αυτήν λοιπόν τη θεμελιακή λειτουργία της φύσης ερχόμαστε κάποιοι από εμάς να αντικαταστήσουμε με την καύση των νεκρών. Και είναι ιδιαίτερα λυπηρό όταν αυτές οι προτροπές εκφράζονται από ανθρώπους που αποδεδειγμένα έχουν αποδείξει τις οικολογικές τους ευαισθησίες. Με άλλα λόγια, θέλουμε απλά σε έναν επιβαρημένο με ρύπους πλανήτη να προσθέσουμε και άλλους. Σε έναν πλανήτη όπου η ρύπανση έχει αρχίσει να επηρεάζει το κλίμα και να μας απειλεί με κολοσσιαίες επιπτώσεις, να επιτείνουμε το πρόβλημα αντί να το αμβλύνουμε. Ταυτόχρονα όμως διαπράττουμε και ένα δεύτερο σοβαρό ολίσθημα. Σε έναν πλανήτη με λιγοστούς ενεργειακούς πόρους ερχόμαστε να σπαταλήσουμε και άλλους για την καύση των νεκρών τη στιγμή που η φύση το έκανε αδαπάνως για τον άνθρωπο εδώ και εκατομμύρια χρόνια και είναι διατεθειμένη να το κάνει!. Φανταστείτε την ποιότητα της ζωής μας, αν φυτικοί και ζωικοί ιστοί μετά τη νέκρωση τους παρέμεναν αναλλοίωτοι και σε κοινή θέα. Σήμερα θα περπατούσαμε σε ένα στρώμα φύλλων εκατοντάδων μέτρων και με δισεκατομμύρια νεκρών οργανισμών ενώ ταυτόχρονα η φύση θα έχανε πολύτιμους πόρους αφού δεν θα είχε τη δυνατότητα να ανακυκλώσει πολύτιμα θρεπτικά στοιχεία που συντηρούν τη ζωή σε δισεκατομμύρια διαφορετικών οργανισμών.
Αν η φύση δεν παράγει ρύπους και δεν καταναλώνει πολύτιμους πόρους είναι γιατί έχει κύκλους μέσα από τους οποίους ανακυκλώνονται πολύτιμα στοιχεία για την επιβίωση του ανθρώπου. Στη φύση δεν υπάρχουν απορρίμματα ή άχρηστα υλικά. Αυτούς λοιπόν τους τέλειους μηχανισμούς της φύσης θέλουμε μερικοί από εμάς να τους αντικαταστήσου με με πρακτικές ρυπογόνες επειδή ενδεχόμενα δεν θέλουμε να ακολουθήσουμε μια θρησκευτική πρακτική.
Αν κάποιοι δεν θέλουν να ακολουθήσουν τη θρησκευτική επιταγή ας αποποιηθούν την εξόδιο ακολουθία, αλλά ας σεβαστούν επιτέλους τη φύση και τους μηχανισμούς της που διατήρησαν τη ζωή σε αυτόν τον πλανήτη για εκατομμύρια χρόνια και θα συνεχίσουν να το κάνουν, αν ο άνθρωπος τους κατανοήσει και τους σεβαστεί. Και αυτός ο σεβασμός δε σημαίνει υποταγή. Σημαίνει πρόβλεψη και προνοητικότητα για να διασφαλιστεί η ζωή των ανθρώπων και στις επόμενες γενεές.
Η καύση των νεκρών δε μπορεί να θεωρηθεί ως ένα αναφαίρετο δημοκρατικό δικαίωμα ορισμένων ανθρώπων να επιλέξουν μια άλλη πρακτική από αυτήν που έχει καθιερώσει η πλειοψηφία, όπως δεν επιτρέπεται σε κάθε έναν από εμάς να παράγει και να διαθέτει ανεξέλεγκτα στο περιβάλλον ρύπους που θέτουν σε κίνδυνο τη δυνατότητα της σημερινής γενιάς και των επόμενων να επιβιώσουν σε έναν βιώσιμο πλανήτη (ελπίζω κάποτε να υπάρξουν κυρώσεις και για αυτούς που καίνε τις καλαμιές).
Τους θρησκευτικούς κανόνες μπορούμε να τους παραβλέψουμε αν δεν τους ασπαζόμαστε ή να ισχυριστούμε ότι δεν έχουν παγκόσμια ισχύ, αλλά περιορισμένη στα πλαίσια ενός κοινωνικού συνόλου. Τις οικολογικές όμως αρχές και αξίες οφείλουμε να τις σεβαστούμε γιατί έχουν παγκόσμια εγκυρότητα την οποία δυστυχώς δεν μπορούμε να παραβλέψουμε ή να αγνοήσουμε. Αν τους παραβλέψουμε για κάποιο διάστημα, θα έρθει η φύση να μας το θυμίσει ή αν θέλετε να επαναφέρει το σύστημα σε μια κατάσταση ισορροπίας. Όχι για να μας εκδικηθεί, όπως συχνά αρεσκόμαστε να λέγουμε. Η φύση δεν έχει ανθρώπινη υπόσταση. Μόνον οι άνθρωποι εκδικούνται.
Αν η ορθόδοξη πρακτική για την ταφή των νεκρών έχει απόλυτη οικολογική συνάφεια για αυτό δεν φταίει η Ορθοδοξία. Είναι μάλλον μια ακόμα επιβεβαίωση της αγάπης της για τον άνθρωπο και για τη συνέχιση της ευημερίας του σε αυτόν τον πλανήτη και σε ένα περιβάλλον ειρήνης και αγάπης ανάμεσα στους λαούς και όλα τα έμβια όντα που τον κατοικούν.
Πηγή: http://forza-grecia.pblogs.gr/2012/01/h-kaysh-twn-nekrwn-apo-mia-episthmonikh-skopia.html
Βιβλίο Θρησκευτικῶν χωρὶς λέξη γιὰ τὴν Παναγία
Τὸ νέο βιβλίο Θρησκευτικῶν τῆς Δευτέρας Τάξεως τοῦ Γυμνασίου ποὺ θὰ διδάσκεται ἀπὸ τὸ νέο σχολικὸ ἔτος, δὲν θὰ ἔχει οὔτε λέξη γιὰ τὴν Ὑπεραγία Θεοτόκο. Οἱ συγγραφεῖς του Γιῶργος Τσανανᾶς καὶ Ἀπόστολος Μπάρλος ἔκριναν ὅτι δὲν τοὺς ταίριαζε νὰ τὴν ἀναφέρουν πουθενά, ἀφοῦ ἄλλαξε ἐντελῶς τὸ περιεχόμενο τοῦ βιβλίου: Ἀπὸ καθαρὰ χριστιανικὸ ἔγινε θρησκειολογικό.
«Μὲ τὴν ἔγκριση τοῦ Παιδαγωγικοῦ Ἰνστιτούτου καὶ τοῦ Ὑπουργείου Παιδείας ἀπάλειψαν τὴ διδασκαλία τῆς Καινῆς Διαθήκης, ἡ ὁποία καταλαμβάνει τὸ μεγαλύτερο τμῆμα τοῦ ὑπάρχοντος ἐγχειριδίου (βιβλίου) καὶ ἄφησαν μερικὲς μόνο ἀναφορές, μετατρέποντας τὸ βιβλίο τῶν Θρησκευτικῶν σὲ μιὰ φιλολογικὴ ἀνάλυση τῶν ὁμοιοτήτων ἀνάμεσα στὶς διάφορες θρησκεῖες.
Προκαλώντας τὸ κοινὸ αἴσθημα οἱ συγγραφεῖς τοῦ βιβλίου, ἀφοῦ ἀποφάσισαν ὅτι εἶναι περιττὸ γιὰ τοὺς μαθητὲς τοῦ Γυμνασίου νὰ διδαχθοῦν γιὰ τὴν Παναγία, τὰ Πάθη, τὴ Σταύρωση καὶ τὴν Ἀνάσταση τοῦ Κυρίου (γεγονότα στὰ ὁποῖα γίνεται ἐκτεταμένη ἀναφορὰ στὸ τωρινὸ βιβλίο), περιέλαβαν ἑνότητες ὅπως ‘‘ Ὁ Ἰησοῦς Χριστὸς στὸ Κοράνι καὶ στὴ λογοτεχνία τοῦ Ἰσλάμ’’.
Ἀφιερώνονται δὲ περισσότερες ἀπὸ 10 ὧρες διδασκαλίας στὸ κεφάλαιο «Διάσπαση καὶ ἀντιπαλότητα στὶς θρησκεῖες», ὅπου τὰ παιδιὰ καλοῦνται νὰ μελετήσουν ὡς βασικὸ θέμα τοὺς ‘‘Χριστιανοὺς ποὺ διώκουν χριστιανούς’’ («Δημοκρατία» 23-12-2011).
Στὶς διάφορες δὲ δραστηριότητες ποὺ προτείνονται στοὺς μαθητὲς, περιλαμβάνονται μεταξὺ τῶν ἄλλων ἡ ἐπεξεργασία τῶν ἀπόψεων γιὰ τὸν Ἰησοῦ ἑνὸς Ἑβραίου, ἑνὸς ἰνδουϊστῆ καὶ ἑνὸς ἀγνωστικιστῆ. Σὲ ἄλλη ἑνότητα γιὰ δραστηριότητες ἔχουν καὶ τὰ ἑξῆς θέματα: «Οἱ Ἕλληνες δίπλα στοὺς Ἑβραίους συμπατριῶτες τους», «Ἑβραῖοι εἰρηνιστὲς γιὰ δικαιώματα Παλαιστινίων» κλπ.
Οὔτε λέξη γιὰ τοὺς θησαυροὺς τῆς Ὀρθοδοξίας μας. Σπρώχνουν τὰ δεκατριάχρονα καὶ δεκατετράχρονα ἀνώριμα Ἑλληνόπουλα στὴ σύγχυση καὶ στὸν ἰδεολογικὸ κυκεώνα τῶν διαφόρων θρησκειῶν· καὶ θέτουν στὴν ἴδια μοίρα τὴν ἐξ ἀποκαλύψεως χριστιανικὴ θρησκεία μας μὲ τὰ ἀνθρώπινα θρησκευτικὰ κατασκευάσματα. Τέτοιους Νεοέλληνες στοχεύει νὰ διαμορφώσει τὸ Ὑπουργεῖο Παιδείας μας; Καὶ ἔτσι περιμένουμε νὰ βγοῦμε ἀπὸ τὴν «κρίση»;
Και άλλο χαστούκι στον φτωχό πολίτη ...
Συνταγματικότατη έκρινε η Ολομέλεια του Συμβουλίου της Επικρατείας την αύξηση 20 φορές επάνω των παραβόλων που κατατίθενται για την άσκηση προσφυγής, από τα 4,4 στα 100 ευρώ !
Αντίθετα το Διοικητικό Πρωτοδικείο Αθηνών είχε το θάρρος να το κρίνει αντισυνταγματικό …
Οι Δικηγορικοί Σύλλογοι θεωρούν ότι καθίσταται δυσχερέστατη η προσφυγή οικονομικώς αδυνάτων στα Δικαστήρια …
13/02/2012 11:22
Συνταγματικότατη έκρινε η Ολομέλεια του Συμβουλίου της Επικρατείας την αύξηση των παραβόλων που κατατίθενται για την άσκηση προσφυγής, από τα 4,4 στα 100 ευρώ. Η αύξηση του παραβόλου –η καταβολή του οποίου είναι τυπική προϋπόθεση παραδεκτής άσκησης της προσφυγής- κατά 440 τοις εκατό θεσμοθετήθηκε με το άρθρο 45 του νόμου Καστανίδη (ν. 3900/2010). Το άρθρο τροποποιούσε τον Κώδικα Διοικητικής Δικονομίας αυξάνοντας το απαιτούμενο παράβολο για όλες τις τελωνειακές και φορολογικές διαφορές που εκκρεμούν στη Δικαιοσύνη.
Την αντισυνταγματικότητα είχε προτείνει ενώπιον του Διοικητικού Πρωτοδικείου Πειραιά η προσφεύγουσα τεχνική εταιρεία, που αρνούνταν να καταβάλει τα 100 ευρώ, ισχυριζόμενη ότι το ύψος του παραβόλου περιορίζει σημαντικά το δικαίωμα σε δικαστική προστασία. Η υπόθεση εισήχθη στο ΣτΕ με τη διαδικασία της «πιλοτικής δίκης» που προβλέπεται επίσης στο νόμο Καστανίδη, και σύμφωνα με την οποία αναστέλλεται η έκδοση αποφάσεων σε όλες τις χιλιάδες εκκρεμείς δίκες, όπου τίθεται το ίδιο πρόβλημα αντισυνταγματικότητας του παραβόλου.
Στην απόφαση 601/2010 η Ολομέλεια του ΣτΕ έκρινε ότι η αύξηση του παραβόλου είναι συνταγματική, καθώς κατά την κοινή πείρα δεν είναι τέτοιου ύψους ώστε να παρεμποδίζει το δικαίωμα του προσφεύγοντα και εν γένει του διοικούμενου να προσφύγει ενώπιον των Διοικητικών Δικαστηρίων. Θεώρησαν έτσι οι δικαστές ότι το άρθρο 45 του ν.3900/2010 δεν αντίκειται στο άρθρο 20 παρ. 1 του Συντάγματος περί δικαστικής προστασίας, ούτε και στο άρθρο 6 παρ.1 της ΕΣΔΑ, ούτε προσκρούει στην αρχή της αναλογικότητας. Συνεπώς, η καταβολή του αυξημένου παραβόλου είναι συνταγματική ως προϋπόθεση παραδεκτής άσκησης της προσφυγής, ενώ η υποχρέωση καταβολής του αυξημένου παραβόλου καταλαμβάνει και τους διαδίκους σε δίκες που εκκρεμούσαν την χρονική στιγμή έναρξη ισχύος του νόμου, δηλαδή την 1.1.2011.
ΑΝΤΙΘΕΤΑ: Αντισυνταγματικό κρίθηκε το παράβολο των 100 ευρώ ως προϋποθεση του παραδεκτού ενδίκου βοηθήματος, κατ’ άρθρο 277 παρ.2 ΚΔΔ
Στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο των Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων θα προσφύγει ο Δικηγορικός Σύλλογος Αθηνών μετά τη δημοσίευση της υπ.αριθμ.668/2012 απόφασης (145 σελ.) της Ολομέλειας του Συμβουλίου της Επικρατείας με την οποία κρίθηκε ότι είναι συνταγματικό, νόμιμο, σύμφωνο με τις διεθνείς συμβάσεις και την Ευρωπαϊκή Σύμβαση Δικαιωμάτων του Ανθρώπου (ΕΣΔΑ) το Μνημόνιο του 2010.
Ειδικότερα, δημοσιεύθηκε η υπ.αριθμ. 668/2012 της πλήρους Ολομέλειας του Ανωτάτου Ακυρωτικού Δικαστηρίου, με την οποία απορρίφθηκαν οι προσφυγές του Δικηγορικού Συλλόγου Αθηνών, της ΑΔΕΔΥ, συνταξιούχων και άλλων φορέων που στρέφονταν κατά του Μνημονίου του 2010.
Οι 55 σύμβουλοι Επικρατείας δεχόμενοι τις εισηγήσεις της Μαίρης Σαρπ και της Σπυριδούλας Χρυσικοπούλου έκριναν κατά πλειοψηφία ότι το πρώτο μνημόνιο (Ν. 3845/2010) δεν χρειαζόταν να ψηφιστεί από τη Βουλή με πλειοψηφία των 3/5, καθώς δεν αποτελεί Διεθνή Σύμβαση.
Συγκεκριμένα, οι σύμβουλοι Επικρατείας επισήμαναν ότι το Μνημόνιο, παρά το γεγονός ότι το κείμενό του έχει καταρτιστεί στην αγγλική γλώσσα, «δεν έχει τον χαρακτήρα Διεθνούς Συνθήκης μεταξύ των κρατών-μελών της Ευρωζώνης και της Ελλάδας, ούτε πολύ περισσότερο μεταξύ της τελευταίας και του Διεθνούς Νομισματικού Ταμείου, το οποίο δεν έχει υπογράψει το Μνημόνιο».
Όπως χαρακτηριστικά αναφέρεται στην απόφαση: «Δεν αποτελεί δε το Μνημόνιο διεθνή συνθήκη, διότι με αυτό δεν αναλαμβάνονται αμοιβαίες δεσμεύσεις των μερών που υπέγραψαν το κείμενό του στην αγγλική γλώσσα, ούτε, άλλωστε, προβλέπονται νομικά μέσα για τον εξαναγκασμό των ελληνικών αρχών στην πιστή και απαρέγκλιτη εφαρμογή του ή άλλου είδους νομικής φύσεως κυρώσεις, μέσω των οποίων θα επιτυγχανόταν εμμέσως ο ίδιος σκοπός, ούτε προκύπτει ότι τα υπογράψαντα το ανωτέρω κείμενο μέρη θέλησαν να προσδώσουν, κατ' εξαίρεση, νομική δεσμευτικότητα στο κείμενο αυτό». Επίσης, σύμφωνα με την απόφαση του ΣτΕ η μη επικύρωση του Μνημονίου με νόμο δεν παραβιάζει ούτε το άρθρο 36 παράγραφος 2 του Συντάγματος.Νόμιμο και συνταγματικό έκρινε το Μνημόνιο 1 του 2010 και την κύρωσή του το Συμβούλιο της Επικρατείας.
Ειδικότερα, δημοσιεύθηκε η ανανεωμένη εδώ και καιρό απόφαση (668/2012) της πλήρους Ολομέλειας του Ανωτάτου Ακυρωτικού Δικαστηρίου, με την οποία απορρίφθηκαν οι προσφυγές του Δικηγορικού Συλλόγου Αθηνών, της ΑΔΕΔΥ συνταξιούχων και άλλων φορέων που στρέφονταν κατά του πρώτου Μνημονίου.
Γ.Γ. Επικοινωνιών καθ. Σ.Κάτσικας: "Η Κάρτα του Πολίτη δεν θα μπορούσε
να εγγυηθεί την πλήρη προστασία των προσωπικών δεδομένων των πολιτών"!
Συγχαρητήρια στον κο Κάτσικα. Επιτέλους κάποιος αρμόδιος άρχισε να ψελλίζει ορισμένες αλήθειες για την Κάρτα του Πολίτη: ότι πρόκειται δηλ. για ένα βαρέλι χωρίς πάτο. Πρόκειται για ένα σύστημα στο οποίο θα βάλουν τα στοιχεία των πολιτών και μετά θα καθίσουν και θα περιμένουν να δουν, πότε τα "τρωκτικά" θα κλέψουν αυτά τα στοιχεία για να αρχίσουν τις συγνώμες:
-"Μας συγχωρείτε για την απώλεια των προσωπικών σας δεδομένων",
-"Προσπαθούμε να ελαχιστοποιήσουμε την ζημιά για τους πολίτες μας",
-"Έχοντας την εμπειρία αυτής της διαρροής θα βελτιώσουμε την ασφάλεια των συστημάτων μας", κοκ. Στην Ρωσία πάντως αυτό το παραδέχθηκε ο ίδιος ο Πρόεδρος Medvedev και όχι ένας Γενικός Γραμματέας Υπουργείου.
2) Θα κοστίσει 160 εκ.€ αλλά "τα 160 εκατ. είναι τάξη μεγέθους, καθώς το τελικό κόστος θα εξαρτηθεί από πολλούς παράγοντες." Δηλ το κόστος σίγουρα θα πολλαπλασιαστεί. Το θέμα που δεν ξέρουμε, είναι πόσο. Κάτι ανάλογο δεν γίνεται με όλα τα έργα στην χώρα μας; Αυτό δεν έγινε και με τους Ολυμπιακούς Αγώνες; Ξέρει κανείς πόσο κόστισαν; Εν μέσω δεινής οικονομικής κρίσης περισσεύουν χρήματα για Κάρτες; Σημ: Όπως πολύ καλά γνωρίζετε δεν είναι μόνο η Κάρτα του Πολίτη, αλλά και η Κάρτα Αγορών, Εργαζομένου, Υγείας, Δημότη κοκ… Πόσο θα κοστίσουν όλες αυτές οι κάρτες και ποιο θα είναι το κόστος της ενοποίησής τους τελικά στην Κάρτα του Πολίτη;
Χώρες και φορείς :
(ανανεώνονται)
Παρίσι, Λονδίνο, Ρώμη, Εδιμβούργο, Άμστερνταμ Βρυξέλλες, Νέα Υόρκη, Σερβία, Αυστραλία, Αμερικανικός Δικ. Σύλλογος, Δικ. Σύλλογοι Ευρώπης
Ολοκληρώνουμε σήμερα την παρουσίαση των προγραμμάτων σπουδών για τα Θρησκευτικά στο Δημοτικό Σχολείο με αποσπάσματα του προγράμματος για τη Στ΄ τάξη του Δημοτικού. Παγκόσμιο Συμβούλιο Εκκλησιών, συνεντεύξεις από παπικούς, μουσουλμάνους και ραβίνους, μελέτη «αγίων» μορφών όπως του Βούδα, του Κομφούκιου, του Μωάμεθ, του Δαλάι Λάμα κ.α. συμβάλλουν αποτελεσματικά στη διαμόρφωση μιας θρησκευτικότητας «ανοχής», αποδοχής κάθε πίστης, ισοπέδωσης των θρησκειών, σύγχυσης Φωτός και σκότους. Με τέτοιο προσανατολισμό στο μάθημα των Θρησκευτικών θα χτίσουμε πολίτες έτοιμους να δεχτούν το τέλος των θρησκειών και την κοινή ενότητα όλων μας γύρω από το πολυκέφαλο τέρας της πανθρησκείας.
Δείτε μερικά από τα περιεχόμενα του προγράμματος σπουδών για τα Θρησκευτικά της Στ΄ Δημοτικού:
Η Τελευταία Κρίση
[…]
Είναι η αγάπη και πάλι που αποτελεί το θέμα της Κυριακής της Απόκρεω. Ευαγγελικό ανάγνωσμα της μέρας είναι η παραβολή του Χριστού για την Τελευταία Κρίση (Ματθ, 25, 31‐46). Όταν ο Χριστός θα έρθει να μας κρίνει ποιο θα είναι το κριτήριο Του; Η παραβολή μας δίνει την απάντηση∙ η αγάπη - όχι ένα απλό ανθρωπιστικό ενδιαφέρον για μια αφηρημένη δικαιοσύνη και για κάποιους, ανώνυμους «φτωχούς», αλλά η συγκεκριμένη και προσωπική αγάπη για τον άνθρωπο, για κάθε ανθρώπινο πρόσωπο με το οποίο ο Θεός με φέρνει σε επαφή στη ζωή μου. Αυτή η διάκριση είναι πολύ σημαντική γιατί σήμερα όλο και περισσότεροι χριστιανοί έχουν την τάση να ταυτίζουν τη χριστιανική αγάπη με τις πολιτικές, οικονομικές και κοινωνικές φροντίδες. Με άλλα λόγια, έχουν την τάση να μετατοπίζουν το ενδιαφέρον από το μοναδικό πρόσωπο και το μοναδικά προσωπικό προορισμό του στις ανώνυμες οντότητες όπως είναι οι «τάξεις» οι «φυλές» κλπ. Όχι ότι αυτές οι φροντίδες είναι λανθασμένες. Είναι φανερό ότι οι χριστιανοί μέσα στην πορεία της ζωής τους, μέσα στις ευθύνες τους σαν πολίτες, σαν επαγγελματίες κλπ., καλούνται να φροντίζουν, όσο οι δυνατότητες και η κατανόηση τους επιτρέπουν περισσότερο, για μια δίκαιη, σταθερή και γενικά πιο ανθρώπινη κοινωνία. Όλα αυτά, σίγουρα, προέρχονται από τη χριστιανική αγάπη. Αλλά η χριστιανική αγάπη, αυτή καθαυτή είναι κάτι διαφορετικά και αυτή η διαφορά θα γίνει κατανοητή και θα διαφυλαχθεί αν η Εκκλησία διατηρήσει τη μοναδική αποστολή της και δε γίνει μια συνηθισμένη «κοινωνική υπηρεσία» που ασφαλώς δεν είναι στη φύση της.
Η χριστιανική αγάπη είναι η «δυνατή αδυνατότητα» να βλέπω το Χριστό στο πρόσωπο κάθε ανθρώπου, οποιοσδήποτε κι αν είναι αυτός, και τον οποίο ο Θεός, μέσα στο αιώνιο και μυστηριώδες σχέδιό Του, έχει αποφασίσει να φέρει μέσα στη ζωή μου έστω και για λίγες στιγμές να τον φέρει κοντά μου, όχι σαν μια ευκαιρία για «καλή πράξη» η για εξάσκηση της φιλανθρωπίας μου, αλλά σαν αρχή μιας αδιάκοπης συντροφιάς μέσα στον ίδιο το Θεό.
17 Φεβρουαρίου 2012: 98η Επέτειος Αυτονομίας Βορείου Ηπείρου
Η 17η Φεβρουαρίου 1914, ημερομηνία ανακηρύξεως της Αυτονομίας της Βορείου Ηπείρου, αποτελεί ορόσημο στη ματωμένη ιστορική πορεία της πολύπαθης αυτής Ελληνικής Γης.
Ο νικηφόρος ένοπλος αγώνας των Βορειοηπειρωτών είχε σαν επιστέγασμα την Αυτονομία της Βορείου Ηπείρου, που επισφραγίσθηκε με το Πρωτόκολλο της Κερκύρας (17 Μαΐου 1914), νομικό κείμενο το οποίο αποδέχθηκε και η Αλβανία, χωρίς όμως ποτέ να σεβασθεί τις προβλέψεις του.
Ο αιώνας που μεσολάβησε έκτοτε, παρά τις δραματικές γεωπολιτικές αλλαγές και τους ποταμούς αιμάτων των Βορειοηπειρωτών στο βωμό της Ελευθερίας, δε δικαίωσε τους εθνικούς πόθους των Αγωνιστών του Αυτονομιακού Αγώνα.
Σήμερα, μέσα στο ρευστό γεωστρατηγικό περιβάλλον της Βαλκανικής και της Νοτιοανατολικής Ευρώπης και με δεδομένη την πάγια αλβανική στόχευση για πλήρη συρρίκνωσή του, ο Βορειοηπειρωτικός Ελληνισμός αναζητεί Ενότητα, Όραμα, Προοπτική.
Όπως τότε, έτσι και τώρα, οι μηχανορράφοι της Ευρώπης στρέφονται ανερυθρίαστα κατά της Ελλάδος. Σε αγαστή συνεργασία με τους διεθνείς τοκογλύφους προσβάλλουν την εθνική μας αξιοπρέπεια, πλήττουν ευθέως την εθνική μας κυριαρχία και απεργάζονται την εθνική μας συρρίκνωση.
Όμως, «λαός ελευθερωθείς διά του ξίφους, δεν δουλούται δια του καλάμου» διατράνωναν οι φοιτητές που πρωτοστάτησαν στον Αυτονομιακό Αγώνα. Ο λαός μας που κέρδισε την ελευθερία του με αίμα στα πεδία των μαχών, δεν θα τη χάσει στους αμαρτωλούς διαδρόμους της Παγκόσμιας Τράπεζας!
Αθήνα, 16/2/2012
Το ΚΔΣ της ΣΦΕΒΑ
Ιωάννης Θαλασσινός, Διευθυντής Π.Ε.ΦΙ.Π. 04-10-2017
Ποιός ἄραγε θυμᾶται τή θλιβερή ἐπέτειο τῆς ψήφισης, ἀπό τή Βουλή τῶν Ἑλλήνων, τοῦ ἐπαίσχυντου...
Χριστιανική Εστία Λαμίας 03-10-2017
Οἱ μάσκες ἔπεσαν γιά ἀκόμα μιά φορά. Ἑταιρεῖες γνωστές στούς Ἕλληνες καταναλωτές ἀφαίρεσαν ἀπό τά...
TIDEON 21-12-2015
Επιμένει να προκαλεί Θεό και ανθρώπους η ελληνική Κυβέρνηση, ψηφίζοντας στις 22 Δεκεμβρίου 2015 ως...
Tideon 14-12-2015
Η Κυβέρνηση μας μίλησε για την «αναγκαιότητα» και για τα πλεονεκτήματα της «Κάρτας του Πολίτη»...
TIDEON 27-08-2014
Λαμβάνουν διαστάσεις καταιγισμού οι αντιδράσεις πλήθους φορέων και πολιτών για το λεγόμενο «αντιρατσιστικό» νομοσχέδιο το...
tideon.org 02-05-2013
Kαταθέτουμε την αρνητική δήλωση μας προς τον Εθνικό Οργανισμό Μεταμοσχεύσεων (ΕΟΜ). Ο νόμος αφήνει πολλά...
Tideon 31-12-2012
Ποια είναι η λύση αν πλήρωσες «τσουχτερές» τιμές στο Κυλικείο του Νοσοκομείου, του Αεροδρομίου, του...
Νικόλαος Ἀνδρεαδάκης, ὁδηγός 03-04-2012
Εἶμαι νέος μὲ οἰκογένεια, ἔχω ὅλη τὴ ζωὴ μπροστά μου… Λόγῳ ἐπαγγέλματος ἔχω τὴ δυνατότητα...
tideon 07-11-2011
ΜΝΗΜΟΝΙΟ: Δεν ξεχνώ αυτούς που παρέδωσαν αμετάκλητα και άνευ όρων την ΕΘΝΙΚΗ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑ και έκαναν...
ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΤΩΡΑ ... 15-02-2011
Κατάλαβες τώρα ... γιατί σε λέγανε «εθνικιστή» όταν έλεγες πως αγαπάς την Πατρίδα σου; Για να...
ΤΡΑΠΕΖΑ ΙΔΕΩΝ 25-12-2010
Τώρα πια γνωρίζω τους 10 τρόπους που τα ΜΜΕ μου κάνουν πλύση εγκεφάλου και πώς...